Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#192851) pècsimunkás válasza alázógyík (#192850) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Enyém is 16- os, de 17 februári forgalomba helyezés. 1,2 turbó. Tiéd?

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#192852) alázógyík válasza pècsimunkás (#192851) üzenetére


alázógyík
őstag

2016 májusi 1.8 TS Hybrid. :K

(#192853) Gombinyó válasza pècsimunkás (#192849) üzenetére


Gombinyó
őstag

Dísznek van az az autó :DDD

(#192854) dome29


dome29
aktív tag

Sziasztok!
Esetleg személyes tapasztalata van valakinek Mercedes E500 W211ről?
Megbízhatóság illetve további tapasztalatokra lennék kíváncsi..
faceliftes vagy az előtti a jobb?
fogyasztás...? Fenntartásilag mire kellene számolni?
költségesek nagyon?
tudom nem egy 1.0 suzuki, de régóta piszkálja a fantáziàm ..
köszönöm

Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !

(#192855) molnarpeter válasza dome29 (#192854) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mercedes topikba nézz be, szilchi lesz a te embered :)

(#192856) dome29 válasza molnarpeter (#192855) üzenetére


dome29
aktív tag

Köszi :R

Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !

(#192857) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Toyota Camry, Mazda 6 mennyire ajánlható többnyire pályás utazásra? Mindkettő 2.5-ös automatával lenne. Mazda 6 előnye, hogy van kombiban és hagyományos automatával, Camry viszont kicsit finomabb műszernek érződik statikus próbán. Egyáltalán más opció lenne ebben a kategóriában? Fordok kiesnek, SUVok esetén félek az indokolatlan többletfogyitól és a szélzajtól.

(#192858) molnarpeter válasza BigBlackDog (#192857) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mik a feltételek nagyjából? Ár, szívó/turbó/hibrid, csak automata, bódé?

(#192859) Gombinyó válasza BigBlackDog (#192857) üzenetére


Gombinyó
őstag

IS300h? Ugyanaz a 2.5-es hibrid, mint a camryban. Vagy az kicsi lenne? Ha nem kell akkora hajó én lehet azt választanám a minőségibb beltér miatt.

(#192860) diegho válasza BigBlackDog (#192857) üzenetére


diegho
nagyúr

Pályára egy 2.0 crtdi DSG kell, az oda készült, megbízható, megfelelően erős motorral már (250Nm felett) olajos a DSG, van ezzel a motorral rengeteg autó. De alapvetően egy 1.4Tsi DSG is bőven jó pályázni.

(#192861) BigBlackDog válasza molnarpeter (#192858) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Konkrét megkötésről most nem tudok. Saját igény miatt csak automata, bódé nagyjából mindegy. Motornál a benzint preferálnám (dízelnél kultúráltabb 4 henger esetén), hibrid sok pálya miatt nem hinném, hogy érdemi előnyt hozna. Ötajtós és kombi pozitívuma, hogy hátulra befér a bringa is. Ár nehéz kérdés, mivel operatív lízinges a konstrukció és egyelőre még az ajánlatok bekérése előtt tart a dolog. De első körben ilyen 8-11M Huf közötti kategóriát próbálom átfésülni.

#192859 Gombinyó: Néztem, de elég magasan indul már az alap is árban. Jó eséllyel kiesik a keretből.

[ Szerkesztve ]

(#192862) vzsryl válasza BigBlackDog (#192861) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Insignia 9 sebességes? Hátha be lehet alkudni a keretbe? Esetleg 508, ha hajlandó vagy a földre ülni (különben szétvered a vállad és a fejed).

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#192863) szabonagyur válasza BigBlackDog (#192861) üzenetére


szabonagyur
félisten

Polo helyett? :)

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#192864) emvy válasza BigBlackDog (#192857) üzenetére


emvy
nagyúr

Ezek kozul en Camryt vennek, ha a nyugodt utazás a fontos. Nem egy szep targy, de benne ulni tok jo.

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#192865) runner 125 válasza Gombinyó (#192859) üzenetére


runner 125
nagyúr

Rettenet lomha, én annó néztem és mellette abszolút nem fogyaszt jól.
Szerintem az egy zsákutca az IS-en belül. Ha már IS, akkor inkább a 250 V6 benzin 8 sebességes automatával a CVT helyett, vagy USA piacról 350.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#192866) Gombinyó válasza runner 125 (#192865) üzenetére


Gombinyó
őstag

Gondolod, hogy a Camryben fickósabb? :) Vagy egy két literes szívó Mazda 6 sokkal jobban megy?
Ha pályázni kell csak az autó és céges lízingre megy, akkor ott van a tucat Superb/Passat a TDI-vel meg a DSG-vel. Mielőtt szívás lenne velük úgy is visszaadják.

(#192867) BigBlackDog válasza Gombinyó (#192866) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Mazda 6 esetén 2.5-ös motor lenne az automata mellé. Erősen gondolkozok VAGon is, de Polo után nem nagy változatosság félnék kicsit a zörgő beltértől, meg egyéb apróságoktól. Tudom, két kategóriával odébb van, de több helyen is hallottam/olvastam panaszokat ilyenekre.

(#192868) Gombinyó válasza BigBlackDog (#192867) üzenetére


Gombinyó
őstag

Ha találsz egy olyan mai autót, aminek nem zörög a beltere mindenképp szólj! :))

(#192869) Qru válasza BigBlackDog (#192867) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Superb nem zörög (még), ugyan a miénk az egy selejt de attól még a többi oké (flottán belül is, bár a vizet mindengyik eszi kisebb-nagyobb mértékben nálunk). Sztem feleslegesen nagy, egy Octavia bőven elég lenne és már a TSI-k sem olyan rémesen sz@rok mint régebben.

Mazda 6 oké nagyon, a Camry meg nagyon bejön nekem.

#nincsbennetarcsi

(#192870) runner 125 válasza Gombinyó (#192866) üzenetére


runner 125
nagyúr

Biztos h nem, csak hirtelen az IS-t vettem észre és azért reflektáltam arra. :)
Egyébként a Camry formájához tökéletesen illik az a motor, de az IS-nél szerintem kapufa.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#192871) Gombinyó válasza Qru (#192869) üzenetére


Gombinyó
őstag

A mieink már zörögnek. Legutóbb amivel felugrottam BP-re már zörgött, ha nem tükörsima úton mentem vele. 1,5 éves kb 50e km-el. Két literes cr tdi, dsg-vel az is.
Amúgy az autó halk lenne. Jóval halkabb, mint a corollám volt gyárilag.

(#192872) Nagyfejű


Nagyfejű
aktív tag

Sziasztok. Polo 9n2 1.9 pdtdi 101le motor mennyire megbizható? Esetleg mik a tipushibái? Vagy ez felejtős motor?

(#192873) Qru válasza Gombinyó (#192871) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez még nincs 1 éves sem. Akkor majd ez is fog. Hurrá. :D

#nincsbennetarcsi

(#192874) focvis válasza BigBlackDog (#192861) üzenetére


focvis
veterán

Hogy kicsit elrángassalak a kommersztől, Mercedes C vagy CLA? Előbbit 9 M-ért adták nemrég limitált kiadásban. (Szerintem mindkettőben elférsz ha a Polo elég volt méretre.)

(#192875) Qru válasza focvis (#192874) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

CLA tetszik pedig nem élem a Merdzsókat alapból. Anno voltunk gyárlátogatáson ott végig néztem, hogy megy a gyártása. Érdekes és tanulságos kirándulás vt. :K

#nincsbennetarcsi

(#192876) molnarpeter válasza Nagyfejű (#192872) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kifejezetten jó motor, VW topik összefoglalóját ajánlom, van róla pár hasznos dolog leírva :R Persze dízel, szóval lendkerékre pl legyen mellette tartalék, de alapvetően nem egy nyűgös cucc, PD elemek 1.9-nél tartósak, inkább pl a rájuk csatlakozó kábelköteg szokott gond lenni. Ha megy az angol vagy orosz, ez is korrekt ismertető: [link]

(#192877) Nagyfejű válasza molnarpeter (#192876) üzenetére


Nagyfejű
aktív tag

Köszönöm szépen.

(#192878) HUTCHDB


HUTCHDB
nagyúr

Sziasztok!
Milyen autót vegyek?

Az alap elgondolás az volt, hogy a jelenlegi 2014-es Ford S-max 2.0D 163 Le,Titánium felszereltségű, (man váltó, bőr, navi, sáv, xenon, kulcsnélküli, stb...) 7 üléses családi autónkat lecseréljük, mert több alkalommal szükség mutatkozik a 4 kerék hajtásra.
Elkezdtem az S-max-okat, vagy a Glaxy-kat nézegetni 4WD-vel, de nagyon szerényes a felhozatal, pláne nem 7 üléssel.
Amit találtam az sérült is volt, ráadásul powershift -est, amiről köztudott, hogy nagyon veszélyes... elromlik az biztos, tudom, látom az S-max-os facebook csoportból.
Ezen felül a 179 Le-ős 2.D az automatával egy iszonyatosan lomha autó lett, nevetséges volt a gyorsulása, rugalmassága az enyémhez is...
Kitűzött célként előjöttek a magasabb építésű, 4 kerekes autók, így egy időben elkezdtük nézni a VW Tiguant.
Viszont, mivel jelenleg a család 4 felnőttből, és plusz a már a családunkat elhagyó legnagyobb lányom és párja is néha néha utaznak velünk, így kicsinek ítéltük meg.
Ettől függetlenül mindig ott motoszkál bennem, hogy egy évban hányszor kellhet nekünk a 6-7. ülés? Kell-e nekünk továbbra is ez a kategória?

Aztán eszembe jutott, hogy egy volt munkatársamnak Outlendere volt/van, 2.2D, 7 üléssel.
Igazából annyira nem tetszik a forma, kicsit jappán, kicsit már elavultnak tűnik (2013-as az övé) és belül sem az S-max méret, a 6-7 ülés meg pláne nem az.
Maradtunk ezen a vonalon, és ahogy szokott lenni, mentünk a kitűzött 4-5 milliós ár felé, és eljutottunk az új Mitsubishi-ig, ami már egy fokkal jobban néz ki.
5 millióért már van újabb kinézetű 7 üléses 2.2 D. kicsit sok kilóméterrel...200e.
Aztán ennek a típusnak a nézegetése közben keztem érdeklődésemet eltolni a hybrid irányába, mert egyre többször jutottak eszembe azok a hírek, hogy ebből az európai városból, meg abból tiltják ki a dieselt, ráadásul itt Budapesten is voltak hasonló törekvések már.

Szóval elkezdtem nézni a hybrideket, de azok között nincs 7 üléses az Outlanderből mert a csomagtartót elfoglalja az akku.

Ahol néztem a hybrid Mitsubishi-t (már 7 millió környékén jártunk), láttam, hogy több nagyon új, nagyon kevés km-es, egyéb híbrid, de "sima" autók is vannak, ráadásul sokkal olcsóbban.
Konkrétan a Ford Mondeo volt ott 50-70e km-el, DE ugye nem nagyon családi autóról beszélünk, nem is 4 kerekes...

Minden keresőt állítottam már használautón, hátha rátalálok a kívánt típusra, de teljesen elvesztem.
Sajnos még azt sem tudom, hogy most milyen irányba nézelődjek.
Közben bejött a képbe az általam imádott VW Passat, amiből ugye van a GTE, aztán a Volvo diesel hybrid is...
Van 7 üléses hybrid 4WD autó, de tizen milliért, amit nem engedhetünk meg magunknak...

Szóval keresnék zöld rendszámos, hybrid, 4 kerék hajtású, a hátsó soron 3 db külön üléssel rendelkező, esetlegesen 7 üléses autót 6 millió környékén.

Kinek milyen ötlete van?
Esetleg hozzáfűzni valója a fentiekben megemlített típusokkal, modellekk kapcsolatban?

Ezer hála a véleményekért előre is.
:R

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#192879) MaciG


MaciG
addikt

üdv.

2 típus közt nem tudok dönteni. 2008-2010 közötti évjáratokat nézegetem.
Fiat Grande Punto 1.4 V8 vagy Ford Focus II 1.6
90%ban városi használatra lenne, a maradék országút, meg talán évente 1 külföld ( azért talán, mert általában repülővel megyünk)
Ami fontos, hogy megbízható legyen, ha elromlik relatíve olcsón lehessen javíttatni.
Méretre mind a kettő megfelel.
Melyik lenne jobb választás, és miért?

[ Szerkesztve ]

BANZAII

(#192880) Doki16 válasza HUTCHDB (#192878) üzenetére


Doki16
addikt

Nincs 4 kerékmeghajtású zöld rendszámos 7 üléses autó ennyi pénzért. Múltkor felmerült bitporkal ez a téma és összeszedtem párat, de mind drágább.

Idézem magamat:
"Térjünk vissza kérdésedre. Nem is igazán van 7 személyes hibrid a piacon, pont az akkumulátor miatt. Outlander se az hibridben. A Toyotanak sincs ilyen csak a Prius plus, de az meg nem SUV. Ez jön majd ami Toyota lesz. De gondolom egy kisebb vagyon lesz. Régi Highlander van még, de az asszem mind amcsiból származik. Hamarosan jön a Kia Sorento hibrid is, abban lesz 7 személy, de ez is új autó.
Volvo XC90 ami még szóba jöhet. Árakat nem írtál én most csak azt írom, hogy milyen hibridek vannak :)
Hond CRV lett volna még 7 személyes de itthon nincs olyan belőle. [link]
Lexus RX450h, de ezt gondolom tudtad
Ford Explorer, ez is új autó. [link]
Tesla Model X
Ford Turneo, de ez nagyon nem SUV
Én most így ennyit találtam kb."

Tehát egyszerűen régebben nem tudtak ilyet csinálni vagy nem is akartak, ezért szinte csak új autókban létezik már hétüléses plugin.

Az Outlandert nagyon nem ajánlom ha a VW Passatot szeretned, nagyon kiábrándító egy kocsi a ha össze kell hasonlítani őket. Ha négy kerék kell akkor ott a V60 D6 ami minőségben is okés, de nagyon kicsi a csomagtartója. Alig nagyobb mint egy 5 ajtós golfnak. 6 millióért ez a két AWD/4WD autó van. Én bátran ajánlom a GTE-t, nagyon jó minőség, baromi jó komfort, alacsony fogyasztás, és jól megindul. Na meg ez az egy autó abból az időszakból ami nem indul be mindenáron télen.

Ha szűkíteni akarsz valamelyik kritériumon akkor beszélhetünk róla tovább. Szívesen segítek plugin témában :)

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#192881) HUTCHDB válasza Doki16 (#192880) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

A hibrid csak mostanában jött elő, és a vejem is (teljesen jogosan) felhozta, hogy az a jövő miatt jobb választás lehet, ezért kezdtem ez irányban elmozdulni.
DE tudom, hogy az Outlander nem az igazi, bárki bármit mond, és 1 próbakör után is leesett, hogy ez nem egy 7-8 milliós értékű autó 5-6 évesen 200e km-rel.

Volt régebben VI-os Passatom, imádtam, 100e km-ert mentem vele 1, azaz 1 db hiba jött elő 60e-es javítás...semmiség... :K
Nem vagyok túl öreg (51), de a derekam nem az igazi.
Munkában vezetek vadi új VIII-as Passat-ot és vadi új Sharant-is, és sajnos a Passatban kb 1 óra után beáll, nem tudom normálisan beállítani, a Sharan meg 10-12-őt is simán leűlök mindenféle gond nélül.
Ezért is lenne jó egy magasabb üléspozíciójú kocsi.

Néztem a Tourant is 7 ülésesben, amiben azért 6 millió környékén vannak igazi jó ajánlatok, de ugye az meg nem 4 kerekes, nem hibrid.
De ez sok más általam kinézett autóra is igaz, hogy a kritériumokat nem tudja teljesíteni egyik sem, vagyis vagy nem hibrid, vagy nem 7 üléses, vagy nem 4 kerekes, vagy nem 6 milliós, és ezek kombinációi.

A GTE Passatból viszont csak 1,4 TSI közel 200e km-t futottak vannak használatan, ami nem tudom, hogy egy ilyen kis motornál nem -e sok?
Ha km futásban leljebb megyek, ottmeg már az ár bőven 7 fölé kerül.

A Ford hibridről nem írtál.
Ezen cikk alapján nem mondanám annyira rossznak, bár nem tudom mennyire elfogultak, vagy mennyire nem, mert a mondeót minidg is dícsérték, de szerintem egy passat jobb, mondom ezt úgy, hogy volt már fordom és vwenem is több.

A japánok annyira nem hoznak lázba a Prius kifejezetten nem tetszik, papír, műanyag, stb. Volt honádm a 90-es évek elején közepén vagy 5, annó szerettem, de elmúl az érzés...
Az AURIS "hibrid" még ami legalább belülről is megüt egy mércét, de egyrészt azis csak egy japán feeling-et adó járgány, és nem is hibrid, mármint úgy nem.
Amit linkeltél új Highlander minimum 10-12 millával fog indulni, de lehet ettől is több lesz, és a kia is minimum ilyen ársávban lesz, ami nekem nem opció. :N

Gondolkodtam más "úton is", de hiába van 3 gyerekem, már ketten elmúltak 18 évesek, így nem tudom igénybevenni a nagycsaládos kedvezményt, pedig ott azért vannak igazán jó ajánlatok.

[ Szerkesztve ]

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#192882) focvis válasza HUTCHDB (#192881) üzenetére


focvis
veterán

Szeretném árnyalni a PHEV-ekről kialakított rózsaszín képet. Bő egy hónapja adtam el a Volvo V60 PHEV-et, nagyon szerettem, igen jó autó.

DE:
1. Abszolút nem hiányzik a rendszeres töltögetés, meg hogy azt figyeljem mikor kell kihúzni, hogy ne nyirjam ki túl gyorsan az akkut, illetve mikor szabadul fel a töltőhely.
2. A csomagtér viccesen kicsi az autó külméreteihez képest.
3. Ugyanúgy szervizelni kell a hagyományos motorját. (Viszont a fék sokkal lassabban kopik.)
4. Dögnehéz az összes PHEV, ezt vezetés közben is érzed. Nézd meg a második YouTube-ot: [link]
5. Évi 22-24 ezer kilométert autózok, azaz havi átlagban 1800-2000-et, ebből városban 400-500 km-t, ennek a fogyasztásását tudom elektromosan megoldani. Ez kb. egy tank üzemanyag. Havonta. Ezért jár cserébe minden nap az 1. pontban részletezett töltögetés.
6. Anyagilag nem értelmezhető a megtérülése. Havi egy tank üzemanyag, az kb. 16 ezer forint, évente 200 ezer Ft. Egy használtan 6 milliós, újonnan 12+ milliós autónál. Nulla. A szerviz nem olcsóbb, a biztosítási díj magasabb. És vannak ráadásként az elektromos hajtás nyűgjei.
7. Jelenleg nincs súlyadó, van ingyen parkolás - kérdés, hogy meddig? A dízelek után a következő pária a PHEV lesz. Már rászállt a média.

(#192883) molnarpeter válasza HUTCHDB (#192878) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

XC90 T8 az egyetlen általa ismert összkerekes, 7 személyes PHEV, de remélem kijavítanak, ha létezik más is.

(#192884) HKorn


HKorn
addikt

Ígértem képet a gépről, Seat Leon FR :B

Run&Ride

(#192885) molnarpeter válasza MaciG (#192879) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szerintem mindkét típus olcsón javítható, de nem egyforma a kabát :) Fordnál inkább a Fiesta lenne a Punto párja szerintem. Focus talán többet fog enni a mérete miatt, de pár évvel korábbi konstrukció azt hiszem, egyszerűbb technika, rozsda itt-ott megjelenhet. Népszerű gép, minden bokorban van bontott alkatrész. Hátsó futómű kritikus pont, drága a felújítás. Ford topikban flymi hsz-eit ajánlom, bőségesen beszámolt a tapasztalatairól. 1.6 100-101 lovas motor ajánlott belőle, az erősebb 1.6-okban több a hibalehetőség.
Hasonló évjáratban Fiesta mk7 van már talán, egyszerűbb a hátsó futómű, azokra is érdemes ránézni.
Fiathoz én úgy látom, hogy fillérekért vannak új dolgok, de jobban igényli a törődést (értsd pl. 1-2 olajcserénként pluszban becsúszik mondjuk egy stab pálca csere, vagy minimális elektronikai javítás, stb). Rozsda kevésbé érinti, mivel fiatal, de rossz körülmények közt első lengőkar és a bölcső kerülhet olyan állapotba, hogy később gondot okozzon. Drága tétel kevés van, ilyen a szervó probléma (60-80k, vannak rá specialisták), vagy a váltó hibája (bár az nem mindennapos, illetve szerintem korrekt karbantartással lehet tenni ellene). 1.2 és 1.4 szívó benzinesek strapabíró motorok, kisebb olajfogyasztás előfordul (olajcserék között 1-2 utántöltés kellhet).

(#192886) runner 125 válasza molnarpeter (#192883) üzenetére


runner 125
nagyúr

Az új modelleknél már rendbe rakták a hajtást / szoftveres bugokat, legalábbis nálunk a csoportban nincs probléma a T8-akkal. De első generációt nem vennék belőle. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#192887) MunezXBK válasza HKorn (#192884) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Egy faja felnit elbírna.

(#192888) HKorn válasza MunezXBK (#192887) üzenetére


HKorn
addikt

Ja, bár nem tudom melyik állna neki jól. A mostani sem lenne rossz szerintem grafit színben.

Run&Ride

(#192889) vzsryl válasza HKorn (#192888) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Azt adom én is. Fehér autóknak nagyon jól áll a sötét felni. :K

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#192890) Pikaa


Pikaa
aktív tag

Sziasztok!

Milyen használt városi autót ajánlotok, kevés (5-10km-es) használatra? Kb. 2000€-ig, kevés fogyasztásos(5l, ha eszik az már jó :D) és olcsón fentartható legyen.

Köszönöm. :R :R

[ Szerkesztve ]

(#192891) molnarpeter válasza Pikaa (#192890) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Arosa/Lupo SDI :D

(#192892) tboldi válasza HKorn (#192888) üzenetére


tboldi
nagyúr

Valami bazi nagy Rotiform kéne. :D

szerk.: Mondjuk BLQ.

[ Szerkesztve ]

(#192893) molnarpeter válasza runner 125 (#192886) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

:R köszi az infókat, megnyugtató hír. Elég becsületesen átterveztek mindent kb nulláról, végülis érthető a korai példányok helyzete... Többi úgyis kiderül 10-15 év múlva. V60service-nél olvastam posztot, hogy ismerkedtek a D6 után a T8 hajtással is, de nem láttam én sem drasztikus dolgokat.

[ Szerkesztve ]

(#192894) Luck Dragon válasza molnarpeter (#192891) üzenetére

5Km-re SDI , hát már ennyire is ? :DDD :R

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#192895) Pikaa válasza molnarpeter (#192891) üzenetére


Pikaa
aktív tag

Köszönöm szépen , esetleg még valami más? :)

(#192896) HKorn


HKorn
addikt

VW csoport szervizekben lehet olajat vinni olajcserére, vagy csak az ottani olajat rakják bele? 10 ezerért számolják a 4 ezer ft-os olaj literjét, ahogy nézem a számlán.

Run&Ride

(#192897) focvis válasza HKorn (#192896) üzenetére


focvis
veterán

2 éve még lehetett, én mindig vittem. Újabban is lehet, de tudtommal csak garancián túl, ill. ha nem kéred a mobilitás garancia hosszabbítását. Vigyél. :K
A olaj számlájára irasd rá, hogy az olaj teljesíti a VW 504.00 szabványt.

Pollenszűrőt, levegőszűrőt te magad cseréld, kb. 12 ezer darabja plusz munkadíj.

Kérj előre árajánlatot emailben.

[ Szerkesztve ]

(#192898) Paxker315 válasza HKorn (#192896) üzenetére


Paxker315
addikt

Vlszg igen, de... Olyankor általában a munkadij tétel lesz magasabb :C

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#192899) HKorn válasza focvis (#192897) üzenetére


HKorn
addikt

Ok köszi

Run&Ride

(#192900) Qru válasza molnarpeter (#192883) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

És a Nio Es8 neked smafu? ;]

#nincsbennetarcsi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.