Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Algieba:] Aurora borealis
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bitpork:] Vasarnapi Iza csinazta ebed
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [cappa72:] Új családtag: Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ngaba
aktív tag
Nekem VAG 1.6 crtdi-m van. Ha lesz még dízelem, az 2 literes lesz, mert nem hiszek az alulmotorizáltságban. :)
Egyébként a VW márkaszervizt nem szeretem. Nem adnak ki infót a saját neveden lévő autó előéletéről, horror árak vannak (a múltkor beírtam, hogy valami 900 ezer + munkadíj lenne a márkaszervizben a dpf csere). Ha valamiért nem találsz utángyártott alkatrészt, akkor szívás. A gyári résolajcső valami 50 ezer körüli összeg volt... A következő autóm nem VAG lesz...
A C5-öt is megnézném, hogy tetszik-e, állítólag a dupla üvegezésű verzió extrém csendes.
ngaba
aktív tag
A Mondeo javára az olcsó fenntarthatóság szól (tucatautó, olcsó alkatrészek), egyébként kicsit lefelé lóg ki a sorból "minőségben". Egyébként PSA dízel van abban is...
nesa
veterán
HDI nél arra kell figyelni hogy lehetőleg Bosch vagy esetleg Siemens legyen a befecskendező rendszer ,a delphi meg egyéb befecskendő rendszerek nem ajánlottak mert nem felújítható semmi benne, csak gyári új játszik, csavar a dologban hogy PL a 2.0HDI 136 lovas RHR motorkód 80% siemens, de ugyan ez a motor kód alatt jött delphivel is, PL a volvokba csak a siemens féle van, de psa meg ford meg egyéb márkák bármivel lehetnek.
vzsryl
nagyúr
A 150, 163, 180 LE-sek milyenek?
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Somatom
veterán
Azért valahol megértem őket. A márkaszervízekkel nekem is rossz tapasztalataim vannak. Ott nagyon ritka a valós tudással bíró szerelő, mivel nem javítanak, hanem cserélnek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
,
addikt
Azzal még nem is lenne gond, ha nem javítanak, hanem cserélnek (szerintem máshol is ezt csinálják), hanem sokszor még olyan dolgokat is cserélnek, amiket nem kellene, azaz megy a lehúzás ezerrel.
Somatom
veterán
Nekem mondod? Anno (cirka 10 éve) a 4Runnerem (3000 V6) automatája eccercsak nem váltotta az overdrive -ot. Kérdeztem a hazai Toyota képviseletet, hogy szerintük melyik a legjobb szervíz az országban. Már nem emlékszem a nevére, de a 4 -es úton volt, Vecsés után. Ott megállapították, hogy váltóhiba, de nincs javítás, csak csere nyóccázé. Gondoltam, nem úgy van az. Irány a Bártfai, ahol megállapították, hogy a váltónak semmi baja, szerintük ez vmi váltóvezérlési probléma. Végül egy szigetszentmiklósi mágus egy hétig méricskélte (tényleg dolgozott rajta, láttam a kirobbantott kábelhegyeket) és 60 rugóért megállapította, hogy elromlott egy ötezer Forintos hőgomba, ami hideg motor jelet küldött és ezért a váltóvezérlés nem engedte az overdrive -ot.
Ennyit a márkaszervízről. Költői kérdés: mi lett volna, ha nyóccázé váltót cserélnek és ugyanúgy nincs overdrive?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
,
addikt
Akkor megmondták volna (ezt a saját fülemmel hallottam, de nem márkaszervizben), hogy az adott alkatrész cseréje bár nem oldotta meg a problémát, de ettől függetlenül az is mindenképp cserés lett volna.
(#191509) [CS]Blade2 válasza szabonagyur (#191499) üzenetére
[CS]Blade2
addikt
A kopasz a youtube-on mondta. Ő elviszi bárhova az autóit kérésre. Akkor mi a megoldás? Ha egy nagy kereskedés azt mondja, hogy ő nem viszi el az árút márkaszervízbe, akkor az ajánlott, vagy sem?
Én inkább otthagynám a gépet így tapasztalat nélkül. Ha sikerült volna elmenni megnézni a kiszemeltet, akkor oda vitettem volna, ahova a jelenlegivel járok, és, ha az eladó nem engedi, akkor én azt azonnal ott is hagytam volna. (Igaz, hogy nincs tapasztalatom, egy 2 éves gépet nem feltétlen akartam tüzetesen átvizsgáltatni. Elég hihetőnek tűnt a szervízkönyves előélete és jó volt az ára, még garis volt.)
Szerintem az a leggyanúsabb, ha egyáltalán nem engedi átvizsgáltatni, és az a 2. leggyanúsabb, amikor ő mondja meg, hogy ide és ide elviheted. Ebben az esetben bizonytalan, hogy nem-e oda viszik a gépet, ahova ő jár, és ferdítik az eredményt a kereskedőnek/eladónak kedvező irányba.
Somatom
veterán
Hozzáértés szempontjából nem sokra tartom a márkaszervízeket, viszont az is benne lehet a pakliban, hogy ott olyan infók is kiderülhetnek az autó előéletéről, amiket a kereskedő nem szeretne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
(#191511) szabonagyur válasza [CS]Blade2 (#191509) üzenetére
szabonagyur
félisten
Nem azt mondom, hogy a kereskedő ezen döntése jó, de érhető nem?
Oda a kulcsot nem adja senkinek, hogy menj nézesd át majd gyere vissza. Arra meg nem fizet embert sem, hogy az autókat elvigye majd 1-2 órát üldögéljen míg megnézik az autót amit lehet meg sem vesznek tőle.
A kopasznál meg ez a marketing gondolom meg a volumen is kisebb.
Magán személyként is elgondolkoznék, hogy mennyire lennék benne ilyen vizsgálatra járkálásra mondjuk heti többször. Rendes munkám van, így amikor a szerelő dolgozik én is, nem fér bele párszor beugrani és megnézni az autót. Főleg néhány szerelő olyan barbár módon bán az autóval, hogy hihetetlen (na meg lehúzza a jó autót is remélve, hogy majd mennek hozzá szervizelni mégis).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
m.lala
aktív tag
Én is 508-ban gondolkodom, semmit de semmit nem találok róla negativumot. Viszont nézz meg egy hyundai i40 kombit is.1.7 d, magánvéleméynem hogy gyönyörü, itt irták hogy esetleg eszi a kuplungot egy linkelt taxis videón, de a népitélet tesztek abszolút pozitivak és igazából a milyen ótót vegyek 3.5m ért totalcar cikbben is kihozták ajánlottra. [link]
Nekem tavasz lesz, de keményen őrlődöm.
[ Szerkesztve ]
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
vzsryl
nagyúr
Én sem találok negatívumot, illetve egy picit hozzáköthetőt mégis. Apósom Pug Boxer 2.0 blueHDI-t szokott vezetni, és azok szokták enni az olajat, de 20k km-enként cserélteti a cég, ami lehet, hogy már túl sok.
A hunyadival az a bajom, hogy nem tudom mennyire egyszerű és költséghatékony a szervizelésük. Tudomásom szerint Európában európai dízeleket a legkedvezőbb választani, mert jobb a szerviz háttér. Egyébként tényleg jól nézi a kombi változata.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
snefi2
csendes tag
Hello
En is most nezek autot. /es ne total nem ertek az autokhoz es egyeltalan nem is erdekel a muszaki resze/
Elsore sikerult egy ceed talalni amit atnezetem helyben az egyik ilyen eljon az autohoz es atnezi es velemenyt mond emberkevel.
latszolag minden rendben volt az autoval.
de azert halisten elengedtek a kereskedesbol egy "totalcaros" atvizsgalasra ahol meg is emeltek, hat ott azert elojottek problemak amikre a kereskedo se tudott megnyugtatot valaszolni. pl miert van vastagon alvazvedozve a kocsi de csak ott ahol "rohadni" szokott es mashol nem. a sarhanyonal logott az egyik muanyag ellem.
Viszont most sikerult egy olyan autot talalni amit pont egy ilyen /nem ugyanaz/ atvizsgalos ur arul. persze o alanezett mert ugye megvette a kocsit.De o is elengedi a kocsit atvizsgaltatni. /bar igy egy kicsit hulyen is nez ki helyzet... :D a markaszarivzbe meg valahogy nemtudtam keresni csak ket hetre idopontot es ok nemszoktak elvinni probakorrel se.?
nesa
veterán
Motorburkolat lepattint és porlasztókat meg kell nézni, írja rajta, azok szerintem bosch de meg kell nézni.
(#191513) vzsryl
Nekem nem eszi az olajat az RHR (volvo D4204T) de nem is várom ki a 20k max 8-10k km és csere .
[ Szerkesztve ]
ngaba
aktív tag
i40-et nem vennék. Hangos, kisebb kereke van, mint a többinek, és annyira nem problémamentes, mint amennyire Hyundaitól várná az ember (a tesóm eléggé utánajárt, ő is nézegette). És nem ártana bele egy combosabb motor...
Qru
MODERÁTOR
A Volvo 5hengeres dízele vagy a VAG 2.0 CR TDI amit bátran mernék ajánlani.
#nincsbennetarcsi
Urak!
A Grande Punto 1.4 T-Jetnek van vmi nyűgje, amiatt kerülendő?
Időnkénti használatra kellene hamarosan egy városi, dinamikus kisautó. MiTo volt a másik kiszemelt, a Fiat kicsit szimpatikusabb, mert van belőle 5 ajtós kivitel. Néha jól jöhet.
t1
addikt
Sziasztok. Családon belül lenne vásárolva egy Renault Scenic 3 dízel motorral . Van valami tapasztalat melyik a legstabilabb motor közülük?
1.9 DCi 130LE
1.5 DCi 85-105-110 LE
BigBlackDog
veterán
Renault topikba is érdemes bekérdezi, ott pl. Rob szerintem kapásból vágja, hogy melyiket szabad megvenni.
[ Szerkesztve ]
t1
addikt
Ott hamar leráztak.. mindegyik jó ha volt gazdája..
vzsryl
nagyúr
Lefordítom:
Ezek megbízható motorok, már az 1.5 DCi is rendben van, tehát ha olyan példányt fogsz ki (lehetőleg ne a kínálat aljáról válogass), amiben odafigyeltek a szervizelésre, akkor neked is csak kopó-fogyó költségeid lesznek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
(#191523) WasabiTrsr válasza [CS]Blade2 (#191495) üzenetére
WasabiTrsr
csendes tag
Koszi a valaszokat mindannyiotoknak.
Nekem az a tippem, hogy azert nem engedik, mert minden kis problemat elmondana a markaszerviz es elallnek a vasarlastol.
Bar az is igaz, hogy mar 3 hete biztos ott all az a kocsi a kereskedesben, mert akkor votlam megnezni, es mar ketszer ujra felraktak hahura. Lehet felhivom jovoheten, hogy esetleg most elengedi-e mar, gondolom neki sem jo ha ott all.
Mivel mar jo ideje ott all, attol is felek kicsit, hogy mas mar ellallt tole mert valami baja volt.
Voltam tegnap egy masik kereskedesben, ott azt mondtak, ha van szabad alkalmazott akkor elviszik, illetve ha nincs akkor trailerrel el lehet vitetni, szoval igy ez egy kicsit szimpatikusabb volt, bar itt meg nem lehet felemelni helyben. Amugy megertem, hogy ha nincs ra kapacitas minden autot elcipelni...
