Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#104351) Aventador91 válasza kali (#104350) üzenetére


Aventador91
őstag

és ha esetleg töltök le néha akkor lekorlátoznak?

(#104352) gabor9991


gabor9991
őstag

Számhordozással áthoznám 70-es számom a vodától, december 31-óta kiszállítás alatt a státusza a megrendelt simnek.
3 alkalommal jeleztem, hogy valami hiba akadt a rendszerben nem indult el a folyamat, mindhárom alkalommal rögzítették a hibát és ígérték, hogy az illetékes kolléga intézkedni fog az ügyben.
Persze semmi nem történt ezzel kapcsolatban, a Vodafone viszont pénteken elengedi a számot csak ugye nincs telekomos SIM amit majd tudnék használni.
Nincs esetleg valakinek ötlete, hogy a 1414 felhívása helyett hogyan lehetne ezt a folyamatot elindítani?
Még van 3 ☀️ :D

(#104353) kali válasza Aventador91 (#104351) üzenetére


kali
legenda

Korlátozás csak a P2P (2/0.2 Mbps) és a VPN (10/5 Mbps) esetén van írva az ászf-ben, egyéb letöltés/forgalom esetén nincs.
Töltögettem le és fel sokat (felhő és hasonlók) mindig ment maximummal.
A P2P passz, mert sosem használtam, de VPN-t igen és a kiírás ellenére sem volt soha korlátozva, az is mindig maximummal hasított.

(#104354) csacsi67 válasza gabor9991 (#104352) üzenetére


csacsi67
addikt

Szia nem vagy egyedül 2018.12.02. várom a simet a Telekomtol ugyszintén a vodátol hordoztnám át. Türelem.

(#104355) MaxxDamage válasza gabor9991 (#104352) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én is dettó itt tartok, én Dec.29.-i rendeléssel / számhordozással.... ma beszéltek 5x.-re a T-vel és azt mondták, hogy vissza hívnak este 6-ig. Nekem 17.-vel lesz a 70-es számom hordozva T-hez (akkor kezdődik) és nagyon morci leszek, ha addig nem lesz ez megoldva...) most így is elégé le vagyok korlátozva, mert a Voda (amit viszek át) számom az elsődleges és se nem tudok tölteni, se nem használni majd 17.-től, mert nem is lesz kártyám a T-től amivel használjam a számot? Na ne már! (fogyasztóvédelem a minimum ilyen esetben)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104356) Nikaré


Nikaré
őstag

Nem tudom mitől függ az, hogy van akinek egy-két hét alatt megvan az új kártya vagy a számhordozás és van akinél egy-két hónap is lehet!?

Azért csak kíváncsiságból megkérdezném mi az oka a Vodától eljönni T -hez?

(#104357) MaxxDamage válasza Nikaré (#104356) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, erre én is rákérdeztem (T-nél) és nem tudtak rá válaszolni. (amúgy "hivatalosan" pár munkanap(nak) kellene lenni e folyamatnak.) Rendszerbe valami "hibák" vannak...

Niért éri meg eljönni a Vodától és átvinni T-hez a számot?
Egyszerű: Vodánál havi 1.2k -ért kapok 1GB netet (és ez csak 1 hónapig használható fel), T-nél 3.5k -ért 4GB -ot és azt 1 évig fel tudom használni. Percben (beszélgetés) jobb a Voda, de nem nagy különbséggel, ha meg a "Most" -ot nézzük T-nél, akkor abban is jobb (beszélgetés/perc)... másik dolog a részemről, hogy van sok előfizetésem/szolgáltatásom a T-nél (+ Platina kártya, ami igaz sz*rt sem ér) na röviden a lényeg... :D :R

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104358) gabor9991 válasza Nikaré (#104356) üzenetére


gabor9991
őstag

Azért csak kíváncsiságból megkérdezném mi az oka a Vodától eljönni T -hez?

Nálam addig állítgatták a hálózatot, hogy ez lett belőle[kép]

(#104359) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

IT hiba miatt nem lehetséges az online felületen kezdeményezett szamhordozas / sikeresség(e) és szerintem más is fog majd kapni sms-t a felfüggesztésről. Most hívtak a T-től és mondták el a sikertelenség okát. Személyesen lehet csak most ezt kezdeményezni. (T-Pont)

Elmondása szerint dolgoznak rajta és több munkanapot is igénybe vehet (még)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104360) Fifi válasza gabor9991 (#104358) üzenetére


Fifi
őstag

Nem értek ehhez, de érdekel. :B
El tudnád mondani pár szóban, hogy mit mutat ez a kép, mi mit jelent és melyik érték lenne a jó? :U

(#104361) 4Grider válasza Fifi (#104360) üzenetére


4Grider
nagyúr

Gondolom a lenti voda 3G (majdnem 0) térerőre gondolt...

