Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilva01
őstag
válasz szőröscica #96555 üzenetére
Ha étteremben terveztek enni, a Boss Cafe-t kifejezetten ajanlom!
-
bitpork
nagyúr
Megindult a hájpvonat, és kezd zsúfolódni. Még 8-10 médium lehozza és máris kész az agybaj itthon Elkeserítő és szégyenletes ez a mély ostobaság
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz domojko #96594 üzenetére
Az E jel önmagában nem elég. A tipizálási engedélyben szereplő függeléknek kell lennie, vagy hivatalos bejegyzésnek a forgalmiban. Az E arra jó hogy a bejegyzés alapját szolgáló műszaki ellenőrzéshez a gyártó be tudja mutatni a tervezési és engedélyezési dokumentumokat amit a műbizonylat felsorol és az Európai szabványnak megfelel. De hivatalos akkor lesz a bejegyzést megkapja a forgalmi, mert minden ami a típusengedélyen kívül esik, a magyar jog szerint módosítás.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
BigBlackDog
veterán
válasz domojko #96594 üzenetére
"Számlát nem kaptam, de még csak egy blokkot sem h mire mennyit fizettem."
Most lehet, hogy csak én vagyok kézművesporcelán, de múltkor fényszóróállításon volt hasonló velem. Direkt előre megérdeklődtem, hogy mennyi az annyi. 1 000 Hufot mondtak rá. Rendben, legyen. Aztán a művelet után odaadtam az összeget, az ügyintéző meg a munkalapot. Én meg vártam. Aztán jött a kérdés, hogy mi a gond? Csak a számlára, vagy a nyugtára várok. Hát, az nincs. Hát, én pedig szeretnék. Úgy drágább lesz. Nem, nem lesz drágább, direkt rákérdeztem az árra még mindenek előtt. És csak lett számla az eredetileg mondott árról. Én meg elégedetten lefűztem itthon Volvóka mappájába. (Nem mintha amúgy kellene, de mániám, hogy ezeket a dolgokat nyilvántartom.)
-
domojko
senior tag
Tehát 5k-ért meg.....a a muterját?
A lámpa akcióját nem fogadtam el. Hazajöttem beraktam gyári lámpákat.
Ezután visszamentem. Ekkor kötött bele a sportdobba amit előzőleg nem említett.
Nagy rutinnal megállapította hogy most ugyan átengedi a vizsgán az autót, pedig nem kellene.
Csodálkozva kérdeztem h ugyan miért nem?
Szerinte az axiál rúd kopog, a lengőkar szilentek át vannak szakadva. És ugye a kipufogó nem jó.Nos ezek a hibák kizárt dolog h fennállnak.
Nemreg lett cserélve szinte minden. Lengőkarok kompletten, stabpálcák, toronycsapágyak szilentekkel, összes gátló cserelve lett stb.
Ugye ezek utan futóművessel be lett állítva a futómű.
Rá is kérdeztem hogy van e valami amit szerinte cserélnem kellne.
Azt mondta h nem, minden rendben van.Tehát csak a lehúzás miatt ment a story a vizsgán.
Vizsgalapra meg olyanokat írt hogy kipufogó korrodált, hiányoznak a tartozékok, elakadás háromszög, elsősegélydoboz stb.
És érdekes pont 5000-el fizettem többet mint amit kellett volna.
Szivem szerint kicsit megrángattam volna de nem volt már időm sz@rakodni vele.
Számlát nem kaptam, de még csak egy blokkot sem h mire mennyit fizettem.
Legközelebb viszem az asszonyt is magammal aki majd sűrűn villogtatja a nav-os igazolványt.
Aggregator: igen, benne van az ‘E” jel.
Eddigi vizsgákon jó volt. Minden alkalommal fotózták.
Az volt csak a gond h nincsenek meg a gyári lámpáim, így hirtelen vadásznom kellett egy párat.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Sziasztok!
Van itt valaki aki tisztában van a műszaki vizsga és ide tartozó szabályok illetve rendelkezésekkel?Egy 2006-os 1.3-as Suzuki Swift-em van.
Hátul a gyári lámpák helyett [ilyen] van berakva.
Illetve a gyári helyett, [80-as paragi] sportdob van felrakva.Vizsgán mindkettőbe belekötött a vizsgabiztos.
A lámpára azt mondta h csak a gyárival megy át, vagy ha ez a lámpa szemlén be lett jegyeztetve a forgalmiba.
Hozzáteszem hogy eddig kb 3 alkalommal semmi baj nem volt, simán elfogadták vizsgán. Ráadásul 2 éve pont ennél a vizsgabiztosnál ment át.A kipufogóval ugyanez a szituáció. Pedig számla és műbizonylat van róla. De szerinte csak akkor hivatalos ha ez is szemlén be van jegyeztetve a forgalmiba.
Szerintetek ez így van, vagy csak lehúzás akart lenni?
Ugyanis a lámpára felajánlotta hogy hozat gyári lámpákat azokkal levizsgáztatja. Ezen lámpák bérleti díja 5000ft. -
Qru
MODERÁTOR
-
barnam_
nagyúr
Végre egy normális írás a témában:
Valami zsizsegés már van -
kisza25
félisten
válasz Speeedfire #96582 üzenetére
Így nem, csak leírva olvastam, tetszik
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
somasz
addikt
válasz tboldi #96585 üzenetére
Ott most nem látok.
Az én Volvómban is Varta Blue van, ~jókat olvastam róla.
A jelzett típust szted meg merjem venni? Méret azonosnak tűnik.
vagy még ez:
Bosch Silver S4 akkumulátor, 12V 40Ah 330A japán J+, 0092S40180[ Szerkesztve ]
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
somasz
addikt
válasz tboldi #96583 üzenetére
Hm. Ez eddig szóba sem került.
Ezt néztem ki: VARTA A14 Blue Dynamic 40Ah EN 330A Jobb+ (540 126 033) (Kauffer-től, útba is esik kb.)
Elég a 36Ah? Nem nagyon találok boltot az akkugarancia.hu-n kívül.
[ Szerkesztve ]
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
Speeedfire
félisten
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Magnum_
nagyúr
válasz #47205632 #96577 üzenetére
Neppernek is lehet behozatali adót kiszabni, akkor majd beleírja az árba vagy a 100k értékű autó helyett majd 50k értékűt fog 400-ért árulni, előrébb leszünk ezzel is.
a nepper általában (jobb esetben és én erre figyeltem) különbözeti áfa adózás szabályait alkalmazza, áfatv. szerint, a beszerzési ár és az eladási ár különbözetére kell áfát befizetnie. Ez kvázi az, amit te bevezetnél.
I humbly and respectfully decline™
-
stickermajom
addikt
válasz #47205632 #96577 üzenetére
"Előzetes emissziós vizsga a kocsira, ha nem megy át rajta akkor nem lehet behozni, problm slvd."
Nagy részük szvsz átmenne rajta a kinti állapotukban, inkább a karbantartás hiánya itthon az ami betesz ezeknek. Illetve valószínűleg nem Németországban kerül lefalazásra az EGR, meg kiírásra a DPF..
-
Gergőke88
addikt
válasz szőröscica #96574 üzenetére
Már vannak olyan autó tároló fedesek ahol polikarbonat helyett napelemmel van kombinálva az üveg és tölti az autot.
-
#47205632
törölt tag
válasz bitpork #96558 üzenetére
Ennek se sok értelme van, bár sejtjük előre, hogy semmi se lesz belőle, ahogy ez már számtalanszor bebizonyosodott. Nem véletlenül szakadt autót vesz a magyar, azzal, hogy kicsit növelnek az adóján ugyanúgy a szakadt autót fogja megvenni és kifizeti az adót rá pluszban, mert még mindig így jár a legolcsóbban. Annyival meg nem növelhetnek rájuk adót, hogy abból nagyságrendekkel jobb autót tudna venni, mert rájuk döntenék a parlamentet. Így megint marad az, hogy a csóró ember vérét szívják majd, ha be is vezetik, az öreg autó meg ugyanúgy pöfögni fog alatta. Neppernek is lehet behozatali adót kiszabni, akkor majd beleírja az árba vagy a 100k értékű autó helyett majd 50k értékűt fog 400-ért árulni, előrébb leszünk ezzel is. Még mindig ott tartunk ahol ezer éve, egy nem nyugati szinten lévő országban miért akarnak nyugati elvárást.
A probléma persze valós, a levedlett dízelek jönni fognak, csak csinálni nem tudnak mit ellene normálisan. Ja de, a kibaszott műszakin nem kéne minden jóskapista autót átengedni, mert az öreg dízel is tud korommentes lenni.
Előzetes emissziós vizsga a kocsira, ha nem megy át rajta akkor nem lehet behozni, problm slvd. -
Magnum_
nagyúr
válasz tomcsi23 #96571 üzenetére
egyébként igen. De mivel az otthoni tárolás akkuval drága lenne, itthon is be kellene vezetni a "felhő" szolgáltatást, Németo.-ban van olyan szolgáltató, aki már alkalmazza ezt.
Bár a rendszerbe visszatáplálás és annak értékében visszahúzás talán már itthon is megy.
joalemilestone: én is szeretnék ilyet
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
Pár nappal ezelőtt sikerült kicserélnünk a csomagtérajtó teleszkópokat. Meg is lepődtem, hogy 3 perc alatt végeztünk. Pedig még korábban furcsálltam is, hogy mennyire durván csapódik hátra, illetve le a csomagtérajtó egy Volvónál, de múlt hétvégén jutott csak az eszembe, hogy bent lévő teleszkópok jó eséllyel még gyáriak. Most már szépen, csillapítottan mozog nyitáskor és csukáskor is.
Esetleg valakinek van tippje, tapasztalata, hogy holnap reggel milyen forgalom várható az M0 - M5 - 44 főút vonalon? Kicsit még az időjárás miatt töprengek, ahogy látom most éppen havazik a délkeleti csücsökben.
[ Szerkesztve ]
-
somasz
addikt
Sziasztok!
1.4, 83le honda jazzbe milyen és mekkora akkut ajánlanátok?Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #96558 üzenetére
Nyilvan az MGE minden alkalmat megragad arra, hogy odapiritson a hasznaltautoknak, mive neki az ujauto eladas az erdeke, emiatt fenntartassal kell kezelni mindent, amit mond.
A cikk vegen a dolt betus kommentarjukban viszont vannak normalis otletek (kibocsatas alapu adoztatas es behozatali koltsegek, afazas), mas kerdes, hogy ettol az embereknek nem feltetlen lesz tobb penze, hogy ne 15 eves lefosott dizelekkel jarjanak (a dpf-es dizel nanoteszecskei meg a kozvetlen befecskendezeses benzinesek reszecskekibocsatasa megint mas kerdes, Csikosnak van jo cikke a temaban). De egy ilyen szelid eroszakkal operalo terelesi rendszert en se tartok rossznak, csak ugye akkor meg az ujabb autok fognak aramlani az orszagba, ami miatt megint sipolni fog az MGE -
tomcsi23
veterán
Vajon mikor merül fel a topikban, hogy melyik töltő árama a jobb a gépnek.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Magnum_
nagyúr
Ma reggel levettem otthon a toltorol (javitani kellett, igy teszteltem). 72km-nyi range-el indultam, 0.7kwh fogyasztassal jottrm be, azert feltettem itt a toltore picit, 20perc mulva vehetem is le
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #96559 üzenetére
Lehet, hogy bolygomucsapagy. Es az koltseges es elofordulhat :/ ilyen? YT
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
Ha egy Ampera megállásnál, indulásnál vinnyog, vonyít, visít (nem a szokásos villanymotor hang, hanem sokkal durvább, mintha valami csapágy adná ki magából a hangot), akkor mi baja lehet? Már többedszerre találkozók a faluban egy ilyen villanyszekérrel, de olyan a hangja, mintha most akarná a lelkét kilehelni.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz szőröscica #96555 üzenetére
Nekem anno volt Pecsen egy olyan forgalombahelyezesem h a nepper elindult es 60 kmt ment mire talalt olyan helyet ahol vallaltak aznapira. Teddynel fizettettek velem 20k soronkivulisegi dijat az nkh vizsgaallomason. Igy arultak a visszamondott idopontokat.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #96554 üzenetére
Az a durva, hogy ugyanaznap vettuk a kocsit, es nekem 14-en lett rendszamom, neki meg 22-en.
Amugy holnap en is merek autopalyas fogyit, megyunk Szabadkara. De en csak 120-al fogok most menni, ha engedi a forgalom. A tervem: XIII-bol M5-ig villannyal, utana atvaltok benzinre. A hataron tul a fouton/varosban ujra villany. Hazafele ugyanez, csak forditva, es ugy allok majd vissza villanyra, hogy hazaeresre meruljon le.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #96542 üzenetére
A mostaninak 100% az akksija.
Ezzel sima ebben az idoben a 60-70km, mert nem jarsz hegyre.Rendszam van, olajcsere kesz, rbalint88 felfurta a falra a toltot es hazafele picit bolondoztunk a 370nm-el 🙈
Holnap autopalya fogyasztas dokumentalas focvisnak
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
Mondjam, mi van?
@rbalint88
I humbly and respectfully decline™
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #96536 üzenetére
nem állt össze
Én a focusnál már rájöttem, ez a fosnak a szinonímája
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #96543 üzenetére
Igen, nekem ha lenne garázsom, azaz nem a lakás előtt állna, és tudnám tölteni is itthon akkor simán jöhetne nekem is az Ampi. Mondjuk egy Tesla lenne a legjobb akkor neked is...
Tényleg városba elég jó, meg jól is megy.
focvis: Saab után ez a már 2. golfod azóta vagy ez még ugyan az? (nem ám blokk értem, a 2. mert tudom előtte is VII-es GTI-d volt.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboldi #96538 üzenetére
Vagy ilyenkor lecseréli az ember, hogy legyen mivel molyolni.
Szerencsére még találok pár apróságot a Golfon (kezd lógni a géptető burkolat alja; beszálláskor picit löttyen az ülés, rossz úton valami zörög a b.e. ajtóban); ill. nagyon lefoglal a munkám. Lehet még csipszelni is akár...
-
szőröscica
addikt
válasz B-L-A-C-K #96542 üzenetére
Koszi. Igen, ez a 40-70km nem mindenkinek eleg azert. En teljesen elektromost is bevallalnek, ha lenne mar olyan, ami telen, hidegben is tud 300-at. Talan majd a 60kwh-as Leaf, bar telen szerintem meg az se biztos, hogy hozza majd. Meglatjuk, hogy 3-4 ev mulva milyen opciok lesznek, addig marad ez biztosan. Egyelore imadom, annyira jo vele a varosban kozlekedni, nincs valto, nincs rezonancia, nincs hang.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #96541 üzenetére
Gratula, Saint kolléga vitt egy kört még a fehérével, tetszik, csak kár hogy olyan kevés km-t tud. Ha olyan 200-at tudna, ~3.5 - 4 milla körül még én is bevállalnék egyet. De sajnos ami ezt megközelíti az az i3 az meg használtan is nagyon drága.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #96536 üzenetére
Ja már neked is Ampera van? Béjemvé elment?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #96534 üzenetére
Egyik itteni ismerősömnek E61-e van, 30d. 660.000 van benne és azt mondja semmi extra gondja nem volt vele.
-
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #96536 üzenetére
Ha nincs mit kijavítani, és minden rendben van az autón, akkor jönnek majd az olyan felesleges dolgok, mint nálam az új felnik a Jazz-re.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #96536 üzenetére
Abba még volt anyag mondjuk.
-
szőröscica
addikt
válasz B-L-A-C-K #96535 üzenetére
Nem a temetőséggel volt baj. Nyilván nem annyi fenntartani egy BMW-t, mint egy olcsóbb autót. Úgy fogalmaztuk meg mindketten, hogy "nem állt össze". Valami mindig ott lebegett, és nem jött át a most kész van érzés, ami egy sokkal lefingottabb E39-ben már simán megvan.
Kicsit fura érzés is az Amperával, hogy április elején leszervizeltetem, veszek rá egy szett új gumit, új 12 voltos akkut, meg pótolok a csomagtérben néhány műanyag akasztópöcköt, és utána csak tölteni kell. Nem bánom, sőt.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #96534 üzenetére
Látod én már azelőtt mielőtt megvetted mondtam egy temető...
Tényleg mostanában volt baja (nem követtelek itt)?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz brumi1024 #96528 üzenetére
"Tök jó az A3 is, de azért az 5-öst egy sokkal masszívabb valaminek tartottam, kevésbé féltem, hogy elkopik valahol. Minőségre meg nagyon más, egymás után kipróbálva az X5-öt meg az A3-at biztos nem mondanám az A3-ra, hogy ennél jobb nem kell."
Azért ez nem meglepő, egy X5/F10 nem azonos kategória egy A3-ommal.
-
brumi1024
veterán
A pár évvel vitatkoznék, novemberben ment el az F10 5er barna bőrbelsővel 4 évesen. Sehol nem volt kopott, sehol nem foszlott, nem látszottak rajta a használat nyomai, pedig ott is bőrőzték a plafont is (az ajtóbehúzó is pont így nézett ki). Az X5-nél sem félek, hogy máshogy lenne, ellentétben ezzel mondjuk anno egy családban lévő Micra vagy C4 Grand Picasso másfél év után foszlott - pedig egyik sem volt túl jó minőségű belül.
Tök jó az A3 is, de azért az 5-öst egy sokkal masszívabb valaminek tartottam, kevésbé féltem, hogy elkopik valahol. Minőségre meg nagyon más, egymás után kipróbálva az X5-öt meg az A3-at biztos nem mondanám az A3-ra, hogy ennél jobb nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
-
MurdR
veterán
-
humax
senior tag
Budapesten hol érdemes cserélni az olajat?
megbízható illetve jó áron
2007 ML merci 320 dízel
ha jó tudóm 5w30 olaj kenne
milyen olaj? marka stb
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
B-L-A-C-K
titán
Ezek elég szép munkát végeznek.
-
Qtya123
őstag
kibelezte-a-vadiuj-ladajat-megdobbento-amit-odalent-talalt
"Egyes vélemények szerint ez a jelenség kivédhetetlen, és márkásabb autók is hasonlóan néznének ki, ha valaki venné a fáradságot a kibelezésükre."
Még a végén megmagyarázzák, hogy ez nem bug, hanem feature...
Én csak olyan autók alját láttam vizesen, amelyek kirohadtak, vagy a küszöb alján eldugultak a kifolyónyílások és befelé ürült.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #96510 üzenetére
Hol csináltattad végülis?
Munez: #csakazAlcantara
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #96507 üzenetére
Megmérték a kifújt levegő hőfokát, az rendben volt de nem is azért mentem hanem az ózonozás miatt.
Mondjuk ettől bonyolultabb dolgot nem bíznék azért rájuk... Főleg nem egy futómű állítást amit nagyon könnyű nagyon elbaxni. Jó esetben nem csinálnak vele semmit rosszabb esetben rosszul állítják be és kukázhatod a félrekopott gumid.
#nincsbennetarcsi
-
-
B-L-A-C-K
titán
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok esetleg ajánlani bevált helyet Budapesten, ahol klímát tudnék tisztíttatni?
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #96496 üzenetére
Persze, hogy nem, mit vartal ...
Nekem amugy allatira nem tetszik mar ezekben a belterekben, hogy az ajtobehuzo is bor, meg a labnal is, meg csomo olyan helyen ahol sokat van hasznalva, undoritoan lelakott, szebb napokat is latott premium erzes lesz ez par ev mulva ... Persze kulonben megszoljak az autosujsagirok, hogy hu de szar az anyagminoseg, csak nekem ez meg a funkcionalitas rovasara megy, ami sok es direkt kontaktnak van kiteve, az valami kopasallo - persze attol meg lehet normalis tapintasu - anyagbol legyen ... Ez olyan mint a hofeher szonyeg, van amire egyszeruen nem lehet vigyazni, mert normalis hasznalattal is folyton piszkos lesz vagy szetkopik - annal meg szerintem gusztusosabb valami egyszeru anyagu, de ep belter. Meg ez nekem mar tul csicsas, akarmennyi penzed van, valoszinuleg akkor se arany budiba szarsz otthon, meg nem kezzel varrott borrel van boritva a kilincsed stb ... Akkor autoba minek? Egy regi E39nek vagy egy mostani golf 7 vagy octavianak akar siman olyan beltere van, aminel jobb nem kell.
Arrol mar nem is beszelek, milyen visszas erzes, hogy az ules az milyen kis csilivili meg mindenhol varrott, meg lehidalsz mennyi reszlet, csak eppen a motor meg a technika atomjaira esik par ev utan ..[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz szőröscica #96498 üzenetére
A gyari prospektus atlapozsaval mindket esetben jobban jartam volna
velemenyem szerint a stingernel meg a fotok elmentek egy kave mellett, de ez a cikk rem gyenge lett vizualis szempontbol is...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- ZIDOO médialejátszók
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- Óra topik
- Legszebb nők!
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest