Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121051) Beca1990


Beca1990
senior tag

sziasztok,
ugye tavaly márciusban vásároltam készüléket 10 havi részletre és hűséggel, ugye technikai okok miatt 2 évet kellett aláírni.
én Dominó-ról váltottam, van itt valaki aki vissza tudta mondani úgy hogy Dominó-ról váltott előfizetésre? :R

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#121052) dptrsk válasza Beca1990 (#121051) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

SIM cserével jár, üzletekben tudos intézni.

(#121053) Beca1990 válasza dptrsk (#121052) üzenetére


Beca1990
senior tag

lehet kicsit félre érthetően fogalmaztam de én az előfizetés megszüntetésére gondoltam 10 hónap után.

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#121054) 4Grider válasza Beca1990 (#121053) üzenetére


4Grider
nagyúr

A két évet a készülékkedvezmény miatt írtad alá.
Ha kifizeted az emiatti kötbért, akkor megszüntethető az előfizetés. Szép is lenne, ha a részletfizetés leteltéig tartaná a hűség.

(#121055) Kaba válasza Beca1990 (#121051) üzenetére


Kaba
veterán

Automatikusan meg fog jelenni a Telekom fiókodban 10 hónap után,hogy lejárt a hűséged,ha erre jogosult vagy.
Amennyiben nincsen fiókod,akkor a chaten is le tudod mondani esedékességkor.
Igen,működik,már többen is jelezték,hogy minden további nélkül le tudták mondani.Vannak kivételes esetek is amikor valaki az otthoni kedvezményt is igénybevette vásárláskor,akkor természetesen nem tudja lemondani.

[ Szerkesztve ]

(#121057) st3v3np3t3r


st3v3np3t3r
veterán

Valakinek nincs egy olyan képernyőkép, ami a tavalyi 10havi részletről készült? A mostani ami kint van, nem ugyan az mint ami akkor kint volt.
Ez a mostani:

és ez a szöveg volt kint akkor:
A feltüntetett kedvezményes ajánlat abban az esetében érvényes, ha a készülékvásárlás 10 hónap határozott időtartamú havi díjas előfizetésre történő szerződés megkötéshez, vagy új hűségidő vállalásához kapcsolódik. Technikai okokból az online megrendelési felületen és az egyedi előfizetői szerződésen is 2 év hűség jelenik meg, de a szolgáltató a 10 hónap leteltét követő felmondás esetén semmilyen jogkövetkezményt (kötbért) nem alkalmaz.
Erről kéne nekem screenshot.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#121058) Kaba válasza st3v3np3t3r (#121057) üzenetére


Kaba
veterán

Jogosultság esetén 10 hónap után le lehet mondani.
A bestbuy topikban már többen is jelezték,hogy lemondták,nekem is volt és már le is mondtam.
A legegyszerűbben a chaton lehet lemondani a 10 hónap letelte után.
Akinek Telekom fiókja van annak a rendszer jelzi is az áttekintések alatt,hogy lejárt a hűség.

[ Szerkesztve ]

(#121059) st3v3np3t3r válasza Kaba (#121058) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Tavaly májusban vettem a feleségemnek egy laptopot szülinapjára, még az első covid hullám alatt behozott 10havi-s akcióra. Most átnéztem az áttekintéseket és 2022.05.01-ig szól a hűségidő arra az mobilnetes előfizura amit a laptophoz adtak, viszont elméletileg ennek(az akkori akciós szolgen szerint) idén márciusban kellene lejárnia. Nem mint ha az a 1323Ft földhöz vágna.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#121060) mj1974


mj1974
csendes tag


Ezt találtam.

[ Szerkesztve ]

(#121061) fateless válasza Beca1990 (#121051) üzenetére


fateless
veterán

Szia. Én hármat már lemondtam, egy még van, de nem tudom, melyik volt a Dominó előéletű.
Azt áprilisig megtartom még

st3v3np3t3r:
Amíg le nem telt a 10 hónap, nekem is ezt írta.

[ Szerkesztve ]

"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

(#121062) Kaba válasza st3v3np3t3r (#121059) üzenetére


Kaba
veterán

Akkor kell vele foglalkozni amikor lejárt a 10 hónap,írsz a chatnak,hogy le szeretnéd mondani.Ők megoldják.
Felesleges ezen már morfondírozni hetekkel vagy hónapokkal előtte.

