Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
dptrsk
Topikgazda
Nálunk 2 SIMen aktiválva lett.
Tegnap még nem ketyegett a netplusz s.
De egyébként szept 5ig volt felhasználható.
Ryder1
senior tag
Végignyomkodtam a megrendelést, a végén ez fogadott:
"A feldolgozás során a következő hiba történt!Ön nem jogosult készülékváltásra, díjcsomagja miatt."
3 éve lett véve telefon ehhez a számhoz, nem igazán értem akkor.
goop
őstag
A fene beléjük. Beleszámít az adat forgalomba a speedtest telekom szerveren is.
Soulfly842
addikt
A számhordozásnak külön díja nincs.
Csak SIM kártya, új előfizetés aktiválása esetén (készülék nélkül):
Abban az esetben kell 5000 Ft. belépési díjat fizetni (nem számhordozás miatt, hanem bármilyen új előfizetés vásárlása esetén), ha hűségidő nélkül kéri valaki az előfizetést. Ennyi erővel viszont már mindegy, ha inkább vállal az ügyfél egy év hűségidőt, ha tényleg csak kártyát akarsz vásárolni. Ez esetben csak 0 Ft a belépési díj kedvezmény, s ha az egy év alatt bármikor felakarja mondani a delikvens, akkor csak ezt a különbözetet kell csak kifizetni (5000 Ft ez esetben a belépési kedvezmény kötbér), ha meg végig megy az egy év, akkor öröm van és bódottág', nem dobtál ki 5000 Ft-ot az ablakon.
ForRedGlory
félisten
Ha a felallas valoban az, amit irtal, akkor hivd fel a 1430-at, mert ott valami gubanc lesz.
2thletme2day
őstag
Sziasztok!
Lehet hülyeséget csináltam. Új készüléket szeretnék vásásrolni. 2016.10.24-én jár le a hűségidő a jelenlegi Music XS díjcsomagomról. Mivel egyetemi tanulmányaimat befejeztem így ezt a jelenlegi csomagot mindenképp váltanom kell. Move S-re váltanék. Gondoltam ha enged már kedvezményesen készüléket vásárolni a jelenlegi előfizetés mellé akkor talán díjcsomagot is válthatok büntetlneül. Rámegyek az online felületen a díjcsomagváltásra, kiválasztom a díjcsomagot amire váltani szeretnék, rámegyek a továbbra és kiírja, hogy a díjcsomag sikeresen megváltoztatva. Most akkor hülyeséget csináltam vagy nem? Azt hittem, hogyha él még a hűségszerződésem akkor addig nem enged díjcsomagot váltani amíg le nem jár vagy legalább csak figyelmeztet a rendszer, hogy 'Hékás, kötbér lesz a vége, biztos meggondoltad?' Jelen pillanatban nem merem megrendelni a kiszemelt készüléket sem hátha belekavar még a dolgokba az is.
Ez szintén 1430, érdemben ott fognak segíteni.
Jó szerencsét!
hurenzon
senior tag
Felfelé mindig válthatsz.
Azon mi a felfelé váltás? Legfeljebb egy kategória, mivel a Music 500-al drágább, mint a Move hivatkozott díjcsomagja.
Jó szerencsét!
blackmajesty
aktív tag
music xs egy kategóriával feljebb van mint a move s. pont annyiba kerül mint a move m atk.
jksx
senior tag
Sziasztok!
Most járt le a 2éves otthoni Paletta díjcsomagom. Magenta 1-re kötöttem szerződést, amiben az eddigi Domino feltöltő kártyás csomagom Next S előfizetésre váltottam. A telefonos ügyintéző annyit mondott, hogy kipostázzák az új SIM kártyát. Másnap felhívtak, hogy hétfőn hozza a futár (?) a SIM kártyát és csak személyesen, személyi igazolvánnyal lehet átvenni. Időpontnak 8 - 17 órát mondtak.
Tényleg itt kell rostokolni és várni mikor hozzák a kártyát?
Miért nem lehet meghatalmazást írni ilyen esetre?
dptrsk
Topikgazda
Ha nem volt készülék Music XS mellé, akkor szerintem nem csináltál rosszat.
Ha volt készülék, akkor 1430on mondd el, hogy mit akartál, s hogy véletlen volt, nem szeretnél kötbért fizetni vegyenek fel méltányossági kérelmet.
