Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#41056) npera válasza FőDudu (#41032) üzenetére


npera
újonc

Van némi autóipari referenciám, amihez tudok vonatkoztatni. Érvelek egyet, aztán meglátjuk. Bevásárlószatyorra átszámítva elég sok szatyorni pénz volt a kis motorka. Az piszkálja a csőrömet, hogy ez egy olyan alkatrész, aminek tipikusan a dressed engine és a base engine körüli élettartama kellene legyen. Tehát legalább 240k km, de adott esetben akár 350k km. És legalább 15 év.

Ez lóf*szt hozott a fentiekből, 4 év és 33k km és kábé heti 2 alkalom semmiféle módon nem lehet terhelő. Nem állt sokat a kocsi, de nem is egyfolytában tekerem az indítót. Elképesztő kímélő módon vezetem a gépet, nem tépem hidegen és ügyelek minden lehetséges vonatkozásra, amiről a belsőégésű motorokkal kapcsolatban van ismeretem. Asszony nincsen úgy kímélve, mint ez a rízskályha.

Szóval ez csak azért mehetett tönkre, mert az adott alkatrész egy fos volt. És akkor viszont ezen nem kell nekik pénzt keresni. Itt elvi kérdés van.

Először a svéd Toyota kap levelet, aztán az európai, aztán a japán. Időm van, én ráérek :C

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.