Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#113001) DJ. Ru$y válasza csonka (#113000) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Akkor a Telekom optikán szolgáltat, mivel koaxon nincs 1000/1000-es csomag. Az IPTV nem számít semmit, minden technológián UTP-vel csatlakozik a Telekomos központi egységre.

Optika, mint technológia megbízható, valószínűleg nyersz ezen a téren váltással. TV-ben nem tudok nyilatkozni.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#113002) DJ. Ru$y válasza marec1122 (#112999) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Persze, hogy egy alhálózat. Ha a saját routeredet AP módba kötöd be LAN-LAN vagy LAN-WAN, de dedikált AP móddal rendelkezik a router, akkor ugyanabban a hálózatban lesznek az eszközök.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#113003) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Sziasztok!

Bekötöttek ma hozzám optikai ezres netet, természetesen Sagemcom F@st 5655v2 ONT-vel. A probléma az, hogy nem kap IPv6 címet, és az ONT felületén az Internet Connectivity - Basic menüben is csak az IPv4 rész látszik. Felhívtam a 1414-et, elvileg bekapcsolták az IPv4/IPv6 módot, de még mindig nem kap. Próbáltam már párszor újrakapcsolódni. Várjak vele pár napot, vagy felejtsem el?

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#113004) DJ. Ru$y válasza szabogabor10 (#113003) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Saját routert használsz vagy a Sagem működik routerként? Volt itt téma, hogy hekktikusan működik, ha PPPoE Passthrough módban van utána eszköz. Amúgy meg elvileg az ügyfélszolgálat tudja kapcsolni.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#113005) szabogabor10 válasza DJ. Ru$y (#113004) üzenetére


szabogabor10
veterán

Próbáltam úgy is, hogy simán csak a Sagemcom kapcsolódik rákötött router nélkül, meg PPPoE passthrough-val is Asus router-rel (LAN1 portba), azt natív IPv6-ra állítva. Sehogy se akar működni sajnos.
Ha tényleg tudja konkrétan állítani az üfsz, akkor engem nagyon félrevezettek, aminek nagyon nem örülök.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#113006) DJ. Ru$y válasza szabogabor10 (#113005) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Ha PPPoE Passthrough van, akkor nem biztos, hogy működik a bekapcsolás, keress rá az IPV6-ra itt a topikban, aztán rájössz, mi a gond. :(

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#113007) szabogabor10 válasza DJ. Ru$y (#113006) üzenetére


szabogabor10
veterán

Olvastam igen. Viszont akkor se kapott IPv6-ot a Sagem, amikor még nem köttöttem rá router-t, és nem kapcsoltam be a PPPoE passthrough-t. Szerintem konkrétan nem osztanak nekem IPv6 címet. :(

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#113008) enginev3.0 válasza csonka (#113000) üzenetére


enginev3.0
félisten

Cseréld le :K

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#113009) Kepe válasza Sipi- (#112969) üzenetére


Kepe
aktív tag

Szia.

Ha a TR069... sorra rákattintva a login nevet és jelszót kitörlöd, mentes után a 8245H modemként üzemel. Ha utána kötsz egy routert pppoe csatlakozás beállít és a router fogccsatlakozni. Login adatokért keresd a szolgáltatót. Üdv. Kepe

"Élj úgy, mint nem akárki és halj meg úgy, mint bárki!''

(#113010) Beniii06 válasza szabogabor10 (#113003) üzenetére


Beniii06
őstag

Fontos neked az ipv6? Van ipv6 only oldal vagy szolgáltatás, amit el akarsz érni?

Nálam is optika van ipv4-el és minden tökéletesen működik.

Inkább keress vissza, hogy miért/miért nem ad ipv6-ot az ügyfeleknek a Telekom, mert ebből a témából a legutóbb is oldalnyi off hsz. lett, amikor felhozódott. Rövid válasz: ad, csak nem mindenkinek elérhető technikai okok miatt, hosszabban: keress vissza.

"Got any other secret weapons?"

(#113011) szabogabor10 válasza Beniii06 (#113010) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nem igazán találtam meg az okot visszakeresve se, hogy ha valóban kapok IPv6 címet, akkor az a saját nyomorult eszközükön miért nem jelenik meg. Bárhogyan ferdítjük, ez azért alapelvárás lenne. Na meg az is, hogy ne nekem kelljen már telefonálgatni, hogy legyenek szívesek adni, amit ráadásul látszólag képtelenek megtenni. 2020 van, minden szolgáltatónak kötelező lenne már normálisan kezelni az IPv6-ot. Ne dugjuk homokba a fejünket. Nem vitát akarok indítani, csak leírtam a véleményem.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#113012) Beniii06 válasza szabogabor10 (#113011) üzenetére


Beniii06
őstag

Pedig egyszerűen rákeresve az "ipv6" szóra(ahogy TG is javasolta), egyet visszalapozva, lapalján ott is van 3 hsz. egymás után amik és az azokra adott válaszok bőven taglalják az okokat.

Arra nem válaszoltál, hogy miért annyira fontos ez neked, lehet nincs is rá szükséged. :U

"Got any other secret weapons?"

(#113013) szabogabor10 válasza Beniii06 (#113012) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ha a hibákra gondolsz, engem nem igazán érdekelnek. Ha az IPv6 miatt előjönnek nethibák, letiltom manuálisan. Csak legalább próba gyanánt engedélyezzék nekem, ha kérem, és ne legyenek tele műszakisoknak álcázott tájékozatlan ügyfelesekkel, mert az nagyon idegesítő mindenkinek.
Specifikus célom amúgy nincs vele, csak ha már van, hadd használjam. Írok egy szép levelet nekik asszem. És részemről le is zárhatjuk a témát, nem akarok senki lelkébe beletaposni.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#113014) Keef_Lee


Keef_Lee
senior tag

Koaxos Sagemcom HGW-be dugott telefon nem akar a nyári időszámításra váltani.
Kerestem a HGW-ben az idő beállítást, de nem találtam ilyet. Viszont a naplójában meg eleve más időpont van.
6.38-kor a telefonon 5.38 van, a HGW naplójában meg 8.38

(#113015) Beniii06 válasza Keef_Lee (#113014) üzenetére


Beniii06
őstag

Telefonon nem lehet időt állítani? Kézikönyvében nézted?
A típusa lemaradt.

"Got any other secret weapons?"

(#113016) Keef_Lee válasza Beniii06 (#113015) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

Philips CD 140 a telefon, de még sosem állítottam. Szolgáltató váltáskor az első telefonálás után beállította magát.

(#113017) Beniii06 válasza Keef_Lee (#113016) üzenetére


Beniii06
őstag

A kézikönyv szerint [kép] tényleg csak időformátumot lehet rajta módosítani. Itt a helyedben megváltoztatnám az időformátumot 12 órásra, majd vissza, hátha megoldja. Ha nem jó, akkor ilyen sorrendben, telefon ki/bekapcsolása(majd kikapcsolva tartása a köv lépésnél), bázisállomás áramtalanítása (majd kikapcsolva tartása a köv lépésnél), HGW újrainditása(koaxosnál nem számít az újraindítások száma) és végül visszakapcsolni az összeset visszafelé haladva. Ha te is be tudod állítani a telefont, akkor egy gyári visszaállítás a telefonon. Több tippem nincs.

"Got any other secret weapons?"

(#113018) Keef_Lee válasza Beniii06 (#113017) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

Kösz. A kép alapján már be is állítottam, mert azt írja, hogy állítsam be 24 órás formátumban. Számokkal megadva. :)
Ettől még érdekes, hogy eddig, hogyan állította be a HGW. Az meg még érdekesebb, hogy a HGW naplóban miért nem jó az idő.

(#113019) Beniii06 válasza Keef_Lee (#113018) üzenetére


Beniii06
őstag

Mentsd el magadnak a kézikönyvet, később még jól jöhet. [pdf]

"Got any other secret weapons?"

(#113020) Keef_Lee válasza Beniii06 (#113019) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

Kösz, de már lementettem :)

(#113021) adika4444 válasza szabogabor10 (#113003) üzenetére


adika4444
addikt

Hali!

Az optikai IPv6 egy fajta mumus a Telekomnál. Tudnak adni címet mind a Sagem-re, mind saját eszközre, ez tapasztalat.

A probléma viszont az, hogy az ÜFSZ-on vagy nem értik miről van szó, vagy értik, de azt állítják nem lehet bekapcsolni. Én egy hónapig küzdöttem velük, amikor is végül egy nagyon korrekt fiatalember engedélyezte a szolgáltatást. De előtte tényleg mindent mondtak. Volt körzeti korlátozás, automatikus engedélyezés, illetve rengeteg a melléduma, hogy az IPv4 címem attól még nem fog megszűnni, meg hogy v6-ból csak egy címet tudnak adni (ezutóbbit nem is értettem).

Szóval ha megéri a küzdést akkor pár naponta érdemes rájukcsörögni, és technikust kérni, meg a sikertelen ügymeneteket jól lehúzni SMS-ben (nem is okvetlen lepontozni az ügyintézőt, hanem leírni mi a gond).

Mindenkinek:
Többször felmerült a kérdés, hogy miért a v6. Nekem az egyik legfontosabb érv mellette, hogy nem ritkán ugyanahhoz a célhoz v4-en és v6-on teljesen más útvonalon megy a forgalom, és a v6 nem egyszer sokkal kevésbé terhelt, eredmény a kisebb válaszidő és nagyobb sebesség párosa, főleg külföldre. Illetve ha valami gond van a tranzittal, mondjuk épp v6-on kezd el akadozni a forgalom, v4-en szinte biztos, hogy nem lesz gond, meg ugye ahogy fenntebb írtam, fordítva.

[ Szerkesztve ]

üdv, adika4444

(#113022) DJ. Ru$y válasza adika4444 (#113021) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Addig gyorsabb a v6 valószínűleg, amíg nem kapja meg mindenki a v6 címet, utána ugyanúgy belassulhat, mint a v4.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#113023) Grougon válasza szabogabor10 (#113013) üzenetére


Grougon
tag

Alapból nem adnak IPv6ot, de fel kell hívni őket és azonnal be állítják. Először álküldött a fizetős ügyfélszolgálata, ott mondta az ember hogy menjek vissza a simára és erőltessem hogy kapcsolják be. 2 perc alatt megvolt.

(#113024) #42556672


#42556672
törölt tag

Eltűnt a kép a TVGO-ról, csak egy szomorú emotikon van a bal felső sarokban. Nálatok?

(#113025) bohoc71 válasza #42556672 (#113024) üzenetére


bohoc71
aktív tag

Nálam már kb 2 hete csak 1-2 percet megy folyamatosan,azután megáll.. A play áruházban is sokan panaszkodnak.

Meghajlás...Puszi...Taps....

(#113026) Darkness


Darkness
aktív tag

Írj Nekünk...

Használhat... Én megtettem és Nekem megy rendesen azóta. Fentebb volt róla szó, hogy valamit kicsit "elnéztek" egy frissítésnél.

Vissza is hívott egy ottani dolgozó, hogy érdeklődjön, hogy megjavult -e... :)

Adj egy falat falat, mondta a falat faló faló. - Cinkosok között hallgatag a néma. - „Azarath, Metrion, ZINTHOS!” - Rock Fire? - No, Sky.

(#113027) szabogabor10 válasza adika4444 (#113021) üzenetére


szabogabor10
veterán

Szia, köszi szépen a választ. Írtam egy szép panaszlevelet, amiben erősen kifogásoltam mind az IPv6 hiányát, mind a call center ügyfelesek minőségét, kiemelve a 2. ügyintéző (hölgy) lekezelő hangnemét. Egy tuti, küzdeni a végsőkig fogok. Kíváncsi vagyok, kötik-e a válaszukban az ebet a karóhoz, ha igen, nem fogom őket békén hagyni, nagyon nem.
Fura amúgy, a 2 tegnapi ügyfeles közül egyikről se jött eddig értékelési kérelem SMS-ben, pedig korábban szokott.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#113028) Beniii06 válasza szabogabor10 (#113027) üzenetére


Beniii06
őstag

"Írtam egy szép panaszlevelet, amiben erősen kifogásoltam mind az IPv6 hiányát, mind a call center ügyfelesek minőségét, kiemelve a 2. ügyintéző (hölgy) lekezelő hangnemét. Egy tuti, küzdeni a végsőkig fogok."

Sok lehet a szabadidőd(mintha ollóval nyírnál füvet, olyasmi haladás várható az ügyben). :DDD De hajrá és várjuk a fejleményeket!

"Got any other secret weapons?"

(#113029) szabogabor10 válasza Beniii06 (#113028) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nem nagyon van hova menni ugye mostanában sajnos (kezdek is beleőrülni), szal a munka mellett marad ez.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#113030) flash-


flash-
veterán

üdv
van egy gond!
nyugdíjas anyukámnak van egy Cisco ISB2201-es iptv egysége..
próbáltam volna az iptv egység távirányitóját ráokositani a tvjére..
találtam egy telekomos leírást hogy a bekapcsgombot és valamelyik számot kell nyomni(4-9)
mivel a listán nem volt a cisco egység végig probálgattam mindegyikkle, de nem történt semmi
viszont tönkrement? ennyitől!
reseteltem az iptvegységet de továbbra sem érzékel semmit a távirányitóra..ötlet??
(elemet is cseréltem)

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#113031) Surplus válasza flash- (#113030) üzenetére


Surplus
tag

A tv típusához tartozó kódot kell beütni. Adtak hozzá egy leírást, abban minden benne van. Ha nincs meg, a Telekom honlapjáról letölthető.

(#113032) kopa1 válasza flash- (#113030) üzenetére


kopa1
aktív tag

1.) Valószínűleg te nem a TV-t párosítottad a távirányítóhoz, hanem a Távirányító -> STB párosítást piszkáltad...
Tehát:
"A távirányító beállításához tartsa lenyomva körülbelül 5 másodpercen keresztül
a set top box bekapcsoló gombot a használni kívánt set top box típushoz tartozó
számgombbal együtt. A sikeres beállítás megtörténtét a set top box bekapcsoló
gomb körüli LED kétszeri felvillanása jelzi.
Az egyes set top box típusokhoz tartozó számgombok a következők:
▪ 9.: Kaon CO1000, Kaon CO1000P, Kaon CO1600, összes IPTV set top box

2.) Ahhoz, hogy a Távirányító -> TV-t összekapcsold:
Nyomja le a piros és kék gombokat egyszerre körülbelül 3
másodpercig. Ezt követően a set top box bekapcsoló gomb körüli
LED pirosra vált.
2. Üsse be a 992 kódot, majd a táblázatban lévő kódok közül keresse
ki a TV készüléke típusának megfelelőt, és üsse be azt is. Pl.
Samsung TV készülék esetén az alábbi kódot kell beütni: 992 2448.
3. Tartsa lenyomva a Némítás gombot mindaddig, amíg a TVkészülék el nem halkul.
4. Amennyiben a TV elhalkul, nyomja meg az OK gombot, amivel a TV
funkció beállításra kerül.

A kódok itt találhatók:
Régi univerzális
Új univerzális

"a kommentek mindennemű egyezése a valósággal csupán a véletlen műve..."

(#113033) DJ. Ru$y válasza kopa1 (#113032) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Ezt betehetem majd az összefoglalóba? :R

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#113034) luciferk válasza kopa1 (#113032) üzenetére


luciferk
senior tag

Érdekes módon a JVC TV nem szerepel az új univerzális-ba🙄, a régíbe megadott kód pedig nem jó.

(#113035) hun005a


hun005a
tag

Sziasztok
Albérletben melyik lehetséges szolgáltatás bekötésekor?
A főbérlőnek kell intézni,vagy az albérlő nevére is lehet?
Elmondaná valaki a folyamatot.
Online el tudom intézni így is?

köszönöm

(#113036) TheMarci válasza hun005a (#113035) üzenetére


TheMarci
addikt

Én asszem ilyet adtam a bérlőknek, ők intéztek mindent:

[link]

De volt, hogy nem kértek semmit.

[ Szerkesztve ]

Do You Dream?

(#113037) taki01 válasza hun005a (#113035) üzenetére


taki01
őstag

Használd a keresőt nem rég volt téma itt a topikban.
[link]

[ Szerkesztve ]

(#113038) DJ. Ru$y válasza hun005a (#113035) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Telefonon intézd (1414) ne online, jobban jársz. ;)

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#113039) Pyro05


Pyro05
tag

Sziasztok!

Két hete online leadtunk egy szolgáltatás (iptv + internet) valamint eszköz (55Q70) igénylést. Pár napra rá jött a válasz, hogy elutasították, telefonáljunk.

Hívtuk öket és kiderült, hogy az a baj, hogy az eszközkedvezményt nem vehetjük igénybe, mert nincs 6 hónapos az előfizetés. Mondtuk, hogy semmi baj, mert van másik néven több éves előfizetésünk is, mehet arra, de végül az ügyintéző hosszas várakoztatás után azt mondta, hogy az újra is tudnak adni kedvezményt.

Elfogadtuk, mondta a hölgy, hogy majd jön a beszerelő, a tv-t pedig futár fogja hozni egy másik szolgáltatásunk címére. A szerelő megjött, mindent rendben megcsinált.

A tv-ről semmi hír nem volt és közben láttam, hogy a honlapon átkerült utolsó darabok státuszba, ezért félve, hogy el ne fogyjon, ma felhívtuk őket, hogy megerősítsék, hogy minden rendben, majd jön a tv.

Ezzel ellentétben ma azt mondta egy másik hölgy, hogy a második tv rendelést mégis elutasították, hiába mondta az első hölgy, hogy minden rendben. Megvannak az online szerződéseink aláírva. Azt mondták, hogy ki is értesítettek, hogy elutasították, de ez a valóságban nem történt meg.

Most annyi történt, hogy panaszt vettek fel, aminek 30 nap az elbírálása, ami alatt biztosan elfogy a tv. Mi azért választottuk ide is a Telekomot, mert kedvező áron volt a tv. Most kaptunk szolgáltatást, fizethetjük, de készülék meg nincs.

Átverve érezzük magunkat. Az új Samsung modellek drágábban és átszámozva kerültek forgalomba. Ha kapunk 2020-as Q70-et esteleg majd 30 nap után, az dragábban lesz rosszabb minőségű tv. Mit lehet csinálni? A rögzített beszélgetés miért nem véd minket is? Meg lehet gyorsítani a panasz átfutását? Vagy csak kommunikálni valakivel, mert a telefonos ügyintézőtől csak a nem az én hatásköröm jön...

Köszi minden segítséget! :R

War. War never changes.

(#113040) Sipi- válasza Kepe (#113009) üzenetére


Sipi-
tag

Köszi.
Ha az T online felületen átírom a jelszót, akkor az egyből érvényesül vagy kell hozzá idő?
(minimalizáli akarom a router hozzáadás miatti kiesést, mert asszony is home-office-ban van)

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#113041) Beniii06 válasza Pyro05 (#113039) üzenetére


Beniii06
őstag

"Most kaptunk szolgáltatást, fizethetjük, de készülék meg nincs."

14 napon belül elállhatsz a szerződéstől és megszűnik a szolgáltatás. A TV viszont, ha elfogy közben, arra szerintem nem jár kárpótlás vagyis arra hogy a konkrét kinézett példány elfogy. Ha el is ismerik, hogy hibáztak, ha nincs készleten, nem is tudják pótolni.

A többire nem tudok válaszolni, elég egyedi esetnek tűnik.

"Got any other secret weapons?"

(#113042) DJ. Ru$y válasza Pyro05 (#113039) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Miért ne védene a rögzített telefonbeszélgetés?Pont, hogy téged is véd.

Nem lehet, hogy a másik címre értesítettek ki, amire a TV lett rendelve? Ez logikus is lenne.

Kikérheted, bár attól nem leszel előrébb, ha kirúgják az ügyintézőt vagy elveszik a jutalékát. A 30 nap bizony 30 nap. Ennyi a határidő és ezt nem csak ők, de pl. biztosító is így kezeli... 27 napra kaptam választ a hivatalos beadványra. Próbáld meg őket hívni és még egyszer felvetetni a másik címre, többször megkérdezve, hogy minden feltétel adott-e a teljesüléshez.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#113043) Monyos


Monyos
aktív tag

sziasztok!

Adott egy kisvárosi Telekom előfizetés Internet + IP TV (1 box) + telefon VDSL2 vonalon, ZTE Speedport Entry 2i eszközzel.
Korábban sokszor szakadozott az internet kábelen és Wifin is (napközben többször elment pár percre, majd magától visszajött) Ezt a hibát javították, állítólag a bejövő kábellel volt valami gond...

Ami viszont továbbra is fennáll és nem tudom, hogy ez a ZTE csoda betegsége lehet-e, hogy ennyire rosszul kezeli a párhuzamos kapcsolatokat/forgalmat vagy ez a vonal jellegzetessége.
Konkrét példával élve talán jobban tudom szemléltetni:

Be vagyok jelentkezve a céges virtuális gépre a saját itthoni gépemről ami kábellel közvetlenül csatlakozik a ZTE-re és semmi gond, válaszidő tökéletes. Viszont ha Wifin csatlakozó telefonon elindítok Spotifyban egy zenét, abban a pillanatban elkezd szenvedni a kapcsolat, a kattintás válaszideje akár 1-2 másodperc is lehet. És akkor még csak egy számot akartam meghallgatni Spotifyról.
Ha a párom a saját gépén (Wifin keresztül) letölt egy nagyobb fájlt, előfordul hogy akár meg is szakad az én KÁBELEN csatlakoztatott gépemen a Citrix session amivel a céges géphez csatlakozok, így ledob a céges hálózatról.

Úgy tűnhet, hogy a Citrix session allergiás a sávszélesség ingadozásra, de ez általános jelenség:
Nagyobb sávszélt igénylő letöltés közben (kábel/wifi mindegy) senki más nem tud kifelé kommunikálni, még egy Google vagy index.hu sem tölthető be más eszközökön ami a hálózaton van.

Ami viszont érdekes, hogy az IPTV egyáltalán nem befolyásolja a netet. Ha nézi valaki, ha nem, az internet stabil nem okoz semmilyen problémát. Vagy megfordítva, teljesen mindegy, hogy mit töltök a gépen, a TV-t lehet nézni probléma nélkül.

Illetve a sebesség sem ingadozik. Ha a másik oldal engedi, akkor stabilan tölthető a maximális sebességgel.

Szerintetek egy jobb minőségű, erősebb Router bekötése megoldhatná ezt problémát vagy ez a vonal miatt ilyen és el kell fogadni?

A vonal adatai:


(#113044) MrPetya19 válasza Monyos (#113043) üzenetére


MrPetya19
addikt

Bár nekünk tök más rendszer van, de valahogy a citrix és webex nálunk is szakadozik, pont arra ha ingadozik a sávszélesség.

,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog

(#113045) DJ. Ru$y válasza Monyos (#113043) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

1,4 Mb/s a vonalad feltöltése és 12,4 Mb/s a letöltése. xDSL esetén, akár a a feltöltés akár a letöltés eléri a kiadott maximumot, úgy sajnos ez történik. Ebben egy jobb router úgy tud segíteni, hogy van benne normális QoS, amivel priorizálni tudod az egyes folyamatokat. Viszont az ugyanúgy nem fog segíteni azon, ha bekoppan a feltöltés (1,3-1,4 Mb/s-mal töltesz fel), akkor bizony a kapcsolat szakadozhat lefelé is.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#113046) Pyro05 válasza Beniii06 (#113041) üzenetére


Pyro05
tag

A telefonban megbeszéltek alapján, módosították a korábbi szerződésünket (ez a másik cím, ahova a tv-t "küldték futárral") és konkrét készülékkedvezményről szóló szerződés kiegészítést is kaptunk az adott modellre. Ekkor még a webshopban is "raktáron" státuszban volt a tv.

(#113042) DJ. Ru$y:

Vicces lenne, ha minden sms és e-mail értesítés (amiket kapunk a Telekomtól) helyett ezt most levélben tették volna meg az adott címre, de sajnos ez sem történt meg. Ráadásul összesen négy aláírt szerződésmódosító dokumentumot kaptunk. Ezek nem igények, amiket elutasíthattak volna, hanem konkrét szerződések, amikben benne van, hogy miket vállaltunk a kedvezményekért cserébe.

Nem áll szándékomban bosszút állni az ügyintézőn, még csak nem is haragszok rá. Csak édesanyámat költöztetném egy teljesen új lakásba, ahol ez lett volna az egyik fő ajándéka, amire még várnom kell 30+ napot és valószínűleg már nem is lesz belőle semmi, mivel eladták a modelleket azóta. Ez nagyon frusztráló ám...

War. War never changes.

(#113047) DJ. Ru$y válasza Pyro05 (#113046) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Ha ott a szerződés, amiben benne van a TV, letelt a 30 nap, a Telekom nem teljesítette a vállalásait, abban az esetben jelezheted, hogy szerződés nem teljesítése miatt felmondanád a szerződést, hátha lesz hirtelen TV.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#113048) hun005a


hun005a
tag

Hali
Egy pár napja 1000-es optikán ennyit tud gigás kábeles kapcsolattal
[link]

[ Szerkesztve ]

(#113049) Beniii06 válasza hun005a (#113048) üzenetére


Beniii06
őstag

Nem működik a link. :U

"Got any other secret weapons?"

(#113050) hun005a válasza Beniii06 (#113049) üzenetére


hun005a
tag

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.