Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
club1
veterán
A PTK-re hivatkozva jogosan kérhetsz cserét vagy gyakorolod az elállás jogát, ha a készülék használata tartós kényelmetlenséggel jár. Kicsit verni kell az asztalt, ki kell számolni, hogy mennyit volt eddig nálad és szervizben (ezek aránya fontos) a készülék. Amióta az EU tagjai lettünk felhígultak a fogyasztók jogai (értsd: EU-s jogharmonizáció magyar módra), így nincs már cserekötelezettsége x javítás után a kötelezettnek. Azért arra kíváncsi leszek, hogy a PTK átdolgozása után mi marad, mert ha jól sejtem, még nagyobb bajban leszünk mi fogyasztók...
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja