Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
veterán
Szent: ismerős vett autót neppertől. De utólag kiderült motort kellene javítani benne ami lehet 300k lenne legrosszabb esetben. 640 volt a verda. Még nem iratta át. Vissza lehet táncolni valahogy?
-
EQMontoya
veterán
válasz kisza25 #96196 üzenetére
Egyébként az is érdekes, hogy mennyire megváltozott az autók értékcsökkenése.
2012 végén vettem az IS00-at, 1.7-ért. Mennyibe kerül ma egy jó IS200?
Hát, kb. 1.7-be. De 1.5 alatt biztos nincs.
Ez ugye akkoriban egy 11 éves autó volt.Mennyibe kerül ma az utódból (IS250) egy jó, ami még nem kerülte meg a napot, szintén 11 évesen?
3-3.5M körül.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz kisza25 #96192 üzenetére
Ez világos.
Az mondjuk Neked szerencse, hogy ezek az olcsóbb autók (<5M újonnan) nem rendelkeznek olyan meredek értékvesztéssel, mint a drágábbak.mycso: biztos mondta Neki az asszony, hogy "menjünk el valahová kettesben, drágám!", aztán így sikerült.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
kisza25
félisten
válasz EQMontoya #96191 üzenetére
nem, mert nem bukok.
i20 mindennel együtt 2,9M-ben állt meg, nézz rá a hahura, most mennyiért mennek.
A kia ceed-en 1M-et buktam el 6 év alatt és 2 nap alatt adtam el.
de tegyük fel hogy elbukok 1M-et 4 év alatt, az évi 200-250 eFt, amit mondjuk egy kicsit rosszabbul kiválasztott használt autóra évente ráköltök+ az is bukik az árából évente
Ami nálam lényeges, ha 1x nem indul el mikor kellene, vagy folyton szervizben van 200eFt-1M+ tudok akár elbukni 1 alkalom miatt (ingatlanozok és, ha egy vevőről ez miatt lecsúszok, akár ennyibe is fájhat, nem nem várnak, nem nem jó nekik a holnap, vagy jössz most, vagy hívom is a következőt)
Amúgy vegyünk egy használt autót, sorozatban olvasom itt, hogy 1-2-3 év alatt 1-1,5-2M költöttek el rá, majd mérgükbe eladják, okoz egy csomó bosszúságot+ míg szervizben van nem tudod használni, itt nincsen semmilyen tömegközlekedés helyben és 30 km körzetben dolgozok.Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #96184 üzenetére
116i volt abban nincs semmi ilyesmi. De jó tudni.
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz tboldi #96188 üzenetére
Nem, csak, ha van értelmesebb szívó akkor inkább az, de itt nincs, i20 1.0 t-gdi-t is elfogadnám csak nem 4M-ért
Meg ha van 5 év gari mi baj lehet, valami beszarik megyek és cseréltetem gariban
Meg az én felhasználásomra legjobb egy sima szívó, de lassan elkerülhetetlen a turbos[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz pit stop #96176 üzenetére
Ok, de nem is dastert tervezek venni, a 0,9 TCE meg bár vacakul hangzik, jobb, mint egy 1,4 szívó, 1650-től leadja a nyomatéka 90%-át és 2500-5800-ig a 100% rendelkezésre áll, láncos és 5 év gar lehet dacia-ra, 4 évesen elafom, azt jöhet a kövi
Tesztek alapján 5-6,5 eszik, 11,5 a 0-100
A stepway a legmagasabb felszereltség.
Még csak nézelődök, mindent kipróbálok és számba veszek 3,5M-ig.
A tipo 4 ajtaja az ami miatt gondolkozok, az 5 ajtós már 4M indul
Mondjuk nem passathoz mérném, mert kisautó árban van, alsóközepes méretben, szóval semmi köze egy passathoz[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #96184 üzenetére
Meg Sport módban is.
-
gzbotii
nagyúr
válasz pit stop #96176 üzenetére
Főnökömnek volt 2016os Vitara 1.6 elég fullos (tolatókamera, Üllésfűtés, stb) és aposának egy fullos Duster.
Mindkettőt vezettem, volt, hogy egymás után. Régi Dusternel a még - ahogy mondod - egy B5.5 Passat /Golf V is jobb beltérben.
Vitara nagyon tetszett, az kéne.De tesztek alapján az új Duster sokat fejlődött. Állítólag az már vállalható.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
pit stop
addikt
válasz kisza25 #96093 üzenetére
Ismerősöm céges autónak kapott 0 kilométeres full-full extrás Dustert, dízel motorral.
Hiába 6 sebességes, az első kettő felező - ami terepen jó, de 5 sebesség miatt, ha lendületesen közlekedik vele, akkor megeszik neki 10 litert ami rettenet egy ekkora bódéhoz és dízelhez szerintem.
Start/Stop katasztrófa benne, és nem lehet állandóra kilőni, hanem minden indításnál ki kell nyomni.
Beltere elment ilyen maxos felszereltség mellett, de egy B5,5-ös Passat is jobb - ami azért már nem mai csirke.
Én a helyedbe inkább Tipo felé mozognék.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Motion_Blur
félisten
válasz szabonagyur #96174 üzenetére
Igen, ott azért -4-5 fok volt egész nap.
Itt Szfváron még szél se volt, reggelre esett 2cm hó ami el is olvadt. Lófütty.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
félisten
-
gzbotii
nagyúr
válasz szőröscica #96170 üzenetére
Azóta folyamatosan havazik, útakon is elég nagy hó van.
Persze mindenki egyes alapjárat.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
Én innen indultam a reggel. Fél órába telt, míg el tudtam indulni a kocsival..
Aposekni voltam, pedig ha ezt tudom, inkább otthon hagyom a garázsban.Vissza akarok menni Pestre, cudar idő lesz itt továbbra is
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
3L1T3
addikt
válasz Magnum_ #96163 üzenetére
A rendszámát megjegyeztem. Nem a tulajdonos vezette az autót (arab származású egyén a tulaj) , hanem valószínűleg a kedves párja. Felhívta a rendőrség, nem tagadta hogy aznap a helyszínen járt az autó, de ő megtagadta a helyszínre való visszatérést. Kötelező biztosítással az autójuk nem rendelkezett.
Az ügy azóta is áll. A rendőrök azt se tudták megmondani, hogy mi a pontos címe ahol a baleset történt. Konkrétan még azt is rám akarták húzni, hogy ha NETÁN behívnának akkor mondjam azt egyedül ültem az autóban. Hozzáteszem nem egyedül ültem.
Vagyis az, hogy az ügy áll az egy vicc. Kaptam egy jegyzőkönyvet, majd mondták , hogy viszlát. Ennyi történt. Nekem lett egy 1 milliós károm amit a casco fizetett, a nő meg gondolom vígan él. Másfél hónap alatt visszakaptam a kocsimat szervizből, amit tényleg szépen megcsináltak, de még mindig húz az autó.
A véleményem persze megvan az egészről, és szánalmasnak tartom, hogy ez így működik!
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
tboldi
nagyúr
válasz F_Zolee #96156 üzenetére
Az imént mentem egy kört a városban, teljesen fehér az út, annyi sót elszórtak, szerintem tök feleslegesen.
(#96159) richie900812 A kép se maradjon el.
-
3L1T3
addikt
válasz molnarpeter #96158 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy ilyen szinten nem értek az autó javításokhoz, leírtam mindent a számláról amit csináltak az autóval. Hátha ez is segít és tudtok tanácsot adni.
- Lökhárító burkolat elöl ki és beszerel
- Sárvédő (első) ki- és beszerel
- Tartó csere
- Ajtó gumitömítés ki- és beszerel
- Ajtó ki- és beszerel
- Ajtó kicserél
- Ajtó ki- és beszerel
- Ajtózár ki- és beszerel
- Ajtókilincs ki- és beszerel
- Ajtókárpit hátsó (tolóajtó) ki-+besz
- Háromszögablak üveg (hátsó) ki-+besz
- Ajtóablak-üveg (hátsó) ki- és beszerel
- Ajtó ablakvezetés (hátsó) ki-+besz
- Kerékdob-betét hátul ki- és beszerel
- Borítás a zárhídhoz ki- és beszerel
- Csom.térbor.(old.) (hát.) ki-+besz
- Lökhárító burkolat hátul ki- és beszerel
- Hátsólámpák ki- és beszerel
- Tanksapka-fedél ki- és beszerel
- Hátsó üléspad ki- és beszerel
- Háttámla ki- és beszerel
- Kerékdob borítás (hátsó) ki- és beszerel
- Csomgtérborítás (hátsó) ki- és beszerel
- Hát.ab.üveg.füth. (anten.) letakar
- Kerék ki-és beszerel
- Jármű elöl+hátul mér
- Első kerekek dőlése beállít
- Elsőkerekek összetartása beállít
- VHK/vezetett funkciók
- Proba
- Ajtó horpadást kiegyenget
- Oldalelem (hátsó) horpadást kiegyenget
- Kerék kiegyensúlyoz
- Alvázvédelem
- Konzerváló
- Sárvédő (első) új alkatrészt fényez
- Ajtó új alkatrészt fényez
- Ajtó fényez
- Oldalelem (hátsó) fényez
- Karosszéria fényezést előkészít
- Fényezési anyag
- Kis- és segédanyag
- Hulladék kez.költség
- Sárvédő
- Feszítőanya
- Ajtó
- Szigetelés
- Dísztárcsa
- Popszegecs
- Üreg konzerváló[ Szerkesztve ]
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
Richard!
addikt
Ma kezdődik életed háralévő része
-
-
3L1T3
addikt
Sziasztok!
Másfél hónappal ezelőtt egy balra kanyarodó sávban haladva, jobbról egy hölgy nekem jött majd elhajtott a helyszínről. (az első idom, első ajtó, hátsó ajtó és hátsó idomok sérültek). Természetesen megtettem a rendőri feljelentés, és közel 40 perc alatt sikerült is kiérkezniük miután nagy nehezen eldöntötték, hogy ahol én tartózkodom az egészen pontosa melyik kerülethez tartozik. De ez most mellékes.
Másfél hónap alatt elkészült az autóm a márkaszervizben (VW), ami kifogástalan állapotú lett, a javítás közel 1 millió forint lett végül amit a cascóm fizetett.
A baleset után is úgy éreztem (hozzáteszem előtte biztos vagyok benne, hogy nem) hogy nagy tempónál jobbra húz az autó. Most, hogy visszakaptam és a baleset után amikor leadtam a szervizben is elmondtam, hogy úgy érzem húz jobbra az autó. A számlán is rajta van, hogy bemérték és kerékösszekötő cseréltek, majd menetpróba is volt az autóval. Szerdán kaptam vissza, a mai nap lenyomtam egy 300 km-es távot, ahol szintén érzékeltem, hogy nagy tempónál húz jobbra az autó, ha elengedem a kormányt. Jobbra húzást úgy értsétek mintha 8-10 fokos szögbe elfordítanám a kormányt. Egyenesen pedig úgy tudja magát tartani, ha folyamatosa 8-10 fokkos szögben tartom kb a kormányt. Persze ez kis tempónál nem észrevehető (városban) , autópályán viszont nagyon.
Ötlet? Azon kívül, hogy vigyem vissza. Előre is köszönöm a segítségeteket, véleményeteket.
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
do3om
addikt
válasz szőröscica #96145 üzenetére
Csak egy kis lyukat kaparj a szélvédőn, a többit 140-nél a menetszél elintézi.
Én most fejeztem be a lapátolást, azért erre nem igen olvad, és van bőven hó.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #96147 üzenetére
Gyáva vagyok, nyári gumival nem mennék ki emberkedni.
Cserébe bizonyára sikeresen szétrohasztanám.Same rules apply!
-
hacki87
senior tag
válasz BigBlackDog #96147 üzenetére
a tél az mx5nek olyan mint sok átlag autónak az eső ilyenkor erősnek érződik amikor még 2esben is kapar
-
BigBlackDog
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #96080 üzenetére
Bár 2 fok van, minden olvad. A kis mellékutcánkban az aszfalton pedig semmi hó nem volt már, sőt még hókotró is jött és sózott masszívan. Letakarítottam az autót, este felteszem töltőre, aztán reggel előfűtéssel elmegyek szerintem. Kétlem, hogy a nullás és az M3/Váci út ne lenne rendbe téve, ha még nálunk is tiszták az utak.
Inkább iszom egy kokateát.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
addikt
Szomorú, de lehet hónyuszit építeni megint
Még jó hogy pénteken haza jöttem, ma szüleimnél BAZ megyében 25 cm hó van és még mindig esik
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Magnum_ #96087 üzenetére
& molnarpeter:
Most egy Megane kombi 1.9dci van, csekély 429e km-rel... Qru már ült benne, nem is olyan rossz, pláne mert 5e km-rel ezekőtt kapott egy új turbót + hajtókar csapágyakat, és egy főtengelyt. 150-160 laza utazó neki, a hatgangos váltó nem hazudik..(kb. 2800-at forog gps szerint 155 környékén)Az új egy Leon kombi lesz, majd megszakértjük... 1.6 cr tdi lesz, jobban örültem volna egy 1.4tsi-nek, de nyilván a gazdaságosság döntött - május elején megérkezik tutira.Ha a Meganeban 300-zal kevesebb lenne, maradhatott volna az is, igaz a tempomat nagyon hiányzik belőle.
A szerdai koccot láttam én is, 6 fele húztam el Pest felé szemből, még kint volt a teljes aparátus, meg vagy 8 km-es sor szemből...
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #96124 üzenetére
Még szerdán ide Szlovéniába jövet volt egy hármas baleset az M7-en Székesfehérvárnál. Szendvics volt, hátul egy aktuális Octi, elöl talán egy szedán Merci (ebben nem vagyok biztos), középen egy papír Swift... annak se hátulja, se eleje nem maradt, teljesen összezippelték az autót az első sor köré. Volt pár mentő, nem tudom mi lett a bent ülőkkel.
-
kisza25
félisten
válasz Tsebacsi #96124 üzenetére
ok, ez fullosan feleannyiba kerül, mint a te autód
ja és ő el van kényeztetve ilyen téren (honda, meg fóka), én ha ronda autót akarok venni, akkor azt veszek, nincsen az asszonynak beleszólása
A kia-nál kiválaszthatta a színt
i30-nál és i20-nál csak tájékoztattam, hogy lecserélem a vasat[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
EQMontoya
veterán
-
nagyúr
Erzsébet híd pesti végében fekete 3-as BMW tarolt mindent - oszlop, tábla, autó, 30 perce jöttünk arra, kint volt vagy 6 rendőrautó a szakadó hóban, a bömös meg láthatóan pörgött párat a tetején/oldalán.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz kisza25 #96122 üzenetére
Írd fel életed szerencséjének, komolyan! A régi swiftekből kevesen szállnak ki élve 120km/h-ás baleset után, karcolásokkal meg főleg.
Asszony az előbb bekukkantott a szobába, ránézett a Dacia-ra és felhorkant: "mi ez a rondaság?" Szóval csak óvatosanMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kisza25
félisten
válasz Snoop-y #96117 üzenetére
szerinted egy i20-ban jobban járnék, vagy egy honda jazz-el? Amíg nem én ülök az x5/Q7-ben minden szerencse kérdése is.
A régi fajta suzuki swift-el száltunk el 120-al jeges úton a fák közé egy erdőbe (pont ránéztem a kilométerórára, mert gyanúsan gyorsan ment fater) és karcolás nélkül kiszálltunk, muternek attól lett baja, hogy az én ülésem és fater ülése kiszakadt a helyéről és ráestünk+ nem volt bekötve így hátul repkedett az utastérben miközben pörögtünk a levegőben, ő tiszta kék-zöld folt lett másnapra, nekünk meg a nyakunk fájt, de ennyi.
Ilyen csodával.
tesóm meg egy mercivel szált el és majdnem meghalt, alacsonyabb tempónál, majdnem ugyanott mint mi, ilyennel:[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
félisten
Valamerre járnak hótolók? Erre egy db sem, du 4-kor elindultunk hazafele akkor láttam egyet ami sózott, most meg hazaértünk és sehol semmi.
-
hacki87
senior tag
válasz grizlisandor #96112 üzenetére
Azért a dokker egy "teherautó" nem is lesz olyan mint a személy. Szerintem
-
-
kisza25
félisten
Azert a fizikat nem lehet atbaszni teljesen. erre reagáltam, tény, hogy a dacia nem a magas arányú nagy szilárdságú acél miatt ilyen könnyű, de azért kapott csak 3 csillagot, mert egy csomó elektronika nincsen benne amit ma már pontoznak, pl sávelhagyás figyelő, adaptív tempomat, gyalogos védelem....
nemrég láttam egy ncap videót ahol bazinagy autók törtek mint a ropi és ott méret is volt, meg tömeg is
Amúgy nem az én dákómhoz mértem, mert azt nem is tudom miért keverted ide, meg dácsiám sincsen[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
grizlisandor
veterán
válasz kisza25 #96093 üzenetére
Nem tudom én nem vennék Daciát, kivéve Dustert.
Van egy 2 éves céges Dokkerünk, amit szoktam hajtani, hát a 14 éves Alteám különb autó. Mindkét autó 1.6 benzin motorral van szerelve, a Dokker zajszigetelése és futóműve valami borzalom, az ülései is mehh a Seathoz képest. -
Snoop-y
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #96105 üzenetére
ugyanilyen stepway 0.9tce-vel taxiztunk (nem nagy távon), de teljesen élhető és csendes volt. mondjuk az valami megafull kivitel volt fél(mű)bőr ülésekkel, minden földi jóval. meglepő módon nem fájt, mondjuk lehet azért, mert 4 napos volt -ellenben nem volt büdös!!!-, aztán lehet 3 év taxizás után kuka lesz, de az már legyen a cég gondja... amire te használod, ha nem fáj élőben sem, be lehet vállalni. sx4* meg vitara se egy akkora reveláció, hogy inkább azt hitelezzek be, ha csak erre futja ki a kp.
*ott mondjuk 4,7-ért a felszereltség és az 1.4T elég jó ajánlat, de a beltér minősége azért nem prémium abban sem.
-
kisza25
félisten
válasz tboldi #96103 üzenetére
A skoda fabia kombi is verhetetlen hitellel volt, kihagyhatatlan sváci frank hitellel...2,7m autó lett 4M...
Házat is kiköhögtem kp-ra, akkor inkább marad az i20
focvis: annál vitara sokkal jobb szerintem alig többért, sajnos suzukinak kicsi autói vannak, vitara meg már 3,9M gl+ 4,15M annyim lenne vennék inkább egy kia ceed-et, ha alap is, de annyim nincsen.
Megnézem, ha válalhatatlan számomra úgysem veszem meg.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
pècsimunkás
addikt
-
kisza25
félisten
válasz Snoop-y #96098 üzenetére
Azóta feltalálták a nagyszilárdságu acélt
Amúgy i20 980 kg és jobb a töréstesztje, de 90 % helyben és helyközben használnám, sokszor megyek földes/vacak utakon és 1 évben 2x költöztetem az egész háztartást.
Van pár autó amit kinéztem és meg kell néznem élőben, ki kell próbálnomAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
gzbotii
nagyúr
válasz kisza25 #96093 üzenetére
Én jövőre (HA úgy van), gondolkodtam egy Sanderon.
0.9 TCe, manuális klíma, tempomattal lenne 2.6 millió.
A 2017-es model külsőre már egész emészthető. Új Dusterben az ülések sem rosszak már, elvileg.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #96097 üzenetére
Mindenképpen kp-ra akarod? 3,5 millióval én simán befizetnék egy S-Cross 1.4T GL+-ra, a maradék ~1 millió 3-4 évre egyáltalán nem vészes.
szerk.: Vagy egy páréves Jazz-t néznék.
szerk. 2: De egy zsír új Ducati Monster 821 is ennyibe kerül.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #96093 üzenetére
Szerintem a motor a legjobb része az autónak:
"Menetteljesítmények tekintetében viszont nem lehet okunk panaszra. A kis motor úgy viszi a Logant, mint egy 1,4-es – csak éppen már 2500-tól úgy húz, mint ahogy az 4500-tól húzna. Így aztán elég viszonylag ritkán nyúlnunk a kissé akadós ötfokozatú váltóhoz. Mindez az üresen csupán egy tonnás tömeg érdeme, amelynek számlájára írható a gyári adatoknál is jobb, 10,5 másodperces 0-100-as gyorsulás. Okunk tehát nincs panaszra a menetdinamikát illetően, és ezúttal fogyasztás tekintetében is egészen jól teljesített a kis háromhengeres. Ugyan vannak nála hatékonyabb motorok is a piacon, az 5,5 literes normafogyasztásunk abszolút nem eget rengető, ráadásul egy 100 kilométeres városi etap során is sikerült 6 liter alatt tartanunk az étvágyat."
A legnagyobb baj - mint az összes Dacia-nál - a hangszigetelés hiánya, és az igénytelen belső tér.
Faternak hetek óta nézegetjük az új Dustert, de ami még elfogadható lenne (1.6 szívó Prestige), arra 5-6 hónapos várólista van. Az már elfogadható, de alatta hányiger ahogy kívül-belül kinézek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- ZIDOO médialejátszók
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- Óra topik
- Legszebb nők!
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest