Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75551) Donki Hóte válasza taip (#75545) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Ennél olcsóbban nem lehet kihozni 1 GB netet?

Ráadásul ez nem Dominó, hanem havidíjas, ha jól látom :(

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#75552) Viktor77 válasza Donki Hóte (#75551) üzenetére


Viktor77
titán

Az Domino, csak rossz link. Ez a jó.

[ Szerkesztve ]

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#75553) Donki Hóte válasza Viktor77 (#75552) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Köszi!

Tehát ha jól értem, akkor Domino NetPluszL csomag (ami 1 GB netet tartalmaz) díja 1590 Ft/hó és ehhez jön a Domino Surf csomag, aminek a díja 890 Ft/hó.

Tehát ez együtt 2480 Ft.

A Domino Surf csomag 890 Ft/hó díja az lebeszélhető?

(Egyébként ha mindennek havi díja van, akkor ez miért nem havidíjas csomag? Miért hívják feltöltőkártyásnak?)

[ Szerkesztve ]

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#75554) Zeki válasza Donki Hóte (#75553) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nem, az a 890 a net díja. A 150 megáé.

(#75555) Donki Hóte válasza Zeki (#75554) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Értem.

Ezek szerint még azzal is jobban járok, ha veszek egy Domino Net&Roll kártyát és arról internetezek, mert azon 1000 Ft-ért adnak 500 MB adatforgalmat, tehát az 1 GB 2000 Ft-ba kerül (de ezen nem lehet beszélni).

Az már csak offos megjegyzés, hogy a legjobban akkor járok, ha átmegyek a Vodafonhoz és veszek egy feltöltőkártyás TUTI csomagot, ahol havi 1500 Ft-ért adnak 1 GB netet és a fennmaradó 500 Ft-ból a 19 Ft-os percdíjjal számolva még 26 perc beszélgetés is kijön.

Igazából azért maradnék a Telekomnál, mert van a Domino kártyámon vagy 20 ezer Ft egyenleg, de akkor ebből számhordozás lesz, vállalni kell a procedúrát, hogy kp-ben vissza kell kérni a feltöltőkártyás egyenleget.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#75556) dptrsk válasza Donki Hóte (#75555) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Nem jár vissza az egyenleg, ha a megszűnés oka számhordozás.

Az egyenleg egyetlen esetben jár vissza, ha az elmúlás oka a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnése.

Esetedben, ha tutira hordozod, akkor azért szűnik meg mert a telefonszám számhordozásra kerül.

[ Szerkesztve ]

(#75557) Sayuar válasza Donki Hóte (#75555) üzenetére


Sayuar
őstag

Akkor válts bluemobile-ra: megmarad az egyenleged, és 1290 Ft-ba kerül 1GB net.

(#75558) ubyegon2


ubyegon2
nagyúr

Sziasztok!

Next M csomagom van, Németországba telefonálnék, honnan tudom meg a díjazást? ASZF-ben ezt írják:

"EU roaming helyzetben történő felhasználás esetén a
szabályozott EU roaming többletdíj felszámításra
kerül"

de hogy ez mennyi, azt nem találom sehol

előre is köszi

(#75559) dptrsk válasza ubyegon2 (#75558) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

(#75560) dptrsk válasza Sayuar (#75557) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Bluemobilenál sem maead meg az egyenleg

(#75561) St3ven válasza ubyegon2 (#75558) üzenetére


St3ven
addikt

Ne a roaming díjakat nézd, nem az vonatkozik erre a szitura, hanem a nemzetközi hívások díjai.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#75562) Sayuar válasza dptrsk (#75560) üzenetére


Sayuar
őstag

Pedig a bluemobile topikban mindenki azt írja, hogy neki megmaradt...

(#75563) anadroid válasza St3ven (#75518) üzenetére


anadroid
senior tag

Regisztráltam a köznépnek szántra, de fülük botját sem mozgatják. Nem küldték el a gmailre a címigazolást kérő emailt sem. Vagy annyira németek, hogy a német egységünnep miatt a bitek sem mentek tegnap dolgozni?

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#75564) dptrsk válasza Sayuar (#75562) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Blue ÁSZF törzsszövegből:

12.2.3.
... Az Egyedi Előfizetői Szerződés
megkötésének időpontjától kezdődően jelen ÁSzF feltételei vonatkoznak az Előfizetőre.
Átváltáskor az Előfizető hívószámát megtarthatja, de az átváltáskori Telekom mobil vagy MOL
mobile egyenlege nem vihető át a blue mobile szolgáltatás előfizetői folyószámlájára.

...

Egy esetben marad meg az egyenleg, ha bule, MOL vagy Domino csomagból havidíjasra vált.

Én is olvastam ilyet, de biztos nem így van, nekem se maradt meg annak idején
Se Domino->Blue
Se Blue->Domino váltás esetén.

(#75565) Sayuar válasza dptrsk (#75564) üzenetére


Sayuar
őstag

ez az egyenleg megtartást a fórumban is csak most, kb. 3 hónapja írják a felhasználók. Előtte mindenki azt írta, hogy elvész.
Lehet, hogy aztóta változott valami, elvégre házon belül intézi a telekom/blue a dolgot :F

(#75566) _q


_q
addikt

Sziasztok!

Próbáltam a telefonos ügyintézést mobilinternet kérdéskörrel kapcsolatban keresni, de már majdnem minden menüpontot végignyomkodtam és nem találtam az "ügyintéző kapcsolás" menüpontot. Próbáltam a 1430 és 1777-es telefonszámot is. Tudnátok esetleg segíteni, hogyan tudnék élő személlyel is beszéli az automata helyett?

(#75567) milenda válasza _q (#75566) üzenetére


milenda
tag

A 1777-en nem találsz eleven embert. A 1430-at hívd, ne válassz a menüpontok közül semmit, csak várj, várj, várj. Egyszer csak bele fog szólni egy élő ügyintéző.

(#75568) _q válasza milenda (#75567) üzenetére


_q
addikt

Köszi így már sikerült :R

(#75569) taip válasza Donki Hóte (#75555) üzenetére


taip
senior tag

Ezért is jó a dual SIM-es független telefon, mert akkor a 2. foglalatba olyan internetet rendelsz, olyan szolgáltatótól, ami jól esik, akár flottásat is.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#75570) _q


_q
addikt

Domino Surf díjcsomagja akinek van, vagy bővebb információt tud annak a segítségét kérném. Az ügyfélszolgálaton azt mondta az ügyintéző, hogy ha szeretnék mobil internetet, akkor a Surf mellé még kell egy külön mobilinternet szolgáltatást is csinálnom. Önmagában a Surf nem nyújt internetet. Ezt kicsit hülyeségnek tartom, neten se találtam leírást, hogy kell egy alap mobilnet és a Surf ehhez ad +150MB adatforgalmat. Jelenleg NETPLUS S-t használok + Domino Nap, ami kb a mostani Domino 5-nek felel meg. Erről szeretnék váltani Surf-re ha 890Ft-ért kínál 150MB-ot 29ft/perc díj mellett, nem pedig még +1090Ft NETPLUS S-el közel 1900Ft-ért.

(#75571) joelke HU válasza _q (#75570) üzenetére


joelke HU
senior tag

Csak vigyázz ezzel, mert én úgy tudom, ha elfogy a 150-es net, akkor automatikusan bekapcsol a napinet ami 190 Ft-ot lehúz minden nap.

Motorola G51

(#75572) _q válasza joelke HU (#75571) üzenetére


_q
addikt

Köszi. Lehet nem fogom tudni akkor kitrükközni, hogy olcsóbb legyen :((

(#75573) Zeki válasza _q (#75570) üzenetére


Zeki
nagyúr

Annyi van csak, hogy a Surf alá kell egy dominó napinet. Az nem lesz kiszámlázva, hanem a Surf 150 megája megy. Ha elfogyott, akkor jön a napinet a 195Ft/10 mega /nap.

(#75574) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Van egy mobil törlesztő részletem

Neten tudok valahogy előre előre fizetni? Ugye havonta fizetek 6990ftot, elő tudok törleszteni valahogy?

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#75575) szabogabor10 válasza enginev3.0 (#75574) üzenetére


szabogabor10
veterán

Igen, akárhány hónapot ki tudsz fizetni előre.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#75576) lupus_l válasza enginev3.0 (#75574) üzenetére


lupus_l
aktív tag

Ha jól látom Díjneten az összes törlesztőrészletet kilistázza a rendszer - legalábbis nálam.
Telekom fiókon keresztül viszont csak a legutóbbi jelenik meg.

(#75577) MK VII


MK VII
veterán

Skacok. Ma ismét leadtam a Telekomhoz a telefonomat. Gyakorlatilag most küldöm fel a szervizbe ötödször és mindig szar készüléket kapok vissza.. Utoljára már mikor felküldtem, a szolgáltatómon keresztül akkor csereutalvány kiállítását kérte a szerviztől, ehelyett kaptam egy szar Refurbished készüléket.. Nem tudom meddig szórakoznak még velem.. Ha jól tudom, hogy, ha nem teljesíti a kérésemet a szolgáltató akkor fordulhatok békéltető testülethez? Nos. Elsőre nem sikerült neki teljesítenie amiért már most mehettem volna a békéltetőhöz, de mondom még adok nekik egy esélyt.. Ismételten csereutalvány kiállítását kértem a szerviztől és beleírattam az ügyintézővel a jegyzőkönyvbe, hogy semmilyen más megoldást nem fogadok el, tehát sem javított sem újnak mondott készüléket nem vagyok hajlandó átvenni.

Huaweinek írtam egy szép levelet egy két szitokszóval, mert már lassan harmadik hónapja nem tudom használni a telefonomat amit júniusban vettem. Ergo talán, ha 1 hónapot használtam összességében.
"Üdvözletem.
Egy konkrét normális választ várok önöktől..
Nem a sallangot meg a "küldjem fel a szervizbe bevizsgálásra, aztán majd lesz valami" szöveget.
Ha a szolgáltatóm csereutalványt kér önöktől illetve a szerviztől, a sorozatos hibásan visszaküldött készülékek miatt, azt meg tudják oldani? Kapok cserutalvány-t, hogy ne javított szarokat kelljen állandóan visszakapnom?
Ma utoljára fogom bevinni a szolgáltatómhoz a készüléket és ismét csereutalvány kiállítását fogja kérni a szerviztől, ahogy ez előtt is tette, de nem azt kaptam, hanem egy felújított giroszkóphibás, hangszóróhibás szart..
A végén úgy is az lesz, hogy csereutalványt fognak kiállítani, mert a békéltető testületi ügymenet vége úgyis az lesz.
Nem lehetne, hogy megkapom a csereutalványt és nem kéne heteket, hónapokat hivatalos ügyek miatt levelezgetnünk egymással?
A levél hangneme a valós állapotomat tükrözi.. Ezt érték el 2 hónap alatt, hogy így fogalmazzak meg egy levelet.."

A válaszuk:
"Szeretnénk tájékoztatni, hogy a készülékét a kérésének megfelelően be fogjuk vizsgálni. Több tesztelésen át fog esni. Amennyiben az illetékes ügyosztályunk jóvá hagyja a csereutalvány kiállítását, akkor ez meg is fog történni.
Amennyiben a teszteléseinken a készüléke átmegy és a márkaszervizünkben töltött idő alatt kifogástalanul működik, akkor sajnos nem áll módunkban csereutalványt kiállítani.
Természetesen az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, ezzért kiemelten kezeljük az ügyet.
"

Ergo ismét lehetséges, hogy csereutalvány helyett javított vagy egy felújított készüléket kapok megint?
Milyen alapon mernének ugyan olyan szar készüléket visszaküldeni mint az előző 4 alkalommal? Nem véd engem valamilyen jogszabály? Vagy el kell viselnem azt, hogy egy 160 ezer forintos készüléket nem tudok használni, és mellette az előfizetésemet sem lassan 3 hónapja? Képtelen a szerviz a javítására a telefonnak akkor joggal igényelhetek teljesen új készüléket nem?
Igazából a kérdésem arra vonatkozna, hogy akkor végül is a következő alkalommal már a békéltető testülethez forduljak?

[ Szerkesztve ]

(#75578) enginev3.0 válasza szabogabor10 (#75575) üzenetére


enginev3.0
félisten

Hogyan?

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#75579) Zeki válasza MK VII (#75577) üzenetére


Zeki
nagyúr

Gyorsított eljárás. hogy pár rosszarcú kigyúrt gorillával, bemész a szervízbe hangosan reklamálni. Mert úgy látom, szopatnak.

(#75580) szabogabor10 válasza enginev3.0 (#75578) üzenetére


szabogabor10
veterán

Személyesen.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#75581) ANDROID??? válasza MK VII (#75577) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ne idegeskedj, ez a TMX szerviz ügyködése, velem is ezt játszották, csak Alcatel készülékekkel.

(Először egy OT-995 járt hozzájuk vissza fél éven át szívattak, és elmentem a békéltetőhöz, akkor is még vacakolni akart velem a T miatt... Után a TMX hibátlannak minősített egy általuk összekarcolt és hibásan visszaküldött IDOL S készüléket, amit érdekes módon végül csereutalvánnyal oldottak meg, a Telekom ekkor felajánlott csereként egy IDOL 3-at, naná, hogy azt már kihagytam, hoztam helyette egy H. P8L. készüléket, szerencsére az rendeben van.)

Az a kellemetlen, hogy a Telekom a szervizre fog "mutogatni" a szerviz meg nem fogja hibásnak nyilvánítani a készüléket, vagy nincs szerencséd és nem jó szervizeshez kerül vagy épp nem produkálja a készülék a hibát, az tuti, hogy a szervizbe sok készülék kerül be, mármint sok fajta típus és márka, így a készülékekre kevesebb idő marad (bár azt nem értem, hogy mi a bánatért kell bevállalniuk ennyit, ha nem bírnak vele).

Valószínű, hogy most sem csereutalvány lesz a vége, de ne legyen igazam. Szóval a Békéltetőt keresd meg nyugodtan, de az is ahogy írtad hetekig fog húzódni. :U

A Huawei válasza is ez a nesze semmi.. :(

Ja és ha nem esik nagyon ki a szerviz keresd fel személyesen, hogy mi a bánatot szívatnak, mert már unod..
(Az az érdekes, hogy az egyik alkalommal az Idol-S -t személyesen vettem át épp amikor közöltem az ügyfélszolgálatossal, hogy most hívja ki a szervizest, mert.. ugyanis tettek rá egy origi hátlapot ami végig volt vésve, láss csodát az ügyintéző hátravitte és 8-10 percen belül karcmentes hátlappal hozta vissza, igaz a készüléken még 2 órán belül mutatkoztak azok a hibák amivel leadtam..)

[ Szerkesztve ]

(#75582) enginev3.0 válasza szabogabor10 (#75580) üzenetére


enginev3.0
félisten

Ja, de én neten gondoltam :)

Nálunk nincs T

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#75583) szabogabor10 válasza enginev3.0 (#75582) üzenetére


szabogabor10
veterán

Neten csak az összes fennmaradó részletet lehet egyszerre fizetni.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#75584) MK VII válasza ANDROID??? (#75581) üzenetére


MK VII
veterán

Ja már nem idegeskedek... Több mint két hónapja nincs telefonom miattuk, már lassan meg is szokom, hogy nem csörög, nem érnek el, nem tudok hívni senkit.

Szerviz éppenséggel kiesik, mert veszprémi vagyok. Igaz járok fel havonta pestre, de egy egy napon annyi dolgom van, hogy nem tudnám belesűríteni a szerviz látogatást..

Egyébként úgy tudom, hogy a Huawei kihátrál a TMX-től és saját gyártói szervizt fog nyitni.. Szóval már várom, hogy valami történjen, mert ez kész katasztrófa amit a TMX csinál..

[ Szerkesztve ]

(#75585) enginev3.0 válasza szabogabor10 (#75583) üzenetére


enginev3.0
félisten

És azt hogyan? Nincs már sok hátra

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#75586) szabogabor10 válasza enginev3.0 (#75585) üzenetére


szabogabor10
veterán

Az aktuális részletednél lévő nyílra kattintasz, majd még egyszer az alatta megjelenőre, és ott lesz egy Befizetés egy összegben gomb.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#75587) ANDROID??? válasza MK VII (#75584) üzenetére


ANDROID???
addikt

Az összes gyártónak ezt kellene csinálni, mert az tényleg katasztrófa.

A személyes nem megoldható, akkor békéltető felkeresése javasolt ;)

(#75588) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Találtam egy domiono kártyát a lomok között... bele telefonba és be kimenő is él.

A telekom honalp meg azt írja nincs ilyen szám.... nem tudok jelszót kérni rá....

Ismeretlen ....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#75589) MK VII válasza Vangelis (#75588) üzenetére


MK VII
veterán

Adok érte 50 ezret. :D
A legjobb.. Sehol nem létezik, mégis él a szám. ;]

(#75590) dptrsk válasza Vangelis (#75588) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

1777 jelszó beállítás?

(#75591) Vangelis válasza MK VII (#75589) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Kutya értdekes,,,,

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#75592) Vangelis válasza dptrsk (#75590) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Eddig mindig így csináltam...

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#75593) dptrsk válasza Vangelis (#75592) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

lehet adatbazis hibas a szám.

Nekünk családban 4ből 3 ilyen volt.
Mire a 4.et rendeltük már jó volt.

(#75594) enginev3.0 válasza szabogabor10 (#75586) üzenetére


enginev3.0
félisten

Megvan, be is fizettem, meg a többi számlát, csak épp mindenre azt írja hogy feldolgozás alatt, jó a rendszer :(((

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#75595) lela


lela
aktív tag

Voltam ma bent G4 cseregaranciával a Debreceni T-pont-ban és azt mondták hogy nem vehetek drágább készüléket mint a listaár+5000ft (kinyomtattak egy árlistát: a G4 azon 165 eft volt, tehát 170eft-ért választhattam volna másik telefont (kivéve almát) a listán csak a P9 vagy S6 edge fért volna bele az s7 edge 229000ft volt rajta, tehát azt nem választhattam volna. Ha az edge 7-et akarom helyette akkor visszavásárolják a telefont és újra indul a 2 év hűségidő. :W
Az árral is gondok voltak mert az én csomagomban az edge 7 webshop ár 162000ft a boltban meg 189000ft ot mondtak. Persze én előtte felhívtam az ügyfélszolgálatot és ott azt mondták, hogy mivel a G4-et is webshopban vettem ezért ezt is abban kell hogy figyelembe vegyék.. :DDD Persze akkor már bólogattak a boltban is...
Akinek már volt ilyen ügye esetleg írhatna róla, mert holnap mennék intézni, de bizonytalan vagyok emiatt az újabb 2 év miatt.

[ Szerkesztve ]

(#75596) Vangelis válasza lela (#75595) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Mennyiért vetted a készüléket?

Kisker árlistát muatattak? vagy akciós kisker árlistát?

A vásárláskori kisker ár vs mostani kisker ár a mérvadó. A többi átverés.

Vagy vásároltasd vissza velük a készüléket a számla alapján és akkor lesz kp-d.

Remélhetőleg nem drága díjcsomaghoz vetted.

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#75597) lela válasza Vangelis (#75596) üzenetére


lela
aktív tag

Move M csomaghoz 5400ft/hó
144200ft volt a készülék ebben a csomagban 2015.08-ban
Most az s7 edge akciós webshopos ár:162000ft
Azt mondták visszavásárolják a készüléket és ráfizetem a kettő különbözetét 17500ft ot és alá írok újabb 2 évet, amit nagyon nem szeretnék.
Honnan tudjam hogy mennyi volt a vásárláskori kisker lista ára a telefonnak? 165000ft-ot mondott az biztos...
A furcsa az volt hogy a srác elment, mondta hogy ezt meg kell beszélni a felettesével majd visszajött mondta jó.
Később megint intett az üzletvezetőnek majd bementek egy szobába . Én ezt nem értem, minek ennyiszer megbeszélni valamit ráadásul nem előttem, ha egyszer meg van rá a jogszabály...

[ Szerkesztve ]

(#75598) Vangelis válasza lela (#75597) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Bemész!

Elkéred az aznapi kisker árlistát amikor a készüléket vetted! (nem akciós)

Majd elkéred a mostani kisker árlistát! (nem akciós)

Akkor látni fogod, hogy mennyi volt akkor a készülék és azon az áron max 5000ft -.al drágább készüléket vehetsz.

A sima kisker árlistán nem kerek számok vannak. ... tehát nem 99.990 ft meg hasonlók, hanem 187312 ..stb...

Meg hát a lap tetején ott lesz, hogy kisker árlista.

Ne hagyd magad :)
Pár fórumtársnak, már segyített ez az infó... neked is fog :)

Ha végkép nem tetszik semmi akkor kérd vissza a pénzed!
Nem kell aláírnod semmilyen 2 évet... csak, ha akciós áron akarsz készüléket venni.... de senki nem kötelezhet erre! ....

Kitartás! Megoldod te... csak ne hagyd magad!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#75599) MK VII válasza lela (#75597) üzenetére


MK VII
veterán

"Később megint intett az üzletvezetőnek majd bementek egy szobába . Én ezt nem értem, minek ennyiszer megbeszélni valamit ráadásul nem előttem, ha egyszer meg van rá a jogszabály..."
Pont azért, hogy megbeszéljék, hogy, hogy tudják kijátszani a jogszabályokat..
Ne kapkodd el a dolgot és ne bólints rá egyből majd arra amit ajánlanak..

(#75600) Vangelis válasza MK VII (#75599) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Csak mégegyszer lehetne csereutalványom.... ;] ;] ;] ;] ;]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.