Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#104451) madle válasza kakuk.tamas (#104450) üzenetére


madle
őstag

Tuti nem voltam benne a csoportban, teljesen idegen személyek voltak benne 4-en, viszont egy srác Viber képét felismertem mert régi ismerősöm és megvolt a száma. Komolyan már úgy érzem én nézek be valamit, tudom, hogy a telefonszámomon megy a Viber, de ez akkor is ott volt, na meg a 21 óra telefonhasználat.

[ Szerkesztve ]

(#104452) Lackooo84 válasza madle (#104451) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem vitted vissza??

The Truth is out there...

(#104453) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#104398) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Amennyiben a második próbálkozásomra/megrendelésem eredménye is kudarcba fulladna (már jóváhagyták és kiszállításra vár - elvileg holnap kellene hoznia a futárnak) és nem teljesülne (szolgáltató hibájából) akkor megint jogosult lehetek "kötbérre" ami 5.000 ft ?

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104454) gabor9991 válasza MaxxDamage (#104453) üzenetére


gabor9991
őstag

:K
Minden sikertelen számhordozás 5000

[ Szerkesztve ]

(#104455) MaxxDamage válasza gabor9991 (#104454) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Lényeg, hogy várjam ki míg a szolgáltató érvényteleníti vagy felfüggeszti (sikertelenné teszi) ? :DDD

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104456) Aaron14


Aaron14
őstag

Sziasztok!

Webshop-os rendeléssel kapcsolatban tudjátok, hogy a keret, amit eszközvásárlásra használhatunk fel, az külön értendő a mobil és az otthoni előfizetésekre vagy egybe értendő? Pl. ha most egy mobilra 300.000 Ft előleget ír k, ami a listaár, akkor TV-re is a listaárat fogja kérni? Mobil elofizetesre ker ennyi eloleget, de mi otthonira szeretnenk a TV-t. A ket elofizetes ugyanazon a néven és fiókban van.

[ Szerkesztve ]

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104457) gabor9991 válasza MaxxDamage (#104455) üzenetére


gabor9991
őstag

Szerintem tökmindegy a lényeg, hogy a megadott időablakban a számhordozás nem történik meg.
És nem a te hibád vagy az átadó szolgáltató hibája miatt.

[ Szerkesztve ]

(#104458) MaxxDamage válasza gabor9991 (#104457) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

régi rendelés - érvénytelenítve (szolgáltató által)
új megrendelés - ez folyamatban még...
várok, aztán majd csak lesz valami... ha megint kudarc, akkor megint írok a T-nek és kérem az 5k-t és a rendelést megint leadom.. aztán az előbbi folyamatot még eljátszom addig amíg nem teljesül a számhordozás (vagy megunom és bemegyek T-Pontba aztán intézem ott - persze ezt csak akkor tudom megtenni, ha nincs folyamatban lévő számhordozás az online rendszerbe az adott 70-es számmal...) ki van ez találva, no mind1! A hibákért meg vállalják a felelősséget és fizessenek csak.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104459) Mr Dini


Mr Dini
addikt
LOGOUT blog

Üdv!

Érdeklődnék, hogy a magyar Telekom rendelkezik-e email to SMS gateway-el, s ha igen, hol érhető el.

A németeknél például <telefonszám>@t-mobile-sms.de

Köszönöm!

Hogy hívják az éhes horgászt? Gyere Pista, kész a kaja!

(#104460) 4Grider válasza Mr Dini (#104459) üzenetére


4Grider
nagyúr

Magyarországon már csak fizetős megoldások vannak, a szolgáltatók folyamatosan harcolnak az ingyenes sms küldési megoldások ellen.

(#104461) lugosi válasza Mr Dini (#104459) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Régen volt ilyen a telekomnál is, de megszűnt. (Régen = úgy értem hogy olyan 20 éve.)

(#104462) sopruk


sopruk
aktív tag

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hogyan lehet a Telekom fiókot és a Telekom Gyorsfizetés fiókot "szétválasztani".
Bizonyára figyelmetlen voltam az egyik Domino feltöltés folyamán és elfogadtam az összekapcsolásukat. Viszont így nem tartom biztonságosnak.
Hogyan lehet visszaállítani úgy, hogy egyenleg feltöltéskor amikor kiválasztom a Telekom gyorsfizetést, mindig kérje annak jelszavát?
Előre is köszönöm segítségeteket!

(#104463) #81733120


#81733120
törölt tag

Ma sikerült igényelni az ingyenes 3 GB netet. (6.0-ás Telekom appban.)

(#104464) Esqs válasza lugosi (#104461) üzenetére


Esqs
tag

9-10 évvel ezelőtt az ingyen kérhető t-email fiókban még be lehetett állítani, hogy a beérkező üzenetekről SMS-ben értesülj; sajnos ez a lehetőség (is) megszűnt. Amire szerintem te gondoltál, az a ..........@westel900.net formátumú e-mail cím volt, amit csak számlás előfizetők igényelhettek; ez már korábban (asszem 2004-ben, a Westel —> T-Mobile névváltáskor) megszűnt.

(#104465) Kaba


Kaba
veterán

Sziasztok!
Átvett online rendelés visszaadása a 14 napos határidön belül,
milyen kihatással lehet a következö rendelésekre.Tapasztalat?

(#104466) Vangelis válasza Kaba (#104465) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Hát szinte semmilyen.. de volt aki egy évben sokat küldött vissza hűség hosszabbítással és mindig törölni kellet neki....

Ott talán volt, hogy már nem küldtek neki megint telefont.... vagy ilyesmi.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#104467) kali válasza Kaba (#104465) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Ha telefonról van szó, pláne nagyobb értékűről, akkor gyakori elállás esetén nőhet például a mobil előleg összege, illetve akkor is kérhetnek, amikor amúgy nem szokás.
Egy elállás még nem nagy gond, de ha valaki sportszerűen űzi - mert így akar például kipróbálni minden új csúcstelefont, aztán egyiket sem tartja meg -, akkor egy idő után nem árt valami visszatartó erő.

[ Szerkesztve ]

(#104468) #15490560


#15490560
törölt tag

Nem tudjátok, milyen kezdetűek a “szűz” T-s telefonszámok? “Használt” nem kéne ...

(#104469) #08205312 válasza #15490560 (#104468) üzenetére


#08205312
törölt tag

16
és
172-től-179-ig

[ Szerkesztve ]

(#104470) #15490560 válasza #08205312 (#104469) üzenetére


#15490560
törölt tag

Köszi!

(#104471) Esqs válasza #15490560 (#104468) üzenetére


Esqs
tag

Legnagyobb valószínűséggel az 1-essel kezdődők között vannak ilyenek.

(#104472) Esqs válasza #15490560 (#104468) üzenetére


Esqs
tag

Nézz szét a sokfelé árult Domino Quick kártyák számai között, és mielőtt megvennéd, kérdezd le a számot az ügyfélszolgálaton vagy valamelyik Telekom (saját) üzletben.

(#104473) kakuk.tamas válasza #08205312 (#104469) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

Dehát az, hogy milyen számmal kezdődik függ attól, hogy előfizetéses/dominós, illetve, hogy csak adat kártya, vagy nem.

Én legalábbis így vettem észre.
Mobilnetnél 1xx, és 3xx ami új számmal volt, előfizuval, normál előfizetéses csomagban pedig 5xx ami új volt.

[ Szerkesztve ]

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#104474) Esqs válasza kakuk.tamas (#104473) üzenetére


Esqs
tag

Azt hogy érted, hogy „új” szám? Lekérdezted előzetesen, hogy valóban még senki által nem használt számról van-e szó, vagy egyszerűen csak neked volt „új”, de lehet, hogy már korábban megkapta valaki (vagy akár többen is)? Amúgy az 5-össel kezdődőek között elég alacsony valószínűséggel lehetnek még soha nem használt számok, mert már 2002–2003-ban kiadhatóak voltak.

[ Szerkesztve ]

(#104475) Mr Dini válasza 4Grider (#104460) üzenetére


Mr Dini
addikt
LOGOUT blog

Szolgáltatón belül, mint magánszemély (szkriptek eredményét kellene megkapnom), tudom igényelni valahogy? Akkor fizetősen természetesen, csak a csomagokat nem találom.

Hogy hívják az éhes horgászt? Gyere Pista, kész a kaja!

(#104476) kakuk.tamas válasza Esqs (#104474) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

Úgy, hogy új előfizetés mellé kapott.

Jah, de most nézem, hogy "szűz" számot kérdezett.

[ Szerkesztve ]

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#104477) 4Grider válasza Mr Dini (#104475) üzenetére


4Grider
nagyúr

Google a te barátod. Fizetős szolgáltatásokkal tele a net. De 10 Ft feletti sms díjakkal hol éri ez meg neked? Nem egyszerűbb mobilnetre előfizetni a telefonodon és e-mailként fogadni az e-maileket?

(#104478) Fifi válasza 4Grider (#104477) üzenetére


Fifi
őstag

Vagy egy legolcsóbb flottás előfizetői sim korlátlan sms-sel.

(#104479) lugosi válasza Esqs (#104464) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ilyen is volt igen, de SMS->e-mail gateway (és fordítva szintén) is volt.

[ Szerkesztve ]

(#104480) zebede


zebede
őstag

Webshopos vásárlásnál, házhozszállítással kérve, ilyen formátumban kaptam rendelési azonosítót: 1-123456789123

Hogy tudok ennek utána nézni a GLS csomagkövetésben, mert már próbáltam egyest elé írni, próbáltam 006-ot, de vagy nem jó, vagy egy idegen, régebbi réndelést ad be.
A tékomos "Rendeléseim" menűpont meg halott.

[ Szerkesztve ]

(#104481) Soulfly842 válasza zebede (#104480) üzenetére


Soulfly842
addikt

Otthoni szolgáltatáshoz rendelt eszköz esetén más formátumú a rendelési azonosító. Ennél sajnos nem működik a bevett logika.

(#104482) zebede válasza Soulfly842 (#104481) üzenetére


zebede
őstag

Remek, remélem legalább a GLS küld majd valami értesítést.

(#104483) t1 válasza zebede (#104482) üzenetére


t1
addikt

Küld majd ha felvette a futár a csomagot a Telekomtól.

(#104484) Aaron14


Aaron14
őstag

Sziasztok!

Két hete adtam le Telekom saját üzletében egy online rendelést, élve a 14 napos elállásommal. Mennyi időn belül kell visszaállítania a Telekomnak az előfizetés hűségének eredeti állapotát? Van erre valami határidő vagy addig húzzák, ameddig akarják?

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104485) dptrsk válasza Aaron14 (#104484) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Visszaérkezéstől számítva 14 nap, ha jól tudom.
A visszaérkezés a raktárba érkezést jelenti.

1414en utánakérdezhetsz, hol jár a folyamat.

(#104486) Aaron14 válasza dptrsk (#104485) üzenetére


Aaron14
őstag

Igen, csak ott sántít a dolog, hogy saját Telekom üzletbe vittem vissza és papírt kaptam róla, hogy 6-án átvették a sértetlen terméket. Az ügyintéző is azt említette, hogy ha gyorsítani szeretnék a folyamaton, akkor saját üzletbe vigyem vissza. Elég fura, ha ez nekik gyors, így 2019-ben. :DDD

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104487) GPSGPS válasza Aaron14 (#104486) üzenetére


GPSGPS
lelkes újonc

A 14 nap törvényi előírás. Az ügyintéző arra utalhatott, hogy a saját boltban lenne lehetőség arra, hogy azonnal odaadják a pénzt. Ez persze csak jóindulat kérdése. Amúgy ha a határidőig nem érkezik, érkezett meg a pénz, akkor érdemes telefonálni. Ilyenkor ne vetess fel reklamációt, mert annak 30 nap az elbírálása, hanem határozottan érdemes hivatkozni egyéb lehetőségekre. Nyilvánosság, jogi eljárás stb. Általában beválik, és ha addig nem, akkor azonnal elküldik. Sajnos hazai általános gyakorlat a késedelmes fizetés, mert itthon senki nem perel kisebb (-nagyobb) összegekért, mert nem egyszerű és gyors az eljárás.

[ Szerkesztve ]

(#104488) Aaron14 válasza GPSGPS (#104487) üzenetére


Aaron14
őstag

Én csak újra szeretnék rendelni készüléket, nem a pénzemet kértem vissza. Sajnos még mindig azt írja, hogy hűségidő van a számon, miközben már két hete nem kellene.

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104489) GPSGPS válasza Aaron14 (#104488) üzenetére


GPSGPS
lelkes újonc

Akkor meg telefonálj. Szerintem akár egyből is megoldhatják.

(#104490) Aaron14 válasza GPSGPS (#104489) üzenetére


Aaron14
őstag

Telefonon már kérdeztem és azt mondták, hogy jövőhéte várható, de őszintén, nem hiszek nekik. Ezért kérdeztem, hogy van-e valami hivatalos állspont.

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104491) GPSGPS válasza Aaron14 (#104490) üzenetére


GPSGPS
lelkes újonc

A 14 nap erre is vonatkozik. Törvény, nem "várható" stb. kérdése. Telefonálj, oldják meg. :) Egyébként mindenképpen vetess fel panaszt, ha nem sikerülne. Előfizetőként szoktak kompenzálni.

[ Szerkesztve ]

(#104492) Aaron14 válasza GPSGPS (#104491) üzenetére


Aaron14
őstag

Várok holnapig és ha nem, akkor telefonálok. Egyébként mire tudok hivatkozni, mármint miylen törvényre?

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104493) ForRedGlory válasza GPSGPS (#104489) üzenetére


ForRedGlory
félisten

.inkabb semmi

[ Szerkesztve ]

(#104494) GPSGPS válasza Aaron14 (#104492) üzenetére


GPSGPS
lelkes újonc

Távollevők között megkötött szerződéstől való elállás joga. Neked 14 napod van rá, és a másik félnek is pont ugyanennyi az elállástól számítva az eredeti állapot visszaállítására.

[ Szerkesztve ]

(#104495) Aaron14 válasza GPSGPS (#104494) üzenetére


Aaron14
őstag

Igaz! Ma van az utolsó nap. Éjfélig van idejük. 😅

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104496) Soulfly842 válasza Aaron14 (#104495) üzenetére


Soulfly842
addikt

Tévedésben vagy. :) Beérkezéstől számítva. Tehát amikor visszaérkezik a központi logisztikához, ahol ezt ki is számlázták. Az üzletben ezeket nem sztornózhatták, ott ezeket a folyamatokat nem kezelhetik. Ők csak a belső postázásban segítenek.

Az még nem a beérkezés napja, amikor bevitted oda.

Ugyanezt a nyomtatványt töltik ki az üzletekben is és csak segítenek neked abban, hogy logisztikailag eljusson hozzájuk...

"Gondosan csomagolja be a terméket. A csomagba tegye bele ezt a kitöltött
kísérőlevelet és postai csomagként adja fel a következő címre:

Online vásárlás – Magyar Telekom Nyrt.1117 Budapest, Kaposvár u. 5-7. "

Ez - hogy ide kell küldeni - a webshopos vásárlásokhoz kapcsolódó szabályozásokban is benne van. Tehát arrébb lesz még az a 14 nap.

Ahogy dptrsk is írta, a központi raktárba való beérkezéstől számítva... :)

Ő is csak elsőre erre utalt, hogy értékalapú belső postát a GLS (pénzszálítással együtt) ritkábban visz el kisebb forgalmú partnertől, mint Telekom saját üzlettől... Ezért javasolhatta a Telekom saját üzletet.

[ Szerkesztve ]

(#104497) Aaron14 válasza Soulfly842 (#104496) üzenetére


Aaron14
őstag

A Telekom részéről kaptam egy átvételi elismervényt. Azt mégis honnan tudja meg a kedves vásárló, mikor érkezik be az ő belső raktárukba, mikor azt mondja a kiscsaj a ügyfélszolgálati telefonszámon, hogy “Ó, látom 11-én vette át a készüléket!”, mikor már 6-án rég náluk volt és a rendeléseim között még mindig “Szállítás alatt” státusz van. Totál katyvasz, azt hazudnak, amit akrnak.

Szóval itt felmerül a vásárló megtévesztése, nem is kis mértékben!

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104498) Soulfly842 válasza Aaron14 (#104497) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem, ezek a tények.

Nem ugyanilyesmi webshop visszáru nyomtatványt töltött ki?

[link]

Itt sem azt írja le, hogy az üzletbe leadástól számítva, hanem visszaérkezéstől számítva (hiába írja le az üzletben való leadhatóságot is).

(#104499) GPSGPS válasza Soulfly842 (#104498) üzenetére


GPSGPS
lelkes újonc

1. nem hiába írja le.
2. az elállás a termékre vonatkozik, a szolgáltatásra felmondás. Annak meg nem is kell visszaérkeznie, a felmondás az aláírt nyomtatvánnyal megtörtént.
3. a legegyszerűbb az volna, ha a szolgáltatók, jelen esetben a Telekom nem a törvényi határidőt feszegetné, hanem végezné a dolgát. Jelen esetben nincs pénzmozgás, de ahogy mondottam volt, szeretnek a 30 napos reklamációs határidő mögé bújni egy 14 napos eljárásban. Gondolom, jól ismered, hogy megy ez.
4. apróság, de az ÁSZF-ben 15 nap szerepel, a törvényben 14, nyilvánvalóan alapból jogszerűtlen, csak pozitív irányban felülírható egy jogszabály.

A tények meg ezek. A tied az a mese.

[ Szerkesztve ]

(#104500) Soulfly842 válasza GPSGPS (#104499) üzenetére


Soulfly842
addikt

A szabályzások köszönőviszonban sincsenek az általad leírtakkal. Az üzletkben vizsgálat alá se tudják vonni a készüléket, hogy hiánymentesen, működőképesen érkezett-e be és nem is a feladatuk. Erre hivatott technikus, vagy műszaki bevizsgálást ellátható kolléga sincs ott és sok eszközt be se tudnának vizsgálni a helyszínen (tv pl.)

Ez a központi logisztika feladata. Te - vagy más - is elfogadja a webshophoz kapcsolódó szerződési feltételeket, ez mind egyértelműen le van írva. Ahogy az elállás pontos feltételei is. Az, hogy a kukutyinban lévő partnernek is elkellene végeznie a készülék a technikai, műszaki bevizsgálását (rendeltetésszerűen volt-e használva, működőképes-e, stb) az akármilyen meglepő nincs benne azokban a feltételekben, amit a webshopos vásárlásban elfogad a vásárló.

Ennyi erővel egy Létesítőnek is odalehetne adni, hogy te Józsi csináld már meg lécci', hogy holnap vegyek új készüléket.

A szerződési feltételek visszaállításakor a sztornózott eszköz eleve annak a raktárnak a készletére kerül, ahova számlázták. Az ő leltári felelőségük és csak is ott állíthatják vissza a korábbi szerződési feltételekt.

Okkal működik ez úgy, ahogy.

Amit leírtam azok a tények, minden más csak egy találomra bemondott szőrszálhasogatás pontokra szedve. Attól függetlenül, hogy leírod, hogy azok a tények, a webshopos vásárlás során ehhez képest teljesen mást fogadsz el.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.