Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#192201) vzsryl válasza toeki (#192191) üzenetére


vzsryl
nagyúr

I40 1.6 GDI-t vezettem, ami jó állapotban volt. Két problémám akadt:
1. 140k km-nél csúnyán zörgött a műszerfal, ha rossz útra tévedt.
2. Egy ilyen hombár autóhoz nagyon nem illik ez rövid kiosztású váltóval ellátott szívó benzin motor. Nagyon gyenge, pörgetve se indul meg túlzottan, és kissé idiótának éreztem magam, hogy egy ekkora autót bömböltetni kell azért, hogy haladjon. A 2.0 GDI se sokkal erősebb érzetre. Pl. egy Mazda 6-os sokkal kultúráltabb és fürgébb.

Egyszerűen be kellett látnom, hogy ezekhez a közel 5 méteres, 1,5t+-os monstrumokhoz karakterben legjobban a turbó motorok állnak, vagy esetleg a 3L+ 6-8 henger, de ugye azok ritkák, drágák és sokat zabálnak.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#192202) Gergőke88 válasza Gombinyó (#192199) üzenetére


Gergőke88
addikt

1. Nincs csomagtartó, és ami marad az is rettenet rossz elosztású.
2. a belső műanyagok igénytelen, és látszik rajta már újonnan is, hogy nem mai darab.
3. kevés bele ez a motor, hogy normálisan mozgassa.

(#192203) TayRol válasza Gergőke88 (#192202) üzenetére


TayRol
veterán

ezzel mind egyetértek.

(#192204) ngaba válasza toeki (#192191) üzenetére


ngaba
aktív tag

Alapvetően a válaszom az i30-ra vonatkozott. Az i40-hez szerintem nincs MPI motor, csak GDI, ami kokszolódik. A nagyobb méretkategóriában inkább Toyota Avensis 1.8-at keresnék, ha mindenképpen (problémamentes) benzines kell.

(#192205) toeki válasza ngaba (#192204) üzenetére


toeki
senior tag

Válaszom második fele nesa-nak szólt, neked most köszönöm ;)

(#192206) vzsryl válasza ngaba (#192204) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Azokat az Avensiseket én is néztem, mert szopó benzinből kb minden kiesett, de ugye ellenfél híján mocskosul megkérik az árát. A faceliftesekért irreális árakat kérnek, pedig 6-8 évesek, és a futásteljesítményük sem kevés.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#192207) Gombinyó válasza Gergőke88 (#192202) üzenetére


Gombinyó
őstag

Thx, ezek alapján tényleg felejtős.

(#192208) toeki válasza vzsryl (#192201) üzenetére


toeki
senior tag

Köszi a választ!

Mazdából volt 3as,bk és bl, mindkettő szétrohadt pár év után... Lehet az újak már jobbak de 2013ig nevetségesen szarok voltak

(#192209) vzsryl válasza toeki (#192208) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Akkor csak az Avensis marad, de készítsd a pénztárcád.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#192210) diegho válasza vzsryl (#192209) üzenetére


diegho
nagyúr

Vannak azért még nagyobb méretű autók szívóval. Accord, Insignia, Passat/Jetta amerikai kivitelek 2.5-el.

(#192211) vzsryl válasza diegho (#192210) üzenetére


vzsryl
nagyúr

4M-ért azok szerintem már túl régi technikát adnak, de amúgy igazad van.

Az Insignia 1.8 szopó nagyon gyengusz a valós 1,7t-hoz. :(

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#192212) diegho válasza vzsryl (#192211) üzenetére


diegho
nagyúr

Ne felejtsük el a Civic-et, nagyobb, mint egy i30, pláne kombiban és ott van a 1.8 szívó, ami egy szuper motor! Igazából talán ez a legjobb "nagyobb" autó szívóval.

(#192213) vzsryl válasza diegho (#192212) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ott a kombik nem olcsók, de az biztos, hogy jobban az úton marad, mint a billegős i30.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#192214) ngaba válasza vzsryl (#192213) üzenetére


ngaba
aktív tag

"Nem sportos" futóművet szeretne, pont neki való, és az Avensis is. :) Kisebben méretben ott van még a Megane 1.6 szívóval, ami kézenfekvő, de minőségérzetben más liga szvsz. (És újonnan volt annyi, mint a kolléga kerete kb.)

(#192215) IMIIKE1998 válasza [CS]Blade2 (#192152) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Sziasztok!

Csak érdeklődök még, de mennyiből lehetne kihozni egy olyan "kisterepjárót", amit használhatok mindennapi közeledésre, de azért földutakra elmehetek vele szórakozni és kicsit magtaposhatom neki(jó, nekem földúton már az 50-60 is taposásnak számít, inkább az a lényeg, hogy legyen gyorsulása, nem a nagy végsebesség számít. :R

(#192216) Somatom válasza IMIIKE1998 (#192215) üzenetére


Somatom
veterán

Halmozod a hobbikat? Bringa, motor, autó.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#192217) IMIIKE1998 válasza Somatom (#192216) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Hát most lesz nemsokára B-s jogsim, azért jött szóba a motor, viszont arra is gondolnom kell, hogy közlekedni is kell majd, az autó meg télen-nyáron jó, így akkor már olyan autó érdekelne, amivel kiélhetem terepezési igényeimet. :D

[ Szerkesztve ]

(#192218) Somatom válasza IMIIKE1998 (#192217) üzenetére


Somatom
veterán

Nem ilyen egyszerű ez. A minden úttipusra jó autó igazából egyikre sem jó. A jó terepjáró egyszerű felépítésű, puritán, merev, kemény rugózású, robosztus, egyszerűen tisztítható. Országúton viszont magas, zajos, instabil széltoló. Mondjuk Lada Niva, vagy Suzuki Samurai.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#192219) molnarpeter válasza IMIIKE1998 (#192215) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Niva gázszettel vagy dízellel a belépő szint szerintem.

(#192220) [CS]Blade2 válasza IMIIKE1998 (#192217) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

F150 Raptor. Azzal egész nap mehetsz 60-al földúton. Gyorsulása pazar. 100.000kmeket is beleverhetsz, bírni fogja. Annyi, hogy nem kicsi, hanem egy tank, ja és kb. két lakás ára. :DDD

(#192221) Somatom válasza [CS]Blade2 (#192220) üzenetére


Somatom
veterán

Fölösleges ez az amerika-imádat. Itt, Európában is van hasonló, évtizedek óta bevált technikán alapuló, olcsó terepjáró. G Merci 6x6. :DDD

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#192222) fjudors válasza Somatom (#192221) üzenetére


fjudors
aktív tag

csak a link
:DDD

(#192223) -v- válasza Somatom (#192218) üzenetére


-v-
addikt

X6M az optimális kompromisszum.

(#192224) Somatom válasza -v- (#192223) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem egy ilyen túl flancos a csapatáshoz. Arra sztem egy Suzuki SJ410, Jeep CJ7, stb való. Ha felakad lecsörlőzöd, ha borul, a cső megfogja, ha pedig koszos lesz, akár belül is kislagolhatod.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#192225) dj79 válasza IMIIKE1998 (#192217) üzenetére


dj79
senior tag

Daihatsu rocky, feroza, pajero, régebbi samurai, vitara, terios.

(#192226) Qru válasza MaTpr0F (#192184) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Subaru Outback, igaz nem annyi lesz a fenntartása mint egy Octi Scout-é. :D

#nincsbennetarcsi

(#192227) IMIIKE1998 válasza Somatom (#192218) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Köszönöm szépen Mindenkinek! :R
Somatom: Elvileg pályázás jelenleg nincs betervezve. Természetesen tökéletes, főleg olcsón nem lesz, de úttesten sem szoktam száguldozni, 80-90-nel meg csak elközlekedek vele. :)

Molnarpeter: Benzint hanyagoljam? Illetve láttam 4x4-et, az milyen?

[CS]Blade2: Bizzos jó, de nekem nagyon drága lenne. :D

[vilike]: :DD

dj79: :R

Amúgy az fontos lenne, hogy alkatrész legyen hozzá olcsón, no meg ne igyon ki egy benzinkutat. :D Bár ahogy néztem, ha nem csikolod, a Niva elmegy 10 liter alatt is.

(#192228) creedszl válasza bandus (#192194) üzenetére


creedszl
aktív tag

Benzines!

Hulligaaan

(#192229) rasotamas válasza Qru (#192226) üzenetére


rasotamas
veterán

Ezt egyébként honnan lehet sejteni mennyi lesz egy autó fenntartása?
Mármint nyilván tudja az ember hogy egy 20 éves BMW-nek több mint egy új Swiftnek, de például egy Octavia és egy Outback közt (számomra legalábbis) nem ennyire egyértelmű.
Persze le lehet ellenőrizni:
- a kopó-fogyók közti különbséget (féktárcsa, lengéscsillapító, stb) vagy
- a fogyasztást.
De olyan dolgok mint:
- a korrózió
- bonyolult rendszerek (üzemanyagrendszer, automataváltó, részecskeszűrő) elromlása
- megmagyarázhatatlan elektromos hibák
- típushibák és use error okozta váratlan kiadások (pl elégtelen kenési rendszer vagy nem megfelelő gyakorisággal cserélt vagy nem megfelelő minőségű olaj miatti vezérműtengelykopás, főtengely csapágykopás)
szerintem sokkal nagyobb mértékben befolyásolják egy autó fenntartási költségeit.
Van erre valami statisztika?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192230) MaTpr0F válasza Qru (#192226) üzenetére


MaTpr0F
senior tag

Nem rossz, nem rossz. A jelenleginek kb. 10l a városi fogyasztása, ami nálam a lélektani határ. Plusz nekem idáig egy szerelő sem ajánlotta az öregedő boxer motorokat. Inkább a scout vagy crossover/terep. Esetleg van valami kishaszon szerű ami nem annyira fapados belül és nem vw caddy?

(#192231) bandus válasza rasotamas (#192229) üzenetére


bandus
veterán

ezt a lottoszamok mellett lehet latni kozvetlenul ;) nincs ilyen.

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#192232) kisza25 válasza rasotamas (#192229) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Unix, bárdi, kaufer, megnézed mennyi az alkatrész

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#192233) rasotamas válasza bandus (#192231) üzenetére


rasotamas
veterán

Na ez az, de mégis vannak vélemények ezzel kapcosatban, de számosítva nincs. Van néha egy cikk hogy egy autónak az első 5 éve mennyibe került az első tulajnak, hát ez pont nem ami az átlag magyart érdekli, inkább 10 és 15 közt.
kisza: lehet, hogy egy autóhoz nem 30 hanem 20 ezer egy féktárcsa, mindeközben az injektor nem 40-ért felújítható, hanem 170 ezer újonnan, akkor mégis az első autó fenntartása olcsóbb.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192234) kisza25 válasza rasotamas (#192233) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Azért nagy átlagban megvan mi mennyire rozsdásodik, származás (pl. Ausztriában jobban korodálnak), ázsiaiakat vékonyabban fényezik.
Szívóbenyát veszel nem ilyen számokat fogsz látni.
Automata dieselnél megvan a rizikó mindenben.
De egy szívóbenya is lehet gatya, ha nem törődtek vele, csak más számok lesznek a számlán.
Dieselt az vegyen aki sokat megy, és úgy vegyél, hogy legyen egy nagyobb összeg a zsebben, ha rá kell borítani
A tuti a garis új autó lenne, ha olyan is a hozzáállás, mert most van aki szív pár éves autóval is

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#192235) tboldi válasza kisza25 (#192232) üzenetére


tboldi
nagyúr

Az Unix-Bárdi párosnál inkább ne, még megrémül. :D

(#192236) Qru válasza rasotamas (#192229) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Utána kell olvasni, használt tesztekben és az adott márka/típus topikban itt vagy a FB-on. Vagy egyszerűen megkérdezed itt. :K

#nincsbennetarcsi

(#192237) Qru válasza MaTpr0F (#192230) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hát ez városban inkább 11-12 lesz. Akkor marad a VW vonal, az olcsóbban fenntartható.

#nincsbennetarcsi

(#192238) rasotamas válasza Qru (#192236) üzenetére


rasotamas
veterán

Jó azért van autóm 6 éve, van némi sejtése az embernek. De pl azt hogy mivel drágább azt a Subarut fönntartani mint az octáviát tényleg nem értem. Mert boxer? Mert japán? Mert sokat eszik? A japánt drága fenntartani alaptételt sem értem, ugyan annyiba kerül hozzá egy fék, lengéscsillapító vagy hasonló.
A nagyságrendeket viszont nem tudom perspektívába helyezni. Lehet, hogy egy komoly autó költsége akár 10szerese is lehet egy egyszerűnek? De előbbit kényelmesen alapjárat-nyomatékcsúcs közelében használod utóbbinka meg kiordíttatod a lelkét.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192239) IOX


IOX
tag

Én azt gondolom egy Subaru-nál azért fel kellene arra készülni, hogy nem minden van hozzá utángyártottban. Úgy emlékszem valahol írták, hogy a boxeressége miatt nem annyira olcsó néhány karbantartás rajta. Nem tudom már mi, a hengerfej környékén.

(#192240) tboldi válasza rasotamas (#192238) üzenetére


tboldi
nagyúr

Pl. 1 helyett 2 vezműlánc van benne, de ez csak egy sok a drágább dolog közül. Plusz nem is mindenhol hajlandóak hozzányúlni a pékek az “egzotikus” mivolta miatt, illetve alkatrészt sem találni hozzá minden bokorban, mint egy Volkswagen-csoportos autóhoz.

(#192241) footy válasza rasotamas (#192233) üzenetére


footy
addikt

Az elso 5 evet egyszerubb szamositani pont amiatt amit irtal, mert a kotelezokon kivul jo esellyel nincs varatlan kiadas. Az 5-10-15 ev intervallumban talan sokkal jobban fugg a usertol hogy mennyibe kerul az auto. Ertem ezalatt a hasznalat modjat (boyracer vs autopalyas hosszu etapos user) es az autora valo igenyesseget. (zavarja-e egyaltalan a rozsda vagy hogy kopog a futomu)
Ismertem olyat akinek 5M-ba volt a 3-as Golfja 5-6 evvel ezelott, pedig azert mar kis tulzassal vadi ujat is vehetett volna...

Szoval szerintem ilyen statisztikat(10+ eves autok tervezett kiadasa) lehtetlen kesziteni...

[ Szerkesztve ]

(#192242) tboldi válasza tboldi (#192240) üzenetére


tboldi
nagyúr

* de ez csak egy a sok drágább dolog közül

(#192243) Qru válasza rasotamas (#192238) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem azért mert boxer, bár vannak nehezebben hozzáférhető dolgok benne (pl gyújtógyertya) de önmagában nem a boxersége adja. Viszonylag ritka típus ezért sok alkatrészből nincs utángyártott csak gyári. Ez már eleve egy jelentős költségtényező. Mivel kevés van belőle így pl bontott karosszéria elemekből is eleve kevés van és az is drágább mint egy tucat Skodához pl. Az más kérdés, hogy jó szerelőből sem olyan sok van mint pl a Skodához.
Szóval ez egy összetett dolog. :K

És ha forgatni kell akkor mi van? Semmi. Legyen üzem meleg és mehet neki a fordulat. Amúgy is a nyomaték öl nem a fordulat.

#nincsbennetarcsi

(#192244) ZolAK


ZolAK
újonc

Sziasztok!

A másfél éve vásárolt, most 12 éves T-Jet Bravo-m cseréjén gondolkozom. Szeretem az autót, de sok apró nyűgje van már, most éppen beázik valahol...

Évi 8k km-et megyek, fixen havi egy Budapest-Mosonmagyaróvár, hétvégi túrák, plusz Pesten szaladgálás (jellemzően 2-5 km-es rövidebb utak, de van, hogy egy hétig nem mozdul a kocsi).
50% autópálya, 10% országút 40% város, talán nem ölnék meg egy dízelt sem(?), de a hibrid/plug-in lenne az ideális.

Egyelőre ketten vagyunk barátnőmmel, de 2-3 éven belül jöhet a baba, utána valszeg városi használat arányában több lenne. Bárminemű vezetési élményről hajlandó vagyok lemondani a gazdaságos üzemeltetés és az alacsony értékcsökkenésért cserébe. :D

Igények:
Max 5-6 éves (legalább 5 évig megtartanám)
Jó világítás (LED, vagy minimum xenon – a Bravo csak pislákol)
Ülésfűtés, tempomat
Méretre C szegmens elég, ötajtós, vagy kombi kivitelben
Nem vagyok allergiás a motorzajra, de azért 130-nál ne forogjon 4000-et

Keret: 3.5M, nagyon-nagyon max 4M + átírás, első szervíz

Ami tetszik:
Auris TS hibrid 2015 – ez az álom, de sajnos az értelmesebb darabok 4.5M körül indulnak, így ez ki is esik.
Civic 2015/2016 – az 1.6 DTEC-et néztem, ezek már vannak 3.5 körül, fogyasztásra meg Auris szint, a fenntartás kérdéses. A Tourer valami becsípődés folytán kifejezetten tetszik.
Megane IV – itt már 2017-es darabot is ki lehet fogni, az 1.6 szívó, de az 1.5 dci is talán jó lehet nekem.
PUG 308 SW – 1.6 vagy 2.0 HDi-vel. 3M fölött jól felszerelt 2017-es darabok is vannak.

Esetleg plug-in C-MAX, de 4M körül a 200k km feletti futású autók vannak többnyire (viszont tudnám otthon tölteni). Kicsit félek, hogy a szervizelés is problémás lehet, nem egy gyakori típus.
Amperát elvetettem az alkatrész árak és az alacsony hasmagasság miatt (járunk túrázni, a szar utakon a Bravo is elég sokszor leér). Valamint a keretbe is csak régebbi darabok férnének be.

Ahogy látszik még nagy a kavar a fejemben, hibridtől a dízelig minden felmerült. Ti ilyen keretből, erre a felhasználásra mit ajánlanátok?

[ Szerkesztve ]

(#192245) ngaba válasza ZolAK (#192244) üzenetére


ngaba
aktív tag

A kérdést nem fogom tudni megválaszolni, csak néhány észrevétel:
- A Megane 1.6 szívóval 4000-et fog forogni 130-nál (6 sebességes váltóval is). Vagy legalábbis nagyon meglepne, ha lényegesen kevesebbet... Szívóból minimum 1.8 kellene kényelmes pályás utazáshoz (Toyota Avensis például, illetve nemrég volt szó az alternatívákról, olvass vissza).
- A Pug 308 SW jó dízel opciónak. És sokkal inkább európai dízelt vennék, mint Japánt. A Renault 1.5 dci-jénél is jobbak a Peugeot HDI-jei szvsz.
- A Plug-in C-max jónak mondott.

Benzinesből érdekes lehet nem közvetlen befecskendezéses modern turbóst is nézni, ami minimum 1.4-es: Ezek egy fokkal megbízhatóbbak (nem kokszolódnak), mint a közvetlen befecskendezésesek, de jellemzően többet fogyasztanak. Ha most vennék autót, ilyet néznék, azért írom. Engem is érdekelne egy teljes lista ezekről, szóval remélem a többiek folytatják a sort, szóval átmegyek kérdésbe is:
Ott van ugye a t-jet, illetve a J Astra 1.4 turbója. (A K Astrában már közvetlen befecskendezéses van sajnos.) Illetve a Renault 1.4 tce motorja is ilyen elvileg, de az csak 2012-ig van, ha jól tudom.

A J Astra egyébként jó, csak nehéz... Az 5 ajtós még OK, de szerintem gyerekkel úgyis kombi lesz. (Kérdés #2: Rakták azt a B14NET motort más GM autóba, ami nem olyan nehéz?)

[ Szerkesztve ]

(#192246) molnarpeter válasza ZolAK (#192244) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

C-max hibrid szuper típus, érdemes kicsit utánaolvasni. Szerviz van több is, alapvetően Prius technika licensz amúgy, nem vészesen bonyolult. Fb csoportot ajánlom :R

(#192247) rasotamas


rasotamas
veterán

Érdeklődnék, mit ajánlanátok.
Feleségem 20 éves CVT-s Honda HRV-jét szeretnénk lecserélni mert a legutóbbi műszaki alkalmával már jelentős mennyiségű kittet kellett elhelyeznem rajta, néha a cvt is megcsúszik, stb.
Elvárás lenne a gerince miatt, hogy automata legyen, és nem bólogatós robotkuplungos, inkább bőgős vagy hagyományos, ne rángassa a hátát. Ha picit könnyebb lenne beszállni, picit magasabb építésű lenne az is pozitívum. Namost kinéztük a Prius2-t, azonban nem feltétlen látom ennyi pénz elköltését indokoltnak a heti 5x pár km+1x30km utakhoz. Emellett megnéztem a kínálatot, 4-5000 eurótól indulnak az épkézláb darabok (igaz 5-ért már láttam hollandiában lelakott félmilliót futott p3 taxikat is, de az messze van). Az autót németországban vennénk meg és itt üzembe is helyeznénk, majd mikor jövőre hazaköltözünk akkor hazapapítoznánk. Kivételt képez, ha otthon jobbak vannak mint kint.
Amiket néztem (nem jelenti hogy tuom milyen váltó van benne): A merci, pözsó 1007, Scenic, C3, Touran, Meriva, Cmax, B merci
Ami biztosan túl kicsi lenne: Smart, talán az 1007 is de megtetszett a tolóajtó
Valami olcsón fenntartható, nem rozsdásodó autó kéne, főként boltba járni, iskola/ovi/bölcsi járatnak, főleg településen belül és a szomszéd városba.
Keret: 2000€, mert józanul akarok költeni. Többért már lehetne prius2-t venni.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192248) molnarpeter válasza rasotamas (#192247) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Prius 1 ;]

(#192249) rasotamas válasza molnarpeter (#192248) üzenetére


rasotamas
veterán

Na az itt nem nagyon van, ha igen akkor is 3000 körül látok :D Közben 1-2 lepusztultabb P2 akad 2600 körül.
A többi mind szar amiket írtam? Pl ez nagyon közel van.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192250) IOX válasza rasotamas (#192249) üzenetére


IOX
tag

Egy gazi automata váltó egyszer biztosan el fog romlani. Lehet nagyon drága is, akár50000 a javítás. Prius kevesebbet fogyaszt féket, indítómotort, nincs kuplung, és sallangjai

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.