Ahogy a többiek írják kategória ugrás történt lefele.
[link]
Kiegészítés:
Jó lenne ez a táblázat az összefoglalóba.(ha benne van bocsánat, én nem találtam)
dptrsk
Topikgazda
Jól érted, vagy átkéred munkahelyre, ha megoldható ott az átvétel.
A SIMkártya visszaélésre adhat okot, ezért nem veheti át csak a tulaj.
A futárnal elvileg ellenőriznie kell a személyit.
jksx
senior tag
A "segítőkész" Telekomos ügyintéző keményen közölte, hogy márpedig csak a címemre küldik ki a sim kártyát, úgyhogy ilyen természetellenes kéréssel ne is zaklassam, hogy a munkahelyemre küldjék a csomagot. Ez 2016-ban teljesen természetes, hogy az ember szabadság jogcímen otthon üldögél és várja a csomagot, mint a mannát
Azt sem értem, hogy amíg nem veszem át kapom meg a Next S előfizetői csomagot és nem aktiválom, addig az otthoni Magenta szolgáltatás (IPTV, Net, vezetékes telefon) sem aktiválódik...
Nem értem mi köze a kettőnek egymáshoz, ha még a számlázási oldal is teljesen szét lesz választva?!
[ Szerkesztve ]
lupus_l
aktív tag
Próbáld meg Pick Pack Pontra kérni a SIM csomagot vagy ha jóban vagy a munkahelyi GLS futárral (gyk. fix a futár, normális és jattolsz), akkor beszéld le vele, hogy a csomagodat ő vigye ki a munkahelyedre... nálam így működik.
Sajnos teljesen igazad van, a mai világban elég szégyen, hogy szabadságot kell kivenni, hogy egész nap a futárra várhassunk.
jksx
senior tag
Köszi.
Ezekre esélyem sem volt, mert a Telekomos "szolgáltatás" eleve megtagadott minden próbálkozást a cím változtatással kapcsolatban. A munkahelyemen sajnos nincs GLS futár, így nem tehetek mást, mint várom az értesítést, hogy mikor jön a futár.
Az sem semmi, hogy az új szolgáltatást múlt héten szerdán rendeltem meg, csütörtökön közölték, hogy csak a mai napon jön a csomag (úgy látszik gyalog jön vagy BKV-vel...).
Mintha én is ezt mondtam volna....
Jó szerencsét!
Lenne 1-2 kérdésem.
Barátnőmmel van külön-külön előfizetésünk, most gondolkodok egy aranytárskártya előfizun. Ezt hogyan lehet megkötni, én bele tudom a saját előfizetésembe vinni őt és az övét meg le kell mondani?
Ill. írják mondjuk a Next S Aranytárskártyánál, hogy 1GB adatforgalom. Akkor azt úgy kell érteni, hogy mint a 2 telefonra kártyára adnak 1-1GB mobilnetet havonta?
Elnézést, ha hülyeségeket kérdezek de nem értek ehhez.
[ Szerkesztve ]
ANDROID???
addikt
ATK mellé kell egy főkártya, mert csak szólóban nem lehet "társkártya". Lehet vezetékes szolgáltatás (tel.) mellé, vagy mobil előfizetés mellé. Az adatforgalom 1GB/NEXT S (telszám) előfizetés...
Pl. Övé a főkártya a tiéd a ATK pl. NEXT S, vagy otthoni a főkártya és mellé a tiéd a NEXT S ATK és akár lemondod a barátnődét..
Magenta 1-ben van az én mobil előfizetésem. Az megfelelne főkártyának?!
2thletme2day
őstag
Na felhívtam a 1430-at! A kedves ügyintéző hölgy azt mondta, hogy mivel a Music XS díjcsomag amúgy is kivezetésre került ezért mindenképpen felszólítottak volna a díjcsomag váltásra. Mondtam neki, hogy a hűségidő még kicsit több mint egy hónapig kötelez ennek ellenére ő azt mondta, hogy nem kell kötbért fizetni sőt készüléket is vásárolhatok.
ANDROID???
addikt
Magenta + főkártya (ami nem ATK) mobil előf. mellé kérhető NEXT (pl.) S ATK.
Motion_Blur
félisten
üdv!
Múlt hét csütörtökön rendeltem online pick pack pontba egy készüléket, ha azt írja most hogy ma délután átvehető akkor az szentírás, vagy csak egy becsült kiszállítási időpont?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#75124) PainKiller13 válasza Motion_Blur (#75123) üzenetére
PainKiller13
őstag
Becsült inkább, hétfőn nemnagyon szállítanak ezek a pick packosok meg webox se.
bopeti98
őstag
Net&Roll S csomagnál mióta van 32 kbps-re lassítás a 128 helyett?
dptrsk
Topikgazda
Magenta otthoni, mint fő szolgáltatás + akár a magenta mobilszám is lehet ATK + lehet még ATK számot kérni.
jksx
senior tag
Na ennek a személyi igazolvány + aláírás beszkennelős csak a tulaj veheti át dolognak semmi értelme!
Ugyanis:
1. az előfizetéses kártyát csak az azonos számú dominó kártyával indított hívással lehet aktiválni.
Nyilván ez a kártya csak az előfizetőnél van, ergo ha elvész vagy ellopják az új előfizetéses kártyát nem tudják aktiválni.
2. az aktiváláshoz szükséges az ügyfél 5 karakteres jelszava. Ezt szintén csak az ügyfél tudja.
A tréhom minőségét illetően, pedig én, mint tulaj sem tudom a saját címemre kiküldött kártyát aktiválni, mert a telefonos ügyfél-szolgálatos elcseszte az 5 jegyű kód felvitelét a sz@r rendszerükben.
Azért írom, hogy egy rakás sz@r az egész kib@szott rendszerük, mert a kedves hölgy 6 karaktert rögzített egy 5 karaktert kérő rendszerben!!! Ezt a csodás rendszer simán hagyta, amit utána sem online, sem diszpécseres ügyintéző, sem személyes ügyfélszolgálati pontos képtelen helyrehozni.
Ebben a trágya rendszerben az a megoldás, hogy nem a jelszót javítják, hanem törlik az egész folyamatot. Ezen 72 (!) órát ülnek ("...jajj istenkém törőjjek vagy ne törőjjek...Te Zsúzsi most mit csinájjak..." mint a kabaréban) és ezután indul az egész rohadt elcseszett megrendelés az adatfelvétellel, új jelszó, új kártya, megint lehet egész nap várni a futárt.
Elnézést a kirohanásért, de ez NEM szolgáltató és NEM szolgáltatás
(#75128) Motion_Blur válasza PainKiller13 (#75124) üzenetére
Motion_Blur
félisten
És valóban... szinte elzavartak amikor odamentem informálódni..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
SUPREME7
őstag
Még tpontba se szentírás, 14-én délutántól átvehető cuccért mentem 15-én - gls már 14-én kiszállította, gondoltam csak a webshop nem frissült, és át is vehetem. Letagadták még azt is, hogy ott van, náluk ilyen nincsen, megnézte a rendelésszám alapján, hívta a kollégát, csoportosan pislogtak nagyokat, majd megállapították, hogy nem tudnak mit mondani, várjam az "sms" - t, hogy átvehető... Rendeltem már pár cuccot de sose kaptam sms-t ma jött mail, hogy beérkezett az átvevőhelyre, ami már egy hete megtörtént.
Vangelis
nagyúr
Csak találtál valamit....
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
SUPREME7
őstag
Á semmi okosság, csak egy tartozék.
ANDROID???
addikt
Az ok, de egy "fő"-nek kell lenni, ami lehet az otthoni szolgáltatás (mint írtam), aztán ahhoz lehet 2-3 aranykártya is (azt hogy pontosan mennyi a Telekom oldalán meg lehet találni).
Nem mondta, hogy csak 1 ATK lehet.
[ Szerkesztve ]
ForRedGlory
félisten
"A tréhom minőségét illetően, pedig én, mint tulaj sem tudom a saját címemre kiküldött kártyát aktiválni, mert a telefonos ügyfél-szolgálatos elcseszte az 5 jegyű kód felvitelét a sz@r rendszerükben."
Sejtettem...jelszo nelkuli rendeles eseten kizarolag sajat cimre lehet kerni a futart. Ez nem hiba, hanem a visszaelesek miatt van igy. Jelszoval torteno belepes utan oda keri az ember, ahova akarja.
r3dsnake
nagyúr
Jelszóval történő belépés után rendeltem, és nem adta ma oda a futár családtagnak.
dptrsk
Topikgazda
Jelszoval torteno belepes utan oda keri az ember, ahova akarja
Nem annak akinek, hanem oda ahova.
