Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Soulfly842
addikt
Én már régen nem vagyok Telekom dolgozó
Más területen vagyok vezetői pozícióban. Otthagytam a Telekomot közel egy éve
De a költői kérdés akkor is áll, hogy mi van akkor ha maga a gyártó csak pickup általi szervizelést támogat? A cseh, román, stb. szervizelést, ha a telekom közvetlen átveszi (a saját futáraik, stb helyett), akkor szerintem ügyes bajos lenne a törekedés a két héten belüli szervizelésre... Abból sokkal nagyobb bajok lennének, higgyétek el Ezt előre borítékolom.
Sőt, megfordítom, akkor az emag és társai is szabálytalanok, mert az ő eszközeinél meg azt nem lehet eldönteni a fogyasztónak, hogy gyártói szervizzel akarja kezeltetni, vagy futárral?
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja