Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15001) villamos válasza Paulo81 (#14997) üzenetére


villamos
őstag

Üdvözlet a klubban!

Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

(#15002) villamos válasza Paulo81 (#14997) üzenetére


villamos
őstag

Milyen jellegű a net? Adsl, kábel, voip?
Ha adsl, akkor a szakadáskor van telefonvonal? Szűrő fenntvan? Van esetleg lehetőséged másik modemmel próbálkozni? (Dialcom 1600 régi vacak és csak lassú csomaghoz jó, de stabil mint az orosz beton. Ha azzal nem működik semmivel sem fog).
Tippek: lehet hogy vacak a bejövő kábel, van valahol egy rossz kötés az oszlopon vagy valamelyik szekrényben, esetleg szigetelésromlás az érpáron stb...

[ Szerkesztve ]

Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

(#15003) Paulo81 válasza villamos (#15002) üzenetére


Paulo81
aktív tag

Szia!

A kábelen jön minden, illetve a modem (cisco) csinálja az iptv-t is.
15 megás a net egyébként.
Ha megszakad, akkor minden megszakad általában (néha a tv megmarad,) tehát telefonvonal sincs, egyszerűen újraindul a modem, mintha csak akkor kapcsolnám be.
Milyen szűrőre gondolsz? (Ja nem adsl, ---szerkesztve--- :-) )

[ Szerkesztve ]

(#15004) Paulo81 válasza villamos (#15002) üzenetére


Paulo81
aktív tag

Ja és ki lett már a néhány hónap alatt az összes kábel cserélve az oszloptól fogva, az oszlopot is csesztették már párszor, de ugyanaz a helyzet. Aztán hogy onnantól kívül mit csináltak azt nem tudom.

(#15005) villamos válasza Paulo81 (#15003) üzenetére


villamos
őstag

Akkor ez kábelnet, nem ADSL.
Egyébként az ilyen talán a legszopatósabb hiba, ez a hol jó, hol nem jó, mert nem lehet határolni. (legalábbis nagyon körülményes).

Erős a gyanú, hogy a hiba a hálózatukkal van... vagy még esetleg maga a modem...
de a kábelhez lövésem sincs, én csak csavart érpárral foglalkoztam valaha minimális szinten...

[ Szerkesztve ]

Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

(#15006) front3r válasza Paulo81 (#15003) üzenetére


front3r
őstag

Nekem is hasonló hibám van, kábelnet, DOCSIS 3 vagy már 4. 25/5-ös net, Cisco modem, IPTV-vel és telefonnal.
Esténként vagyok itthon és fogja magát a modem és újraindul, az után visszajön a net, de van olyan este is hogy ezt 3x eljátssza, nagyon idegesítő, én is betelefonálok, leadom hibára.
(Bp, 3.ker.)

Amúgy most megint "korlátlan" a letöltésem, tesztelnek valamit... de ez nem függ össze a hibámmal.

PS5, PSVR2 -  iPhone 14 Plus, Watch S7, iPad Pro(2021)

(#15007) kali válasza front3r (#15006) üzenetére


kali
legenda

összefügghet a hibáddal! :)

(#15008) front3r válasza kali (#15007) üzenetére


front3r
őstag

Előtte nem volt sávszélesség emelés, mégis szakadozott a net, az emelés meg csak most vasárnap volt, szóval tuti nem függ össze. A hiba már vagy egy hónapja van, de eddig nem foglalkoztatott annyira, azt hittem tudnak a hibáról a központban.

PS5, PSVR2 -  iPhone 14 Plus, Watch S7, iPad Pro(2021)

(#15009) kali válasza front3r (#15008) üzenetére


kali
legenda

úgy meg mire vársz, miért nem jelentetted be hibára?

(#15010) Criton válasza Paulo81 (#15003) üzenetére


Criton
veterán

Nálam ez a hiba még február és március között volt ha jól emlékszem. Akkor próbáltak valami új szoftvert felrakni a Ciscora ami nem ment, de úgy tudom sokaknak is ez a probléma volt.
Visszarakták a régi szoftvert és lekopogom azóta minden OK.

De egyébként ugyan ez volt, hogy se net, se telefon, se tv... 5percenként újraindult a Cisco ahogy valami adatforgalom volt. Kábel van nálam is.

