Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
Na skacok, mi a pálya a talival? Idő nem túl fényes. Savoya park esetleg? Vagy az aldi alatti garázs? Ott túl sok autó nem szokott állni.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Magnum_
nagyúr
Van tippetek, hogy hol tudok ma offline ablaktorlo lapatot venni a II-III.keruletben?
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #97094 üzenetére
Igen, gyorsulásnál az elöl 40% hátul 60% a legideálisabb az ettől eltérő nyomatékosztás csak nagyon speciális esetben kellhet (pl csak az első/hátsó tengely jeget fog), ehhez képest a max 50-50 hátrány ugye, cserébe normál haladásnál kedvezőbb a fogyasztás a 60-40-el mert kisebb lesz a hajtási veszteség (nem az 50% nyomaték kb 25%-a veszik el hanem csak a 40%-é), terepen meg elég az 50-50% mert van elektronikus difizár ami kihoz a szószból (ahova a userek 90% amúgy se merne bemenni).
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
félisten
Ezek szerint nem kevés módosítás történt. Én anno azt hittem, hogy sima ráncfelvarrás történt csak. A gyakorlatban ez a 60/40 vs 50/50 mit hoz? Azért a 6-20 közötti állítás nem rossz. Gondolok itt a gyorsulástól kezdve a kanyarokig.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
A Volvo XC60 lett a VIlág Év Autója díj nyertese 2018-ban. [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #97084 üzenetére
STi (is meg a polgári tagozat is) puhább lett (kuplung, rugózás, kormány szervó stb) cserébe okosabb, már van nyomatékvektorálás, EDS, stb. Tehát úgy lett fejlettebb, hogy közben elveszítette a férfias mivoltát. Már nem egy üvöltő prüszkölő tahó csak egy kockás flanelinges vidéki srác. Az Operabálba nem vinnéd de azért egy közepesen lapukkant csehóba simán. Szóval a hardcore Subis arcok sírnak cserébe az eladási szám meredeken nő. A legújabból az első hónapban (tehát bevezetéskor!) 2500 db volt a gyári prognózis ehhez képest 11500-at adtak el belőle (gyakorlatilag látatlanban)...
Polgári tagozatnál is ez az irány, a szimmetrikus 50:50-es nyomaték osztású awd-t is kezdik elengedni. Az enyémnél még 50:50 az alap elosztás és 60-20 között változtatható a nyomaték, míg az újnál már 60:40 az alap elosztás és max 50-50-re változtatható.
Brz/gt86 réteg modell, az nem olyan puha (csak nincs benne tartalék). Ott ugye a blokk Subaru a befecskendezési rendszer meg Toyota (a brz/gt86 piacra dobásakor (2012) még nem volt direkt befecskendezéses benzinmotorjuk az első saját direkt befecsisük csak 2014-ben debütált).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
gzbotii
nagyúr
Szerintetek, reálisan, még hány év, amíg kezdik a dízelek boszorkányüldözését (főleg BP)?
Jelenlegi autóm is dízel, és akárhogy nézem, a következőnek is az érne meg, a jelenlegi felhasználás mellett (évi 15.000+km, ritkán megyek, de akkor 100-500-700km).When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Speeedfire
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #97081 üzenetére
Nem csak a forma a műszaki alap is felpuhult mióta rátette a Toyota a mancsát a Subarura (érthető, autókat akarnak eladni nem pedig csődbe menni). Már a stinkeye is erősen a mainstream irányba ment el (ez az első fejlesztés amit már a Toyotával csináltak) de az a evoeye meg pláne (elég szarkasztikus hogy a legújabb sti az evoeye nevet kapta ).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz Speeedfire #97074 üzenetére
Mondjuk az uj STI-nek a klasszikussaghoz nem sok koze van. Az utolso jo STI az a JDM hawkeye volt.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #97074 üzenetére
Nyugi csak itt európában áll le a gyártás/forgalmazás, az USA-ból még rendelhetsz 2019 után is.
#nincsbennetarcsi
-
-
tdna
csendes tag
Felhívtam az nkh-t, hogy Ausztriából honosításhoz be kell-e jentkezni. Azt mondta, hogy először ne is vigyem az autót, csak a papírokat és elindítják a honosítást és adnak utána egy időpontot, amikor már vinni kell az autót. Ami kb 1 hét.
Ez mióta megy így? Nem csak vinni kellett az autót és egyből megcsinálnak mindent?
-
Richard!
addikt
Amennyiben Elon Musk nem húz elő a kalapból egy nyulat, akkor a Tesla négy hónapon belül csődbe megy
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #97066 üzenetére
A Golf korszerűbb az STi tartósabb de ha sedan kell akkor a Golf úgyis felejtős. Bár lassan az STi is mert idén befejezik a gyártását.
Aggregator: Reggel engem is megviccelt kicsit ez a nyálkás út, az esp szolidan be is avatkozott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #97046 üzenetére
- a Golf erősebb 10 lóval
- legalább 100 kg-al könnyebb (ha fullos az STi akkor már 130-al),
- DSG-s ami sokkal gyorsabban vált mint bárki kézzel + az STi-ben rövidek a fokozatok, 2-esben nincs meg a 100
- a haldex hajtási vesztesége kisebb mert tempónál "leold" míg az sti-ben állandó a 4 kerék hajtása#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #97058 üzenetére
Én mostam tegnap, de legalább nem esőben jöttem be, nem csaptam össze sárlével (még).
Mai tali a nyári rezidencián lesz, van áthelyeződik esetleg a Savoya parkolójába (mondjuk így
ünnepekapokalipszis előtt azért sokan lehetnek arrafelé)? Ugye remélhetőleg jönnek MX5-ökkel is, bár szívesen kölcsönadom az esernyőmet.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz stickermajom #97059 üzenetére
Igen, a friss eső a porral tud "vicces" lenni... egyszer majdnem keresztbe álltam így az Erzsébet hídra felhajtva.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Azt hiszem, hogy ma nem kell autót mosni a tali miatt
-
i-sti
senior tag
Most nekem sem jár a keksz.
17.03.2018 sikeresen kihoztam5.4
fogyit. (ezért jár a keksz)
28.03.2018 sikeresen kihoztam6.4
fogyitElfogadhatatlan a vezetési stílusom
Nem is tudok vezetni rendesen
Gyenge sofőr vagyokFocvisnak pedig:
A kúton elfogyott a 95 benya, nem akartam már vissza fordulni egy másik kúthoz így 100-ast tankoltam.
A pénzre sem tudok vigyázni, felelőtlenül költekezem[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Integrale
veterán
válasz Speeedfire #97046 üzenetére
A Te egynyoctédet is megkúpolná?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
Zizmand
aktív tag
válasz Motion_Blur #97047 üzenetére
Én is ugyanezt vettem észre, az utóbbi 1 hónapban kezd kifogyni a témákból vagy nem tudom. Legközelebb az lesz, hogy 8 órás Live-ban végig nézzük ahogy feltölt az i3 100%-ra.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Speeedfire #97045 üzenetére
Akkor volt a zeniten amikor megvette az i3-at és jöttek róla az első videók. Azok nagyon f*szák voltak, de mióta "ebből él", azóta nagyot esett a színvonal, ezekkel 10-15 perces videókkal.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Speeedfire
félisten
Szegény bubu, kapott egy kúpot. [link]
Ennyire elment az idő felette? Vagy a haldex előnye itt jobban kijon?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
Magnum_
nagyúr
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #97033 üzenetére
Alapvetően én is kedvelem a stílusát, szóval szívesen megnézem a videót, csak néha kicsit nagyobb az arc, mint az alázat, beárnyalja a gépházat.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #97037 üzenetére
140 lovasat is vehetsz a 2.4i-ből mert csak szoftveres különbség van a 170 meg a 140-es között. Amiből találsz jobb állapotút arra menjél rá.
Amúgy valóban ez a sor5 örök mint a nyomorúság. Kivéve az 5 gangos geartronic, azt kerüld mert kula.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #97021 üzenetére
Persze, miert nem inkabb rogton T6?
Nem kell nekem vadallat, egy szivo 2.4 boven elegendo lesz szerintem, van abbol 170 lovas is. Tartosabbnak mondjak azt a motort, talan jobb allapotut is konnyebb talalni belole.
Esszeru egy V70 lenne, 2.4, Pegasus /Capella/Eudora felnikkel, azt becsomagolnam, es majd 50 ev mulva atulok egy porszivomotoros robotautoba.
Csikos, Bazso es Winkler irnak jol es ugy, hogy lekot percekre, a tobbi olyan hmm-hmm.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
gzbotii
nagyúr
válasz Speeedfire #97033 üzenetére
Én is azt írtam le, amit te és tboldi.
Csak annyit, hogy néha kicsit megmondóember. Mind pl, "nem az önvezető autoke a jövő"When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tboldi
nagyúr
Nekem is ez volt a kedvenc rulettkerekem, mert ennek volt autóbuziériához köthető célja.
A Peugeot-s tényleg nagyon-nagyon lagymatag volt. Pista bálnája meg csak öncélú szórakozás volt. Az Audi A6-os is unalmas volt, de legalább bemutatta az import folyamatát.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Nyári gumi fent, remélem fagy nem jön már...
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz xEon1337 #97017 üzenetére
Is! S60 2.0 T, 2.4 szivo es Lancia Lybra 2.0. utobbi mellett a kombisag szol, bringaknak kell a hely, viszont az 5 hengerest szerelni nem egyszeru benne. Volvo kombira meg nem biztos, hogy keszen allok.
2004 vagy fiatalabb a kiszemelt, allapot a lenyeg, nem a motor.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #97009 üzenetére
Lenne ám meglepődés ha aztán egy új TT RS-el állítana be a topik talira.
mod:
Archeron: A valósat azaz az X-et. Nekem is ilyen a Jazz. 2006-os gyártás de 2007-ben kapott rendszámot, így a forgalmiban gyártási évnek 2006 van de hatósági bejegyzésként ott van, hogy 2007-es modellév.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Ha az eredetvizsgálat hivatalos igazolásán (vagyis a központi rendszerben) az autó gyártási éve "x +1" az autó eredeti papírjain szereplő "x" helyett, melyik értéket kell feltüntetni a szerződésen?
Thanks! -
kisza25
félisten
Valami vilike, meg villamos, meg gyorsulás, meg fóka, meg elektronok, nem is értettem teljesen...
Anyit van szó elektromos autókról, keresgéltem, találtam egy oldalt, ami kilistázza az összes plugin-t és full elektromost listaáron, jelenleg pont 2 autót tudnék venni az árukból
Azt hiszem még lesz legalább 2db full benzines autóm a váltásig[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Opel topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- TP-Link WR1043ND router
- Gitáros topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- ZIDOO médialejátszók
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest