Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68746) kali válasza taki01 (#68743) üzenetére


kali
legenda

szia,

szolgáltatós, hálózati, cellás gond is lehet, nem csak telekom, hanem eltérő szolgáltatós (céges) előfizetésnél is előfordul néha, így még szolgáltatóhoz sem lehet kötni.
azt is fontos megemlíteni, hogy a hívott oldalán direktben is előidézhető a dolog, sok telefon tud különböző elutasító/tiltó módot, ahol a(dott) hívást (konkrét szám, ismeretlen/rejtett és még sok más beállítható preferáció alapján) elutasítja/eldobja, de az ismételt hívást már fogadja - amolyan; akkor már biztos fontos/sürgős alapon.

Lacko84; amennyiben nem neten lett rendelve - az átvétel történhet üzletben is, a rendelés milyensége a fontos, hogy távollévők között történjen -, úgy a 14 napos elállás lehetősége nem adott.
a 3 hónapos vásárlási lehetőséghez több feltételt is ismerni kellene, így általánosítva nem nagyon lehet mit kezdeni vele, de arra az előfizetésre biztos nem, amire 1 vagy 2 év hűséget aláírt adott készülék kapcsán, ha olyan hűséges konstrukcióban vásárolt.

germinator66; szia, igen.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.