Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82301) #22718208 válasza #41133696 (#82300) üzenetére


#22718208
törölt tag

Lehet velem van a baj és tényleg félre értem , de ők a kép szerint , ma 14:27 -kor bejelentették , hogy az új és részletes útmutatót elérem a linken.
(illetve, hogy majd megújul holnap , de ez most nem lényeg)

Nem szőrszál hasogatás , tényleg szívesen megnéztem volna.

Illetve kíváncsian várom , melyik boxon , milyen bugot hoz majd az újítás. :DD

[ Szerkesztve ]

(#82302) #41133696 válasza #22718208 (#82301) üzenetére


#41133696
törölt tag

Ja az alján van a szövegnek, én értettem félre a hozzászólásodat, mert arra gondoltam hirtelen, hogy még nem látszik a boxon az új felület :)

(#82303) Gabesz87 válasza #41133696 (#82298) üzenetére


Gabesz87
addikt

Én még nem kaptam ilyen üzit. Viszont tegnap kerestem az Üzeneteket, és nem tudom, én vagyok-e béna, de sehol nem találtam meg. Pedig emlékeim szerint valahol van/volt egy üzenetek menüpont.

Apropó, engem rohadtul idegesít az, amikor hosszú műsort veszek fel, és a vége lemarad, nemes egyszerűséggel azt nem veszi fel. Pl. a Nagy Duettet akartuk nézni, de persze az utolsó 5-10 percet már nem vette fel :S Tudom, hogy a műsorújság szerint rögzít, és ha csúszik a műsor, akkor ez van, de akkor is idegesítő :S

(#82304) #22718208 válasza Gabesz87 (#82303) üzenetére


#22718208
törölt tag

Én ezért szoktam ráhagyni a felvétel végêre +15 percet.

(#82305) #41133696 válasza Gabesz87 (#82303) üzenetére


#41133696
törölt tag

Erről az analóg világból a VPS ugrott be, pl a 96'-os Grundig videóm tudott volna ilyet, csak sajnos az akkori két országos adó nem sugározta :)

(#82306) #22718208


#22718208
törölt tag

Remélem az új szoft-ban benne lesz már az EPG menüben az a nyomorult vízszintes vonal,. amely az időt mutatja. Illetve hogy a pontos időhöz viszonyítva ,hol jár a műsorszám.

(#82307) wmati


wmati
addikt

(#82308) #22718208 válasza #22718208 (#82306) üzenetére


#22718208
törölt tag

Már a friss pdf-ben is látom, hogy nem lesz ilyen most sem.

(#82309) TiMoN válasza #41133696 (#82298) üzenetére


TiMoN
senior tag

Nálam semmilyen üzenet nem jött, nem is újjult meg semmi, gondolom vidékre majd később küldik a frissítést.

-TiMoN-

(#82310) dptrsk válasza TiMoN (#82309) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Kb. 05.26 kezdték el kiküldeni, napról napra egyre nagyobb kör kapja meg.

(#82311) #78121280 válasza TiMoN (#82309) üzenetére


#78121280
törölt tag

A szoftverfrissítés ( 2.6.31696.23012 ) nem egyszerre történik, hanem több ütemben, pár hét alatt megkapja minden IPTV előfizető! :)

[ Szerkesztve ]

(#82312) astorre19 válasza #78121280 (#82311) üzenetére


astorre19
aktív tag

Annyira ne várjátok szerintem a régi sokkal jobb.
Bár ez is lehet csak megszokás kérdése

Battletag: SHADOWDRAGON#26677

(#82313) #78121280 válasza astorre19 (#82312) üzenetére


#78121280
törölt tag

Tudom milyen, jó pár hónapja "boldogít" ;)

(#82314) tope válasza astorre19 (#82312) üzenetére


tope
addikt

Remélem kezdenek valamit az egységes hangerővel, az egyik ordít, a másik suttog, egyszer kellene rendbetenni.

