Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#104603) leviske


leviske
veterán

Sziasztok!

Itt is feltenném a kérdést, hátha valaki tud rá válaszolni:

A következő eset történt a nővéremmel.:
2016-ban a Telekom előfizetését összevonták a férje MT azonosítójával olcsóbb szolgáltatás reményében. Innentől értelemszerűen nem lehetett itthonról online belépni a nővérem MT azonosítójába, a számlák is innentől mindig a férje nevére jöttek.

2018 decemberében viszont érkezett egy fizetési felszólítás a nővérem nevére, miszerint megvásárolta online a Telekomban kapható legdrágább készüléket és ezt még nem törlesztette. Kiderült, hogy a 2 éve inaktív MT azonosítóját használták ki és vásároltak vele. (A dátum alapján azt követően, hogy voltak személyesen ügyet intézni az egyik T-pontban.)

A rendőrségi feljelentés megtörtént, viszont szeretném megkérdezni, hogy ebben a helyzetben a GDPR-el kapcsolatos követelmények miképp alakulnak? Mennyire normális, hogy a Telekom fenntart inaktív MT azonosítókat az ügyfelek adataival és teszi ezt láthatóan mindenféle védelem nélkül (nővérem se SMS-t, se egyebet nem kapott az "online vásárlásról" és az MT azonosítójába a továbbiakban sem lehet távolról online belépni)?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.