Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#105701) #81733120 válasza szabogabor10 (#105700) üzenetére


#81733120
törölt tag

Úgy látom, ott még a feltöltős konstrukciók is elég jók. :)

Btw, Amerikában a "lines" kifejezés mit jelent mobil előfizetéseknél? (T-Mobile oldalán láttam)

(#105702) szabogabor10 válasza #81733120 (#105701) üzenetére


szabogabor10
veterán

Minden line-hoz külön SIM és szám tartozik.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105703) gzbotii válasza anadroid (#105695) üzenetére


gzbotii
veterán

Rövid ideig éltem Németországban egyetemista koromban, imádtam, amikor az udvaron rohangálni kellett, hogy legyen jeled. A falu végére jártam ki, ha mobilról telefonálnom kellett.
Erélyiként eddig én ehhez voltam szokva, havi 1500Ft le volt tudva minden, kvázi 2007 óta nem volt olyan, hogy valakit nem tudok felhívni, vagy megcsengetek, visszahívós SMS-t kérek..stb.

Roaming problémám: Kíváncsi leszek, mit izzad ki magából az Ügyfélszolgálatos Mancika, mert a múltkori válasz kritikán aluli volt, remélem most bér végigolvassák a levelet.

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#105704) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Annyira, de annyira felesleges itt ez az offolás, hogy bezzeg külföldön mennyibe kerül. Magyarországon nem csak a szolgáltatók egyediek, hanem a szabályozási körülmények is. Egész Európában egyedülálló az, hogy mennyi adó, extra adó, egyéb teher van egy mobilszolgáltatáson, illetve. a perceken... Régen még a portfóliónak volt egy értelmes cikke erről, mely szerint az extra terhekben talán csak a görögök közelítik meg e tekintetben a magyarokat... Hagyjuk ezt itt. Teljesen felesleges...

Készülék árak szintén zenészek, rendkívül magas Áfák, és jó dolog az, hogy egyre nagyobbak a tárhelyek a telefonokban, de azt se felejtsük el, hogy minél nagyobb a tárhely annál magasabb díjakat fizetünk ki az ARTISJUS-nak is... és még nagyon sok ilyen apró részletet lehetne említeni.

Persze, ettől függetlenül egy komolyabb versenyhelyzet lehet lentebb tolná az árakat, de itt kisebb lesz ennek a mértéke is szerintem mint a sokak által annyit - részben egyelőre feleslegesen emlegetett - szolgáltatók, vagy országok esetében.

(#105705) lugosi válasza kali (#105678) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Milyen frankó lenne (lesz, ha majd?) ha elterjedtebb lenne az e-sim, és ha kell egy új szám, úgy előfizetés, akkor otthonról beregisztrálsz, megkapod a számot, beolvasod a qr kódot és már megy is. Nem kell sorbaállni, nem foglalod le az ügyintézőt feleslegesen, és azonnal megvan. Lehet (remélem), hogy egyszer lesz ilyen.

(#105706) kali válasza lugosi (#105705) üzenetére


kali
legenda

Jó lenne, ha egyszer már van és működik az eSIM.

(#105707) gzbotii válasza lugosi (#105705) üzenetére


gzbotii
veterán

Ráadásul a szolgáltatóknak is előnyös lenne, nem hiába próbálják ezt mindenhol annyira nyomni - intézz amit csak lehet full online, paperless = kevesebb alkalmazott, kevesebb shop, kevesebb költség.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#105708) rover45 válasza rover45 (#105559) üzenetére


rover45
senior tag

Sziasztok!
Volt ez a hivatkozott függetlenítős dolgom.
Bekértem online is egy kódot a telekom oldalán.
Ugyan az a kód jött meg sms-ben, mint amit pár nappal korábban személyesen az ügyfélszolgálaton adtak.

Behelyezve a nem támogatott kártyát, a PIN megadása után kéri a készülék (Nokia Lumia 735) feloldó kódot. Ha beírom a Telekomtól kapott kódot, akkor a telefon kiírja, hogy érvénytelen kód és csökkenti a próbálkozások számát egyel.

Na ilyenkor mi a teendőm, ha a szolgáltatótól kapott kód nem érvényes? :W

(#105709) kali válasza rover45 (#105708) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Ha biztos vagy abban, hogy jól, pontosan írtad be a kódot, illetve korábban az IMEI-t szintén, akkor jelezni kell a problémát a Telekom felé, akár írásban itt: [link], vagy az oldal tetején írt e-mail címen.

(#105710) dreta válasza kali (#105680) üzenetére


dreta
tag

Kedd este rendeltem Domino sim kártyát, ma 8:40-kor hozta is a futár.

(#105711) Gedeon31 válasza Soulfly842 (#105704) üzenetére


Gedeon31
addikt

Nagyon kíváncsi vagyok ott hogyan működhet a Telekom rendszere . Ott is nevetség tárgyát képzi ,de ezt nem hinném ,mint amit itthon tudnak összehozni. Arról nem is beszélve nem tudom elképzelni ,hogy ennyi dilettáns dolgozna a telefonos ügyfélszolgálaton ,mint kis hazánkban.

(#105712) Genova1983 válasza rover45 (#105708) üzenetére


Genova1983
tag

Igényeltem én is már függetlenítést Lumia 735 mobilhoz és csak a második kód működött.Szerintem jelezd a problémát.

(#105713) rover45 válasza Genova1983 (#105712) üzenetére


rover45
senior tag

Köszönöm szépen! Ma megtörtént, most várom, hogy jelentkezzenek :-)

(#105714) kali válasza dreta (#105710) üzenetére


kali
legenda

Nem mertem kockáztatni, mert bár nálam nem/sem szokott különösebben csúszni a rendelés kiszállítása, de most biztos becsúszna, amikor nagyobb jelentősége van.

(#105715) totron


totron
addikt

Helló, egy lezárt, kártyás nethez lenne szükségem forgalombővítésre, de a 1770 nem elég egyértelmű. +200MB-hoz - ezt rendelném - azt mondja, a SIM kártya érvényességi idejéig használható fel: ez speciális, erre az opcióra - mert ugye opció - vonatkozik vagy az alap kártyás netcsomagok is így működnek ma már (tehát nincs 30 napos limit)? A másik gyanús elem pedig, hogy a napi 200-nál hozzáteszi, hogy de kell hozzá valamilyen netcsomag, ennél nem említi. A félelem pedig , hogy a már nem rendelhető netemet írja felül, váltja ki. Semmiképpen sem helyette kellene, hanem mellé.

[ Szerkesztve ]

(#105716) Onderon


Onderon
senior tag

Egyszer csak sikerül elintézni végre, amit szeretnék.

(#105717) kali válasza Onderon (#105716) üzenetére


kali
legenda

Ne éjszaka akard, amikor gyakran frissítgetnek, javítgatnak.

(#105718) zsoltzsolt


zsoltzsolt
addikt

Nálam megy az alkalmazás.
Valaki tudja, hogy a céges kártyámon miért fogy a roaming adat keret? Az elmúlt időszakban, félévben, nem voltam külföldön.

(#105719) prozodus válasza zsoltzsolt (#105718) üzenetére


prozodus
őstag

Mert fogy az adatkeret?

Így értelemszerűen fogy az abban foglalt roamingkeret is.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#105720) fornettisuti válasza zsoltzsolt (#105718) üzenetére


fornettisuti
veterán

A normál adatkeret és a roaming adatkeret között egyenes arányosság van.
Ahogy csökken a normál adatkeret, úgy kell, hogy csökkenjen a roamingos is, ami önmagától érthető.

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#105721) 4Grider válasza fornettisuti (#105720) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkor mi a kérdésed?

(#105722) zsoltzsolt válasza prozodus (#105719) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

:R kösi!
És neked is (#105720) fornettisuti !

(#105723) lugosi válasza 4Grider (#105721) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Neki semmi, ő a választ írta.

(#105724) -secret-


-secret-
Arcképgyáros

Fiókomban 3 előfizetéses szám van és az egyiknél van ilyen lehetőség ami aktív is. Miért csak itt van? Mondjuk ugye Magenta van szóval ez ingyenes meg hát a 3 számra fizetek 10 körül szóval ezt a 8184 ft-ot tuti nem fizettetik ki.

