Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#105551) Balázs1621


Balázs1621
senior tag

Sziasztok, próbált ma valaki adategyeztetést csinálni? Két sim közül egyiket se csinálja meg, mondván, hogy nem egyeznek az adatok.. Már szétvág az ideg ettől a sz.rtól. :W Mi lehet a nyűgje?

(#105552) 4Grider válasza Pxs (#105550) üzenetére


4Grider
nagyúr

Több mindentől függ. Új előfizető esetén több hét is lehet, meglévő Telekomos előfizető esetén látom esélyét az egy héten belüli szállításra.

(#105553) 4Grider válasza Balázs1621 (#105551) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nyilván az, hogy a nyilvántartóban szereplő adatokkal nem egyezik betűhelyesen az, amit beírsz. Próbáld ki a nyilvántartóban szereplő adataidat átmásolni (ha már az igazolványról nem megy).

És mi jött vissza a nyilvántartóból:
Elnézését kérjük, a rendszer üzemzavar miatt nem tudta teljesíteni kérését.
A hiba elhárítása folyamatban van.

Tehát meg is van a hiba oka.

[ Szerkesztve ]

(#105554) Pxs válasza 4Grider (#105552) üzenetére


Pxs
aktív tag

Több hét? :O

'The key to success is just that - standing up one time more than falling.' Regisztrált: 2005-09-29 21:12 - fanatikus tag

(#105555) Pxs válasza Pxs (#105554) üzenetére


Pxs
aktív tag

"Mobil-előfizetés mellé rendelt készülék esetén

Azonnali átvétel üzleteinkben: a megrendelt terméket azonnal átveheted nyitva tartási időben a kiválasztott üzletben, ha az adott üzletben az érintett készülék készleten van.
Pick Pack ponton történő átvétellel: megrendelésed jóváhagyása után Budapesten 1, fővároson kívül 2 munkanapon belül át tudod venni az eszközt a választott üzletben vagy Pick Pack ponton.
GLS - futáros - kiszállítással: akár 1-2 munkanap a szállítási határidő belföldön, a megrendelés jóváhagyása után."

Ezért nem értem a több hetet...

'The key to success is just that - standing up one time more than falling.' Regisztrált: 2005-09-29 21:12 - fanatikus tag

(#105556) Bogyó bá' válasza Pxs (#105555) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A többi idő a jóváhagyásig fog eltelni.....

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#105557) kali válasza Pxs (#105555) üzenetére


kali
legenda

Ideális esetben annyi, ha meglévő előfizető (pláne platina vagy arany kiemeltséggel, akiknél nem vizsgálják és bírálják el külön a részletfizetést sem) és havi díjas előfizetésről van szó, akkor mehet gyorsan.
Új, vagy meglévő, de problémás előfizetőnél, illetve olyan konstrukciónál (például Domino, ahol vizsgálni kell, mennyi feltöltős van a nevén), nő az időintervallum.
A jóváhagyás a kulcs, onnantól már valóban gyors, a kérdés az, hogy addig mennyi idő telik el.
Nekem mindig úgy működött, hogy egy adott munkanapon ha 13:00-ig leadtam a rendelést, az azon a napon délután már a futárszolgálatnál volt és a következő munkanapon kézhez is kaptam- minden előfizetésem platina vagy arany kiemeltségű -, de egy kivétel volt, amikor szembesültem a havi díjas kontra Domino konstrukciós különbséggel:
Azonos napon és időpontban - 2 perc eltéréssel - rendeltem két készüléket, az egyiket saját részre, havi díjas konstrukcióban - meglévő előfizetés, hűség meghosszabbítása -, a másikat Domino konstrukcióban, a feleségemnek.
Mind a két készülék volt raktáron, a havi díjas előfizetéssel rendelt megérkezett a következő munkanapon, a Domino csomagos viszont csak egy nappal később.

[ Szerkesztve ]

(#105558) lugosi válasza Pxs (#105555) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Olvass vissza a topikban a tapasztalatokról, voltak érdekes szállítások.

(#105559) rover45


rover45
senior tag

Sziasztok!
Van egy gondom amihez a véleményetekre lenne szükségem.
Egy barátom 4 éve az én tanácsomra vett egy Lumia 735-öt a Telekomtól az előfizetése mellé.
Imádja szereti, bármennyire hihetetlen a mai napig használja. Semmi facebook vagy messenger, semmi insta vagy twitter. Telefonál, smsezik, fényképez és a képeket szinkronizálja onedriveba. Ennyi.
A héten egy vita után elege lett a Telekomból és átvitte a számát a Vodához, ahol szeretné tovább használni a Lumia 735-öt.
A Telekomnál közölték vele, miután 2 függetlenítő kóddal sem tudták kinyitni a telefont, hogy nem tudják kifüggetleníteni, mert ezeket a telefonokat már nem gyártják.

A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor mi van? :)
Ezt megtehetik? Nem kötelezi őket a törvény, hogy a hűségidő lejárta után, ha az ügyfél ezt szeretné, akkor meg kell tenniük?

(#105560) Cranberries válasza rover45 (#105559) üzenetére


Cranberries
aktív tag

Nem tudom, hogy a törvény miként rendelkezik, de ez biztos, hogy nem így van, ahogy állítják. Mi az, hogy nem gyártják és, akkor már nem függetlenítik!?!? Akkor miért küldtek kétszer is kódot?
Én azt sem tartom kizártnak, hogy látják a szám(el)hordozást és szándékosan szívóznak.

[ Szerkesztve ]

(#105561) rover45 válasza Cranberries (#105560) üzenetére


rover45
senior tag

Köszönöm a válaszod, én is így gondolom :R

(#105562) kovacss72 válasza rover45 (#105561) üzenetére


kovacss72
aktív tag

A kb. 15 éves 'buta' Nokiámhoz is tudtak kódot küldeni.

(#105563) rover45 válasza kovacss72 (#105562) üzenetére


rover45
senior tag

... erről nem is beszélve :D
Köszi!

(#105564) lugosi válasza kovacss72 (#105562) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én is így jártam, olyat függetlenítettem amit már nagyon régen nem gyártanak, biztos megoldható a telekomnál valahogy.

(#105565) anadroid válasza Pxs (#105555) üzenetére


anadroid
senior tag

Ez azért így nem teljesen igaz. Próbálj meg pénteken kora délután rendelni üzletben levő készüléket. Még egy hét múlva sem lehetett átvenni, mert nem igazolták vissza.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#105566) Black_Raven


Black_Raven
veterán

Sziasztok! Dominóhoz a 4gb digitális jólétért nevű ingyen netet egyik appban sem lehet elővarázsolni? :R

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#105567) sopruk válasza Black_Raven (#105566) üzenetére


sopruk
aktív tag

Szia! Szerintem sajnos nem lehetséges, mert azt központilag aktiválták novemberben mindenkinek, nem az appban kellett bekapcsolni.

[ Szerkesztve ]

(#105568) Black_Raven válasza sopruk (#105567) üzenetére


Black_Raven
veterán

Sajnos én sem emlékszem, hogy volt. Az egyik fixemen ott van, a másikon nincs. :W

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#105569) glacious válasza Black_Raven (#105568) üzenetére


glacious
addikt

Mindkettő új volt a promóció idején?
Mondjuk annyira nem mérvadó, mert nekem a májusira is bekapcsolák.

[ Szerkesztve ]

(#105570) sopruk válasza Black_Raven (#105568) üzenetére


sopruk
aktív tag

Mióta van meg az a kártyád? Mert azt írja, hogy a nov. 15 előtti aktív kártyáknál aktiválták:
4GB fél évre

(#105571) Black_Raven válasza sopruk (#105570) üzenetére


Black_Raven
veterán

Akkor itt a bibi. Nov 18.:( Mindenesetre köszi a segitséget. :R

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#105572) Bogyó bá' válasza sopruk (#105570) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Én a mai napig is ebből élek - a telón is és a noti 4G modemjében is még érintetlen a Maraton 4GB (pénzt most töltöttem rájuk, tehát egy évig nyugton lesz). :D

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#105573) gzbotii


gzbotii
veterán

Sziasztok,

Hátha tudok erre írni valamit:
A roaming funkciók használata igencsak körülményes, és mivel elég gyakran utazom külföldre egy-két napra, így igen zavaró számomra. Ha olyan országban tartózkodom, ahol van Telekom hálózat, a SIM azt preferálja (ami valahol érthető is) viszont ha nincs elérhető T-s hálózat, szinte szolgáltatás nélkül maradok. Hiába látom azt, hogy teljes a jelerősség, ha nem T-s hálózatra vagyok csatlakozva, akkor nem tudnak elérni telefonon - a hívó azt az automatikus választ kapja, hogy 'az előfizető jelenleg nem kapcsolható', ha én szeretnék hívást indítani, akkor a 'outgoing calls are currently restricted' hangüzenet fogad. Ebben az a "legjobb", hogy ezt nem is veszem észre, hiszen, ha ránézek a telefonra, van jelem, egyszer csak átáll egy harmadik fél hálózatára és már nem vagyok elérhető.. Ilyenkor csak az segít, hogy bekapcsolom a manuális hálózatválasztást, és forceolok egy T-s hálózatot. :U
A mobilinternet használata sem sokkal jobb, ahányszor egy másik hálózatra áll át a készülék (például egy épületben csak 2G érhető el, de az épületen kívül már van 4G jel is), mindig egy üzenet fogad, hogy be kell jelentkeznem a újra a hálózatba. Így annak ellenére sincs internet hozzáférés a telefonom, hogy a beállításokba engedélyezve van. Tehát alap esetben van mobilinternet (adatbarangolás), de például ha 3G-ről átáll 4G-re, akkor újra be kell jelentkeznem a hálózatba. Ez különösen frusztráló jelenség autóban, online navigáció közben (Google Maps, Waze, etc.).

Valakinek ötlet, hogy ez alap feature, lesz ezen változtatva?

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#105574) ElektrikusDE válasza gzbotii (#105573) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Nem vagy egyedül, én is ezt tapasztalom sajnos.

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#105575) 4Grider válasza gzbotii (#105573) üzenetére


4Grider
nagyúr

Valahol logikus, hogy amióta az EU-s szabályzók arra kényszerítik a szolgáltatókat, hogy közel az otthoni feltételekkel biztosítsák az előfizetőik számára az EU-s barangolást, ráadásul évről-évre egyre kevesebb díjért cserébe, megpróbálják a szolgáltatást jóárasítani. Ez pedig hasonló következménnyel jár, mint amit te is tapasztaltál. Tehát pont efelé mozdul el a világ, ezelőtt évekkel jobb és drágább volt a roaming. De most ha belegondolsz: Nem köteles egyetlen szolgáltató sem több roaming partnert biztosítani számodra, akkor miért tennék?

(#105576) Soulfly842 válasza gzbotii (#105573) üzenetére


Soulfly842
addikt

Egyik szolgáltatónak sincs minden szolgáltatóval roaming megállapodása. Régen az EU-s országokat is lehetet a telekom roaming részénél pásztázni pontosabban, hogy melyikkel van és melyikkel nincs, de most csak az eu-n kívülieknél hozza a szolgáltatókat is.
[link]

A lehetőség viszont bármikor adott, hogy helyspecifikusan manuális hálózatválasztással (az automatikus helyett) más szolgáltatóra válts. Szerintem egyébként nem attól függ első sorban, hogy melyik telekomos melyik nem, hanem attól, hogy melyiknek erősebb a térereje és, hogy melyik szolgáltatóval milyen adatroaming megállapodás van (pl. lehet nem mindegyik engedélyezi a 4g-t, stb-stb).

Tehát elsősorban a manuális és folyamatos állítgatás lehet megoldás :)

Persze navigációnál, vagy 'mogásban' ez sem megoldás, de adott helyen ez is jelenthet részleges megoldást.

[ Szerkesztve ]

(#105577) gzbotii válasza 4Grider (#105575) üzenetére


gzbotii
veterán

De most ha belegondolsz: orange RO a 2015 óta kínált olyan opciót, amiben volt 2 napos kirándulásra elég mobilnet + perc a belföldi kártyás opciók között. 2019-ben meg ott tartunk, hogy nem érnek el telefonon, én meg nem is tudok erről, ha nem nézem meg, hogy milyen hálózaton is roamingolok.
Kellemes, amikor másfél óráig elérhetetlen vagyok, mert pl sem a mobilnet nem megy (mert nem jelentkezek be a hálózatba ötpercenként), sem telefonon nem érnek el.
Tehát valahol logikus, hogy szálláson vagyok, épp pihenek, haverom meg nem ér el (se telefonon, sem IM), hogy menjek már utána, mert a kocsi akuja megadta magát. Egy idegen országban. Ahol a helyi nyelvet sem beszéli, és senkit nem ismer. Tudom, vegyen jobb akut a kocsiba, például. :U

Ráadásul úgy, hogy a magyar mobilszolgáltatás piszok drága, még EU-s szinten is.

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#105578) gzbotii válasza gzbotii (#105577) üzenetére


gzbotii
veterán

Tessék:
"Applying the normalised prices in Euro, it was found that the least expensive countries for mobile broadband in the EU in 2017 were Poland, Austria, Italy, Lithuania, and Latvia. Prices differ considerably between the least and most expensive countries in the EU. The most expensive countries are Greece, the Czech Republic, Cyprus, and Hungary.
The study provides data on 2017 retail prices of mobile broadband offers for consumers in the EU28, Iceland, Norway, Turkey, Japan, South Korea and the USA (study reference: SMART 2016/0045).

Forrás: Mobile Broadband Prices in Europe 2017, European Commisson
[link], [link]

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#105580) sopruk válasza Bogyó bá' (#105572) üzenetére


sopruk
aktív tag

Igen, nekem is megvan még, kihúzom vele az akció végéig, kár hogy csak fél évre adták, nekem is pihen addig a marathon csomag.
Meg azt sajnálom még hogy nem pár héttel később vettem a Domino kártyát, mert akkor ott lett volna még a 10 gigás ajándékcsomag is december végéig :DDD

[ Szerkesztve ]

(#105581) gzbotii válasza #20749568 (#105579) üzenetére


gzbotii
veterán

Igen, feltöltős :K

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#105582) gzbotii válasza #20749568 (#105579) üzenetére


gzbotii
veterán

Igazából az lesz a megoldás, hogy a Dual SIM-es telefonomba veszek egy helyi kezdőkártyát legközelebb (adategyeztetés, aktiválás macera amúgy sincs), és 1.900Ft kapok 36GB netet és még 300 perc/SMS EU-ba meg 2000 perc belföldre, de az egy másik mese.

Még így is megéri, inkább mint a szívás. Az a gond, hogy belföldön más szolgáltatónál nem látok olyan opciót, hogy ha veszek 4-5GB mobilnetet, az ne 30 napig legyen érvényes, hanem amíg elfogy az adatkeret...

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#105583) #08176384 válasza gzbotii (#105573) üzenetére


#08176384
törölt tag

Nekem is hasonló problémáim voltak Telekom és Telenor egyaránt. Amióta Vodafone váltottam, ezek a gondok megszűntek. Ausztria, Szlovénia, Olaszország vonalon mozgok jellemzően. Szlovénia, Ausztria A1 szokott lenni a telefon, olaszban pedig Vodafone. Olaszban amúgy is a vodafone a legjobb 4g hálózat. Egyszer voltam Svájcban is, ott nekünk az is EU ország, nincs roaming többletdíj, Swisscom használtam gond nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#105584) Fox Mulder válasza #08176384 (#105583) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Erről nekem teljesen mások a tapasztalataim. 2 db Vodafone-os kártya volt nálam és egy Telekomos. Ausztria és Németország Vodafone egyszerűen nevetséges milyen rossz a lefedettség. Telekommal mindenhol szinte problémamentes.

(#105585) gzbotii válasza Fox Mulder (#105584) üzenetére


gzbotii
veterán

És az általam leírt jelenség(ek) sem voltak jelen? Feltöltős vagy szerződéses?

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#105586) Fox Mulder válasza gzbotii (#105585) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Az általad leírtak egyike sem jelentkezett, pedig Ausztriában sok helyen megfordulok. Minden kártya előfizetés.

(#105587) Oliverda


Oliverda
félisten

Most tűnt fel, hogy egy ideje nem működik a hívásértesítő. Gyanús, hogy az eSIM-re váltás óta van ez. Hogy lehetne meggyógyítani? A **62*...... kódra nem reagál semmit a készülék (iPhone Xs).

mod: Ok, bő 15 perces késéssel megjött az SMS a hívásról.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#105588) polonic


polonic
félisten

Ha jól tudom, a telekom az S8-at és S9-et függetlenül adja el.
Ebből kiindulva az s10-es is az lesz.

Csak mert van a családban telekom mobil előfizetés, de én vodás vagyok. Igy akkor meg tudnám oldani a vásárlást.

(#105589) kali válasza polonic (#105588) üzenetére


kali
legenda

A Telekom jó ideje függetlenül forgalmaz már minden készüléket, de nem így lenne, akkor sem lenne probléma, mert eltérően a többi hazai szolgáltatótól, a hűség intervalluma alatt is díjmentesen feloldja a hálózati zárat.

[ Szerkesztve ]

(#105590) #08176384 válasza Fox Mulder (#105584) üzenetére


#08176384
törölt tag

Én városokba járok és autópályán megyek jellemzően. Ott nem volt problémám. Nemrég voltam Villach közelében pár napot a hegyi részen és ott is csak az A1 adott 4g hálózatot megbízhatóan. Németországban még soha nem jártam, így nincs tapasztalatom.

(#105591) kaszaking


kaszaking
tag

Sziasztok!

Előfizetésre megrendeltem egy új telefont. Át is vettem és volt a csomagban egy SIM kártya, hogy azzal használható mert az új telefon nano sim kártyás. Beaktiváltam az új sim kártyát de viszont más számom lett. Visszaváltozik majd a régi számomra?

(#105592) kali válasza kaszaking (#105591) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Valahol félremehetett valami, mert ha nem új előfizetéshez, hanem a meglévőre történik az új SIM kártya aktiválása, akkor a hívószám nem változik.
Miként történt az aktiválás, a megadott 80-as telefonszám, vagy az ügyfélszolgálat felhívásával és ügyfélszolgálatos segítségével?
Biztos, hogy nem új előfizetéssel rendelted a készüléket, hanem egy meglévőre?
Webshopban rendeltél?

[ Szerkesztve ]

(#105593) kaszaking válasza kali (#105592) üzenetére


kaszaking
tag

Nem új előfizetésre ment. A telekom fiókomban ott vannak a dokumentumok. Mindegyik dokumentumban a régi hívószámom van. A díjcsomag is változott ez miatt.
A 0680/369-999 számon történt az aktiválás

Nem webshop rendelés volt hanem telefonos. Felhívtak és úgy lett megkötve az új telefonra az eddigi hívószámomra.

[ Szerkesztve ]

(#105594) kali válasza kaszaking (#105593) üzenetére


kali
legenda

Akkor telefonálj szerintem a 1414-re és kérdezz rá, mert akár el is szúrhatott valamit az ügyintéző, akivel a 80-as telefonszámon beszéltél.
Egyszer nekem is volt aktiválásos problémám a 80-as számon, nem tudta rendesen megcsinálni az ügyintéző, a 1414-en egy perc alatt megoldották.

[ Szerkesztve ]

(#105595) kaszaking válasza kali (#105594) üzenetére


kaszaking
tag

Felhívtam. Porszem került a gépezetbe és másnak a sim kártyáját kaptam a csomaghoz. Beaktiváltam, ezt látják is és leállították az egész folyamatot. Az új szám letiltásra került a régi sim kártyámmal kell bemenni a telekom üzletébe és ott adnak egy új kártyát ami használható lesz az eredeti számommal.
Nagyon sajnálkozott az ügyintéző hölgy.

Köszönöm a segítséget :R

(#105596) szabogabor10 válasza kaszaking (#105595) üzenetére


szabogabor10
veterán

Az szép. :(

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105597) lugosi válasza kaszaking (#105595) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

“másnak a sim kártyáját kaptam”

Uhh ez elég kemény.

(#105598) MaxxDamage válasza szabogabor10 (#105596) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én is most kaptam meg a 3.-ik "Panaszbejelentéssel" kapcsolatos "elnézéskérő/kompenzáló" levelem... még vissza van a reklamációs ügyben várható levél is. (Március elején várható) :(((

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#105599) anonymus89


anonymus89
addikt

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy 14 napos mobilkészülék vásárlásától történő elállás esetén mennyi ideje van visszautalni a szolgáltatónak a telefon vételárát? (kártyával fizettem)

[ Szerkesztve ]

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#105600) 4Grider válasza anonymus89 (#105599) üzenetére


4Grider
nagyúr

A visszatartás joga miatt a készülék visszaérkezésétől számított 14 napjuk van visszautalni a pénzt.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.