Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#191801) troll81 válasza rasotamas (#191798) üzenetére


troll81
addikt

Hát ha így nézzük keress 2 újat és lizingeld. Lejárt a lízing szerződés hozod az újat és kész.
Nekem is az st kB motor hibásan 2 2500.rendbe teszem úgy ahogy nekem jól esik. Az kB 6000 durván és használom. Majd állag megőrzés nem hiszem h évi 2000 elvinne max mindennel együtt adó plusz biztosítás..
Meg eleve csak szezon autó... Lesz.
Így ebben a témában már nem vagyok jártas. :R

(#191802) rasotamas válasza t72killer (#191799) üzenetére


rasotamas
veterán

Ha összehasonlítjuk a gázolaj árát (25-30Ft/m) az áram árával (~4-7Ft/km) mondhatni ingyen van

https://tinyurl.com/rasoapro

(#191803) t72killer válasza rasotamas (#191802) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

100km-en valós körülmények között iszunk 4.8 litert, ami 1776Ft, azaz <18Ft/km. Én mondjuk tajróban fizetek, egy reális 25e km-es évben 1500EUR az összes üzemanyagktg-em.

Tehát itt áll egy 6évre eddig szumma 15e (vételár) +5e (szerviz) + 9e (üzemanyag) + 1e (adó, amit egy új(!) villanynak nem kell fizetni) = 30e EUR. Kérdés: milyen villanyautót kaptál 6évvel ezelőtt 30k EUR-ból?+ha nem zsebből rántottad elő a 30kEUR-t, mennyi kamatot fizettél a 15k-s árkülönbözetre?

Ha a fentebb említett 5kEUR szervizből kivesszük azokat az elemeket, amik egy villanyverdánál is előjönnek (fékpofacsere, pollenszűrő, stb), illetve nem német órabérekkel számolsz, akkor még finomodik a helyzet.

Mai vételárakkal számolva 12eEUR-ból is megvan egy ugyanúgy 2éves Octavia ahogy az előzőt "kezdtem", azaz ha extra adókkal nem b.sszák el az ember életét (99% nem fogják a covid-os világválság miatt), reálisan egy ugyanilyen 6éves időszakra egy 25kEUR-ba fájó villany lenne a versenytárs. Ad ennyiért valaki olyan családi kombit, ami 5év múlva se csak lejtőn hátszéllel 100as tempóban ér el 200km hatótávot?

A gázolaj adójának emelésével én is elgondolkoztam, de se melóba-városbaingázós 1személyes kisautónak (=c1, aygo <5kEUR-ért) se családdal alkalmasint messze(!)utazós kombi kategóriában nem látom még az alternatívát.

[ Szerkesztve ]

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#191804) bggmnd


bggmnd
kezdő

Sziasztok!

Autót szeretnék vásárolni és szeretném kikérni a véleményeteket.
Amit szeretnék:
Évjárat: 2008 - tól
Vételár: 1.500.000 Ft környéke
Üzemanyag: Dízel (Benzin is szóba jöhet ha nem extra nagy a fogyasztás)
Kilóméteróra állása: max. 140.000 , de kevesebbnek örülnék.
Hengerűrtartalom: minimum 1.4, de inkább 1.6

Mire fogom használni:
- Napi szintű 20 km-es utak
- Heti 2 alkalommal 100-120 km-es távolság autópályán

Ezekkel a paraméterekkel milyen autó ami ajánlott? Egyelőre még elképzelésem sincsen, innen indulnék ki. :R

(#191805) footy válasza Ádám16 (#191797) üzenetére


footy
addikt

Ne temesd. Annyira nem rossz a helyzet mint tboy irja. Nekem volt Punto2 elhanyagolt allapotban vettem es nem volt kulonosebb gondom vele.
(Bovebben: Rangatott az auto. Gyujtokabel es gyertya cseret csinaltam, mert az elozo tulaj nem belevalo gyertyakat rakott bele. Ez kijott kb 50 eurobol es megszunt a rangatas + lement a fogyi 6L kore az 1.2 60LE verzioval(ez egy tok jo kombo egyebkent, sokkal jobban megy mint varnad). A kormanyszervo pedig ritkan doglik meg, maga a kapcsoloja problemas. Ami nalam azt jelentette hogy teljesen kitekert kormanynal megszunt neha a rasegites. Ekkor ujrainditottam az autot es jo lett. A kapcsolo cserejere valami 20e JMF-t mondtak akkortajt.)
Egy SDI lupohoz kepest a Punto az Lexus...

[ Szerkesztve ]

(#191806) t72killer válasza bggmnd (#191804) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

"Kilóméteróra állása: max..." - ezen könnyen segíthetünk ;]

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#191807) molnarpeter válasza Ádám16 (#191797) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha a minimum költség a cél, akkor ja :K

(#191808) bggmnd válasza t72killer (#191806) üzenetére


bggmnd
kezdő

le fogom kérdezni, illetve külföldről behozottat csak akkor vásárolok, ha van vezetett szervizkönyv kilóméterállásokkal.

(#191809) [CS]Blade2 válasza bggmnd (#191808) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Városi kisautókat nézegetek, ott 127.000km-ek vannak 3-4 éves példányokban. Persze van 15.000-es, meg 1 éves 3.000-el, de szinte biztos, hogy az egyik tekert a másik meg akkor törhetett rommá, és eddig tartott kipofozni.
Én marha keveset megyek, így tudom, hogy van valós kevés km-es, de a legtöbben átlag 15-20000-et mennek, így egy 2008-as példánynál jó eséllyel 10-ből 8-9 esetben 240.000-ről lesz visszatekerve 140.000-re.
Dízel-ből szerintem 140.000km-es 12 éves talán nem is létezik, és, ha létezne is, akkor annak lehet, hogy az lesz a baja, hogy a rövid utakat mentek vele, ami ugyanolyan, mintha 400.000-et mentek volna vele.

(#191810) bggmnd válasza [CS]Blade2 (#191809) üzenetére


bggmnd
kezdő

Köszönöm szépen az infót.
Ezek pl. egészen jónak tűnnek:
- [link]
- [link]

Ezek esetében is lehet "turpisság"?

(#191811) tboy93 válasza bggmnd (#191804) üzenetére


tboy93
nagyúr

12 éves dízel 140e km-el? Mesében talán van ilyen :)

(#191812) vzsryl válasza tboy93 (#191811) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Elég érthetően fogalmazott: “Kilóméteróra állása”
Egyértelmű, hogy minimum 200-300k km lesz benne, csak legyen visszatekerve. Ez nem tudom miért jó neki, de legyen így. ;]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#191813) gabor9991 válasza tboy93 (#191811) üzenetére


gabor9991
őstag

ÁÁÁ, nem csak a mesében.
Itt ez a [17 éves Passat 1.9 tdi] és épp csak egy picivel van benne több mint 100e km :D
És leinformálható!!!

[ Szerkesztve ]

(#191814) molnarpeter válasza [CS]Blade2 (#191809) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mondjuk flottát nézve szerintem meg létezik minden - sokat futott pici benzin, keveset használt dízel, stb... Viszont elenyésző százalék, szóval nem lehetetlen, csak ritka... Ha a 200 körül futottakat nézzük, akkor meg jó eséllyel már pont megvan a vezérlés csere stb, be kell ülni és használni, plusz 10x annyi kocsi közül lehet választani :K

gabor9991: tudnék mutatni 40 ezret futott Opelt, ami 12 éves, még mindig első tulajnál van :)

[ Szerkesztve ]

(#191815) rasotamas válasza tboy93 (#191811) üzenetére


rasotamas
veterán

10 évesen valós 183-mal vettem, kevésbé ritka de ez sem gyakori. Ehhez képest 16 évesen 309ezerrel már véres a torka.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#191816) Bdanyy


Bdanyy
addikt

ismerősöknél van 200-at futott 12 éves A6, 230at futott 20 éves pdtdi passat, 80 körüli 17 éves fabia, illetve ami nekünk volt 4-es golf az is 19 évesen ment el 130k-val. Csak ezek első tulajtól ismerőshöz mennek tovább, nem hahura :) ott 3-4 évesen elérik a 200km-t, aztán 15 évig annyin marad az óra :D (sajátom én is annyival vettem 14 évesen, most van benne 232 6 évvel később)

[ Szerkesztve ]

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#191817) m.lala


m.lala
aktív tag

Nem kell félni a km-től, inkább az állapot a lényeg, persze tipusa válogatja.
Nekem A4 1.9 TDI van AFN kód 300al vettem most 395, egy 98-as autóhoz képest szerintem reális, tavasszal eladó lesz. Egytömegűvel, cserélt vezérléssel 100e-ret futott kuplunggal, belseje csuda szép, külseje már nem annyira.
Majd tavasszal beirom ide, mielőtt felrakom hahu-ra örülnék ha valaki innen vinné el, hátha valaki válságautót keres pár százereré....mert ezek még autók mindig.

[ Szerkesztve ]

Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?

(#191818) nesa válasza vzsryl (#191812) üzenetére


nesa
veterán

En inkabb vennék 350k km es dízelt mint 250 est mert az utobbi pont a draga javitasok elött van mig a350 es valószínűleg átesett ezeken. Ha meg kifog egy 250 est 125re visszatekerve az kurva nagy szopás lesz.

Álom kergetés.

[ Szerkesztve ]

(#191819) t72killer válasza nesa (#191818) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

így van, nekem pont az óratekergetősdi miatt van averzióm az idősebb "jófogás" dízelekkel kapcsolatban. A vezérműszíjról írják, hogyha szakadni hagyod (miért is piszkálnád, ha az óra szerint még mehetne 50e km-t a kocsi??), akkor instant megfőzted a motort, mehet a zúzdába a kocsi. Aki bevallja, hogy megvolt az évi 20-40e km és ott van mellette a szervizkönyv az illendő cserékkel, az korrekt.

[ Szerkesztve ]

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#191820) bggmnd


bggmnd
kezdő

Teljesen elvettétek a kedvem a dízeltől. Benzin esetén is ugyanez a helyzet?
Fogyasztásban átlagosan mennyivel több mint a dízel? :R

(#191821) Somatom válasza bggmnd (#191820) üzenetére


Somatom
veterán

Attól függ, hogy mekkora autót veszel. Egy kis, városinál sztem nincs értelme a dízelnek. Egy másfél-két tonnás cirkálónál viszont nagy a különbség.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#191822) bggmnd válasza Somatom (#191821) üzenetére


bggmnd
kezdő

Ezek azok a kocsik jelenleg amik tetszenek és elérhetőek ebben az árkategóriában:
- Seat Leon
- Seat Ibiza
- Opel Astra H
- Ford Fiesta

Dízel felé jobban húzna a szívem, de kb. az itteni hozzászólások alapján tuti, hogy visszatekert kocsit fogok venni, azt pedig mindenképpen el szeretném kerülni. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy nincs egy Európai közös rendszer ahol minden országból összegyűjtik a kilóméteróra állásokat. Szomorú

Most pl találtam megint egyet ami tetszene: [link]
de pl. itt mi garantálja hogy nem tekerték vissza?
Mennyi lehet a tényleges fogyasztás?

[ Szerkesztve ]

(#191823) [CS]Blade2 válasza m.lala (#191817) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Mondjuk az is hülyeség, ha nem figyeljük a km-t, mert csak-csak összefügg a benne levő még sosem cserélt alkatrészek várható döglődésével. Amennyi az órában van, annyit biztos, hogy futott, és, ha az sok, akkor az valamivel nagyobb eséllyel problémás, ellenben legalább tudod, hogy az valszeg annyi, és nem 600-ról tekerték vissza, meg sok alkatrésze lehet akár jóval fiatalabb és keveset futott.
Ellenben a keveset futott jó dolog lenne, ahhoz pedig mindenképp keveset kell mutatnia az órának, csak a rengeteg visszatekerés miatt ember legyen aki megtalálja azokat, amin semennyit vagy csak egy keveset tekertek vissza.

Ismerős most vett látatlanban 5.7-ért egy S-max-ot, azért, mert kevés km van az órájában. Ránéztem hahu-n és a kínálat legtetejéről vette árban. 4,7 és 5,7 között van az az évjárat. Állapotra talán mind egyforma lehet, ezen is 3 elem fényezve van 200 mikron vastagság körül. A motorja viszont 1,5 ecoboost, annak pedig k.ra nem mindegy, hogy 50000 vagy 200000km-t járt.
Na most itt lehet olyan, hogy 5,7-ért vette, és valójában 200.000 van benne, így 4,7-et ért volna, és nemsokára gond lesz a motorral,
de az is lehet, hogy a 4,7-es meg 300.000-ról van 200.000-ra, és annak már tényleg nagyon itt van az ideje egy komoly javításnak vagy cserének.
+1 milliót fizetett, hogy talán, van rá egy kis esély, hogy tényleg 50000 van még csak benne.
+1 millióval megfejelte a zsákbamacskát, hogy valahol 50000-500000 között legyen benne, és ne 170000 és 500000 között.
Ez mondjuk az az eset, amikor komoly felár is van, így, ha be is jön végül, meglesz, hogy a felfüggesztés elemektől az ecoboost-on át az ülés szivacsáig miért is fizetett +1 milliót. Ha nem nyert végül, akkor nagyobb a bukta.

(#191824) vzsryl válasza nesa (#191818) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ezzel egyetértek. Én csak gonoszkodni akartam kicsit. ;]
Btw. amiben bevallottan több km van, azok jóval olcsóbbak is, tehát ha megcsináltatsz rajta mindent, akkor ott vagy, mint egy jóval kisebb futásteljesítményű autóval, de legalább tudod, hogy minden rendben van vele. A motor kopása pedig nem nagy dolog, mert a híresen megbízható dízelek közül nem egy olyanról hallani, ami bőven túlmegy a fél M km-en vagy akár az 1M km-en is, és nincs komolyabb baja. Persze ez csak rendes szervizeltetés mellett igaz.

De ott van az én esetem is, ami kicsit árnyaltabb ennél. Dízeleket inkább 3-3,5M körül nézegetek, és hagyok bőven tartalékot, ha hozzá kellene nyúlni. Viszont azt nem tehetem meg, hogy vegyek egy nagyobb futásteljesítményű autót (200-300k km), mert ha 3-5 év múlva el akarom adni, akkor kb. semmit sem fog érni, és azt nem engedhetem meg magamnak, hogy megint szinte 0 autó tőkével vegyem meg a következőt. Inkább keresgetek tovább, de lehetőség szerint ne legyen benne a Föld-Hold távolság. Mondjuk ~pár éves autóknál reális lehet, hogy "csak" 100-200k km-t fusson.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#191825) [CS]Blade2 válasza bggmnd (#191822) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

A fiesta:
Első nyilvántartásba vétel 2010.10.08.
Első Mo.-i nyilvántartásba vétel 2017.12.06.
Külföldi volt.
Óraállás:
2017.11.16.58 482
2018.01.19.62 203
2020.03.26.102 615
2020.05.22.104 660
hirdetésben 113 000

Az valószínűleg igaz, hogy 55.000-et futott az előző 3 év alatt. Hogy előtte mondjuk Németországban 7 év alatt 58.482-t, azt azért érzed, hogy valami nem tuti. Ők újonnan vették, hogy járjanak vele, van pénzük gázolajra és egy sokkal nagyobb ország, messze vannak a városok egymástól. 128.333 szinte biztos, hogy volt benne 2017-ben.

A most linkelt Seat:
Első nyilvántartásba vétel 2010.05.24.
Első Mo.-i nyilvántartásba vétel 2020.05.13.
2019.07.03.125 732
2020.10.06.126 475
Csak annyit látsz óraállásban, hogy valszeg lábon ideért valamelyik környező országól, vagy valami.

A magyar sem tuti biztos. Még az sem, amelyiknek stimmelnek a számok, mert minden műszaki előtt is visszatekerhették,
és ez miatt a szervízkönyv sem tuti. Ott is lehet tekert, és hamis szervízkönyvekbe is simán bele lehet futni.

Ajánlott átvizsgáltatni, de itt jön a poén, hogy még az sem tuti. Talán azt 99%-ban kiszűri, hogy jelenleg nem gatya a gép, meg, hogy nem kettőből van összehegesztve, szóval nem volt komolyabban törve.

(#191826) rasotamas válasza [CS]Blade2 (#191825) üzenetére


rasotamas
veterán

"van pénzük gázolajra és egy sokkal nagyobb ország, messze vannak a városok egymástól. "
Amit így 3 hét Németországban élés után látok:
Sokkal sűrűbben vannak települések, nem 10 kilométer van kettő között, hanem max 5, annak is a fele 70-es korlátozással. Tömve trafipaxokkal, itt az 50 az tényleg 50, nem 68 mint otthon, rengeteg útfelújítás, hatalmas dugó, városban 20-30-40-es táblák. Sokkal lassabban lehet azonos távra eljutni. Míg otthon 40 kilométert ingázok pestre, itt 20-at nehezen vállalnék be, inkább másik albit keresnék és más is így gondolkozik.
Mellesleg egy 4-szer nagyobb méretű ország ahol 8-szor annyian élnek, tehát dupla olyan sűrűn.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#191827) m.lala válasza [CS]Blade2 (#191823) üzenetére


m.lala
aktív tag

Nyilván számít a km, nem is mondtam hogy nem, csak aztmondtam nem kell félni tőle.

Az enyémben 400 lesz mire eladom és nyilván nem fogom megtekerni, és a kinálat also részére fogom belőni árban, egyrészt mert a sok km riasztó, másrészt mert külsőleg nem patika 22 évesen. Bizonygathatom én hogy 10 ezrenként olaj meg egyebek, mivel nem szakszerviz volt sajna nem lesz könnyű dolgom, mivel csak pár százezret ér nagyon nem streszelek, megnyugtat a tudat, hogy jó autót adok el és nem fognak sem engem, se drága jó anyámat szidni.

A totalcaros magyar használtauto vásárló hülye c cikekken alapulva osztom azt a véleményt, hogy állapotot és nem km-t veszünk, én ezt azzal toldanám meg, hogy egészséges keretek között és gyurni kell olyan tipusra ami nem hajlamos motorcserére 100e nél...egyszerűen van tipus amit el kell kerülni.
Tényleg senki se szeretne jó szivvel olyan autót amiben csillio km van, ettől persze az még lehet jó auto. A használat döntöen befolyásolja az állapot.....kormányhivatal cégesautók....minden szerviz elvégezve....én egy sx4et toltam 120-e ig egy fékbetét, kolleganő 30 és 60 e nál új kuplung mert szétrúgta.....no komment.

Abban egyetélrtek veled, hogy egyrészt lépten nyomon át akarnak b@szni, ha meg nő vagy meg is. ;] Az is igaz, hogy sok fix km miatt nyilván van olyan alkatrész, ami többet kapott. És beleszaladni egy kevesett futott jo állapotúba jó áron max ha megszorul valaki, egyébiránt fizetsz és zsákbamacsi. A rizikót lehet csökkenteni, de kikerülni nemigen, max ha ismerős de még az se garancia semmire.

Talán ha tényleg büntetnék keményen a tekerést leszoknának róla, másrészt a magyar átlag vásárló képtelen megemészteni a 2-3essel keződő 6 számhegyü km ora állást. Baráti köröm is kergeti az álmot..vicc.
Én átfogom nézetni amit veszek, körbejárom a tipust amennyire tudom, félrerakok pár százezret javitásra és kész. Csökkentem a rizikot és ha tényleg 508 GT lesz a gumicserénél majd beveszem a nyugtatót. :DDD

[ Szerkesztve ]

Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?

(#191828) troll81 válasza rasotamas (#191826) üzenetére


troll81
addikt

Melyik tartományban laksz? :) ha nem túl i diszkrét.

(#191829) MunezXBK válasza rasotamas (#191826) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Menj fel mondjuk Lipcséig. 99%-a pl. no limites, rendőröket amúgy se érdekli semmi, mert megragadtak a szocializmusban.

(#191830) dj79 válasza bggmnd (#191822) üzenetére


dj79
senior tag

Öööö... 140000km az pont egy rossz határvonal, valszeg kuplungcserén innen van a gép, de közel lehet a második vezérléscsere is, mert ugye hat évente illik kidobni.
A másik dolog pedig, ami megnehezíti a keresést (és ha tartasz a behozott autóktól), hogy 2009-től nagyon kevés magánszemély vett itthon autót a válság miatt, ráadásul akkor is jellemzően olyat, ami az árlisták alsó felében tanyázott. Én néznék egy fiesta-corsa-fabia vonalat, utolsó kettő esetében 1.4 benzinest.

[ Szerkesztve ]

(#191831) Chereiose


Chereiose
addikt

5.5m-ig, max 6m-ig ti milyen autót vennétek vegyes felhasználásra, de túlnyomórészt városban való szaladgálásra? Legfőképp szüleim hasznàlnák, de ők is ritkàbban egyszerre, 3-4-en egyszerre utazva meg pláne ritkábban. Szóval hatalmas autó nem kellene, de ma voltunk suzukiban és nagyon tetszett nekik az Sx4 S-Cross főleg, de a vitara is. Ignis/swift is, csak félnek, hogy pályázáshoz kevés az a szívó motor, igazuk is van talàn. Ami még megnézendő szerintem az i30 1.5 szívóval az új FL-es, meg ha talàlni még kifutó yaris hybridet akkor azt. Vélemények/ötletek?

(#191832) vzsryl válasza Chereiose (#191831) üzenetére


vzsryl
nagyúr

A Vitara picit magasabb, de kisebb, illetve az SX4 Scross egy kicsit csendesebb, nagy autósabb.
Az i30 tömeg/lóerő aránya hasonló a Swift-hez, tehát dinamikában hasonlóra lehet számítani. Az i30 minőségibb anyagokból van, csendesebb és főleg csomagtérben jóval nagyobb, de ugye sokkal drágább is, a Swift kb 5L körüli fogyasztással büszkélkedhet, tehát legalább 2L előnye van.
Méretben a Swift erősen kilóg lefelé, tehát először azt kell eldönteni, hogy pontosan mire van szükség.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#191833) tboldi válasza Chereiose (#191831) üzenetére


tboldi
nagyúr

S-Cross/Vitara jó választás, főleg 3+7 év garival. :K

(#191834) Chereiose válasza vzsryl (#191832) üzenetére


Chereiose
addikt

Méretben gyakorlatilag elég egy swift, én lehet a fogyasztás miatt azt venném, viszont azért előfordulhat, hogy utazunk néha benne 3-4en, akkor meg jól jönne azért a turbós nagyobb autó. Viszont ha lenne kifutó yaris hybrid én afelé terelném őket, elég parádés fogyasztásokat tud produkálni, meg gondolom mind közül az lenne a legértéktartóbb.

tboldi: Az is nehéz kérdés, én a Vitarát venném, nekik beleülve jobban bejött az Sx4 :D

(#191835) vzsryl válasza Chereiose (#191834) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Az SX4 összességében egy jobb autó, és jobban megéri, de a Vitara divatosabb, jobban veszik, ezért ugyanazon az áron adják.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#191836) rasotamas válasza troll81 (#191828) üzenetére


rasotamas
veterán

Stuttgart mellett

https://tinyurl.com/rasoapro

(#191837) molnarpeter válasza Chereiose (#191831) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Bármi PHEV, ami tetszik, stimmel méretben-magasságban, stb.

(#191838) Chereiose válasza vzsryl (#191835) üzenetére


Chereiose
addikt

Lehet úgyis az lesz, mert tetszik nekik.

molnarpeter : Ez alatt a hybridet érted?

(#191839) Bdanyy válasza Chereiose (#191838) üzenetére


Bdanyy
addikt

plugint

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#191840) Chereiose válasza Bdanyy (#191839) üzenetére


Chereiose
addikt

Hát az sajna szerintem nem jön ki 6m körül :U

(#191841) rasotamas válasza Chereiose (#191840) üzenetére


rasotamas
veterán

Hát újból nem, de nem nagyon specifikáltad, hogy csak új játszik-e vagy maximum hány éves.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#191842) molnarpeter válasza Chereiose (#191840) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

2.5-3 körül kezdődik a kínálat, arról meg nem volt szó, hogy csak szalonautó játszik :R

(#191843) Chereiose válasza molnarpeter (#191842) üzenetére


Chereiose
addikt

Ja igen azt kifelejtettem :B Szóval újat vennénk lízingre, használtat nem akarunk sok km-rel.

Yaris classicból keresnék hybridet, mert 1-2t találtam 6m alatt kicsivel, de sajnos az lehet bukó, mert gyakorlatilag csak a legújabbakat árulják már 7m-ért...Legalábbis használtautót böngészve, hétvégén fel kéne hívni pár szalont.

Amúgy egyre inkább áttértünk most a swift/ignis vonalára, mert 80%-ban úgyis városon belül használnánk, ha meg pl. balatonra mennénk ott is kb 70km-t az M7-en, utána le a 710-re meg lakott települések. És azért egy ilyen picike beéri 5l-el ahogy nézem a véleményeket, már-már felesleges lenne a yaris hybrid úgy gondolom :U

(#191844) rasotamas válasza molnarpeter (#191842) üzenetére


rasotamas
veterán

Milyen modellekre gondolsz? Sajnos a hahu meg a mobile.de sem túl segítőkész ezen modellek megtalálását illetően, ha a tulaj beírta hogy benin (ahogy sok Prius-os beírja) akkor még azt sem találod meg, hogy hibrid, nemhogy plug-in.
A mobile.de-n (és az autoscouton sem) pedig még az autó saját tömegére és a hajtott kerekekre sem lehet rákeresni.
Én elsőnek az Outlandereket látom kb 4 milliótól. Mi van olcsóbban?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#191845) Sir Pocok


Sir Pocok
őstag

Én is Suzukiba gondolkodom.

Nézegetem a Vitarákat, SX4 nem érdekel mert nem tetszik.

Szerintetek ár-érték arányban melyik felszereltség éri meg?

4WD szerintetek normál városi használat és néha autópályázás mellett mennyi pluszt ad?

Illetve Ssangyong Korando jóval nagyobb a Vitara-nál és 6 misiért már hozzádobják az emberhez az eco váltatot. Ráadásul nem írnak róla rosszakat.

Bakker nagyon nehéz dönteni.

Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.

(#191846) BigBlackDog válasza Sir Pocok (#191845) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Élőben nézd meg őket, próbáld ki mindegyiket (ha még nem volt meg)! Úgy azért könnyebb szokott lenni a döntés.

Korandót futólag én is nézegettem virtuálisan, de élőben még nem láttam. Fogyiban emlékeim szerint rosszabb, mint a Vitara/S-Cross páros. De eddig ezen kívül más kivetnivalót nem tapasztaltam.

(#191847) vzsryl válasza Sir Pocok (#191845) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Erről az ECO Korandoról nem is tudtam. Ezen az áron elég durván best buynak tűnik.
Előnye: méret, multimedia rendszer (a piac egyik legjobbja), teljesítmény
Hátránya: fogyasztás, várható értékvesztés a magyar piacon

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#191848) Bdanyy válasza rasotamas (#191844) üzenetére


Bdanyy
addikt

Ampera, Volt is 4 alatt már van, de 2.5ert plugint nem láttam még, max a C zero/ion stb.

[ Szerkesztve ]

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#191849) [CS]Blade2 válasza Sir Pocok (#191845) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Suzuki topicban most írtam össze a Swift GL és GL+ közti különbségeket. Hát marhára egyén függő.
Szerintem mindhárom szint valamilyen szinten reális. Kb. annyival kapsz többet, mint amennyit elképzelné rá szalon árban a plusz cuccokra.
Swift-nél pl. +500K a ülés fűtés, tolatókamera, érintőkijelző, 16" alu felni, és még +340K a GPS, hátul tárcsafék, digi klíma, egyebek.

(#191850) molnarpeter válasza rasotamas (#191844) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Legolcsóbban Ampera/Chevy Volt, ritkán felbukkant 1-2 kedvező árú sokat futott példány, de amúgy is azok a legolcsóbbak. Drágábban V60 D6 és D5 Twin engine, Golf/Passat GTE-A3 e-tron, vagy a titkos tipp/a befejezett Prius PHEV: C-Max Energi :)
2.5-3 közti PHEV: régebbről rémlik 3 alatti Ampera :R legyen akkor 3 az alsó küszöb, annyiért most is van fent.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.