Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69601) szabacsik


szabacsik
őstag

Helló!
App-ból, bankkártyával akartam számlát fizetni aminek a végén kiírta hogy

Ez kb 3 órája volt. Szokott ilyen lenni és várjak hétfőig vagy próbáljam meg újra befizetni?

/\____/\

(#69602) Teko001 válasza szabacsik (#69601) üzenetére


Teko001
őstag

Beterhelte az összeget?

(#69603) szabogabor10 válasza szabacsik (#69601) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nem kaptál SMS-t a tranzakcióról?
Ha nem szoktál kapni, nézd meg netbankban, van-e ilyen tétel a kártyatörténetben.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#69604) glaci válasza szabogabor10 (#69603) üzenetére


glaci
őstag

Szerintem azt is csak hétfőn vagy kedden fogja látni a számlatörténetben, miután a Bank bekönyvelte a bankkártyás vásárlást.
Viszont ha emlékszik, hogy mennyi volt az egyenlege, akkor érdemes ránézni, mert az mindig a valós értéket mutatja, igy, ha az lecsökkent, akkor levonódott.
+ A Telekom nekem mindig küld e-mail értesítést, hogy sikeresen befizettem a számlámat.

[ Szerkesztve ]

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#69605) szabacsik válasza szabogabor10 (#69603) üzenetére


szabacsik
őstag

Teko001, szabogabor10 : Nem terhelte az összeget kapnék sms-t az megjön hétvégén is ugye. Menet közben akartam bangood-on vásárolni azt se engedte. Ekkorra elgondolkoztam és rájöttem az online vásárlási limitem elérte a határt és ez volt itt is a baj. Mindenesetre köszönöm!

[ Szerkesztve ]

/\____/\

(#69606) Beca1990 válasza migabi24 (#69600) üzenetére


Beca1990
senior tag

telefonon kérted újra vagy emailt írtál ?

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#69607) migabi24 válasza Beca1990 (#69606) üzenetére


migabi24
nagyúr

Telefonon, de nem kértem újra mert nekem még nem telt le a 10 nap azt kivárom, csak azért mondom, hogy van ilyen lehetőség

(#69608) Teko001 válasza glaci (#69604) üzenetére


Teko001
őstag

Van olyan netbank, ami megjeleníti a nem lekönyvelt dolgokat is. Banktól függ.

(#69609) glaci válasza Teko001 (#69608) üzenetére


glaci
őstag

Én csak az OTP -t ismerem, ill. azzal van tapasztalatom.
Ott csak az utalás látszik egyből, minden más (kártyás) tranzakció 1 - 4 nap.

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#69610) Teko001 válasza glaci (#69609) üzenetére


Teko001
őstag

Náluk valóban nem írja ki tételesen, csak egyben (Számla részletes adatai-->Előjegyzett kártyaforgalmak)

(#69611) balint82 válasza Beca1990 (#69595) üzenetére


balint82
senior tag

Én is várom még a kupont (dec 21én vettem át a készüléket)... :(

Google Pixel 4a

(#69612) Beca1990 válasza balint82 (#69611) üzenetére


Beca1990
senior tag

hááát érdekes azért...
én 15.-én vettem át , remélem nem felejtenek el minket..

[ Szerkesztve ]

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#69613) balint82 válasza Beca1990 (#69612) üzenetére


balint82
senior tag

Lehet, hogy megváltás a 14 napos elállási határidőt :)

Google Pixel 4a

(#69614) RedCactus válasza tb007 (#69587) üzenetére


RedCactus
senior tag

Köszönöm, valószínűleg nálam is ez van! :)

(#69615) migabi24 válasza balint82 (#69613) üzenetére


migabi24
nagyúr

Én is erre gondolok, mert ugye ha visszaküldöd, akkor buknák a kupont

(#69616) zaskar válasza migabi24 (#69615) üzenetére


zaskar
senior tag

Én is 21.-én vettem át a Z5C-t, és még aznap megkaptam a kuponkódot SMS-ben. Persze már fel is használtam a kupont. Fogalmam sincs, hogy miért nem kaptátok még meg...

(#69617) lugosi válasza balint82 (#69611) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én tizenvalahanyadikán, de már lemondtam a kuponról.

(#69618) Outlander


Outlander
őstag

Sziasztok.

Konkrét infót szeretnék kapni, akár priviben is jó...

Move S csomag, ma kötném, számhordozással....
Viber használnánk abból is csak a szöveges részét.... ez fog menni vagy sem?
Köszönöm.

[ Szerkesztve ]

Work until You no longer have to Introduce Yourself.

(#69619) glaci válasza Outlander (#69618) üzenetére


glaci
őstag

A szöveges, az fog.
(Csak a hang része van tiltva.)

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#69620) htc07


htc07
addikt

Sziasztok!

Novemberben vettem új telefont, készülékbiztosítással, viszont abszolút semmi számlát nem kaptam róla azóta sem. (mármint a biztosításról)

Ennek mi a menete, kérdezzek rá náluk? Van valakinek tapasztalata?

A másik kérdésem, amikor vettem a telefont, feljött egy ilyen online chat-es popup ablak, ahol tudtam beszélni egy ügyintézővel, de most sehol sem találok ilyen opciót, hol tudnám ezt előcsalogatni?

[ Szerkesztve ]

(#69621) Soulfly842 válasza n@p@lm (#69590) üzenetére


Soulfly842
addikt

Februártól tovább fog bővülni nagy valószínűséggel a kör, ahol nem lehet majd számlát befizetni.

Annyi differenciával hogy nagy eséllyel több postán is lesz számlabefizető pult (Ahol nem csekkel, hanem közvetlenül is be lehet fizetni majd, hogy azonnal könyvelődjön a szla)

(#69620) htc07

Új készülékvásárlásoknál matass :)

[ Szerkesztve ]

(#69622) Soulfly842 válasza htc07 (#69620) üzenetére


Soulfly842
addikt

A dokumentumok között sem elérhetőek a biztosítás papírjai az online felületen? Ha nem, akkor kérdezz rá, dehogy ne legyen aktiválva végül :)
(60 napig személyesen bemutatva a telefont még aktiválhatod)

[ Szerkesztve ]

(#69623) polonic


polonic
félisten

Le lett mondva az előfizetésem. Megjött az utolsó számláról a levél, hogy elkészült. Az online ügyfélszolgálaton láthatom.

Belépve nyilván az égvilágon semmit nem látok, mivel az előfizetés megszűnt. Távszámlán sincs semmi.

Ezt hogy gondolták?

(#69624) MaxxDamage válasza htc07 (#69620) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Nálam a korábbi ilyen telefon vásárláskor kötött bizt. megtalálható a: My Telekom (weboldal, saját felület) / Mobil / Szerződések , dokumentumok (részben) -kiválasztott előfizetés = Mobil- (rész alatt) Otthoni előfizetések vannak kijelölve (aktívként) akkor nem látom a "Biztosítás" dokumentum meglétét a listán

L

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#69625) htc07 válasza Soulfly842 (#69622) üzenetére


htc07
addikt

Köszi a válaszokat, most nézem pont, hogy van ott ilyen dokumentum, viszont ez áll benne:

1) Jelen szerzõdés-kiegészítés a Magyar Telekom és az Elõfizetõ között létrejött Elõfizetõi
Szerzõdés kiegészítése (a továbbiakban: Kiegészítés). A Kiegészítés az Elõfizetõ által kitöltött „Csatlakozási,
Készülékbeépítési és Változásbejelentési Nyilatkozat” (a továbbiakban: Nyilatkozat)
aláírása napján lép hatályba,

feltéve, hogy az Elõfizetõ a Magyar Telekom felé díjtartozással nem rendelkezik

Aláírni semmit nem kellett. :DDD

Reklamáljak, vagy ez így rendben van?

Ezért furcsa, hogy számlát abszolút nem látok róla a számlák közt, csak az előfizum meg a készülék törlesztője.

Chaten beszéltem egy kedves ügyintézővel, bár nem fér hozzá az adatbázishoz állítása szerint, Ő is azt mondta, hogy itt kellene legyen a befizetésre váróknál.

[ Szerkesztve ]

(#69626) pvve


pvve
csendes tag

Hello

Az lenne a kérdésem ha van egy készülékem csak kijelző biztosítással akkor azt még át lehet rakatni teljes körű biztosításra vagy ez bonyolultabb ?

(#69627) htc07 válasza htc07 (#69625) üzenetére


htc07
addikt

tárgytalan, benne van a havi számlában, eszembe se jutott hogy abban nézzem meg :B

(#69628) migabi24 válasza lugosi (#69617) üzenetére


migabi24
nagyúr

Én nem fogom hagyni a k. a.-kat

(#69629) lugosi válasza migabi24 (#69628) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Belegondolva mintha nekem írta volna valaki válaszul, hogy mivel cégre vettem, nekem nem jár.

(#69630) Vangelis


Vangelis
nagyúr

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#69631) karl_fischer válasza polonic (#69623) üzenetére


karl_fischer
aktív tag

Én is így jártam, amikor a mobilnet előfizetést szüntettem meg. Ez a hátránya az elektronikus számlának. Az előző számla segítségével átutaltam az összeget.

(#69632) foxymaci


foxymaci
senior tag

Másnak nincs gondja az e-számlával? irreális összeget mutat amit be kellenne fizetni, és nem is tudom letöltetni mert nincs fent, csak annyi hogy fizetnem kellenne, míg édesanyámé rendben mutatja és le is tölthetö.

_FoxY_ / Iphone 14 Pro / PS5 / iPad Pro 11 M2 / Watch Ultra /

(#69633) MittuDomain_ válasza Vangelis (#69630) üzenetére


MittuDomain_
őstag

A G8 Move XS-el hogy a francba kerülhet csak 20e-be? :Y

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#69634) Vangelis válasza MittuDomain_ (#69633) üzenetére


Vangelis
nagyúr

A telekom ügyintéző megvádolt azzal, hogy összevágtam a képernyő mentést....

Így a szemembe írta...

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#69635) MittuDomain_ válasza Vangelis (#69634) üzenetére


MittuDomain_
őstag

Ha mégis sikerül kosárba rakni és nincs rá szükséged, 30e-ért lecsapok rá. :)))

Az ügyintéző meg kapja be. :W

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#69636) Vangelis válasza MittuDomain_ (#69635) üzenetére


Vangelis
nagyúr

hibára fut sajnos.-...

Pedig személyre szabott ajánlat!

Ezek, már nem a régi ügyintézők!

3 percig nem válaszoltam , mert kiszolgáltam és lelépett!!!

Előtte meg én vártam rá 30percet majdnem, mert majd megnézi a rendszerben.... ami lassú :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#69637) dptrsk válasza Vangelis (#69636) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Engem most be se enged "Technikai hiba miatt jelenleg nem elérhető" üzenettel...

(#69638) 313313 válasza dptrsk (#69637) üzenetére


313313
addikt

Engem beenged, de 404-et dob ha készüléket szeretnék venni :D

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#69639) cris78


cris78
őstag

Ugye visszakapcsolták nekem a net&roll teszt kártyát. Hívtam a 1430-at, azt mondja, hogy továbbítja és vagy jóváirják vagy nem. Mondtam neki, hogy akkor vegyünk már fel egy panaszt. Egy olyan kártyára amit csak egyszer lehet igénybe venni, biztos örülne neki ennek az ügynek a nemzeti hírközlési hatóság...
Kíváncsi vagyok mi lesz.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#69640) Zeki válasza Vangelis (#69636) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nekem végigviszi, és amikor kosárba rakom, jön a közel 110 ezres ár. Előtte 20-ért kínálja ugye.

(#69641) polonic válasza karl_fischer (#69631) üzenetére


polonic
félisten

Köszi, akkor én is ezt teszem.

Mit is kell megadni a közlemény rovatban utaláskor?

(#69642) kali válasza polonic (#69641) üzenetére


kali
legenda

Amennyiben banki átutalással kívánja számláját kiegyenlíteni, kérjük a xxxxxxxxxxxxxxx számlaszámra hivatkozzon.
Csoportos beszedési megbízás felhatalmazásának benyújtása esetén a Jogosult xxxxxxxxxxxx és Fogyasztó azonosítóként, a xxxxxxx folyószámlaszámot használni szíveskedjék.

(#69643) polonic válasza kali (#69642) üzenetére


polonic
félisten

Komolyan nem látom sehol ezt az előző számlákon. :D

(#69644) kali válasza polonic (#69643) üzenetére


kali
legenda

a harmadik szekció a számla elején;
Ügyfélazonosítók / Customer ID. No. - Folyószámlaszám: xxxxxxx
ez a biztos, ez nem változó érték, a számla száma aktuálisan mindig más és más, bár ha (elektornikus) levélben kaptál értesítést az új számla elkészültéről, akkor abban az ahhoz tartozó számla száma is szerepel, az úgy okés befizetési infónak.

[ Szerkesztve ]

(#69645) polonic válasza kali (#69644) üzenetére


polonic
félisten

Mármint ez meg van.
Amit írtál, arra gondoltam, amit először írtál.

Igen, benne van az emailben a számla száma. Köszi

[ Szerkesztve ]

(#69646) DaveHutt


DaveHutt
őstag

Sziasztok!
Move S, illetve Move M csomagoknál VOIP tiltás életben van?
Most jár le a 4 éves Like díjcsomagom (még az eredeti széria) és nagy bajban vagyok. :(

(#69647) Zeki válasza DaveHutt (#69646) üzenetére


Zeki
nagyúr

Felraksz valami VPN progit, és nincs tiltás.

(#69648) gyantaszuz


gyantaszuz
tag

Furcsa dologra lettem figyelmes ma a telekomnál.
Szervizbe vittem a telefonom, de elkallódott a garancialevele. A szervizes kollega tájékoztatott, hogy az adásvételi szerződés kiváltja a garancialevelet. De ha az sincs meg, 2 ezer Ft-ért kinyomtatja, de mivel nem én vagyok a szerződő fél, ezért gondoltam később visszatérünk rá. A nap folyamán a szerződő féllel tértem vissza az üzletbe (nem franchise), egy hölgyhöz kerültünk, aki ugyanezért a szerződésért 1 ezer Ft-ot kért.
De amikor számlát kértem a kinyomtatott szerződésről, hirtelen lesápadt és el is felejtette a dolgot.
Ezek szerint is olyan téma, mint a SIM kártyás, hogy elvileg nem kerül pénzbe a csere, csak zsebre akarnak dolgozni? :) :))

[ Szerkesztve ]

(#69649) kali válasza gyantaszuz (#69648) üzenetére


kali
legenda

nem olyan dolog, az ászf (megfelelő melléklete) tartalmazza, hogy a szerződés...stb. pótlása mennyibe kerül; link (arra nem lehet mit mondani, ha az ügyintézők egy része nem követi a változásokat és fejből mondja a régi összeget, holott az már nem annyi...)
a sim kártya esetén az (volt) a helyzet, hogy a korábbi fizetős csere amikor ingyenes lett, akkor először nem volt egyértelműen megfogalmazva a dolog, így valaki a régi szerint értette, mások meg az új verzióban, de szerencsére nem olyan régen beleírták azt, hogy lehet a készülék bárhol vásárolt, így már nem csak akkor díjmentes a méreti eltérés miatt cserélés, ha azt a szolgáltatónál vásárolt készülék indokolja; link
nem franchise - mindegyik az már.

[ Szerkesztve ]

(#69650) ANDROID??? válasza kali (#69649) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ez jó. :W Ezzel is átb@sztak...
Nekem a T-ben azt mondták már nincs, nem forgalmaznak, ilyet keressek GSM-ben...

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.