Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#48001) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Tököm tele van már a telekommal. Ma már 2x indítottam újra a modemet, mert elment a net. Ismét telefonálsá, hibajegy újra kinyitása bla bla bla. Kíváncsian várom, mikor telefonálnak, hogy új modemet hoznak.

(#48002) delig válasza delig (#47859) üzenetére


delig
tag

Sziasztok!

Tegnap volt nálunk szerelő, kicserélte a modemet (elvileg, mert nem voltam otthon, telefonban ezt említette), és rakott fel új splitter-t. Elméletben le lett tesztelve. Páromnak jó volt, én viszont tapasztalom még az anomáliákat. Tegnap nem volt időm, remélem ma kicsit tesztelhetem, ha nem, akkor hétvégén.
1-2 dolgot még kipróbálok, aztán ha továbbra is él a hiba, akkor újra bejelentem.
Max annyit megér majd a dolog, hogy a távdiagnosztika kimutat e megint hibát, mint szombaton.

Köszi a segítséget srácok! Ha valami gondom lenne, sikítok.

(#48003) Gabesz87 válasza delig (#48002) üzenetére


Gabesz87
addikt

Üdv a klubban! :DD

[ Szerkesztve ]

(#48004) delig válasza Gabesz87 (#48003) üzenetére


delig
tag

:D Kösssz
Nálad mi is volt? X-edik HGW oldotta meg a problémát? Már nem emlékszem, bocsi

(#48005) Old FatBoy válasza Gabesz87 (#47978) üzenetére


Old FatBoy
aktív tag

Szia!
Nekem kb egy hete cserélték a régebbi Dlink modemet erre.
Azzal az volt a gond,hogy állandóan elment a net a státusz led nem világított.
Most már sokkal jobb :) mert a státusz led folyamatosan világít és így megy el a net.
Azt is észrevettem viszont egy idő után újraindul ilyenkor a router-modem és felszinkronizál.
A régi Dlink-nél álltalában ez csak kihúzás ujraindítás után sikerült.
Gyanítom nem a modem hibája miatt van ez hanem a régi T-home kábeltelevíziós rendszer gyengesége okozza egyszerűen nem bírja stabilan az 50/5Mb sebességet.
De érdekes mert múlt hét pénteken volt egy nagy rendszerösszeomlás Pomáz és környékén se internet sem Tv de még a régi vezetékes telefon sem müködött a helyreállás óta nem tapasztaltam hibát.
Vsz nállad sem a Technikolorral van a gond hanem a hálózattal.
Én meg vagyok vele elégedve csak két problémám van elösször is nincs külső Wi-fi antenna ezért kicsi a hatóköre,másodszor pedi a Dhcp által osztott statikus ip címeket nem lehet lefoglalni egy egy eszköz részére.
Ezt úgy enyhítettem,hogy a lejárati időt 999990000-re állítottam.

[ Szerkesztve ]

Audiophile Troll

(#48006) Gabesz87 válasza delig (#48004) üzenetére


Gabesz87
addikt

ÁÁÁ, ne légy naív, még nem oldotta meg semmi! Vagy max egyik probléma ment, jött a másik (legalább is most ez van). Nálam az van már min. 3/4-1 éve, hogy néha veszettül szaggat az IPTV, szétesik a kép, a hang, és vele együtt a kábeltelefon is. A netnek meg semmi baja nem volt. Amikor kábelnetre váltottam, hoztak a 3825-ös Cisco helyett egy D-Linket, azzal a net "kihagyott", volt mindig 4 sor a ping tesztekben, amikor is nem érkezett válasz. Aztán hoztak egy 3925-ös Ciscot. A net azzal tök jó volt, a TV és tel. ugyanúgy szaggatott, mint előtte. Most hoztak tegnap egy Technicolort, a TV jónak tűnik, most a net megy el, de úgy, hogy semmi jele nincs, látszólag van kapcsolat, minden ok, de mégis elkezd lassulni, nehezen töltődnek be az oldalak, aztán már egyáltalán nem jön be semmi. És mondom, eközben semmi hibajelzés, van kapcsolat elvileg! Röviden, tömören ennyi. Szóval végeláthatatlan a probléma nálam is.
Már azon agyalok, hogy írok a közös képviselőnek, hogy szívok egy éve a telekommal, köttessenek be mást! Ezt már amúgy is kérvényezték a lakók régen, csak nem engedte meg, mert a kábelezés nehezen kivitelezhető, vagy mit tudom én már mi volt az indoka. Valami az álmennyezettel volt. Gondolom jár némi bontási, barkácsolási melóval.

Old FatBoy: azt mondta a szerelő, hogy talán nekem van egyedül itt a házban 120 megás netem. Telefonosok is mindig ezt kérdezgették. Nem tudom, arra gyanakodnak, hogy nem bírja a rendszer? De hát akkor meg csesszék meg, fejlesszenek, építsenek olyan rendszert, ami gond nélkül bírja, viszi ezt a netet, mert akkor minek árulják.
Nekem azt hiszem minden világít a modemen, amikor elmegy a net.
Igen, sajna az IP kiosztást én is fájlalom. De amúgy a címek változnak? Mert úgy láttam, hogy statikus címeket oszt, szóval rem. nem.

[ Szerkesztve ]

(#48007) delig válasza Gabesz87 (#48006) üzenetére


delig
tag

Szép. Remélem azért ilyen nálunk nem lesz.
Még ki akarok próbálni pár dolgot, aztán ha nem jó, akkor újra hívás.
Csak nálam az a szar, ha otthon kellene dolgoznom, akkor net nélkül semmit nem érek. Lennének hétvégi melók, amiket jobb lenne otthon, és nem 2 órát bkv-zva a munkahelyen megcsinálni.
Igaz nálunk nem ennyire szar a helyzet, a tv az jó, semmi baja, telefonunk nincs.
Itt a net a bibis, hasonló mint Nálad, hogy meg-megszakad, és nem tölt be oldalakat, vagy csak részben. Kicsit a sima netezés is stresszes, hogy folyton újra kell tölteni az oldalakat. Nyamvadt videót nem lehet megnézni. Ha meg melóznék, nekem folyamatos net kell, mainframe-re dolgozok, és ha a vassal munka közben elvesztem a kapcsolatot az gáz, lehet utána be se tudok lépni, ha beragadok a rendszren.
Szóval kínos a dolog. És ugye majd 10k-t fizetek, hogy rendben menjenek a dolgok.

(#48008) Gabesz87 válasza delig (#48007) üzenetére


Gabesz87
addikt

Nekem legalább a net szuperül működött eddig. Akkor már inkább a TV szaggasson kicsit, mint hogy a net menjen el! Szóval jelenleg visszasírom az előző állapotot. Az árral igazából meg vagyok elégedve, mert így a Családi IPTV felvétel opcióval, HD csomaggal, HBO MaxPakkal+alap kábel tel.+120 megás net = ~11,5e.
Csak hát működne! :W

(#48009) .:ZS:. válasza Gabesz87 (#48006) üzenetére


.:ZS:.
senior tag

És ez után még mindig azt gondolod hogy a HGW-vel van a baj? Én átnézetném a helyedben az egész kábelezést, csatlakozók stb. Ha kertesházas övezet akkor az oszlopra is mászasd föl, nálam is előfordul már hogy lelazult az oszlopon, jött egy kis szél és már szakadt minden. Szomszédok is megérnek egy kört, végig kérdezni van-e gondjuk, ha van akkor azt bejelentetni velük. Nálunk volt olyan hogy a fél utcában szarakodott, de mivel csak én jelentettem be egyedi hibának kezelték(alacsonyabb prioritás). A többi birka meg mind úgy volt hogy majd valaki más bejelenti... :W

(#48010) Huroq


Huroq
senior tag

Üdv!

Érdeklődöm csak, hogy másnak is manapság a délelőtti órákban (kb. egy ugyan azon időpontban) elmegy az internet és természetesen vele együtt minden más is egy 15-30 percre (kérdeztem szomszédot is ott is ugyan ez a helyzet)? Ilyenkor újraindítás nem segít csak a várakozás. Az idő letelte után minden visszaáll a régi kerékvágásba.
Most ha ezt bejelentem érdemben fognak vele foglalkozni?

Köszi.

[ Szerkesztve ]

(#48011) Gabesz87 válasza .:ZS:. (#48009) üzenetére


Gabesz87
addikt

Nem tudom mit gondoljak. Mert azért az fura, hogy eddig a TV-vel volt baj, most meg az tűnik jónak, és a net szar. De egyébként az elég irreálisnak tűnik, hogy mindig rossz modemet kapjak. Szóval amúgy én is úgy gondolom, hogy "a hiba nem az én készülékemben van". Ez belvárosi új époítésű társasházas rész, belső udvarral, nincsenek oszlopok. A szerelő is azt magyarázta, hogy nem úgy van, hogy az utcában lévő oszlopról vannak elosztva a lakásokba, hanem itt a házban vannak erősítők. Arra már nem emlékszem, hogy lakásonként, vagy egy ilyen erősítőtől megy-e X lakás. Kérdeztem többször is, hogy másnak nem volt-e hasonló problémája, de azt mondták, állítólag nem (persze nem mintha ezt megmondanák szerintem). Bár most a szerelő tegnap említett valami olyasmit, hogy nemrég volt itt, vagy a szomszédos háztömbben, valami komplett cserét csináltak. Sajna rövid az eszem, nem jegyzem meg az ilyesmiket, úgyhogy nem emlékszem már, pontosan mit is. ;) Amúgy splitter, koaxfej cserék voltak már nálam is. Falnál, hgw-nél, lakásba bejövő kábelnél.
Azt mondta, ha továbbra is szar lesz, akkor mérnek tovább részletesen, hogy hol van a baj. Meg egyébként a szomszéd utcában, szinte egy vonalban velünk van egy Telekom székház, vagy mi, úgyhogy nem is kell hosszú utat megtenni az éterben a biteknek :D Már ha onnan jön...

[ Szerkesztve ]

(#48012) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Újra elment a netem. És újra hibabejelentést tettem. És persze újra csak a szokásos szöveg....kapok sms-t, 72 órán belül igyekeznek megoldani, ha kell, kijönnek stb stb stb. Fúj de unom már! :W

(#48013) spiritex válasza Gabesz87 (#48012) üzenetére


spiritex
veterán

De ilyenkor, amikor elmegy a net Packet loss (csomagvesztés) van, nem? Én folyamatosan futtatnám a ping-et és figyelném mit mutat.
Nálam tavaly az történt, hogy új jelentettem be, hogy 3-4%-os Packet loss van, kijött a szerelő és végül a karón kötött ki... mármint hogy felmászott :) Kicserélt több rozsdás csatlakozót, és utána jó lett. Kicsit nehezményezte, hogy nem 3x-osan árnyékolt réz belső erű koax jön le a padlásról, mondta, hogy majd cseréljem le, amit azóta meg is tettem.

[ Szerkesztve ]

Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?

(#48014) Gabesz87 válasza spiritex (#48013) üzenetére


Gabesz87
addikt

Folyamatosan lassul, nehezen töltődik be az oldal, majd aztán már egyáltalán nem. Futtattam közben ping tesztet, jó sok kihagyás van, aztán a végén már el sem indul, nem találja a kiszolgálót, amit épp pingelek. AZ már 100%-os veszteség :D De az előző, Cisco modemmel a net tökéletes volt, ez a fura! Soha nem szakadt, nem volt kiesés!

(#48015) djculture válasza Gabesz87 (#48014) üzenetére


djculture
félisten

Tizedik hiba bejelelentés után megunják majd és hoznak másik félét :) Azzal a net jó lesz de más baja lesz ;]

[ Szerkesztve ]

(#48016) Sasos válasza Gabesz87 (#48014) üzenetére


Sasos
senior tag

Nem csak a DNS szarakodásának köszönhető, névfeloldási hiba ez? Próbálj meg IP alapján megnyitni weblapot. (Pl: t-home.hu az 84.2.36.211) Vagy pingeld IP-vel a bix-et. (193.239.149.1) Ha úgy érezhetően jobb, akkor a DNS szerver gyengélkedik. Ha IP-vel jobbl, akkor ne a T- DNS-eit használd, vagy legalább a másodlagost cseréld le.

(#48017) spiritex válasza djculture (#48015) üzenetére


spiritex
veterán

Le kell kopognom, hogy az én Cisco 3925-öm 4 éve gond nélkül működik, ezért nem is merek szolgáltatót váltani. Soha semmi akadás, kiesés, fagyás. Igaz, nagyon vigyázok, hogy a firmware ne változzon, ne frissüljön.

Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?

(#48018) djculture válasza spiritex (#48017) üzenetére


djculture
félisten

Ja ha bevált valami maradni kell nálla én is azért nem variálok ...

(#48019) Gabesz87 válasza Sasos (#48016) üzenetére


Gabesz87
addikt

Fogalmam sincs. Most pingelem egyfolytában a bix-et, ahogy mondtad, ilyenkor újraindítás után nincs gond, teljesen jó. De hagyom is így, aztán meglátom, ha megint gáz lesz, mit produkál.
Lehet, hogy átírom majd a DNS-t a Google-ére.

(#48020) #78121280 válasza djculture (#47989) üzenetére


#78121280
törölt tag

Kábelnetes HGW-ből 3 féle van D-Link DCM704B, Technicolor TC7200.20, Cisco EPC3925 ez utóbbiból új már nincs max használtat HA feltesznek.

Gabesz87

Ugye nem kezdted el a beállításokat piszkálni tűzfal és társai? Van naplója az eszköznek abba nézz bele ha jól emlékszem a VOIP fülnél. Esetleg másold be ide MAC címeket kitakarva, szakértők majd meg szakértik, jelszintről is dobj képet kábelmania27 úgy is kérni fog :) ! Nincs kizárva az sem,hogy gyári hibás eszközt kaptál. Volt már TC-m ilyen problémákat nem tapasztaltam vele.

(#48021) Gabesz87 válasza #78121280 (#48020) üzenetére


Gabesz87
addikt

Nem piszkáltam olyat, amiről ne tudnám mi. Annyit csináltam, hogy kikapcsoltam a wifit, átírtam az IP kiosztásnál a Lease Pool End-et kisebbre, bekapcosltam az UPnP-t, meg egy Forwardot állítottam be a torrent miatt. Minden egyebet hagytam úgy, ahogy volt.
Csináltam képmentéseket, mindjárt felteszem valahová, mert nem akarok annyi képet ide beilleszteni.

Amit furcsállok, hogy a Gateway-nél az Event Log tele van Error (4) feliratokkal.

[ Szerkesztve ]

(#48022) Gabesz87 válasza Gabesz87 (#48021) üzenetére


Gabesz87
addikt

1
2
3
4
5
6
7
8
9

Ha minden igaz, itt láthatók a képek. Mind látható, vagy csak egy? Mert nekem csak egyet nyit meg, azt hiszem.

[ Szerkesztve ]

(#48023) #78121280 válasza Gabesz87 (#48022) üzenetére


#78121280
törölt tag

Egy képet látok. Ez a Missing BP Configuration Setting nekem is megvolt.

(#48024) Gabesz87 válasza Gabesz87 (#48022) üzenetére


Gabesz87
addikt

Így már azt hiszem jó lesz.

[ Szerkesztve ]

(#48025) #78121280 válasza Gabesz87 (#48024) üzenetére


#78121280
törölt tag

Jelszintek rendbe vannak.

A bejegyzések meg ugyan azok mint amik nálam is voltak.

UPnP szerintem felesleges ha a torrentnek forwardoltál egy portot nem?. :)

(#48026) Gabesz87 válasza #78121280 (#48025) üzenetére


Gabesz87
addikt

AKkor jó, ha minden ok látszólag. Illetve mégsem, mert így nem tudni, akkor mi okozza a szakadást :)
Fogalmam sincs igazából, lehet, hogy nem kell UPnP, ezt nem tudom, csak régen, még amikor a torrent beállításokat tanulgattam, mintha azt olvastam volna, hogy be kell kapcsolni. Tűzfalban is.

[ Szerkesztve ]

(#48027) N2O999


N2O999
tag

Gondoltam megújíttatom a netet és a telefont, mivel lejárt a hűségszerződés, és így körübelül 10k/hó a számla.
Az új ajánlat az ügyintéző szerint körübelül 8k/hó. Mivel tudom hogy van távszámla kedvezmény, ezt megemlítettem, így 3780 Ft lett a végösszeg, ez már azért egész jó a jelenlegihez képest. Direkt rákérdeztem, hogy analóg telefonra is érvényes-e az ajánlat, mivel tudom hogy mindenkit digitálisra akarnak már migrálni. A válasz igen. :)

Ez 1 hete történt, most érkezett a levél a szerződésmódosításról, és az áll benne, hogy a telefon hűségszerződés nélkül lett megrendelve. :(

No, újra 1412, elmondtam a problémámat, beállították a 2 éves hűséget a telefonra, akkor ez így 4720 Ft lesz.
Nem erre az összegre emlékeztem, ezért rákérdeztem mi ennek az oka. Ja, hát analóg telefonra nem tudják adni a kedvezményt, csak a netre. Akkor váltsunk digitálisra. Tv előfizetés hiánya miatt nem lehetséges... :W

Ahhoz képest, hogy mikor átraktak VDSL2-re kifejezetten kérnem kellett még hogy maradhassak analógon.

