Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- sziku69: Szólánc.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
Meglep ha azt mondom az elmúlt 1,5 hónap alapján én már nem merek előre fizetni?
----
Megy a matek kis lakat nagy lakat kis fény nagy fény mennyit ér meg nekem ez a vödör spén.Nem tudom nem lenne-e értelme inkább elbontani venni egy akár blokk hibás makulátlan kasznist és összetolni. De beszarok egyszerűen nincs ebből a 7gen-ből lassan olyan amit ne kéne ha nem is idén akkor 2-3 éven belül tisztességesen kilakatolni (ugyan az a szitu mint az enyémen ha nem most költesz rá kevesebbet akkor többet fogsz később mert jó eséllyel a belsőküszöb és a doblemez is cserés nem csak az ívek + felületi.
).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Peter.70 #292691 üzenetére
Maradok a Rocket-nél az tuti (Jazz most Bosch-t kapot mert sürgősen kellett és az vt elérhető a kivonuló akkusegélynél).
Hajlok az 50-es felé egyelőre de még törpölök mert 48Ah-t ír a manual ugyan (12V-48AH) de a manualban lévő széraiszámra rákeresve (55D23L) meg csupa 60 és 65-ös akksikat dobál a gúgli.
-
szabonagyur
félisten
Na bejelentkeztem 2. szervizre, 24e körül kéne vinni, akkorra lesz benne 23900 körül
Kíváncsi vagyok mennyire szálltak el az árak, most fékolaj csere is benne van.
-
Micsurin
nagyúr
Gumik.hu-ra kezdek morcos lenni.
6.-ai rendelést tegnapra ígérték de semmi sehol még egy GLS vagy DPD számot se kaptam, hogy úton lennének a gumik. -
Qru
MODERÁTOR
Lassan érik az akksi csere, a mostani az 2016-os és már ebben a hidegben nem akkora lelkesedéssel indít mint új korában. A manual 48Ah-t ír elő minimum.
Mekkora öngól csak egy 50Ah-s venni bele? A következő szint a 65Ah...
Van okostöltőm, tudom töltögetni és jellemzően csak hosszútávokat fut a kocsi. -
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Milyen üa adalékot javasoltok motor / egr tisztítás céljából? -
válasz
Gergőke88 #292682 üzenetére
Nem lehet teljesen kiszámítani mit miért változtatnak, lehet a Modell 2 miatt tekergetik az árakat, lehet készülnek egy Y frissítésre. Ami biztos, mennek le a használt árak is, M3P 16M, MYP 18M. Illetve pl ami engem érint az I3 is megy lefelé, pl a I3s 120Ah is van már 8M felett picivel, szerencsére a sima még nem megy ennyire le... mikor én vettem lent voltak az árak, akkor 9,5-10M környékén volt a fapad 120Ah-s, aztán volt 11-12M, az enyém is kb 5,5M körülre lement, de látszik a használt árakon is a káosz...
-
Gergőke88
addikt
Most nézem a Tesla honlapját, és y-t már 17ert lehet kapni (olcsóbban) mint a model 3. Kiváncsi leszek milyen növekedést tudnak elérni idén.
-
brumi1024
veterán
BYD Tang volt a taxi a reptérről, egész korrekt. Nem 30 milliós hatást kelt, de a szögesgumi ellenére is viszonylag csendes, és brutál lábtere van hátul. Norvégok amúgy meglepően a sarkkörön is villanyautóznak, kíváncsi lennék a hatótáv adatokra -15-ben, ilyen gumikkal.
-
Corsa02
őstag
válasz
szőröscica #292675 üzenetére
Igen, az! Akkor annak amit kaptál LSPI baja volt, sajnos a bérautóknál sokszor előfordul.
A miénken van egy EDS Stage1, így 185Le 300Nm, haladós(csendes, erős, szeretem
)
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
Tothgera30 #292668 üzenetére
Nincs meg mik a különbségek ránézésre. Az lenne érdekes, hogy tudtak-e javítani a Classic biztonságán. De gondolom a kasztni nem igazán különbözik, úgyhogy jelentős eltérés nem lehet, ha egyáltalán van valamennyi.
-
kisza25
félisten
válasz
stickermajom #292655 üzenetére
Az még J vagy már K? Ha J akkor 3,8-4,2, ha K akkor 4-4,5M
-
-
Corsa02
őstag
válasz
stickermajom #292655 üzenetére
Szerintem ha árulni akarod akkor 4,8-5m, ha eladni akkor 4,2-4,4m. ( nyílván a sérülések ismerete nélkül) Gondolom manuális 6-os, első kérdés az lesz, hogy a kuplung beesés javítva volt-e már.
