Végül ezek lettek cseréve
1db csapágy SKF (19e Ft)
2db nyereg DRI, (46e Ft) itt vannak a képek felújított TWR nyereg [kép], [kép], [kép], [kép],
2db tárcsa Textar (23e Ft)
Betét BREMBO P 85073 (Ezt kaptam a kocsihoz így nem vettem)
1liter Textar fékolaj (2.6e Ft)
Szerelő 7e Ft kért én adtam 10e Ft-ot(háznál szerelő) (Megtudtam volna én is csinálni, de féltem hogy van berohadt csavar, nincs meg minden szerszám nekem, meg hogy meghúzásnál beleszakítok valamit)
Még van nyűgje mert szerintem kicsi levegő még maradt a rendszerbe, kicsit puha a fék
Megyek rálépve puha, egy kicsi pumpálásra jó
De van kérdésem is
Szerelés közben ránéztem és megláttam hogy a hátsó spirálrugóból letört egy kis darab
Színkódja megvan [kép]
Kinyomoztam hogy 1K0511115DE a száma, a sok közül
Több kérdésem is van
Eltérhetek e a színkódtól?
Ha igen milyen irányba? Tehát kellene valami szín kódoló kódoló, mert ha kicsit pár százalékkal lenne keményebb az még nem probléma, puhább nem jó viszont
Spirálrugóból is muszáj neves gyártótól venni?
Nem jó mondjuk egy HART, vagy MAXGEAR? Mert ezek kb fele áron vannak
Most nyáron lesz 19éves a kocsi, nem kell 10-15évre tervezni
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette