Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121951) st3v3np3t3r válasza #40993792 (#121849) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

És ha kérik a számlát? Mikor szervizbe vittem a P20 Pro-m kijelző hiba miatt, kérték a számlát is!

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#121953) Winne válasza sajtos365 (#121947) üzenetére


Winne
nagyúr

Ha tartasz ettől menj be és cseréltess kártyát, hogy rossz a térerőd, akkor ez már fix lesz. A telefonod ha tudja a 4G-t, akkor más gond nem lehet elvileg.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#121954) donmackó válasza ubyegon2 (#121950) üzenetére


donmackó
őstag

Mivel az eddigi előfizumhoz nem járt az 5g elérés, így érthető miért mondta. Szerintem mára zárd be az internetet, eme tartalmas hozzászólás után.

Release the cable hounds!

(#121955) st3v3np3t3r válasza #40993792 (#121952) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Ezzel tisztában vagyok :DDD Csak a márkaszervizes nem volt.
Viszont csak jótállási jegyből nem derül ki, hogy az adott termék mennyibe került, ugyanis ha a termék nem javítható,nem cserélhető, akkor köteles a gyártó azonos árban más hasonló terméket felajánlani! 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 5. § ... Ezért kérik el általában a számlát is, hogy ha esetleg fenn áll az a helyzet, hogy nem javítható és nem is tudják esetleg cserélni, akkor ne kelljen várni a fogyasztóra, míg visszamegy és bemutatja a számlát. Ez többek között akkor kellemetlen, ha postán küldte el javítattni.
A számlán szereplő név nem érdekes. Annak cserélik, akinél a jótállási jegy van.

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#121956) btudos válasza st3v3np3t3r (#121955) üzenetére


btudos
veterán

Ilyen esetben nem a gyártó, hanem a forgalmazó köteles cserélni, aki meg pontosan tudja, mennyiért vetted az eszközt. A gyártó a legtöbb esetben csak a csereigazolást állítja ki és utólag rendezi a dolgot a forgalmazóval a csereigazolás alapján.

[ Szerkesztve ]

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#121958) ubyegon2 válasza donmackó (#121954) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Szerintem mára zárd be az internetet, eme tartalmas hozzászólás után.

Tartalmas? Bocsi, de azok alapján, amiket leírtál, kb ilyen bugyuta választ kell adni. Nem bántásként mondom, de kapsz egy új SIM-et és elkezdtek tanakodni az asszonnyal, hogy akkor azt belerakd-e a telódba? Na jó, megyek zárni..... :D

(#121959) st3v3np3t3r válasza btudos (#121956) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Én anno máshogy olvastam több forrásból egybehangzóan. De ha szerinted így megy, rendben :R

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#121960) lugosi válasza st3v3np3t3r (#121955) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"akkor köteles a gyártó azonos árban más hasonló terméket felajánlani! 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 5. §"

Nem. Btudos jól írta.
Az általad hivatkozott rendelet nem azt mondja, hogy a gyártó köteles cserélni, hanem azt, hogy "a vállalkozás". Az 1.§ (2) értelmében pedig az "a vállalkozás" aki a fogyasztóval szerződést kötött, tehát a forgalmazó, és nem a gyártó. Tehát btudos #121956 válasza helyes volt.

"A számlán szereplő név nem érdekes. Annak cserélik, akinél a jótállási jegy van."

Ha a gyakorlatban így is van, mert a vállalkozás a fogyasztó javára a rendelettől eltérhet, a jogszabály azonban nem így szól, ezt azért jó tudni. Ezt mondja ki: "A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül." (1.§(2))

(#121961) st3v3np3t3r válasza lugosi (#121960) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

[link]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#121962) lugosi válasza st3v3np3t3r (#121961) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Mások is olvassák a fórumot, gondoltam hátha hasznos lesz nekik az infó.

(#121963) btudos válasza st3v3np3t3r (#121961) üzenetére


btudos
veterán

Konkrét tapasztalat Telekommal:

Jótállási időn belül kifutó modellként vásárolt Samsung telefon elromlik, Samsung szervizből csereigazolás érkezik, amit a Telekomnál lehet érvényesíteni. Mivel a vásárláskori listaár már erősen kedvezményes volt - kifutó modellnél nem meglepő - ezért másfél évvel később adott árban csak alacsonyabb kategóriás modellre lehetett váltani, de ezt a jogszabálynak megfelelően a Telekommal, mint forgalmazóval kellett lezongorázni, a Samsungnak ehhez annyi köze van, hogy a velük szerződött szerviz állítja ki a csereigazolást, amit ott is kellett hagyni a Telekomnál, mivel az alapján számolnak el a gyártóval, de az már nem a fogyasztó problémája.

Olvasni sok mindent lehet, a gyakorlatban ez így működik. A biztosítás más eset, ott a biztosítóval kell egyezkedni, de a Telekomtól vásárolt, garanciális, viszont nem javítható, ezért csereigazolásként visszaérkező készülékek esetében ez a hivatalos eljárás.

[ Szerkesztve ]

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#121964) Lackooo84 válasza st3v3np3t3r (#121951) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Kérni lehet bármit... a jogszabály szerint a jótállási igényedet ELSŐSORBAN a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesítheted, és nem követelhetnek mellé semmi mást. Ha nincs kitöltve, az megint más tészta, mert kell valami, amivel igazolod a vásárlást. Mondjuk elég sűrűn előfordul, hogy veszek valamit, jótállási jegy üresen jön a termékkel, a számlán meg csak az szerepel, h vettem egy darab valamit, SN nuku...

The Truth is out there...

(#121965) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Előfizetést ugye le lehet mondani teledonon/írásban is? Remélem lehet intézni mindent online, meg a dominora visszaváltást is....

The Truth is out there...

(#121966) Kaba válasza Lackooo84 (#121965) üzenetére


Kaba
veterán

Az előfizetést lemondhatod chaten vagy a 1414-en.A dominóra váltás az üzletben történik személyesen,mivel Sim csere lesz.

[ Szerkesztve ]

(#121968) st3v3np3t3r válasza Lackooo84 (#121964) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Mondjuk elég sűrűn előfordul, hogy veszek valamit, jótállási jegy üresen jön a termékkel, a számlán meg csak az szerepel, h vettem egy darab valamit, SN nuku...
Ismerős szitu...
Nem mondtam, hogy követelték, csak kérték a számlát. De anno mikor 2 Samsung termékemnek a jótállását kellett intéznem meghibásodás miatt, ott nem kértek sem számlát, sem jótállási jegyet, a Huawei márkaszerviz meg bekérte mindkettőt.

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#121969) Lackooo84 válasza #40993792 (#121967) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát a dominorol előfizetésre váltások is sim cserével jártak, és azt is online intéztem, szóval nem értem ... :U Megrendeltem, kiküldték az új simet, 1414-en beaktiváltam, a másik megszűnt, ennyi. Nem tudom ez visszafelé miért ne működhetne.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#121970) AnonymusX válasza Lackooo84 (#121969) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Mert a dominóra váltás nem a preferált irány.

(#121972) Kaba válasza Lackooo84 (#121969) üzenetére


Kaba
veterán

Nem működik.Mikor lemondod az előfizetésedet a 1414-n,rákérdezhetsz egyben az ügyintézőnél,ha gondolod,hogy kiküldik az új simet.

(#121973) Darth_Revan


Darth_Revan
veterán

Sziasztok!
[link] itt írtam egy problémát és feltettem kérdést, de javasolták hogy jöjjek át ide.
Röviden arról van szó, hogy vettem egy nagy értékű laptopot, de van rajta 1 pixelhiba. 1414 azt mondta vigyem be T-be és cserélik mert 3 napon belül vagyok. T-ben azonban a tájékoztatás ellenére nem vették át arra hivatkozva hogy laptopot nem vesznek át és nem küldenek központi raktarba, csak telefont.

Visszahívtam 1414-et, ahol már egy új ember elvileg csinált szallitolevelet és GLS jön érte , viszont most felvetődött egy újabb kérdés... Mi van ha a hiba olyan "apró" hogy nem is tekintik annak és csere helyett a hibás terméket akarnak visszaküldeni ?
Lehet utólag mégis pénzt visszakerni 14 napos elallasra hivatkozva vagy ne huzzam az időt és már most szóljak hogy inkább pénzt kérek vissza ?
Elvileg holnap vagy holnsp után nyitnak a boltok, akkor már lehet adni 14 napos elállás miatt laptopot ? Vagy Duna Plaza -ban korlátozások előtt se vettek vissza laptopot se hiba miatt se 14 napos elállás miatt ?
Hova lehetne visszavinni ?

Futárral nem tudom visszaküldeni mert ilyen értéknél senki nem vállalja a felelősséget, egyedül MPL, náluk 23000 Ft lenne a szállítási költség.

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#121974) Ateszpapa válasza Darth_Revan (#121973) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Szia!

[link]

Kemény dió, mert az oldalukon is írják, hogy a személyes átvétel szünetel.
:(

(#121975) Kaba válasza Ateszpapa (#121974) üzenetére


Kaba
veterán

Ez így van.Pénteken valószínüleg, nyitnak az üzletek és visszaáll a régi rendszer,így megint leadhatja az üzletben.

(#121976) #08176384


#08176384
törölt tag

Sziasztok! Mióta volt kb egy hete a Telekomos rendszer frissítés, nem tudom a netes felületen kezelni az előfizetéses számaim a Telekom fiókomban, csak pörög és pörög. A Telekom app viszont jól működik, de abban se esim csere, s jópár egyéb funkció nem elérhető. A Dominós számaim viszont elérem. Mi lehet a hiba?

(#121977) Kaba válasza #08176384 (#121976) üzenetére


Kaba
veterán

A webes felület normálisan működik.Próbáld másik böngészővel is és töröld a sütiket.
Az appos hibák még javítás alatt vannak.

[ Szerkesztve ]

(#121978) 4Grider válasza Darth_Revan (#121973) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az egy pixelhiba jellemzően nem alapozza meg a 3 napon belüli csere jogalapját (ahhoz a hibának a termék rendeltetésszerű használatát meg kell akadályoznia).
Az elállással jobban jársz.
Nevetséges a 23e Ft szállítási költség, mi milliós tételeket küldünk 9 e Ft-ért raklapon 200 kg-ig.

(#121979) MadMancs válasza Darth_Revan (#121973) üzenetére


MadMancs
veterán

Helyedben a teljes elállást választanám. Pixel hiba kényes kérdés. Gyártótól is függ. De általánosságban 1 pixel hiba "nem hiba". Megvan hány pixeltől és azon belül se mindegy hogy subpixel vagy teljes pixel. Míg 14 napon belül vagy, gyártónál érdeklődj mit vállalnak. 99% hogy 1pixel miatt nem lesz csere.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#121980) #08176384 válasza Kaba (#121977) üzenetére


#08176384
törölt tag

Semmit nem segít rajta. Nálam meg az app működik tökéletesen és a web nem.

(#121981) Darth_Revan válasza 4Grider (#121978) üzenetére


Darth_Revan
veterán

Most beszéltem Asus ügyfélszolgálattal és azt a választ kaptam, hogy monitor esetében ISO szabvány szerint megy a dolog, laptop esetében nem számít hogy 1 pixelhiba vagy 10, kérhetek a cserét mert ugyanolyan hiba :)

Köszönöm mindenkinek a segítséget !

[ Szerkesztve ]

(#121982) Kaba válasza #08176384 (#121980) üzenetére


Kaba
veterán

Az app is jól működik,de ott voltak kisebb bugok.

(#121983) S@c@


S@c@
őstag

A telekom üzletek a hét második felében nyitnak nem? Legalábbis a jelenlegi nyitási terv szerint. Jól tudom, vagy butaság?

(#121984) 4Grider válasza S@c@ (#121983) üzenetére


4Grider
nagyúr

Következő nap, amint megjelenik a belügyminiszter rendelete. A rendeletet szerda estére várjuk.

(#121986) Kaba válasza S@c@ (#121983) üzenetére


Kaba
veterán

A Telekom üzletek most is nyitvatartanak.SIM csere,elveszett kártya pótlása,eszközjavítás,céljából.
Valószínüleg péntektől már teljes szolgáltatással.

[ Szerkesztve ]

(#121987) Kaba válasza S@c@ (#121983) üzenetére


Kaba
veterán

Már holnaptól teljes szolgáltatás lesz a Telekom üzletekben.

(#121989) kungzi


kungzi
veterán

Üdv. Csatlakoztam újra a Telekom világához. 5G 4ever :DDD

(#121990) Kaba


Kaba
veterán

Domino Day.600 MB mobilnet és 60 perc díjmentesen.

(#121991) #46824192


#46824192
törölt tag

Sziasztok. Otthoni nas kontra telekom mobilnet. Open vpn -en keresztül használnánk , de a sebesség legjobb esetben is 3/1 megabit. Kortlátozza a szolgáltató a vpn elérést?

Vpn nélkül természetesen ennek a sokszorosa. Illetve kábeles net kapcsolattal az open vpn nas 31/27 -el tud kiaszolgálni. Tehát minden arra utal ,hogy valami korlatozás van.

[ Szerkesztve ]

(#121992) dptrsk válasza #46824192 (#121991) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Szia,
Az elérhető sebesség:
"Virtuális magánhálózat (VPN) használata vagy egyéb titkosított csatornákon keresztül történő forgalmazás (pl. SSH) esetén 10/5 Mbit/s."

[link]

(#121993) kchris78 válasza dptrsk (#121992) üzenetére


kchris78
veterán

mi az ami ma már nem titkosított... amúgy egy tanács: tedd át másik portra a VPNt és akkor valószínű meg fog javulni a sebesség... praktikusan pl 443... ami a web ssl-je..

(#121994) kchris78


kchris78
veterán

Hello - hallo! Kérdésem lenne azok számára akik kisebb ( 30 előfizetéses) flottát menedzselnek és kb tisztában vannak a lehetőségekkel. Most kellene a 2 éves szerződésünket megújítani és nem vagyok meggyőződve róla hogy jó az az ár amit ajánlanak.. Ha valakinek van infója ne tartsa vissza magában - akár megkereshet magánban is!!! (gondolom inkább magántéma ha egyedi árakról van szó ami nem lehet nyilvános)

[ Szerkesztve ]

(#121995) janeszgol


janeszgol
félisten

Láttátok a Telekom honlapját? Kicsit változott. A telefonoknál nincs ár szerinti rendezés, ráadásul nettoban jeleníti meg az árakat alapból. (Utóbbi gondolom a magas árak miatt van?)
Amúgy is morcos vagyok, mert a csak net csomagot (1890 ft 3 GB, amiből lett 2290ft 4 GB, de ez a csomag kettő hetet élt) eltörölték, a nulla hívás díja 0 FT helyett 690ft, plusz drágult a mobilnet, szóval 3200ft alatt nincs csomag.

Kár, mert a hálózatuk egyre jobb, de ezek miatt ott hagyom őket. Majd ha a Vodát nagyon el akarom hagyni, akkor átmegyek a Telekomhoz a két előfizummal.

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#121996) Kaba válasza janeszgol (#121995) üzenetére


Kaba
veterán

A termékeket továbbra is lehet ár szerint rendezni,(a telefonokat is).
A bruttó ár van feltüntetve most is.
A legalacsonyabb csomag az megdrágult,tavaly szeptemberben.

[ Szerkesztve ]

(#121998) janeszgol válasza Kaba (#121996) üzenetére


janeszgol
félisten

Igen bocsi, balfék voltam. Rámentem véletlen az üzleti szekcióra. Arra él ez. :R
Amúgy a Telekom hálózatával egyre elégedettebb vagyok. A 3G is rengeteget fejlődött (az elmúlt 2 évben sokat teszteltem), de a 4G is kényelmesen használható. Ha berágok egyszer a Vodára, akkor a T-hez megyek.

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#121999) janeszgol válasza #40993792 (#121997) üzenetére


janeszgol
félisten

Igen, elkattintottam. Azt hittem valami ócska húzás, de nem. (Az üzletire vonatkozott a fenti. Engem az nem érint)

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.