-
Micsurin
nagyúr
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
simonjoe #292554 üzenetére
Még az is lehet, hogy az Opel újabb, mert G Classic sokáig volt. De alapvetően ha a BMW egy E70-es X5, akkor az eredeti G Astrához képest 1 generációnyi különbség van.
2010 körül/után megjelent autó generációknak már egész jó biztonsága van, azóta szerintem jelentős javulás nem volt. -
F_Zolee
nagyúr
válasz
grizlisandor #292659 üzenetére
B-t a mögötted érkező forgalom A-ra tereli.
-
grizlisandor
veterán
Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU 5 sebességes manuális váltó.
Új munkahely a főút mellett található, hazamenetelnél(3 kilométer a város tábla, 6 kilométer a teljes táv) óvatos gyorsítás mellett gyorsuljak fel:
A, A ~100 km/h utazósebességemre, aminél ~3000 fordulat? Úgy a tábláig el is érem!
B, A ~75 km/h sebességgel teszem 5. sebesség ~2500 fordulat?Más:
Dízel Alfa Stelvio és a jóféle dízel nyál, amivel itatják. -
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #292656 üzenetére
Jaja, én sok mindent szívesen szanálnék, de ha egyszer nem kell a kutyának se… 🤷♂️
Egy hibátlan Jazz középkonzolt viszont nem fogok csak úgy kidobni, de mivel egy műanyagburkolat nem egy elromlós dolog, senkinek nincs szüksége másikra, úgyhogy eladni sem lehet.
A csomaijtóval próbálkoztam, hirdettem fél évig, és senki nem jelentkezett érte. Oké, a spoiler után rajtamaradt 5 furat nem túl vonzó, de 50-70k Ft helyett csak 20-at szerettem volna kérni érte. Egy karosszériás be tudja hegeszteni, csakhogy én nem akarok foglalkozni vele. -
stickermajom
addikt
Astra menni fog hamarosan.. Van elképzelésem, de kiváncsi vagyok mit mondtok.
2018/07 havi kombi, 1,4T 125LE, 74000km, Enjoy csomagon felül led mátrix, hátul is led, fűtött deréktámaszos ülések, kormányfűtés, sávelhagyás figyelmeztető, ráfutásgátló. Van hozzá téli-nyári szett külön felnin, tetőcsomi. Mondjuk a karosszéria nem 100%, ugye asszony egyszer okozott 7-8 apróbb jégnyomot rajta, meg tavaly egy kiskölyök bringával leütötte a sárvédőt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
bandus #292645 üzenetére
Vagy filléres dolgok, és nem ér annyit a vesződés vele, vagy nincs is rá kereslet. Kidobni meg sajnálom.
szerk.: A Jazz eredeti hátsó lámpáira meg szükség van műszakin.
szerk. 2: Nyilván ami eltört/kikopott/szét kellett vágni, azt kidobom. Csak a még használhatók maradnak.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #292643 üzenetére
Sosevót'
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #292643 üzenetére
Welcome back.
Ez itt az. Vagy az milyen autot vegyek.
-
-
stickermajom
addikt
Hello,
Jó rég jártam erre.
Autó beárazós topik nincs véletlenül?
-
kisza25
félisten
válasz
Vismajor01 #292604 üzenetére
Ezek a nincs tarcsi dolgok kicsit viccelődések is, az összkerék miatt is fogyaszt többet, ami kell a telekre járáshoz, mindig van céges, így a fogyasztás majdnem irreleváns.
Meg ehhez vannak minden féle kiegészítők, amik felszerelésre várnak -
Qru
MODERÁTOR
Amit a téli útkarbantartásról tudtál, csak rosszul - bemutatkozik új szerzőnk, az Útember - TC de mivel külsős író így olvasható a tartalom.
Legalább már tudjuk Boldi Jazz-e miért rohad és az enyém miért nem. Mert kint javarészt CaCl-t használnak ami sokkal korrozívabb mint az itthon javarészt használt NaCl.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #292631 üzenetére
Igen a ct200h is 99 ló és a kombinált az 136 ló de a forgalmiban csak a benzines teljesítménye van benne. Sztem ezt is meg fogják majd vágni a döntéshozók és a kombináltat nézik adózásnál.
-
polonic
félisten
válasz
szabonagyur #292628 üzenetére
De igen.
2 literesnél így lesz 196 lóeró. A benzinmotor ott 152 és csak az van a forgalmiban. -
macilaci78
nagyúr
válasz
bitpork #292622 üzenetére
Nézegettük a 80-100 mFt-os hangfalakat, mikor bejött ez a 14 napos elállás a netes vásárlásokra.
Berendelni GLS utánvéttel, a panel lépcsőházban leszurkolni a lóvét a futárnak, aztán visszaküldeni. Persze nem volt erre 80-100 milliónk, de a csomag át nem vételéhez nem is kellett volna. -
válasz
radi8tor #292619 üzenetére
Anno amikor a Fiat és a Ferrari egymás mellett nyílt de egy légtérben voltak az autók azon agyaltam h ha lenne 40 millám kp akkor bevinni tesco-s acskóba és elkezdeni érdeklődni a ferka iránt, megnézni mindennel elégedettnek lenni. Majd amikor már csak az aláírás hiányzik a papírról megkérdezni h mennyit is fogyaszt? Jaaa, akkor azt a puntót kérem
-
Tegnap hozta a TC: Döbbenetesen olcsón adják a Dacia Springet Németországban, 12 750 eurótól.
Ránéztem a mobilera, a gyakorlatban is akad jó néhány 14 000 € környékén (5 - 5,5 M Ft). Egyik-másik a legolcsóbbak közül kapott némi jeget ("hageldellen"). [link]radi8tor: csatlakozom pit stophoz.
-
den89
tag
Köszi a segítséget mindenkinek! Én ebben a témában már ide nem merek írni, mert lecsesztek korábban.
focivs: az a 9,5 milliós induló ár csak a parasztvakítás. Ha rámész a konfigurációra, vagy az árlistára, vagy bármire, akkor látod, hogy a 2023-as árlistában 10,5 alatt, a 2024-es árlistában pedig 11,5 alatt nincs hibrid. Ha pedig picit is magasabb felszereltség, hogy legalább alufelni legyen, akkor minimum +0,5 misi.
-
Integrale
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #292607 üzenetére
Nem olyan sok, csak egy szett.
Elég jó áron vettem 50k-ért, mert ugyanilyenek ugyanilyen állapotban 80k körül mennek most. Mondjuk a Prius magnézium felni az pont felmegy rá, azon kicsit elvaciláltam a minap...
-
MunezXBK
nagyúr
Ezt csak úgy itt bírnám felejteni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Vismajor01 #292604 üzenetére
Mihez kezdene annyi felnivel a pincében Bubi nélkül?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #292604 üzenetére
Mert nincs még egy ilyen h..e aki ilyet venne. Rgo eladhatatlan.
Viccet félre téve:
- megbízható konstrukció, nem elromlós
- akár 4 felnőttnek is elégséges utaskabin
- kényelmes ülések
- jó vezetni, közvetlen az egész autó és egész gyorsan lehet kanyarodni vele
- simán felmegyek vele a telekre télen is, ott is ahol a szomszéd O2 4x4-e csak vergődik mint disznó a jégenKarosszéria nem drága, mert rengeteg döglött motoros dízelt bontanak ebből. Tarcsi az nincs de a kategóriatársai sem erősebbek (max annyi előnyük van hogy kisebb a hajtási veszteségük cserébe az első combosabb kanyarban elvéreznek) sem menetdinamikában nem jobbak érdemben. Fogyi az sem vészes igazából, 8,29 a nagy átlagom vele.
Elégedett vagyok vele, amit elvárok egy autótól az tudja. Az utóda valószínűleg egy Forester vagy egy XV/Crosstrek lesz. Esetleg egy Outback...
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #292604 üzenetére
Én se fogom eladni a Focust, nemsoká 22 éves lesz.
-
Vismajor01
addikt
Te figyu
Egyébként...miért nem adod el a Bubit?
Nem megy, sokat fogyaszt. Viszonylag kicsi, méretéhez képest legalább is. Nís, szal drága hozzá a karosszéria. Plusz mivel subaru mindenki azt gondolja h elsőnek lősz ki a lámpától, aztán közbe... Most az szubjektív h emellé ronda sem vagy sem
Mire a nagy szerelem?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #292599 üzenetére
Passat TDI-vel én is elmentem 1000-1100 km-t, Bubival jó ha 750-et pedig alig kisebb a tankja mint Kormié volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest