Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#192401) rasotamas válasza MunezXBK (#192400) üzenetére


rasotamas
veterán

Amúgy tény, hogy azonos munkáért kb 4szeres a fizetés, persze az ingatlanárak és albérletek is hasonlóan aránylanak, de mivel a kaja, ruha stb nem igazán drágább, itt kb egy hónap alatt el lehet tenni annyit mint otthon fél év alatt. És élhető is, szép a táj, bár sok a hülye szabály, drága és szar az internet, drága az áram.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192402) Somatom válasza rasotamas (#192401) üzenetére


Somatom
veterán

Ezért kell kint dolgozni és otthon lakni. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#192403) hdanesz


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Sziasztok,

Autót keresek, használtat. A keret 3.5 és 4 millió között. A 4millió még belefér, plusz az átírás és így maradna tartaléknak olyan 3-400 ezer ft szervízre és esetleg rögtön felmerülő, rejtett gondokra.
Kb. évente 15-20 ezer km-t futna, nagyrészt kisváros-nagyváros közötti oda-vissza 40km-es úton + évente 8-10 út pályán Bp-re. (Ez kb. 450-500 km/alkalom)
Elsősorban úgy érzem jobban járnék egy benzinessel. Jelenleg egy 2007-es 1.4-es G Astrám van, amit szeretek, nincs is vele sok gond...de azért örülnék egy olyan autónak ami nem 4ezres fordulaton üvölt 130-nál. :)

Amit keresek tehát: 3.5-4 millió közötti vételár, 5 ajtós vagy kombi, de lehet SUV, városi SUV...mittudomén. A lényeg hogy ne 2/3 ajtós legyen, a szedánokkal nincs bajom. Különösebb elvárás talán az ülésfűtés valamint hogy elindulás után képes legyen automatán 'zárni' magát a kocsi. Ebbe a keretbe elég sok minden belefér, nekem a megbízhatóság lenne a lényeg és a viszonylagos nyugalom és csend magasabb tempó (értsd 100 felett) esetén is.

Köszönettel,
Dani

(#192404) rasotamas válasza IOX (#192397) üzenetére


rasotamas
veterán

Még valami: Kompromisszumos autó:
Kinek mi a kompromisszumos autó? Nekem egy 1.0 három hengeres turbó benzines kompromisszum. Egy motor legyen:
- minimum négy henger,
- minimum 1.5 literes ha benzines
- turbó csak 1.8-2 litertől

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192405) rasotamas válasza Somatom (#192402) üzenetére


rasotamas
veterán

Nagyon jó ötlet! Távmunkában gondoltad, vagy minden nap repülni?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192406) Somatom válasza rasotamas (#192405) üzenetére


Somatom
veterán

Havonta két hetet melózok a kamionnal, aztán hazajövök két hetet heverni. Kint a kabinban alvás ingyen van, az áramot meg termeli a generátor. A cégtől kapok havonta 40 Eurós Shell kártyát. Plusz oda, vissza viszek három utast és így az utazás is ingyen van, még karbantartásra is marad. Ezért vettem Grand Espace -t. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#192407) oliwire válasza rasotamas (#192404) üzenetére


oliwire
őstag

ez már nem lenne kompromisszumos? :DDD

[link]

(#192408) rasotamas válasza oliwire (#192407) üzenetére


rasotamas
veterán

Tudásra nem. Csak anyagilag, mind kifizetni mind tankolni :DDD

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192409) oliwire válasza rasotamas (#192408) üzenetére


oliwire
őstag

meg minden év elején a helyi önkormányzat által kiküldött teljesítményadó is megcsapna kissé :DDD ez csak önmagában 69600 lenne, most megnéztem kíváncsiságból

(#192410) rasotamas válasza oliwire (#192409) üzenetére


rasotamas
veterán

Nem gondolnám, hogy egy éves 70 ezres kiadás - ami egy átlag autóhoz képest plusz 40 ezer forint - csapná annyira agyon az ember pénztárcáját, mikor tizen literes fogyasztással számolhatunk.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192411) musli26


musli26
tag

Sziasztok!
Van egy kiszemelt Suzuki Scross 1.0T GL+ 2016.09. autó.
Ára:4.200.000ft alkudva. :Y
Ebből nekünk van 3.100.000 a többi hitel lenne.
Valós 23,810km ellenőrizve.(ügyfélkapu)
Vezettet szervizkönyv,számlákkal.
Szép belső,stb.
Felhívtam a korábbi tulajt csak jókat mondott róla.(elmondása szerint beadta mert fent vannak az árak!(Felsége használta,garázsba tartott,nem volt hibája)
Kitudott hozni egy új kocsit pici ráfizetéssel.(nissan kereskedés árulja)
Érdemes megvenni ennyiért?
Vagy jobb lenne várni?
Még lemennek az árak mondjuk jövőre?
Egyáltalán turbós 100.000.km felett megbízható ha rendesen van szervizelve?
Nem volt még turbós autóm.
Hosszú lett. :O
Köszönöm

Dell SE2416H Asrock B75M-GL Core i3 3220 Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz Samsung SSD 850 EVO 250GB Chieftec CTG-450-80PB Samsung J5 2016 gold

(#192412) oliwire válasza rasotamas (#192410) üzenetére


oliwire
őstag

Csak a tankolás 2-3 hetente jön elő, és kevésbé látszik, mint egy egy összegben a 70.
Igazad van a tankolás-többlet több éves szinten, mint a kötelező, de azért aki évi 30-hoz van szokva, és hirtelen jön a több, meglepő tud lenni.
Saját példából mondom :DDD nekem kb 14-ről 41 lett.. És az egynegyedét most kellett fizetnem, mert szeptemberben került hozzám.

(#192413) tboldi válasza rasotamas (#192404) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nekem az elég nagy kompromisszum, ha nem férek el benne a 194 centimmel. :D

(#192414) Gombinyó válasza musli26 (#192411) üzenetére


Gombinyó
őstag

Az árak miatt nem éri meg várni az biztos, egyértelműen felfelé tartanak és évről évre egyre nagyobb léptékben nőnek. A kérdés inkább az, hogy ennyi pénzért megfelel-e a kinézett autó. Én inkább az 1.4 boosterjettel vadásznám, ha már Scross.

(#192415) molnarpeter válasza musli26 (#192411) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Milyen jellegű használatra vennéd? Km/indítás, város/országút/autópálya...

(#192416) BigBlackDog válasza musli26 (#192411) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Elég durván tartja az árát. :Y Ha jól látom, 2016-ban 4.4M Huf körül lehetett kihozni szalonból.

Várni szerintem sem érdemes, az új autók árai alaposan emelkedtek (emelkednek?) és ezt leköveti a használt piac is, ahogy látom.

Az 1.0T sem kevés állítólag az S-Crossba városi, országúti használatra és problémáról sem olvastam eddig még, de én is az 1.4T-re szavaznék. ;)

(#192417) Llew válasza BigBlackDog (#192416) üzenetére


Llew
senior tag

Nem tartja az árát. Ma 4,2 nem 200k -val ér kevesebbet az akkori 4,4-hez képest.

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#192418) BigBlackDog válasza Llew (#192417) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Igen, igen, így a helyes. Pont ez volt a fejemben, hogy számszerűleg igaz a dolog, de annyiból most már bőven nem lehet(ne) ugyanolyan autót venni újonnan. :R

(#192419) ngaba válasza hdanesz (#192403) üzenetére


ngaba
aktív tag

Akkor turbós benzines, vagy dízel:
Benzin: Fiat/ Lancia 1.4 t-jet motorral, J Astra 1.4 turbó, vagy valami újabb VW-konszernes 1.4 tsi / 1.5 tsi (a vw topicban megmondják, hogy melyik motorkódtól jó az 1.4 tsi).
Dízel: A topic kedvence a Ford Mondeo mk4 2.0 tdci (olcsó fenntartás), de az lehet, hogy nagy (Focus is OK, akár 1.6 tdci-vel). Jó még a Peugeot 308/508/3008/5008 1.6/2.0 hdi-vel, vagy valamelyik neked szimpi vw-konszernes autó 2.0 tdi-vel (az 1.6 nem annyira jó szvsz).
A felszereltséget meg meg kell nézni. :)

[ Szerkesztve ]

(#192420) HKorn válasza BigBlackDog (#192416) üzenetére


HKorn
addikt

Akkor mit mondjak én az 1.6-os Vitarára, 4.1M volt újonnan, most 4.4-4.5M-ért tudnám kb eladni (2018 GL+ 30k km-el) :)

Aztán emlékszem még hezitáltam, hogy vegyek-e új autót a várható értékvesztés miatt, mert ugye "kitolod a szalonból es már 20%-kal kevesebbet ér"

[ Szerkesztve ]

Run&Ride

(#192421) Gombinyó válasza HKorn (#192420) üzenetére


Gombinyó
őstag

Jó és mit vennél most abból a pénzből, amit kapnál érte? Valami 900ccm-es, 3 hengeres városi cirkálót maximum. Az alsó közép kategória valahol 6m-nál kezdődik. Így nézzétek az árakat.

[ Szerkesztve ]

(#192422) HKorn válasza BigBlackDog (#192418) üzenetére


HKorn
addikt

A tulajdonos szemszögéből pontosan jól tartja az árát, hiszen ő 4 évvel ezelőtt 4.4M ft-ot tett bele, használta, most meg minimális bukással tudja eladni. Az hogy most annyi pénzért nem kap ilyen autót, az más dolog de ettől még a pénzénél van, lehet nem is akar másikat venni.

Run&Ride

(#192423) HKorn válasza Gombinyó (#192421) üzenetére


HKorn
addikt

Én ezt úgy fogom fel, hogy akkor annyi pénzem volt, Vitarát vettem, 3 évig új, garanciális autót használtam, nem volt extra szervíz költség az olajcserén kívül és mivel 3 év alatt nem vesztett az értékéből az autó tudtam annyi pénzt félretenni hogy most mondjuk 2m ft ráfizetéssel egy 6.5M ft-os verdát meg tudnék venni. Persze nem akarom még eladni az autót.

Run&Ride

(#192424) dj79 válasza HKorn (#192422) üzenetére


dj79
senior tag

Nincs a pénzénél, mert az összeg nem ér annyit, mint 4 éve.

(#192425) Gombinyó válasza HKorn (#192423) üzenetére


Gombinyó
őstag

Magyarán 2m-val többért tudnál átülni egy hasonló, újba. Pontosan ennyit vesztett az értékéből 3 év alatt a Vitarád.

(#192426) ZolAK válasza hdanesz (#192403) üzenetére


ZolAK
újonc

Hasonló árkategóriában keresek én is, ngaba által ajánlott modellek mind képbe kerültek, mint jó opciók. Ezek mellé még bedobnám kérdőjelesen az előző generációs Mazda 3-at (2013-2018) a 2 literes benzin motorral. 130-nál 2700-at forog, a tesztek alapján kulturált járású, rugalmas motor a Skyactiv. Esetleg a topicból van valakinek közvetlen tapasztalata vele? Rozsda mennyire gáz?

(#192427) HKorn válasza Gombinyó (#192425) üzenetére


HKorn
addikt

Nem igaz, ha Vitarát akarnék venni ismét, mert ugye az a fair összehasonlítás, akkor 1m ft-ot kellene ráfizetnem, de ezért cserébe egy sokkal jobban felszerelt autót kapnék erősebb motorral mildhibrid rendszerrel. Tehát messze nem vesztett 2m ft-ot a Vitara az értékéből.

Run&Ride

(#192428) HKorn válasza dj79 (#192424) üzenetére


HKorn
addikt

Igen, 4 év alatt volt valóban infláció, de ez mindenkit érint, aki sokkal nagyobb bukóval adja el a kocsiját azt is. Alapvetően szerintem sokan örülnének ilyen kiszállónak. Mindenki tudja, hogy egy autó nem jó befektetés, csak a pénzt viszi.

Run&Ride

(#192429) Gombinyó válasza HKorn (#192427) üzenetére


Gombinyó
őstag

Akkor nem, nem ismerem a vitara árakat, de alapvetően el kellene felejteni, hogy a 3 évvel ezelőtti összeget hasonlítjuk a maihoz. Nagyon nem ugyanaz a reálértéke.

(#192430) HKorn válasza Gombinyó (#192429) üzenetére


HKorn
addikt

Drágultak az autók de ne felejtsük el, hogy ennek csak egy része a gyenge forint, többi az többletfelszereltségből, bonyolultabb motorokból jön, tehát elvileg többet is adnak. Most 5.5m ft egy GL+ Vitara 1.4T 48V hibrid. Ebben már olyan extrák vannak alapból ami anno 2018-ban nem is volt a Suzukinál vagy csak a GLX-ekben.

Run&Ride

(#192431) musli26 válasza molnarpeter (#192415) üzenetére


musli26
tag

Város 90%
Országút:10%

Dell SE2416H Asrock B75M-GL Core i3 3220 Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz Samsung SSD 850 EVO 250GB Chieftec CTG-450-80PB Samsung J5 2016 gold

(#192432) dj79 válasza musli26 (#192431) üzenetére


dj79
senior tag

Szerintem nem feltétlenül turbós autó lenne a jó megoldás ilyen jellegű felhasználásra.

(#192433) rasotamas válasza ngaba (#192419) üzenetére


rasotamas
veterán

Ez mennyire komplett lista? Milyen évjáratokat takar?
A korábban említett Megane3 és talán Laguna3, talán priusok, és még vajon mi hiányzik róla? Mik az utolsó szívóbenzinesek amiket meg szabad venni? Mazda még van szívó, de azelőtt?
Mennyire foolproof pl egy 2.0 crtdi octavia vagy golf? Vagy nagyon túlárazott de jó?
Nincs valami jó kis összefoglaló? Bizony jó lenne egy jó kis lista.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192434) ngaba válasza rasotamas (#192433) üzenetére


ngaba
aktív tag

Ez egy szubjektív lista, nem komplett. :) (De az összefoglalóba tényleg mehetne egy lista. Az autós újságok szoktak "milyen autót 1.5 millióig" stb. listákat csinálni.) Az ő keretéből minél újabb (kiforrottabb, és kevésbé leharcolt) évjáratot néznék, de a megadott motorokkal nagyjából mindegy szvsz (+ 1.4 TSI-nek utánajárni), illetve Integrale írta múltkor, hogy "Delta/Bravo párosból 2010 utániakat nézz, ahol jobbra lent van a hátramenet, előtte Opeltől származó váltók vannak bennük, csapágyasodnak." (De amúgy apámnak 2009-es van, és nincs baja.)

Illetve a kérdező olyan autót szeretne, ami nem forog sokat a pályán, ezért (kisebb) szívókat nem javasoltam. Szívóbenzinesből (egy-két kivételtől eltekintve) bármelyiket meg szabad venni, ha csak a motort nézzük. Szerintem a japánok a legjobbak (szinte bármelyik), de ez is szubjektív vélemény persze.

Vegyes felhasználásra én az Opel 1.8-as motorját vadásznám még, B Zafirába elég sokáig rakták, de másba nem tudom mennyi ideig: Ilyen van még a H Astra mellett a Alfa 159-ben és a Fiat Croma II-ben, ezek Magyarországon szerintem baráti árban mennek, és jók.

Szerintem a VAG túlárazott (és egy-két Seatot leszámítva unalmas), de ez is csak szvsz. :) De az is tény, hogy enyhe VAG-előítélettel is látom, hogy tudnak minőségérzetet nyújtani, (amikor én kerestem autót, és a Scenic és hasonlók után beültem egy 1. gen. Touranba, nagy volt a kontraszt, pedig a Scenic sokkal praktikusabb autó).

[ Szerkesztve ]

(#192435) diegho válasza ngaba (#192434) üzenetére


diegho
nagyúr

Opel 1.8 Z18XE van a Cruze-ban is. Viszont 5-ös váltó miatt sokat pörög.

(#192436) musli26 válasza dj79 (#192432) üzenetére


musli26
tag

Tudnál pár ötletet mondani?
Megbízható,olcsó szerviz,kis köbcenti.
Nem törpe autó.
Hosszútávra venném.
Ty

Dell SE2416H Asrock B75M-GL Core i3 3220 Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz Samsung SSD 850 EVO 250GB Chieftec CTG-450-80PB Samsung J5 2016 gold

(#192437) dj79 válasza musli26 (#192436) üzenetére


dj79
senior tag

Kia ceed, Hyundai i30, sőt a kifutó Fiat Tipo újonnan, készletről sem lóg túl nagyon a büdzsén. Általában az új autóknál valamivel kedvezőbbek a casco és lízingfeltételek, szóval érdemes lenne utánaszámolni, hogy az 1m a használatra vagy esetleg 2m az újra érné-e meg jobban hosszú távon.

(#192438) molnarpeter válasza musli26 (#192431) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Városba alapvetően hibrid, vagy még inkább konnektoros hibrid/hatótávnövelős villany lenne az ideális, már amennyiben a töltésre volna lehetőség 🤔 ha kevés km-re járás a város, akkor Prius plug-in megbízható, de nem tud olyan sokat menni elektromosan; Opel Ampera esetén beesik 1-2 javítás néha, viszont sokkal l többet lehet füstölés nélkül kocsikázni, fillérekért "tankolva". Nem azt mondom, hogy a turbó benzin nem bírja ki, csak nem feltétlenül városra van kitalálva, mondjuk ha a Suzuki 10 év garancia vonatkozik a példányra, akkor nem nagy kockázat anyagilag.

(#192439) [CS]Blade2 válasza HKorn (#192428) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

4.400.000 volt valakinek a példája.. A jogobella ivójoghurt volt 179ft, az 24 581 db. Most 219ft, az már csak 20 091db.
A 4 490 db joghurt volt a bukó. A régi árral mondjuk min. 800.000Ft.

Úgy nem érdemes számolni, hogy 4 éve a 2016-os volt X, és ma eladva ugyanúgy X, mert ma X-ért ugyanazt tudnánk visszavenni, vagyis a használt 2016-ost.

Kár ezen agyalni, mert csak egy kis viszonyítási anomália került a nagy pénz értékvesztés miatt a képletbe.
Úgy kellene mondani, hogy aki 4,4-ért vette, hogy évente elmondja, hogy mennyit vesztett a gép az értékéből, már csak 4,4-et ér, következő évben megint, hogy csak 4,4-et ér.

Szüleim annó az üres telket hitelre valami 300.000Ft-ért vették. Most 15.000.000Ft itt egy telek. Akkor is csillagászati összeg volt, most is az, semmit nem nyertek vele.
Az autós példákra vetítve az egyik gondolkodásmód szerint akkor, ha 300.000Ft-ért eladnák most, akkor nem veszítenének rajta semmit.
Az én elgondolásomban, ha ma valamiért csak 300.000Ft-ért tudnák eladni, akkor ma 14.700.000Ft-ot vesztenének a dolgon.
15-ért lennének a pénzüknél, mert most kb. annyi órát kell dolgozni a 15-ért, mint annó a 300k-ért.
A telek tartja az árát, az autó egyfolytában veszít az értékéből, így nem a legjobb példa, de a 30 év infláció miatt megteszi.

(#192440) rasotamas válasza [CS]Blade2 (#192439) üzenetére


rasotamas
veterán

Ami ebben még közrejátszott, hogy magasabbak a felszereltségek, belekerült a mild hibrid, bonyolultabbak a motorok (1,6 szívó helyett 1,4T), így ténylegesen drágább is lett az adott modell. Nem 22%-ot drágult mint a jogobellád, hanem erre még rájött 10-15% drágulás és még egy kicsi a rossz euróárfolyam a forint euróhoz viszonyított folyamatos és visszafordíthatatlan leértékelődése miatt.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192441) IOX válasza MunezXBK (#192400) üzenetére


IOX
tag

Teljesen más az életszínvonal. Ha van munkád csomó olyan dolgot megtehetsz amire itt nincs lehetőség. Én pl szeretek csavarogni. Ott minden hétvégén olyan helyen lehetsz amihez itt csak komolyabb spórolás után kerülhetsz. Barátaim nem erre a kontinensre járnak nyaranta. Nem vezető állásúak.

(#192442) rasotamas válasza IOX (#192441) üzenetére


rasotamas
veterán

Pl ha van munkád, megteheted, hogy bemégy a munkahelyedra. Hol máshol lehetnél egy 180x60 méteres 10 méter magas csarnokban? ;]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192443) ngaba válasza diegho (#192435) üzenetére


ngaba
aktív tag

Hm, köszi, a kivonulás óta valahogy kihúztam fejben a Chevrolet-ket. És ebbe belerakták az 1.4 turbóst is, ami viszont meglepett. Csak sajnos ez is dögnehéz. :)

Érdekes volt amúgy olvasni most a 2012-es TC tesztet, amiben azon sopánkodnak, hogy milyen elavult az 1.8 szívó, végre megkapta a mindenben jobb turbóst is. Változnak az idők... :)

(#192444) IOX válasza rasotamas (#192442) üzenetére


IOX
tag

Értem, hagyjuk.

(#192445) rasotamas válasza IOX (#192444) üzenetére


rasotamas
veterán

Jaj már, nem lehet kicsit poénkodni?
Nyilván ezeket én is látom. Itt minden olyan gyönyörű, csak autózni egy kisebb kanyargós úton öröm olyan szép a táj, meg a kisvárosok régi épületei . Mentünk egy ismerőshöz, nem volt kedvünk pályán menni, átvezetett a navi Stuttgarton. Pár perc leforgása alatt végigjártuk a nyüzsgő világvárosi pénzügyi központot, a "budai" hegyeket, majd kilyukadtunk "Lillafüreden".
(Persze vannak idegesítő dolgok: Egy nyomorult fagyit nem tudtunk októberben enni mert csak szezonálisan van, cukrászdát hírből sem ismerik, a péksgben van 3 féle tortaszelet, vajas popcorn nincs)
Az biztos, hogy miután megjött a fizetésem, átutaltam az albérletet a rezsivel, hétvégente rendesebben, hétköznap lájtosabban bevásárolgatunk kb hasonló kajákat mint otthon (ugyanúgy főz a feleségem, pizzát süt, marhapörit főz, húsleves, gulyásleves, rántotthús pont mint otthon) nem a fogamat szívom hogy megint nem sikerült egy fillért sem félretenni (mert épp elromlott a fyűnyíró, kerítést kellett festeni, elromlott a mosógép, fogorvoshoz kellett menni, állatorvoshoz kellett vinni a kutyát, egy hétig betegácsiban voltam, vagy szimplán mert valakinek szülianpja van) hanem szépen rajta marad egy csinos összeg a számlámon, ami konkrétan meghaladja az otthoni fizetésemet.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#192446) cafat


cafat
tag

Sziasztok! 2011 körüli Peugeot 5008-ról 1.6hdi motorral mik a véleményetek?

(#192447) MunezXBK válasza IOX (#192441) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

4+ éve kint élek.

(#192448) troll81 válasza MunezXBK (#192447) üzenetére


troll81
addikt

Mint lassan minden topiklakó :D itt van idó erre is :)

(#192449) ngaba válasza cafat (#192446) üzenetére


ngaba
aktív tag

Nem rossz, ha elég neked egy ekkora autóhoz az 1.6 hdi.

(#192450) runner 125


runner 125
nagyúr

Sziasztok,

Szeretnénk cserélni a HR-V-t. Mivel van már helyette az XC60, így valamilyen takarékos, mindennapi futkosós normál személyautót keresnénk.
Az alábbi preferenciák volnának fontosak:
- japán előnyben részesítve (franciát, olaszt én zárom ki :) )
- benzin / hybrid (5 liter körüli fogyasztás szimpi lenne)
- használt max 5-6 éves, árban 5M-ig
- 5 ajtós hatchback forma
- automata
Elindultam a hahu-n. Első körben nekem szimpatikus volt a Pulsar. Szerintem nagyon jó az ár/érték aránya, iszonyú a belső tere. Van belőle 1.2-es motorral automata, viszont elég szomjas és talán alulmotorizált is. Így azt én elengedtem.
Néztem az örök Joker, Jazz-t is. A 2013-as évjárat formára szerintem a legszebb Jazz volt, nekem jobban tetszik az azóta megjelent verzióknál is. Abból is volt hybrid, bár az amennyire utánajártam, nem egy Toyota rendszer..
Így végül elértem az 1.8-as Auris Hybrid-hez, 2016-ból:

Gondolom ez még mindig a bombabiztos racionális döntés, nemde? Vagy van jobb alternatíva a fenti elvárások mentén?

Az új Corolla is remek lenne, de az még sajnos erősen túllóg a kereten.

Köszi!

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.