Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
footy
addikt
Bő egy hónapja adtam el a Volvo V60 PHEV-et, nagyon szerettem, igen jó autó.
Mi lett helyette?
A szokásos... Golf GTI.
Doki16
addikt
Az Outlanderből a ráncfelvarott verzió kívülről már egész jól néz ki, de belül ugyanaz a múlt századi japán autó, teletömve extrával. Jól fel van már szerelve, tök rendben van a technika, csak olyan gagyi hatást kelt számomra. Nincs olyan jól összerakva mint egy B8 Passat. Az akkumulátor degradáció elég erős benne, de megbízható rendszer amúgy. Láncot azért érdemes benne cserélni 200 felett, mert nyúlik.
Nem tudom milyen B8-at vezettél, de a GTE-be csak Highline ülés van és az baromi kényelmes. Édesapám 59 éves, és nagyon szeret benne ülni. Persze a be ki szállás más tészta, de órákat utazni benne baromi jó.
Ha türelmes az ember akkor a Passat GTE-ben is lehet kifogni kevesebb kilométerrel. Elég jó már ez az 1.4 TSI, megbízható fajta, jóval 200 felett elmennek. És azt is nézni kell ilyenkor, hogy nem biztos ennyit futott mert ott az elektromos hatótáv is. A Hybridnek köszönhetően meg alapból kímélve van a motor, a villanymotor sokat segít elindulásnál és hideg motornál is.
A Ford Mondeo hibridet azért nem írtam, mert csak sima hibrid, nem PHEV. Amúgy bátran vehető, nagyon jól sikerült kocsi. Egy az egyben a toyota rendszere van benne a ford benzinmotorjával. Egy sima nagyköbcentis szívó benzines. Most már kiderült, hogy jó fajta megbízható. Vannak szépen felszerelt példányok belőle. De sajnos nem tudták szépen elhelyezni az akkumulátort és ezért levesz a csomagtartóból. Passatnál szinte észre se lehet venni, jól megoldották a VW-nél.
Tehát valamit el kell engedned a kritériumokból. Ha hibridet kivesszük a képletből, akkor jobban kinyílik az ablak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
footy
addikt
Feher 7es?
En meg eladtam az insigniat, de nem tudom mit vegyek helyette, mert az evi 35e helyett most evi 13-at mentunk(havonta 3het home office) az utobbi 12 honapban, szoval dizelnek nincs ertelme.
Egyebkent akkor ulok autoba ha el kell hozni a gyereket a bolcsibol(4km). Ilyen felhasznalasra valami elektromos vagy plugin hibrid lenne jo. Ausztriaban viszont nem tudok elektromos autokra szakodosodott szervizrol, markaszervizben pedig konnyen lehet gazdasagi totalkar a javitas.
Talan az auris hibrid lenne meg egy elfogadhato kompromisszum, de kicsinek tunik belul es a design kivul-belul nem igazan bejovos.
Ugyhogy marad a benzines vonal, amibol a valasztek ausztriaban 0-hoz konvergal, foleg ha beikszelem az automata valtot a keresesi feltetlekben.
Neha(felevente) feltunik 1-2 K Astra 1.4 automata kombi,de azok nyilvan az orszag masik vegen vannnak...
baluka6
aktív tag
Executive felszereltség volt. Céges autókkal foglalkozom és a tesztautót megkapja az is, akinek később tervezünk ilyen autót adni. Szinte mindenki panaszkodott a gördülési zajra. Nálunk jelenleg is fut jó néhány Corrola hybrid, aki Octavia-ból ült át, senki sem szereti (Pedig valljuk be, hogy az Octavia nem egy prémium minőség..).
BigBlackDog
veterán
Octavia (meg gondolom egyéb Golf/Leon) mellett mi volt az a típus, ami nem volt érezhetően hangosabb?
vzsryl
nagyúr
Ha nem az új generációs Insigniád volt, akkor szerintem az Auris is elég tágas lenne.
Az Octavia viszont nagyobb belül, mint az első Insignia, és egy jó kis 1.4-1.5 TSI valószínűleg kb. olyan fogyasztási adatokat produkálna, mint a túlsúlyos dízel Opel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Mi más? (Igen, fehér 7-es, ilyen a karmám.)
Javaslatom DSG-s G7 R, az összkerékhajtás adott, létezik kombiban is ha szükséged van a puttonyra.
Kicsit puruttyább belsővel és FWD hajtással Octi 3 RS, abból az 5 ajtós is elég mindenre. Esetleg Leon Cupra kombi.
alázógyík
őstag
9,1 milla az új kombi Golf ALAP ára.
BigBlackDog
veterán
Hát, eléggé felmentek az árak, De:
- Én a konfigurátorban ~8,4M Hufot látok indulóárnak
- Ez már Life felszereltség és 1.5 TSi, de szerintem jön majd az 1.0 TSi Start is
- Alapfelszereltség is gazdagabb lett
- Ha jól tudom pl. céges vásárlásnál/finanszírozásnál/egyéb tagságnál (pl. orvos, EV, őstermelő, stb.) is jelentős kedvezmények vannak. Céges ajánlatkérőnél 17% kedvezményről tudok.
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Az 1.5 benzin, kézi váltóval 8,4M
rip and tear, until it is done
Gombinyó
őstag
Több, mint 1m a felára a hatchbackhez képest. Idióta árazás..
Én még nem láttam ekkora felárat a kombiért egyik konkurenciánál se.
BigBlackDog
veterán
Az ötajtós ugyanazzal a felszereltségi szinttel és 1.5 TSi-vel ~8.1M Huf. Inkább kb. 300e Huf a felár.
[ Szerkesztve ]
Gombinyó
őstag
Hm, valóban. A konfigurátor szerint annyira jön ki.
Én szalonautós árakat néztem. Ott 7.6m a Life, ezres TSI Variant, DSG-vel. Az ezres hatchback meg 6 körül van, igaz nem automata.
footy
addikt
A gordulesi zaj, gyakran csak egy rossz gumivalasztas kovetkezmenye. Nem probaltam meg az uj Corollat, de az octavia (belter) minosege engem nem gyozott meg. (bar egyutt tudnek vele elni) Megis inkabb azt gondolom, hogy a dizel nyomatekahoz szokott usereknel a corolla hibrid hajtaslanc eltero jellege nyomta ra a belyeget az auto megitelesere.
#192907vzsryl
Az elozo generaciosbol a facelift insigniam volt. Teny hogy egy Passat tagasabb, de en nem ereztem szuknek. Viszont az Aurisban a masodik sor labteret joval szukosebbnek ereztem mint az Insigniaban. Azert lenyeges, mert reboarder gyerekules van es igy nagy a helyigenye.
A tulsulybol egyebkent a valosagban semmit nem ereztel. Kozvetlenebb volt mint a Passat es a fogyasztasom 5,4L korul alakult. (Az enyem Ecoflex valtozat volt sport futomuvel)
Csak a tesztelok voltak ragyogyulva erre a suly temara...
#192908focvis
A javitofestek miatt lett feher?
DSG-s?
Nezegettem mar Golfot is meg Octit is, de a 2.0TSIvel dragan mennek. Konkretan 18e euro alatt nem talalok(legalabbis olyat nem ami Euro6os).
14-15e-tol tobbet nem szanok ra, foleg ugy hogy az auto az ido 75%-ban csak otthon "all".
Az 1.4TSI-k vannak ebben a kategoriaban, csak ugye ott a szarazkuplungos DSG-vel.
Bar mar gondolkodtam olyanban is, hogy veszek kiterjesztett hasznaltauto garanciat es leszarom. (bar viselkedesre se nagyon jon be a szaraz dsg)
A masik hogy az ado+bizti nekem az 1.4TSI-re 900euro korul lenne, a 2.0-ra pedig 1350 evente.
[ Szerkesztve ]
A javitofestek miatt lett feher?
Természetesen amiatt, meg a tartalék tükörborítások miatt: már van 3 db balos és 2 db jobbos fehér színű tarcsiban.
Manuális. Le se merem írni a további részleteket... korábban én vettem újonnan. (ne kérdezd! )
Fogyasztásban +1-1,5 liter az 1.4-hez képest a 2.0 TSI. Elég jól tartja az árát, nálam hirdetésfigyelőben van az összes GTI, R, RS, Cupra és S3. Az elmúlt héten szinte kisöpörték a hazai G7 GTI-készletet, összesen 12 db maradt, ebből:
- 2 db 3 ajtós,
- 3 db van 5,3 és 7 M között (egyik piros, amúgy az jó vétel lenne 5,4-ért),
- 7 db 8,5 M felett van (ebből 3 db GTI TCR, nincsenek is Mo-n és 13 M környéke).
Octi RS már van 5-ért itthon, megfontolandó innen vinni és akkor nem áztatták osztrák sóban. Mindegyik Euro 6.
[ Szerkesztve ]
Bdanyy
addikt
általánosságban jobb választás egyébként az 1.8-2.0 tsi dsghez 2015-6-tól az 1.4-hez képest? Vagyis a motorban vagy a váltóban van nagyobb kockázat? Mondjuk alig van választék belőlük a dízelhez képest, az meg tartok tőle nem szeretné a rövid utakat.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
sasa134
addikt
Bocsi h belekérdezek a diskurzusba...de a 2l TSI az ugyanaz mint az Audi 2l TFSI?
olajfogyasztás mennyire jellemző ezeknél?
köszi
Avanti Roma
Ugyan már!
VW, Skoda, Seat, Audi: tök ugyanaz. a TFSI-ben az F csak a marketing kedvéért van.
Az EA888 3. generációja - 1.8 és 2.0 TSI, ezeket az MQB platformmal egyszerre vezették be - már kevésbé kér olajat. Egy nem széthajtott darab kb. 1 liter olajat (3000 Ft-os költség) tüntet el 2 csere között, azaz 15-20 e. km alatt, átlagos felhasználás mellett. Nagysebességű autópályázáskor fogyasztja el ennek a liternek a java részét. (Volt egy 3 év alatt 170+ ezret futott példányom, az az egyértelmű kopásnyomok alapján rengeteg "tempós" autópályát kaphatott, az jobban csipegette. Pontosat nem tudok, mert nem volt meg sokáig.)
[ Szerkesztve ]
sasa134
addikt
köszi! akkor merek ilyeneket nézegetni, 3-4 éves A4 Avantokat, ilyen 70-80ezres futással , végig szervizelve belefér a keretbe (évi max 13-15k-t megyünk, azt is szinte csak hvg)
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
Az A4 hosszmotoros, nem MQB, de ettől még ugyanaz a motor van benne kb. 2012-2013 óta.
Egy valamit elfelejtettem leírni. Az első évjáratokban kettős befecskendezés van, azaz direkt- és szívócső-befecskendezés is. Utóbbinak köszönhetően nem hajlamos a kokszolódásra. Jó hír!
Viszont és állítólag a GPF-es (másnéven OPF, részecskeszűrő) kivitelekben már csak a direkt-befecskendezés maradt, ezt kb. 2017-2018-ban vezették be. (Erről nem tudok többet.)
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Passat GTE és 1-2 én használt biztosítás?
Mondjuk ilyen szempontból a Toyota igen erős a hibrid garancia miatt...
sasa134
addikt
köszi szepen, utanaolvasok!
Avanti Roma
megosztanád majd mit találtál a témában?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
footy
addikt
Hogyhogy manual? Nem hianyzik a DSG fart?
Le se merem írni a további részleteket... korábban én vettem újonnan.
A fogyasztas annyira mar nem erdekel(miota ilyen keveset megyunk irrelevans) az ar a donto. Igazabol mar azon is filozom, hogy veszek egy fiat tipot(bar a jobbakert elkernek 11-12et es az 1.4t-hez nincs automata ) vagy egy Jazz-t(ebbol meg CVT-t vennek, de valasztek nem sok) erre az idoszakra amikor szinte csak all az auto...
A magyar piacot nem is nezem mert:
1. forditva mukodik mint az osztrak/nemet ill. az epelmelyuseg elkeruli...
2. Ha talalnek is valamit, akkor engem kemenyen megsarcolnak a kurucok, ha 120g CO2 feletti a kinezett verda kibocsatasa.
Pl.: A 220 lovas octira a kornyezetvedelmi ado(1x kell befizetni elso uzembehelyezesnel vagy importnal) 1450euro...
#192922molnarpeter
Volt egy a kornyekemen, de:
1. 17e eurot kertek erte es itt a kereskedok nem igazan engednek az arbol
2. Ugyanolyan parameterekkel rendelkezo dizel Passatot 12-13 korul lehet talalni, felarat pedig nem eri meg (nekem legalabbis), foleg ugy hogy meg toltogetni is kell
3. Nincs ra szerviz, csak a markakereskedesbe vihetem (lasd fentebb) Hiaba a gari a kinezet Passat is 150K korul futott, ilyenkor a hasznaltauto garancia is csak a javitas felet allja.
(Ezzel szemben a dizel passatot a kis 3e fos faluban is megjavitjak ahol lakok)
A toyota hibridben egy fokkal jobban biznek, de a garancia ez alapjan arra is felejtos.
#192917Bdanyy
Az 1.4-1.8TSI-hez a szarazkuplungos DQ200-at raktak aminek nincs tul jo hire. (kivetel talan az 1.8T allrad)
[ Szerkesztve ]
HKorn
addikt
Laufenn gumik milyenek, ez valami kínai dzsunka márka? Nem ismerem, de már többször hallottam.
Run&Ride
diegho
nagyúr
Hankook lejebb pozícionált márkája. Kb itt kezdődik a vehető gumi.
Qru
MODERÁTOR
Hankook B marka, kb Taurus szint. Itt a varosban a taxisok ezzel nyomjak de a csaladot nem biznam egy ilyen gumira. Nezd meg a teszteket, kb sehol sem jegyzik a markat.
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
A fogyasztas annyira mar nem erdekel(miota ilyen keveset megyunk irrelevans)
Az sosem irreleváns. Más paraméterét ne is figyeld a leendő autónak.
molnarpeter
nagyúr
Polo/Fabia/Ibiza 1.9 SDI, ha kicsit nagyobb/pofásabb autó a cél. Benzin nem jön ki 5 literből rövidebb utakon, többi alternatíva dízel fronton pedig tart 1-2 plusz hibalehetőséget (turbó, common rail üzemanyag rendszer, kettőstömegű lendkerék), vagy régebbi technika és kevésbé takarékos/hajlamosabb meghibásodásra (pl. PSA kamrás dízelek).
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Van vele friss tapasztalat. 2018-as téli gumi idénre már kőkemény lett és csúszik, de nagyon. Pedig meg van a 4mm. Nem venném ha nem muszáj. Az sajátomon lévő szintén 2018-as Dunlop wintersport 5 meg tök jó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
HKorn
addikt
Én sem akarok ilyet venni, csak érdekelt a dolog, hogy miféle gumi ez. Eleve nem vennék számomra noname gumit.
Run&Ride
HUTCHDB
nagyúr
#192882focvis!
Köszönöm a tanácsaidat, véleményedet, kb. én is így gondoltam, de azért az ember szeretne mozdulni is a jövő irányába...
#192883molnarpeter!
Igen, azt tuidtam, és írtam is, hogy nincs annyi pénzem...
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
HUTCHDB
nagyúr
Igen, teljesen egyetértek veled is az Outlenderről irtam én is a japán kinézettel kapcsolatban.
A Ford Mondeo-t nem nagyon értem, hiszen abbólis van PHEV, és van HEV is.
Nem akarok reklámot, de pl. ez PHEV : [link]
Egyébként van itt valaki aki szereti a Ford -okat?
Tudom nem egy túl stílusos aoutó, de nekem a mostani S-max-szal 90 e km használat után (160e km - 250e km) sincs semmi negatív tapasztalatom.
Egyébként lehet maradok ezen a vonalon, egy Galaxy-t most találtam, ami már majdnem eléri az ingerköüszöbömet. Vannak hiányosságai, de amúgy meg ha nem jön be eladom...
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Qru
MODERÁTOR
De ez amcsi auto. Nem biztos hogy bele mernek ugrani...
#nincsbennetarcsi
Doki16
addikt
Értem a zavart. Európában nem volt Mondeo phev. A linkelt kocsi amerikai és Ford Fusion a neve. Ezt nem venném bele a kalapba semmiképpen. C-max volt egyedül forgalmazva a németeknél, így rendes európai homologizácioval rendelkezik.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
HUTCHDB
nagyúr
Qru
MODERÁTOR
Van de azt nem akarod hallani.
#nincsbennetarcsi
HUTCHDB
nagyúr
Miért?
Az információ akkor is érték, ha az negatív.
Néztem egyébként a TIGUAN-t is 7 ülésesben, de azok is jóval drágábbak, mint amennyi a konkurencia járgányai.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Qru
MODERÁTOR
Az ecoboost motorok eleg foscsik lettek es lassan/nehezen gyogyulnak ki a gyerek betegsegekbol. Tisztara mint a korai tsi-k csak itt masok a problemak.
A hibrid Mondeo nagyon oke, a Toyota rendszeret meg a toketlen amcsik sem tudtak szarul adoptalni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
HUTCHDB
nagyúr
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
molnarpeter
nagyúr
Ford Edge esetleg már beleférhet, vagy az is kilóg? Magas, van benne dög és hely is cserébe olajkályha.
Qru-t kiegészítve PSA dízelekkel is jól viselkedtek, némelyik típusban még mindig az van, de kezdik saját motorral leváltani (ahogy a PSA sem használja már az együttműködés keretében létrejött motorokat tudtommal). Viszont ezekhez powershift automata társult, aminek nincs talán olyan nagy javító ipara, némileg drágább lehet a fenntartás, mint pl konkurens olajos DSG esetén, egyszerűbb kézit venni belőle pl... vagy alacsony km-rel venni és eladni.
HUTCHDB
nagyúr
Hát a garázsba elvileg beférne az EDGE, de az már a kereten felül van.
Az új Ford diesel motorok is francia alapon nyugszanak, a 150-179 Le dieselek tudtommal ugyanazok, csak programozásban különböznek.
A hengerfej, és a turbó talán Ford, de még a gázolajszűrőn is ott virít a citroen jel...
Powershift NEM kell, a facebook csoport tele van a trélerre felhúzott autómatákkal, majd olvasom a kb. 1 milliós váltójavításokról szóló kommenteket.
Ha ford, akkor CSAK manual.
DSG az más, az király, tudnék én autót venni, de mint mindenkinél szerintem az anyagiak...
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
molnarpeter
nagyúr
Pl Focus esetén még mk3 facelift PSA 1.5 dízelt kapott, de az mk4 már saját 1.5 EcoBlue cucc. Transit 2.2 Puma-t váltó 2.0 is Ford (Panther) motor. Mindeközben csomó típus továbbra is francia motort kap, egyelőre nincs komplett lista a fejemben, melyik saját és melyik nem
Qru
MODERÁTOR
A 4wd az mennyire fajsulyos kriterium? Most lattam hahu-n egy jo Subaru B9 Tribeca-t.
#nincsbennetarcsi
runner 125
nagyúr
Pfu, az ritka ronda egy jószág..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Qru
MODERÁTOR
Es haveromnal az vt a naszauto...
#nincsbennetarcsi
Jaded
senior tag
From Kecskemét
Ez biztosan jól állna neki: [kép]
Szép verda, kár hogy én nem tudtam összehozni ősszel
Renault Megane IV Limited
HKorn
addikt
Köszi. Nagyobbat nem tennék rá, mint 17", így is elég feszes a futómű, de ez jól nézne ki 17"-ban is.
Run&Ride