Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#136001) jencsikdani


jencsikdani
tag

Sziasztok! A ház másik felébe akarok egy másik routert beüzemelni. Ennek mi a menete? Amint rákötöm a másik routert a smart boxok megfagynak.

Huawei Mate 20 pro --> *Xiaomi 12T*

(#136002) enginev3.0 válasza jencsikdani (#136001) üzenetére


enginev3.0
félisten

Nem lehet hogy az új routerrel ip cím ütközés van? Azt rá kéne dugni egy gépre csak úgy, és a Lan ip címet megváltoztatni benne

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#136003) jencsikdani válasza enginev3.0 (#136002) üzenetére


jencsikdani
tag

Igen én is erre gyanakodtam. Át is írtam de sajnos így sem jó még. De nekem ebből a tudásom a béka alatt van 😅

Huawei Mate 20 pro --> *Xiaomi 12T*

(#136004) Ear001 válasza jencsikdani (#136001) üzenetére


Ear001
addikt

És mire kell az a másik router?

(#136005) jencsikdani válasza Ear001 (#136004) üzenetére


jencsikdani
tag

van 1 plusz emeletünk és a fenti emelten van a telekomos router , onnan letudtunk hozni egy kábelt viszont idelent a földszinten szükségem lenne az internetre 3 különböző eszközön is. plusz a wifi is a földszinten elég instabil így gondoltam még egy router megfogja oldani a gondot, hát nem így lett.

Huawei Mate 20 pro --> *Xiaomi 12T*

(#136006) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Volt esetleg mostanság valam változás a T-nél, ami a postafiókot érinti? Pár napja a gépemen ahogy megnyitom az Outlook-ot (mail.t-online.hu kiszolgálós email címem van), felugrik egy ablak, hogy adjam meg a nevem és jelszavam. Pedig nem változtattam semmit! Vagy nem a Telekom, hanem az Outlook háza táján kell keresni a megoldást?

(#136007) tobias40 válasza jencsikdani (#136005) üzenetére


tobias40
veterán

A boxok melyik routerre vannak kötve,a szolgáltatóira vagy a sajátodra?

(#136008) snyper990 válasza jencsikdani (#136001) üzenetére


snyper990
őstag

A saját routert tedd access point módba, ha tud olyat, és lehetőleg valamelyik LAN portját kösd a HGW-re

(#136009) jencsikdani válasza tobias40 (#136007) üzenetére


jencsikdani
tag

2 szolgáltatói , 1 saját és abból ami a saját routerre van arról nem is mennek az adások. és van 1 szolgálatói ahol időközönként megáll az adás , aztán újra elindul.

Huawei Mate 20 pro --> *Xiaomi 12T*

(#136010) tobias40 válasza jencsikdani (#136009) üzenetére


tobias40
veterán

IGMP képes-nek kell lennie a routerednek is,ha nem tudja akkor vagy olyat veszel ami tudja vagy IGMP-s switch-et.
És amit snyper990 írt!

(#136011) Kaba válasza #46824192 (#135940) üzenetére


Kaba
veterán

Az általad keresett termék most raktáron van.

(#136012) California1 válasza blg (#135997) üzenetére


California1
őstag

Értem, köszi. Már csak a hz a kérdés :-) 1080i 60hz vagy 1080i 50hz ?

(#136013) snyper990 válasza California1 (#136012) üzenetére


snyper990
őstag

Ezen mi a kérdés?! Európában 50 Hz-es képfrekvencia a szabvány, ez alapján készülnek a műsorok is, szolgáltatótól függetlenül

(#136014) California1 válasza snyper990 (#136013) üzenetére


California1
őstag

értem , köszi.

(#136015) #46824192 válasza Kaba (#136011) üzenetére


#46824192
törölt tag

Azzal nem vagyok bentebb ,hogy ott parkol. A kuponos oldalon továbbra sincs.

(#136016) Kaba válasza #46824192 (#136015) üzenetére


Kaba
veterán

Amikor beírtam 15 darab volt készleten,kb 1 órán keresztül volt kapható.

[ Szerkesztve ]

(#136017) #46824192 válasza Kaba (#136016) üzenetére


#46824192
törölt tag

Ma legalább 4x ránéztem random időpontokban. Egy sem volt, egyszer sem.

Ha legalabb lenne annyi esze valakinek hogy bekapcsol szerver oldalon egy készletértesítő lehetőséget ,az sokat segítene a dolgon.
A telekom legjobb ötlete , az hogy nézegessem ,majd lesz talán egyszer valamikor. Hát köszi.... :C

Nem tudom miből gondolják életszerű helyzetnek ,hogy ha ilyen gyorsan elfogy akkor pont majd eltalálom az időpontot amikor épp van.

[ Szerkesztve ]

(#136018) Kaba válasza #46824192 (#136017) üzenetére


Kaba
veterán

A régi honlapon volt készletértesítés,de kapós terméknél nem segített volna,mivel az értesítő mail csak 15-20 perccel később érkezett.

(#136019) #46824192 válasza Kaba (#136018) üzenetére


#46824192
törölt tag

Itt is van készlet értesítés ,de csak nagyon kevés terméknél.
A chates csajszi is azt mondta hogy ne keressem mert nincs ilyen, aztán elmondtam neki ,hogy van és működik. Egészen pontosan leírtam melyik terméknél és meglepődött hogy tényleg van. Nem értette a dolgot hogy ez hogy lehet.
Mondtam neki nem kell az értelmet keresni , nézd meg a munkáltatód nevét , ennyi a magyarázat! :)

Mellesleg egy 15-20 percel későbbi értesítéssel is előrébb vagyok mint a random időpontokkal.

[ Szerkesztve ]

(#136020) DevKiller válasza #46824192 (#136019) üzenetére


DevKiller
senior tag

Neked egyébként meglehet felelni valamivel?
Ha benézek ebbe a topikba 90% esélyem van arra, hogy panaszkodsz.
Félre értés ne essék, engem csöppet sem zavar a vélemény nyílvánításod, csak olyan érzésem van, mintha az is zavarna téged, hogy Magenta színű T a Telekom logója...

HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

(#136021) Atomantiii


Atomantiii
őstag

Már ma másodjára szakad meg a netem utp-n csatlakozva az ont-hez, de közben meg wifin keresztül van net. Mi lehet a baja?

Ha áramtalanítom a F@st 5655v2-őt akkor egy kb negyed óráig jó majd újra elmegy a net, de wifin keresztül meg megy.

[ Szerkesztve ]

(#136022) snyper990 válasza #46824192 (#136017) üzenetére


snyper990
őstag

Logikusan végiggondolva szerintem még mindig nagyobb esélyed van így random időközönként ránézve ilyen korlátozott darabszám esetén, mintha mindenkit, aki az adott terméket szeretné megvásárolni, egyszerre kiértesítenének, amikor elérhetővé válik...

(#136023) #46824192 válasza DevKiller (#136020) üzenetére


#46824192
törölt tag

Én olyan 50%-ra mondanám. Szoktam ám jókat is írni.
Egyébként ha minden úgy működne ahogy kell, a panaszkodásom redukálódna olyan 20%-ra. Az meg teljesen elfogadható.
Pl. van néhány másik szolgáltatásom is, van olyan akinek a telefonszámát sem tudom, mert egyszerűen csak működik ahogy kell.

A magenta szín csak a tv -n zavar ,egy deka ízlése nincs annak aki ezt bele erőltette a felhasználói felületbe.

De írok neked most külön csupa jó dolgot!
A feltöltésem a koaxon nem sza..a össze magát legalább 2 hete. Bár a letöltés csak mostanában 180 mega/sec a megszokott 245 helyett , de elengedem. Sőt ezt be aem írtam egyszer sem.
A 2ndssid -vel már nem csesztetik a modemet ,így nem szakad meg a wifim. Az android box már legalább 2 hete nem írta ki,hogy multicast beállítás hiba. Legalább 3 hete nem írta ki a tvgo hogy élértem a nézések maximális számát.
Azért ezek nem semmi dolgok a sok rossz mellett.
Most hogy a jóságokon túlvagyunk ,már csak a nyereményt kéne tudni beválltani, de majd csak megoldódik az is valahogy.

[ Szerkesztve ]

(#136024) #46824192 válasza snyper990 (#136022) üzenetére


#46824192
törölt tag

Részemről nem biztos. Nekem a munkám miatt valamelyik készülékem garantáltan a neten lóg ,hogy azonnal lássam a bejövö leveleket. Így szerintem jó esélyekkel indulnék az értesítettek között. :)

(#136025) kali válasza Atomantiii (#136021) üzenetére


kali
legenda

Valamelyik oldali eszköz hardveresen vagy szoftveresen, esetleg kábel.
Ki-ki alapon lehet szűkíteni a hibát.

(#136026) jencsikdani válasza jencsikdani (#136001) üzenetére


jencsikdani
tag

Sziasztok. Olyan gondom van hogy próbálkozások után a telekomos router esetén, internet kábelen keresztül van internet viszont WiFi esetén egyik készüléken sincsen internetkapcsolat. Újrainditás történt, eddig ilyen esetnél működött most viszont csak pár percig hozza vissza utána megint elmegy. A központot hívtam, küldtek rá szoftverfrissitést. De mivel a wifi csak egy extra kiegészítő így nem tudtak más segitséget nyújtani. Ti tudtok rá mondani valamit?
Röviden:Kábelen keresztül van internet viszont wifin keresztül nincsen, se telefonon, se számítógépen.

Huawei Mate 20 pro --> *Xiaomi 12T*

(#136027) #46824192 válasza jencsikdani (#136026) üzenetére


#46824192
törölt tag

Nem extra! Ha bizonyítottan elromlott akkor az cserés.

Legalábbis nekem ebből ez jön le.
ászf 8melléklet 1.1

A Szolgáltató tulajdonában álló Wi-Fi képes Berendezés olyan meghibásodása minősül a Szolgáltató hibás
teljesítésének, amely miatt a Wi-Fi szolgáltatás nem érhető el.

[ Szerkesztve ]

(#136028) Balcsix válasza #46824192 (#136027) üzenetére


Balcsix
senior tag

Nem, amennyiben vezetéken csatlakozva hibátlan a kapcsolat/internet elérés, és csak wi-fin keresztül van probléma, azért nem vállal felelőséget a T.

[ Szerkesztve ]

(#136029) #46824192 válasza Balcsix (#136028) üzenetére


#46824192
törölt tag

Ez nincs leírva a mellékletben ,vagy csak nem láttam.

+A melléklet ebben a felfogásban csak akkor jöhetett volna létre , ha lenne olyan eszköze a t-nek ,ami csak wifi és nincs lan. De ilyet nem telepítenek végpontra sehol sem.

(#136030) jencsikdani válasza #46824192 (#136027) üzenetére


jencsikdani
tag

Nekem már 3 ügyintéző azt mondta hogy extra, mindegyik próbált segíteni. Azt is mondták hogy emiatt nem cserélik mert csak extra :F

Huawei Mate 20 pro --> *Xiaomi 12T*

(#136031) Balcsix válasza #46824192 (#136029) üzenetére


Balcsix
senior tag

Van pár ilyen bejegyzés a T fórumán. Leírják, hogy az ONT/HGW wi-fi kapcsolatára nem tudnak garanciát vállalni, ha LAN kapcsolat okés.

#136030jencsikdani Ha biztos vagy benne, hogy az eszköz a rossz, akkor bejelentheted hibaként, viszont ha a kiérkező szakember úgy állapítja meg, hogy minden okés, akkor kiszállási+szervizdíj lesz a vége (már pedig ha csak ez a hiba áll fenn, akkor sajnos elég valószínű).

[ Szerkesztve ]

(#136032) kali válasza jencsikdani (#136030) üzenetére


kali
legenda

Ha egyértelműen a szolgáltatói eszköz a hibás, akkor intézniük kell.
Wi-Fi esetén erős az a ha, mert sok tényező befolyásja a kapcsolatot.

(#136033) #46824192 válasza jencsikdani (#136030) üzenetére


#46824192
törölt tag

Akkor mond nekik hogy tessenek elolvasni a saját feltételeik megfelelő pontjait.

De mint mondtam egyértelműnek kell lennie a hibának , mert ha nem ,akkor lehet hogy kifizettetik veled a kiszállást.

Nyilván ennek a megallapítása nagyban függ attól is mennyire vagy szakmailag hozzáértő.

De azt is jegyezzük meg ,hogy 1-2 ügyintéző szeret magas lovon ülni. Engem is fenyített a múltkor az egyik, amikor elszállt a feltöltésem (nem első eset ez a hiba),hogy ő kiküld egy embert eszköz cserére, de valszeg ki lesz terhelve a kiszállás ,mert a vonallal minden rendben.
Kicsit felnyitottam a szemét ,hogy ha véletlen mégsem úgy lenne ahogy ő azt most gondolja ,akkor bizony addig megyek még ő fog fizetni nekem. Végül eljutottunk a rögzített vonalon odáig , hogy akkor most kezdjük előről , vegyük úgy nem mondott semmit, és felvesz egy hibajegyet megjegyzések nélkül :)
(nem is értettem miért nem ezzel kezdük az egészet? Lehet unalmas volt a műszak és gondolta feldoja valamivel)
Milyen érdekes...... nem lett eszközcsere ,csak felhívott egy szerelő, hogy most teszteljem mert elhárították a hibát.

@Balcsix
Nem a T hivatalos fóruma az irányadó, hanem a mindekor érvényes ászf.
Csak tudod a wifire a legkönnyebb minden hibát is ráfogrni és ezt 100ból 99 benyalja.

[ Szerkesztve ]

(#136034) Rise17


Rise17
tag

Hali! Olyan problémám van hogy megváltoztattam a jelszót router jelszót,de viszont nem léptem be mostansag és nem akar beengedni.A reset a hatuljan visszalitja a hatan levo jelszora?

(#136035) #46824192 válasza Rise17 (#136034) üzenetére


#46824192
törölt tag

Igen! Reset után a matricára nyomtatott adatok lesznek érvényesek.

(#136036) Balcsix válasza #46824192 (#136033) üzenetére


Balcsix
senior tag

Az ügyfélszolgálati személynek kötelessége tájékoztatni a bejelentőt az esetleges kiszállási és szerviz díjról (amennyiben történik megoldás a problémára) abban az esetben, ha a hálózaton futtatott mérés alapján nem mérhető hiba az előfizető szolgáltatásán.
Ez nem azt jelenti, hogy biztosan fizetni fog az előfizető, hanem hogy fennáll az esély rá, hogy nem T tulajdonú eszközben van a hiba.
Ha bizonyítottan az ONT-vel van probléma, azt a szolgáltató díjmentesen cseréli (az esetek nagyrészében gondolom user error, vagy valami beállítási gebasz okozza a problémát).

[ Szerkesztve ]

(#136037) #46824192 válasza Balcsix (#136036) üzenetére


#46824192
törölt tag

Természetesen ez jogos és megértem. Csak ez olyan hangnemben történjen ,ahogyan az fizető ügyfél vs. szolgáltató között kell hogy hangozzon.

