Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#105101) 4Grider válasza prozodus (#105100) üzenetére


4Grider
nagyúr

Eddig én úgy tudtam, hogy aktiválástól 24 óráig él...
A weblap is azt írja.

[ Szerkesztve ]

(#105102) prozodus válasza 4Grider (#105101) üzenetére


prozodus
őstag

Régebben volt vmi, h szerda éjfélig. De a hálózatra pl most is 2félét írnak...

Viszont az látszik vajon vhol, h mennyi van hátra a 100 percből, v szokás szt arról is megfeledkeztek?

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#105103) 4Grider válasza prozodus (#105102) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ajándék lónak... Meg aztán az a business, ha sikerül túllépned a 100 percet. Mert akkor már jó pénzért beszélsz az egyenleged terhére...

(#105104) #77646080 válasza prozodus (#105102) üzenetére


#77646080
törölt tag

- Nem lehet követni, hogy hol jársz a 100 perccel.

- 24 órán belül lehet felhasználni, nekem ez volt vele a múltkori tapasztalatom.

(#105105) prozodus válasza 4Grider (#105103) üzenetére


prozodus
őstag

Meg ha nem hálózaton belüli számot hívsz. ..
Mert helyesbítek: az sms-nek is csak az eleje az, h belföldön alapdíjas, utána benne van ott is, h hálózaton belül, csak az persze elsőre nem látszik...
És aki nem ismeri a *126*....#-et, az szívhat rendesen az elhordozott 30asokkal.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#105106) Top cat válasza #77646080 (#105104) üzenetére


Top cat
őstag

Írja is az oldal, hogy "az aktiválást követő 24 órában érvényes belföldi, hálózaton belüli hívásforgalomra."

A telefon meg tudja, hogy hány percet beszéltél. Így azért nyomon lehet követni mennyi van még belőle :)

(#105105) prozodus

Én is ismerem ezt a módszert, de kinek van kedve, energiája minden hívandó számot ellenőrizni.
Volt már olyan, hogy én is belefutottam hordozott számba. :D

[ Szerkesztve ]

(#105107) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Ti se tudtok belépni az online ügyfélszolgálatra?

”TECHNIKAI HIBA MIATT AZ ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT JELENLEG NEM ÉRHETŐ EL.”

Nagyon gáz már, amit művelnek...

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105108) #81733120 válasza 4Grider (#105094) üzenetére


#81733120
törölt tag

Ha van Domino Net és megrendelem a Maratont, akkor használhatatlan lesz/elveszik? :F
Közben netről sikerült megrendelni.

(#105109) atosan válasza szabogabor10 (#105107) üzenetére


atosan
addikt

Számlafizetés annak számít? Az megy.

Maine coon

(#105110) 4Grider válasza #81733120 (#105108) üzenetére


4Grider
nagyúr

Elméletileg megrendeléskor a Maratonnak be kell kapcsolnia a techniaki netet, tehát majd ezen ráérsz akkor gondolkodni, ha tényleg nem fog működni a Maraton.

(#105111) szabogabor10 válasza atosan (#105109) üzenetére


szabogabor10
veterán

Konkrétan belépni nem tudok, az előfizetéseim áttekintéséig se jutok el.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105112) AtiSnatch válasza szabogabor10 (#105111) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

Nekem megy. Én hozzárendeltem a fb profilomat, mert előtte nekem is problémás volt a bejelentkezés.
Chrome alatt nem tudtam belépni, de Edge böngészővel igen. Ott megcsináltam a társítást és így már chrome-on is működik.

[ Szerkesztve ]

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#105113) szabogabor10 válasza AtiSnatch (#105112) üzenetére


szabogabor10
veterán

Én is már régen, de se azzal, se telszámmal nem tudok belépni. Mobil app is csak a Magenta 1-es előfizetéseim mutatja, a többit nem. Valami nagy gáz van.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105114) goop válasza szabogabor10 (#105111) üzenetére


goop
őstag

Már a második napja van ez. Gyanítom, hogy valami adatbázis gondjuk lehet, mert egyszer félig belépett és a 2-3 hónappal ezelőtti címem hozta be az oldal.

(#105115) szabogabor10 válasza goop (#105114) üzenetére


szabogabor10
veterán

De most komolyan, évek óta folyamatosan különféle szarságok jönnek elő. Meddig kell még várni, hogy végre normálisan és stabilan működjön? Vicc.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105116) goop válasza szabogabor10 (#105115) üzenetére


goop
őstag

Hja, a migrálás nem volt az igazi. De az is igaz, hogy nekik van majdnem annyi ügyfelük mint a másik kettőnek, plusz az otthoni, plusz flip, blue, mol meg ki tudja mi még.

(#105117) prozodus válasza szabogabor10 (#105113) üzenetére


prozodus
őstag

Számmal már nagyon régóta vacakol.

Fb-t nem tudom, eszem ágában sincs összekötni.

Emaillel simán belépek ma.
Régen is ment, amikor számmal nem, akkor is.

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#105118) goop válasza prozodus (#105117) üzenetére


goop
őstag

Csak az előfizetésekkel van gond, a dominó számok látszanak az appban is.

(#105119) atosan válasza szabogabor10 (#105111) üzenetére


atosan
addikt

Nekem ilyesmi nem jött elő, automatikusan belép, fizettem stb, mobilon chrome böngésző.

Maine coon

(#105120) szabogabor10 válasza atosan (#105119) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nagyon valószínű, hogy teljesen random ügyfeleknél jelentkezik.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105121) #81733120 válasza szabogabor10 (#105111) üzenetére


#81733120
törölt tag

Nekem megy, Chrome alól. App is működik.

(#105122) dedike válasza szabogabor10 (#105107) üzenetére


dedike
addikt

Éppen három napja... :O

Jó szerencsét!

(#105123) szabogabor10 válasza dedike (#105122) üzenetére


szabogabor10
veterán

Megy a hibajelentés, és ha le akarnak rázni, nagyon megbánják.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105124) #77646080 válasza #81733120 (#105121) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szintén minden rendben itt is (MS Edge böngésző, iOS T app).

(#105125) Troy.


Troy.
addikt

Sziasztok!

Van egy mobil flotta előfizetésem. Valamilyen módon tudok plusz internetet vásárolni (az android appon belül gyakorlatilag semmire sincs lehetőség. Promóciós dolgokból is ki szoktam maradni)?

üdv.

.

(#105126) dedike válasza szabogabor10 (#105123) üzenetére


dedike
addikt

Megírod majd mit sikerül felhozniuk a mentségükre? ;]

Jó szerencsét!

(#105127) kakuk.tamas válasza Troy. (#105125) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

No. Keresd a flottakezelőd az úgyben.

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#105128) szabogabor10 válasza dedike (#105126) üzenetére


szabogabor10
veterán

Mindenképp. :D

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105129) lugosi válasza szabogabor10 (#105107) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Igaz, hogy kora délután kérdezted, szóval már lehet hogy nem releváns az infó, de nálam most megy. Én email-jelszó párossal lépek be. Viszont tegnap nap közben nálam is nagyon problémás volt, csak másodikra sikerült és nagyon lassú volt.

(#105130) szabogabor10 válasza lugosi (#105129) üzenetére


szabogabor10
veterán

Köszi neked is és mindenkinek a visszajelzést. Nálam a helyzet teljesen változatlan.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105131) goop válasza szabogabor10 (#105130) üzenetére


goop
őstag

Less rá most, nekem is helyrejött.

[ Szerkesztve ]

(#105132) szabogabor10 válasza goop (#105131) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nálam is. Köszi, hogy szóltál. :)

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105133) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ma hívtak a Telekomtól és kérdezték, hogy történt-e változás, mert a teljes kártya resetelve lett és jónak kell lennie a netnek (mondtam nem jó még mindig változatlan és ugyanaz van) erre azt mondták, hogy rakjam 10mp-re a telefont repülőgép üzemmódba , megtettem, a helyzet ugyanaz. Holnap reggel 8-ig nem lesz jó, akkor lejár a 72 óra és hívom is őket... (ha kell panaszt teszek megint)

Valakinek valami ötlet? (bár már 2x voltam a T-Pontba és vagy 8-10x beszéltem velük telfonon - ügyfélszolgálat, panaszkezelés, stb..) Megoldás az nincs rá (eddig) és minden ki lett próbálva...

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#105134) thiclyoon


thiclyoon
aktív tag

Sziasztok!
Nemrég újítottam meg az előfizetést, mert az előző lejárt. A mostaninál azt írja a Telekom app net-ügyileg, hogy 2gb fiatal opció, és 1gb net alap. Az előbbi, a 2gb elfogyott, erről jött sms is, de a net alap 1gb-ja nem akar működni. Írja, hogy 1gb/1gb van még, de semmi, nincs net. Mi állhat a háttérben?
Köszi előre is! :)

(#105135) 4Grider válasza thiclyoon (#105134) üzenetére


4Grider
nagyúr

Gondolom a telefon újraindítása vagy a mobilnet ki- bekapcsolása már megvolt...

(#105136) ElektrikusDE válasza MaxxDamage (#105133) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Ilyenkor már csak a számcsere segithet, de neked az nem opcio...

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#105137) MaxxDamage válasza ElektrikusDE (#105136) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

"de neked az nem opcio..." Pontosan :U
Na majd felhívom a T-t ma és megkérdem mi van... 72hr lejár 9-10 között.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#105138) csaba1203 válasza szabogabor10 (#105123) üzenetére


csaba1203
addikt

Hol lehet jelezni a hibát?
Nálam sem megy 3 napja IOS-on.

(#105139) MaxxDamage válasza ElektrikusDE (#105136) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Most beszéltem T-vel és semmi még az ügyben... próbálnak rájönni, mi lehet a bibi és türelmemet kérik, meg van már panaszbejelentés és majd bíznak benne, hogy megoldódik a probléma és sikerül elhárítani. Hálózati részről nem találnak problémát... (hálózatba jelentkezés, stb.. minden OK)

Kártyát átrakom másik telefonba, úgy sem jó ügye, másik T-s SIM az tökéletes mind2 telefonba. Kezdem elveszíteni a türelmem.. (sokat nem tehetek, mint várok) :U

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#105140) cintula187


cintula187
addikt

Sziasztok!

A héten újítottam a hűségemen új készülékkel.

Az hogy lehet, hogy a 7790 Ft -os havidíjhoz 8790 ft- os vállalt minimum havi díjat hoztak össze?

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#105141) szabogabor10 válasza cintula187 (#105140) üzenetére


szabogabor10
veterán

A vállalt költésben nincs benne az ePack meg a többi kedvezmény.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#105142) cintula187 válasza szabogabor10 (#105141) üzenetére


cintula187
addikt

köszi

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#105143) lugosi válasza MaxxDamage (#105139) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nem semmi ez azért. Kíváncsi leszek a megoldásra, majd írd be, ha megoldódott.

(#105144) MaxxDamage válasza lugosi (#105143) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Mindenképp megírom.
De ha a T sem tudja, akkor mi lehet a megoldás? :D

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#105145) csaba1203 válasza MaxxDamage (#105144) üzenetére


csaba1203
addikt

Ugyanaz,ami nálam a Telekom alkalmazásukkal.
Érdekes másnak megy csak nekem nem 3. napja. :D

(#105146) MaxxDamage válasza csaba1203 (#105145) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nekem az elejétől nem megy (számhordozás)
Hívni és sms-t tudok, de net az one. Kaptam eddig 5k-t a kártyára és + netre fel is hasznánám, de akár adhatnak 100 ezret is, de semmire sem megyek vele, mert nem tudok netezni. :U :W

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#105148) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#105146) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

A T az első hiba bejelentést meghosszabbította/továbbvitte, amely 10.-n jár le.
Azt mondta az ügyintéző, hogy az én problémám egyedi eset... Mondom jah tudom, tapasztalom. :D
Csak nehogy előbb járjon le a netem, aktivitás idő (kártya lejárati idő) minthogy a problémát sikeresen meg tudják oldani :))

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#105149) Ateszpapa válasza MaxxDamage (#105148) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Nagyon peches vagy a Telekommal. :(

(#105150) MaxxDamage válasza Ateszpapa (#105149) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Azok is pechesek...
Kérdeztem, hogy feljebbi T-s emberrel hogyan tudnék beszélni (nem üzletvezető, hanem feljebbi, feljebbi..)
Erre azt mondták, telefonon sehogy, csak levélben, vagy időpontot kérve személyesen megoldható csak.
Vagy ez, vagy a fogyasztóvédelem.
Csak úgy tudok mobilról netezni, hogy WiFi vagy másik telefonon megosztom a mobil netet (ami szintúgy T-s SIM-es) és arra csatlakozok az elsődleges telóval és 2 telefon akkuja merül. (vicc na!)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.