Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69701) Soulfly842 válasza neo-geo (#69700) üzenetére


Soulfly842
addikt

pietrasko jól írja, időarányos kötbér van csak a Next tarifahűség miatt a belépési díjon túl.

De sajnos sokan tévesen tudják, mondják.

Hivatalosan:
Csak a teljes naptári hónapok után kell kötbért fizetni!

Ergó, ha nem voltál teljes hónapban (tárgyhó első napjától a hónap utolsó napjáig) a díjcsomagban, akkor új előfizetés esetén csak a belépési díjat, az ötezer Ft-os kötbért kell csak fizetni!

(#69702) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sziasztok,

Domino5 kártyát tegnap kaptuk meg (nevemen van, nem én használom) és töltöttem rá netes töltéssel 5 ezer ft-ot és a korlátlan közösségi opciót nem tudom sehogy aktíválni. Seboldal szerint a 1430-ra kell küldeni a +KOZOSSEGI üzenetet ami el is lett küldve, de nem fogadja el...azt írja, hogy az a kulcsszó hibás.
Valaki tudja mi erre a megoldás? :R

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#69703) kali válasza MaxxDamage (#69702) üzenetére


kali
legenda

szia,

az alábbi feltétel adott?

Az igénybevétel feltétele: aktív, túlforgalmazási díjat nem tartalmazó havi/időszakidíjas mobilinternet szolgáltatás megléte, ami lehet a havi díjban bennefoglalt adatmennyiséget tartalmazó hang díjcsomag, a hang díjcsomag mellé aktivált adatdíjcsomag/adatopció, illetve mobilinternet-csomag.

domino esetén csak a surf tartalmaz alapban bennefoglalt adatmennyiséget, domino 5 esetén külön aktiválni kell valamilyen adatcsomagot a tematikus opció alá.

(#69704) MaxxDamage válasza kali (#69703) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia!

Köszönöm, közben már rendeztem a dolgot a 1430-on. :R

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#69705) berbatov2 válasza tomiii. (#69690) üzenetére


berbatov2
senior tag

Milyen kondicioi vannak ennek a flottanak?

(#69709) hroberto


hroberto
veterán

Nemrég lettem Telekomos. Eddig a Vodánál voltam, és ott ha ki volt kapcsolva telefonom sms-ben kaptam értesítést az esetleges hívásokról. Létezik ez a T-nél is?

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#69710) tomy86 válasza hroberto (#69709) üzenetére


tomy86
addikt

(#69714) marsu


marsu
addikt

Nem tudom van-e összefüggés, de lehetséges, hogy ez lehet az oka annak, hogy nem érhető el online felületen a számlák ...

" A Magyar Telekom a folyamatban levő termékportfólió-egyszerűsítés keretében 2016. április 8-ával megszünteti a Távszámla elektronikus számlabemutatási és -fizetési szolgáltatását, és ezzel párhuzamosan számlakibocsátóként csatlakozik a piacvezető Díjnet Zrt. rendszeréhez - jelentette be a távközlési cég. "

Press any key to continue ...

(#69715) hroberto válasza tomy86 (#69710) üzenetére


hroberto
veterán

Köszi! :)

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#69716) Zoty4 válasza marsu (#69714) üzenetére


Zoty4
őstag

na ez fasza hír :C

(#69717) kali válasza marsu (#69714) üzenetére


kali
legenda

nem nagyon látok összefüggést, mert sok előfizetőnek nincs vele gondja, de akiknek igen, azoknak vegyes, hogy adott távszámla, vagy sem.

(#69718) Misogi


Misogi
aktív tag

Megcsúsztam és kiesett a zsebemből a telefonom, bele a hóba, vizes lett és kicsit megsérült, mit tehetek?

Van rá készülékbiztosításom (t-mobile), a telefon alja és a széle kicsit betört, megsérült, és lekopott, valamint elmerült havas vízben is..ha felhívom a biztosítót megjavítják vagy kicserélik? Egyenlőre semmi baja nincs, csak a sérülések..bár kitudja, így is szeretnék valamit kezdeni. Mire számíthatok?

(#69719) kali válasza Misogi (#69718) üzenetére


kali
legenda

a biztosító elküldi a készüléket a szerződött szervizbe, ahol ajánlatot adnak a javításra - már ha javítható -, a biztosító pedig az alapján eldönti, hogy megéri a javítás, vagy inkább kicserél(tet)i felújított vagy új készülékre.
a készülékbe jutott víz nem biztos, hogy azonnal okoz hibát a működésben, esetlegesen csak később, amikor a(z) (elektro)kémiai változások olyan/meghatározott szintre jutnak.

(#69720) RaZroX


RaZroX
addikt

Üdv! Lehet tudni, hogy a telekom fog-e árulni Asus készüléket a közeljövőben ? Ott van a gyártók között, de egy darab telefon sincs tőlük már rég óta..

This is the way

(#69721) Misogi válasza kali (#69719) üzenetére


Misogi
aktív tag

Egyébként ez a része sérült meg nagyon a telefonnak [link], ja meg ugye a víz is..szerinted elfogadják és javítják vagy kicserélik? Bementem a t-mobile-hoz, és egy nőci azt mondta ne foglalkozzak vele, meg szerinte ezt nem lehet javítani, közben felhívtam egy szervízt és azt mondta hogy simán megcsinálják, akkor most? Lehet a t-mobile-os nő nem tud semmit..

[ Szerkesztve ]

(#69722) Ateszpapa válasza Misogi (#69721) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Hívd fel a biztosítót.
Adnak egy kár számot. Utána jöhet a Telekom.

(#69723) Misogi válasza Ateszpapa (#69722) üzenetére


Misogi
aktív tag

Az lesz, holnap felhívom..reménykedek a legjobbakban, arról tudok hogy cserél vagy javít olyan helyzetekben hogy betörik a kijelzó, vagy elromlik a mikrofon vagy valami, de nem tudom hogy ilyen esetben is segítenek-e..meglátjuk.

(#69724) ForRedGlory válasza Ateszpapa (#69722) üzenetére


ForRedGlory
félisten

...es mit csinal a Telekomnal a karszammal? :U A telekom 1 eve nem erintett a karrendezesben. Az kizarolag a biztosito hataskore...

Bejelenti a hibat, megy a biztosito futarja, elviszi es majd lesz belole valami...

[ Szerkesztve ]

(#69725) kali válasza RaZroX (#69720) üzenetére


kali
legenda

szia,

nem hiszem, hogy ezt látatlanban lehet előre tudni, mert több tényező függvénye, de más gyártók esetén is volt már ilyen kihagyás, hogy egy ideig nem volt forgalmazott készüléket valamelyiktől a szolgáltató (kérdés, hogy a szolgáltatónak nem feleltek meg valamiért az aktuális típusok, vagy a gyártóval nem tudtak közös nevezőre jutni a szerződési feltételek kapcsán), aztán később megint képbe került a gyártó, akár több típusú készülékével is.

Misogi; a telekomos ügyintéző által mondottakkal nem kell foglalkozni, nem feltétlenül tudja látatlanban eldönteni, ahogy én vagy más sem, a szerviz mondása lesz a mérvadó, aztán az ő javítási árajánlatuk alapján eldönti a biztosító, hogy kijavítás lesz, vagy kicserélés.

(#69726) marsu válasza kali (#69717) üzenetére


marsu
addikt

Most meg már működik ...

:U

... ugyanúgy csináltam, mint eddig.

:)

Press any key to continue ...

(#69727) Misogi válasza kali (#69725) üzenetére


Misogi
aktív tag

Rendben, köszönöm nektek a válaszokat, nagyon normálisak vagytok! :))

Még egy utolsó kérdés, mennyi esély van arra hogy csak úgy elküldenek azzal az indokkal hogy mondjuk "ez csak esztétikai hiba, tudod így is használni stb.."?
Eléggé durva lenne. De ahogy olvastam, benne vagyok a biztosítási körben.

(#69728) kali válasza Misogi (#69727) üzenetére


kali
legenda

a szerződési feltételeket olvasva, a véletlenszerű károsodás/sérülés esetén feltétel, hogy az megakadályozza a készülék rendeltetésszerű működését, illetve párásodás/nedvesség estén is keletkezni kell meghibásodásnak, ezek kapcsán ellenőrizni kell a telefon minden funkcióját, hogy van ilyen vagy sem, mert sokszor csak egy (vagy néhány) apró működési problémában mutatkozik meg a keret/ház törése, illetve a kapott ütés - ami nem tetszik a kamerának, vibrának, különböző érzékelőnek és még lehetne sorolni -, a *#0*# kóddal sok hardver működését ellenőrizheted.

(#69729) tomiii. válasza dptrsk (#69693) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Erdekes, minden simán ment. Nem értem netrol mi vo,t a problema. Lecsereltuk az osszes csomagot, tv,vezetekest., internet csomagot is, utobbi 3-ban 8ezer ft-ot sporoltunk, minden ugyanaz.Plusz lett ket uj lumia is. Szóval rendbe tettunk mindent. Hiányoznak az idok, amikor mindezt egy szekben ulve tehettuk meg, 1,5 ora volt minden, pedig a kiscsaj szepen haladt mindennel. :D

(#69730) Ateszpapa válasza ForRedGlory (#69724) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Látod ezt nem tudtam. Amikor igénybe vettem akkor a telekomhoz kellett bemenni a kárszámmal és ők intézték. Ezek szerint változott azóta.

(#69731) Ateszpapa válasza Misogi (#69723) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Hát ha kekeckednek akkor vágd földhöz hogy betorjon a kijelző. :)

(#69732) Ateszpapa válasza kali (#69728) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Nekem arra a kódra *#0*# nem csinál semmit.

(#69733) Misogi válasza Ateszpapa (#69731) üzenetére


Misogi
aktív tag

Haha. :)

(#69734) Misogi válasza Ateszpapa (#69731) üzenetére


Misogi
aktív tag

Raktam a telefonomra egy szilikon tokot, így eltakarja a sérülés nagy részét, csak egy nagyon pici 1-2mm-es rész látszik belőle..jövőhéten viszont felhívom őket, a készülékbiztosítás miatt. :) Vagy lehet várok ezzel amíg nem történik valami komolyabb kár..

(#69735) kali válasza Ateszpapa (#69732) üzenetére


kali
legenda

samsung telefonod van?
Misogi egy samsung galaxy grand prime (sm-g530f) linket tett be, arra írtam a kódot.

(#69736) Ateszpapa válasza kali (#69735) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Jogos. Most más típusú készülékem van. :) Akkor ez nem olyan univerzális mint az IMEI szám ellenőrzése.

(#69737) migabi24


migabi24
nagyúr

Kezd a tököm tele lenni, hogy nekem kell könyörögni a kuponért ami jár, gondolom próbálkoznak, ha az ember nem pattog nem is adják

(#69738) #99546112


#99546112
törölt tag

Ezen az úton én is végigmentem már, de persze vesztettem rendszerhibára utalva.. 😅😅

(#69739) Beca1990 válasza migabi24 (#69737) üzenetére


Beca1990
senior tag

én kértem és aznap meg is kaptam

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#69740) migabi24 válasza Beca1990 (#69739) üzenetére


migabi24
nagyúr

Na ezt jó, hogy mondod, mert akkor kérem én is

(#69741) lugosi válasza migabi24 (#69740) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Céges vásárlás esetén is jár ez?

(#69742) migabi24 válasza lugosi (#69741) üzenetére


migabi24
nagyúr

Szerintem mindegy kiveszi

(#69743) dptrsk válasza lugosi (#69741) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

"Milyen előfizetés vásárlása esetén kaphatok kedvezmény kupont?
Új lakossági hűségidős havi díjas mobil-előfizetés vagy hűséghosszabbítás esetén, új TV-, internet- vagy otthoni telefon-előfizetés vásárlása vagy hűséghosszabbítása esetén is kapsz ajándék kupont (Next, Music, Move, Like, Eco mobil-díjcsomagok, Alap, Családi, HD tv-csomagok, NetMánia internetcsomagok, Alap, Hoppá és Hoppá Plusz telefon csomagok, Magenta 1 csomag). A vállalt hűség időtartama 2 év lehet. Az akciós kupon a kiegészítő csomagokra és opciókra nem vonatkozik."

Forrás

(#69744) Soulfly842 válasza migabi24 (#69737) üzenetére


Soulfly842
addikt

Szerintem, akinek nincs Marketing nyilatkozata arról, hogy belsős akciókról kaphat tájékoztatást - azoknak nem megy ki automatikusan (ami érthető is!).

Szinte biztos, hogy nekik kell csak 'manuálisan' igényelni (korábbi - hasonló - kampányokban mindig így volt, gondolom ez nem változott).

Csak higgadtan :) Nem kell érte különösebb köröket futni, csak jelezni - azzal csak a a saját időtöket raboljátok, ha nagy dirr-rel durr-ral estek az ügyintézőnek - felesleges. Felveszik egy oldalon, miután beolvassátok a rendelési azonosítót, s nem sokkal később kiküldik mindenkinek, akinek jogos .

Január 17-ig adják a vásárlásokhoz (február 15-ig használhatóak fel).

[ Szerkesztve ]

(#69745) lugosi válasza dptrsk (#69743) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Köszi, valahonnan rémlett is.

(#69746) zuioch


zuioch
aktív tag

Sziasztok!
Egy ismerősöm vett egy 30-as kártyát, de amikor hívom, azt mondja be a hang hogy : "A hivott fel jelenleg nem fogad hivasokat"
Természetesen itthon tartózkodunk mindketten.

Mi lehet a probléma?

[ Szerkesztve ]

(#69747) lugosi válasza zuioch (#69746) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Aktiválta már?

(#69749) SUPREME7 válasza polonic (#69748) üzenetére


SUPREME7
őstag

És azmiaza TAS? :D

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.