Mindket kereskedesnek viszonylag keves review-je van, de az alapjan eleg jonak tunnek.
Amugy Focus mk2.5, a 1.6-os benzin motorral, ghia, jegkek. Igy mar meg fogjatok tudni talalni ha valakit erdekel.
Inkabb attol felek, hogy torott volt es az latszana valahol. Gondolom markaszerviz sem nagyon tud semmit mondani a motorrol bontas nelkul?
Ez az egesz autovasarlas eleg stresszes...
[ Szerkesztve ]
(#191524) szabonagyur válasza WasabiTrsr (#191523) üzenetére
szabonagyur
félisten
1-2 dolgot szerintem kicsit túlgondolsz. 3 hét azért nem olyan sok idő főleg, hogy egy Focusról van szó, nem 2 db van eladó az országban.
Miért kellene motort bontani? Ennyi erővel darabjaira lehetne szedni minden autót.
Vigyél magaddal egy jó szerelőt aki ért hozzá, az megmondja van e értelme emelgetni meg elvinni ide oda, addig szinte felesleges körök.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Somatom
veterán
Bármilyen hozzáértő sokmindent mondhat a motorról bontás nélkül, amit pedig nem, azt csak apró darabokra szedés és méricskélés után tudná megmondani. Ilyet legfeljebb versenymotoroknál csinálnak. Ha csak a gyertyákat kiveszi, már abból is sokminden kiderül. Pláne akkor, ha még egy kompressziómérőt is bedug a helyükre.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Senki semmit? Igazából a neten sem találtam sok gyenge pontot a Grande Puntoval kapcsolatban. A hátsó ajtóra és ablakemelőkre panaszkodnak, a típushiba.hu oldal szintén csekély számú potenciális hibaforrást listáz.
Ezek a Fiatok hajlamosak rozsdásodni?
Stylewars_kp
senior tag
Előtte lévő 2/b modellről tudok nyilatkozni. Azzal nincs gondunk. Rozsda nem bántja. Esetleg az első kerékjárathoz behordja a koszt, az tud rozsdálni. Szervó szokott bajos lenni, az 60 ezer körül van anyaggal együtt.
Amúgy meg egy egyszerű szerkezet az egész autó, nincs túlbonyolítva.
Paxker315
addikt
A T-jet nagyon jó. Én is sokáig szemezgettem a T-jet GrandePuntokkal, végül a vérmérsékletemhez-stílusomhoz jobban illő Yaris HSD mellett döntöttem. De a T-jet mégis dinamikusabb, gondmentes, a punto (grande) szintén remek darab. Van is pár elmentve a parkolómba, ha esetleg elkapna a gépszíj később : D
"Mindkét megkérdezett szakértő meggyőződése, hogy aki a 120 lóerős benzines motort választja, egy szép és nagyon kevés hibalehetőséget tartogató autót vehet a használt Alfa Giuliettával. Az 1,4 T-Jet híresen problémamentes motor, a 189-es Bravo kapcsán is ajánlottuk. Szíjas vezérlését 120 000 kilométerenként vagy hatévente kell cserélni.
„Erről a motorról azt kell tudni, hogy nem a széndioxid-emisszió lefaragására tervezett, agyonkönnyített motor, nem olyan, mint a TSI-k, EcoBoostok és más konstrukciók. Az 1,4 TBi egy hagyományos turbós benzines, amiben nincs közvetlen befecskendezés és 200-350 baron működő, nagynyomású üzemanyag-ellátás” – teszi egyértelművé a különbségeket Várkonyi Gábor."
https://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2020/09/24/tippek-profiktol-ezek-a-jo-hasznalt-autok/?fbclid=IwAR3aBf1fTpKmEsWehUPdRr0VMzI1700qdYoJOpaZXIdTuZcj8xRnbcq28WU
tipp: olaszautó topikban keress rá a Punto-ra, vannak kommentek. [link]
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
molnarpeter
nagyúr
Tök ugyanaz, mint a MiTo, vagy Corsa D, Meriva B is rokon. Itt is, olasz topikban is voltak írva hibák, visszakeresve megtalálod Nem egy hibamentes szekér, de egyrészt újonnan is olcsó típus volt, másrészt fillérekért van hozzá minden, most vettem 7.5k-ért egy pár új hátsó lengéscsillapítót, futárral együtt (na jó, ezt pont kifogtam szerencsésen, alapból egy darab lenne ennyi legolcsóbb márkából). Ami drágább, az a szervó hiba, úgy 60-70k körül szokott lenni a javítás. Rozsda: bölcső, első lengőkar, és kerékívek amiket érdemes megnézni alulról első körben, illetve a csomagtérajtó belső oldalának alsó peremét. Hátsó ablakemelő ha kurblis, akkor senki nem használja, azért megszorul és próbálkozásra szakad a bovden. Hátsó ajtó kilincs probléma meg otthon orvosolható, vagy a bovden, vagy a műanyag nyúlik/deformálódik sajna. Féltengely hiba nem ritka. 6-os váltó rizikós (M32).
[ Szerkesztve ]
Szia, Héfal Kft. megoldja. Nekem az accordomhoz csináltak szervócsövet.
Köszönöm a válaszokat Stylewars_kp, Paxker315 & molnarpeter!
Még utánaolvasok az olasz topikban. A T-Jet Puntókat 5 gangos váltóval szerelték, 1.4-es szívókat láttam 6-ossal. Utóbbi ezek tükrében plusz egy hibaforrást jelentene.
Bravo nem tetszik? Abból is van T-jet.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
[CS]Blade2
addikt
Kollégáknak van Bravo és Lancia Delta T-Jet-el. A Lanciába most ment el a vezérmű kerék belsejében egy ék (egyszerűen eltörött, és kihullott a helyéről), és külön elforgott. 220.000ft volt a javítása. A Bravo-ban nem volt vele gond. Amiről még én tudok, az a kormány kopása, de a Bravo-ban jó. Lehet, hogy nem gyári, vagy cserélték, javították valahogy. Egyébként le tud hámlani állítólag elég rövid idő alatt. Egy fél éve én is gondolkodtam rajta, mert jó áron vannak, csak én turbó nélkül, és akkor figyeltem ezeket meg az utakon pár példányt, és tényleg olyan, mintha ezek nem rohadnának, de azt is hozzá kell tenni, hogy ezek még csak 2010-es gépek.
Az E10-es benzin kapcsán tudok egy-két fogyasztási adatot, és hát az ami még a hátránya valamilyen szinten, hogy nem azok hihetetlenül takarékos darabok. 7-8 litert gond nélkül bevernek. A Bravo is valami 1200kg vagy felette, a másik még nehezebb.
Ebben a videóban egy tulaj minden hibáját elmondja, amit tapasztalt a használat közben: [link]
Bravóval is szemeztem, videót köszi, igazából annyi gond van vele, hogy az eleje nekem személy szerint annyira nem jön be, Punto szebb szvsz. Meg ugye nagyobb is, míg nincs család nekem bőven elegendő a kisebb autó.
sipeti2
tag
Sziasztok,
Használt autót szeretnék vásárolni a limit 8 millió huf.
Szeretném, ha legalább 250 lovas lenne, a fenntartása ne legyen extrém ( pl mustang).
Jó lenne gyári használható hangrendszer.
Amiket néztem: Honda Civic Type-R (2015)
VW Golf 7R 2.0 TSI
Renault Megane RS
Skoda Octavia TSI RS ( 2018 körüli)
Bármi más ötletet meghallgatok szívesen. Konkrét linkeknek is örülnék!
Pro, kontra jöhet dögivel.
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Mekkora meretu gep kell? Mire hasznalnad? (Tavaly en is ekkora osszegnel kezdtem a kerest.)
while (!sleep) sheep++;
sipeti2
tag
Valami közepes méretben gondolkodom, napi használat városban, hétvégén meg ökörködni akármerre is. Fontos tényező, hogy utcán lenne tárolva...
akooos
veterán
8 millából bőven kijön egy Golf 7 R A felsoroltak közül nekem az a favorit.
Esetleg a Focus RS-t felírhatod a listádra, ha elég a kb 250 ló, akkor az ST-t, az valamivel olcsóbb.
sipeti2
tag
Nagyon tetszik a Golf is, de sok helyen olvastam hogy zabálja az olajat a motor, nem a legmegbízhatóbb konstrukció, viszont sokkal szolidabb mint pl a Civic ami plusz pont.
[CS]Blade2
addikt
A Civic-hez képest a videós, versenypályás tesztek alapján a Focus RS sokkal élhetőbb utcán, hogy egy olyan márkát és típust is bedobjak, ami nincs a listádon. Én személy szerint a TSI motort kerülném.
Az utolsó Type-R-ek kicsit bazári hatást is keltenek a sok szárnnyal meg beömlővel, stb., de a versenypályán talán az lenne a legversenyautósabb, a legnyersebb. Cserébe lábon nem lenne valami kényelmes eljutni a pályáig.
oliwire
őstag
Szia!
Ezt láttad már? [link]
Nekem ST Line van, 182 lovas, ugyanúgy szabad ég alatt parkol, és városban nagyrészt, de hétvégén azért meg van járatva hosszú távon is, és van benne bővel kraft. Amit linkeltem, az ennél is erősebb, izmosabb, és szerintem nagyon sportos. Még garanciális, elnézve a gyártási évet, és a keretbe befér úgy látom.
Vagy még fokozzuk a hangulatot:
[link]
[link]
[ Szerkesztve ]
sipeti2
tag
Néztem RS Focust is, sajnos azok már nagyon drágák, kiesnek a keresőmezőből
sipeti2
tag
Igen, ez egész jónak tűnik!
8 millás RS nagyon tetszik, de 145k van benne, nem tudom mennyit bírhat ez még..
[ Szerkesztve ]
En tavaly arra jutottam, hogy ilyen eros autot ennyi penzert nem eri meg venni. Tobbet kell raszanni, szerintem.
while (!sleep) sheep++;
oliwire
őstag
Még kiegészítettem a hozzászólásomat 2 linkkel, RS Focus is van benne, ami a kereteden belül van még
[ Szerkesztve ]
Nem zabálja, csipegeti, kb. 0.5-0,7 litert 2 olajcsere között. (Jelenleg nem tudok jó vételt G7 R-ből a hahun, szinte mind ott porosodik hónapok óta. A G8 miatt áresés várható.)
Van fent a egy fekete Megane RS, tavaly év végi, magyar, 12 k km. Március óta árulják, 12,5-ről indult, időnként 9 millió, most épp 9,95 M.
akooos
veterán
Az a 7.9-es Nardo Grey RS nagyon kéne....
sipeti2
tag
Idáig ez a befutó : https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_2_3_ecoboost_rs_plusz_awd_s_s-16231526
Kérdés továbbra is, hogy ennyi km-el meg lehet-e venni.
sipeti2
tag
RS octit senki sem favorizálja? Hétköznapokra lehet jobb is lenne.
oliwire
őstag
Szerintem ha megvoltak a 10-15 ezres olajcserék, és jó állapotban látod, akkor simán megvehető. Azért az RS Focusokba nem olyan könnyen meghaló motort építenek, az nagyon is rontana az "imidzsén". 145.000 km 4 év alatt az azt jelenti, hogy 36.000-37.000 km/ év, napi átlag 100 km. Ez már hosszú távú autózás, még a dízelnek is egészséges, nem a napi városi 3 km-es bevásárlós táv, ami alatt be sem melegszik az autó.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 4070 TI 12GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 4070 12GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 3080 10GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 3070 TI / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 3070 / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X