Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Gyári Milano Red. Nekem is jobban tetszik sárgában (meg padlizsánlilában), de ezt dobta a gép, szerencsére még nem fakult meg.
Az üvegeken a B oszloptól hátra Skyfol HP Pro 15-ös fólia van.
Vannak egyéb módosítások is, úgy mint H&R -3 centis rugók (forgalmiba bejegyezve), EBC YellowStuff fékek, OZ Superturismo GT felnik, gyári JDM LED-es hátsó lámpák, oil catch can, K&N csereszabatos légszűrő... De a nagy része gyári az autónak, a motor is még az eredeti L13A1, de nem lenne rossz egy K20.
[ Szerkesztve ]
szotyika77
aktív tag
Hopp, nem tboldinak válaszolok, csak nem tudom törölni.
Sziasztok!
A kinézett Focus kombi és Hyundai i30 kombi csapathoz csatlakozott most a Nissan Qashqai 2020 1.3 DIG-T 140 LE benzines motorral. Kinézetre nagyon bejön, de a motorokat nem ismerem. Van valakinek tapasztalata ezzel motorral illetve mennyire pakolható ez a SUV?
Esetleg Renault Kadjar 1.3 Tce-ről mik a vélemények?
Városban használnánk, most jön az első pici, tervezünk még másodikat.
Köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Ez a Mercivel közösen fejlesztett motor, ilyet raknak az A osztályba is, de a Renault még a Dacia Dusterbe is. Nem régóta van piacon, így annyit lehet róla tudni, hogy haladni lehet vele és nem fogyaszt rosszul. A megbízhatóságról majd 5+ év múlva lehet beszélni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Gombinyó
őstag
A Kadjar baromi kényelmes autó az alap ülésekkel is, az 1.33Tce pedig épp elég bele szerintem. A 140 lovasat próbálgattam én is, lazán mozgatja a bódét, de igazán jól a megane halad vele. A fogyasztása meglepően jó volt. Utólag kicsit bánom is, hogy corollát vettünk helyette.
Cserébe a Corolla esetén normális értéktartással számolhatsz.
BigBlackDog
veterán
Szerintem a Renaultnál sem lenne zörgésmentes a beltér, ahogy hallottam.
Gombinyó
őstag
Szerintem se, meg közben csináltattam egy zajcsillapítást a corollán, így már egész csendes autó lett belőle.
szotyika77
aktív tag
Jó hogy mondjátok a Corollàt, most ránéztem a 2020-as Corolla Touring Sportra, és nagyon bejövős. A Focushoz és az i30 kombihoz képest anyaghasználatban, motorikusan, megbízhatóságban hol helyezkedik el?
BigBlackDog
veterán
Gyári zajcsillapítással egyébként mennyire hangos pl. egy középkategóriás VAG/Opel/Ford mellett?
Ez már a legújabb generáció, igaz?
[ Szerkesztve ]
Gombinyó
őstag
Passz. K astrát nem néztem, mert nem tetszik, Octaviát nem engedték kipróbálni..., Focusba nem volt egy épkézláb motor, így azt meg se néztem.
Az tuti, hogy kongós, vékonyak a lemezek, zajszigetelés nem nagyon van gyárilag. Hogy a konkurencia milyen azt nem tudom, de gyanítom, hogy hasonlóan semmilyen.
Itt van pár kép:
[link]
BigBlackDog
veterán
Korrektül meg lett csinálva, eléggé rendesen ki lett tapasztva. Garanciát hogy érinti? Magadnak csináltad, vagy találtál hozzáértőt?
[ Szerkesztve ]
Gombinyó
őstag
Garit annyiban érintheti, ha bizonyítottan emiatt megy tönkre valami, akkor azt nem fogják cserélni. Pl, ha nincs jól megcsinálva, elengedi a ragasztó a nyári hőségben és feltekeri az ablakemelő szerkezet, akkor az cumi. Egyébként semmit nem befolyásol, egy váltó hibával nem fognak emiatt elhajtani direkt rákérdeztem előtte a Toyotánál.
Nem én csináltam, elvittem hifishez, akinek már a sokadik ilyen munkája volt. Igazából bagóért megcsinálta úgyhogy nem érte volna meg otthon bíbelődni vele, max akkor, ha valaki külön szeret ilyesmivel foglalkozni.
q13579
senior tag
Sziasztok,
Megnéztünk egy 5 éves mindössze 100.000 km környéki külföldről behozott Auris hybrid-et, az autó alapvetően tetszene, de van pár dolog rajta, ami miatt nem szívesen hagynánk ott érte majd 5 milliót.
Az lenne a kérdésem, hogy ezeknél mennyire lehet probléma, ha pl. a motortérben rozsdásak a csavarok fejei? Mi okozhatja az ilyesmit ennyire kevés km-nél?
Qru
MODERÁTOR
Törve volt, vagy vízkáros pl.
#nincsbennetarcsi
hobizoli
nagyúr
vagy mosoban nagynyomasuval mostak a motorteret parszor
több drón kell ;P
Sokat autópályáztak vele télen, nagy sebességgel; így bejutott a sós (NaCl és/vagy CaCl2) trutyi a motortérbe.
molnarpeter
nagyúr
Kb ezt akartam írni én is, hogy lényegében nem aludt az autó téli álmot, hanem volt használva egész évben. Jobban zavarna mondjuk a mm vékony lemezek állapota, mint a centi vastag felületi korróziója
q13579
senior tag
Köszi a választ mindenkinek!
Máshol rozsdát nem vettem észre rajta, csak ezt tűnt fel a nyitott motorháztetőnél, hogy pl. az inverter csavarjai is mind csúnyán rozsdásak voltak.
Nem is érdekelne a dolog lehet, ha az autó nem teliárban lenne árulna, így viszont akkor várok inkább másikra, hátha akad egy példány, amivel szebben bánhattak.
Gombinyó
őstag
Az, hogy télen is használták az autót még nem jelenti azt, hogy rosszul bántak vele.
Már ha tényleg emiatt rozsdásodik.
baluka6
aktív tag
Csak objektív vélemény a Corolla zajcsillapítására: 3-as Octavia-hoz mérten hangos, fapados 7-es Golf-hoz képest hangos. Kb. a Suzuki S-Cross szintjén van. Igaz nálam csak teszten volt 2 napig, de autópályáztam vele kb 600 km-t s 130 felett már elég zavaró a gördülési és a szél zaj.
Zsombe
senior tag
Nem tudom milyen motorizáltságú Corollát próbáltál, de szerintem azért nem ilyen vészes a helyzet. Egy tény: gyorsításkor a CVT-s "bőgetést" el kell fogadni. Egyébként 140km/h-ig egyáltalán nem zavaró sem a motorhang, sem a szélzaj (18. hybrid sedan). Megkockáztatom közel van olyan halk, mint a 7.gen dízel Accord.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
sasa134
addikt
Második autónak, városi használatra, napi 7-10km rohangálásra (munka, ovi, bevásárlás stb), feleségnek, 2 kisgyerek logisztikázására egy 4-5 éves 1.5benzin (90le) Mazda 2 mennyire jó ötlet? Keret ilyen 9-10k Eur. Tudom, rozsda...de ha abból a szempontból OK a kocsi, akkor van vmi buktató? Yarist néztem még, 1,33 -ast nem merek, hybrid meg (ahogy nézegetem a fogyasztást) nem éri meg a felárat.
Avanti Roma
pècsimunkás
addikt
Az Aurisban meg néma csendben lehet autópályázni!
Az újabb autón, nem tudtam mit rontottak el .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
footy
addikt
Melyik kivitel volt? Az alap kivitelekben nincsenek laminalt szelvedok, szelzaj szempontjabol ez lenyeges.
Doki16
addikt
Erre a felhasználásra tökéletes lenne egy 2013 utáni Nissan Leaf. Én ezt venném második autónak. Egy csomót lehet rajta spórolni városi rohangálós felhasználás mellett. Ha tudod tölteni nagyon olcsón tudsz autózni egy 7-10 literes fogyasztású kisautó helyett. Gondolom ott ahol élsz is vannak rá kedvezmények.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
tboldi
nagyúr
Jó lehet a Mazda is, ha az adott példány rendben van, de inkább egy Honda Jazz.
alázógyík
őstag
Szintén Auris, és 150-160km/h körül is szépen, csendesen megy. Megy a rádió, és beszélgetünk.
alázógyík
őstag
Tényleg, a milyénken is rajta van az akusztik jel.
ez hogyan néz ki? csak, hogy tudjam mit keressek, ha eljutok végre odáig, hogy meg is nézzek pár aurist. de freestyleból sajna továbbra sincs kínálat
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Doki16
addikt
Miért ragaszkodsz a freestyle-hoz? Kisebb felszereltség mint egy executive és csak annyiban több, hogy van rajta műanyag körbe. Amúgy nagyon ritka lesz, mert nem volt egy racionális választás új korban. Drágább volt mint egy executive és kevesebbet adott. Magánszemély vehette talán kinézet miatt, de flotta tuti nem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
hát, leginkább mert tetszik tudom, hogy állapotot veszünk, de azért az elérhető executivok nagy része a hollandiából/belgiumból behozott 120+ km futású, én pedig ha ilyet veszek, akkor valami 2018-2019 körüli évjáratot keresnék. ebből szerintem nem is láttam itthon executive-ot, néha felbukkan 1-1 freestyle, még ritkábban a selection. de ha minden jól megy a melóhelyen, akkor lehet inkább egy új golf/octavia lesz a cél, ez majd eldől hamarosan, addig csorgatom tovább a nyálam
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
tboldi
nagyúr
Olyat nem ajánlok, amit nem ismerek, a Jazz-t viszont nagyon is.
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
Én is 150-160- ra állítom az órát.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
dj79
senior tag
Eladás előtt?
oliwire
őstag
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
sasa134
addikt
Vártam a jazzt, igen
Kétségtelen, felmerült, de igazából a tudása annyira nem kell (variálhatóság), szóval itt picit a szív megy szembe az ésszel- a Mazda2 jobban tetszene az asszonynak.
Avanti Roma
sasa134
addikt
köszi a tippet, töltés megoldható lenne, de nem tudom mennyire jó ötlet egy 7+ éves elektromos hajtású autó, 4-5 évig biztos maradna, addigra azért feltételezem az akkukapacitás nem lenne már olyan acélos, eladhatóság kérdéses, meg hát nem egy szép jószág na...
Avanti Roma
Doki16
addikt
Nem egy szép jóság, itt csak a praktikum számít. Simán lehet még 5-7 éves autót találni 85%-os akkuval is. Nem lesz sokkal kevesebb 4-5 év múlva sem. Itt azt is mérlegelni kell, hogy minimális a karbantartási költség. Az üzemanyagon, meg tényleg egy csomót lehet spórolni. Na meg nem járatod feleslegesen a motor sok kis városi úton. Ha otthon töltesz megvagy kb. 2 liter üzemanyagnak megfelelő árból. Városban a kis benzines befogja kajálni a 7 litert simán város üzemben.
Na de nem akarlak feltétlen meggyőzni Csak tényleg a kis elektromos nagyon jó választás második autónak főleg városba.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
sasa134
addikt
Köszi a véleményed, mérlegelünk még.
Avanti Roma
molnarpeter
nagyúr
Ha éjszaka lassan töltöd a szekeret, nem lesz jelentős elhasználódás 1-2 évvel kibővítve a keresést talán lenne tetszetősebb is. Fiat 500e jópofa pl, ott nincs lehetőség sem villámtöltésre, szóval jó az akkuja mindnek, ami nem állt egy évet lemerülten.
tboldi
nagyúr
Egy próbát megért.
alázógyík
őstag
BigBlackDog
veterán
+ többiek: Köszönöm a válaszokat. Igen, ez eléggé furcsa téma. Egy friss Vagból (Leon/Polo/Golf) átülve a Vitara és a C-HR is eléggé hangosnak tűnt 130 körül. Azonnal nem figyeltem fel rá, de fél-egy óra pályázást (130-140 km/h) követően azért már érezhető fáradságban, fejfájásban a különbség. Naponta 400-500 kilométer esetén már jelentős differencia volt a nap végére. A Civic is hasonló volt, de egy fél fokkal kellemesebbnek mondanám. Aztán lehet, hogy a VAG esetén sem (sokkal) alacsonyabb a zajszint, csak más frekvenciatartomány van tompítva (pl. beszéddel azonos frekvenciák).
q13579
senior tag
Sziasztok,
Lenne még egy kérdésem.
Apósék nézegetnek autókat, most éppen egy 4 éves Rapid-ot közel 160.000 km-rel. 1.2 TSI. Az autó flottás volt, azt hiszem talán OTP-s lehetett.
A kérdés, hogy ezeknél a kocsiknál előfordulhat-e, hogy ELŐRE tekerik az órájukat. (Esetleg, hogy üzemanyagot számoljanak el így...) Azért kérdezzük, mert a kocsi olyan szinte mintha új lenne, egy kopásnyom nincs a kocsi belterén, hibátlan állapotú, de ez igaz a váltóra, a futóműre mindenre...
Illetve, azt hol tudnám leellerőzitetni, hogy belenyúlhattak-e és ha igen, mennyit?
molnarpeter
nagyúr
Talán motorvezérlőből meg lehet próbálni kiolvasni. Nem mintha azt nem lehetne módosítani (ahogy mindent) de erről hiteles infót max dolgozó ismerős fog adni.
sasa134
addikt
Az 500e jópofa, de 2 bajom van vele:
- a legolcsóbb 500e is 15k Eur (ez a keretem kvázi duplája)
- Ha jól tudom ezek mind USA import autók, hivatalosan nem árulták őket, tehát a FCA szerviz el fog hajtani, ha oda viszem vmi miatt
Ellenben egy sima szopobenzin softtop 500 mókás , sokszor volt bérkocsi nyaraláson. Mondjuk az észérv elvérzik egy Mazda 2-vel szemben ott is.
Avanti Roma
pècsimunkás
addikt
Perpill 60800 !
Mikor leálltam vele délután, pont ránéztem a km számlálóra.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!