Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75101) dptrsk válasza HXY (#75093) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Nálunk 2 SIMen aktiválva lett.
Tegnap még nem ketyegett a netplusz s.

De egyébként szept 5ig volt felhasználható.

(#75102) Ryder1 válasza dptrsk (#75090) üzenetére


Ryder1
senior tag

Végignyomkodtam a megrendelést, a végén ez fogadott:
"A feldolgozás során a következő hiba történt!Ön nem jogosult készülékváltásra, díjcsomagja miatt."
3 éve lett véve telefon ehhez a számhoz, nem igazán értem akkor. :U

(#75103) goop


goop
őstag

A fene beléjük. Beleszámít az adat forgalomba a speedtest telekom szerveren is. :(

(#75104) Soulfly842 válasza nikos21 (#75094) üzenetére


Soulfly842
addikt

A számhordozásnak külön díja nincs.

Csak SIM kártya, új előfizetés aktiválása esetén (készülék nélkül):

Abban az esetben kell 5000 Ft. belépési díjat fizetni (nem számhordozás miatt, hanem bármilyen új előfizetés vásárlása esetén), ha hűségidő nélkül kéri valaki az előfizetést. Ennyi erővel viszont már mindegy, ha inkább vállal az ügyfél egy év hűségidőt, ha tényleg csak kártyát akarsz vásárolni. Ez esetben csak 0 Ft a belépési díj kedvezmény, s ha az egy év alatt bármikor felakarja mondani a delikvens, akkor csak ezt a különbözetet kell csak kifizetni (5000 Ft ez esetben a belépési kedvezmény kötbér), ha meg végig megy az egy év, akkor öröm van és bódottág', nem dobtál ki 5000 Ft-ot az ablakon.

(#75105) ForRedGlory válasza Ryder1 (#75102) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ha a felallas valoban az, amit irtal, akkor hivd fel a 1430-at, mert ott valami gubanc lesz.

(#75106) 2thletme2day


2thletme2day
őstag

Sziasztok!

Lehet hülyeséget csináltam. Új készüléket szeretnék vásásrolni. 2016.10.24-én jár le a hűségidő a jelenlegi Music XS díjcsomagomról. Mivel egyetemi tanulmányaimat befejeztem így ezt a jelenlegi csomagot mindenképp váltanom kell. Move S-re váltanék. Gondoltam ha enged már kedvezményesen készüléket vásárolni a jelenlegi előfizetés mellé akkor talán díjcsomagot is válthatok büntetlneül. Rámegyek az online felületen a díjcsomagváltásra, kiválasztom a díjcsomagot amire váltani szeretnék, rámegyek a továbbra és kiírja, hogy a díjcsomag sikeresen megváltoztatva. Most akkor hülyeséget csináltam vagy nem? Azt hittem, hogyha él még a hűségszerződésem akkor addig nem enged díjcsomagot váltani amíg le nem jár vagy legalább csak figyelmeztet a rendszer, hogy 'Hékás, kötbér lesz a vége, biztos meggondoltad?' Jelen pillanatban nem merem megrendelni a kiszemelt készüléket sem hátha belekavar még a dolgokba az is.

(#75107) dedike válasza 2thletme2day (#75106) üzenetére


dedike
addikt

Ez szintén 1430, érdemben ott fognak segíteni.

Jó szerencsét!

(#75108) hurenzon válasza 2thletme2day (#75106) üzenetére


hurenzon
senior tag

Felfelé mindig válthatsz.

(#75109) dedike válasza hurenzon (#75108) üzenetére


dedike
addikt

Azon mi a felfelé váltás? Legfeljebb egy kategória, mivel a Music 500-al drágább, mint a Move hivatkozott díjcsomagja. :)

Jó szerencsét!

(#75110) blackmajesty válasza dedike (#75109) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

music xs egy kategóriával feljebb van mint a move s. pont annyiba kerül mint a move m atk.

(#75111) jksx


jksx
senior tag

Sziasztok!
Most járt le a 2éves otthoni Paletta díjcsomagom. Magenta 1-re kötöttem szerződést, amiben az eddigi Domino feltöltő kártyás csomagom Next S előfizetésre váltottam. A telefonos ügyintéző annyit mondott, hogy kipostázzák az új SIM kártyát. Másnap felhívtak, hogy hétfőn hozza a futár (?) a SIM kártyát és csak személyesen, személyi igazolvánnyal lehet átvenni. Időpontnak 8 - 17 órát mondtak.

Tényleg itt kell rostokolni és várni mikor hozzák a kártyát?
Miért nem lehet meghatalmazást írni ilyen esetre?

(#75112) dptrsk válasza 2thletme2day (#75106) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha nem volt készülék Music XS mellé, akkor szerintem nem csináltál rosszat.
Ha volt készülék, akkor 1430on mondd el, hogy mit akartál, s hogy véletlen volt, nem szeretnél kötbért fizetni vegyenek fel méltányossági kérelmet.
Ahogy a többiek írják kategória ugrás történt lefele.
[link]

Kiegészítés:
Jó lenne ez a táblázat az összefoglalóba.(ha benne van bocsánat, én nem találtam)

(#75113) dptrsk válasza jksx (#75111) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Jól érted, vagy átkéred munkahelyre, ha megoldható ott az átvétel.
A SIMkártya visszaélésre adhat okot, ezért nem veheti át csak a tulaj.
A futárnal elvileg ellenőriznie kell a személyit.

(#75114) jksx válasza dptrsk (#75113) üzenetére


jksx
senior tag

A "segítőkész" Telekomos ügyintéző keményen közölte, hogy márpedig csak a címemre küldik ki a sim kártyát, úgyhogy ilyen természetellenes kéréssel ne is zaklassam, hogy a munkahelyemre küldjék a csomagot. Ez 2016-ban teljesen természetes, hogy az ember szabadság jogcímen otthon üldögél és várja a csomagot, mint a mannát :(((

Azt sem értem, hogy amíg nem veszem át kapom meg a Next S előfizetői csomagot és nem aktiválom, addig az otthoni Magenta szolgáltatás (IPTV, Net, vezetékes telefon) sem aktiválódik...
Nem értem mi köze a kettőnek egymáshoz, ha még a számlázási oldal is teljesen szét lesz választva?!

[ Szerkesztve ]

(#75115) lupus_l válasza jksx (#75114) üzenetére


lupus_l
aktív tag

Próbáld meg Pick Pack Pontra kérni a SIM csomagot vagy ha jóban vagy a munkahelyi GLS futárral (gyk. fix a futár, normális és jattolsz), akkor beszéld le vele, hogy a csomagodat ő vigye ki a munkahelyedre... nálam így működik.

Sajnos teljesen igazad van, a mai világban elég szégyen, hogy szabadságot kell kivenni, hogy egész nap a futárra várhassunk.

(#75116) jksx válasza lupus_l (#75115) üzenetére


jksx
senior tag

Köszi.
Ezekre esélyem sem volt, mert a Telekomos "szolgáltatás" eleve megtagadott minden próbálkozást a cím változtatással kapcsolatban. A munkahelyemen sajnos nincs GLS futár, így nem tehetek mást, mint várom az értesítést, hogy mikor jön a futár.
Az sem semmi, hogy az új szolgáltatást múlt héten szerdán rendeltem meg, csütörtökön közölték, hogy csak a mai napon jön a csomag (úgy látszik gyalog jön vagy BKV-vel...).

(#75117) dedike válasza blackmajesty (#75110) üzenetére


dedike
addikt

Mintha én is ezt mondtam volna.... :P

Jó szerencsét!

(#75118) -secret-


-secret-
Arcképgyáros

Lenne 1-2 kérdésem.

Barátnőmmel van külön-külön előfizetésünk, most gondolkodok egy aranytárskártya előfizun. Ezt hogyan lehet megkötni, én bele tudom a saját előfizetésembe vinni őt és az övét meg le kell mondani?

Ill. írják mondjuk a Next S Aranytárskártyánál, hogy 1GB adatforgalom. Akkor azt úgy kell érteni, hogy mint a 2 telefonra kártyára adnak 1-1GB mobilnetet havonta?

Elnézést, ha hülyeségeket kérdezek de nem értek ehhez.

[ Szerkesztve ]

(#75119) ANDROID??? válasza -secret- (#75118) üzenetére


ANDROID???
addikt

ATK mellé kell egy főkártya, mert csak szólóban nem lehet "társkártya". Lehet vezetékes szolgáltatás (tel.) mellé, vagy mobil előfizetés mellé. Az adatforgalom 1GB/NEXT S (telszám) előfizetés...

Pl. Övé a főkártya a tiéd a ATK pl. NEXT S, vagy otthoni a főkártya és mellé a tiéd a NEXT S ATK és akár lemondod a barátnődét..

(#75120) -secret- válasza ANDROID??? (#75119) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Magenta 1-ben van az én mobil előfizetésem. Az megfelelne főkártyának?!

(#75121) 2thletme2day válasza dptrsk (#75112) üzenetére


2thletme2day
őstag

Na felhívtam a 1430-at! A kedves ügyintéző hölgy azt mondta, hogy mivel a Music XS díjcsomag amúgy is kivezetésre került ezért mindenképpen felszólítottak volna a díjcsomag váltásra. Mondtam neki, hogy a hűségidő még kicsit több mint egy hónapig kötelez ennek ellenére ő azt mondta, hogy nem kell kötbért fizetni sőt készüléket is vásárolhatok.

(#75122) ANDROID??? válasza -secret- (#75120) üzenetére


ANDROID???
addikt

Magenta + főkártya (ami nem ATK) mobil előf. mellé kérhető NEXT (pl.) S ATK. :K

(#75123) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

üdv!

Múlt hét csütörtökön rendeltem online pick pack pontba egy készüléket, ha azt írja most hogy ma délután átvehető akkor az szentírás, vagy csak egy becsült kiszállítási időpont?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#75124) PainKiller13 válasza Motion_Blur (#75123) üzenetére


PainKiller13
őstag

Becsült inkább, hétfőn nemnagyon szállítanak ezek a pick packosok meg webox se.

(#75125) bopeti98


bopeti98
őstag

Net&Roll S csomagnál mióta van 32 kbps-re lassítás a 128 helyett?

(#75126) dptrsk válasza ANDROID??? (#75122) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Magenta otthoni, mint fő szolgáltatás + akár a magenta mobilszám is lehet ATK + lehet még ATK számot kérni.

(#75127) jksx válasza dptrsk (#75113) üzenetére


jksx
senior tag

Na ennek a személyi igazolvány + aláírás beszkennelős csak a tulaj veheti át dolognak semmi értelme!
Ugyanis:
1. az előfizetéses kártyát csak az azonos számú dominó kártyával indított hívással lehet aktiválni.
Nyilván ez a kártya csak az előfizetőnél van, ergo ha elvész vagy ellopják az új előfizetéses kártyát nem tudják aktiválni.
2. az aktiváláshoz szükséges az ügyfél 5 karakteres jelszava. Ezt szintén csak az ügyfél tudja.

A tréhom minőségét illetően, pedig én, mint tulaj sem tudom a saját címemre kiküldött kártyát aktiválni, mert a telefonos ügyfél-szolgálatos elcseszte az 5 jegyű kód felvitelét a sz@r rendszerükben.
Azért írom, hogy egy rakás sz@r az egész kib@szott rendszerük, mert a kedves hölgy 6 karaktert rögzített egy 5 karaktert kérő rendszerben!!! Ezt a csodás rendszer simán hagyta, amit utána sem online, sem diszpécseres ügyintéző, sem személyes ügyfélszolgálati pontos képtelen helyrehozni.
Ebben a trágya rendszerben az a megoldás, hogy nem a jelszót javítják, hanem törlik az egész folyamatot. Ezen 72 (!) órát ülnek ("...jajj istenkém törőjjek vagy ne törőjjek...Te Zsúzsi most mit csinájjak..." mint a kabaréban) és ezután indul az egész rohadt elcseszett megrendelés az adatfelvétellel, új jelszó, új kártya, megint lehet egész nap várni a futárt. :(((
Elnézést a kirohanásért, de ez NEM szolgáltató és NEM szolgáltatás

(#75128) Motion_Blur válasza PainKiller13 (#75124) üzenetére


Motion_Blur
félisten

És valóban... szinte elzavartak amikor odamentem informálódni.. :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#75129) SUPREME7 válasza Motion_Blur (#75128) üzenetére


SUPREME7
őstag

Még tpontba se szentírás, 14-én délutántól átvehető cuccért mentem 15-én - gls már 14-én kiszállította, gondoltam csak a webshop nem frissült, és át is vehetem. Letagadták még azt is, hogy ott van, náluk ilyen nincsen, megnézte a rendelésszám alapján, hívta a kollégát, csoportosan pislogtak nagyokat, majd megállapították, hogy nem tudnak mit mondani, várjam az "sms" - t, hogy átvehető... Rendeltem már pár cuccot de sose kaptam sms-t :DDD ma jött mail, hogy beérkezett az átvevőhelyre, ami már egy hete megtörtént.

(#75130) Vangelis válasza SUPREME7 (#75129) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Csak találtál valamit....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#75131) SUPREME7 válasza Vangelis (#75130) üzenetére


SUPREME7
őstag

Á semmi okosság, csak egy tartozék.

(#75132) ANDROID??? válasza dptrsk (#75126) üzenetére


ANDROID???
addikt

Az ok, de egy "fő"-nek kell lenni, ami lehet az otthoni szolgáltatás (mint írtam), aztán ahhoz lehet 2-3 aranykártya is (azt hogy pontosan mennyi a Telekom oldalán meg lehet találni). :K
Nem mondta, hogy csak 1 ATK lehet.

[ Szerkesztve ]

(#75133) ForRedGlory válasza jksx (#75127) üzenetére


ForRedGlory
félisten

"A tréhom minőségét illetően, pedig én, mint tulaj sem tudom a saját címemre kiküldött kártyát aktiválni, mert a telefonos ügyfél-szolgálatos elcseszte az 5 jegyű kód felvitelét a sz@r rendszerükben."

Sejtettem...jelszo nelkuli rendeles eseten kizarolag sajat cimre lehet kerni a futart. Ez nem hiba, hanem a visszaelesek miatt van igy. Jelszoval torteno belepes utan oda keri az ember, ahova akarja.

(#75134) r3dsnake válasza ForRedGlory (#75133) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Jelszóval történő belépés után rendeltem, és nem adta ma oda a futár családtagnak.

(#75135) dptrsk válasza r3dsnake (#75134) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Jelszoval torteno belepes utan oda keri az ember, ahova akarja

Nem annak akinek, hanem oda ahova.

(#75136) SUPREME7 válasza r3dsnake (#75134) üzenetére


SUPREME7
őstag

Futárfüggő, valamelyik odaadja, csak "maradjon köztünk", valamelyik meg köti az ebet ... elvileg még olyan cuccot se adhatnak át ami nem szerződéses, akár egy tartozék is. Csak annak akinek a nevére szól a rendelés, vagy a rendelés során megadtad mint átvevőt.

(#75137) ForRedGlory válasza dptrsk (#75135) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ott a pont. :)

(#75138) jksx válasza dptrsk (#75135) üzenetére


jksx
senior tag

Ezt akkor magyarázd meg légy szíves az emberközpontú humánus ügyintézőnek, aki szinte ordítva közölte, hogy márpedig csak a számlázási címre állítja be a szállítást.
Érdekes, hogy telefonos szerződéskötéskor bemondásra lehet szerződést kötni. Azonosításhoz elkérheti a jelszót (már ha az idióta cal centeres nem cseszi azt el), kérhet egyéb azonosító adatokat: születési adat, lakcím, személyi szám, anyja neve... Soroljam még???
Érdekes módon a 1412-re futó ügyintézések során az azonosítás nem jelent problémát, így ott egy egyszerű szállítási cím változtatás megoldható.
Mellesleg a sim kártya igényléskor is van számlázási és szállítási cím. Ez csak az ügyintézőn múlna.

ForRedGlory: Ki kell ábrándítsalak, mert a kedves szolgáltatónk a valóságban nem így működik.

[ Szerkesztve ]

(#75139) dptrsk válasza jksx (#75138) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Online rendelés esetén tőlem megkérdezi, hogy hova kérem.
Pont ahogy írod van egy számlázási adat, s megadhatok eltérő szállítási adatot.

Telefonon nem tudom hogy működik.
Családban maga a GLS ajánlotta fel 3 éve, hogy lakcím helyett következő nap, másik futár viszi a másik kerületben levő munkahelyre.

(#75140) jksx válasza dptrsk (#75139) üzenetére


jksx
senior tag

Online rendelni nem tudtam, mert a szerződés kötéskor a cal centeres azt mondta, hogy a kártya átvételéig és annak aktiválásáig ne is lépjek be. Utólag belegondolva be sem tudtam volna lépni, hiszen a Next S kártyához az ügyfélazonosítót sem kaptam meg. A jelszó, mint utólag kiderült az meg hibás volt. Most az egészet "visszatörlik", de előtte ülnek még egy kicsit (72óra) rajta, hogy aztán előröl kezdődjön az egész mizéria. Mult héten szerdán indult a regisztráció, gondolom jövő héten talán kapok új kártyát (mert a jelszót nem tudják megváltoztatni 2016-ban).
Ez az egész szerintem arra jó, hogy közben az azonnal megszüntetett kedvezményes díjcsomag, most hűség nélkül ketyeg, emelt áron. A lehúzáson kívül mást én nem látok benne.
Azt, hogy a cal centeres miért nem volt hajlandó a számlázási és szállítási címet szétválasztani arról megvan a véleményem.
Minden esetre a következő kártya kiszállításkor majd a futár kénytelen lesz a munkahelyi címemre áthozni a csomagot, mert nem fogok még egyszer otthon dekkolni a színvonalas szolgáltatás miatt.

(#75141) icecave


icecave
nagyúr

Sziasztok!

Van egy Next S aranytárskártya csomagom, amire lejárt a hűség. Most nem szeretnék mobilt venni (talán jövőre), de ha nem hosszabbítom meg a hűségem, akkor a kedvezményes 5490-ről 7990-re ugrik a havidíjam. Azt lehet, hogy telefon vásárlás nélkül hosszabbítok, majd ha úgy döntök, hogy kell egy mobil, akkor "ráhosszabbítok" egy mobil vásárlása keretében, vagy akkor meg kell várnom, míg lejár?

(#75142) dptrsk válasza icecave (#75141) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Hosszabíthatsz most nyugodtan.
Külön van tarifa és készülék hűség, így ha most nem veszel telefont nem lesz készülék hűséged.
Viszont, majd ha veszel készüléket, akkor nem egyszerre fog lejárni a 2 hűség, hanem 2 eltérő időpontban.

(#75143) dptrsk válasza jksx (#75140) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Telekom online felületére telefonszámmal+jelszóval tudsz belépni.
Ez jelenleg is adott, a dominos adataidat kell látnod.
Domino kártyával online belépve lehet, hogy tudtál volna rendelni a neked megfelelő opcióval.

Ha aktiválod majd az előfizetéses kártyát onnantól annak az adatait fogod látni.

Most olvasom, hogy a Telekomtól kérted a munkahelyi címre a szállítást, Nekik az a lényeg, hogy a te hivatalos adataid szerint adják fel a szerződéses dolgokat, mert, ha bármi probléma van, akkor Őket ez védi a bíróságon...

Elhiszem, hogy nálad nem lehet semmi gond, mert megbízol minden közeli hozzátartozódban, ez így természetes.
DE a Telekomnak az olyan esetek ellen kell bebiztosítania magát, ahol nem ilyen jó a családi légkör.

Valaki jó üzletember, házvezetőnőt tart (bejelenti, s a kerti kis házban lakhat = van adott címre lakcímkártyája), az utóbbi időben megromlott a viszonyuk, a házvezető már félig az utcán van. Az üzletember rendel egy SIMkártyát, mint te. A házvezető átveszi, bosszúból aktiválja a kártyát, s valahogy hasznot húz belőle(feltölti a saját egyenlegét, órákat telefonál külföldi rokonaival, ezt 1 nap alatt). Az üzletember kára akár 30-50ezer forint is lehet. S a Telekomot/GLSt jogosan perelheti be, mert valaki hibázott, hisz jogosulatlan kezébe került a kártya az Önhibáján kívül.
S mondhatnád, hogy az üzletembernek, ha házvezetőre volt pénze meg se kottyan neki az a pénz, de pont ő az aki be fogja perelni a nagy cégeket, mert mondjuk fix ügyvédje van, akit ezért nem kell külön megfizetnie.
Ha a fenti eset nem tűnik realisztikusnak, esetleg képzeld el ezt egy "lázadó" fiatallal vagy egy válásban lévő házaspárral.

Akár meghatalmazást is hamisít, a GLS futár nem tudja, hogy a címzett aláírása hogy néz ki.

Ennek a szigornak te is a szenvedője vagy. De talán megérted, hogy ezen extrém esetek miatt van szükség ilyen szigorra.

A GLS-t kellene felhívni miután átvette a csomagot a Telekomtól, hogy ne lakásra, hanem a munkahelyi címedre vigye, nekik a kézbesítés az érdekük, így amíg te veszed át kicsit rugalmasabbak, mint a Telekom szerintem.

(#75144) Land


Land
veterán

Srácok adott egy aranykártyás szám, mellyel ki lett hozva szerződés hosszabbítással, egy összegben kifizetve egy Iphone SE. Olcsón hozták ki, mert a 19990 Ft-os havidíjú csomagot kötötték meg hozzá.
A srác megkért, hogy áruljam a telefont. Az igaz lenne, hogy ha nem tudná fizetni a csomagot, akkor nem tiltják le a telefont a jövőbeli tulajnál? Nem szeretnék emiatt kellemetlenséget.

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#75145) 313313 válasza Land (#75144) üzenetére


313313
addikt

Pedig, ha nem tudja fizetni az előfizetést, letiltják a készüléket.

Ezt beírhatnák összefoglalóba is, hogy mikor és hogy tilt a Telekom...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#75146) Mr.Csizmás válasza Land (#75144) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

:N dobd vissza mint a forró krumplit, árulja ő magának, ha akarja, meg sz*rni bele a szerződésbe, és letiltsák...

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#75147) jksx válasza dptrsk (#75143) üzenetére


jksx
senior tag

Mivel az új előfizetéses kártyát csak a nálam lévő ugyanolyan számú domino kártyáról indított hívással lehet kezdeményezni, így más nem veszi hasznát az új előfizetéses kártyának.
Az aktiváláshoz kell az ügyfél jelszó is, így más annak hiányában nem veszi hasznát az új aktiválatlan előfizetéses kártyának. Ezért az ügyfél által megadott címre is kiszállíthatnák, mivel az ügyfél azonosította magát, hogy ő az előfizetést kezdeményező. Erről rögzített hangfelvétel van a cal centerbe. Innentől kezdve csak bürokrácia, hogy nem lehet a szállítási cím eltérő a számlázási címtől...
De hagyjuk, mert nem ez a lényeges, hanem az, hogy képtelenek a normális ügyintézésre.

(#75148) MK VII válasza jksx (#75147) üzenetére


MK VII
veterán

Ohh... Hát a Zügyintézés, kérem szépen.. Az egy nagy kalap kaki.
Történt, hogy összetörtem a telefonomat, de volt rajta VIP garancia meg aranygarancia, kijelző törésre garancia, hardver meghibásodásra garancia meg minden kutyagumi, sőt még biztosítás is..
Felküldtem a szervizbe a telefonom, hogy csinálják meg.. Gariba visszadobták.. Ok elfogadtam.
Még a szervizben volt a telefonom akkor már egyeztettem a biztosítóval, hogy akor most ez meg ez történt, kért kárigénylőlapot meg hibaleírást meg amit ilyenkor szoktak.. Elfogadták a kérelmem.. A telefon értékéhez mérten meg is állapították, hogy 23 ezer forint ellenében kapok egy új telefont. Ok jó.
Mondta a biztosítós csaj, hogy akkor küldi a futárt a telefonért, hogy felvigye a szervizbe.. Mondom neki, hogy most még épp a szervizben van úgyhogy ne küldje, de mondom ha már ott van legalább nem kell megint felküldeni. Az ügyintéző mondja, hogy akkor küldi a futárt a telefonért.. Mondom neki, hogy nem tudom mit hallgatott az előbb mikor beszéltem, esetleg Petőfi rádiót, de a telefonom a szervizben van szóval ne küldje a futárt, mert nem tudok neki mit odaadni.. Közben beszéltem a szervizzel, hogy küldjék le nekem haladéktalanul a telefont, mert a biztosítóm fel akarja hozzájuk küldeni. Ez volt hétfőn vagy kedden. Mondta a szervizes srác, hogy rendben péntekre ott lesz nálam a készülék.. Ok jó.. Biztosítós ügyintézőnek mondtam, hogy akkor péntekre küldje a futárt, mert akkor lesz készülék. A futár jött a telefonért viszont nem kaptam vissza a készüléket.... Futár kibontja az üres dobozt, mert már meg volt keveredve és nem tudta, hogy hoz vagy visz. Én meg egyeztetek a biztosítóval, hogy mi történt.. Biztosító meg kb ki volt akadva, hogy miért kértem futárt, ha nincs is nálam a telefon... Mondom mert ígéretet kaptam a szerviztől, hogy megkapom..
Futár elvitte az üres dobozt a szervizbe amiben a telefonomat kellett volna vinnie..
Biztosítóval és a Huawei ügyfélszolgálattal is beszélek, hogy ne hülyéskedjünk már egymással, hol a telefonom? Huawei-es srác mondta, hogy beszélt a szervizzel és azt mondták neki, hogy még el sem küldték..
Gyakorlatilag ott dekkolt a szervizben a telefonom is és az az üres doboz amiben a futár vitte volna.. Mondtam nekik, hogy már 1 hónapja nincs készülékem ne szórakozzanak már.. Tegyék bele a dobozba a telefonom és képzeljék azt, hogy azzal érkezett. Nem nem.. Ezt nem lehet.. A hivatalos utat nem lehet megkerülni szóval visszapostázzák a telefonom... Ok jó. Biztosítóval egyeztetek, hogy majd jelzek nekik, hogy mikor lesz megint nálam a telefon, addig ne küldjön futárt.. Biztosítós csak mondta, hogy a második futárt már úgyis nekem kell fizetni.. Egyszeri kiküldés díjmentes csak.. Mondom én egy fillért sem fizetek, boxolják le a szervizzel a futárdíjat, mert miattuk nem tudtam odaadni a telefont a futár srácnak.
Ok jó.. Akkor díjmentes lesz.. Mondom én is úgy gondoltam..
A lényeg... Simán megoldhatta volna a biztosító és a szerviz egy minimális kommunikációval azt, hogy, ha már amúgy is a szervizben van a telefonom, hogy ne kelljen megint utaztatni, de nem.. Nem létező fogalom az ésszerűség ilyen szinten már... Augusztus 8. óta nincs telefonom, mert ez idő közben még kétszer kellett visszaküldenem, mert képtelen a szerviz megcsinálni. Sorozatosan hibát követnek el, nem tesztelik kiadás előtt.. Most, ha minden igaz akkor csereutalványra várok másfél hete már. 170 ezres 3 hónapos készülékről van szó... :C

[ Szerkesztve ]

(#75149) ANDROID??? válasza MK VII (#75148) üzenetére


ANDROID???
addikt

TMX :C biztosító :C Magyar mentalitás + rugalmatlanság :C
Mi a jó szájba ......ott anyu.....t nem tudnak normálisan intézni dolgokat, miért kell mindenért harcolni ami alapból jár sőt azért fizettél plusz költségért, hogy ne kelljen ilyen dolgokon sz@rakodni, utána meg kiszúrják a szemed egy elnézést kérünk kijelentéssel :W :W

(#75150) Zeki válasza MK VII (#75148) üzenetére


Zeki
nagyúr

b+!
Ezután biztos hogy vagy csak cseregaranciás telefont veszek, vagy kínait, aminél letojom a garanciát.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.