Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#79601) fecske13


fecske13
tag

Homályosítson fel valaki kérem, hogy ha számhordozásnál a személyi igazolvány és a lakcímkártya száma megegyezik mindkét szolgáltatónál akkor miért kell sz@rakodni az azokból kimásolt adatok (már ha sikerül az üi-nek pontosan kimásolni) azonosságával?

"Az a lényeg, egészség legyen, meg kerozin a repcsibe."

(#79602) Jaded


Jaded
senior tag

Sziasztok!
Fateromat megszívatták, hívták délelőtt a Telekomtól, hogy nyert stb küldjön kódot erre meg erre a számra. Majd a végén jött egy sms, hogy sikertelen és mondta a fószer hogy utánanéz, visszahívja. Nem történt semmi, csak jött később egy sms, hogy lépjen kapcsolatba velük (mert nem tudta felvenni), vagy korlátozzák. A Telekom appban pedig látszódik x összeg, hogy vásárlásra költötte. Ilyenkor mi a teendő? Ki kell csengetni mindenképp vagy tudnak vele kezdeni valamit?

Renault Megane IV Limited

(#79603) Sofian válasza Jaded (#79602) üzenetére


Sofian
őstag

Átverés szagú...

(#79604) Vangelis válasza Jaded (#79602) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Átbaxták mint xart a palánkon!

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#79605) Jaded


Jaded
senior tag

Ez tiszta sor, de tudunk vele valamit csinálni vagy fizethet?

Renault Megane IV Limited

(#79606) jozsi968 válasza Jaded (#79602) üzenetére


jozsi968
tag

[link]
Sajnos sok a jóhiszemű ember. Kicsit gyanakvóbban kell szemlélni a világot!

(#79607) Sofian válasza Jaded (#79605) üzenetére


Sofian
őstag

Telekom felé jelezzétek, főleg hogy az ő nevükkel élnek vissza. Ha a szám is megvan azt is mondjátok el. Hátha nekik sikerül felgönygyölíteni a dolgot...

(#79608) Jaded válasza Sofian (#79607) üzenetére


Jaded
senior tag

Rohadjanak meg..már bocsánat érte. Esetleg valami elérhetőség vagy 1430?

Renault Megane IV Limited

(#79609) Black_Raven válasza Jaded (#79602) üzenetére


Black_Raven
veterán

Hívd a 1777-et. Azzal kezdi hogy., csalók a Telekom nevében.....jól átverték.:( Ja meg pénzt nem adnak vissza.

[ Szerkesztve ]

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#79610) Black_Raven válasza Jaded (#79608) üzenetére


Black_Raven
veterán

Igen 1430-on mindenképpen jelezni kell!

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#79611) jozsi968 válasza Jaded (#79608) üzenetére


jozsi968
tag

(#79612) Jaded válasza jozsi968 (#79611) üzenetére


Jaded
senior tag

Magyarul ha felhívom őket sem leszünk előrébb.

Renault Megane IV Limited

(#79613) jozsi968 válasza Jaded (#79612) üzenetére


jozsi968
tag

Az utolsó mondatot is elolvastad?
"Amennyiben bárki hasonló megkereséssel találkozik, vagy az adataival való visszaélést tapasztal, mielőbb tegyen feljelentést a lakóhelye szerinti rendőrségen."

(#79614) Jaded válasza jozsi968 (#79613) üzenetére


Jaded
senior tag

El, csak ugye a gyakorlat azt mutatja, hogy "kis összeggel nem foglalkoznak". Egyébként 20.000ft-ról van szó, nem a világvége, de azért hiányozni fog a zsebéből.

Renault Megane IV Limited

(#79615) tsteve válasza Jaded (#79614) üzenetére


tsteve
senior tag

idegen telefont töltettek fel vele a kóddal, rendőrséget és telekomot kell értesíteni... sok eredményes nyomozás volt már, hidd el hogy foglalkoznak vele... az én károm pl. 0 Ft volt annak idején (nem paliztak be, sőt én paliztam be a csalókat) , és volt hangfelvételem a csalók hangjával, (többnek is) ami alapján el is itélték őket, a feltöltött telefonszám adatai alapján már itt is el tud indulni a nyomozás

[ Szerkesztve ]

(#79616) Jaded


Jaded
senior tag

Hívtam a 1430-at, de nem tudomeligazodni a sok menüpont között..

Renault Megane IV Limited

(#79617) tsteve válasza Jaded (#79616) üzenetére


tsteve
senior tag

rendőrséget is értesítse.. tegyen feljelentést

(#79618) Black_Raven válasza Jaded (#79614) üzenetére


Black_Raven
veterán

Csak ezek sorozatosan csinálják, előbb utóbb lebuknak.Telekomnál is jelentsd, lehet megtudják nézni a számot, mert együtt működnek a rendőrséggel.Nem kell menüpont a 1430-on , várod amíg azt mondja kapcsolja az ügyfélszolgálatot...

[ Szerkesztve ]

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#79619) Mr.Csizmás válasza Black_Raven (#79618) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

ismeretlen számosnál is?

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#79620) tsteve válasza Mr.Csizmás (#79619) üzenetére


tsteve
senior tag

2 telefonszám van ebben az esetben elvileg: ahonnan hívták és amit feltöltetttek a naiv apukával, mindkettő lenyomozható természetesen, de az sem kizárt hogy a kettő azonos. Emellett a hívó szám is lenyomozható akkor is, ha nem volt kijelzett a csalás idején.

[ Szerkesztve ]

(#79621) Daffni2 válasza fecske13 (#79601) üzenetére


Daffni2
addikt

A szig szám,lakcímkártya szám,nem azonosításra kötelezett adat.
Név,szül.hely,idő,anyja neve lakcíme az azonosításhoz szükséges adat.Ezeknek kell egyezni.

"Aki ad,az nyer"

(#79622) fecske13 válasza Daffni2 (#79621) üzenetére


fecske13
tag

És ezeket a szigből és a lakcímkártyából másolja ki (ha sikerül neki). Az az első, hogy elkérik a két igazolványt, az nem elég nekik, ha én csak úgy simán bediktálok egy adatot.

"Az a lényeg, egészség legyen, meg kerozin a repcsibe."

(#79623) Daffni2 válasza fecske13 (#79622) üzenetére


Daffni2
addikt

Még jó,hogy nem elég bemondásra.

Kérdésedre válaszoltam, a szig és a lakcímkártya számát nem kell feltüntetni a hordozási dokumentumokon.

Az abban szereplő adatoknak viszont egyezni kell a jelenlegi szolgáltatónál,és az újnál.

"Aki ad,az nyer"

(#79624) Indian74


Indian74
senior tag

Sziasztok!!!
Lenne egy fontos kérdésem,vettünk egy telefont 3 napja,de nem tetszik nekünk a telefon,mert nagyon lassu,rosssz az éritö felület,wifi se a legtökéletesebb. :W
De az gond feleségem nevére vettük,webshop-on keresztül,(a 14 napos ellálási jog).
Én is vissza vihetm,vagy csak futárszolgálton keresztül,és tényleg várni kell,kb 15 napot???
Elöfizetés meghosszabítására vettük részletre,de kellne egy megbizhatobb készülék,ez sajna nem az igazi.
A válaszokat elöre is megköszönném.
:R

NAGYPAPA

(#79625) fecske13 válasza Daffni2 (#79623) üzenetére


fecske13
tag

Köszönöm a választ. Kezdem érteni. Csak azt a két adatot nem kell feltüntetni a hordozási dokumentumon ami egyértelműen azonosítja az illetőt (feltételezem ugyanaz a szig.szám másnál nem fordulhat elő).
Viszont ha a házszám után az egyiknél van pont a másiknál meg nincs az biztos nem ugyanaz a személy. Ügyes. :)

"Az a lényeg, egészség legyen, meg kerozin a repcsibe."

(#79626) madle válasza fecske13 (#79625) üzenetére


madle
őstag

Kaptam a Telekomtól egy SMS-t hogy Január 31-én lejár a tavaly vásárolt megye matricám és, hogy váltsak ezen meg azon a számon és módszerrel jegyet. Viszont én nem vásároltam megye matricát a kocsimra tavaly... :D Miért írják ilyen konkrétan? Vagy ez csak egy automata SMS?

(#79627) Black_Raven válasza madle (#79626) üzenetére


Black_Raven
veterán

Nem valami átverés ez is?

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#79628) zzola válasza madle (#79626) üzenetére


zzola
félisten

Hívd fel a T-t és kérdezd meg, hogy foglalkoznak-e ilyennel?

[ Szerkesztve ]

(#79629) Black_Raven válasza Mr.Csizmás (#79619) üzenetére


Black_Raven
veterán

Szerintem hogy nálunk nem mutatja a hivószámot a szolgáltató tudja különben hogy számolják el egymás között a szolgáltatók a hívásokat, ha másnem lekéri a másik szolgáltatótól az adatokat.

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#79630) Daffni2 válasza fecske13 (#79625) üzenetére


Daffni2
addikt

Nem érted.

A szig szám közben változhat, azt általában nem szokták bejelenteni az emberek.
A lakcímet meg igen,mert akkor nem kapná meg a levelet, számlát(ha nem e számlás)

Amikor kötötted a szerződést a jelenlegi szolgáltatónál, akkor az azonosításhoz szükséges adat a név,anyja neve,szül hely,idő,lakcím.Ezt igazoltad az akkori szig-lakcím kártyával.

A hordozásnál ezeknek az adatoknak kell egyeznie.

Melyik szolgáltatótól hordoznál, és melyikhez?

"Aki ad,az nyer"

(#79631) Jaded


Jaded
senior tag

Köszönöm a segítséget mindenkitől, megtettük a lépéseket!

Renault Megane IV Limited

(#79632) madle válasza Black_Raven (#79627) üzenetére


madle
őstag

Arrol a szamrol jott amirol a Telekomos reklam SMS-eket szoktam kapni. Ott vannak az elozmenyek is. Azert nem ertem mert teljesen konkretan irja hogy nekem van megyei matricam es az akkor fog lejarni...

(#79633) tsteve válasza madle (#79632) üzenetére


tsteve
senior tag

nekem is jött ugyanez, ugyanonnan az előbb... és nekem sincs megyei matricám..tényleg fura

[ Szerkesztve ]

(#79634) Zeki válasza madle (#79632) üzenetére


Zeki
nagyúr

SPAM!

Ezek a rohadékok maxi üzemmódra kapcsoltak, nálam 2 naponta jött egy autópályamatrica email, holott tavaly nem is vettem. Spamba raktam, hogy gebedjenek meg.

(#79635) madle válasza Zeki (#79634) üzenetére


madle
őstag

Na az szép megoldás... :)

(#79636) #65388800


#65388800
törölt tag

Üdv!

Az miért van hogy nem fogy a netem? Már egy hete azt írja hogy 2,15 ből van még 2,13 GB de annál már többet használtam. Nézem a frissítési dátumot de ugyan azt mutatja mint korábban. Meg nem értem ha megrendeltem a netplusz L t akkor miért csak 1 GB ot kaptam. Pedig azt írták promóciós adatot aktiváltuk. Vagyis akkor 5,13GB nak kellene lennie

(#79637) zsoltzsolt válasza #65388800 (#79636) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Ezt az adatforgalmat hol nézted?

(#79638) #65388800 válasza zsoltzsolt (#79637) üzenetére


#65388800
törölt tag

Telekom oldalán

(#79639) Black_Raven válasza madle (#79632) üzenetére


Black_Raven
veterán

Ha igazi ne foglalkozz vele.Úgy látom a telekom nagy plusz bevételhez jutni.Kell a bevétel minden lehetőségből.Ezt mutatja a mobilnt akció is.Vagy csak mindenkit magához akar láncolni hogy ne menjenek át másik szolgáltatóhoz(pl.digi) a jövőben sem:)

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#79640) fecske13 válasza Daffni2 (#79630) üzenetére


fecske13
tag

Igazad van, a lakcímen kívül a többi nem nagyon változik és ez a többségnek így jó.

A másik két szolgáltatóról van szó, de szerintem ez itt sincs másképp.
Azzal indult, hogy az akihez hordoznám azzal kezdte, hogy amíg nem egyeztetem le az adatokat a másikkal addig hozzá se kezdjünk. Mivel náluk most kötöttem szerződést így minden adat most lett felvéve, helyesen.
Elmentem a másik szolgáltatóhoz, hogy egyeztessünk. Kérte a két igazolvány, azok alapján ellenőrizte, átírta az adatokat (gondoltam én, mert elég sokat írogatott, nem kérdezett semmit, én meg sem szólaltam). Majd búcsúztunk, hogy minden rendben és a rendszer a többi számnál is frissítette az adatokat.
Elindult a számhordozás és kiderült, hogy a születési hely nem egyezik (az amit a személyi alapján ellenőrzött).
Telefon ügyfélszolgálatra mi a helyzet? Hát nem az van rögzítve ami a személyiben van, fáradjak be személyesen újra átírni, Ő nem teheti meg. Mondtam, két napja voltam pontosan ezért, látja de nem tud segíteni, menjek be megint. Ez még egészséges embernek is bosszantó, én pedig fél lábbal és kézzel élek, nem olyan egyszerű kétnaponta mászkálnom feleslegesen.
Tudom, csak az nem hibázik aki nem csinál semmit.

Ha viszont olyan esettel találkoznak ahol az igazolványok egyeznek, az elég lehetne az azonosításhoz, ott már nem lenne szükséges a többi adat vizsgálata, persze ehhez az kéne, hogy az igazolványszámok is szerepeljenek az elfogadható adatok között.

Na mindegy, marad az újabb út.

"Az a lényeg, egészség legyen, meg kerozin a repcsibe."

(#79641) zsoltzsolt válasza #65388800 (#79638) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Pc neten nézve, belépve a fiókodba?

(#79642) #65388800 válasza zsoltzsolt (#79641) üzenetére


#65388800
törölt tag

Igen

(#79643) Black_Raven válasza #65388800 (#79642) üzenetére


Black_Raven
veterán

Hallgasd meg a 1777-en vagy töltsd le újra a T appot.

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#79644) zsoltzsolt válasza #65388800 (#79642) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Akkor vagy örülj vagy frissítsd az oldalt :DDD
Telefon mennyivel mutat több használatot? Vagy nem változott a fordulónap?

(#79645) Black_Raven válasza zsoltzsolt (#79644) üzenetére


Black_Raven
veterán

Holnapra megjavul, már nem lesz 13.-a.:D

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#79646) #65388800 válasza Black_Raven (#79643) üzenetére


#65388800
törölt tag

A T app azt írja hogy karbantartás.

Az adatfotgalom meg 1 hete nem csökkent pedig mindig friss dátum szerepel ott.

(#79647) #65388800 válasza zsoltzsolt (#79644) üzenetére


#65388800
törölt tag

Tegnap 200 MB ot hasznátam el. De semmi változás.

(#79648) SUPREME7 válasza #65388800 (#79646) üzenetére


SUPREME7
őstag

Kollégám tegnap lenullázta az adatkeretét, T app is nullát írt neki, mégis hasított. Lehet valamin dolgoznak és nem számolja.

(#79649) zsoltzsolt válasza #65388800 (#79647) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Most beléptem az alkalmazásba, de nálam rendben. Igaz ez segítség, s te gondod se oldja meg. Csak infó, hogy nálam rendben.

(#79650) #65388800 válasza SUPREME7 (#79648) üzenetére


#65388800
törölt tag

De a 4GB om sincs meg :(

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.