Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#147001) Kaba válasza fojtviki (#147000) üzenetére


Kaba
veterán

Nem lehet pontosan belőni, de inkább hosszabb idő szokott lenni, így kb. két hétes vagy hosszabb átfutással kalkulálhatsz.

[ Szerkesztve ]

(#147002) Indiant


Indiant
addikt

Bekötötték az IPTV M-et. (nem android) 2 boxra kértük, de csak az egyiken van adás. (egyszerre) Azt írja a másik, hogy az egyiket kapcsoljam ki, hogy a másikon legyen adás. Ez mi??? (HD, de már minden csatorna hd....) Erről nem beszélt senki. (ZTE HGW SE 2i 2019-es)

[ Szerkesztve ]

(#147003) DevKiller válasza Indiant (#147002) üzenetére


DevKiller
senior tag

Rézkábelen annyi HD van adva a vonalra, amennyit az elbír(HD és SD stream.)
Megoldás: Ha a vonal bírja, feljebb emeltetni a streamkiosztást 1SD2HD-re, ha nem akkor levenni 2SD0HD-ra, és akkor automatán SD-ben jönnek a HD-k is, kicsivel butábban, de nem lesz hibaüzenet.

HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

(#147004) Kaba válasza Indiant (#147002) üzenetére


Kaba
veterán

Áramtalaníts mindent, ellenőrizd a csatlakozásokat. Először a modemet indítod, amikor az készenléti helyzetbe kerül, indítod a boxokat is, amennyiben nem működőképesek a boxok, akkor a hálózatod nem tudja és nem lesz mindkét boxon HD.
Próbálhatod az előző hsz-ben javasoltat is.

[ Szerkesztve ]

(#147005) Indiant válasza DevKiller (#147003) üzenetére


Indiant
addikt

Köszönöm a válaszokat. 1SD1HD nincs? "emeltetni" - gondolom ügyfélszolgálattal
Kaba: meg fogom próbálni.

[ Szerkesztve ]

(#147006) DevKiller válasza Indiant (#147005) üzenetére


DevKiller
senior tag

Az 1SD1HD-val ugyanúgy nem mész semmire, hisz ugye az 1 HD mellett jelenleg is van 2SD-d.
A probléma oka, hogy a csatornakiosztás HD-val indul, így mind a két boxon HD-t néznétek egyszerre.
A problémára egyszerű megoldás h megkeresed a csatorna SD párját, pl M1 esetében M1 HD alapértelmezetten 1-es csatorna, SD változata: 999. Persze, ez így nem feltétlen kényelmes, ezért ajánlottam a fenti 2 megoldás egyikét.

[ Szerkesztve ]

HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

(#147007) Micsurin


Micsurin
nagyúr

F@st 3896-os csodán lógunk két router lenne rajta (direkt) ebből az AC53U tud normális tempót de az AX53U-m 160Mbps-en ragadt Router módban (így nem fogom elét i azt ami az USB-jén lóg) ellenben AP módban megy a ~850-900Mbps.

Mi lehet a hasfájása?

Bridge-et én nem látom GUI-n vagy azt csak az üf tud nekem állítani?

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#147008) laci laci


laci laci
addikt

Üdv mindenkinek.Sajnos bele estem egy rossz választásba szolgáltatóval kapcsolatban.A régi szolgáltató mobil halozatával nem voltam elégedett.24 év után eljöttem,de mindent elhoztam,tv,internet,mobil.Mikor bekötötték szembesültem vele,hogy eléggé rossz minőségű a műsor minősége és ezt jeleztem bekötés után 24 órán belül.Most ott tartunk,hogy sajnos nem "tudják" a szerződést felbontani.Most itt állok egy 2 éves szerződéssel és egy elég (saját és a feleségem véleménye) csúnya minőségű tv-vel.Ez már internet tv,de nem optikai.Mit tudok tenni annak érdekében,hogy szebb legyen a kép,volt kint szervizes,műszakilag" jó". Köszönöm a választ és a segítséget.

Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s

(#147009) snyper990 válasza Micsurin (#147007) üzenetére


snyper990
őstag

(#147010) z0d1@Ku$


z0d1@Ku$
senior tag

Na nálam ma kötötték be az 1000-es netet. 5670v2-t hoztak. Az első 4 órában jól is teljesített. Most meg nem bírom életrekelteni a PON led nem hajlandó világítani.
Szerencsére csak másodlagos eszköz a digi mellett még, viszont nagyon bem lesz ez így jó, hogy már most szar.
Mi az amit lehet ilyenkor tenni gyorsan? újraindítás, áramtalanítás megvolt 2x is :)

(#147011) snyper990 válasza z0d1@Ku$ (#147010) üzenetére


snyper990
őstag

Rendesen csatlakozik az optikai kábel? Húzd ki, dugd vissza, hátha megoldja

(#147012) DevKiller válasza z0d1@Ku$ (#147010) üzenetére


DevKiller
senior tag

a PON led az optikai vonali kapcsolatot jelzi, hogy felépült a kapcsolat.
Világít, A modem kapcsolódott, létrejött a kapcsolat.
Villog: Próbál csatlakozni, csatlakozás folyamatban
Nem világít: Nincs érzékelhető optikai jel. Azaz valószínűleg az optikádnak van valahol baja(heggesztésnél, csatlakozónál gyakran). Lépcsőházas létesítésnél sajnos előfordul hogy a heggesztés pattan el. Ha Ellenőrizted, hogy rendesen bevan dugva, és megvolt az újraindítás, akkor szerelő tud segíteni, azaz be kell jelenteni. 1414, vagy chat.

HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

(#147013) z0d1@Ku$ válasza DevKiller (#147012) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Minden volt, nem világít egyáltalán. Most nézem, hogy az admin felületen a log-in-pwd páros nincs kitöltve. Viszont én nem emlékszem, hogy ezeket hol adták meg. Leírás alapján szerződéskötéskor adja meg a szolgáltató, de egyik dokumentumon sincs rajta.

(#147014) AnonymusX válasza laci laci (#147008) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Sokat nem tudsz tenni. A Telekom TV-je a leggyengébb minőségűek közé tartozik.

Ha nem vagy elégedett a szolgáltatással, akkor én megpróbálnám a 14 napos elállást a vásárolt eszközre (így csak 1 év rabiga maradna), de a szolgáltatást is fel lehet mondani 14 napon belül: [link]

(#147015) AnonymusX válasza AnonymusX (#147014) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Telekom ÁSZF-ben továbbá: (9.5.2-es pont)

"A távollévők között szóban és üzlethelyiségen kívül megkötött Előfizetői szerződés esetén az Előfizető az
Előfizetői szerződés megkötésétől számított 14 napon belül hátrányos jogkövetkezmények nélkül elállhat az
Előfizetői szerződéstől. Az Előfizető úgy állhat el az Előfizetői szerződéstől, hogy a Szolgáltató által erre a célra
rendszeresített nyomtatványát kitölti, és azt a Szolgáltató részére megküldi. Ha a Szolgáltató az Előfizetői
szerződésnek megfelelően a Szolgáltatás nyújtását megkezdte (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §), az
Előfizetőt az Előfizetői szerződés megkötésétől számított 14 napon belül indokolás nélküli, azonnali hatályú
felmondási jog illeti meg."

[ Szerkesztve ]

(#147016) polonic válasza z0d1@Ku$ (#147013) üzenetére


polonic
félisten

A Telekom fiókban a dokumentumok között a szerződésen ott van minden szükséges bejelentkezési adat.

(#147017) zst válasza Brogyi (#146998) üzenetére


zst
tag

Szereztem egy szünetmentest. Akkor teszt így. :) Hátha...

Köszönöm. :R

(#147018) laci laci válasza AnonymusX (#147014) üzenetére


laci laci
addikt

-"szolgáltatás minősége nem felel meg a szerződésben foglaltaknak"
Egy kép minőségét hogyan határozza meg a szolgáltató? Illetve a szerződés szemèlyesen köttetett meg,mivel számhordozás történt.Igy is el a 14 nap elállás?Mert most azt mondja,hogy megszünteti a tv szolgáltatást,de az internetet nem,de másik kábelt nem tudok behúzni,így...

[ Szerkesztve ]

Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s

(#147019) z0d1@Ku$ válasza polonic (#147016) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Akkor majd mindjárt ránézek. Bár előbb egyiken sem láttam.

(#147020) ledgeri válasza ledgeri (#146823) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Kis update: ma az az infó jött vissza az önkormányzattól, hogy "ó hát mi nem kaptunk bontási igényt"...

[ Szerkesztve ]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#147021) z0d1@Ku$ válasza polonic (#147016) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Hát sajnos egyik kapott dokumentumban sincs még hasonló sem.

(#147022) AnonymusX válasza laci laci (#147018) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Első hozzászólásomban lévő linken nincs olyan feltétel, hogy milyen módon kötötted a szerződést, viszont a minőségi panaszhoz jobban el kéne merülni a szerződésben, én ennyire nem ismerem.

A második hozzászólásom pedig értelmét vesztette, mert üzletben történt a szerződéskötésed.

(#147023) laci laci válasza AnonymusX (#147022) üzenetére


laci laci
addikt

Vagyis ez van,szokjak hozzá...?!Semmit nem tehetek,nincs semmi megoldás,hogy az egész szolgáltatást vissza mondjam,mert ezt csak személyesen lehet elintézni.. :F Köszönöm a választ és a segítséget. :R Amúgy a fogyasztóvèdelemhez ezzel lehet menni?

Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s

(#147024) z0d1@Ku$ válasza z0d1@Ku$ (#147021) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Jó közben megtaláltam az adott dokumentumentumot, viszont a pon továbbra sem világít, webes felületen is csak "please wait, authenticating ppp..."

(#147025) patrikcoc válasza laci laci (#147023) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

A box felbontását nézd meg (gondolom androidos), hátha visszaállt 480p-re, sajnos gyakran átállítja magát.
Érdemes 1080p50-n megpróbálni akkor is ha 4K a TV, a legtöbb esetben úgy szebb képet kapsz.

[ Szerkesztve ]

(#147026) Winne válasza K Norbi (#146720) üzenetére


Winne
nagyúr

Semmire :DDD

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#147027) laci laci válasza patrikcoc (#147025) üzenetére


laci laci
addikt

Köszi.🤝 Megnézem

Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s

(#147028) zst válasza z0d1@Ku$ (#147024) üzenetére


zst
tag

Factory reset? Hátha...

(#147029) z0d1@Ku$ válasza zst (#147028) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Volt az is. Holnap újra megcsinálok rajta mindent. Egyelőre nem indul jól a barátságunk.. :(((

(#147030) snyper990 válasza z0d1@Ku$ (#147029) üzenetére


snyper990
őstag

Fölöslegesen csinálsz rajta bármit is. Nem az eszköz hibája, ha valahol megsérült az optikai szál. #147012-ben David2135 leírta, mit tudsz tenni.
Esetleg kötődobozt raktak a falra, vagy a kábel az utcáról közvetlenül a HGW-ig jön be? Ha van doboz, akkor azt még ellenőrizd, hogy nem ott csúszott-e ki a csatlakozó

[ Szerkesztve ]

(#147031) z0d1@Ku$ válasza snyper990 (#147030) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Bejön a kábel az utcáról, be egy fehér dobozba, onnan az ontba. A szerelő lerakta a dobozt, bedugta, ment a dolog. Majd elmentünk bevásárolni. Mire visszaértünk nem ment :) Hozzá sem nyúltunk a dobozhoz, ergó szétcsúszni sem tudott a dolog.

De már írtam a szerelőnek. Szerencsére holnap munkaszüneti nap van, szóval majd csütörtökön kiderül mi a bánat van ezzel. :U

(#147032) snyper990 válasza z0d1@Ku$ (#147031) üzenetére


snyper990
őstag

Azért kihúzhatnád a dobozból, majd visszadughatnád. Nem kerül semmibe, és egy hibalehetőséget kizársz vele.
Ne a szerelőnek írj, hanem jelentsd be az ügyfélszolgálaton. Hibaelhárítás talán munkaszüneti napon is van (mintha hétvégi hibajavításról olvastam volna már)

(#147033) zst válasza snyper990 (#147032) üzenetére


zst
tag

Hozzánk szombaton jöttek bekötni, és szombaton cserélték az ONT. Ügyfeles azt mondta, hibajavításra általában 24 órán belül kijönnek, max 72. Hétvégén is. Szóval akár még holnap is mehetnek.

(#147034) RVR400 válasza polonic (#147016) üzenetére


RVR400
veterán

Sajnos én sem találtam egyiken sem, viszont a Chrome a Telekom által beírt jelszót (amit csak pöttyözve látsz), ha módosítasz mondjuk egy ALWAYSON-ról ONDEMAND-ra, majd elmented, akkor felajánlja a jelszó mentését, és nem kell ügyfélszolgálatozni. ;)

Nyilván, ha már factory reset volt, akkor nem megy a dolog, de előtte jól jöhet.

(#147035) Lauda válasza z0d1@Ku$ (#147010) üzenetére


Lauda
félisten

Mi az amit lehet ilyenkor tenni gyorsan?

Bejelenteni a hibát a 1414 - en. :)

(#147036) Micsurin válasza snyper990 (#147009) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Köszi! :R :C

Remélem hosszabb lesz a barátság a Trével ezúttal mint volt ~4 éve... vagy volt az elmúlt 1 év a Vodaval ott a végén már dolgozni se tudtam a VPN azonnal kivágott a Siemens-es hálóból. :(((

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#147037) z0d1@Ku$ válasza snyper990 (#147032) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Megvolt minden ilyen fizikai ellenőrzés. Nyilván bejelenthetném a szolgáltatónak is, ha a szerelő nem mondta volna, hogyha egy héten belül hiba lép fel, akkor neki szóljak (alvállalkozó, nem a telekom szerelője). Maradjunk annyiban, hogy majd csütörtökön jön az ember, megnézi. Egyelőre még van mellette másik net is. Ha nem lenne, akkor kissé idegesebb lennék, mivel HO-ból dolgozunk mindketten..

Egyébként azon kívül hogy "a telekom hülye megoldása", miért van megtoldva a behúzott optika és az ont között a kábel? Miért nem mehet be egyből az ontba? Tök feleslegesnek érzem a plusz egy dobozt meg a kábel toldozgatását. :U

(#147038) K Norbi válasza Winne (#147026) üzenetére


K Norbi
addikt

Ez már net

(#147037) z0d1@Ku$ Nem jobb az a doboz.
De mégis jobb.

Ha sérül az optika vezeték.
Vagy az ONT ben a csatlakozó.
Könnyen lehet cserélni közte.

Ha meg oszlopról van kötve direktbe.
Akkor? Áthuzzák az egészet?

[ Szerkesztve ]

(#147039) molnarpeter válasza z0d1@Ku$ (#147037) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nálunk direktbe van forrasztva az optikai szál, bosszant is, hogy nem tudom esztétikusan megoldani a falból kibújtatást. Szerelő csak fotózta a dobozt a földön, aztán elvitte :D (én meg nem kapcsoltam, hogy megkérdezzem)

(#147040) z0d1@Ku$ válasza K Norbi (#147038) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Hàt most ezt nem igazán tudom értelmezni :D A digi kábele is direktben van kötve az ontba az oszlopról. Az a kábel még sérüléknyebb is, mert fémerevítővel van megoldva. 5 év alatt mégse tört meg. A telekom megoldása meg egy önhordó optikai szál, amit elvileg úgy csavarsz ahogy akarsz, mégse sérül. Ehhez képest toldozgatják,ami még igénytelenül is néz ki :U

molnarpeter: ezaz, én sem kapcsoltam sajnos... de megfogom kérni, hogy forrassza direktbe, mert ez így nagyon gány.

[ Szerkesztve ]

(#147041) K Norbi válasza z0d1@Ku$ (#147040) üzenetére


K Norbi
addikt

Önhordó?
Akkor ez jobban bírja a hajlítást?

(#147042) z0d1@Ku$
Mikor telepítették kérdeztem is tőlük erős ez a kis vékony kábel?
Merevités nincs mellette?
Vihar nem fogja elszakítani?
Azt mondta, ha ezt elszakítja az egész dobot nekem adja.

De akkor miért rakják ezeket a dobozokat a falra?
Valami oka csak van.

[ Szerkesztve ]

(#147042) z0d1@Ku$ válasza K Norbi (#147041) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Igen. A digisnél meg van egy fém merevítő is. Na az sérülékeny egy kábel. De mégis működik..ehhez meg még külön doboz, külön toldókábel meg kutyafarka....

(#147043) K Norbi válasza z0d1@Ku$ (#147042) üzenetére


K Norbi
addikt

Ha jön nyáron valami vihar, kint tépd le kézzel. :D De ne vágd el, mert az látszik.
Megmondod nem tudod mi lett vele.
Akkor újra húzzák.
És kéred direktbe kössék be.

Vagy a padon jól törd meg több helyen.

[ Szerkesztve ]

(#147044) z0d1@Ku$ válasza K Norbi (#147043) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Szerintem nem a behúzott optika a probléma, hanem az optika és az ont közötti forrasztott toldás, amin van még egy zsugorcső is :U (ez az egész van benne egy "fotózni kötelező fehér doboz" szarságban.)

Nehezen tépném le amúgy, kb 5.5 méter magasan van a kábel. :N

[ Szerkesztve ]

(#147045) Kaba válasza K Norbi (#147041) üzenetére


Kaba
veterán

A doboz a merevítés miatt van, hogy ne lógjon le a kábel.
Elszakítani ,eltépni nem lehet(előbb dől ki az oszlop). Az extrém hőmérsékleteket is jól bírja.

(#147046) Indiant válasza Winne (#147026) üzenetére


Indiant
addikt

Hogy mértek ti 2000-es értékeket? Mindenkinek 2,5Gbites hálózata van otthon?

(#147047) Kaba válasza Indiant (#147046) üzenetére


Kaba
veterán

Többen berendélték a kis árkülönbség miatt,
na meg, hogy ide is posztolhassák :).
2,5 GBit-es hálózat nincsen a Telekomnál.

[ Szerkesztve ]

(#147048) Indiant válasza Kaba (#147047) üzenetére


Indiant
addikt

Azt vágom, de csak marha drágán van eszköz hozzá, amin lehetne használni a 2000/1000-es csomagot.(pl. egy hálókártya, router, switch...) Az 1000-es csomagot is alig tudja pár switch megosztani.

[ Szerkesztve ]

(#147049) z0d1@Ku$ válasza Indiant (#147048) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Azért egy gigás switch nem egetverő összeg.

(#147050) Kaba válasza Indiant (#147048) üzenetére


Kaba
veterán

Attól, hogy 2000/1000-es csomagjuk van nem kötelező a kihasználásához szükséges eszközök beszerzése. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.