(#105725) petati94 válasza -secret- (#105724) üzenetére


petati94
tag

Szia! Mobil XXL + Korlátlan net mellett nekem is aktív ez

https://petranyidev.hu/

(#105726) -secret- válasza petati94 (#105725) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Erre csak 2600 ft-ot fizetek.

(#105727) br4adam válasza -secret- (#105726) üzenetére


br4adam
aktív tag

Magentaban ingyenes ez az opció.

(#105728) -secret- válasza br4adam (#105727) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Igen azt tudom csak furcsa, hogy 3 Magentás szám közül csak ennél látom.

[ Szerkesztve ]

(#105729) jannid válasza -secret- (#105728) üzenetére


jannid
senior tag

Kapcsoltasd be. A magentában levő előfizetésekhez jár.

(#105730) goop


goop
őstag

Valami alakul végre a telekomnál, multi sim kérhető a neten esimként is, bár a fizikai nem cserélhető még, ill. a meglévő multi esim sem aktiválható újra, de talán később lesz ilyen lehetőség. Alakul szépen. Végre nem kell majd a boltba futni, ha új esimet szeretne az ember .

[ Szerkesztve ]

(#105731) lugosi válasza goop (#105730) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Valami zavar volt az erőben bő fél órája Szegeden, minden fizikai és esimről elment a térerő nálunk cégen belül, egyik SIM se tudott hívni és hívhatóak se voltunk, kb 5 percig tartott.

(#105732) #82109184


#82109184
törölt tag

Az miért lehet, hogy díjcsomag módosításnál levon partnerkártya kedvezményt, de csak egyetlen egy előfizetésem van?

(#105733) zsoltzsolt


zsoltzsolt
addikt

Hova tűnt a számla befizetének lehetősége az alkalmazásból? Még a számlákat se látom.

(#105734) goop válasza lugosi (#105731) üzenetére


goop
őstag

Passz, nekem nem ment el. Helyi gond lehetett. Közben reszelik az oldalt, már látni, hogy van egy aktív multi simem, csak a beállításos rész nem jön be.

(#105735) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Sikerült átvenni a telefonomat és a hozzá gumizott SIM kártyát. Aktiválni is sikerült a SIM kártyát, majd jött a szokásos Telekom bug. Megjelent a telefon törlesztőrészlete az online felületen. Ami 22 hónapra kiszámolva 11000 Ft pluszt mutat ,mint amikor megkötöttem telefonon a szerződést. Emlékszem volt egy ilyen kedvezmény, amikor belépett az ügyintéző a telefonszámommal a rendszerbe.
1414 felhívom . A hölgy szerint így jó ez. Nem jön ki neki a matek és csak utána néz mi szerepel abban ,amit a kollégája rögzített. Kapcsolt egy illetékest nem boldogult vele. Szerencsére a hölgy képben volt ,vagy inkább érdekelte a problémám. Rögtön látta nem sikerült jól rögzíteni egy kedvezményt. Fel is vett egy panaszt megoldódjon (vajon ez is hány hónapig fog tartani?)
A magenta dupla mobilinternet adatforgalmat sem sikerült először megkapni, szerencsére ezt pár perc alatt megoldotta.

(#105736) dptrsk válasza zsoltzsolt (#105733) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Lassan tölti be.
Kattints a számlákra, majd vissza

(#105737) kali válasza zsoltzsolt (#105733) üzenetére


kali
legenda

Nálam betölti.

goop: Valóban, több új opció is megjelent a multi- és eSIM kapcsán.

(#105738) Gyurcika


Gyurcika
tag

Sziasztok !

Tud esetleg valaki tippet adni, hogy a Telekomnál hogyan lehetne érdemben ügyet intézni ?
Konkrétan a Telekom IMEI szám alapján letiltotta a telefonomat.
Telenornál vásárolt, Telenor előfizetéses készülékről van szó...

(#105739) #81733120 válasza Gyurcika (#105738) üzenetére


#81733120
törölt tag

A Telekom hogy tilthatta le? :F

(#105740) radio100jozs válasza Gyurcika (#105738) üzenetére


radio100jozs
őstag

Telekomnál, hogyan használod, ha Telenoros készülék? A Telenor előfizetésed rendben van, nincs tartozás? Mert ha igen, akkor nem csak a Telenor tiltja le, hanem a többi szolgáltató is, így a Telekom is jogosan tiltja. Kicsit kevés információt adtál a dologban, gondolom nem véletlenül...

[ Szerkesztve ]

(#105741) #77646080 válasza Gyurcika (#105738) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szia!

Ez így nem elégséges információ a háttérről.

Telekom szolgáltató tiltotta a Telenor kártyával használt, Telenortól származó eszközt? Ez nem kerek így. :N

(#105742) kali válasza Gyurcika (#105738) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Első körben érdeklődés telefonon, 1414 felhív (bármelyik belföldi hálózatból díjmentes), ha jelentkezik Vanda, akkor nem kell szólni hozzá, úgy idővel kapcsolja a rendszer az ügyfélszolgálatost.
Csak és kizárólag a Telekom hálózatából lett kitiltva adott azonosítóval rendelkező készülék?

(#105743) radio100jozs válasza #77646080 (#105741) üzenetére


radio100jozs
őstag

Gondolom nem véletlenül, nekem is sántít az ügy...

(#105744) #77646080 válasza radio100jozs (#105740) üzenetére


#77646080
törölt tag

Jó felé jársz, a szolgáltatók élnek ilyen lehetőséggel is. A többiek is tiltják saját hálózatukról.

Ám még mindig nem tudunk eleget a történetről.

Használtan vette a kérdező, függetlenként s így használta eddig? Bár ne kellene harapófogóval kihúzni a részleteket belőle, akkor könnyebb lenne segíteni...

[ Szerkesztve ]

(#105745) zsoltzsolt válasza dptrsk (#105736) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Köszi!
Nyomogattam és egyszer csak megjelent alul a pénztárca ikon újra. helyette a feltöltés ikon volt. :F

(#105746) thomas77 válasza Gyurcika (#105738) üzenetére


thomas77
senior tag

Mi a helyzet a sim lock-kal?

(#105747) ron8


ron8
senior tag

Sziasztok! Adott egy Mate 20 telefon, amit szeretnék megvenni. A tulaj a telekomtól hozta ki, előfizetésre. Mennyi rizikó van az ilyenben hogy letiltják-e? Gondoltam rá, hogy írnánk adásvételi szerződést, azzal eléggé be lennék biztosítva szerintetek?

(#105748) kali válasza ron8 (#105747) üzenetére


kali
legenda

Szia,

50%, mert vagy letiltják, vagy nem.
Ha elmarad a részletekkel, kapcsolódó számlákkal, akkor letiltják a készüléket.
Az adásvételivel nem sokra mész, a szolgáltató nem fog foglalkozni veled, de ha beleírjátok, hogy az eladó a készülék vételárával azonos összegű kötbér megfizetésére köteles, amennyiben az adásvétel tárgyát képező mobiltelefont letiltják, úgy mehetsz bíróségra "pereskedni" és ha szerencséd van - mert van miből "behajtaniuk" -, akkor ha nem is gyorsan - évekig is elhúzódhat -, de előbb vagy utóbb lesz belőle pénzed, de addig is lesznek kiadásaid az ügy kapcsán.
Rizikós na, csak megbízható személytől vásárolj így.

[ Szerkesztve ]

(#105749) Gyurcika válasza kali (#105748) üzenetére


Gyurcika
tag

Ezúton válaszolok mindenkinek.
Elhiszem, hogy nem hallottatok ilyenről.
Ők sem értenek semmit - pont ez a gond.
Telenornál vásároltam, nem araboktól.
Telenoros előfizetéssel használtam, míg le nem tiltották.
Sem részlet, sem semmilyen tartozás nem volt rajta.
De még egyszer hangsúlyozom, hogy a Telekommal semmilyen jogviszonyban nem voltunk és nem vagyunk.

Tehát valami ötlet, kontakt ?

Az összes publikus módon a problémát napokkal ezelőtt jelentettük, de csak az "egyeztetés" folyik.

(#105750) 4Grider válasza Gyurcika (#105749) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha Telenornál vetted és Telenornál használtad, honnan tudod, hogy a Telekom letiltotta?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.