Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63351) kali válasza rayoliviero (#63350) üzenetére


kali
legenda

nyomj egy újraindítást a telefonra, hátha csak annyi a gond.

(#63352) rayoliviero válasza kali (#63351) üzenetére


rayoliviero
veterán

Ok. :R

(#63353) Sayuar válasza prozodus (#63116) üzenetére


Sayuar
őstag

azt láttad, hogy aug. 1-jével a blue-nál megszüntetik a 4GB-os és a 8GB-os csomagokat?
:U nemakarnak házon belül konkurenciát? :U

(#63354) prozodus válasza Sayuar (#63353) üzenetére


prozodus
őstag

Nem, mert a netet nem használom. Mindenesetre érdekes...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#63355) heidrich


heidrich
senior tag

Sziasztok!

Gyors kérdésem lenne: elfogyott az alap 1GB mobilnetem (Music S csomag) és felraktam egy 500MB-s NetPlusz bővítést, amivel ugye az alapot is nullázta a rendszer vagyis most van 1.5GB-om. Ha 1 nap elteltével lemondom a bővítést (ugye 1 hónapban egyszer díjmentesen aktiválható egy bővítés) és mivel 1 napig lesz fent törthavi számlázású lesz a NetPlusz, viszont a lemondás után elvileg megmarad az 1GB mobilnet megint a köv. fordulópontig, elviekben ez így "kijátszható" ugye?

Amúgy NetPluszoknál a törthavi számlázás az csak időarányos vagy számít, hogy mennyi adat ment el? Mert ha igen, gondolom ha 1 nap alatt lemondom akkor az abban az 1 napban használt adatforgalomat nem a NetPluszként számolja mivel az alap netem is nullázódótt és abból fogyott, de lehet rosszul tudom.

Akinek esetleg van tapasztalata, erősítsen vagy cáfoljon már meg! :)

Köszi,

Üdv, Dani.

[ Szerkesztve ]

iPhone 15 Pro Max Blue Titanium 256 GB | Apple Watch Series 7 45mm Silver Stainless Steel | MacBook Air M1 2020 8/256GB | iPad Pro 11” 2021 M1

(#63356) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Megjött az e-számlám a friss ÁSZF változásokkal. miszerint augusztus 31-től kivezetik a következő, már lezárt hangalapú díjcsomagokat:

Eco Mix, Fun Aranytárskártya, Relax Aranytárskártya 50, Relax Aranytárskártya 125, Relax Aranytárskártya 250, Relax Aranytárskártya 500, Relax 100, Relax 250, Relax 500, Relax 1000, MédiaMánia XS, MédiaMánia S, MédiaMánia M, MédiaMánia L, MédiaMánia XL.

Illetve a következő mobilinternet díjcsomagokat:

Relaxnet M ((külön SIM kártyán nyújtott, Relaxnet L (külön SIM kártyán nyújtott), Relaxnet XL (külön SIM kártyán nyújtott), Ikon Net 2GB, Aranytárskártya Mobilinternetcsomag RelaxNet L, Aranytárskártya Mobilinternetcsomag RelaxNet XL, Aranytárskártya Mobilinternetcsomag Net&Roll XS, Aranytárskártya Mobilinternetcsomag Net&RollXS+, Aranytárskártya Mobilinternetcsomag Net&Roll L, Net&Roll 4G mobilinternet díjcsomag, GPRS Net, GPRS Net Plusz, GPRS WAP Plusz, Net&Roll 1 GB - LTE opció, Relaxnet M, Relaxnet L, Relaxnet XL; SMS Te+Énkedvezmény; SMS csomag 25, SMS csomag 80, SMS csomag 200.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#63357) St3ven válasza szabogabor10 (#63356) üzenetére


St3ven
addikt

Különösen a Fun Aranytárskártyáért kár.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#63358) djculture válasza szabogabor10 (#63356) üzenetére


djculture
félisten

Első nap isten megteremté a földet vele Ádámot és Évát. Második nap megteremté a magyar telekomot hogy legyen aki Ádámot ászf változásokkal bombázza...

(#63359) StSanya


StSanya
őstag

Üdv, kérdezem a szakikat, Fun Aranytárskártya havi díja akkor 1990-ről 2190-re emelkedik ugye? S a percdíjak nem változnak? Mert akkor végül is, ha lebeszélem, akkor 200 Ft pluszom volna...

"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

(#63360) szabogabor10 válasza StSanya (#63359) üzenetére


szabogabor10
veterán

Igen, szerintem így van. De a díjcsomagot augusztus 31-től kivezetik, így átkerülsz valószínűleg a Fun S ATK díjcsomagba, ebben mindenképp érdemes kihasználni az e-pack kedvezményt, mert csak az 1990 Ft-ot beszélheted le, még akkor is, ha e-pack hiányában 2290 Ft-ot fizetsz.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#63361) r3dsnake


r3dsnake
nagyúr

Technikai karbantartás!

Mostmár tényleg takarodjanak a francba. :D

(#63362) cris78 válasza r3dsnake (#63361) üzenetére


cris78
őstag

Ja, érvénytelenítették a megrendelésem :O

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#63363) [P]laci válasza r3dsnake (#63361) üzenetére


[P]laci
senior tag

nekem működik minden! :DDD

(#63364) r3dsnake válasza [P]laci (#63363) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

A számlád megtekintése is?

(#63365) szabogabor10 válasza r3dsnake (#63361) üzenetére


szabogabor10
veterán

A számlámat én sem tudom megnézni már jó ideje...
Hajnalban még meg tudtam nézni az egyik számlámat, most a másikat már nem...

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#63366) kali válasza r3dsnake (#63361) üzenetére


kali
legenda

a webes fiók valóban ezt dobja a számla megtekintésekor, de a telekom alkalmzás esetén nincs ilyen gond, ott megnézheted.

(#63367) tylerddd


tylerddd
veterán

Most nézem, h kibővült az az oldal, ahol a nyilatkozatot lehet tenni és az Ügyintézés pontban megjelent a 2015. július 1-jei díjváltozás. Én még júni 29-én írtam nekik, de ugye akkor nem tudtam ezt a lehetőséget választani. Ettől függetlenül vehették az adást vagy írjak nekik újra?!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#63368) szabogabor10 válasza kali (#63366) üzenetére


szabogabor10
veterán

Na ott tényleg működik. De komolyan nem hiszem el, hogy évek óta nem tudják normálisan megcsinálni a weboldalt...

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#63369) r3dsnake válasza tylerddd (#63367) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Én ott írtam napokkal ezelőtt, semmi reakció.

kali: ez nem mentség arra, hogy kb heti egyszer nézek fel az oldalra, és akkor is tutira szar valami.

(#63370) kali válasza r3dsnake (#63369) üzenetére


kali
legenda

nem is ízért írtam, csak ha nagyon kell, akkor van más megoldás.

(#63371) lugosi válasza kali (#63366) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Meg mondjuk ha cég vagy, akkor ebből nem lesz számlád, amit küldhetsz a pénzügyre utalni.
Nem értem, hogy miért nem működik rendesen a netes felületük, pláne ha folyamatosan abba az irányba terelik az ügyfeleket, hogy használják, pl online kedvezmények, elektronikus számla kedvezmények.

(#63372) kali válasza lugosi (#63371) üzenetére


kali
legenda

az alkalmazásban is pont úgy letölthető a számla (*.pdf), mint a webes felületen.

[ Szerkesztve ]

(#63373) r3dsnake válasza kali (#63372) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Máskor meg az alkalmazás nem enged be. Meg nehogy már folyton valami kerülőút kelljen ahelyett, hogy normálisan működne.

(#63374) kali válasza r3dsnake (#63373) üzenetére


kali
legenda

ez van...
jelezd a problémát hivatalosan, az arra hivatott csatornán, úgy inkább lesz nyoma, ha azonnalos megoldást nem is jelent majd.
azóta működik már a web fiókos is.

[ Szerkesztve ]

(#63375) r3dsnake válasza kali (#63374) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Azzal úgyse foglalkoznak, jobb szeretem nyilvános fórumon kinyilvánítani. Így talán ér is majd valamit. :U

(#63376) kali válasza r3dsnake (#63375) üzenetére


kali
legenda

én ezt más "ügyintézési módnak" nevezném, de te tudod...

(#63377) lugosi válasza kali (#63372) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Pont ez a gond, hogy nem tudom a számlát letölteni...

[ Szerkesztve ]

(#63378) kali válasza lugosi (#63377) üzenetére


kali
legenda

a my telekom alkalmazáson belül is simán letöltöm és/vagy küldöm tovább mobiltelefonnal.

(#63379) tylerddd


tylerddd
veterán

Hoppá! Ezt láttátok már?! Egy külön oldal, ahol nyilatkozni lehet.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#63380) tylerddd válasza tylerddd (#63379) üzenetére


tylerddd
veterán

SMS-ben visszajeleztek, h rögzítették a nyilatkozatom. Szerintem érdemes itt is nyilatkozni még annak is, aki korábban írt mailt.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#63381) Gsx-rr


Gsx-rr
veterán

Péntek óta nem tudják ,miért nincs nálam LTE. Ha megjelenik a telefonon akkor 0 térerővel kb 10 másodpercig.
Nem a telefon a rossz ,mert átraktam másikba és ott is ugyanez.
Már én javasoltam ,miért nem cserélnek sim kártyát ,de egyelőre még vizsgálódnak. :F

(#63382) St3ven válasza tylerddd (#63380) üzenetére


St3ven
addikt

Rögtön küldték az SMS-t?

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#63383) djculture


djculture
félisten

Ma jött a nmhh által szerződésben kikötött sms innentöl ketyeg a 15 nap de én már nyilatkoztam. Felidegesítettek hogy folyamatosan szüntetnek meg mindent ami ér valamit...

[ Szerkesztve ]

(#63384) tylerddd válasza St3ven (#63382) üzenetére


tylerddd
veterán

10-15 percre rá.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#63385) polonic válasza Gsx-rr (#63381) üzenetére


polonic
félisten

Ezt viszonlyag gyorsan ki lehetne vizsgálni, ha nem valami orbitális nagy hiba miatt.
Ha beszélsz velük, kérdezd meg, hogy benne vagy-e a HSS-ben. :D

(#63386) kali válasza Gsx-rr (#63381) üzenetére


kali
legenda

mert lehet, hogy nem sim kártya, hanem csak beállítási probléma, gondolok itt a szolgáltatói oldalra (is).

[ Szerkesztve ]

(#63387) Gsx-rr válasza kali (#63386) üzenetére


Gsx-rr
veterán

És ezt 3 nap alatt nem tudják kiszűrni? 16:30 kor letelik a 72 óra amire ígérték ,hogy ki kell javítaniuk.

(#63388) kali válasza Gsx-rr (#63387) üzenetére


kali
legenda

szerintem az inkább a gond, hogy nehezen jut el a megfelelő szintre a dolog.
nekem is volt olyan problémám, hogy az ügyfélszolgálatos nem rendelkezett a szükséges jogosultsággal és képességgel, de csak terelgette a saját hatáskörében a dolgot, pedig jól körülírtam a hibát, rendesen leszűkítettem egy bizonyos hibalehetőségre, mégis csak a harmadik telefonálás és ügyfélszolgálatossal lefolytatott beszélgetés során tudtam elérni, hogy műszakishoz kapcsoljanak, aki viszont pillanatokon belül látta, hogy mi a probléma, illetve megerősítette az általam elmondottakat, valamint orvosolásra is került a dolog.
kipróbálod adott sim kártyát több telefonban is, amikben azonos szolgáltató másik sim kártyájával van lte a meghatározott helyen, leszűkítve így a hibalehetőséget a sim kártyára, illetve az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásra, így marad a labda az ő oldalukon, hogy a sim kártya problémás, vagy a hozzá rendelt profillal van gond.

[ Szerkesztve ]

(#63389) lugosi válasza kali (#63378) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én ezt már feladtam. Tudom, hogy kb 16-a körül van mindig a fizetési határidő, inkább rávárok 1-2 napot ilyenkor. Valószínű, hogy addig alábbhagy a túlterheltség, és meg tudom oldani.

(#63390) Joker88


Joker88
őstag

gyerekek, mi ez a nagy " nemkéremazújszabályzatot" dolog ?
kb annyiban kimerül,hogy pl 35 ft /percről 42 ft / perc lesz a hívásdí ? vagy más is van mögötte ?

In loving memory of Garrett Lockhart

(#63391) btz válasza Joker88 (#63390) üzenetére


btz
addikt

Ez nem elég?

ⓑⓣⓩ

(#63392) St3ven válasza Joker88 (#63390) üzenetére


St3ven
addikt

Annyi nem elég?

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#63393) dptrsk válasza Joker88 (#63390) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

a mobilnetcsomagok is 300 forint körül drágulnak...

(#63394) btz válasza dptrsk (#63393) üzenetére


btz
addikt

Meg az ügyiviteli díjak.

ⓑⓣⓩ

(#63395) prozodus válasza tylerddd (#63367) üzenetére


prozodus
őstag

Oda nem érdemes, a tegnapi link működik, ahol visszaküldik "azonnal" az sms-t.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#63396) Beca1990


Beca1990
senior tag

rendelést hány napon belül, illetve milyen címre kell visszaküldeni a.nyomtatvánnyal együtt?

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#63397) kali válasza Beca1990 (#63396) üzenetére


kali
legenda

14 napon belül, a kapcsolódó nyomtatványon szereplő címre.

(#63398) LógaGéza válasza djculture (#63383) üzenetére


LógaGéza
addikt

És ha nem küldenek SMS-t? Múlt héten kicsit sok meló volt, és most eszméltem rá erre a dologra... Flottásokat is érinti ez?

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#63399) kali válasza LógaGéza (#63398) üzenetére


kali
legenda

a dominósok kapnak csak sms-t, a havidíjas előfizetőket a számla útján értesítik, a kapcsolódó részleteket itt olvashatod; link

[ Szerkesztve ]

(#63400) St3ven válasza tylerddd (#63384) üzenetére


St3ven
addikt

Én már kétszer kitöltöttem, de egyszer sem kaptam meg az SMS-t.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.