(#82315) Gabesz87


Gabesz87
addikt

IPTV vevő távjának TV-vel való összehangolásában tudnátok segíteni? ISB6000-es boxom van, a használati szerint próbálom az automatikus szinkronizálást, de nem megy. Odáig eljutok, amikor a 001 kód megadása után nyomom a power gombot, amíg a TV ki nem kapcsol. Csakhogy nem kapcsol ki, és a TV ellenörzőfény villog egy kis ideig ahogy kell, de utána már csak hosszan világít a STB jelzőfény.
Megpróbálom még manuálisan is, csak a TV-hez van egy halom kód :S

Na, manuálisan sikerült, megvan a kód.

[ Szerkesztve ]

(#82316) blg


blg
senior tag

Bp. III. kerület. Nincs internet, IPTV, telefon. Lehet tudni valamit? A hibabejelentő bemondta a hibát, ezért nem is vártam ki, hogy felvegyék. Koax terület. DKTV működik.

[ Szerkesztve ]

(#82317) blg válasza Gabesz87 (#82315) üzenetére


blg
senior tag

Nekem mindig csak a manuális verzió működött

(#82318) Gabesz87 válasza blg (#82317) üzenetére


Gabesz87
addikt

Sikerült ugyan, de kb. semmi értelme nincs....forrást tudok választani az AV gombbal, meg az info gombbal elő tudom hozni a menüt, de lépkedni nem tudok. Sem az irány gombok, sem az OK gomb nem működik. Annyira jó, hogy nem kell két táv. ha be/ki akarom kapcsolni a TV-t.

(#82319) sniphoe válasza blg (#82316) üzenetére


sniphoe
aktív tag

Dettó, nálam sincs sajnos. Megtennéd, hogy írsz, ha nálad helyreállt?

If everything seems under control, you're just not going fast enough.

(#82320) #22718208


#22718208
törölt tag

Ideért :-)

Tatung 3112

[ Szerkesztve ]

(#82321) sniphoe válasza sniphoe (#82319) üzenetére


sniphoe
aktív tag

Közben nálam már helyre is jött! :C

If everything seems under control, you're just not going fast enough.

(#82322) blg válasza sniphoe (#82321) üzenetére


blg
senior tag

itt is helyre jött.

bár szerintem ez így nem az igazi:

OK, egy modem restart helyrerakta:

[ Szerkesztve ]

(#82323) kabelmania27 válasza blg (#82322) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

-7es ds érték elég gyenge, a kábelezésen kellene változtani. Bejövőre kettes splitter, egyik kimenet modemes szoba, másik kimenetet lehet osztani a tévékre (vagy lehet olyan osztót kapni aminek az egyik kimenete kevesebbet csillapít a másik kettő többet), modemes szobában ha még bevan kötve rádió mehet egy kettes splitter+hpf vagy egy 8-as tap, aminek out kimenetére a modem tapra a hpf és a rádió.

[ Szerkesztve ]

(#82324) oAcido


oAcido
aktív tag

Sziasztok!

Új albérletbe költözés miatt 1 évig kb eme csodás szolgáltatónál kell lennem...

Adott egy ZXDSL 931 csoda.. Főbérlő (idős nénike) úgy használta a netet hogy a LAN1 portból jövő UTP kábelt a laptopba ki-be húzkodta. A net tökéletes volt.

Beköltöztem, vittem az asztalim majd ugyanazt az UTP-t bedugtam és nuku net.. "Nincs hálózat" hibaüzenet. Mind a 4 port kipróbálva, több kábellel is.

192.168.1.1 ip-n semmit nem nyit meg a böngésző..

Merjek neki resetet nyomni? A beállításhoz szükséges valami felhasználó, jelszó?

A válaszokat előre is köszönöm.

(#82325) blg válasza kabelmania27 (#82323) üzenetére


blg
senior tag

Szia,

Köszi a a tanácsot. Igazából a mai leállást kivéve mostanában nincsen gondom a nettel, mindig megvan a névleges sebesség (120/10). Illetve a a Telekom honlapja szerint ma reggel volt karbantartás, és péntek reggel is az lesz a III. kerületben. Lehet, hogy ez is közrejátszik.