A weboldalt meg se említem, hogy 3 helyen 3 féle ár van, ill. a megrendelhető szolgáltatások sem tükrözik a valóságot, stb. Értem én hogy portfólióváltás, meg új számlázási rendszer, de azért kezd kissé röhejes lenni az egész.

(#48028) Gabesz87 válasza N2O999 (#48027) üzenetére


Gabesz87
addikt

Az ügyintézők nagyon rohadékok, tuti direkt úgy képezik ki őket, hogy mindenféle kisbetűs, kerülőutas dolgot rátukmáljanak az emberre. Anno nekem is amikor lejárt a DSL hűségidőm, előadta, hogy mit szólnék hozzá, ha átváltanék inkább kábelre, ráadásul a legnagyobbra, és nem fizetnék többet. Mondom, azt mégis hogy? Hát úgy, hogy az analóg telefont (Hoppá) átváltaná kábelre (3000 Ft körül volt anno, most az csak 200). És még rábeszélt az HBO Max Pak-ra is, és elvileg így együtt minden 9000 körül kellett volna legyen, ehhez képest fizetek 11500 körül (ami azért nem annyira rossz). Csak az ügyintézők megbízhatósága miatt írtam le.

(#48029) Gedeon31 válasza N2O999 (#48027) üzenetére


Gedeon31
addikt

Ez már régóta röhejes amit művelnek és nem is kicsit .

(#48030) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Újra restart kellett (Ez már röhejes, és siralmas - tragikomikus). Közben a ping tesztek (bix-re, és index-re):

Röhej, mi?

[ Szerkesztve ]

(#48031) kisapa


kisapa
senior tag

Sziasztok ezt érdemes megnézni ezzel együtt. A T tanulhatna tőlük.Állítólag külső usb háttértárra simán fel lehet venni a műsort.

[ Szerkesztve ]

(#48032) bopeti98 válasza kisapa (#48031) üzenetére


bopeti98
őstag

Elég sok szolgáltatónál meg lehet oldani egyszerűen a felvételt külső tárhelyre. Csak a T tiltakozik ennyire a saját eszközök használata ellen.

[ Szerkesztve ]

(#48033) wmati válasza bopeti98 (#48032) üzenetére


wmati
addikt

Melyiknél is ?

(#48034) bopeti98 válasza wmati (#48033) üzenetére


bopeti98
őstag

Például a DIGI, UPC Direct.
Mind a kettőtől lehet kérni kártyát beltéri nélkül. Utána már csak venni kell egy saját Linux-os beltérit, ami simán felveszi az adást külső tárhelyre dekódolás után.
Persze az tény hogy nem olcsó egy beltéri, de ha nem kell előfizetni a rögzítős opcióra 1 éven belül visszatérülhet az ára, főleg hogy még a szolgáltatós beltéri bérleti díját sem kell fizetni.

[ Szerkesztve ]

(#48035) wmati válasza bopeti98 (#48034) üzenetére


wmati
addikt

Ezt egy Upc Direct-es mondta nekem régen.

Ez mind sima üzleti döntés olyanoktól akiknek fingjuk sincs mi lenne jó az ügyfélnek mi bevállaltuk és meg léptük persze a h*lye előfizetőkkel sok gond van e miatt..

[ Szerkesztve ]

(#48036) ssarosi


ssarosi
tag

Üdv.
T-Home speedport w724v gondom van.
Kellene a dynamic dns, mert változik az ip címem.
Az utóbbi pár év alatt még nem fordult meg nálam olyan router, amit ne tudtam volna beállítani.
De ez most úgy néz ki kifog rajtam.
Mivel évek óta használom, az adatokat 100% hogy jól írom be.

Próbáltam már http + www kiegészítéssel is, de sehogy nem megy.
Tudja valaki, mit kell másképp csinálni az összes többi routerhez képest?

[ Szerkesztve ]

(#48037) Aeroglobus válasza bopeti98 (#48034) üzenetére


Aeroglobus
tag

Ezt én is meg tudom erősíteni, mert nekem is műholdas UPC-m van, saját beltérivel. Bár nekem ez a felvétel dolog nem olyan fontos, nem is azért választottam ilyen konstrukciót, de valóban hasznosabb így. :DD

(#48038) #99546112


#99546112
törölt tag

Másnál sincs HD-ben sugárzott rtl klub?! Vagy változott a csati kiosztás?!

(#48039) #41133696 válasza #99546112 (#48038) üzenetére


#41133696
törölt tag

299-esen van.

(#48040) #99546112


#99546112
törölt tag

Nagyon elegem van a telekomos stb-ból :W eltűnt az összerakott kedvenc csatornáim listája.... Kb a semmitől? A felvételek egy részét is rejtett listába teszi ill. Van amikor pin kódot kér míg meg nem adom addig el sem kezdi a felvételt elindítani :Y

[ Szerkesztve ]

(#48041) #99546112


#99546112
törölt tag

Sőt olyan is van higy lefagy a box amikor egy felvételt elkezd elindítani vagy felvenni. Ezekért érdemes szólni a trékomnak h gáz van?!

[ Szerkesztve ]

(#48042) Gabesz87 válasza #99546112 (#48041) üzenetére


Gabesz87
addikt

Szerintem mindenképp, mert ezek sem hétköznapi anomáliák.

(#48043) pook20


pook20
aktív tag

Sziasztok!

Szeretnék leírni egy történetet /hát ha ti ki tudjátok bogozni hogy most mi a helyezett! :) /

pár hónappal ezelőtt be mentem Szhelyen található Telekom szaküzlet megkérdezni hogy milyen internet+tévé szolgáltatásuk van Váton/már ha van ilyen szolgáltatás!/ van is adott is egy ár ajánlatot/kinyomtatta hogy mennyi lessz a tévé mennyi a net stb stb egyszerűség kedvéért ár ajánlatnak hívom! :) :) / 30 Mb netre+IPTVre!
Eltelt azóta az a pár hónap költözés vége fele járunk a párommal ,gondoltam be megyek most megrendelem az netet+a tévét hozzá.Bemegyek kivárom a soromat odamegyek az ügyintézőhöz megadom a a pontos címet és erre azt mondta hogy net egyáltalán nincsen tévé is csak mühodas!!hiába mondtam neki hogy páár hónappal ezelőtt mást mondod egy másik ügyintéző csak azt erőltette hogy nincsen nekik ott ilyen szolgáltatások! mondom magamnak hogy haza jövök megkeresem az ár ajánlatot hogy akkor megkérdezzem hogy akkor ezt miért kaptam! nahh most költözés közben eltűnt az ár ajánlat /legalább is most nem találom majd holnap megnézem 1-2 helyen/ viszont/lehet hogy én nézek rossz oldalt nem tudom / ezek szerint legalább is szerint még meg van ilyen! most akkor szerintetek mi van? ötleteket véleményeket szívesen várom! :) :)

[ Szerkesztve ]

asrock 970 extreme4 AMD Phenom(tm) II X2 555 Processor /3700 MHZ/ ATI Radeon HD 5570 (1024 MB)CORSAIR 16GB Vengeance DDR3 1866MHz CL9 KIT CMZ16GX3M2A1866C9 +LG optimus 3D /P920 /

(#48044) bul07 válasza pook20 (#48043) üzenetére


bul07
nagyúr

Hívd telefonon őket 1412(T-mobil számról ingyenes), és nem kell járkálnod , amúgy gyorsabb ez egész is

Amúgy a Telekom oldalán is meg tudod nézni hogy van e nálatok szolgáltatás , bár nem pontos mindenképp hívni kell őket

internetet.hu is megéri a pénzét mert az én falumra csak valami vanNet ajánlatot hoz közbe meg , Invitel meg a Telekom is van, tehát egy forintot se ér ez a honlap

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#48045) T@nk


T@nk
tag

Sziasztok!

Akik használják a TVGO szolgáltatást nézzék már meg legyenek szívesek, hogy milyen csatornákat érnek el. Én 2. napja csak az alap 16 csatornát tudom elérni, a 2014. augusztus 12-től elérhetó plusz csatornákat nem. Előre is köszi.

[ Szerkesztve ]

(#48046) dptrsk válasza T@nk (#48045) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Nekem minden megy.
IPTV családi mellett

[ Szerkesztve ]

(#48047) SteveL


SteveL
aktív tag

Sziasztok!

Szerettem volna kipróbálni a TV Go szolgáltatást, de akármikor (lassan egy hónapja) belépnék a settop box Extrák/Összekapcsolás (vagy az Extrákon belül bármelyik) menüjébe, a

Betöltési hiba (Részletek: Kérése átmenetileg nem végrehajtható. Kérjük, próbálja újra később!)

üzenetet kapom. Az tévécsatornák és az internet működnek. Mi lehet a gond?

Előre is köszönöm a segítséget.

[ Szerkesztve ]

(#48048) hun005a válasza SteveL (#48047) üzenetére


hun005a
tag

Nekem ezt a választ adta a Telekom

Sajnos egyik rendszerünk miatt nem működik az összerendelés. Szíves elnézését és türelmét kérjük a működésig

(#48049) st.stofi válasza Gabesz87 (#48001) üzenetére


st.stofi
tag

@Gabesz87: Ismét telefonálsá, hibajegy újra kinyitása bla bla bla.

Neked sikerült újranyittani egy lezárt hibajegyet? Nekem már egy hiba kapcsán a 3. jegyet zárják le, jön az SMS, hogy hibát találtak a szolgáltatói berendezésben, majd hogy elhárították, de a hiba marad; telefonálok, de nekem mindig azt mondja az ügyintéző, hogy nem tudja megnyitni a lezárt jegyet, felvesz egy újat, de akkor ezek szerint ez csak kamuzás, és meg tudná nyitni ha akarná? Nekem mMár az is megfordult a fejemben, hogy - mivel midig a 72 órás határidő letelte elött "sikerül elhárítani" a hibát, - csupán a határidő betartása ill. a kötbér elkerülése miatt zárják le a hibajegyet, de engem nem a kötbér érdekel, csak javítsák meg a hibát, ha 5 napig tart hát legyen, nem kell kötbér, nem kell semmi, csak legyen jó a szolgálktatás végre! Az is fura nekem, hogy úgy zárják le a hibajegyet, hogy elöttefel sem hívnak, hogy tényleg megoldódott-e a hiba, az előző szolgáltatóm ha hibajegyet kelett nyitni, a hiba elhárítása után mindig felhívott telefonon, hogy megoldódott-e a hiba, és engedélyt kért, hogy lezárja a hibajegyet. Telekomnál meg lezárják maguktól, a hiba meg vagy megoldódott vagy sem, és újranyittatni sem lehet - legalábbis nekem ezt állították -, max. nyitnak egy újat, amit majd megint lezárnak 72 órán belül, stb. stb.... Nagyon bosszantó, de ha kiderül, hogy másnak megnyitják a hibajegyet, csak engem szi***tak ezzel, akkor ezt nem hagyom annyiban...

(#48050) Gabesz87 válasza SteveL (#48047) üzenetére


Gabesz87
addikt

Nekem is ugyanezt csinálja nagyon régóta! Néha meghülyül, és akármelyik szolgáltatást indítanám, betöltési hiba. Csak a STB újraindítás segít. Ez is olyan hiba, amit hiába jelentesz be 600x, nem fog megjavulni!

(Más): Yuppi, tegnap éjszaka óta még nem kellett restartolni a HGW-t net eltűnés miatt :C De le is kopogom! :)

st.stofi:: nem tudom, nekem a csaj, akivel beszéltem, ezt mondtam, hogy az 1 nappal ezelőtt bejelentett, és elvileg lezárt hibajegyet akkor kinyitja. Azt hiszem, nem is kaptam sms-t új hibajegyről. Bár őszintén szólva már annyi bejelentést tettem, hogy ezek is összefolynak.
Én is úgy vagyok vele amúgy, hogy le...rom a kötbért valójában, csak működjön már rendesen, nem érdekel, ha 3-4 napba telik megjavítani. De erre sajna fél-1 éve képtelenek.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.