[ Szerkesztve ]

(#121063) Kaba válasza fateless (#121061) üzenetére


Kaba
veterán

Nincsen jelentősége,hogy dominó előéletű vagy sem,jogosultság esetén mindegyiket le lehet mondani.
Egyet én is megtartok a Magenta miatt.

[ Szerkesztve ]

(#121064) Beca1990 válasza fateless (#121061) üzenetére


Beca1990
senior tag

Nekem pedig hűséget ír 2022.03.31- ig, a 10 hónap pedig lejárt 01.31.-én

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#121065) fateless válasza Kaba (#121063) üzenetére


fateless
veterán

Én meg azért hagytam meg, mert így 1323-ért a korlátlan netem féláron van 😃

"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

(#121066) Kaba válasza Beca1990 (#121064) üzenetére


Kaba
veterán

Valami oka biztosan lesz,pl.otthoni kedvezmény bevonása,stb.
Hívd a 1414-t és kérdezz rá .

(#121067) AnonymusX válasza Beca1990 (#121064) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Tárgytalan.

[ Szerkesztve ]

(#121068) Kaba válasza AnonymusX (#121067) üzenetére


Kaba
veterán

Igen,így van 2 évet írt nálam is.Amikor letelt a 10 hónap átváltott hűség nélkülire.
A kérdezőnél ez nem történt meg,ezért célszerű neki a chaten,vagy a 1414-n tisztázni a helyzetet.

(#121069) fateless válasza Beca1990 (#121064) üzenetére


fateless
veterán

Nekem beletelt 8 napba, mire átállt.

"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

(#121070) Roxkex


Roxkex
senior tag

Sziasztok !

Adott egy telefon szám (TSZ_1) ami az elsődleges telefonszámom, s szeretném azt megoldani, hogy azok a hívások amiket 2-3 csöngetés után nem veszek fel azok egy másodlagos telefonszámomon csörögjenek ki (TSZ_2). (Persze hívásátirányítás aktív a telekom appból)
Az megoldható, hogy hány "csöngés" után menjen a TSZ_1 hívás a TSZ_2re át ?

Illetve, ha mind a kettő szám DOMINO FIX, akkor milyen díjazása van ennek s azt pontosan, hogy fizetem ?
Gondolom, hogy érkezik a TSZ_1 számra egy hívás, ami ki megy a TSZ_2re egy idő után és ilyenkor olyan mint ha a TSZ_1 számommal hívtam volna fel a TSZ_2-t, szóval a TSZ_1 fizet.

Redmi Note 7 MIUI 12 Stable - Xiaomi.eu "Én nem akarok se iOS-t , se Androidot Én egy jó okostelefont akarok!"

(#121071) dptrsk válasza Roxkex (#121070) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Hívásátirányítás díja: [link]
hívásátirányítás USSD kódok, másodpercet tudsz megadni: [link]

(#121072) Chesterfield


Chesterfield
senior tag

Sziasztok!

Prepaid konstrukciónál van lehetőség valamiféle számlarészletezésre?

köszi

(#121073) Caranita válasza Chesterfield (#121072) üzenetére


Caranita
aktív tag

Domino feltöltőkártyás szerződés esetén:

A híváslistát a jogosultságát igazoló Domino előfizető kérheti, kizárólag személyesen, a Telekom saját üzleteiben.

(#121074) Chesterfield válasza Caranita (#121073) üzenetére


Chesterfield
senior tag

köszi

(#121075) Roxkex válasza dptrsk (#121071) üzenetére


Roxkex
senior tag

Nagyon szépen köszi ! :)

A díjazásnál csak az nem világos, hogy melyik kártya fizet ? Az a kártya amelyikről átirányítom vagy amelyikre ?

Redmi Note 7 MIUI 12 Stable - Xiaomi.eu "Én nem akarok se iOS-t , se Androidot Én egy jó okostelefont akarok!"

(#121076) DrBubo77 válasza Roxkex (#121075) üzenetére


DrBubo77
addikt

Az a szám fizet, aki átirányítja a hívást.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#121077) AnonymusX válasza Roxkex (#121075) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Vicces is volna, ha arra a számra számlázódna, amelyikre irányítod. Így vissza is lehetne élni a dologgal.

[ Szerkesztve ]

(#121078) Roxkex válasza AnonymusX (#121077) üzenetére


Roxkex
senior tag

DrBubo77 #121076 köszi a választ ! :)
Még 1 kérdés felmerült. Magát az átirányítási díjat csak akkor kell fizetni, amikor az átirányított hívást felveszem ? Tehát TSZ1 csörög átmegy TSZ2-re. Felveszem TSZ2-n és ekkor már kezdi a percdíjat az átirányításért.

De mégis hogy lehetne vissza élni vele ?

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 7 MIUI 12 Stable - Xiaomi.eu "Én nem akarok se iOS-t , se Androidot Én egy jó okostelefont akarok!"

(#121079) M.Ildiko


M.Ildiko
tag

Segítséget, ill. információt kérek.
Nézegettem, mert hamarosan el kell döntenem, hogy a t-s mobillal lépek feljebb, vagy megmarad a digis mobil kiegészítőként. Az a gond, hogy a mostani mobil 19-es S csomag, a magenta miatt 20gigaval megy, de újként a 20-as M csak 15gigat ad. És most nem látok duplazast magenta esetén. Erről valami infó, link?
A tv-go miatt is hívtam őket, ugye a mostani mobilnetembe nem tartozik bele a tv-go használat, de ilyen kitételt a 2020-as csomagoknál nem találtam. Ha változtatok a voice-os részén változik a netes is. Az ügyfeles azt mondta az ÁSZF-ben ott van, de hiába kerestem. A csomagok részleteinél nem találtam az ikonját, korábban ott megjelent. Most akkor mi van? Tud valaki segíteni egy linkel akár?

(#121080) kovacsmi_74 válasza Roxkex (#121078) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

Másnak plusz költséget okozni átirányított hívásokkal.

(#121081) csako válasza M.Ildiko (#121079) üzenetére


csako
veterán

Magentásként a 15 GB csomagnál ott van az ikonja, csak már nem a régi, hanem az új Telekom TV GO ikon, viszont nem alapból tartalmazza, a magentához ingyen járó korlátlan tv és film opció miatt nem számolja. Adatduplázás már tényleg nincs az új mobilcsomagokkal.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#121082) mezis


mezis
nagyúr

Üdv.!
Domino feltöltő kártyás előfizetésemet tavaly májusban "adategyeztettem".
Most kaptam SMS-t, hogy márc. 30-ig kell "adategyeztetnem". Azt hittem, hogy évente kell egyeztetni. 9 hónap lett a kihordási idő? :F :DDD

mezis

(#121083) Kaba válasza mezis (#121082) üzenetére


Kaba
veterán

Továbbra is évente kell adategyeztetni.Elvileg értesíthetnek előbb is,de a határidőnek az évesnek kellene maradnia és nem 9 hónaposnak.

[ Szerkesztve ]

(#121084) M.Ildiko válasza csako (#121081) üzenetére


M.Ildiko
tag

Köszönöm, igazad van. Belépés utáni bővítésnél már mutatja. Úgy látszik korábban csak a "sima" csomagokat néztem.

(#121085) balinlin válasza Kaba (#121083) üzenetére


balinlin
senior tag

Viszont a szerződés megkötése számít, ha jól tudom, nem a legutóbbi egyeztetés. Más kérdés hogy miért volt az vagy a mostani korábban...

(#121086) csako válasza balinlin (#121085) üzenetére


csako
veterán

Én úgy tudom, hogy onnantól számolódik az 1 év, hogy az adategyeztetés megtörtént, így kvázi mindig hamarabbra kerül, ha nem a határidő napján csinálja valaki. Nagyobb az esélye, hogy mezis szimplán rosszul emlékszik, ha nincs a memóriáján kívül más "bizonyítéka" a májusi időpontról (pl. weboldalon már májust ír vagy korábbiról sms/email). (persze én is csak magamból indulok ki, már a tegnapi ebédre sem emlékszem :DDD )

[ Szerkesztve ]

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#121087) Kaba válasza mezis (#121082) üzenetére


Kaba
veterán

Tavaly volt valami csúszás a koronavírus miatt,úgy emlékszem az adategyeztetés ki lett tolva pár hónappal.
Mikor adategyeztettél tavalyelőtt?
Az első emlékeztető SMS az adategyeztetésre már kb. 2 hónappal korábban szokott megérkezni.

[ Szerkesztve ]

(#121088) mezis válasza Kaba (#121087) üzenetére


mezis
nagyúr

2019-es visszaigazoló SMS-t 2020-ban töröltem, viszont a 2020 májusi visszaigazoló SMS-t csak most töröltem.
csako: A mobiltelefonomnak jó a memóriája! :D

mezis

(#121089) balinlin válasza csako (#121086) üzenetére


balinlin
senior tag

Az szerepel az ÁSZF-ben, hogy a szerződéskötés évfordulója utáni 5. nap a legkésőbbi időpont.
Ugyanígy a szerződéskötés évfordulóját emlegeti a Voda is.
Ebből következően az adategyeztetési "időablak" ugyanott marad minden évben.

(#121090) btudos válasza balinlin (#121089) üzenetére


btudos
veterán

Nem, az adategyeztetéssel minden évben egy újabb szerződés jön létre, annak az időpontjától számít az 1 év+5 nap.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#121091) 4Grider válasza btudos (#121090) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak a feltöltéssel jön létre újabb határozott idejű szerződés.

(#121092) m1lan válasza balinlin (#121089) üzenetére


m1lan
őstag

Az NMHH egyik cikkében is ezt írják, de a gyakorlatban nem így működik, legalábbis a Telekomnál biztosan nem. Az adategyeztetés napjától számít az 1 év, tehát aki ma csinálja meg, annak 2022 február 5-e lesz a következő határideje. Akkor is, ha tavaly mondjuk áprilisban csinálta meg, és akkor is, ha a szerződéskötés évfordulója októberre esik. :K

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

(#121093) glacious válasza m1lan (#121092) üzenetére


glacious
addikt

Szerintem sokan azt nem értik, hogy ez két egymástól független dolog.

(#121094) 4Grider válasza m1lan (#121092) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az eht megfelelő része elég félreérhetőre sikeredett, mert az egyik helyen évente egyszeri, a másik helyen pedig (évi többszöri feltöltés esetén) a szerződéskötés időpontjához kötött adategyeztetést írnak elő.
A törvényhozó célja az volt, hogy minden évben legalább egyszer legyen adategyeztetés, erre építették rá a jogszabály szövegét.
Ha a szolgáltató nem akar házhoz menni a pofonért, célszerűbb ha szigorúbban értelmezi a törvényt, és a korábban elvégzett adategyeztetés esetén nem ragaszkodik szerződéskötés időpontjához kötötthöz (miközben a jogalkotó szándéka igazából ez volt).

(#121095) sifarr válasza m1lan (#121092) üzenetére


sifarr
senior tag

de a gyakorlatban nem így működik, legalábbis a Telekomnál biztosan nem.
Szerintem a Telekomnál jól működik. Törvényes is.

A prepaid mobilelőfizetés egy szerződés, de ez jelentősen különbözik a postpaidtől.
Minden feltöltés egy új, határozott idejű szerződésnek minősül. Kezdete a feltöltés napja, a vége pedig a rendelkezésre állási idő lejárati napja. Ez a feltöltés összegétől függ.
Egy kivétel van. Ha a feltöltéssel szerzett rendelkezésre álló idő lejárata korábban lenne mint a korábbi feltöltéssel szerzett lejárati idő, akkor a régi marad érvényben. Ez kisösszegű feltöltések esetében fordulhat elő.
A szerződés napja tehát nem a vásárlás, első szerződés napja, hanem a feltöltési idők szerint mindig változik.
Évente egyszer kötelező adatot egyeztetni. Ennek határnapja pedig a legutolsó egyeztetés idejétől függ. Lehet akár havonta is, akkor havonta tolódik a következő egyeztetés végső határideje. Ezt nem zárja ki a törvény, és nem is ellentétes vele.

[ Szerkesztve ]

(#121096) kungzi


kungzi
veterán

Üdv

A T-Mobile nem tervezi Samsung Galaxy S21 5G 256GB-os változatát árulni? Nem hallott valaki valamit?

Köszi

(#121097) vpanangin válasza sacaboy (#121048) üzenetére


vpanangin
senior tag

Szia!

Vagy mégsem?

(#121098) Kaba válasza kungzi (#121096) üzenetére


Kaba
veterán

Nézd meg a Telekom honlapján,jelenleg kapható 499840 Ft-ért.Fekete színben.

[ Szerkesztve ]

(#121099) kungzi válasza Kaba (#121098) üzenetére


kungzi
veterán

Az az Ultra! Engem a sima érdekelne, még csak nem is a + verzió.

(#121100) btudos válasza Kaba (#121098) üzenetére


btudos
veterán

Az az Ultra, a sima S21-ből csak 128 GB-os változat van. A Telekom nem szokta a csúcsmodellek olcsóbb variánsaiból a jobban felszerelt változatokat forgalmazni, mivel a legtöbben inkább megveszik a Pro/Plus/Ultra modellt.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.