[ Szerkesztve ]

(#15011) havri1


havri1
félisten

Egyébként én azt tenném, hogyha rossz a net/tv/telefon, 1412, bejelenteni.
72 órán belül KÖTELESEK elhárítani a hibát.
Ha közben jön az sms, hogy elhárították blabla, amennyiben továbbra is észleli blabla...újra felhívni őket, és ismét jelenteni. Ebben az esetben nem újraindul a 72 óra, hanem ketyeg tovább.
Amennyiben így számolva nem tudják elhárítani a hibát, illetve ha 3x visszatérő hiba van, akkor lehet kérni a szerződéstől való elállást, mindenféle külön költség nélkül.
Sok esetben túlterheltek az adsl vonalak, illetve a kábel erősítők/elosztók, és már nem működik a bevállalt szolgáltatás.
Vagy kell kérni egyedi árajánlatot, és megmarad olyannak, amilyen, vagy menni máshoz.
Abban az esetben, ha a térségben elérhető más szolgáltató, mérlegelnék.
Amennyiben nincs más szolgáltató, addig kell hívni őket, ameddig el nem hárítják a hibát.
Én nem panszkodom, nálunk nagyon jó a VDSL hálózat, de azért voip-al vannak/voltak gondok..Így én azt tapasztaltam, ha az ember kitartó, megcsinálják.

havri

(#15012) hackeeeee válasza havri1 (#15011) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Hát kíváncsi lennék, hogy csak úgy rábólintanának-e arra, hogy Te csak úgy el akarsz állni a hűségtől..

Aláírom, hogy lehet, sőt lehet, hogy valamelyik szerződésben is benne van.. De ha Te mint előfizető nem írsz alá ilyet, akkor már nem így megy ez..

Véleményem szubjektív...

(#15013) kali válasza hackeeeee (#15012) üzenetére


kali
legenda

esetlegesen kierőszakolható, hogy rábólintsanak, csak kitartás, türelem, és megfelelő jogi háttér kell!

(#15014) havri1 válasza hackeeeee (#15012) üzenetére


havri1
félisten

De ha nem tudják elhárítani a hibát 72 órán belül, ők máris megszegték az efi-t. Innentől kezdve..

havri

(#15015) havri1 válasza kali (#15013) üzenetére


havri1
félisten

Konkrétan erre gondoltam, nyilván nem fogják csak úgy felajánlani. Mint ahogy a speciális csomagárakat sem publikálják csak úgy..

havri

(#15016) hackeeeee válasza havri1 (#15015) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Nem is a felajánlásról van szó.... Hanem arról, hogy pl. Te be mész oda 72h után, hogy Neked még mindig nem jó a szolgáltatásod, így nem tartasz igényt a szolgáltatásra, kétlem, hogy azt fogják Neked mondani, hogy oké rendben, semmi gond... Szerintem...

Véleményem szubjektív...

(#15017) havri1 válasza hackeeeee (#15016) üzenetére


havri1
félisten

A T fórumán volt már erre példa.
Mondjuk ezt csak végleges megoldásnak tartom én is, de azért a NHH-t megemlíteni 1-2x jól jön.
Esetleg be is lehet jelenteni.

[link]
Ebben az esetben a szolgáltatót hivatalból felkérik, és kötelessége megoldani, és vagy tájékoztatást küldeni az esetről.

havri

(#15018) #78121280 válasza havri1 (#15017) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nem jó a link. ;)

(#15019) hackeeeee válasza havri1 (#15017) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Nem jó a link.. :)

Nem vitatkozni akarok, ne érts félre. :N Bizonyos esetben szinte biztos, hogy be lehet inteni a szolgáltatónak, hogy akkor mostmár elég...

Véleményem szubjektív...

(#15020) combonari


combonari
tag

Sziasztok!

Én egy kisebb cégnél dolgozom (egy online szerkesztőségnél). T-home-os netünk van, folyamatosan probléma van vele. Van, hogy csak úgy megszakad, és a probléma forrása 100%-ig a T-home-os modem. Lefagy, vagy szakad, fogalmam sincs, mit csinál, de állandóan gond van vele. Összeteszem a két kezem, ha van olyan nap, ami problémamentes. Ergo az én tapasztalataim a T-home-al kapcsolatban nem túl fényesek. Bár elismerem, és alátámasztom, hogy van sok jó szolgáltatás náluk, az én tapasztalataim elég negatívak...

(#15021) kali válasza combonari (#15020) üzenetére


kali
legenda

bejelenteni a hibát, csesztetni őket, csesztetni őket, és csesztetni őket!
magától nem mindig javul meg minden, úgy meg nem feltétlenül foglalkoznak vele, ha nincs bejelentve hibára! néha tenni kell érte, hogy esetlegesen jobb/pozitív tapasztalatod (is) lehessen! lehet, hogy például az eszköz cseréje megold egy hibát, és máris előrébb vagy a szolgáltatás minőségével is, és javul(hat) a véleményed is!

(#15022) combonari válasza kali (#15021) üzenetére


combonari
tag

Hívtam őket nem egyszer. A vicc az egészben az, hogy a T-home ügyfélszolgálaton a pofámba hazudott az ügyintéző. Azt mondta, hogy nem lát szakadást, holott nem volt net. (Persze utána 2 perc alatt megcsináltam, csak kiváncsi voltam, mit mond) Ezek után mit várjak? Egyébként meg van egy telefonszámom, egy T-home-nál dolgozó fiatalemberé, aki úgymond a "kulisszák mögül segít", ergo vezető pozícióban van a cégnél. Ez kell hozzá, hogy egyáltalán zökkenőmentes legyen a net egy ONLINE SZERKESZTŐSÉGBEN. :))

(#15023) kali válasza combonari (#15022) üzenetére


kali
legenda

amennyiben nem orvosolják a problémát, úgy lelépni tőlük! az azért szép lenne, ha csak azoknál javítanák ki ténylegesen a hibát, akinek van ismerőse a cégnél... :U
tudom, hogy vannak olyan szolgáltatási területek, ahol nem lehet/éri meg nekik teljesen kijavítani/cserélni a hálózatot, de vagy kompromisszum - részükről is -, vagy lelépni!

(#15024) combonari válasza kali (#15023) üzenetére


combonari
tag

Egy online szerkesztőségben azért napi szinten úgy 18órát biztosan szükség van a netre. Egy szolgáltatóváltás iszonyat nagy szopó lenne :DD

(#15025) rt06


rt06
veterán

Hi!

ipv6-tal van valakinek tapasztalata?
a regisztracio utan mennyi idobe telik, mire eletbelep az azonosito@ipv6.t-online.hu hozzaferes?
DUID megadasanak hianyaban utkozhetek valami problemaba (egyelor enem erzem szukseget egy /64-es tartomanynak)?

valaszaitokat elore is koszoom
Udv: VladimirR

Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.

(#15026) hackeeeee válasza combonari (#15024) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Hát ha nem tesznek a hiba elhárításáért semmit, akkor pedig ezt kell tenni...

Véleményem szubjektív...

(#15027) kali válasza combonari (#15024) üzenetére


kali
legenda

miért? létezik - átfedéssel - olyan módozat is, hogy új szolgáltató beköt - nem a jelenlegi hálózatra, hanem újra -, és amikor minden ok, akkor a régi szolgáltatást lemondani!

(#15028) combonari válasza hackeeeee (#15026) üzenetére


combonari
tag

Na hát igen, ez a kellemes tudat, hogy Magyarország egyik vezető telekommunikációs szolgáltatója szarik rá, ha hibás a neted. :D Kajak jó reklám lenne belőle, már látom is magam előtt: ******T-home****** Mert mi leszarjuk a gondjait! :C

(#15029) kali válasza combonari (#15028) üzenetére


kali
legenda

csak egy szolgáltatót mutass, ahol minden szolgáltatási területükön azonnal ugranak minden hibára!?!?!

(#15030) hackeeeee válasza combonari (#15028) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Többi szolgáltató sem jobb, semmivel...

Amúgymeg, a support-os a modemedig látja a vonalat, és ha mondjuk a modemed feljelentkezik a hálózatra, akkor ő azt már úgy konstatálja, hogy van hálózat, és más gond lehet...

Ha persze a modem sem jelentkezik fel, és úgy van gond, akkor meg fel kell hívni őket megint, és hivatkozni kell az adott beszélgetésre, és akkor majd ők lerendezik bent cégen belül ezt..

Amikor Nekem a Tvnetwork-nél közölték, hogy azért nincs net, mert nem földelt konnektorba van dugva a gép... Invitelnél meg ajánlották h váltsak béreltvonalra, ha nem jó a lakossági szolgáltatás.. Szóval, miről is beszélünk?

Véleményem szubjektív...

(#15031) havri1


havri1
félisten

Bocs, itt az NHH bejelentője :
Én ide írtam, 10 nap alatt a fibernet el is köszönt tőlem, 0-s számlával..

NHH

Fogyasztóvédelemhez is lehet fordulni, de csak magánszemélyként. Vállakozásoknak nem nyújtanak segítséget.
Értem én hogy nem kötekedsz, én sem, segíteni próbálok :)

[ Szerkesztve ]

havri

(#15032) hackeeeee válasza havri1 (#15031) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Hm... Mondjuk ez valahol jól jöhet, főként ahol sok gond van..

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#15033) kismércse


kismércse
tag

Üdv!
A napokban váltottam át az internet díjcsomagomat a régi 2mbps-ról 15mbps sebességűre. Mivel egy régi DSL 360R modemem van, ezért gyakran szakadozik a net és csak 10mbps sebességet érek el. Tegnap fel is hívtam őket, ma kijöttek és azt mondták, hogy ezt cserélni nem fogják, mert szereld magad csomagban lett véve még régen, meg hogy minden rendben a modemmel. Egy kicsit beleolvasgattam még tegnap a modem kézikönyvébe, ott a maximális sebesség 8mbps volt amit bír, egy másik papíron pedig 10. Ilyenkor mi a teendő? Tényleg nem cserélik ki? A DSL 360R T1 (az új 3 ledes, fekete dobozos) modem elvileg meg képes erre, csak hát azt venni akkor egy kicsit többe kerül.

(#15034) hackeeeee válasza kismércse (#15033) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Hát, ha megvetted a modemet, akkor max garanciás hiba esetén cserélhető, mivel ugye így nem a T -home-é az eszköz, hanem a tiéd... Legalábbis szerintem..

Véleményem szubjektív...

(#15035) joecontra válasza kismércse (#15033) üzenetére


joecontra
addikt

Ha szereld magad csomagban kaptad, akkor tényleg nem cserélik. Egy 360R T1 vagy egy 321B hozhat megoldást a problémádra, amit saját költségen kell beszerezned.

Üdv,
J

(#15036) kismércse


kismércse
tag

Köszönöm a válaszokat. Akkor muszáj leszek itt nézni egyet.

(#15037) combonari válasza kali (#15029) üzenetére


combonari
tag

Na, hát pont ez a szégyen ebben az országban! Hogy szarnak a problémáidra... :(((

(#15038) hackeeeee válasza combonari (#15037) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Internet szolgáltatóknál ez nem csak nálunk van így...

Kezdve azzal, hogy mondjuk Angliában annak is örülhetsz, hogy egyáltalán netezhetsz.. Mert van szolgáltatás.. Dehát a szolgáltatás minősége már hagy némi kívánnivalót magaután... A franciákat pl. meg inkább hagyjuk, ott meg már betiltanak mindent, németeknél is hasonló a helyzet..

EU-n belül így is szinte nálunk van a legnagyobb sávszél asszem.. Szóval ez van..

Meg mellesleg, nem csak a lakossági ügyfelek problémáit kell megoldani a szerelőknek.. Ott van az adott terület, azt is karban kell tartani, meg még sokminden más..

Az meg, hogy olyan helpdesk-est fogsz ki, aki lényegében lesz@r, az meg benne van... Relatív szinte már semmiféle joguk nincs a helpdesk-esnek, azon kívül, hogy felveszi a telefont... Szal egy kicsit poénos a rendszer...

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#15039) combonari válasza hackeeeee (#15038) üzenetére


combonari
tag

Hát igen. Valljuk be, ez így elég tréfás. Ha már az internetet, az önkifejezés és a szólásszabadság (többek közt) eszközét is cenzúrázzák, akkor mi jöhet még? Meg ez is elég viccesen hangzik, hogy Angliában örülhetnek, hogy egyáltalán netezhetnek... hová tart a világ? :(

(#15040) hackeeeee válasza combonari (#15039) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Úgy nézve örülhetnek, hogy ott pár megabites sávszél már jónak számít... Én ezt arra alapozva mondom, akiktől hallottam, kint élnek, és van szolgáltatásuk...

Véleményem szubjektív...

(#15041) rt06 válasza rt06 (#15025) üzenetére


rt06
veterán

bump

Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.

(#15042) cliath


cliath
csendes tag

Sziasztok!
Help!!!
Ma cseréltek nálam IPTV beltérit, a régi sok év után megadta magát.
Az újjal annyi a gond,hogy a csatornák fele nem tölti ki az lcd tv képernyőjét oldal irányba.
Néha egy-egy adásnál (pl.Eurosport) régebben is volt ilyen,de most a felénél ez van,pl RTL Klub, tv2 stb.
Tudna valaki segíteni,hogy mit tegyek?
Előre is köszönöm!

(#15043) hackeeeee válasza cliath (#15042) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Beltéri beállításaiban át tudod állítani 16:9-re a képarányt.

Véleményem szubjektív...

(#15044) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok!

Van egy ilyen beltérim a SatTV előfizetéshez: Sagem DS86 HD MT, legalábbis azt hiszem, ez a típusa, az alján láttam. Az a probléma, hogy a képi beállításoknál nem tudom kiválasztani, hogy a tv-m 16:9-es. Van egy olyan sor, hogy "HD kimenetek felbontása", és ott tudom megadni, hogy 576p, 720p vagy 1080i legyen, alatta pedig mindhárom esetben szürke alapon szerepel, hogy 4:3, azalatt, hogy LETTERBOX, és ezekbe nem enged belépni, ugrik a következő beállítási pontra.

Ez azt jelenti, hogy nem tudom szabadon kiválasztani, hogy a tv-m széthúzza-e a 4:3 adást, nagyítsa vagy játssza le rendes 4:3-ban, csak a 4:3-as beállítást használja torzítás nélkül, illetve a szélessávú adást rendesen kinagyítja az egész képernyőre. Anyámék viszont azt szeretnék, hogy a 4:3-as adás (pl. RTL Klub) is a teljes képernyőn, széthúzva jelenjen meg.

Ez mennyire normális, hogy a beltérin ezt nem lehet állítani?

Köszi!

Mauzes

(#15045) hackeeeee válasza Mauzes (#15044) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

A 720p is 16:9.. Viszont passz.. :\

Véleményem szubjektív...

(#15046) Mauzes válasza hackeeeee (#15045) üzenetére


Mauzes
őstag

Én sem értem. De ez a box amúgy is elég béna, pl. kedvencek listánál csak olyan lehetőséget ad meg, hogy benne legyen vagy ne legyen egy csatorna, sorrend lehetőség nincs, így több kedvencek lista lehetőség sincs. :(

Van arra mód, hogy kérjük a box cseréjét valami értelmesebbre vagy ilyen indokkal elhajtanak?

(#15047) cliath válasza hackeeeee (#15043) üzenetére


cliath
csendes tag

Átállítottam a képarányt,de változatlan.
Néhány csatorna rendesen 16:9-es,de a többség 4:3-as....

(#15048) havri1 válasza Mauzes (#15046) üzenetére


havri1
félisten

Nekem intek van, ez kategóriával jobb azt mondják. Sagemet még nem láttam.
Ezen szerencsére van olyan, hogyha csak egy ok-t nyomok, akkor a kategóriák előjönnek. Filmek,sorozatok / Hírek / zenék / stb. Így sokkal egyszerűbb a csatornákat keresni.
Úgy tudom, a kedvencek lista csakl iptvn működik, ott viszont jól. 1 évig nekem volt az is, azt neten tudtam a thometv.hu -n állítgatni, szerkeszteni, szinkronozálni stb.
PVR-es a beltérid vagy sima? HDMI?

havri

(#15049) Mauzes válasza havri1 (#15048) üzenetére


Mauzes
őstag

3 beltéri van, mindhárom különböző. A nappaliban van csak PVR-es, az jól működik, 7 kedvencek lista állítható be, szabadon variálható sorrenddel meg minden. Ott egyedül az zavar, szerencsére ritkán fordul majd valószínűleg elő, hogy ha 2 csatornát rögzítek egyidejűleg, akkor már nem enged mást nézni, csak a kettő között tudok váltani (a felvételeket le tudja játszani közben).
A második beltéri szintén teljesen jó, de a harmadik, a Sagem, azzal vannak ezek a gondok, amiket írtam (szar kedvencek és állíthatatlan képarány). Mondjuk ilyet még nem láttam, hogy a felhasználó nem tud olyan képarányt használni, amilyet akar. Ja, és mindegyik HDMI-vel csatlakozik.

(#15050) tomgabor


tomgabor
senior tag

A HDMI-s STB felskálázza a képet?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.