A szolgáltató nem tudom ,hogy méri a vonalat ,de hogy valami néha ott is bugos az fix. Egyértelmű hibára rámondani hogy nincs hiba az azért beszédes.
Droidvanda kapásból rávágta a nem működö netre és iptv-re ,hogy a vonali vizsgalat nem talált hibát és rámrakta a telefont. Majd újrahívásra végigmondta a rizsát ,hogy nemrég hívtam és akkor inkább kapcsolna egy kollégát. :C

Az biztos,hogy van nem kevés user error a felhasználói oldalon, de hogy a cégnél sem kevés az is tuti!

(#136038) Balcsix válasza #46824192 (#136037) üzenetére


Balcsix
senior tag

Persze van az az eset, amikor rossz napja van az ügyfélszolgálatosnak, stb..., de általában olyan a hozzáállásuk az ügyfélhez mint az ügyfélnek hozzájuk.
Gondolom te sem díjjazod ha egyből úgy esik neked valaki, hogy "neki már pedig igaza van, és most rögtön legyen ez és ez...". Főleg ha mindennapi munkádat végzed, és egy kevésbé tapasztalt, netán totál hozzá nem értő szeretné neked megmagyarázni hogy mi a helyzet.

Nem mondom, hogy a te esetedben is ez történt, mert a fordítottja is előfordulhat amint írtam, de ha az előfizető türelmes, és higgadt az általában mindenkinek jobb lesz a végén. :)

Ha pedig úgy érzed, hogy valamilyen formában megkárosított téged a cég, vagy helytelenül járt el, akkor mehet a reklamáció.

[ Szerkesztve ]

(#136039) #46824192 válasza Balcsix (#136038) üzenetére


#46824192
törölt tag

Csak az utolsó bekezdésre reagálva.

Abszolút nem akarom bántani a srácot. Minden bizonnyal visszahallgatnák a beszélgetést, nekem felajánlanák a szokásos 10-20 ezer forintos alamizsnát, ő meg nem tudom mit kap azért ,hogy elindult a hibás irányba ,majd amikor talán feleszmélt hogy ez nem lesz jó, akkor változtatott. Biztosan nem simogatnák meg érte. Az egészben nincs annyi hogy az ember kicsesszen a másikkal. Azért ettől több kell ,hogy ez bekövetkezzen.

(#136040) djalmasi válasza #46824192 (#136039) üzenetére


djalmasi
tag

Nálunk 1 hónapja folyamatos rendszerességgel ledurran a Technicolor wifije. A harmadik ügyfelestől is csak azt hallottam 30 percig, hogy ez "kééényelmi fhunkciooo" és nincs csere.

Az állítólagos Technikus meg konkrétan nem értette, hogy miről beszélek, pedig én sem vagyok egy szaki :DDD.

A harmadik beszélgetés után lágyan megkérdeztem, hogy de azért ha kiég egy kondenzátor vagy valamiért lehalna kicserélik?
Mire bőszen fenyegetni kezdett, hogy súlyos anyagi költségekre számítsak ha megrongálom...
Hát mondom csak kérdeztem nyugi és nem kell a havi 3 ezres wifi csomag köszi :B

(#136041) Kaba válasza jencsikdani (#136026) üzenetére


Kaba
veterán

Amit megtehetsz.Szétválasztod a 2,4 és 5Ghz hálózatot külön megjelöléssel,így mindig a kívánt hálózatra kapcsolódhatsz.WPA2-es titkosítást állítasz be,ezt a legtöbb eszköz tudja,amennyiben lehetőséged van a szolgáltatói modemet áthelyezed egy másik helyre,vagy saját routert használsz.

(#136042) #46824192 válasza djalmasi (#136040) üzenetére


#46824192
törölt tag

Ez a kényelmi funkció szöveg láthatóan jól bekattant náluk.

(#136043) Kaba válasza djalmasi (#136040) üzenetére


Kaba
veterán

A Technicolor wifije az általában jó és stabil szokott lenni,vélhetően ez is nehezítette a problémád ecsetelését.A wifire korábban sem volt garancia.A telefonbeszélgetések rögzítve lesznek,ezért nem érdemes esetleges eszközhibát előre jósolni.
Amennyiben már mindent próbáltál(újraindítás,wifi szétválasztás,security mód megváltoztatás,(a lehetőségeidtől függően módem áthelyezés,saját router),akkor próbálj hibajegyet felvetetni és ezt megújítani).

(#136044) snyper990 válasza #46824192 (#136027) üzenetére


snyper990
őstag

Igen, de jencsikdani leírása alapján a wifihez tud csatlakozni, csak internet nincs rajta. És az általad idézett rész felett meg ez áll: „A Wi-Fi szolgáltatásra a Szolgáltató nem vállal minőségi célértékeket.”
Azaz ha nem lenne egyáltalán elérhető wifi hálózat, az alapján lehetne jogosan reklamálni. Így viszont szerintem nem.
Továbbá ÁSZF 2c melléklet 1.3. pontja: „A szolgáltató felelősségi határát jelentő hálózati végpont Az Internet szolgáltatás Hálózati végpontja a Szolgáltatói berendezés Ethernet portja”
Erre szoktak utalni, mikor azt mondják, hogy a wifi extra szolgáltatás.

Azzal egyetértek, hogy néha fura a szolgáltató és egy-két ügyintéző hozzáállása, de az biztos, hogy jogilag bebiztosítják magukat minden esetben.
Bár én sosem használtam az ONT wifijét (szerencsétlen helyen van, de az odahelyezés járt a legkisebb szívással), szerintem ott valami konfigurációs probléma lehet, vagy valamelyik saját eszköz okozhatja az anomáliákat. Vagy talán valamelyik másik, közeli wifi hálózat.
Azt már csak félve merem megkérdezni jencsikdanitól: nem jelent meg véletlenül egy 2ndssid vagy valami hasonló nevű wifi hálózat az elérhető hálózatok listájában?

(#136045) #46824192 válasza snyper990 (#136044) üzenetére


#46824192
törölt tag

Ebben az esetben nem a nem működő netet kell rekmamálni (ha az megy a lan porton) ,hanem a nem működő wifit.
Ha berendezés hiba miatt nem megy , akkor az hibás teljesítés! Ezen nincs mit szépíteni.
Az ászf -el természetesen jól bevédik magukat, de az a mondat hogy "csak egy extra" (és ezért meg sem mozdulok hanem lerázlak) ez így nem állja meg a 100%-ban a helyét, hiszen ott a pakliban a T eszközhiba lehetősége is.
Ászf így vagy úgy ,meg lehet a fogást találni rajtuk, csak okosnak kell lenni. Ugynakkor nagyon nagyon kevés user van aki , aki tűzben tartja a vasat és addig üti amíg meleg.
Inkább elfogadja amit mondanak és az a cég gyönyörűen ki is használja.

Az egésznek a kulcsa ,hogy tudni kell bizonyítani az eszközhibát. A cég szemlélete és alkalmazottai miatt ez nem egyszerű, de egyáltalan nem lehetetlen. Tisztán látszik hogy mindent is user error felfogással indítanak, aztán amikor a user elkezd hozzá érteni, akkor már jönnek az egymásnak ellentmondó válaszok , a hát így....hát úgy ..... és sokszor hamar elkezdenek efogyni az érvek. 10 év tapasztalat alatt előttem ez a kép gyönyörúen és tisztán kirajzolódott.

[ Szerkesztve ]

(#136046) #46824192 válasza #46824192 (#136045) üzenetére


#46824192
törölt tag

Én már számtalasznor végigvittem az igazam velük szemben. Hol visszafizetés , hol ilyen olyan számomra kielégítő megoldás lett a vége. És egyáltalán nem azért , mert egy "jelentgető ...i vagyok" (megkaptam már ezt is nem egyszer :) ) , hanem egyszerűen csak nem szeretem ha madárnak néznek, illetve maximálisan felk.r , ha a szerződést csak nekem kell kötelezően betartani , a másik félnek meg nem annyira , csak amennyire épp kedve van.

(#136047) freeknight válasza djalmasi (#136040) üzenetére


freeknight
őstag

Kényelmi funkció a wifi? 2022-ben? Az úgy szép.
Ráadásul a saját eszközükről van szó, amit kötelesek lennének minden funkciójára nézve hibamentesen üzemeltetni. Ha ez nem megy, legalább arra adnának lehetőséget, hogy akkor egy sima modemet raknának és utána az ügyfél úgy oldja meg a wifit ahogy akarja.

(#136048) Kaba válasza freeknight (#136047) üzenetére


Kaba
veterán

Nem kötelező a szolgáltatói eszközt használni,köthetsz utána saját routert és használhatsz egyéb eszközöket is(pl.Mesh wifi rendszert).A wifit belső és külső tényezők is befolyásolhatják ezért nincsen rá garancia.Van ahol kifogástalanul működik,van ahol kevésbé.
Az újabban adott szolgáltatói eszközök wifijével általában nincsen gond.

[ Szerkesztve ]

(#136049) snyper990 válasza #46824192 (#136045) üzenetére


snyper990
őstag

De pont ez az, hogy a wifije saját bevallása alapján működik, a hálózat elérhető, lehet hozzá csatlakozni. Így milyen alapon reklamálna? Főleg úgy, hogy az ÁSZF-ben benne van, hogy nincs vállalt célérték vezetéknélküli internetelérésre a szolgáltató részéről, azaz a 0 is elfogadható érték. A wifi működése és az internetelérés nem ugyanaz.
Szerintem nem eszközhiba, de ha az is, így elég nehéz lesz bebizonyítani. De megvan a lehetőség a probléma kivizsgáltatására a szolgáltatóval, ha meg kiderül, hogy mégis annak van igaza, akkor az efinek fizetnie kell, ami szerintem szintén jogos. Csak akkor meg azért megy a hiszti.
Saját tapasztalatból és az ilyen fórumtopikok olvasása alapján kb. 99%-ban tényleg user errorról van szó. Bár ez is képlékeny, mert ha nem egyszerűen és megfelelően kezelhető/beállítható egy eszköz, az tervezési vagy fejlesztési (=eszköz)hiba eredménye, arról és az ellen a felhasználó nyilván nem tehet. És a szolgáltató szemszögéből meg szerintem teljesen érthető, hogy olcsóbban kijön (kevesebb és kevésbé leterhelt hálózatos alkalmazott szükséges), ha ez az alap hozzáállás, és inkább kompenzál azért az 1%-nyi esetért, amikor ő téved...
Persze ha biztos vagy benne, hogy neked van igazad, és bizonyítani is tudod, teljesen jogos, hogy végigviszed az ügyet. De az első lépésnek akkor is annak kell lennie minden esetben, hogy megbizonyosodsz róla, hogy neked van igazad.

(#136050) #46824192 válasza snyper990 (#136049) üzenetére


#46824192
törölt tag

Inkább általánosságban értettem , mint erről a konkrét esetről.

Én jelenleg is tudok olyat akinél egyes eszközök csak akkor hajlandóak a T eszközére kapcsolódni , ha nyitott a wifi. Ha bekapcsolsz bármilyen szabvány védelmet a menüben , akkor nem csatlakoznak.

Természetesen azonos körülmények között és ugyanolyan konfigurációval tesztelve saját eszközzel és úgy minden rendben. Javasoltam , hogy ezzel nyugodtan kérjen eszköz cserét , mert egyértelmű a dolog. Tudomáson szerint nem lett nála cserélve. Tudod "a wifi csak egy extra". Természetesen ez az ő döntése ha elfogadja ezt a választ.

De hogy pl. erre a konkrét esetre egyetlen lépést nem tesz a cég a megoldás érdekében az nettó ......ség!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.