SUPREME7
őstag
Futárfüggő, valamelyik odaadja, csak "maradjon köztünk", valamelyik meg köti az ebet ... elvileg még olyan cuccot se adhatnak át ami nem szerződéses, akár egy tartozék is. Csak annak akinek a nevére szól a rendelés, vagy a rendelés során megadtad mint átvevőt.
ForRedGlory
félisten
Ott a pont.
jksx
senior tag
Ezt akkor magyarázd meg légy szíves az emberközpontú humánus ügyintézőnek, aki szinte ordítva közölte, hogy márpedig csak a számlázási címre állítja be a szállítást.
Érdekes, hogy telefonos szerződéskötéskor bemondásra lehet szerződést kötni. Azonosításhoz elkérheti a jelszót (már ha az idióta cal centeres nem cseszi azt el), kérhet egyéb azonosító adatokat: születési adat, lakcím, személyi szám, anyja neve... Soroljam még???
Érdekes módon a 1412-re futó ügyintézések során az azonosítás nem jelent problémát, így ott egy egyszerű szállítási cím változtatás megoldható.
Mellesleg a sim kártya igényléskor is van számlázási és szállítási cím. Ez csak az ügyintézőn múlna.
ForRedGlory: Ki kell ábrándítsalak, mert a kedves szolgáltatónk a valóságban nem így működik.
[ Szerkesztve ]
dptrsk
Topikgazda
Online rendelés esetén tőlem megkérdezi, hogy hova kérem.
Pont ahogy írod van egy számlázási adat, s megadhatok eltérő szállítási adatot.
Telefonon nem tudom hogy működik.
Családban maga a GLS ajánlotta fel 3 éve, hogy lakcím helyett következő nap, másik futár viszi a másik kerületben levő munkahelyre.
jksx
senior tag
Online rendelni nem tudtam, mert a szerződés kötéskor a cal centeres azt mondta, hogy a kártya átvételéig és annak aktiválásáig ne is lépjek be. Utólag belegondolva be sem tudtam volna lépni, hiszen a Next S kártyához az ügyfélazonosítót sem kaptam meg. A jelszó, mint utólag kiderült az meg hibás volt. Most az egészet "visszatörlik", de előtte ülnek még egy kicsit (72óra) rajta, hogy aztán előröl kezdődjön az egész mizéria. Mult héten szerdán indult a regisztráció, gondolom jövő héten talán kapok új kártyát (mert a jelszót nem tudják megváltoztatni 2016-ban).
Ez az egész szerintem arra jó, hogy közben az azonnal megszüntetett kedvezményes díjcsomag, most hűség nélkül ketyeg, emelt áron. A lehúzáson kívül mást én nem látok benne.
Azt, hogy a cal centeres miért nem volt hajlandó a számlázási és szállítási címet szétválasztani arról megvan a véleményem.
Minden esetre a következő kártya kiszállításkor majd a futár kénytelen lesz a munkahelyi címemre áthozni a csomagot, mert nem fogok még egyszer otthon dekkolni a színvonalas szolgáltatás miatt.
Sziasztok!
Van egy Next S aranytárskártya csomagom, amire lejárt a hűség. Most nem szeretnék mobilt venni (talán jövőre), de ha nem hosszabbítom meg a hűségem, akkor a kedvezményes 5490-ről 7990-re ugrik a havidíjam. Azt lehet, hogy telefon vásárlás nélkül hosszabbítok, majd ha úgy döntök, hogy kell egy mobil, akkor "ráhosszabbítok" egy mobil vásárlása keretében, vagy akkor meg kell várnom, míg lejár?
dptrsk
Topikgazda
Hosszabíthatsz most nyugodtan.
Külön van tarifa és készülék hűség, így ha most nem veszel telefont nem lesz készülék hűséged.
Viszont, majd ha veszel készüléket, akkor nem egyszerre fog lejárni a 2 hűség, hanem 2 eltérő időpontban.
dptrsk
Topikgazda
Telekom online felületére telefonszámmal+jelszóval tudsz belépni.
Ez jelenleg is adott, a dominos adataidat kell látnod.
Domino kártyával online belépve lehet, hogy tudtál volna rendelni a neked megfelelő opcióval.
Ha aktiválod majd az előfizetéses kártyát onnantól annak az adatait fogod látni.
Most olvasom, hogy a Telekomtól kérted a munkahelyi címre a szállítást, Nekik az a lényeg, hogy a te hivatalos adataid szerint adják fel a szerződéses dolgokat, mert, ha bármi probléma van, akkor Őket ez védi a bíróságon...
Elhiszem, hogy nálad nem lehet semmi gond, mert megbízol minden közeli hozzátartozódban, ez így természetes.
DE a Telekomnak az olyan esetek ellen kell bebiztosítania magát, ahol nem ilyen jó a családi légkör.
Valaki jó üzletember, házvezetőnőt tart (bejelenti, s a kerti kis házban lakhat = van adott címre lakcímkártyája), az utóbbi időben megromlott a viszonyuk, a házvezető már félig az utcán van. Az üzletember rendel egy SIMkártyát, mint te. A házvezető átveszi, bosszúból aktiválja a kártyát, s valahogy hasznot húz belőle(feltölti a saját egyenlegét, órákat telefonál külföldi rokonaival, ezt 1 nap alatt). Az üzletember kára akár 30-50ezer forint is lehet. S a Telekomot/GLSt jogosan perelheti be, mert valaki hibázott, hisz jogosulatlan kezébe került a kártya az Önhibáján kívül.
S mondhatnád, hogy az üzletembernek, ha házvezetőre volt pénze meg se kottyan neki az a pénz, de pont ő az aki be fogja perelni a nagy cégeket, mert mondjuk fix ügyvédje van, akit ezért nem kell külön megfizetnie.
Ha a fenti eset nem tűnik realisztikusnak, esetleg képzeld el ezt egy "lázadó" fiatallal vagy egy válásban lévő házaspárral.
Akár meghatalmazást is hamisít, a GLS futár nem tudja, hogy a címzett aláírása hogy néz ki.
Ennek a szigornak te is a szenvedője vagy. De talán megérted, hogy ezen extrém esetek miatt van szükség ilyen szigorra.
A GLS-t kellene felhívni miután átvette a csomagot a Telekomtól, hogy ne lakásra, hanem a munkahelyi címedre vigye, nekik a kézbesítés az érdekük, így amíg te veszed át kicsit rugalmasabbak, mint a Telekom szerintem.
Land
veterán
Srácok adott egy aranykártyás szám, mellyel ki lett hozva szerződés hosszabbítással, egy összegben kifizetve egy Iphone SE. Olcsón hozták ki, mert a 19990 Ft-os havidíjú csomagot kötötték meg hozzá.
A srác megkért, hogy áruljam a telefont. Az igaz lenne, hogy ha nem tudná fizetni a csomagot, akkor nem tiltják le a telefont a jövőbeli tulajnál? Nem szeretnék emiatt kellemetlenséget.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
313313
addikt
Pedig, ha nem tudja fizetni az előfizetést, letiltják a készüléket.
Ezt beírhatnák összefoglalóba is, hogy mikor és hogy tilt a Telekom...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
Mr.Csizmás
félisten
dobd vissza mint a forró krumplit, árulja ő magának, ha akarja, meg sz*rni bele a szerződésbe, és letiltsák...
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
jksx
senior tag
Mivel az új előfizetéses kártyát csak a nálam lévő ugyanolyan számú domino kártyáról indított hívással lehet kezdeményezni, így más nem veszi hasznát az új előfizetéses kártyának.
Az aktiváláshoz kell az ügyfél jelszó is, így más annak hiányában nem veszi hasznát az új aktiválatlan előfizetéses kártyának. Ezért az ügyfél által megadott címre is kiszállíthatnák, mivel az ügyfél azonosította magát, hogy ő az előfizetést kezdeményező. Erről rögzített hangfelvétel van a cal centerbe. Innentől kezdve csak bürokrácia, hogy nem lehet a szállítási cím eltérő a számlázási címtől...
De hagyjuk, mert nem ez a lényeges, hanem az, hogy képtelenek a normális ügyintézésre.
MK VII
veterán
Ohh... Hát a Zügyintézés, kérem szépen.. Az egy nagy kalap kaki.
Történt, hogy összetörtem a telefonomat, de volt rajta VIP garancia meg aranygarancia, kijelző törésre garancia, hardver meghibásodásra garancia meg minden kutyagumi, sőt még biztosítás is..
Felküldtem a szervizbe a telefonom, hogy csinálják meg.. Gariba visszadobták.. Ok elfogadtam.
Még a szervizben volt a telefonom akkor már egyeztettem a biztosítóval, hogy akor most ez meg ez történt, kért kárigénylőlapot meg hibaleírást meg amit ilyenkor szoktak.. Elfogadták a kérelmem.. A telefon értékéhez mérten meg is állapították, hogy 23 ezer forint ellenében kapok egy új telefont. Ok jó.
Mondta a biztosítós csaj, hogy akkor küldi a futárt a telefonért, hogy felvigye a szervizbe.. Mondom neki, hogy most még épp a szervizben van úgyhogy ne küldje, de mondom ha már ott van legalább nem kell megint felküldeni. Az ügyintéző mondja, hogy akkor küldi a futárt a telefonért.. Mondom neki, hogy nem tudom mit hallgatott az előbb mikor beszéltem, esetleg Petőfi rádiót, de a telefonom a szervizben van szóval ne küldje a futárt, mert nem tudok neki mit odaadni.. Közben beszéltem a szervizzel, hogy küldjék le nekem haladéktalanul a telefont, mert a biztosítóm fel akarja hozzájuk küldeni. Ez volt hétfőn vagy kedden. Mondta a szervizes srác, hogy rendben péntekre ott lesz nálam a készülék.. Ok jó.. Biztosítós ügyintézőnek mondtam, hogy akkor péntekre küldje a futárt, mert akkor lesz készülék. A futár jött a telefonért viszont nem kaptam vissza a készüléket.... Futár kibontja az üres dobozt, mert már meg volt keveredve és nem tudta, hogy hoz vagy visz. Én meg egyeztetek a biztosítóval, hogy mi történt.. Biztosító meg kb ki volt akadva, hogy miért kértem futárt, ha nincs is nálam a telefon... Mondom mert ígéretet kaptam a szerviztől, hogy megkapom..
Futár elvitte az üres dobozt a szervizbe amiben a telefonomat kellett volna vinnie..
Biztosítóval és a Huawei ügyfélszolgálattal is beszélek, hogy ne hülyéskedjünk már egymással, hol a telefonom? Huawei-es srác mondta, hogy beszélt a szervizzel és azt mondták neki, hogy még el sem küldték..
Gyakorlatilag ott dekkolt a szervizben a telefonom is és az az üres doboz amiben a futár vitte volna.. Mondtam nekik, hogy már 1 hónapja nincs készülékem ne szórakozzanak már.. Tegyék bele a dobozba a telefonom és képzeljék azt, hogy azzal érkezett. Nem nem.. Ezt nem lehet.. A hivatalos utat nem lehet megkerülni szóval visszapostázzák a telefonom... Ok jó. Biztosítóval egyeztetek, hogy majd jelzek nekik, hogy mikor lesz megint nálam a telefon, addig ne küldjön futárt.. Biztosítós csak mondta, hogy a második futárt már úgyis nekem kell fizetni.. Egyszeri kiküldés díjmentes csak.. Mondom én egy fillért sem fizetek, boxolják le a szervizzel a futárdíjat, mert miattuk nem tudtam odaadni a telefont a futár srácnak.
Ok jó.. Akkor díjmentes lesz.. Mondom én is úgy gondoltam..
A lényeg... Simán megoldhatta volna a biztosító és a szerviz egy minimális kommunikációval azt, hogy, ha már amúgy is a szervizben van a telefonom, hogy ne kelljen megint utaztatni, de nem.. Nem létező fogalom az ésszerűség ilyen szinten már... Augusztus 8. óta nincs telefonom, mert ez idő közben még kétszer kellett visszaküldenem, mert képtelen a szerviz megcsinálni. Sorozatosan hibát követnek el, nem tesztelik kiadás előtt.. Most, ha minden igaz akkor csereutalványra várok másfél hete már. 170 ezres 3 hónapos készülékről van szó...
[ Szerkesztve ]
ANDROID???
addikt
TMX biztosító Magyar mentalitás + rugalmatlanság
Mi a jó szájba ......ott anyu.....t nem tudnak normálisan intézni dolgokat, miért kell mindenért harcolni ami alapból jár sőt azért fizettél plusz költségért, hogy ne kelljen ilyen dolgokon sz@rakodni, utána meg kiszúrják a szemed egy elnézést kérünk kijelentéssel
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia