Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#104501) 4Grider válasza GPSGPS (#104499) üzenetére


4Grider
nagyúr

Kicsit olvass még az elállási joggal kapcsolatban. Természetesen szolgáltatásra éppúgy vonatkozik, mint termékre.

(#104502) GPSGPS válasza Soulfly842 (#104500) üzenetére


GPSGPS
lelkes újonc

Sajnálattal olvasom, hogy nem felelnek meg számodra a jogszabályok.
Az ügyintézőnek meg van szeme, keze és füle is, és egyébként meg aláírta a hivatalos okmányokatt. Ahogy a vásárló sem vizsgáltatja be átvételkor a készüléket. Nehéz az élet saját labor nélkül.
A kapcsolódó szerződési feltételek meg a te szülevényed. A beérkezés, az a boltban is beérkezés. Az ellenkezőjét kellene leírni. Azaz, attól hogy te így gondolod, nem lesz így.

4Grider
Természetesen vonatkozik, hogy egy szolgáltatás nem tud "beérkezni" sehova. Ha aláírtad a papírokat, ketyeg a felmondás ideje. Ahogy nézem, itt a jogszabályokat nektek kellene tanulmányozni, ugyanis az nem az ÁSZF, persze azt sem ismerni. Viszont hasznos kicsit tovább látni. Mondjuk a jogszabályokig. Kellemes felüdülés. :)

[ Szerkesztve ]

(#104503) Soulfly842 válasza GPSGPS (#104502) üzenetére


Soulfly842
addikt

"A Vásárlót megilleti a jog, hogy a teljesítést követően 14 napon belül indoklás nélkül elálljon.
A Vásárló az előző pont szerinti elállási jogát
termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ez esetben a Vásárló köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A visszaküldéssel kapcsolatos teendőket a visszáru nyomtatvány tartalmazza, melyet itt tölthet le. Kinyomtatása, kitöltése és beküldése a termékkel együtt nem kötelező, de megkönnyíti a munkánkat, és megköszönjük ha elmondja véleményét a termékkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban. A vitás esetek elkerülése végett a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szolgáltató videofelvételt készít."

A te értelmezésed szerint, ha kitölti a mindenkori iránymutató webshop visszáru nyomtatványt, aminek formátumában egyértelműen feltüntetésre került az elállás módja, akkor ez esetben nem is iránymutató és a helysznen való kamerázását, bevizsgálását is ki kellene vitelezni (szemben a leírtakkal), s hiába szerepel eszerint a visszaküldés folyamata, ennek a megfelelő visszaküldési címe, de bárkinek - akár külső cégek százának is kezelnie kellene ezt, akkor is ha csak egy partneri jogviszonyban van a Magyar Telekommal.

Hidd el, a Magyar Telekomnál komolyabban - jogászok sorával - kevés helyen foglalkoznak azzal, hogy minden támadhatatlan környezetben meglehessen :)

De persze, ezzel lehet nem egyet érteni, stb. :)

Beérkezés-beérkezés, persze, akkor a te logikád szerint egy létesítőket tömörítő telephelyen is le lehetne adni akár.

Persze az élet saját labor nélkül nehéz, de itt úgy érzem, hogy kicsit bagatelizálljuk a kérdést:
de más az, ha egy új készülékről van szó, s más az, ha egy használt termék érkezik vissza.

[ Szerkesztve ]

(#104504) Soulfly842 válasza Soulfly842 (#104503) üzenetére


Soulfly842
addikt

Hangsúlyos az, hogy a fenti szabályozásokat, visszaküldési címet, online vásárlási feltételeket a vásárló is elismeri, hogy elfogadta a vásárlásakor (hiszen ez is a vásárlásnak a feltétele).

(#104505) Aaron14 válasza Soulfly842 (#104498) üzenetére


Aaron14
őstag

Átvételnek számít, mert én a Magyar Telekom Nyrt.-től rendeltem és a Magyar Telekom Nyrt.-nek adtam vissza. Mindkettő papíron ez a pecsét van, a számlán is és azt átvételi elismervényen is. Tehát onnantól ketyeg a 14 nap.

Az, hogy ezen belül a 14 napon belül mit csinál a szolgáltató, az engem nem érdekel.

[ Szerkesztve ]

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104506) Lackooo84 válasza Soulfly842 (#104503) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha a Telekomnál olyan jó jogászok lennének, ki sem mernének ilyet ejteni a szájukon, hogy 30 napon belüli vételár visszafizetés...

The Truth is out there...

(#104507) _Moriarty_ válasza Lackooo84 (#104506) üzenetére


_Moriarty_
aktív tag

Mondjuk az legalább egyértelmű a honlapon. "A Magyar Telekom köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 15 napon belül visszatéríteni."
Az eredeti állapot visszaállításának a határidejét nem látom pontosan leírva. Emlékeim szerint az később valósult meg (hűség törlése), mint a vételár visszafizetése.
Bár nálam ott is csúsztak, de ott tudtam érvelni (mikor jött a 30 napos határidővel).

(#104508) Aaron14 válasza _Moriarty_ (#104507) üzenetére


Aaron14
őstag

Az a vicc, hogy egy ugyintezo szerint mar tudok rendelni, az online felulet megis azt irja, hogy az elofiezetes husegidejenek hosszabbitasa folyamatban van. 😅

[ Szerkesztve ]

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104509) redbiro


redbiro
őstag

sziasztok!
2 éves szerződésből lesz hátra még 5 hónap, amikor külföldre megyek huzamosabb időre.
van valamilyen lehetőségem a szerződés megszüntetésére idő előtt, azon kívül hogy kötbért fizetek?
létezhet ilyen helyzetre méltányosság?
sajnos külföldön használni nem fogom tudni, mert a méltányos használatot minden bizonnyal túllépném.
bármilyen megoldási javaslatot szívesen fogadok.
üdv,
red

it never gets easier, you just go faster

(#104510) Lackooo84 válasza redbiro (#104509) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát szerintem ilyesmi nincsen, esetleg nem tudod valakinek a családban lepasszolni?

The Truth is out there...

(#104511) gabor9991 válasza redbiro (#104509) üzenetére


gabor9991
őstag

5 hónap külföldön az nem sok.
4 hónap után kapsz felszólító sms-t, hogy a nem méltányos használat miatt többletdíjat fognak majd felszámolni, erre még jön 14 nap türelmi idő, ezt követően számláznak a kimenő hívásokra 12.7forintot percenként fogadott hívásokra pedig 4.5 forintot percenként.Azt ki lehet bírni.
Ez után pedig felmondod a szerződést, hiszen letelt a 24 hó hűségszerződés.
[link]

(#104512) kali válasza redbiro (#104509) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Van lehetőség hűség alatt a szüneteltetésre, ami maximum 6 hónap (pontosabban 184 nap), ha azon belül visszakapcsoltatod (ez díjmentes), akkor nem kell kötbért fizetni, viszont a hűség meghosszabbodik a szüneteltetés intervallumával.

(#104513) ForRedGlory válasza Soulfly842 (#104498) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Tultolod. :D

Az ugyfelet nem erdekli, hogy a Telekom hivatalos uzletebol mikor erkezik vissza a raktarba. Az sem kell, hogy erdekelje, hetente hany nap van szallitas. Ez mind nem az ugyfel problemaja.

A 14 nap a leadastol szamit. Erdekes lenne, ha a szolgaltatok kiskapukent haszbalnak es azzal vedekeznenek, hogy "de hat a sajat uzletunkbol a raktarunkba 6 nap mulva erkezett, ezrt csuszott az elallas".

Mellesleg a linkeden levol 15 nap visszautalasi ido is el van irva (de holnap javittatom), mert 14 napon belul vissza kell a penzt adni.

(#104514) ForRedGlory válasza Aaron14 (#104508) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Az meg sem fog javulni magatol sajnos. Jobban teszed, ha felvetetsz ra egy hibat es pikk-pakk megcsinaljak.

Csomagvaltasnal elofordul, hogy hulyen frissulnek az adatok.

(#104515) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Új telefon vásárlása kapcsán érdeklődnék. Lehetsgées valahogy a neten kalkulált árnál jobbat kiharcolni, kérni valahogy? Sokszor hallom, hogy ez meg az ingyen kapott telefont, úgy hogy felhívták és ajánlották neki. és nem is a legszarabb telefont! Sosem értettem, hogy ezt hogy!??? ~15 éve ugyanaz a számom, előfizum van, igazán ajánlhatnának nekem is valamit :) Mobil M+6GB csomagom van, Magentában, 500Mbit-es nettel, Szuper Családi HD IPTV-vel+otthoni telefonnal. Leginkább a P20 Pro, esetleg Mate 20 Pro érdekelne. Bár nem vagyok oda a notchért, de el sem zárkózom tőle. 2 év előfizu megújítás sem gond. P 20 Pro-ra (részletre) a havidíj+részlet 12993 lenne, Mate 20 pro-ra 15743.

(#104516) Aaron14 válasza ForRedGlory (#104514) üzenetére


Aaron14
őstag

Óriási!

Felhívtam újra a 1414-et és közölte a srác, hogy menjek be üzletbe, mert tudnak a hibáról és még hetek mire megjavul, de az is lehet, hogy több. Sokan jelezték már, de nem tudják az informatikus kijavítani. :C

Szerintetek ha bemegyünk az üzletbe és mégsem tudjak megadni, akkor utólag reklamálhatok, hogy egy havi törlesztő részletet írjanak jóvá?

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104517) redbiro válasza gabor9991 (#104511) üzenetére


redbiro
őstag

ilyenkor a plusz díjat visszamenőleg a 4 hónapra is kiszámlázzák, vagy csak attól a dátumtól számítva, hogy megállapították a méltányoson túli használatot?

it never gets easier, you just go faster

(#104518) dptrsk válasza redbiro (#104517) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Nem visszamenőleges

(#104519) redbiro válasza dptrsk (#104518) üzenetére


redbiro
őstag

most jelenleg korlátlan csomagom van, ami tartalmaz 15 giga eu-s adatot. azt használhatom majd továbbra is, vagy arra is plusz díjat dobnak majd?

it never gets easier, you just go faster

(#104520) ForRedGlory válasza Aaron14 (#104516) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Lerázott... Vetess fel egy hibajegyet, ne hagyd magad lerázni. Személyesen semmit nem fognak tudni ebben segíteni, maximum ott is fel tudják venni a hibajegyet.

(#104521) Greg-77


Greg-77
aktív tag

Sziasztok! Már több alkalommal vettem Telekomtól bt hangszórót, headsetet, qi töltőt stb.. 10 havi kamatmentes részletre. Az lenne a kérdésem, hogy tabletet is lehet-e így venni, mert laptopot ha jól tudom csak meglévő lejárt hűségidejű, vagy új előfizetéssel adnak.Köszönöm a segítséget előre is! :R

(#104522) btudos válasza Greg-77 (#104521) üzenetére


btudos
veterán

Tartozékot lehet venni előfizetés mellé részletre, eszközt csak hűségnyilatkozat mellé, vagy cégre IT eszközként tudsz vásárolni.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#104523) Aaron14 válasza ForRedGlory (#104520) üzenetére


Aaron14
őstag

Telefonon gyorsabb vagy e-mailben szerinted? Vagy az már mindegy?

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104524) redbiro válasza redbiro (#104519) üzenetére


redbiro
őstag

hülye kérdés, az is ott van a leírásban.

it never gets easier, you just go faster

(#104525) ForRedGlory válasza Aaron14 (#104523) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Telefon.

(#104526) Aaron14 válasza ForRedGlory (#104525) üzenetére


Aaron14
őstag

Meg is van. Egyebkent minosithetetlen, amit a Telekom csinal. A jelenlegi telefonomat is 3 het alatt sikerult kihozniuk, mert az elso rendelest toroltek, miutan 2 hetig nem tudtak megoldani a problemat a nagy IT szakértők. Kiváncsi vagyok ezt a rendelést meddig fogják húzni.

Abba már bele se merek gondolni, hogy ha TV-t is szeretnék, akkor tudják-e tartani a 30 napos kiszállítási időt. 2019-ben. 30 napos. Óriási! 😅

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#104527) pfgeop


pfgeop
csendes tag

Igy van.
14 nap a LEADÁS napjától(NAPTÁRI NAP)

Persze ez sem jelent semmit.
Nálam már +17 napnál tartanak
a visszafizetéssel(12.21 leadva).
Hivatkoztak már mindenre az
elején..
pl.
-rosszul tudom-30 napjuk van fizetésre-
mert a 14 az elállásra és leadásra
vonatkozik
- igen 14 nap, de munkanap
- nem tehetnek róla a GLS nem jött az ünnepek alatt
DE LEGSZEBB
-mit akarok ÉN, amikor csak most adtam le a papirt. Azt hiszem, hogy rögtön fizetnek! amikor 30 napjuk van rá..
Ez aznap este volt, amikor reggel
Nekem kellett lefotózva a leadási papirt
elküldenem 2019.01.04-én, amikor elkezdtem
Rajtuk keresni a pénzem...

Most ott tart, hogy VÁRJAK, mivel 30 nap a kivizsgálás, hiába mondom hogy inkább fizessenek, utána annyit VIZSGÁLÓDHATNAK
amennyit akarnak..
Egyébként az Online Vásárlási akármiben, ha jól emlékszem 4.8 pont alatt valóba 15 nap szerepel (helytelenül), amire a válasz...
Ebből tanultam-ha az ember lead valamit/eláll , akkor utána érdemes 1-2 nap múlva rákérdezni beérkezett-e..

(#104528) szabogabor10 válasza pfgeop (#104527) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nálam is szépen kicsúsztak anno a 14 napból (online rendelés), 20 nap felett valamennyivel sikerült visszautalni a pénzt. A visszáru logisztikájuk egyszerűen nagyon el van baszva. Vagy csak minimális prioritással kezelik. Kb. 2 hétbe telt, míg az utalás állítólagos elindítása után ténylegesen meg is érkezett hozzám a pénz. Ez nonszensz.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#104529) norbertoth


norbertoth
senior tag

Sziasztok!
Van egy jó barátom és olyan helyzetben van, hogy egy régi mobilnetes csomagja van a régebbi időkből, Net&Roll M. Volt neki továbbá SAT40 kedvezménye ami megszűnt rég viszont kapott sms-ben egy olyan üzenetet hogy adminisztrációs hiba miatt maradt neki 2019.01.31-ig. A hűség az még tavaly ősszel lejárt, de majd az év második felében szeretne egy tabletet venni, viszont elvileg meg kell újítania a hűségét mivel ezek a csomagok már nincsenek. A törvény nem úgy szól, hogy ha le is jár a hűség nem fizethet többet mint most? Gondolom ez a sat40 kedvezmény nélküli csomagdíjra értendő, valami 6kpárforint. Ha meg is kell újítania akkor (1évre) nem vehet készüléket míg az új le nem jár igaz? Hogy tudja ezt jól kihozni hogy tudjon venni majd készüléket?
Köszi a tippeket és a segítséget!

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#104530) _Moriarty_ válasza pfgeop (#104527) üzenetére


_Moriarty_
aktív tag

Nekem a 3. ügyintéző felajánlott egy kisebb összeget (5k) kárpótlás gyanánt anno, amit köszönettel elfogadtam. Ez kb. a 17-18. napon volt (több, mint 100k-t vártam vissza).
Remélem aki még így jár, legalább ennyivel kárpótolják, próbálkozzatok be vele.

(#104531) Soulfly842 válasza norbertoth (#104529) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ha folytatólagosan meg van a hűségidő a sat tv csomagra, akkor elvileg nem bontja a rendszer, ha lekerül róla a hűség, akkor automatikusan megszűnik a kedvezmény, de ez a mobil oldalra nem igaz. :) Elvileg, ha nem módosít semimit a csomagon, akkor mehet úgy tovább, addig amég a lezárt kapcsolat kedvezményt (Sat+NET40) ki nem vezetik az ÁSZF szerint is.

Ha hűségidőt szeretne vállalni, akkor értelemszerűen ugrik minden kedvezmény is, mert azt csak új portfóliós internet csomagokra teheti meg. :)

[ Szerkesztve ]

(#104532) norbertoth


norbertoth
senior tag

Köszi a segítséget! 😊

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#104533) _stick_


_stick_
őstag

Sziasztok!
Online dominos SIM kártya rendelésnél van lehetőség szám kiválasztására?
Vagy ilyen csak bolti vásárlásnál van a helyi készletből?
köszi

(#104534) 4Grider válasza _stick_ (#104533) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nincs számválasztási lehetőség a weboldalon.

(#104535) _stick_ válasza 4Grider (#104534) üzenetére


_stick_
őstag

Köszi!
Ha voltba kérem az átvételt, akkor van?

(#104536) thomas77 válasza _stick_ (#104535) üzenetére


thomas77
senior tag

Nincs. A bolti csomag ugyanolyan, mint amit kihoznak. Le van zárva. Ott nyitja ki az eladó, amikor mész érte.

[ Szerkesztve ]

(#104537) _stick_ válasza thomas77 (#104536) üzenetére


_stick_
őstag

Értem, köszönöm. :R

(#104538) kakuk.tamas válasza _stick_ (#104533) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

Bolti vásárlás esetén, ha olyan az ügyintéző, akkor lehet választhatsz számot, az éppen kéznél lévő kártyák közül. (Feltöltős csomag esetén)
De van egy külön szolgáltatás, a Választott hívószám, amikor a mobiltelefon-szolgáltatásra történő előfizetéskor (vagy azt követően bármikor) külön díj ellenében a rendelkezésre álló szabad számmezőből tetszés szerinti mobiltelefonszámot választhatsz.

Ennek díja 10.000 forint/alkalom.

[ Szerkesztve ]

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#104539) prozodus válasza kakuk.tamas (#104538) üzenetére


prozodus
őstag

Nem, a boltban nem választhatsz, uúgy adják oda, mintha otthonra szállították volna neked. Uolyan csomagot és szállítólapot adtak, nem pedig a bolti készletből.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#104540) kakuk.tamas válasza prozodus (#104539) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

Akkor is, ha bemegy a boltba, és ott mondja, hogy mit szeretne venni? (online rendelés nélkül)

[ Szerkesztve ]

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#104541) 4Grider válasza kakuk.tamas (#104538) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezzel csak az a gond, hogy a prepaid ÁSZF-ben nincs nyoma (csak a postpaid-ben). Azaz feltöltős előfizetés esetén nem választható ez a szolgáltatás.

(#104542) kakuk.tamas válasza 4Grider (#104541) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

Hát ez elég gáz. Alap dolognak kellene lennie, főleg, hogy fizetős szolgáltatás...
Akkor sry. :/

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#104543) btudos válasza kakuk.tamas (#104542) üzenetére


btudos
veterán

A bolti prepaid kártya pont ugyanolyan csomagolású, mint amit online megkapsz, tehát előre kiosztott hívószámok vannak hozzárendelt kártyával, amin senki nem tud variálni. A boltban fizikailag rendelkezésre álló számok közül adott esetben - értékesítő jófejségén is múlhat - lehet választani, de nincs olyan megoldás, mint egy postpaid szerződésnél, ahol az értékesítő fog egy random SIM-et, és azt kb. bármilyen számhoz hozzá tudja rendelni.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#104544) kakuk.tamas válasza btudos (#104543) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

"de nincs olyan megoldás, mint egy postpaid szerződésnél, ahol az értékesítő fog egy random SIM-et, és azt kb. bármilyen számhoz hozzá tudja rendelni."
Ezt tudtam, én az elötte írt esetre gondoltam.

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#104545) goop


goop
őstag

Köt egy új előfizetést hűség nélkül, becsengeti a 10k számválasztási díjat, meg az 5k belépési díjat, majd másnap átváltja dominora, ez plusz 2-3k. Minden megoldható. Szóval max 20k ból ki lehet hozni.

[ Szerkesztve ]

(#104546) 4Grider válasza goop (#104545) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azért gyorsan hadd tegyem hozzá, hogy ennyi pénz belefeccölése után még mindig csak x db, a gép által feldobott szám közül tud egyet kiválasztani, nem pedig egy tetszőleges szabad számot.

(#104547) goop válasza 4Grider (#104546) üzenetére


goop
őstag

Nem. A teljes szabad számmezőből választhat, hiszen erre fizeti ki a 10k t. A gép amit bead új előfizetéskor az tényleg nem sok, talán olyan 10 - 12 körül van. Persze nem szép számról beszélek, xxx yyyy stb, hanem a többi sima számról.

[ Szerkesztve ]

(#104548) 4Grider válasza goop (#104547) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ez nagyon pozitív.
Azt viszont nehezen tudom elképzelni, hogy a teljes számmezőt lefoglalná bármelyik hazai szolgáltató is. Hiszen minden egyes szolgáltatónak kiosztott számért évente fizetni kell az NMHH-nak.

(#104549) goop válasza 4Grider (#104548) üzenetére


goop
őstag

:D Ragozhatjuk még, de értsd jól, a Telekomnak kiosztott éppen szabad, nem szép számok közül választhat, ami azért nem 10 meg 12 hanem több száz vagy több ezer akár.

(#104550) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Telekom, már nem is küldi el szervizbe (oda ahová kell), hanem visszaküldi a hibás készüléket... remek.

Küldjem el saját magam.... faxa jótállás....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.