(#104362) gabor9991 válasza 4Grider (#104361) üzenetére


gabor9991
őstag

:K

Közben most beszéltem a telekommal, akkora a káosz a rendszerben, hogy megpróbálják visszacsinálni a számhordozást, mert egyszerűen online nem tudják megoldani.Senkinek :D Ballaghatok be személyesen egy telekom üzletbe...(csak dominóra nem megy a hordozás, előfizetésre egyből menne :D )

(#104363) #08205312 válasza gabor9991 (#104358) üzenetére


#08205312
törölt tag

Nálam fordítva van: voda jó, telekom gyenge.

[ Szerkesztve ]

(#104364) Nikaré válasza gabor9991 (#104358) üzenetére


Nikaré
őstag

Értem az érvelést és az okokat így leírás után!

(#104357) MaxxDamage
Köszi így már más a leányzó...

(#104365) vwpolopg válasza Lackooo84 (#104343) üzenetére


vwpolopg
őstag

A telekomnal még kapható az a füles, a szerviz nem tudja cserélni. Kérdés az, olyat lehet-e például, hogy egy drágábbat vennék és az eredeti árat beszámítják, nem a kuponosat?

(#104366) apaszka válasza csacsi67 (#104354) üzenetére


apaszka
veterán

Én személyesen intéztem a hordozást. Azonnal kaptam SIM eket....
Persze élesítve később volt.

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#104367) kali válasza vwpolopg (#104365) üzenetére


kali
legenda

Papíron azonosat kell adniuk, ha van olyan készleten, a többi már az ügyintézőn múlik.

(#104368) Aventador91


Aventador91
őstag

Én kötöttem egy korlátlan netes előfizetést egy metezős laptoppal+stick. Azt mondták kedden kihozzák, a rendeléseknél is azt írja hogy kiszállítás ma 9-17 között. Persze nem jött, gls csomagkövetésnél azt írja még meg se kapták a csomagot, telekom már azt írja kiszállítás alatt :DDD

(#104369) zsoltzsolt válasza vwpolopg (#104365) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Nem fogják. Elég sokan visszavinnék az akciós cuccokat, más áruházak esetében is, és kérnék vissza az eredeti árat.

(#104370) MaxxDamage válasza apaszka (#104366) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Elvileg bemegyek egy városi T-Pontba és el tudom intézni?

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104371) apaszka válasza MaxxDamage (#104370) üzenetére


apaszka
veterán

Én így csináltam. UPC től mindent áthoztam. Muszáj volt mert bezárt a gyárunk és az új munkahelyen voda/upc elérhetetlen.

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#104372) gabor9991 válasza MaxxDamage (#104370) üzenetére


gabor9991
őstag

Nekem most szó szerint ezt tanácsolta az ügyintéző, miután törölte a webes számhordozási kérelmem.
Meg még azt is mondta, hogy hívjam fel a Vodafone-t is, hogy ez a helyzet és beszéljek velük, hogy egyelőre maradok ne legyen probléma.

(#104373) zsoltzsolt


zsoltzsolt
addikt

Valaki tudna segíteni?
Néztem egy Sony bt fülhallgatót a Telekom oldalán.
DE-- a fotón egy Sony MDR-AS600BT van, a leírás szerint pedig - szerintük- az egy Sony XB50 .
No, akkor a kép vagy a név az igazi? Ha rendelek melyiket hozzák?

A fotón ez a fülhallgató van:, ami ugyebár egy Sony MDR-AS600BT

[ Szerkesztve ]

(#104374) btudos válasza zsoltzsolt (#104373) üzenetére


btudos
veterán

Az árából kiindulva XB50 lesz az, csak nem sikerült megfelelő képet társítani hozzá.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#104375) csacsi67 válasza apaszka (#104371) üzenetére


csacsi67
addikt

Énhiszek neked de nekem mint irtam 12.02 óra megy a huza vona már 10 x hivtak hol a vodátol hol a T-töl .De van egy olyan érzésem a voda a ludas. Hozzá teszem egy nagyon könnyen megjegyezhető számról van szó.

(#104376) kali válasza csacsi67 (#104375) üzenetére


kali
legenda

Vigyázz, nehogy arra játszanak akkor, hogy lenyúlják, mert hátha nem bírod kivárni az ügymenet végét és visszaadod, a másik szolgáltatónál meg kérsz új hívószámot. :D

[ Szerkesztve ]

(#104377) alba-regia


alba-regia
aktív tag

Azt nem értem, hogy a kötbér igényeteket miért nem jelzitek a szolgáltatóknak!? Tudomásom szerint - amennyiben az ő hibájukból nem megy végbe a számhordozás, jogtalanul elutasított hordozási kérelmenként kötbérre vagytok jogosultak. Legalábbis jópár éve így volt, nekem fizettek, nem is kevest, mert nem hagytam magam. Emlékeim szerint valamelyik NMHH-s rendeletben van (volt).

(#104378) csacsi67 válasza kali (#104376) üzenetére


csacsi67
addikt

Pedig arra játszanak hátha hibázok de nem fogok.

(#104379) MaxxDamage válasza apaszka (#104371) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Értem, köszi! :R

(#104372) gabor9991: Nekem még nincs törölve a rendszerből. Így is be mehetek személyesen intézni, vagy potya kör lenne a részemről? :F

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104380) gabor9991 válasza MaxxDamage (#104379) üzenetére


gabor9991
őstag

Telekom fiókban én is ugyanezt látom, hogy kiszállításra vár, pedig ugye egy ügyintézővel beszéltem aki elmondta, hogy törli az egész folyamatot mert nem fog átmenni a rendszeren valamilyen hiba miatt.
Új számot kérhetek :) vagy előfizetéses tarifára is át tudják tenni de dominó simre nem.
Személyes ügyintézést javasolt, elvileg úgy megoldható a számhordozás azonnal.
Ezzel csak az a baj, hogy a szomszéd városban csak egy partner Telekom üzlet van, ahol nem árulnak dominó simet, elküldtek a Tescoba, hogy vegyek ott, normális Telekom üzlet meg kb 40km.Annyit meg nem biztos, hogy kocsikáznék most csak emiatt.

(#104377) alba-regia:

Kötbér igényt jeleztem természetesen, telefonon nem tudta rögzíteni az ügyintéző, megkért, hogy írásban küldjem el.Szerinte ez alap, hogy jár hiszen a Telekom hibájából meghiúsult a számhordozás.
Nem tudom a "nem is keveset" mennyi lehetett, ez most konkrétan meg van 5000 forintban határozva.

[ Szerkesztve ]

(#104381) MaxxDamage válasza gabor9991 (#104380) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Lehet teszek egy próbát a 8km-re lévő T-Pontnál (holnap) :R
Nekem is mondta Du.-n a Telekomos, hogy előfizetésesre azonnal megoldható, de Dominósra így (Online) nem. Eleve Dominós akarok lenni, fenének kell 2 évi kötelezettség, meg fix. havidíj...

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104382) Balazska15


Balazska15
senior tag

Sziasztok!
Az sem biztos, hogy jó helyre írok, de nem volt más ötletem.
Adott egy iPhone 7 típusú készülék, "függetlenként" vettem használtan, telekom kártyával használtam, viszont vodafone-val nem működött, telenorral igen. Mi lehet a probléma? Létezhet megoldás?
Előre is nagyon köszönöm! :R

Szerk.: Mielőtt további eladásra kínáltam, bementem a telekomhoz, hogy kiderüljön biztos nem telekom függő a telefon, vagy ha az akkor függetlenítsék. Ott azt mondták az Imei nem szerepel az ő rendszerükben.

[ Szerkesztve ]

"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD

(#104383) kali válasza Balazska15 (#104382) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Lehet, hogy csak a Vodafone hálózatáról van kitiltva valamiért.
Több ok és magyarázat is lehetséges, nem részletezem inkább, de nem lenne óriási meglepetés, ha a készülék eredetileg Vodafone-os volt...

(#104384) Balazska15 válasza kali (#104383) üzenetére


Balazska15
senior tag

Olyan van, hogy csak a vodától tiltják, pl díjtartozás miatt, de más hálókról nem? Vagy a többi lassabban reagál? És ha egyáltalán vodás volt, miért megy a másik kettő kártyájával?

"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD

(#104385) kali válasza Balazska15 (#104384) üzenetére


kali
legenda

Privátban válaszolok inkább.

(#104386) zsoltzsolt válasza btudos (#104374) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Köszi.
Lehet ránézek egy üzletben, hátha sikerül beazonosítani.

(#104387) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Valahogy meg lehet nézni visszamenőleg hogy melyik hónapban mennyi mobilnetet használtam el?

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#104388) dptrsk válasza enginev3.0 (#104387) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

telefon menüjében, esetleg

(#104389) enginev3.0 válasza dptrsk (#104388) üzenetére


enginev3.0
félisten

Ettől féltem
újratelepítés miatt nincs benne

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#104390) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#104381) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Volt egy potya utam a T-Pontba. :)
Azt mondták újra van indítva a rendszerben az igénylésem és a héten biztos ki viszi a futár a SIM-et. Amennyiben mégsem, akkor csak 18.-n tudnak adni SIM-et, addig nem (számhordozás 17.-n 20-24hr között kezdődik)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104391) 4Grider válasza MaxxDamage (#104390) üzenetére


4Grider
nagyúr

A sikertelen számhordozásért 5000 Ft kötbér jár, csak kérni kell...

(#104392) MaxxDamage válasza 4Grider (#104391) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Azt meg hogy? Én kapok annyit, vagy nekik kell fizetnem? :D

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104393) #77646080 válasza MaxxDamage (#104392) üzenetére


#77646080
törölt tag

A kötbért a károsult kapja, akinek nem teljesült a számhordozás (ez esetben), ez pedig pl. te vagy. Kéred. kapod.

(#104394) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#104392) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Most meg kaptam e-mailt, hogy "érvénytelenítve"
Akkor most ki a h*lye? Mit tehetek? (most voltam a T-Pontba és itthon vagyok...)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104395) 4Grider válasza MaxxDamage (#104394) üzenetére


4Grider
nagyúr

Első körben te, mert nem tudsz arról, hogy a szolgáltató hibájából meghiúsult számhordozási folyamat után kötbér jár neked. Másodsorban is, mert bent voltál és nem kérted a kötbért...

(#104396) csacsi67 válasza MaxxDamage (#104394) üzenetére


csacsi67
addikt

Szia én 2018.12.02. óta harcolok ugyan ilyen problémával most kaptam egy ugyan ilyen email mint te felhivtam az ügyfélszolgálatot azt mondták nem kell figyelembe venni 25 ig el lesz intézve a számhordozás. Én mindet le dokumentáltam igérték jan 3 ra jan 9-re .Most megvárom a 25-ét. Utánna pedig megteszem a jogi lépéseket.

(#104397) 4Grider válasza csacsi67 (#104396) üzenetére


4Grider
nagyúr

Jogi lépést akkor kezdeményezhetsz, ha kimerítetted a másik félnél a panaszkezelési lehetőségeidet (és azokat elutasították). Kértél már kötbért?

(#104398) MaxxDamage válasza 4Grider (#104395) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ezt látod nem tudtam... és amikor a T-Pontban voltam, akkor még nem járt le az idő és nem hiúsult meg (érvénytelenítve) a megrendelésem. Mire haza értem, akkor jött e-mail és látom mi van. Most a T-s (Online Chat) ügyintézőnek / panasz kezelőnek verem a tamtamot... aztán csak lesz valami, meg múlt héten panasz levelet is írtam (30 nap a kivizsgálási ideje) most említettem neki az 5.000 Ft kötbért is. "a szolgáltató hibájából meghiúsult számhordozási folyamat után kötbér jár"

Ezt írta rá:
Amennyiben a számhordozás nem történik meg a Szolgáltató hibájából és van Telekom előfizetés(otthoni )akkor azon lévő számlára kerül jóváírásra melyről kollégák tájékoztató levelet fognak küldeni.

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#104399) Soulfly842 válasza MaxxDamage (#104398) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ha van otthoni szolgáltatásod, akkor valóban ez a gyorsabb folyamat. Mivel élő szolgáltatásra gyors döntésben tudják iktatni a jóváírást (és nem kell újabb 30 napot várni), ha nincs, akkor javaslom, hogy a számhordozást követően az aktív hívószámra kérd a jóváírást. Ez a leggyorsabb megoldás erre.

(#104400) MaxxDamage válasza Soulfly842 (#104399) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Van sok előfizetés/szolgáltatás a T-nél, ez nem probléma... csak ez a lassúság és hozzáállás a részükről a felháborító. Korábbi panasz bejelentésembe kértem felvetetni a mostani beszélgetést.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.