Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
madle
őstag
Tuti nem voltam benne a csoportban, teljesen idegen személyek voltak benne 4-en, viszont egy srác Viber képét felismertem mert régi ismerősöm és megvolt a száma. Komolyan már úgy érzem én nézek be valamit, tudom, hogy a telefonszámomon megy a Viber, de ez akkor is ott volt, na meg a 21 óra telefonhasználat.
[ Szerkesztve ]
Lackooo84
nagyúr
Nem vitted vissza??
The Truth is out there...
(#104453) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#104398) üzenetére
Amennyiben a második próbálkozásomra/megrendelésem eredménye is kudarcba fulladna (már jóváhagyták és kiszállításra vár - elvileg holnap kellene hoznia a futárnak) és nem teljesülne (szolgáltató hibájából) akkor megint jogosult lehetek "kötbérre" ami 5.000 ft ?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
gabor9991
őstag
Minden sikertelen számhordozás 5000
[ Szerkesztve ]
Lényeg, hogy várjam ki míg a szolgáltató érvényteleníti vagy felfüggeszti (sikertelenné teszi) ?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Webshop-os rendeléssel kapcsolatban tudjátok, hogy a keret, amit eszközvásárlásra használhatunk fel, az külön értendő a mobil és az otthoni előfizetésekre vagy egybe értendő? Pl. ha most egy mobilra 300.000 Ft előleget ír k, ami a listaár, akkor TV-re is a listaárat fogja kérni? Mobil elofizetesre ker ennyi eloleget, de mi otthonira szeretnenk a TV-t. A ket elofizetes ugyanazon a néven és fiókban van.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
gabor9991
őstag
Szerintem tökmindegy a lényeg, hogy a megadott időablakban a számhordozás nem történik meg.
És nem a te hibád vagy az átadó szolgáltató hibája miatt.
[ Szerkesztve ]
régi rendelés - érvénytelenítve (szolgáltató által)
új megrendelés - ez folyamatban még...
várok, aztán majd csak lesz valami... ha megint kudarc, akkor megint írok a T-nek és kérem az 5k-t és a rendelést megint leadom.. aztán az előbbi folyamatot még eljátszom addig amíg nem teljesül a számhordozás (vagy megunom és bemegyek T-Pontba aztán intézem ott - persze ezt csak akkor tudom megtenni, ha nincs folyamatban lévő számhordozás az online rendszerbe az adott 70-es számmal...) ki van ez találva, no mind1! A hibákért meg vállalják a felelősséget és fizessenek csak.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Üdv!
Érdeklődnék, hogy a magyar Telekom rendelkezik-e email to SMS gateway-el, s ha igen, hol érhető el.
A németeknél például <telefonszám>@t-mobile-sms.de
Köszönöm!
Hogy hívják az éhes horgászt? Gyere Pista, kész a kaja!
4Grider
nagyúr
Magyarországon már csak fizetős megoldások vannak, a szolgáltatók folyamatosan harcolnak az ingyenes sms küldési megoldások ellen.
lugosi
MODERÁTOR
Régen volt ilyen a telekomnál is, de megszűnt. (Régen = úgy értem hogy olyan 20 éve.)
sopruk
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hogyan lehet a Telekom fiókot és a Telekom Gyorsfizetés fiókot "szétválasztani".
Bizonyára figyelmetlen voltam az egyik Domino feltöltés folyamán és elfogadtam az összekapcsolásukat. Viszont így nem tartom biztonságosnak.
Hogyan lehet visszaállítani úgy, hogy egyenleg feltöltéskor amikor kiválasztom a Telekom gyorsfizetést, mindig kérje annak jelszavát?
Előre is köszönöm segítségeteket!
#81733120
törölt tag
Ma sikerült igényelni az ingyenes 3 GB netet. (6.0-ás Telekom appban.)
Esqs
tag
9-10 évvel ezelőtt az ingyen kérhető t-email fiókban még be lehetett állítani, hogy a beérkező üzenetekről SMS-ben értesülj; sajnos ez a lehetőség (is) megszűnt. Amire szerintem te gondoltál, az a ..........@westel900.net formátumú e-mail cím volt, amit csak számlás előfizetők igényelhettek; ez már korábban (asszem 2004-ben, a Westel —> T-Mobile névváltáskor) megszűnt.
Kaba
veterán
Sziasztok!
Átvett online rendelés visszaadása a 14 napos határidön belül,
milyen kihatással lehet a következö rendelésekre.Tapasztalat?
Vangelis
nagyúr
Hát szinte semmilyen.. de volt aki egy évben sokat küldött vissza hűség hosszabbítással és mindig törölni kellet neki....
Ott talán volt, hogy már nem küldtek neki megint telefont.... vagy ilyesmi.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
kali
legenda
Szia,
Ha telefonról van szó, pláne nagyobb értékűről, akkor gyakori elállás esetén nőhet például a mobil előleg összege, illetve akkor is kérhetnek, amikor amúgy nem szokás.
Egy elállás még nem nagy gond, de ha valaki sportszerűen űzi - mert így akar például kipróbálni minden új csúcstelefont, aztán egyiket sem tartja meg -, akkor egy idő után nem árt valami visszatartó erő.
[ Szerkesztve ]
#15490560
törölt tag
Nem tudjátok, milyen kezdetűek a “szűz” T-s telefonszámok? “Használt” nem kéne ...
#08205312
törölt tag
16
és
172-től-179-ig
[ Szerkesztve ]
#15490560
törölt tag
Köszi!
Esqs
tag
Legnagyobb valószínűséggel az 1-essel kezdődők között vannak ilyenek.
Esqs
tag
Nézz szét a sokfelé árult Domino Quick kártyák számai között, és mielőtt megvennéd, kérdezd le a számot az ügyfélszolgálaton vagy valamelyik Telekom (saját) üzletben.
kakuk.tamas
addikt
Dehát az, hogy milyen számmal kezdődik függ attól, hogy előfizetéses/dominós, illetve, hogy csak adat kártya, vagy nem.
Én legalábbis így vettem észre.
Mobilnetnél 1xx, és 3xx ami új számmal volt, előfizuval, normál előfizetéses csomagban pedig 5xx ami új volt.
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
Esqs
tag
Azt hogy érted, hogy „új” szám? Lekérdezted előzetesen, hogy valóban még senki által nem használt számról van-e szó, vagy egyszerűen csak neked volt „új”, de lehet, hogy már korábban megkapta valaki (vagy akár többen is)? Amúgy az 5-össel kezdődőek között elég alacsony valószínűséggel lehetnek még soha nem használt számok, mert már 2002–2003-ban kiadhatóak voltak.
[ Szerkesztve ]
Szolgáltatón belül, mint magánszemély (szkriptek eredményét kellene megkapnom), tudom igényelni valahogy? Akkor fizetősen természetesen, csak a csomagokat nem találom.
Hogy hívják az éhes horgászt? Gyere Pista, kész a kaja!
kakuk.tamas
addikt
Úgy, hogy új előfizetés mellé kapott.
Jah, de most nézem, hogy "szűz" számot kérdezett.
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
4Grider
nagyúr
Google a te barátod. Fizetős szolgáltatásokkal tele a net. De 10 Ft feletti sms díjakkal hol éri ez meg neked? Nem egyszerűbb mobilnetre előfizetni a telefonodon és e-mailként fogadni az e-maileket?
Fifi
őstag
Vagy egy legolcsóbb flottás előfizetői sim korlátlan sms-sel.
lugosi
MODERÁTOR
Ilyen is volt igen, de SMS->e-mail gateway (és fordítva szintén) is volt.
[ Szerkesztve ]
zebede
őstag
Webshopos vásárlásnál, házhozszállítással kérve, ilyen formátumban kaptam rendelési azonosítót: 1-123456789123
Hogy tudok ennek utána nézni a GLS csomagkövetésben, mert már próbáltam egyest elé írni, próbáltam 006-ot, de vagy nem jó, vagy egy idegen, régebbi réndelést ad be.
A tékomos "Rendeléseim" menűpont meg halott.
[ Szerkesztve ]
Soulfly842
addikt
Otthoni szolgáltatáshoz rendelt eszköz esetén más formátumú a rendelési azonosító. Ennél sajnos nem működik a bevett logika.
zebede
őstag
Remek, remélem legalább a GLS küld majd valami értesítést.
t1
addikt
Küld majd ha felvette a futár a csomagot a Telekomtól.
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Két hete adtam le Telekom saját üzletében egy online rendelést, élve a 14 napos elállásommal. Mennyi időn belül kell visszaállítania a Telekomnak az előfizetés hűségének eredeti állapotát? Van erre valami határidő vagy addig húzzák, ameddig akarják?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
dptrsk
Topikgazda
Visszaérkezéstől számítva 14 nap, ha jól tudom.
A visszaérkezés a raktárba érkezést jelenti.
1414en utánakérdezhetsz, hol jár a folyamat.
Aaron14
őstag
Igen, csak ott sántít a dolog, hogy saját Telekom üzletbe vittem vissza és papírt kaptam róla, hogy 6-án átvették a sértetlen terméket. Az ügyintéző is azt említette, hogy ha gyorsítani szeretnék a folyamaton, akkor saját üzletbe vigyem vissza. Elég fura, ha ez nekik gyors, így 2019-ben.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
GPSGPS
lelkes újonc
A 14 nap törvényi előírás. Az ügyintéző arra utalhatott, hogy a saját boltban lenne lehetőség arra, hogy azonnal odaadják a pénzt. Ez persze csak jóindulat kérdése. Amúgy ha a határidőig nem érkezik, érkezett meg a pénz, akkor érdemes telefonálni. Ilyenkor ne vetess fel reklamációt, mert annak 30 nap az elbírálása, hanem határozottan érdemes hivatkozni egyéb lehetőségekre. Nyilvánosság, jogi eljárás stb. Általában beválik, és ha addig nem, akkor azonnal elküldik. Sajnos hazai általános gyakorlat a késedelmes fizetés, mert itthon senki nem perel kisebb (-nagyobb) összegekért, mert nem egyszerű és gyors az eljárás.
[ Szerkesztve ]
Aaron14
őstag
Én csak újra szeretnék rendelni készüléket, nem a pénzemet kértem vissza. Sajnos még mindig azt írja, hogy hűségidő van a számon, miközben már két hete nem kellene.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
GPSGPS
lelkes újonc
Akkor meg telefonálj. Szerintem akár egyből is megoldhatják.
Aaron14
őstag
Telefonon már kérdeztem és azt mondták, hogy jövőhéte várható, de őszintén, nem hiszek nekik. Ezért kérdeztem, hogy van-e valami hivatalos állspont.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
GPSGPS
lelkes újonc
A 14 nap erre is vonatkozik. Törvény, nem "várható" stb. kérdése. Telefonálj, oldják meg. Egyébként mindenképpen vetess fel panaszt, ha nem sikerülne. Előfizetőként szoktak kompenzálni.
[ Szerkesztve ]
Aaron14
őstag
Várok holnapig és ha nem, akkor telefonálok. Egyébként mire tudok hivatkozni, mármint miylen törvényre?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
ForRedGlory
félisten
.inkabb semmi
[ Szerkesztve ]
GPSGPS
lelkes újonc
Távollevők között megkötött szerződéstől való elállás joga. Neked 14 napod van rá, és a másik félnek is pont ugyanennyi az elállástól számítva az eredeti állapot visszaállítására.
[ Szerkesztve ]
Aaron14
őstag
Igaz! Ma van az utolsó nap. Éjfélig van idejük. 😅
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
Soulfly842
addikt
Tévedésben vagy. Beérkezéstől számítva. Tehát amikor visszaérkezik a központi logisztikához, ahol ezt ki is számlázták. Az üzletben ezeket nem sztornózhatták, ott ezeket a folyamatokat nem kezelhetik. Ők csak a belső postázásban segítenek.
Az még nem a beérkezés napja, amikor bevitted oda.
Ugyanezt a nyomtatványt töltik ki az üzletekben is és csak segítenek neked abban, hogy logisztikailag eljusson hozzájuk...
"Gondosan csomagolja be a terméket. A csomagba tegye bele ezt a kitöltött
kísérőlevelet és postai csomagként adja fel a következő címre:
Online vásárlás – Magyar Telekom Nyrt.1117 Budapest, Kaposvár u. 5-7. "
Ez - hogy ide kell küldeni - a webshopos vásárlásokhoz kapcsolódó szabályozásokban is benne van. Tehát arrébb lesz még az a 14 nap.
Ahogy dptrsk is írta, a központi raktárba való beérkezéstől számítva...
Ő is csak elsőre erre utalt, hogy értékalapú belső postát a GLS (pénzszálítással együtt) ritkábban visz el kisebb forgalmú partnertől, mint Telekom saját üzlettől... Ezért javasolhatta a Telekom saját üzletet.
[ Szerkesztve ]
Aaron14
őstag
A Telekom részéről kaptam egy átvételi elismervényt. Azt mégis honnan tudja meg a kedves vásárló, mikor érkezik be az ő belső raktárukba, mikor azt mondja a kiscsaj a ügyfélszolgálati telefonszámon, hogy “Ó, látom 11-én vette át a készüléket!”, mikor már 6-án rég náluk volt és a rendeléseim között még mindig “Szállítás alatt” státusz van. Totál katyvasz, azt hazudnak, amit akrnak.
Szóval itt felmerül a vásárló megtévesztése, nem is kis mértékben!
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
Soulfly842
addikt
Nem, ezek a tények.
Nem ugyanilyesmi webshop visszáru nyomtatványt töltött ki?
Itt sem azt írja le, hogy az üzletbe leadástól számítva, hanem visszaérkezéstől számítva (hiába írja le az üzletben való leadhatóságot is).
GPSGPS
lelkes újonc
1. nem hiába írja le.
2. az elállás a termékre vonatkozik, a szolgáltatásra felmondás. Annak meg nem is kell visszaérkeznie, a felmondás az aláírt nyomtatvánnyal megtörtént.
3. a legegyszerűbb az volna, ha a szolgáltatók, jelen esetben a Telekom nem a törvényi határidőt feszegetné, hanem végezné a dolgát. Jelen esetben nincs pénzmozgás, de ahogy mondottam volt, szeretnek a 30 napos reklamációs határidő mögé bújni egy 14 napos eljárásban. Gondolom, jól ismered, hogy megy ez.
4. apróság, de az ÁSZF-ben 15 nap szerepel, a törvényben 14, nyilvánvalóan alapból jogszerűtlen, csak pozitív irányban felülírható egy jogszabály.
A tények meg ezek. A tied az a mese.
[ Szerkesztve ]
Soulfly842
addikt
A szabályzások köszönőviszonban sincsenek az általad leírtakkal. Az üzletkben vizsgálat alá se tudják vonni a készüléket, hogy hiánymentesen, működőképesen érkezett-e be és nem is a feladatuk. Erre hivatott technikus, vagy műszaki bevizsgálást ellátható kolléga sincs ott és sok eszközt be se tudnának vizsgálni a helyszínen (tv pl.)
Ez a központi logisztika feladata. Te - vagy más - is elfogadja a webshophoz kapcsolódó szerződési feltételeket, ez mind egyértelműen le van írva. Ahogy az elállás pontos feltételei is. Az, hogy a kukutyinban lévő partnernek is elkellene végeznie a készülék a technikai, műszaki bevizsgálását (rendeltetésszerűen volt-e használva, működőképes-e, stb) az akármilyen meglepő nincs benne azokban a feltételekben, amit a webshopos vásárlásban elfogad a vásárló.
Ennyi erővel egy Létesítőnek is odalehetne adni, hogy te Józsi csináld már meg lécci', hogy holnap vegyek új készüléket.
A szerződési feltételek visszaállításakor a sztornózott eszköz eleve annak a raktárnak a készletére kerül, ahova számlázták. Az ő leltári felelőségük és csak is ott állíthatják vissza a korábbi szerződési feltételekt.
Okkal működik ez úgy, ahogy.
Amit leírtam azok a tények, minden más csak egy találomra bemondott szőrszálhasogatás pontokra szedve. Attól függetlenül, hogy leírod, hogy azok a tények, a webshopos vásárlás során ehhez képest teljesen mást fogadsz el.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja