Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#104601) Lackooo84 válasza Soulfly842 (#104599) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szerintem ez a sok maszlag a lőtéri kismacskát nem kell érdekelje, főleg nem egy átlag fogyasztó dolga. A jogszabály szerint azzal vagyok szerződésben, ahol vettem a cuccot, tehát ha az a Telekom, akkor nekem oda KELL visszavinnem a hibás terméket, és boxolják le ők. Az, hogy én közvetlen a gyártóhoz/szervizbe is vihetem a készülékeket, az csak egy LEHETŐSÉG, de a jogszabályban foglaltak viszont KÖTELESSÉG.

The Truth is out there...

(#104602) #08205312 válasza Lackooo84 (#104601) üzenetére


#08205312
törölt tag

mindig megmosolygom, amikor telekom dolgozók meg akarják magyarázni itt a fórumon, hogy miért is jó az ügyfélnek, ha a telekom nem tartja be az aktuális törvényi előírásokat... :D

(#104603) leviske


leviske
veterán

Sziasztok!

Itt is feltenném a kérdést, hátha valaki tud rá válaszolni:

A következő eset történt a nővéremmel.:
2016-ban a Telekom előfizetését összevonták a férje MT azonosítójával olcsóbb szolgáltatás reményében. Innentől értelemszerűen nem lehetett itthonról online belépni a nővérem MT azonosítójába, a számlák is innentől mindig a férje nevére jöttek.

2018 decemberében viszont érkezett egy fizetési felszólítás a nővérem nevére, miszerint megvásárolta online a Telekomban kapható legdrágább készüléket és ezt még nem törlesztette. Kiderült, hogy a 2 éve inaktív MT azonosítóját használták ki és vásároltak vele. (A dátum alapján azt követően, hogy voltak személyesen ügyet intézni az egyik T-pontban.)

A rendőrségi feljelentés megtörtént, viszont szeretném megkérdezni, hogy ebben a helyzetben a GDPR-el kapcsolatos követelmények miképp alakulnak? Mennyire normális, hogy a Telekom fenntart inaktív MT azonosítókat az ügyfelek adataival és teszi ezt láthatóan mindenféle védelem nélkül (nővérem se SMS-t, se egyebet nem kapott az "online vásárlásról" és az MT azonosítójába a továbbiakban sem lehet távolról online belépni)?

(#104604) kakuk.tamas válasza Soulfly842 (#104599) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

"Egyik pillanatról a másikra, ha gondol egyet a gyártó, akkor azzal nincs mit tenni."

Október óta eltelt 3 hónap. A Telekomnak tudnia kellene róla, hogy a TMX mit javít, és mit nem, ha egyszer ők a fő szervizeseik, nem? Valami kis hangyaf#sznyi ímélt csak kaptak, hogy" Skacok, mától ezt, meg ezt a márkájú telefonokat nem javítjuk, ide ne is küldjétek."
Itt megint a Telekomos kommunikáció lehet a jó, hogy az adott üzletbe nem jutott el a hír, hogy hogyan kezeljék az ilyen eseteket.
Az érvényes jogszabály szerint pedig az eladóval vagy szerződéses kapcsolatban, nem a gyártóval. Főleg úgy, hogy a szolgáltatók hivatalos viszonteladóknak tekinthetők.

Egy kis morzsa a Fogyasztóvédelem oldaláról:

"Három (munka)napon belüli reklamáció fogadása, illetőleg szervizhez irányítás
Ismert olyan forgalmazói eljárás is, amelynek keretében arról tájékoztatják a fogyasztókat, hogy minőségi kifogásaikat csak három (munka)napon belül tehetik meg az üzletben (a vállalkozásnál), és ezt követően már csakis a jótállási jegyen/használati útmutatón feltüntetett szervizhez vagy a gyártóhoz fordulhatnak minőségi kifogásaikkal.

A hibás teljesítés miatti – akár szavatosság, akár jótállás alapján fennálló – felelősség az eladó felet, vagyis a forgalmazót terheli. Ebből adódóan a fogyasztó jogosult minden esetben annál a forgalmazónál megtenni minőségi kifogását, akitől a terméket megvásárolta. Még akkor sem lehet (jogszerűen) továbbirányítani őt a szervizhez, ha kötelező jótállás alapján kijavítás iránti igényt kíván bejelenteni.

A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva). "

Ezek alapján simán Fogyasztóvédelemi ügy a dolog, és a helyében rohannék is hozzájuk.

[ Szerkesztve ]

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#104605) Soulfly842 válasza #08205312 (#104602) üzenetére


Soulfly842
addikt

Én már régen nem vagyok Telekom dolgozó :P

Más területen vagyok vezetői pozícióban. Otthagytam a Telekomot közel egy éve :)

De a költői kérdés akkor is áll, hogy mi van akkor ha maga a gyártó csak pickup általi szervizelést támogat? :) A cseh, román, stb. szervizelést, ha a telekom közvetlen átveszi (a saját futáraik, stb helyett), akkor szerintem ügyes bajos lenne a törekedés a két héten belüli szervizelésre... Abból sokkal nagyobb bajok lennének, higgyétek el :D Ezt előre borítékolom.

Sőt, megfordítom, akkor az emag és társai is szabálytalanok, mert az ő eszközeinél meg azt nem lehet eldönteni a fogyasztónak, hogy gyártói szervizzel akarja kezeltetni, vagy futárral? :)

(#104606) kakuk.tamas válasza Soulfly842 (#104605) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

Ha IT-s részlegen dolgoztál, igazán megcsinálhattad volna a belső kommunikációs rendszert, hogy áramoljon a tudás mindenfelé. ;]

[ Szerkesztve ]

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#104607) Soulfly842 válasza kakuk.tamas (#104606) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem sajnos, front terület volt :)

(#104610) kakuk.tamas válasza leviske (#104603) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

2018. Április 25-től él a GDPR rendelet. Előtte még kezelhette bárhogy (najó, nem), utána viszont csak a jogszabályoknak megfelelően. Mikor történt a vásárlás, azt tudjátok?
De ha jól tudom, megörzési kötelezettségük van a szolgáltatóknak a megszűnéstől számítva X hónapig/évig. De nem vagyok jogász.

[ Szerkesztve ]

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#104612) leviske válasza kakuk.tamas (#104610) üzenetére


leviske
veterán

A vásárlás 2018. Szeptember 23-án történt a Telekom felszólítása szerint.

MOD: A megőrzési költelezettségre nem gondoltam. Így akkor logikus, hogy nem törölték. Gondolom itt is 5 év lehet a keret.

[ Szerkesztve ]

(#104613) Soulfly842 válasza leviske (#104612) üzenetére


Soulfly842
addikt

Egy jó tanács!

A rendőrségi feljelentéssel menjetek be egy Telekom saját üzletbe és kérd, hogy indítsanak el egy hamis vásárláshoz kötődő kérelmet! hogy nálunk is elinduljon ehhez kapcsolódóan az ügymenet!

(#104614) Soulfly842 válasza kakuk.tamas (#104604) üzenetére


Soulfly842
addikt

Én ezeket értem is, de a gyártó nem fogadja be máshogy.

Ez hivatalosan is kint van a weboldalukon!

[link]

Lenovo/Motorola Okostelefonok: Sykes Lenovo ügyfélszolgálat: +36-23-999-704

A Lenovo és Motorola telefonok garanciális és nem garanciális javításait egyaránt, pick-up and return szolgáltatás keretén belül üzemeltetjük Magyarország egész területén. Javítási bejelentését követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Más eszközöknél is kint van, hogy szervizpartnerekhez is vihetik, de ennél nincs.

Az még nagyobb hiba viszont, hogy még a TMX e-mail címét írják, hogy ott is le lehet adni ezeket az igényeket :)

Na, itt egy ékes példa, hogy ezt hogyan kommunikálják/nem kommunikálják, ha még a saját oldalukon is rosszul van! :)

Én az elméletet abszolúte értem, de sajnos nap, mint nap láttam, hogy a gyakorlat sokkal problémásabb.

(#104615) kakuk.tamas válasza Soulfly842 (#104614) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

Ma is tanultam. :D
De akkor se értem. :DD

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#104616) 4Grider válasza Soulfly842 (#104613) üzenetére


4Grider
nagyúr

Bocs, tényleg nem kötözködés, én tisztelem a segítőkész fórumtagokat.
De ha nem vagy Telekom dolgozó, akkor ne játssz rá az újabb hozzászólásaiddal. A "nálunk"-ból elég nehéz másra következtetni...

(#104617) Soulfly842 válasza kakuk.tamas (#104615) üzenetére


Soulfly842
addikt

Gondolom ez a külföldi szervizelés miatt van. a 14 napon belüli iránymutató szervizelés elmulasztásának következményeitől jobban félnek mint a jelenlegi helyzetből adódó következményektől :D Jobb megoldásuk meg egyszerűen nincs. :)

Csak erre tudok gondolni, hogy ez az oka.

(#104616) 4Grider

Jogos, ez viszont beidegződés volt. 8 év beidegződését nehéz levetkőzni. :( Próbálok ezekre a beidegződésre odafigyelni, de most elvonták a figyelmemet. :U :Y Náluk akart lenni, de a freud-i elírás megtréfált.

[ Szerkesztve ]

(#104618) leviske válasza Soulfly842 (#104613) üzenetére


leviske
veterán

Köszi! Így történt. Kapott egy papírt a Telekomtól, azzal rendőrségre, a rendőrségi feljelentéssel meg vissza a Telekomhoz. :R

(#104619) Top cat válasza Lackooo84 (#104598) üzenetére


Top cat
őstag

Nekem is van kettő de az egyik ilyen és ezen nem igazán működnek az appok :DDD

(#104621) Soulfly842 válasza riskazéró (#104620) üzenetére


Soulfly842
addikt

Úgy látom nehéz értelmezni azt, hogy a gyártó is közli a hivatalos oldalán, hogy máshogy nem fogadják be.

(#104622) 4Grider válasza riskazéró (#104620) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mi el szoktuk mondatni a kollégáinkkal a vevőknek azt, hogy jellemzően 4-5 munkanappal hosszabb lesz a logisztikázás miatt a javítás, ha a boltokban adják le az elromlott készüléküket. Ennek ellenére jelentős többségük ragaszkodik hozzá (ha már bejöttek hozzánk) hogy nálunk adja le a vackát. És bennünket hívogat, hogy kész van-e már a cucc. Senkinek sem jó ez így, de nem lehet belefoglalni semmilyen jogszabályba, hogy a fogyasztónak kötelező a számára kedvezőbb megoldást igénybe vennie. És sok ügyfél még meg is magyarázza, hogy miért rosszabb neki a pickup&return garancia. (Otthon kell maradnia várni a futárt 2x is.)

(#104623) szabogabor10 válasza 4Grider (#104622) üzenetére


szabogabor10
veterán

Mondjuk a futárok tényleg nagyon hektikusak tudnak lenni. Én konkrétan nem szeretem őket.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#104625) #81733120 válasza sopruk (#104596) üzenetére


#81733120
törölt tag

Addig visszateszed az appot.:K

(#104626) zsoltzsolt válasza Vangelis (#104595) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

A romániai szerviz háztól-házig dolgozik. Futár visszi, hozza a telefont ismereteim szerint.

(#104627) Vangelis válasza Soulfly842 (#104599) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Igen de tényleg kötelesek lett volna elküldeni...
Vagy legalább sorry nem akarjuk old meg....

Lényeg, hogy jobban szeretem , ha valaki átveszi tőlem jegyzőkönyvvel a készüléket, hogy sértetlen karcmentes ... és erről papírt kapok.
Jobb mint a futárnak átadni egy dobozt és lesz ami lesz.... szerviz meg azt mond amit akar... sajnos benne van a pakliban.

Szeretem a személyes ügyintézést.... legalábbis szerettem volna.
Mi történik, ha törött xart kapok vissza vagy bármi....

Az üzletben meg ideadnák kipróbálnánk és ha bármi gond van jegyzőkönyv.... stb.

Nem egyszerű...

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#104628) MadMancs


MadMancs
veterán

Sziasztok. Telekom 7.8 teljesen off? Töröltem 9.23 az majd telepíteni akartam 7.8, 7.7, 7.5 de egyiket sem lehet ( más APK ból telepítés simán megy). Huawei P20 Lite pár napja kiadott update ( ANE-LX1 8.0.0.168 (C432)

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#104629) #81733120 válasza MadMancs (#104628) üzenetére


#81733120
törölt tag

Nekem se mennek már azok a verziók.:(
A 6.0 viszont működik.

(#104630) Lackooo84 válasza MadMancs (#104628) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A Honor 8-on egyszercsak meghülyült a 7.8 (Honor 8 topikba anno be is írtam, h másnál is ez van e), vibráló fehér képernyő stb, nem akart elindulni csak sokadszorra, volt, h magától elindult stb, nem tudom mi az anyja kínja volt, de inkább feltettem az újat. De a Redmi 4x-en meg hibátlanul megy most is, fene se érti ezt... Ja, annyi, hogy azon ugye Nougat van, a Honoron meg Oreo.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#104631) #81733120 válasza Lackooo84 (#104630) üzenetére


#81733120
törölt tag

Ugyanúgy Oreo van nálam. Lehet az a kínja. :U :DDD

(#104632) lugosi válasza Soulfly842 (#104621) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Úgy látom nehéz értelmezni, hogy a jogszabályokat a telekom nem írhatja felül.
Ha velem csinálnának ilyet, ej de örömmel búboltatám meg őket! :D

(#104633) Lackooo84 válasza lugosi (#104632) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Se a gyártó. :)

The Truth is out there...

(#104634) lugosi válasza Lackooo84 (#104633) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Az se.
Mivel a fogyasztó a telekommal áll szerződésben, számára lényegtelen, hogy a gyártó miket talál ki. Megoldania bármily fájdalmas is, a telekomnak kell a helyzetet.

(#104635) Soulfly842 válasza lugosi (#104634) üzenetére


Soulfly842
addikt

Amit itt is írtam az a faramuci...
[link]
,[link]

Én már ugyan nem védem őket csak tényadatként leírom, hogy veszett fejsze nyele... ha visszaküldik bármit csinálnak, akkor már azt legalább jobb, ha megérti az ügyfél...

Mást én sem tudnék csinálni. Levideóznám a csomagolást, fotókat csinálnék, stb..

(#104637) Vangelis válasza Soulfly842 (#104635) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Érne valamit?

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#104638) Indian74


Indian74
senior tag

Sziasztok!!
Egy fontos kérdés,dominós sím kártya átirányítható a hívás ,egy másik előfizetéses számra,és van valami díja neki??
A dominó kártyám nincsen feltöltve egyenleggel,az számít valamit???
:R

NAGYPAPA

(#104639) 4Grider válasza Indian74 (#104638) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mivel nincs ingyen az átirányítás, így egyenleg nélkül nem fog menni...
Egészen konkrétan hálózaton belül 14 Ft/perc, vezetékes irányba 24 Ft/perc, másik mobilhálózatba 67 Ft/perc. Csak a hangpostára irányítás ingyenes.

[ Szerkesztve ]

(#104640) Indian74


Indian74
senior tag

Köszi a segítségedet,akkor leforgalmazom ami van rajta net,azt megy a kukába. :(((

NAGYPAPA

(#104643) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Srácok, honnan tudom letölteni a régebbi appot?

Kellene gyerkőcnek free net :D

köszi

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#104644) prozodus válasza Vangelis (#104643) üzenetére


prozodus
őstag

apk.plus de lejjebb írnak pure-t is.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#104645) Daniel911


Daniel911
csendes tag

Üdv mindenkinek!

Keresek olyan Telekomos személyt, aki tud segíteni nekem Telekom Mobilinternet hiba miatt.

A sztori az, hogy céges flottás csomagom van, Én nem tudok hivatalosan intézkedni. Volt a flottás csomagnál egy adatmennyiség bővítés, azóta se 4G-m nincs (állítólag nem 4G-s a csomag, de kollegák közül többnek 4G-n van a teló, ugyanilyen csomagnál), és álló helyzetemben elmegy a netem. Gondolok itt arra, hogy böngészek egyhelyben állva, betöltök 1-2 oldalt, aztán meg elmegy a net, vagy visszajön1-2 perc alatt, vagy csak órák múlva!

Aki tudna segíteni, hogy rátudna nézni a Telekom rendszerében, hogy minden OK-e, az keressen meg privátban!

Köszönöm!

Nagy az Isten állatkertje, és egyre biztosabb vagyok benne, hogy nincs kerítés.

(#104646) thomas77 válasza Daniel911 (#104645) üzenetére


thomas77
senior tag

Próbáltad már másik készülékkel? Lehet, hogy az a baj. Esetleg sim csere is játszhat. Persze ha nem tudsz intézkedni, akkor az is nehéz.

(#104647) Daniel911 válasza thomas77 (#104646) üzenetére


Daniel911
csendes tag

Üdv!

Eddig ebben a telóban működött. Dual SIM-es, van benne egy Vodás kari, azzal OK, fel is cseréltem a kártyákat már.
Van személy, aki intézkedhet, de állítólag minden OK, szerintem nem...

Nagy az Isten állatkertje, és egyre biztosabb vagyok benne, hogy nincs kerítés.

(#104648) davidsz válasza Daniel911 (#104647) üzenetére


davidsz
őstag

Telekomnál vannak bajok. 2 hónapja küzdök velük. Panaszomra írásban még nem válaszoltak.
Egy megoldás van, ami lehet működik:
Kikapcsolod a 4G szolgáltatást arra a kártyára, amivel csak telefonálsz. Amin a NET van, arra pedig beállítod, hogy csak adat legyen 4G-n.

Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu

(#104649) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Független vagy külföldi forrásból vásárolt készülékek sok esetben nincsenek megfelelően a magyar hálózatokra, magyar 4G-re optimizálva szoftveresen. Nem lehet, hogy itt is hasonlóról van szó?

Szolgáltatói kínálatból vásárolt dual simes készülékekkel nincs ilyen probléma.

Szerk:

(#104647) Daniel911,

Ha eddig működött ugyanazzal a készülékkel akkor szerintem nagyon nagy az esélye, hogy a sim kártya hibája miatt van ez.

Mindkettőtöktől kérdezem:

Nem merül az indokolttól jóval gyorsabban a telefon?

Ha hibás a sim, akkor folyamatosan pásztázza a hálót dobálgat össze-vissza - akkor is szokott ilyen probléma lenni.

[ Szerkesztve ]

(#104650) Soulfly842 válasza davidsz (#104648) üzenetére


Soulfly842
addikt

"Kikapcsolod a 4G szolgáltatást arra a kártyára, amivel csak telefonálsz. Amin a NET van, arra pedig beállítod, hogy csak adat legyen 4G-n."

Igen, erre azért is szükség van, mert ezeknél a készülékeknél sok esetben az egyidejű 4G használat nem támogatott. Van olyan is, amiben 2G-s és 4G-s foglalat van.

Illetve azt, amiről a netet használod azt az egyes foglalatba kell rakni.

De ezek inkább készülék 'sajátosságok'.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.