Hirdetés

2019. szeptember 23., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#104551) Lackooo84 válasza Vangelis (#104550) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Még jó, h ezt sem tehetné meg. Kijárna már a fszkorbács a Telekomnak, egyre több jogszabályellenes dolgot tesznek.

The Truth is out there...

(#104552) kali válasza Vangelis (#104550) üzenetére


kali
(legenda)

Részleteket lehet tudni?
Milyen gyártójú készülék, első vagy második évben hibásodott meg...stb?

(#104553) Vangelis válasza kali (#104552) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Moto G5 ,,,,

Rossz helyre küldték és visszajött, hogy nem a tmx javítja, már.

De persze nem küldték el oda ahová kellett volna, majd intézzem magamnak.. remek. Nem teher, jah.... de.

Egyébként 2 év teljes körű garanciával hirdették a készüléket

Hát csak tartják be sajnos....

[ Szerkesztve ]

(#104554) 4Grider válasza Vangelis (#104553) üzenetére


4Grider
(addikt)

A forgalmazóval (Telekom) állsz szerződéses jogviszonyban (tőle vetted a készüléket), így a vállalt jótállás az ő saruk. Tegyél panaszt.

(#104555) Aaron14 válasza Vangelis (#104550) üzenetére


Aaron14
(őstag)

Tegyél panaszt és adnak jóváírást! Velem már többször eljátszották. Azt hiszem minden alkalommal kaptam 5.000 Ft jóváírást. :DDD

[ Szerkesztve ]

Nikon D90 - AKG Y50 - rMBP 13" Mid 2014 - iPhone XR 64GB

(#104556) fornettisuti válasza Vangelis (#104553) üzenetére


fornettisuti
(addikt)

Leírják, hogy már nem ők a szerviz, de azt nem, hogy ki lett. lol

Amúgy, nem is baj, hogy már nem ők ganyolják

Samsung S7 - LG Gpad 8.3 - Huawei Watch GT - Xiaomi MiBand2

(#104557) Aaron14


Aaron14
(őstag)

Az év vicce:

Ma kaptunk egy e-mail-t a Telekomtól a következő szöveggel:
Emlékszel még milyen jó dolgok történtek veled 2018-ban telekomosként? :DDD

[ Szerkesztve ]

Nikon D90 - AKG Y50 - rMBP 13" Mid 2014 - iPhone XR 64GB

(#104558) Vangelis válasza Aaron14 (#104555) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Hát nekem nincs miből levonni :D ... dominom van csak.

DE akkor mi fenéért küldték vissza?... azt hittem az ő dolguk elintézni.... jah egy hét meg töröltem róla mindent..... .. és még készen sincs,

Ezt a hibát nem tapasztalták... mondjuk tuti meg sem nézték.

(#104559) Aaron14 válasza Vangelis (#104558) üzenetére


Aaron14
(őstag)

De az ő feladatuk. Kötelességük intézni!

Nikon D90 - AKG Y50 - rMBP 13" Mid 2014 - iPhone XR 64GB

(#104560) dptrsk válasza Vangelis (#104558) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Akkor Dominora kapsz 5.000 forint jóváírást.

Én a helyedben jelezném a gondot és kérném, hogy most jó helyre küldjék.
A csatolt levelet a Telekom is láthatta vagy a lezárt zacskóban volt?
Előfordulhat az is, hogy a Telekom csak elküldte és a TMX meg vissza, de nem jelezte, hogy gond van, csak becsomagolta és visszaküldte.

(#104561) #81733120 válasza Aaron14 (#104557) üzenetére


#81733120
(törölt tag)

Én SMS-t kaptam. :D

(#104562) prozodus válasza btudos (#104543) üzenetére


prozodus
(őstag)

Feltöltőst is lehet üres kártyára rakni a már meglévő számok esetében.
V legalábbis legutóbb az eladó nem tudott róla, h nem, és pontosan ezt követte el nekem.

*******************************
kakuk.tamas: A sima vásárlásnál van némi mozgástér a készleten lévő kártyáktól függően.

(#104563) btudos válasza prozodus (#104562) üzenetére


btudos
(veterán)

Aktív számoknál persze, létezik a kártyacsere intézménye, de itt nem erről volt szó.

[ Szerkesztve ]

Az igazi pultos a hosszúból csak a lépést érti.

(#104564) sopruk válasza _stick_ (#104533) üzenetére


sopruk
(tag)

Én e miatt nem online rendeltem, hanem Media Markt-ban feltúrtam az összes Domino kártyát, és kiválasztottam egy nekem tetsző számot.
Igaz így dupla annyiba kerül, de megérte, hogy ne egy megjegyezhetetlen számom legyen.
Érdekes módon nem mindenhol volt készleten, ahol hirdetik, hogy kapható (eladó mondta, hogy fél éve nem kaptak pld.), de az Aréna MM-ben volt bőven...

(#104565) lugosi válasza Vangelis (#104553) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

De el voltál tűnve, koma!

(#104566) lugosi válasza kakuk.tamas (#104538) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Ez de jó!
Nem lehet online lekérdezni hogy egy adott szám foglalt-e?

(#104567) Esqs válasza lugosi (#104566) üzenetére


Esqs
(tag)

Hívd fel a számot #31#-tel.

(#104568) Vangelis válasza lugosi (#104565) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Megvagyok köszi :)....

(#104569) dptrsk válasza lugosi (#104566) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

GDPR...
A telefonszám személyes adatnak minősül.

(#104570) lugosi válasza dptrsk (#104569) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

És? A konkrét hozzá köthető személyre nem vagyok kíváncsi.

(#104571) dptrsk válasza lugosi (#104570) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Nem ezen múlik.
A szám tulajdonosának a hozzájárulása kellene, hogy tárolhatják a telefonszámát egy adatbázisban, mint a telefonkönyv esetén.
Emellett egy nyilvános adatbázist robotokkal "felolvastatni" igen rövid idő.

(#104572) kakuk.tamas válasza dptrsk (#104571) üzenetére


kakuk.tamas
(őstag)

És szerinted egy robotnak meddig tart 10 millió számot végig csörgetnie, hogy kiderítse melyik él? Csak a külföldi csaló hívásokból kiindulva, nem olyan sok idő.

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Ha tőlem vásárolnál, olvasd el: https://tinyurl.hu/PKrH/ ~ Zalaegerszeg ~ Huawei Mate 20 Pro Twilight ~ Xbox One X 1TB ~ MS Xbox One Patrol Tech ~ LG 43UJ63 ~

(#104573) kakuk.tamas válasza dptrsk (#104571) üzenetére


kakuk.tamas
(őstag)

Egyébként meg van adatbázis. Erre is lehet használni.

[link]

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Ha tőlem vásárolnál, olvasd el: https://tinyurl.hu/PKrH/ ~ Zalaegerszeg ~ Huawei Mate 20 Pro Twilight ~ Xbox One X 1TB ~ MS Xbox One Patrol Tech ~ LG 43UJ63 ~

(#104574) _stick_ válasza sopruk (#104564) üzenetére


_stick_
(őstag)

Köszi, ezt fogom én is tenni! :R

(#104575) 4Grider válasza sopruk (#104564) üzenetére


4Grider
(addikt)

Nyilvánvalóan nem vagyunk egyformák, de ki az, aki ötnél több telefonszámot megjegyez, és nem a telefonjára bízza a számok kezelését? A saját számaimat meg persze hogy tudom, akármilyen bonyolultak...

(#104576) agria


agria
(csendes tag)

SZERDA, A TE NAPOD!A Telekom alkalmazásban heti rendszerességgel, szerdánként bekapcsolhatod a díjmentes Domino Day ajánlataink közül az egyiket.
Egy adott héten mindig az aktuális hét szerdáján tudod meg, hogy a Telekom alkalmazásban melyik díjmentes Domino Day ajánlatot tesszük elérhetővé számodra.
A Domino Day miatt emlékeztetőt sem kell beállítanod, mert január 16. után már emlékezni fogsz a szerdákra.
A január 23-ai Domino Day 1 GB extra adat 1 napra ajánlat bekapcsolásához válaszd a Telekom alkalmazásban az "Előfizetések" menüpontban elérhető "Mobilinternet" majd az "Egyszeri szolgáltatások" menüpontot.

[link]

A díjmentes Domino Day ajánlatot minden aktív (korlátozás vagy felfüggesztés alatt nem álló) SIM-kártyával és mobilinternet-hozzáférési szolgáltatással rendelkező lakossági (egyéni) Domino előfizető veheti igénybe.
Domino Day ajánlatunk 2019. január 16-tól visszavonásig, minden szerdai napon érvényes.
A Domino Day három ajánlatából hetente egy alkalommal, szerdánként, kizárólag a Telekom alkalmazásban, és csak egy szolgáltatás aktiválására van lehetőség. Az adott napon aktiválható szolgáltatást a Szolgáltató határozza meg. A Szolgáltató előzetesen nem teszi elérhetővé, hogy a következő hetekben melyik díjmentes Domino Day ajánlat válik igénybe vehetővé.
A három díjmentes Domino Day ajánlat azonos időben és együtt nincs kiajánlva.
A Domino Day ajánlat, az aktuális hét napján 00:01-től – 23:59 percig kapcsolható be a Telekom alkalmazásban. Az aktivált szolgáltatás tartalma az aktiválás időpontjától 24 órán belül használható fel. A szolgáltatás aktiválásától számított 24 órán belül fel nem használt egyenleg elveszik.Telekom alkalmazás használatához szükséges feltételek:
Android: legalább 5.0-ás, vagy annál újabb Android OS fut, Apple (iOS): iPhone 5, vagy annál újabb típusú készülék és iOS 10.0 vagy annál újabb OS fut.

(#104577) sopruk válasza 4Grider (#104575) üzenetére


sopruk
(tag)

Jaa, nem azért, hogy más megjegyezze, hanem, hogy én :DD
Még öt számot is nehezen jegyeznék meg...
Meg aztán szeretem a rendezettséget, nem tetszene egy logikátlan számhalmaz...

(#104578) Vangelis válasza dptrsk (#104560) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Most beszéltem velük.... azt mondták, hogy küldtek telefon számot a visszaküldött papíron és azzal vegyem fel a kapcsolatot Ők nem tudnak a garanciában segíteni.

...öööööö MIVAN???? .. mondom de én Önökkel állok szerződésben, meg kellene ezt oldani

De csak annyi, hogy hívjam a telefonszámot és mossák kezeiket.
Mondom, de Önök vállaltak 2 év teljes körű garanciát?!?!?... le se xarják.

(#104579) lugosi válasza Vangelis (#104578) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Fogyasztóvédelem?

(#104580) kakuk.tamas válasza Vangelis (#104578) üzenetére


kakuk.tamas
(őstag)

Ezt kéretik írásba is foglalni a részükről. De én a helyedben hajlobogva rohannék a fogyasztóvédelemhez.
Ez édes móka. Nálad a hatalmas labda, ne b@szd el. :DD

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Ha tőlem vásárolnál, olvasd el: https://tinyurl.hu/PKrH/ ~ Zalaegerszeg ~ Huawei Mate 20 Pro Twilight ~ Xbox One X 1TB ~ MS Xbox One Patrol Tech ~ LG 43UJ63 ~

(#104581) Vangelis válasza kakuk.tamas (#104580) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Rögzítettem a hívást :D

Lehet törvénytelen de mindent rögzítek.

Panaszlevelet , már írtam a telekomnak...

De igazából a beszélgetést vajon rögzítik, mert a hölgy nem mondta amikor hívtam.
0612659479

Hát semmiképpen nem hagyom annyiban.... az biztos.

(#104582) kakuk.tamas válasza Vangelis (#104581) üzenetére


kakuk.tamas
(őstag)

Akartam írni, hogy alkudj ki egy fasza telefont, de 9es droidnál már nincs hívásrögzítés. :DD

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Ha tőlem vásárolnál, olvasd el: https://tinyurl.hu/PKrH/ ~ Zalaegerszeg ~ Huawei Mate 20 Pro Twilight ~ Xbox One X 1TB ~ MS Xbox One Patrol Tech ~ LG 43UJ63 ~

(#104583) Vangelis válasza kakuk.tamas (#104582) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Külön app-al sem?

(#104584) kakuk.tamas válasza Vangelis (#104583) üzenetére


kakuk.tamas
(őstag)

Rendszer szinten tiltva van, az adatvédelmi törvény miatt... Nem tudom, hogy root mellett megy-e, nem akarom kipróbálni a kis 20as Pro Mátén.

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Ha tőlem vásárolnál, olvasd el: https://tinyurl.hu/PKrH/ ~ Zalaegerszeg ~ Huawei Mate 20 Pro Twilight ~ Xbox One X 1TB ~ MS Xbox One Patrol Tech ~ LG 43UJ63 ~

(#104585) Vangelis válasza kakuk.tamas (#104580) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Már romániában szervizelik..... faxa most beszéltem a moto ügyfél-szolgálattal.

(#104586) kakuk.tamas válasza Vangelis (#104585) üzenetére


kakuk.tamas
(őstag)

Ha Kukutyimban, a Marson szervizelik, akkor is velük állsz szerződésben, kötelességük megcsináltatni.

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Ha tőlem vásárolnál, olvasd el: https://tinyurl.hu/PKrH/ ~ Zalaegerszeg ~ Huawei Mate 20 Pro Twilight ~ Xbox One X 1TB ~ MS Xbox One Patrol Tech ~ LG 43UJ63 ~

(#104587) Vangelis válasza kakuk.tamas (#104586) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Igen... meg is írtam nekik....

Viszem vissza és oldják meg.

(#104588) sopruk válasza kakuk.tamas (#104584) üzenetére


sopruk
(tag)

Szia!
A szolgáltatóknak is tiltva van a hívásrögzítés?
Például hívnak, vagy hívjuk a gáz, villany, telefon stb. szolgáltatót, és eddig mindig bemondta az automata, hogy "hívását rögzítjük" blabla. Ezt már nem tehetik és reklamálhatok a GDPR-re hivatkozva, ha mégis?

(#104589) kakuk.tamas válasza sopruk (#104588) üzenetére


kakuk.tamas
(őstag)

Ők rögzítik, de a törvényi előírásoknak megfelelően tárolják. Ezt vizsgálják a cégeknél. Magánszemélynél kicsit nehezebb vizsgálni (ergo 7 milliárdan élünk), ezért fölösleges tiltakoznod.

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Ha tőlem vásárolnál, olvasd el: https://tinyurl.hu/PKrH/ ~ Zalaegerszeg ~ Huawei Mate 20 Pro Twilight ~ Xbox One X 1TB ~ MS Xbox One Patrol Tech ~ LG 43UJ63 ~

(#104590) brumicica válasza ubyegon2 (#104293) üzenetére


brumicica
(kezdő)

Megerősítem, hogy megy a régi app-al a 3 GB :-) Köszi a linket! Mondjuk most ráaktiváltam az ingyenes szerdai 24 órás 1 GB-ra, így a 3 GB-ra is 24 órás felhasználási időt ír. Meglátjuk holnap....

(#104591) Soulfly842 válasza kakuk.tamas (#104586) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

ill. (#104586) kakuk.tamas

Lehet, hogy ez tényleg nagyon rosszul jött ki, de az is lehet nem, hogy már úton volt a TMX-hez a csomag, amikor a moto (/kínában valaki megvakarta a feje búbját) gondolt egyet, nem? :D

Nem szokták ezek a gyártók előre közölni... egyik sem... tudom, hogy a Telekommal vagy szerződésben, ill. tőlük van a vásárlás, de ez most a gyártó oldali 'érdekes újdonság is lehet'.

Vannak olyan gyártók pl. akik csak pickup szervizt támogatnak... és nem is engedik máshogy... sok érdekes sajátosság van sajnos a szervizelés 'csodás' világában.

(#104592) kakuk.tamas válasza Soulfly842 (#104591) üzenetére


kakuk.tamas
(őstag)

Duplán válaszoltál nekem. :DD

Egyébként miben gondolta meg magát a Motorola? Ott írták a TMX-es levélben, hogy 2018. Október óta nem szervizelnek Motorola telefont. Ezt a Telekomnak illenék tudnia. Azt is, hogy merre kellene küldenie.
Itt a Telekom hibázott nem kicsit, ezen nincs mit szépíteni.

[ Szerkesztve ]

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Ha tőlem vásárolnál, olvasd el: https://tinyurl.hu/PKrH/ ~ Zalaegerszeg ~ Huawei Mate 20 Pro Twilight ~ Xbox One X 1TB ~ MS Xbox One Patrol Tech ~ LG 43UJ63 ~

(#104593) viktorhu válasza Soulfly842 (#104591) üzenetére


viktorhu
(addikt)

Mondjuk teljesen általános máshol vásárolt dolgoknál is, hogy nem a boltba kell visszavinni garanciára a terméket, hanem a garanciális szervizbe. Ez ráadásul gyorsabb ügyintézést is jelent, mint ha az üzlettel küldetnéd el a szervizbe a terméket.

(#104594) 4Grider válasza viktorhu (#104593) üzenetére


4Grider
(addikt)

Ebben igazad van (gyorsabb ügyintézés), de semmire sem hivatkozhat az eladó ha megtagadhatja a javításra átvételt, mert a fogyasztó vele áll szerződésben, nem a szakszervízzel.

(#104595) Vangelis válasza Soulfly842 (#104591) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

De az eljárás maga akkor sem volt teljesen szabályos gondolom?

Nem sok kedvem lett volna romániába küldeni a telefont...

(#104596) sopruk válasza brumicica (#104590) üzenetére


sopruk
(tag)

Szia!
Én is még a 7.8-as verziót használom és működik a 3GB/1 hét és az 50MB/1 hó
Viszont nem találom a Domino Day-es 1 GB-ot. Te hogyan aktiváltad?

(#104597) Top cat válasza sopruk (#104596) üzenetére


Top cat
(aktív tag)

"A január 23-ai Domino Day 1 GB extra adat 1 napra ajánlat bekapcsolásához válaszd a Telekom alkalmazásban az "Előfizetések" menüpontban elérhető "Mobilinternet" majd az "Egyszeri szolgáltatások" menüpontot."

A 7.8-as app-ban viszont nincs ilyen opció :(

(#104598) Lackooo84 válasza Top cat (#104597) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Még jó, h 2 mobilom van, egyiken az új, másikon a régi appal. :DDD

The Truth is out there...

(#104599) Soulfly842 válasza Vangelis (#104595) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

(#104595) Vangelis

Ez így egyértelműen nem kijelenthető. Egyik pillanatról a másikra, ha gondol egyet a gyártó, akkor azzal nincs mit tenni (ha még idejük sincs, hogy a folyamati szabályzásokba, after sales tevékenységekbe frissítsék)

(#104592) kakuk.tamas

Sorry, a sokfülűség... :D

(#104593) viktorhu

Kivételt képeznek ez alól az emag és társai... :) Ha beviszed a Samuhoz az e-magnál vásárolt eszközt, akkor valószínűleg közlik, hogy ez egy fekete vagy szürke importos eszköz, vagy hogy külföldi jótállása van és nem tudnak vele mit kezdeni... :)

Én műszaki terméket ilyen helyről csak nagyon elárazottat vennék :D

(#104594) 4Grider

A szerződés az egy dolog. Az eszköz csak egy kereskedelmi termék, amit a gyártó által kijelölt szervizes platformon kezelhetnek, javíthatnak, ha a gyártó/korábbi szerviz partnerük nem kommunikálja le időben, akkor ezzel a helyzettel nem lehet mit tenni.

Ha nem lett volna a Samsung, aki kijelenti, hogy nem járul hozzá, hogy pl. a Telekom a helyszínen szervizelje az eszközöket, mert neki olyan kiterjedt szervizhálózata van (mert ez történt a gyakorlatban, tekintve az akkori piaci részesedésüket, nem tehetett mást a szolgáltató), akkor a Telekomnak se kellett a helyszíni szervizelések folyamatát újragondolni, elküldeni a szervizes kollégákat és akkor az általad írtak is közelebb lennének a tényekhez.

Nem egyszerűek sajnos a szervizes tevékenységek, de ami a tény, hogy a szervizelés nem a Telekom jogköre már, hanem a készülék gyártóé.

Az ilyen helyzeteket csak úgy lehet garantáltan kivédeni, hogy szükség esetén elsőnek inkább a gyártó ügyfélszolgálati telefonszámával egyeztetünk (hogy mi a legegyszerűbb megoldás) :D

Szerintem a legjobb ebből a szempontból a pickup szolgáltatás. Még ki sem kell mozdulni és biztos jó helyre megy :D

[ Szerkesztve ]

(#104600) 4Grider válasza Soulfly842 (#104599) üzenetére


4Grider
(addikt)

Megértelek, mi is kereskedők vagyunk x gyártó y szakszervízével. De meg kellett tanuljuk z békéltető testületi hajcihő után, hogy hiába adunk gyártói garancialevelet, a vevő tőlünk vásárolt, a jogszabályok így hozzánk kötik.
Tehát a termék eladóiként kötelesek vagyunk átvenni javításra a jótállásra kötelezett termékeket. (<- ez itt egy pont)

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.