Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
grizlisandor
addikt
Ha jól emlékszem volt valami youtube videó, hogy mennyire rossz ez az autómata váltó és kész ipar van hozzá itthon, mert gyári hibás. Majd megkeresem, vagy kijavítanak. Meg ha jól emlékszem, hogy szerelők is imádják, mert szerelni is jó, elég zsúfolt.
[ Szerkesztve ]
Igen ezt tudom, de ezek szerint nincs olcsóbb alternatíva? Mármint ami olcsóbb és automata az mindenképp drágább lesz? Illetve inkább egy lerúgottab prius mint egy tip-top nem prius ha automata?
https://tinyurl.com/rasoapro
Köszi! Akkor ezt nem. Meglepően alig van prius a németeknél. Valami 6-700db összesen. Van egy gyönyörű piros 3300 körül de 400kmhre az NSZK-ban.
https://tinyurl.com/rasoapro
grizlisandor
addikt
Megtaláltam(youtubealert, TCAntialert)
Őőő, de én egy b mercit linkeltem nem a-t, azt is érinti (még nézem a videót, nem fejeztem be) vajon?
https://tinyurl.com/rasoapro
MunezXBK
nagyúr
400km nem távolság.
IOX
tag
Ugyanez a cipő nálam is. Automatát szeretnék. Lehet, hogy Honda hibridre voksolok. Egy Insight például frissebb típus rénézésre is. Civic-ek viszont autó formájúak. Prius-ból nagyon sok volt Taxi & elég lelakott belsőket tapasztalok. A váltó javítást egy automatánál meg kell csinálni, eladáskor senki nem fogja kifizetni Neked ezt a költséget. Kidobott pénznek érzem.
dj79
senior tag
Priusnál a lelakott belső a facelift előttiekre jellemző (2006 tavaszáig). A Honda hibrid rendszere pedig nem véletlenül IMA.... Imádkozol, hogy ne fosson be az akku, nincs rá olyan nagy kiépített ipar, mint a hsd rendszerhez.
IOX
tag
Lelakott belső inkább a tulajtól, és a használt anyagoktól függ. Honda azért nem arról híres, hogy rossz autó lenne. Hibrid akkumulátort lehet tesztelni vásárlás előtt, cseréje meg annyi mint kb. egy kettőstömegű pakk.
Integrale
veterán
3600-at forog 130-nál az 1.6 Megane.
"Bad reklám is reklám too"
dj79
senior tag
A prius kettes él a facelift hozta el a strapabíróbb anyagokat.
Amúgy pont az insight / prius között filóztunk, aztán az insight a belső méretei miatt kiesett, a civic hibrid pedig azért, mert a hibridségének nem nagyon van értelme. A Jazz viszont már egy javított rendszerrel jött, látszik is az árán.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
A Jazz is IMA rendszeres. Annak alapból nincs sok értelme szvsz....
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Bravo általában a hátsó ajtóknál ázik be, ajtó alsó élén lévő kéder vízkivezető lyukai eltömődtek, felgyűlik a víz, és a patentok mellett át tud szivárogni. Le kell szedni az alsó gumit, kitakarítani (az ajtó alját is), és kész.
"Bad reklám is reklám too"
IOX
tag
Az Insight egy hosszabb padlólemezű Jazz. CIVIC hibridem volt, automata. Kényelmes, nem sokat fogyasztott, szeretett bömbölni,.
[ Szerkesztve ]
IOX
tag
Körzeti dokim olyannal jár. 4.8 városban a fogyi, nagy odafigyeléssel.
[ Szerkesztve ]
Igen úgy önmagában nem tűnik soknak, bár oda-vissza az 800, de nem tudok szabizni (gyűjtöm karácsonyi szünetre) és ha nem tudom akkor aznap lepapirozni (márpedig pl egy szombaton sanszos) elhozni rendszámot tetetni rá akkor mehetek kétszer, ráadásul hazafele a priust az asszonynak kell hoznia aki eddig szerintem egy nap alatt 100km-nél többet még nem vezetett, és autópályafóbiás utasként is, de felhajtani biztosan nem merne.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
dj79
senior tag
Akkor is sokkal kisebb, mint a prius
Próbáltam, de nem fért volna el a "megtöltött" gyerekülés mögöttem. A Jazz ilyen szempontból sokkal jobb.
denko
senior tag
sziasztok,
Végre eljön a pillanat pár hónapon belül az első autó cseréje, így is már túlfutotta a korát. 22 éves autót cserélnék. Leginkább városban, hét-közben bevásárlás, hétvégén túrázni, + 1-2 havonta 500 km vidékre használnám.
Egyenlőre nekem használt (8-10 évesek) Hyundai i30-asak tetszenek illetve némelyik Mazda 3 / 6-sok.
Mivel rengetek fajta van belőlük, kérdezném van-e olyan modell ami kerülendő,vagy motor. Pl i30-sokból sok az 1.4 ami gyengüsznek tűnik elsőre, pláne ha hegyekbe mennék kirándulni.
Külföldi illetve magyar beszerzéstől sem zárkózom el. Egyébként keret 1,5 + - lesz, max 2m ha nagyon muszáj.
Valakinek ötlet mit ne nézzek semmikép, vagy valami más tipp esetleg hasonló kategóriájú autóra ebben az árban?
Köszi srácok
ZolAK
újonc
Köszi, megnézem! Már megpiszkáltam ott, de a gumit nem szedtem le, hátha. Az a furcsa, hogy az anyósülés lábtérnél volt csak vizes, a kárpit alatt. A levélrácsot kiszedtem, de ott sem volt különosebb kosz, még a szélvédő ragasztásra gyanakszom. Most egy hétig száradt a garázsban a hétvégén újra tesztelem.
Integrale
veterán
Minden ajtora igaz ez, de tobbnyire a hatsokon jelentkezik.
"Bad reklám is reklám too"
grizlisandor
addikt
Mercedes A és B osztályba szerelt CVT rendszerű automatájáról van szó, amúgy innen kezdi sorolni mibe rakták ezt a csodálatos váltót.
[ Szerkesztve ]
Köszönöm, megnéztem, jó áron mérik a javítást, nem tudom mi a helyzet a nyomatékot átvivő fém szalaggal, az nem kopik?
Beszéltem róla a német kollégámmal akinek i3-masa van, mert ilyen volt az előző autója, és részt vett annak a cvt-nek a kifejlesztésében
Emiatt vett B Mercit, mert nagyon tetszett neki és 10 évig semmi baja nem volt vele.
De ami érdekes, wiki szerint csak dízelt szereltek azzal a váltóval, amit én linkeltem az 1,7 benzin.
Amiket említettem még korábban (Mercedes A és B, 1007, Scenic, C3, Touran, Meriva, Cmax) azok mindegyike rosszabb választás lenne mint a prius? És ha csak azért venném ezeket, hogy spóroljak 1000-1500 eurót vásárláskor, akkor szinte biztos, hogy összességében ha 6-10 évig meg akarom tartani a Priussal jobban jönnék ki?
Akkor Priusból érdemes inkább csak 2006-tól nézelődni? Vagy méginkább csak 2007-től?
Vajon mit érdemesebb hasonló áron megvenni, egy szebb P2-t vagy egy lepukkantab P3-mat?
https://tinyurl.com/rasoapro
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek Lada Nivának mennyi a reális ára, ha szép állapotban van? Használtautón csak szerintem van elszállva az ára? 400k alatt rohad mind, 500 környékén találni már szebbeket. Nyilván ha rohad, akkor nem szabad megvenni, mert mint ahogy mondtátok, hiába olcsó fenntartani, ha a lakatos meg a fényező aranyárban van.
[ Szerkesztve ]
ZolAK
újonc
Ceed-et vezettem ugyanezzel az 1.4-es motorral (azt hiszem gamma motorcsalád), egyáltalán nem volt vészes, én is rosszabbra számítottam. Elvileg egy problémamentes motor.
Én még felvenném a listádra a Focus-t és a Megane-t, mindkettő 1.6 benzinnel.
A Mazdát ilyen korban elengedném a rozsda miatt, vagy tényleg nagyon alaposan át kell nézetni, aztán alvázvédelem.
denko
senior tag
köszi, felveszem a listára, Mazdákat átgondolom akkor.
IOX
tag
A Niva-hoz lehet, hogy az alkatrész olcsó, viszont sanszosan többet lesz javítás alatt mint használatban
IMIIKE1998
őstag
Hát ezen is gondolkodtam, hogy öreg autó. Nos igazatok van, nem olyan egyszerű ez, mert ha az is kell, hogy megbízható legyen, akkor sanszos, hogy nem a Niva lesz az. Na olvastagok még majd pár cikket a témában, ráérek még dönteni.
[ Szerkesztve ]
ZolAK
újonc
Szívócső befecskendezéses témára: tetszik az irány, találtam egy listát, de turbós csak elvétve van (amiket említettél, a T-Jet és az 1.4-es Opel motor).
Direkt befecsis motornál egyébként mit lehet tenni a kokszolódás minimalizálása érdekében?
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
Direkt befecskendezésnél minél gyakrabban nagy fordulaton megjáratni. Minél magasabb a fordulat, annál kevesebb a koksz.
tboldi
nagyúr
Prémium benzin, rendszeres meghajtás, esetleg oil catch can.
ngaba
aktív tag
Köszi. Igen, ilyenből kellene egy teljesebb lista, mondjuk 2010 utáni autókkal / motorokkal. (Valahogy akkortájt romlottak el a dolgok, illetve 10 év körüli autót keres a többség.)
Ugye a disel autókban nincsenek gyújtógyertyák, hanem izzítógyertyák vannak helyettük?
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
Dízelnél öngyulladás van, ott nem kell szikra mint a benzinesnél.
[ Szerkesztve ]
Köszi! Pont most olvasom, hogy az izzítógyertyák 15 foknál melegebben nem dolgoznak.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
Azt hiszem csak előfűtik a hengert, hogy könnyebben menjen az öngyulladás.
tboldi
nagyúr
Így van.
(#192287) BigBlackDog válasza FireFox1996 (#192284) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Ha jól rémlik, az érték talán pontos motortípustól függ. Illetve előfordulhat tudomásom szerint, hogy motorindítás után is még izzítanak egy darabig.
Az újabb, 2010-2012 közötti 150 lovas 2.2-es Toyota dízelek is olyan rosszak, mint a 177 lovas d-cat (talán 2ad-fhv)? Vagy van annyira megbízható mint a 136 lovas 2.2-es (1ad-ftv vagy 2ad-ftv)?
https://tinyurl.com/rasoapro
molnarpeter
nagyúr
Röviden nem ajánlott, hosszabban topikban megjárta valaki egy T27-tel.
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
A 2009 utáni 2.2-es dízelek is problémásak?
Szerintem ez ebben a topikban is helytálló.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-v-
addikt
Szét kell tiltatni
molnarpeter
nagyúr
Itt a kálvária: [link]
Nagy motorok (Hilux) és a régi 1CD-FTV 2.0 D-4D korrektek mondjuk, 1.4 dízel sem volt rossz.
vzsryl: nem emlékeztem hirtelen, ki volt konkrétan, közben kikerestem
[ Szerkesztve ]
Yushchenko
őstag
Sziasztok!
Édesanyám ezt a renault-t nézte ki magának: [link]
Mi a véleményetek erről a kocsiról (általánosságba véve természetesen)? Nagyon keveset megy, és akkor is inkább hosszabb távra. Lenne valami jó alternatíva, amit vehetne esetlet helyette? Én még egy új klímás sanderora gondoltam, de az meg turbo motoros, attól félünk kicsit.
vzsryl
nagyúr
Én inkább ezt a Cliot vinném, de természetesen csak úgy, hogy előtte a körmére néznék.
Szerintem jó áron van.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
+1, en is a szivo cliora szavazok
Gombinyó
őstag
Ezt a ciot jól összerakták, török gyártás ide vagy oda és motorikusan is rendben van. Hátsó lábtér felejtős, max gyerekeknek hosszú távon. Ha nem gond anyudnak, hogy pusztulat gyenge lesz városon kívül, megtanulja úgy vezetni (előzni, besorolni vele), akkor szerintem szeretni fogja. Én 65ezret raktam bele, ingázós kocsi volt. Viszonyítás kép, vettem helyette egy új corollát, amiben már ezer km után úgy zörgött a beltér, ahogy a clioban soha nem fog.
Yushchenko
őstag
Köszönöm mindenkinek a választ! A kocsi maga biztos megfelelő neki, egyrészt mert keveset megy, és általában egyedül, másrészt mert most egy F Astrát vezet 1.4-est.
Hogy érdemes átnézetni ezeket a kocsikat?
(#192299) Yushchenko válasza Yushchenko (#192298) üzenetére
Yushchenko
őstag
Na, hát ez a kocsi kizárva, mert agyon volt törve. Még egy másik van fent, de azt kereskedő árulja. Megcsináltattam a használtautón az ellenőrzést, ez jött ki: [link]
A nyilvánvaló km óra állás elíráson kívül láttok valamit, ami nem ok? Nekem az tűnt fel, hogy egész évben csak állt a kocsi, furcsállom, hogy nem használták, vagy nem vették meg.
ngaba
aktív tag
"Martin - A carVertical sérült járművek szakértője
Már több, mint 20 éve dolgozom sérült autókkal.
Árvízkárosult autók, bontott alkatrészekből összetákolt autók, rosszul kivitelezett javítások – én már mindent láttam."
Én még nem láttam mindent, de ez a szöveg egy ilyen reportban bullshit. Meg az egész report olyan pénzvadász oldal szagú. Na mindegy.