Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#192901) footy válasza focvis (#192882) üzenetére


footy
addikt

Bő egy hónapja adtam el a Volvo V60 PHEV-et, nagyon szerettem, igen jó autó.
Mi lett helyette?

(#192902) focvis válasza footy (#192901) üzenetére


focvis
veterán

A szokásos... :B Golf GTI.

(#192903) Doki16 válasza HUTCHDB (#192881) üzenetére


Doki16
addikt

Az Outlanderből a ráncfelvarott verzió kívülről már egész jól néz ki, de belül ugyanaz a múlt századi japán autó, teletömve extrával. Jól fel van már szerelve, tök rendben van a technika, csak olyan gagyi hatást kelt számomra. Nincs olyan jól összerakva mint egy B8 Passat. Az akkumulátor degradáció elég erős benne, de megbízható rendszer amúgy. Láncot azért érdemes benne cserélni 200 felett, mert nyúlik.

Nem tudom milyen B8-at vezettél, de a GTE-be csak Highline ülés van és az baromi kényelmes. Édesapám 59 éves, és nagyon szeret benne ülni. Persze a be ki szállás más tészta, de órákat utazni benne baromi jó.

Ha türelmes az ember akkor a Passat GTE-ben is lehet kifogni kevesebb kilométerrel. Elég jó már ez az 1.4 TSI, megbízható fajta, jóval 200 felett elmennek. És azt is nézni kell ilyenkor, hogy nem biztos ennyit futott mert ott az elektromos hatótáv is. A Hybridnek köszönhetően meg alapból kímélve van a motor, a villanymotor sokat segít elindulásnál és hideg motornál is.

A Ford Mondeo hibridet azért nem írtam, mert csak sima hibrid, nem PHEV. Amúgy bátran vehető, nagyon jól sikerült kocsi. Egy az egyben a toyota rendszere van benne a ford benzinmotorjával. Egy sima nagyköbcentis szívó benzines. Most már kiderült, hogy jó fajta megbízható. Vannak szépen felszerelt példányok belőle. De sajnos nem tudták szépen elhelyezni az akkumulátort és ezért levesz a csomagtartóból. Passatnál szinte észre se lehet venni, jól megoldották a VW-nél.

Tehát valamit el kell engedned a kritériumokból. Ha hibridet kivesszük a képletből, akkor jobban kinyílik az ablak.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#192904) footy válasza focvis (#192902) üzenetére


footy
addikt

Feher 7es? :)
En meg eladtam az insigniat, de nem tudom mit vegyek helyette, mert az evi 35e helyett most evi 13-at mentunk(havonta 3het home office) az utobbi 12 honapban, szoval dizelnek nincs ertelme.
Egyebkent akkor ulok autoba ha el kell hozni a gyereket a bolcsibol(4km). Ilyen felhasznalasra valami elektromos vagy plugin hibrid lenne jo. Ausztriaban viszont nem tudok elektromos autokra szakodosodott szervizrol, markaszervizben pedig konnyen lehet gazdasagi totalkar a javitas.
Talan az auris hibrid lenne meg egy elfogadhato kompromisszum, de kicsinek tunik belul es a design kivul-belul nem igazan bejovos.
Ugyhogy marad a benzines vonal, amibol a valasztek ausztriaban 0-hoz konvergal, foleg ha beikszelem az automata valtot a keresesi feltetlekben.
Neha(felevente) feltunik 1-2 K Astra 1.4 automata kombi,de azok nyilvan az orszag masik vegen vannnak...

(#192905) baluka6 válasza footy (#192824) üzenetére


baluka6
aktív tag

Executive felszereltség volt. Céges autókkal foglalkozom és a tesztautót megkapja az is, akinek később tervezünk ilyen autót adni. Szinte mindenki panaszkodott a gördülési zajra. Nálunk jelenleg is fut jó néhány Corrola hybrid, aki Octavia-ból ült át, senki sem szereti (Pedig valljuk be, hogy az Octavia nem egy prémium minőség..).

(#192906) BigBlackDog válasza baluka6 (#192905) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Octavia (meg gondolom egyéb Golf/Leon) mellett mi volt az a típus, ami nem volt érezhetően hangosabb?

(#192907) vzsryl válasza footy (#192904) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ha nem az új generációs Insigniád volt, akkor szerintem az Auris is elég tágas lenne. :DDD
Az Octavia viszont nagyobb belül, mint az első Insignia, és egy jó kis 1.4-1.5 TSI valószínűleg kb. olyan fogyasztási adatokat produkálna, mint a túlsúlyos dízel Opel.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#192908) focvis válasza footy (#192904) üzenetére


focvis
veterán

Mi más? :DDD (Igen, fehér 7-es, ilyen a karmám.)

Javaslatom DSG-s G7 R, az összkerékhajtás adott, létezik kombiban is ha szükséged van a puttonyra.
Kicsit puruttyább belsővel és FWD hajtással Octi 3 RS, abból az 5 ajtós is elég mindenre. Esetleg Leon Cupra kombi.

(#192909) alázógyík


alázógyík
őstag

9,1 milla az új kombi Golf ALAP ára. :Y :W

(#192910) BigBlackDog válasza alázógyík (#192909) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Hát, eléggé felmentek az árak, De:
- Én a konfigurátorban ~8,4M Hufot látok indulóárnak
- Ez már Life felszereltség és 1.5 TSi, de szerintem jön majd az 1.0 TSi Start is
- Alapfelszereltség is gazdagabb lett
- Ha jól tudom pl. céges vásárlásnál/finanszírozásnál/egyéb tagságnál (pl. orvos, EV, őstermelő, stb.) is jelentős kedvezmények vannak. Céges ajánlatkérőnél 17% kedvezményről tudok.

[ Szerkesztve ]

(#192911) zoo8800 válasza alázógyík (#192909) üzenetére


zoo8800
veterán

Az 1.5 benzin, kézi váltóval 8,4M

rip and tear, until it is done

(#192912) Gombinyó válasza alázógyík (#192909) üzenetére


Gombinyó
őstag

Több, mint 1m a felára a hatchbackhez képest. Idióta árazás..
Én még nem láttam ekkora felárat a kombiért egyik konkurenciánál se.

(#192913) BigBlackDog válasza Gombinyó (#192912) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Az ötajtós ugyanazzal a felszereltségi szinttel és 1.5 TSi-vel ~8.1M Huf. Inkább kb. 300e Huf a felár. :B

[ Szerkesztve ]

(#192914) Gombinyó válasza BigBlackDog (#192913) üzenetére


Gombinyó
őstag

Hm, valóban. A konfigurátor szerint annyira jön ki.
Én szalonautós árakat néztem. Ott 7.6m a Life, ezres TSI Variant, DSG-vel. Az ezres hatchback meg 6 körül van, igaz nem automata.

(#192915) footy válasza baluka6 (#192905) üzenetére


footy
addikt

A gordulesi zaj, gyakran csak egy rossz gumivalasztas kovetkezmenye. Nem probaltam meg az uj Corollat, de az octavia (belter) minosege engem nem gyozott meg. (bar egyutt tudnek vele elni) Megis inkabb azt gondolom, hogy a dizel nyomatekahoz szokott usereknel a corolla hibrid hajtaslanc eltero jellege nyomta ra a belyeget az auto megitelesere.

#192907vzsryl
Az elozo generaciosbol a facelift insigniam volt. Teny hogy egy Passat tagasabb, de en nem ereztem szuknek. Viszont az Aurisban a masodik sor labteret joval szukosebbnek ereztem mint az Insigniaban. Azert lenyeges, mert reboarder gyerekules van es igy nagy a helyigenye.
A tulsulybol egyebkent a valosagban semmit nem ereztel. Kozvetlenebb volt mint a Passat es a fogyasztasom 5,4L korul alakult. (Az enyem Ecoflex valtozat volt sport futomuvel)
Csak a tesztelok voltak ragyogyulva erre a suly temara...

#192908focvis
A javitofestek miatt lett feher? :D
DSG-s?
Nezegettem mar Golfot is meg Octit is, de a 2.0TSIvel dragan mennek. Konkretan 18e euro alatt nem talalok(legalabbis olyat nem ami Euro6os).
14-15e-tol tobbet nem szanok ra, foleg ugy hogy az auto az ido 75%-ban csak otthon "all".
Az 1.4TSI-k vannak ebben a kategoriaban, csak ugye ott a szarazkuplungos DSG-vel.
Bar mar gondolkodtam olyanban is, hogy veszek kiterjesztett hasznaltauto garanciat es leszarom. (bar viselkedesre se nagyon jon be a szaraz dsg)
A masik hogy az ado+bizti nekem az 1.4TSI-re 900euro korul lenne, a 2.0-ra pedig 1350 evente.

[ Szerkesztve ]

(#192916) focvis válasza footy (#192915) üzenetére


focvis
veterán

A javitofestek miatt lett feher? :D

Természetesen amiatt, meg a tartalék tükörborítások miatt: már van 3 db balos és 2 db jobbos fehér színű tarcsiban. :DDD
Manuális. Le se merem írni a további részleteket... korábban én vettem újonnan. (ne kérdezd! :DDD )

Fogyasztásban +1-1,5 liter az 1.4-hez képest a 2.0 TSI. Elég jól tartja az árát, nálam hirdetésfigyelőben van az összes GTI, R, RS, Cupra és S3. Az elmúlt héten szinte kisöpörték a hazai G7 GTI-készletet, összesen 12 db maradt, ebből:
- 2 db 3 ajtós,
- 3 db van 5,3 és 7 M között (egyik piros, amúgy az jó vétel lenne 5,4-ért),
- 7 db 8,5 M felett van (ebből 3 db GTI TCR, nincsenek is Mo-n és 13 M környéke).

Octi RS már van 5-ért itthon, megfontolandó innen vinni és akkor nem áztatták osztrák sóban. Mindegyik Euro 6.

[ Szerkesztve ]

(#192917) Bdanyy


Bdanyy
addikt

általánosságban jobb választás egyébként az 1.8-2.0 tsi dsghez 2015-6-tól az 1.4-hez képest? Vagyis a motorban vagy a váltóban van nagyobb kockázat? Mondjuk alig van választék belőlük a dízelhez képest, az meg tartok tőle nem szeretné a rövid utakat.

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#192918) sasa134 válasza focvis (#192916) üzenetére


sasa134
addikt

Bocsi h belekérdezek a diskurzusba...de a 2l TSI az ugyanaz mint az Audi 2l TFSI?
olajfogyasztás mennyire jellemző ezeknél?
köszi :R

Avanti Roma

(#192919) focvis válasza sasa134 (#192918) üzenetére


focvis
veterán

Ugyan már! :)

VW, Skoda, Seat, Audi: tök ugyanaz. :K a TFSI-ben az F csak a marketing kedvéért van.
Az EA888 3. generációja - 1.8 és 2.0 TSI, ezeket az MQB platformmal egyszerre vezették be - már kevésbé kér olajat. Egy nem széthajtott darab kb. 1 liter olajat (3000 Ft-os költség) tüntet el 2 csere között, azaz 15-20 e. km alatt, átlagos felhasználás mellett. Nagysebességű autópályázáskor fogyasztja el ennek a liternek a java részét. (Volt egy 3 év alatt 170+ ezret futott példányom, az az egyértelmű kopásnyomok alapján rengeteg "tempós" autópályát kaphatott, az jobban csipegette. Pontosat nem tudok, mert nem volt meg sokáig.)

[ Szerkesztve ]

(#192920) sasa134 válasza focvis (#192919) üzenetére


sasa134
addikt

köszi! akkor merek ilyeneket nézegetni, 3-4 éves A4 Avantokat, ilyen 70-80ezres futással , végig szervizelve belefér a keretbe (évi max 13-15k-t megyünk, azt is szinte csak hvg)

[ Szerkesztve ]

Avanti Roma

(#192921) focvis válasza sasa134 (#192920) üzenetére


focvis
veterán

Az A4 hosszmotoros, nem MQB, de ettől még ugyanaz a motor van benne kb. 2012-2013 óta.

Egy valamit elfelejtettem leírni. Az első évjáratokban kettős befecskendezés van, azaz direkt- és szívócső-befecskendezés is. Utóbbinak köszönhetően nem hajlamos a kokszolódásra. Jó hír!

Viszont és állítólag a GPF-es (másnéven OPF, részecskeszűrő) kivitelekben már csak a direkt-befecskendezés maradt, ezt kb. 2017-2018-ban vezették be. (Erről nem tudok többet.)

[ Szerkesztve ]

(#192922) molnarpeter válasza footy (#192904) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Passat GTE és 1-2 én használt biztosítás?
Mondjuk ilyen szempontból a Toyota igen erős a hibrid garancia miatt...

(#192923) sasa134 válasza focvis (#192921) üzenetére


sasa134
addikt

:R köszi szepen, utanaolvasok!

Avanti Roma

(#192924) bandus válasza sasa134 (#192923) üzenetére


bandus
veterán

megosztanád majd mit találtál a témában? :R

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#192925) footy válasza focvis (#192916) üzenetére


footy
addikt

Hogyhogy manual? Nem hianyzik a DSG fart? :D
Le se merem írni a további részleteket... korábban én vettem újonnan.
:DDD :DDD :DDD

A fogyasztas annyira mar nem erdekel(miota ilyen keveset megyunk irrelevans) az ar a donto. Igazabol mar azon is filozom, hogy veszek egy fiat tipot(bar a jobbakert elkernek 11-12et es az 1.4t-hez nincs automata :( ) vagy egy Jazz-t(ebbol meg CVT-t vennek, de valasztek nem sok) erre az idoszakra amikor szinte csak all az auto...

A magyar piacot nem is nezem mert:
1. forditva mukodik mint az osztrak/nemet ill. az epelmelyuseg elkeruli...
2. Ha talalnek is valamit, akkor engem kemenyen megsarcolnak a kurucok, ha 120g CO2 feletti a kinezett verda kibocsatasa.
Pl.: A 220 lovas octira a kornyezetvedelmi ado(1x kell befizetni elso uzembehelyezesnel vagy importnal) 1450euro... :O

#192922molnarpeter
Volt egy a kornyekemen, de:
1. 17e eurot kertek erte es itt a kereskedok nem igazan engednek az arbol
2. Ugyanolyan parameterekkel rendelkezo dizel Passatot 12-13 korul lehet talalni, felarat pedig nem eri meg (nekem legalabbis), foleg ugy hogy meg toltogetni is kell
3. Nincs ra szerviz, csak a markakereskedesbe vihetem (lasd fentebb) Hiaba a gari a kinezet Passat is 150K korul futott, ilyenkor a hasznaltauto garancia is csak a javitas felet allja.
(Ezzel szemben a dizel passatot a kis 3e fos faluban is megjavitjak ahol lakok)

A toyota hibridben egy fokkal jobban biznek, de a garancia ez alapjan arra is felejtos.

#192917Bdanyy
Az 1.4-1.8TSI-hez a szarazkuplungos DQ200-at raktak aminek nincs tul jo hire. (kivetel talan az 1.8T allrad)

[ Szerkesztve ]

(#192926) HKorn


HKorn
addikt

Laufenn gumik milyenek, ez valami kínai dzsunka márka? Nem ismerem, de már többször hallottam.

Run&Ride

(#192927) diegho válasza HKorn (#192926) üzenetére


diegho
nagyúr

Hankook lejebb pozícionált márkája. Kb itt kezdődik a vehető gumi.

(#192928) Qru válasza HKorn (#192926) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hankook B marka, kb Taurus szint. Itt a varosban a taxisok ezzel nyomjak de a csaladot nem biznam egy ilyen gumira. Nezd meg a teszteket, kb sehol sem jegyzik a markat. :(

#nincsbennetarcsi

(#192929) -v- válasza footy (#192925) üzenetére


-v-
addikt

A fogyasztas annyira mar nem erdekel(miota ilyen keveset megyunk irrelevans)

Az sosem irreleváns. Más paraméterét ne is figyeld a leendő autónak.

(#192930) molnarpeter válasza Pikaa (#192895) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Polo/Fabia/Ibiza 1.9 SDI, ha kicsit nagyobb/pofásabb autó a cél. Benzin nem jön ki 5 literből rövidebb utakon, többi alternatíva dízel fronton pedig tart 1-2 plusz hibalehetőséget (turbó, common rail üzemanyag rendszer, kettőstömegű lendkerék), vagy régebbi technika és kevésbé takarékos/hajlamosabb meghibásodásra (pl. PSA kamrás dízelek).

[ Szerkesztve ]

(#192931) Doki16 válasza HKorn (#192926) üzenetére


Doki16
addikt

Van vele friss tapasztalat. 2018-as téli gumi idénre már kőkemény lett és csúszik, de nagyon. Pedig meg van a 4mm. Nem venném ha nem muszáj. Az sajátomon lévő szintén 2018-as Dunlop wintersport 5 meg tök jó.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#192932) HKorn válasza Doki16 (#192931) üzenetére


HKorn
addikt

Én sem akarok ilyet venni, csak érdekelt a dolog, hogy miféle gumi ez. Eleve nem vennék számomra noname gumit.

Run&Ride

(#192933) HUTCHDB válasza focvis (#192882) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

#192882focvis!
Köszönöm a tanácsaidat, véleményedet, kb. én is így gondoltam, de azért az ember szeretne mozdulni is a jövő irányába...
:R

#192883molnarpeter!
Igen, azt tuidtam, és írtam is, hogy nincs annyi pénzem... :N

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#192934) HUTCHDB válasza Doki16 (#192903) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

Igen, teljesen egyetértek veled is az Outlenderről irtam én is a japán kinézettel kapcsolatban.
A Ford Mondeo-t nem nagyon értem, hiszen abbólis van PHEV, és van HEV is.
Nem akarok reklámot, de pl. ez PHEV : [link]

Egyébként van itt valaki aki szereti a Ford -okat?
Tudom nem egy túl stílusos aoutó, de nekem a mostani S-max-szal 90 e km használat után (160e km - 250e km) sincs semmi negatív tapasztalatom.

Egyébként lehet maradok ezen a vonalon, egy Galaxy-t most találtam, ami már majdnem eléri az ingerköüszöbömet. Vannak hiányosságai, de amúgy meg ha nem jön be eladom... :Y

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#192935) Qru válasza HUTCHDB (#192934) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

De ez amcsi auto. Nem biztos hogy bele mernek ugrani...

#nincsbennetarcsi

(#192936) Doki16 válasza HUTCHDB (#192934) üzenetére


Doki16
addikt

Értem a zavart. Európában nem volt Mondeo phev. A linkelt kocsi amerikai és Ford Fusion a neve. Ezt nem venném bele a kalapba semmiképpen. C-max volt egyedül forgalmazva a németeknél, így rendes európai homologizácioval rendelkezik.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#192937) HUTCHDB


HUTCHDB
nagyúr

#192936 Doki16 és #192935 Qru
Igen, ez teljesen jogos!

A Fordról továbbra sincs senkinek véleménye?

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#192938) Qru válasza HUTCHDB (#192937) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Van de azt nem akarod hallani. :DDD

#nincsbennetarcsi

(#192939) HUTCHDB válasza Qru (#192938) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

Miért?
Az információ akkor is érték, ha az negatív.

Néztem egyébként a TIGUAN-t is 7 ülésesben, de azok is jóval drágábbak, mint amennyi a konkurencia járgányai.

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#192940) Qru válasza HUTCHDB (#192939) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az ecoboost motorok eleg foscsik lettek es lassan/nehezen gyogyulnak ki a gyerek betegsegekbol. Tisztara mint a korai tsi-k csak itt masok a problemak.

A hibrid Mondeo nagyon oke, a Toyota rendszeret meg a toketlen amcsik sem tudtak szarul adoptalni.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#192941) HUTCHDB válasza Qru (#192940) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

:K

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#192942) molnarpeter válasza HUTCHDB (#192939) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ford Edge esetleg már beleférhet, vagy az is kilóg? Magas, van benne dög és hely is :D cserébe olajkályha.
Qru-t kiegészítve PSA dízelekkel is jól viselkedtek, némelyik típusban még mindig az van, de kezdik saját motorral leváltani (ahogy a PSA sem használja már az együttműködés keretében létrejött motorokat tudtommal). Viszont ezekhez powershift automata társult, aminek nincs talán olyan nagy javító ipara, némileg drágább lehet a fenntartás, mint pl konkurens olajos DSG esetén, egyszerűbb kézit venni belőle pl... vagy alacsony km-rel venni és eladni.

(#192943) HUTCHDB válasza molnarpeter (#192942) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

Hát a garázsba elvileg beférne az EDGE, de az már a kereten felül van.

Az új Ford diesel motorok is francia alapon nyugszanak, a 150-179 Le dieselek tudtommal ugyanazok, csak programozásban különböznek.
A hengerfej, és a turbó talán Ford, de még a gázolajszűrőn is ott virít a citroen jel...
Powershift NEM kell, a facebook csoport tele van a trélerre felhúzott autómatákkal, majd olvasom a kb. 1 milliós váltójavításokról szóló kommenteket.
Ha ford, akkor CSAK manual.
DSG az más, az király, tudnék én autót venni, de mint mindenkinél szerintem az anyagiak... :U

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#192944) molnarpeter válasza HUTCHDB (#192943) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Pl Focus esetén még mk3 facelift PSA 1.5 dízelt kapott, de az mk4 már saját 1.5 EcoBlue cucc. Transit 2.2 Puma-t váltó 2.0 is Ford (Panther) motor. Mindeközben csomó típus továbbra is francia motort kap, egyelőre nincs komplett lista a fejemben, melyik saját és melyik nem :D

(#192945) Qru válasza HUTCHDB (#192941) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A 4wd az mennyire fajsulyos kriterium? Most lattam hahu-n egy jo Subaru B9 Tribeca-t.

#nincsbennetarcsi

(#192946) runner 125 válasza Qru (#192945) üzenetére


runner 125
nagyúr

Pfu, az ritka ronda egy jószág.. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#192947) Qru válasza runner 125 (#192946) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Es haveromnal az vt a naszauto... :D

#nincsbennetarcsi

(#192948) Jaded válasza HKorn (#192884) üzenetére


Jaded
senior tag

From Kecskemét :)
Ez biztosan jól állna neki: [kép]

Szép verda, kár hogy én nem tudtam összehozni ősszel :)

Renault Megane IV Limited

(#192949) HKorn válasza Jaded (#192948) üzenetére


HKorn
addikt

Köszi. Nagyobbat nem tennék rá, mint 17", így is elég feszes a futómű, de ez jól nézne ki 17"-ban is.

Run&Ride

(#192950) Jaded válasza HKorn (#192949) üzenetére


Jaded
senior tag

Biztos akad valami gyári, bár nekem a jelenlegi is tetszik, szeretem az 5 küllős felniket. Aftermarket felnit tuti nem tennék fel semmire sem.

Renault Megane IV Limited

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.