(az 5 évvel ezelőtti bejegyzéshez képest annyi a változás, hogy mind3 szobában tévére van kötve a koax, a kódolatlan DVB-C miatt)

(#82326) sajby válasza oAcido (#82324) üzenetére


sajby
senior tag

192.168.1.254? :)

(#82327) Vynx válasza oAcido (#82324) üzenetére


Vynx
tag

Erre az ip címre nem is fog megjelenni semmi, mert az alapértelmezett ip címnek a 192.168.1.254 kell lennie, a bejelentkezéshez szükséges azonosítók a digitális elosztó hátoldalán lévő matricán találhatók meg. Nehogy reseteld, mert a betárcsázáshoz szükséges adatok is kelleni fognak amit a Tcom adott, azokat meg te nem tudod csak a néni elvileg.

[ Szerkesztve ]

(#82328) DJ. Ru$y válasza oAcido (#82324) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Igen, szükséges egy felhasználónév és egy jelszó, szóval óvatosan, főleg, ha nem a te neveden van az előfizetés, és semmi adatod nincs róla, mert, akkor nem fogsz az ügyfélszolgálattal sem menni semmire.

(Az általam említett user + pw a PPPoE kapcsolathoz kell, ezért nem javasolt a reset adatok nélkül.)

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#82329) kabelmania27 válasza blg (#82325) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Okés, akkor a modemes szobában kettes splitter+hpf legyen.
Ha a padláson a hármas osztó tévés kimenetein van hpf akkor megpróbálhatod ezt tipust persze más gyártó is megfelel. Ha nincs akkor a bejövőre egy kettes splitter egyik kimenet modemes szoba, másik hpf szűrő majd egy ilyen összekötő majd megint egy kettes osztó utána mehet a koax a két tévés szobába.

[ Szerkesztve ]

(#82330) Elims


Elims
veterán

Sziasztok!

Hozzám is elért a "frissítés"nek nevezett vmi.
Kérem segítsetek.
Hogyan tudnám visszatenni a régi menüt?
Bármilyen(!) mókolás is érdekelne.

Előre is köszönöm!

Azt nem értem,hogy miért kellett megváltoztatni??
Miért kellett újítani olyanra ami közel sem annyira felhasználóbarát mint a régi volt??
Ez nem szokás kérdése,ez egyszerűen szar.
A réginél csak nyomkodta az ember jobbra és mutatta sorban a műsorokat,most rákényszerít a műsorújságra. :-//
Az időcsík is sokkal láthatóbb volt a régiben,stb.,stb.
Kérem írjatok vmit.Bármire nyitott vagyok...

(#82331) Vynx válasza Elims (#82330) üzenetére


Vynx
tag

"Hogyan tudnám visszatenni a régi menüt?" - Azt már sehogy, ha egyszer frissült.

[ Szerkesztve ]

(#82332) kabelmania27 válasza blg (#82325) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lejárt a szerkesztés és kimaradt, hogy a két kimenetes tap way osztó esetében az out kimeneten (hpf nélkül) a modemes szoba van a két tap kimeneten hpf és két tévés szoba.

[ Szerkesztve ]

(#82333) #78121280 válasza Elims (#82330) üzenetére


#78121280
törölt tag

DT így akarta kész, a többi ország (ahol Telekom IPTV van) is ezt a dizájnt fogja megkapni! Majd megszokod ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#82334) #22718208 válasza Elims (#82330) üzenetére


#22718208
törölt tag

Ez nekem sem tetszik. Pontosabban az ,hogy csak hármat mutat előre.
Nem lenne baj ha mutatna vagy 12 darabot hármasával.

Ami engem legjobban bosszant az az ,hogy kényelmetlenebb a szememnek olvasni a teljes képernyős epg-t. Főleg abba a fa... magentában a fehéret.

Nehezem hiszem el,hogy egy darab tesztelőt vagy érintett embert nem zavart!

[ Szerkesztve ]

(#82335) oAcido


oAcido
aktív tag

192.168.1.254 ezen az ip-n már jó :)

Viszont ahogy nézem azért nincs net, mert "elfelejtette" a beállításokat (vagy a nénike ügyesen nyomkodta...).

A szerződésen rajta van a felhasználó-jelszó páros? Mert azt meg tudom szerezni :)

Bocs a sok hülye kérdésért, de ezer éve Digi-t használok.

(#82336) Riccsiz_h válasza Riccsiz_h (#82230) üzenetére


Riccsiz_h
aktív tag

sziasztok !

Az lenne a kérdésem melyik hatóságnál lehet feljelentést/bejelentést tenni a Telekommal szemben ?

Továbbra sem oldódott meg a problémám amit az előző hozzászólásomban leírtam, 1 hét múlva lesz 2 hónapja hogy nincs telefonszolgáltatás (de a számlák jönnek), mindennap megkapom az SMS-t hogy a "hibát találtak és megoldották" de vonal továbbra sincs.
Minden alkalommal megígéri az ügyintéző hogy egy szakértő szerelő felhív, mert ő nem tud kapcsolni szerelőt + én nem hívhatok fel egyet sem. Eddig 7-10x ígérték meg hogy fel fog hívni olyan kolléga akit érdemben tud segíteni, és elvileg minden alkalommal külön jelezték az újranyitott hibajegynél várjuk a szerelő telefonját, de senki nem hívott és továbbra sincs vonal. Sőt többször mondtam hogy a lakásban is várjuk a szerelőt sok szerettel ha van rá kapacitás.

Sajnálatos módon ezen a ponton úgy érzem muszáj valami hatóség felé fordulni mert tojik a fejemre a Telekom, hiába a sok hibajegy (azok közül az utolsó 2-3 hete nyitva) és a mindennapos betelefonálás. Ha nem lenne ősidők ez a telefonszámunk már rég felmontam volna a szerződést.

Előre is köszönöm a segítséget :R

[ Szerkesztve ]

Üdv. Riccsiz

(#82337) #22718208 válasza Riccsiz_h (#82336) üzenetére


#22718208
törölt tag

Javaslom első körben a fogyasztóvédelmet vagy a nemzeti média és hírközlési hatóságot felkeresni. Akár telefonon is és ott adnak bővebb tájékoztatást ,hogy hogyan tovább.

Már hetekkel ezelőtt ezt kellett volna tenned és már tuti megjavították volna.
A tapasztalat azt mutatja ,hogy ha a felügyeleti szervek kilátásba kerülnek , akkor a kedves telekom hirtelen ténylegesen képes azt a hibát kijavítani, amit előtte hetekig nem sikerült.

Ja és a befizetett számlákat kötbérrel megfejelve is kérd vissza.

[ Szerkesztve ]

(#82338) Soulfly842 válasza #22718208 (#82337) üzenetére


Soulfly842
addikt

A fogyasztóvédelem jelentősen átalakult. Ez ügyben már a járási hivatalokat lehet meglátogatni.

[link]

(#82339) Elims válasza Vynx (#82331) üzenetére


Elims
veterán

Köszi! Ha nem frissült volna lehetett vmit csinálni?

GombiLaci: "...csak hármat mutat előre."

Na pont ez a legzavaróbb - a többi- mellett. :-/
Néztem a beállításokban,de nem tudtam visszarakni a régit.

(#82340) Vynx válasza Elims (#82339) üzenetére


Vynx
tag

Ha nem frissült volna, lehet hogy akkor meg később nem működne normálisan az egész, ezt én sem tudom. Szerintem előbb-utóbb úgy is le kellett volna frissítened, mert az egész rendszert átállítják az újra, a régivel, meg lehet nem működne megfelelően már egy idő után.

[ Szerkesztve ]

(#82341) peter889


peter889
őstag

Sziasztok!

Ezév február környékén bekötötték nálam a Telekom vezetékes telefonvonalát.
Tegnapelőtt esti vihar során a vonal elnémult.
Bejelentést megtettem.
És azóta, azaz több mint 24 órája képtelenek a vonalat kijavítani a többszöri megsürgetésem ellenére.
A régi analóg időkben sok éven át ügyfelük voltam, de ilyen hibát sosem tapasztaltam: emlékeim szerint sok éven át egyszer sem volt kimaradás. Ráadásul áramszünet esetén is volt vonal.
A netszolgáltatóknál a sok év alatt néha előfordult hiba, de jóval rövidebb idő alatt mindig megjavították.
A Digi netje is elment nálam 2 napja, de ők még tegnap reggel kijavították a hibát.

(Ja persze, ott a mobiltelefon, amivel ha az ember sokat beszél a gatyája is rámegy.)

(#82342) Gubek-Einste válasza peter889 (#82341) üzenetére

Analóg telefon esetén van távtáplálás, digitálisnál nincsen ilyen.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#82343) peter889 válasza Gubek-Einste (#82342) üzenetére


peter889
őstag

Az az egyik hátrány, igen.
És szerintetek a hosszú kijavítási idő összefüggésben van azzal, hogy a vonal digitális és nem analóg?

(#82344) bkiky01


bkiky01
senior tag

Ahol frissült a stream minősége is jobb lett? :)

(#82345) DJ. Ru$y válasza peter889 (#82343) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Semmi köze hozzá, 72 órájuk van a hiba javítására, ha nem történik meg, akkor kötbér igénnyel élhetsz.

A HGW-t próbáltad már újraindítani?

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#82346) DJ. Ru$y válasza Elims (#82339) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Ha nem frissült volna, akkor lehet, hogy 2 nap múlva, vagy 2 hét múlva frissül és ugyanez lesz, így talán előbb szokod meg (törődsz bele).

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#82347) Apa+Fia válasza bkiky01 (#82344) üzenetére


Apa+Fia
aktív tag

Nem, ahoz semmi köze.

Apa csak 1 van!

(#82348) peter889 válasza DJ. Ru$y (#82345) üzenetére


peter889
őstag

Tudom, hogy 72 óra, de abba belezöldülök ezekkel a mobiltarifákkal.
Most sem javították még ki. Ez teljesen példátlan számomra - sosem tapasztaltam ilyen hosszú kimaradást.
A dobozkát próbáltam már újraindítani, persze, még a legelején is.

(#82349) benczeb


benczeb
aktív tag

Sziasztok,

Nemrég költöztünk egy új építésű lakóparkba Bp mellé, ahol minden lakásba optikai hálózatot épített az építtető, lévén a Telekom az egyetlen elérhető szolgáltató az utcában. Szerettem volna netet és TV előfizetést rendelni, de hosszas utánajárás után úgy tájékoztattak, hogy nincs elég szabad port, elérték a maximális kapacitást, és a bővítési tervekről sem tudtak nyilatkozni.

Esetleg nem tudna nekem valaki segíteni itt, aki akár utána tudna kérdezni, vagy egy helyi technikai szerelőcsapat elérhetőségét megadná - hihetetlen, hogy igény van, de bővítési tervek nincsenek, az ügyfélszolgálat tájékoztatását nem tudom elfogadni. A múltkor láttam is 2 Telekomos szerelő furgont, de emberkék nem voltak sehol, így nem tudtam beszélni illetékessel.

Köszi előre is!!
B

(#82350) dptrsk válasza benczeb (#82349) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Hiába van igény, ha az nem térül meg csak 100-1000 év alatt...
Az építő cég gondolom időben jelezte a Telekomnak, hogy itt egy nagyobb lakópark épül, s jó lenne, ha lenne megfelelő kapacitás. Főleg, ha csak Telekom van ott...

A Telekom egy nagy cég minden lassan megy, főleg egy beruházás...
Ha van is itt valaki, aki belsős, nem fog miattad üzleti titkokat elárulni.

Amit tehetsz, hogy minél több csatornán(telefon, email, közösségi oldalak...) jelzed az igényt, esetleg megkeresed a szomszédokat is, akiknek hasonló gondja van, s ők is jelzik

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.