Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #96696 üzenetére
A 3F hülyeség, az osztrákos dolog nem az.
Láttam mostanság behozott osztrák/német autókat, MX5-ök, IS-ek pl...
Hát, szopjon vele a lovam. Rosszabb esetben nyilván a bódé is rohad, de hogy az összes futóműalkatrész be van rohadva, és egy árva szilent cseréjére is flex kell kb., az tuti.Nyilván nem 3-5 éves autóra lesz ez igaz, de ami 10-15 év alatt 150-250e km-t futott a sóban, azon bizony meg fog látszani.
brumi: persze, ha piszkáltak/sérült ott valami korábban, akkor nem meglepő.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #96695 üzenetére
-Nem egy gyenge darabot fogott ki, annak meg tényleg kicsi az esélye, hogy kettő is gyártási hibás lenne.
-Inkább tűnik úgy, hogy hamar tönkremegy, mint hogy gyárilag hibás volt.Vagy a zártönkremenetel tünet valamilyen más problémára/körülményre, esetleg reakció korábbi eseményre.
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #96685 üzenetére
A 3F is hulyeseg es az osztrakos dolog is. Korultekintoen kell valasztani es kesz.
18 es 24 eves szarolaszban is mukodik minden elektronika a legyartasa ota, es most az Audiban is (kiveve a csomagtervilagitast )Egyedi dolog lesz Bogre eseteben, nem kell temetni a nemet autogyartast, plane, hogy a japanok is tudnak epp eleg szart osszedobni.
"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #96693 üzenetére
Nézd, az szerintem valahol benne van a pakliban, hogy bekerül egy-egy gyengébb alkatrész, és autó viszonylag fiatal korában, 1-2 évesen garanciaidőn belül elpatkol.
Nincs tökéletes minőségbiztosítás, ez bárkivel megesik.Ha 4 évesen kimegy két zár is, az para, mert ebből következik az is, hogy:
-Nem egy gyenge darabot fogott ki, annak meg tényleg kicsi az esélye, hogy kettő is gyártási hibás lenne.
-Inkább tűnik úgy, hogy hamar tönkremegy, mint hogy gyárilag hibás volt.Same rules apply!
-
pit stop
addikt
Új Polo - ugyan ez a hiba kb. 4 éves korában, szériahiba...
Szerelőnk VW gyárban dolgozott előtte - kérdezte kontaktot, hogy ok szériahiba, de akkor most veszek tőletek gyárit, akkor már faxa lesz? Nem, ugyan az a szerkezet - ergo nem lett javítva (modellfrissítéssel sem). EnnyiOroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
nagyúr
Az én civicem központija is szórakozott néha. Random nem akart nyitni. De sosem jöttem rá mi a kiválltó ok. És néha hónapokig nem jött elő. Kulccsal kinyilt, utána jó volt megint. A Fóka még szeret, nem jött elő hiba (kopp-kopp)
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #96681 üzenetére
Csak a kidörgő volt porrá rohadva, nem?
Egyébként a 3F szabály mellett lassan felvethetnénk azt is, hogy sokat futott, idősebb autót nem hozunk a németektől/osztrákoktól. MX5, IS, E46-ok, típustól függetlenül rohad rajtuk valami, a 10+ év sófürdőt nem nagyon bírja semmi.
IS200-as arcok közül is beszéltem többekkel, aki rálocsolt pár százat a kocsira, mert kipuff csere, lakatolni kellett az alját, stb, stb. Csak ha ezt a vételárra rádobta volna, akkor kap egy problémamentest.
Same rules apply!
-
tomcsi23
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #96664 üzenetére
Gordulesi zaj valamivel tobb van, de ez lehet a 6 eves Energy Saverek miatt is. Majd a CC-vel kiderul. Amugy nagyon halk, jo vele utazni.
Palyatemponal nem hallani a benzinmotort, orszaguton meg elmormog alapjarat kozeleben.
[ Szerkesztve ]
-
VGYke
addikt
válasz molnarpeter #96680 üzenetére
Nagyon köszönöm!
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
VGYke
addikt
válasz molnarpeter #96676 üzenetére
Köszönöm! Esetleg a javasolt fórum elérhetőségben tudsz segíteni? Nem akarok ismét mellé lőni!
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
kisza25
félisten
-
VGYke
addikt
Sziasztok! Nem tudom jó helyen kérdezek-e, ha nem, kérlek küldjetek megfelelő helyre...
A családban van 2db öregecske VW Bora 1.6 benzines.
Egyiknél mint ha meghalt volna a vezető melletti ajtó mikrokapcsolója (vagy ki tudja mi), nem érzékeli az ajtó nyitást. Azon túl, hogy nem sípol bekapcsolva felejtett lámpáknál kiszálásnál egy dolog, de tréfált már meg a távirányítós zár úgy hogy kinyitottam, betettem a kulcsot, bezártam az ajtót, a zár meg bezárta az autót a benne lévő kulccsal.
Lakhelyemen szerények a javítási lehetőségek, kb. mindenütt azt mondták hogy mikrokapcsolót nem cserélnek, csak komplett zárat. A zár gyári kb 60eFt, a kínai 12eFt körül, de a kínaira semmiféle garancia nincs hogy nem sz*rik be!
Szerintetek? Erre a problémára tud valaki jobb megoldást?A másik Bora elektronikája szintén beteg. Ott az ajtó mikrokapcsoló működik (világít az ajtó élén lévő piros lámpa ha kinyitom), viszont bekapcsolt lámpáknál, ha kiveszem a sluszkulcsot és kiszállok az autóból nincs hangjelzés, ami figyelmeztetne a bekapcsolva felejtett lámpákra. Merült már le emiatt az akku. Erre egy szerelő azt mondta ez kumpjuter hiba, ő nem nyúl bele...
Szóval erről is szeretnék tanácsokat meghallgatni.
Minden segítséget nagyon köszönök![ Szerkesztve ]
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
i-sti
senior tag
válasz bitpork #96673 üzenetére
Tegnap a dácsia sem akart indulni a Hyundai szalon elől.
5. kulcsra volt hajlandó a benzinpumpát bekapcsolni.
Így sugallt, hogy "te hálatlan ** ennyi éven át nem hagytalak cserben és te most leakarsz cserélni, nem baj megmutatom én neked ".
Éget a pofám a szalon udvaránNovum Forum Siculorum
-
Bögre
aktív tag
Egy kis update a Jetta központi záras történethez. Duett nem vállalta, mondván macerás hozzáférni és egybe van építve a zárszerkezettel az elektronika. Elvittem hát a Duna Autóba, ahol átadáskor épp a jobb hátsó ajtó sem zárt, amiről eddig nem tudtam. A munkafelvevő még bíztatott, ha csak az átvezető kábelnek van baja, az viszonylag olcsón javítható, de mondta, hogy megnézik és jeleznek. Természetesen nem javítható olcsón, mindkét ajtózárat cserélni kell, amire aptam is egy baráti br. 125eFt -os ajánlatot. Mindenki döntse el maga, hogy ez mennyire normális egy 4 éves autónál, én azt hiszem hamarosan visszatérek a japán autókhoz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #96663 üzenetére
Pályán mennyire zajos (a Bömihez képest)?
-
MurdR
veterán
válasz molnarpeter #96653 üzenetére
Csak még nincs kifizetve
Jó befektetés az az autó. Mondjuk ha lenne felesleges pénzem akkor 123-asokat vennék felújításra, azok nagyon kezdenek kikopni.
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #96653 üzenetére
nagyon remélem, hogy már nem baszik ki vele az az autó meg a karmája. megérdemli végre, hogy nyugodt élete legyen kicsit, van nála otthon elég szerelnivaló így is honda ss50, a nessy-n is van még mit csinálni, ja meg van egy alfája is
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #96643 üzenetére
A rendes 4wd hajtás ára... Egy haldexesnek sokkal kisebb a vesztesége (már amikor működik), cserébe sokkal butább is. Mérlegelni kell kinek mi a fontos.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Magnum_ #96641 üzenetére
Jó fogyi a 6,77. (a villanyos kilométeredet nem számoltam, mert az csalás )
@ (#96650) rbalint88: Opel 1.9 CDTI 4000-nél tilt 6-ban, nekem kiszedték, így forgott el kb. 4500-ig. Viszont a Saaba vmi hülye beletette, annak elvileg nem kellett volna tiltania, aztán mégis. Az óra szerinti ( ) 240 legyen már elég.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
kisza25
félisten
-
klambi
addikt
válasz bozont #96642 üzenetére
Nekem 2005 1.6 HDI volt, még meg is van (baromira szerettem). Ilyesmi elektromos gondom volt nekem is. Néha rántott 1-1 magasabb sebessénél aztán egyszer a soroksárin elkezdtek a mutatót körbejárni majd le is állt. ok 1 perc ima meg anyázás, szépen elindult. Aztán egy jó autó villanyász megtalálta mi volt vele a gond. Nem tudom merre jársz, de ha tennél egy próbát akkot elmondom melyik műhely volt ez.
[ Szerkesztve ]
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
-
bozont
veterán
válasz molnarpeter #96634 üzenetére
Nekem papír nem kell, csak hogy rendben legyen, a korához képest. Eladva nem most lesz (szüleimé, csak amíg nekem nem volt saját én is használtam, meg én tartom karban).
(#96639) klambi
2003-as, 2.0 HDI
Néha magas fordulatnál beesnek az órák és elmegy minden világítás néhány másodpercre. Mondák próbálkozzak műszerfalcserével, de azért lutrira nem esnék a dolognak.
Mióta kicserélték a kuplung bowdent, valami nem okés. Azóta egyszerűen nem lehet szépen váltani, durván bebólint. Ráadásul nem is húz úgy 1800-2000-es fordulattól mint előtte, viszont 2800-nál meg ránt egy nagyot és megindul.
Meg fékbetétet, tárcsát is cserélni kell. Amit legutóbb feltettek (nem tudom milyen, azt nem én intéztem) 3-4e km után felhullámosodott. Felszabályozták, de kb 2e után szintén (bár az már várható volt). Nem tudom milyet lenne érdemes venni. Egyelőre a Zimermann-t néztem, azt többen is ajánlották.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Az Ampera jobban megy autopalyan, mint gondoltam (besegit a villany), jobnan autoztam, mint a Jettaval.
De!!!!
140-rol padlo, tok jol huz, 166,167,168
..169.. es ENNYI! LETILTOTT A G@CIBE!!! Nem tudtam, hogy 169-nel leszabalyoz
Azert egy 180-190 lehetne.Focvisnak fogyasztas info: [link]
Ez egy NAGYON jo fogyasztas. 2 szemely, csomagok, futes es nem 110el jottem. Ja, es 1700kg.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
gzbotii
nagyúr
Nekem február 3.-an járt le a műszaki, akkor tudtam meg, hogy már csak egy évre jár. Ha így tudom, még decemberben elintézem és akkor kapom két évre
Mondjuk csont nélkül átment az enyém is.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #96634 üzenetére
Én két kwikfites lapot is kaptam az autóhoz.
-
#47205632
törölt tag
Földút, mert állattartásban dolgozott és középen a két keréknyom között a gaz mindig magas volt. Ezek a Swiftek nem oda valóak elég hamar leamortizálódott, egy Lada Samara volt előtte, az sokkal jobban bírta, annyira hogy most is megvan neki de már csak vésztartalékra. Csak az állandó 1-es, 2-es araszolgatás miatt a fogyasztás valami hajmeresztő volt azért lett lecserélve. Aztán közben elment máshova dolgozni szóval érdektelenné vált.
Egy helyi fiatal kocsmaarc vette meg tőle, pár hónap múlva már az első kerékjáratok ki voltak flexszelve és valami terepgumi volt rátéve, fél év után nem láttuk már a kocsit, kiderült, hogy beleszállt vele egy betonoszlopos szőlőültetvénybe. Vidéken így megy. -
Qru
MODERÁTOR
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #96621 üzenetére
Nekem meg elég sok, azért írtam. 😎
-
#47205632
törölt tag
válasz BigBlackDog #96618 üzenetére
A kapillárisok épek és nem látni korrodáltnak, az jó. A lamellák elég szarok, de az csak a hűtőteljesítményt befolyásolja. Viszont a kocsikat elég széles hőmérsékleti tartományra tervezik és oda is max terhelés mellett, így a radiátor jellemzően eléggé túlméretezett az itthoni használathoz. Anyám régi Swiftje így nézett ki, a kocsi semmit nem reagált rá.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #96618 üzenetére
Nincs ennek semmi baja igazából akkor. Csak a lamellák vannak elhajolva (pályán sokat használt autókra jellemző). Lyukasnak nem lyukas és amíg nem melegíti el a vizet a lecsökkent hőátadó felület miatt addig hagyhatod így ahogy van.
mod:
tboldi: A keréken mért 245 Le-s érték nagyon gatya.
Focvis:
Az M1-es autópályán mindkét irányában, naponta burkolatjavítást végeznek. Zsámbék és Tatabánya között a külső sávban kialakult burkolathibák miatt több helyen is 80 km/h-s sebességkorlátozást vezettek be.
Az M1-es autópályán Hegyeshalom felé, Bicske és Tatabánya között három hosszabb szakaszon korlátozták a forgalmat. A 39-es és a 42-es km között, a 44-es és a 48-as km között, az 50-es és az 52-es km között a belső sávba terelik a járműveket.
Az ellenkező, Budapest felé vezető oldalon a 42-es és a 39-es km között ugyancsak a külső sávot kerítették el a járművek elől. A 36-os és a 35-ös km között a kapaszkodó sáv nem járható, mellette két sáv autózható. - [link][ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz MunezXBK #96619 üzenetére
Na most akkor csak én vagyok vészmadár, de nem egy helyen látok elektromos csatlakozókat "szabadon". Bár lehet, hogy vízzáró csatlakozók, de annyira nem érzem fontosnak, hogy kockáztassak. Persze, pályázás közben is kap vizet rendesen, de direktbe a magasnyomású vízsugarat veszélyesebbnek érzem. És persze mindezt úgy mondom, hogy nulla a tapasztalatom ilyen téren.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #96618 üzenetére
Dieselt motort nyugodtan moshatod, benzines motort csak járatva.
-
BigBlackDog
veterán
Kihasználva a napos péntek délutánt sikerült kicsit rendbe tennünk a motorteret (koszradír, ecset, nedves rongy). Nem tökéletes, de a nagyja lejött. Mentségére szolgáljon, hogy 180e kilométer után néz ki így. Majd melegebb időben még tökéletesítem (mosni nem fogom, félünk mindketten a motorral a víztől).
Illetve korábban még érdeklődtem a hűtő cseréjével kapcsolatban. Elvileg nem kell csesztetni, amíg jó. Vízfogyást nem vettem észre, szivárgást nem látok. Hőmérsékletek is rendben vannak. Csak így néz ki az első hűtőradi alsó egy negyede-egy harmada. Akkor ne akarjam cseréltetni, ha rendben működik?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Emberek!
Milyen mostanában az M1, szét van túrva, sávlezárva, dugózva?
Holnap shopping-túra; lelkileg szeretnék felkészülni. -
i-sti
senior tag
válasz #47205632 #96607 üzenetére
"volt már szó éves műszakikról"
Romániában tavaly augusztos óta életben van.
12 évnél régebbi autóra csak 1 évre adják meg.
És a hatóság is nagyon ráállt a műszaki állomásokra.
Saját bőrömön tapasztaltam.
Sikeresen levizsgázott az Audi, csont-nélkül, már ki is fizettem, előttem szólónak üzenem, hogy én kaptam számlát is átszámítva 6.600 ft, majd begurul egy fehér Logános csóka, közli hogy ki és mit akar.
Majd közli, hogy a vizsga semmisnek van tekintve mert ellenőrzés alá kell vetnie a gépeket és a mérnököket.
Megkért, hogy álljak vissza az állomás elejére mert mindent elölről kell kezdenie.
Hát nagyon örültem, hogy újra kínozni fogják a szegény Aut.
Másodszorra is simán átment.Edit:
Hasonló jelenetet kapott lencsevégre egy helybéli sofőr.
Ledudálja az úton levő "gyerekeket", hogy vigyázzanak erre beintenek neki.
[link][ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
#47205632
törölt tag
Délután jövök haza, két gyalogos a járda helyett az út szélén megy, egymással jól láthatóan dumál valami nagyon fontosról, majd level5 autonóm üzemmódban le is tér a zebrára körbenézés nélkül, számítottam is rá azért lassítottam. Rádudáltam, erre elkezd integetni és még neki áll feljebb. Nem otthon van basszus, hanem közlekedik ő is...
-
nagyúr
válasz kisza25 #96606 üzenetére
Amit néztem, lehet hogy nem. Az enyémben ST-line ülés van, kicsit formázott, a Kugában meg sima alapnak tűnt. Beültem az RS-be, széltében az sem lenne vészes, de elég passzentos, néhol kemény. A Mustang is jó volt, de az nekem már bunkerszerű. A kugában bejött a fel-ülök dolog. Öregszem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bitpork
nagyúr
válasz #47205632 #96607 üzenetére
Ez így van. Én is csak azért vagyok merő ideg, mert az autós egy generális fejőstehénnek van itthon kezelve. Csak adóztatják agyba főbe, de szolgáltatás nulla. Mit kapunk pl az üzemanyagár felét kitevő jövedéki és egyéb adókért? Egy akkóra lúfaßt, hogy még az animal-szex kedvelőknek is könnybe lábad a szeme. És erre megint adót fognak emelni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
#47205632
törölt tag
válasz bitpork #96597 üzenetére
Én csak a "problémamegoldástól" tartok amit idehaza képesek lennének megcsinálni rá. Ebből is jól érződik a megszokott metódus:
-feltételezett probléma
-valaki beböfög valamit, sokszorozódik
-megoldás: adó, adó, adó
-végeredmény: ugyanaz a kocsi fog előtted bűzölögni, ugyanannyi fog bejönni külföldről, csak a csóró tulaja picit még csóróbb lesz és az így beszedett pénz eltűnik az éterbenEz a gond, hogy itt megoldás nincs, minden marad ugyanúgy, csak adó legyen mert az "megoldja".
Ehhez képest a műszakin még mindig átmennek rozsdahalmok, a rendőr nem rúgja fel a kormoló autóst, esze ágában sincs félreállítani...Már csak azért is zavar, mert én mint euro3-as benzines ugyanúgy kapnék a fejemre az adóból természetesen. Bár remélhetőleg ezek is csak szavak maradnak, ahogy általában lenni szokott, volt már szó éves műszakikról, terület alapú rendszámokról, kismotor rendszámokról, jogosítványszerzés nehezítésről, de ezek szerencsére/nem szerencsére, de inkább szerencsére csak szavak maradtak és eltűntek a semmibe, nagy eséllyel ez az adóvariálás is így jár.
Bár egyébként van benne jogosultság, hogy miért a fiatalabb kocsira kell többet fizetni (az öregebb autót viszont csórók veszik, "adókedvezmény?"...), de itthon ha valamihez hozzányúlnak az jellemzően csak szarabb lesz, inkább ne nyúljanak hozzá. Vagy ha hozzányúlnak akkor olyat ültessenek az asztalhoz aki megérett is rá értelmileg...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Jártam a Fordnál ma olaj és szűrőcserén, cakkpakk 23ezer volt mindennel együtt 1 óra alatt, addig seggpróbáztam a többi benti vasat. (Kuga és Edge bejön, meg az új Fiesta is zsír, és hatalmas) Szavam se lehet, telefonon többeket mondtak.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz szilva01 #96600 üzenetére
Nagymamalatogatas lesz, szoval nem kell etterem. Majd csak burekert megyunk el.
De szerintem ma Tompa felol tamadunk, Roszkenel mar 1 orat ir a police.hu. Haza meg marad a roszkei palyas atkelo, ott legalabb halad a sor, ha lassan is. Tompanal, meg a roszkei kozutinal tul sokszor szivtam mar meg istenesen.
-
klambi
addikt
Na ha sárdobálás akkor sry de ki kell adnom magamból...
Pár hónapja vettem a kocsit, mentem vele kb 1500km-t hátha látok/érzek rajta olyat amit eddig nem. Elvittem ismerőshöz olajcserére és kisebb átnézésre, felemelete alánéztünk stb stb pár dolgot megjegyeztünk, majd olaj és a szokásos hozzávalók cseréje. Ok.
Úgy voltam vele, (pedig óva intettek sokszor) hogy elmegyek egy citroenhez és átnéztetem valamint amiket még tapasztaltam megcsináltatom.
Citroen szakszerv. Budán, 1es vili végállomás. Innen azonosítható.
12-re kaptam időpontot, bemntem, felsoroltam a dolgokat.
- Weboldalon láttam 150pontos átvizsgálást, állapotfelmérést, benevezek rá, nem rég lett magyar állampolgár csak látnak rajta valamit.
- Robot váltós, arra panszkodtam, hogy hidegen kicsit ügyetlen néha ránt 1-1x, melegen ritkán erős gázadásnál.
- Jeleztem, hogy a hátső lökhárítóm egy icipicit lóg, kézzel vissza lehet illeszteni, gondolom felfogató patentok.még 1-2 apróságot felsoroltam, majd jöttek a kérdések. hány km van benne, stb stb.
Rendebn majd értesítjük, hogy a kolega mit lát. (Erre emlékszem szó szerint ezt mondta.)
Este fél 7 kor csörög a telefon, hív a szerelő, hogy kész van az autó, holnap tudok értejönni.
Csodálkoztam, hogy talán átvizsgálja és felhív, hogy miket csinálnának rajta de nem,
Elkezdi részletezni, hogy hát az autóban több km volt és visszatekerte. Oké ezen nem lepődtem még az autó életkora és a futott km alapján én számoltam ezzel, (2013-as 2üléses C4 ben 76e km... ugyan ugyan, én megyek egy évben 15-25 között...). Nagyjából annyi van benne amivel kalkuláltam, igazából állapota jó. sérülésmentes.
Kérdezem, hogy akkor a váltó? Igen igen, megnézte a tárcsát kicsit kopott de nem kell cserélni.
Oké ember de egy robotváltóról beszélünk nem csak a tárcsánál lehet a csúszás oka, valamint utánakérdeztem másik citroennél, ahol jött a válasz: igen tudunk ilyenről, újra be kell állítani, valamin szoftver frissítés és oké.
Jooohh... következő, lökhárító? válasz: "Uram ezek műanyagból vannak, kis behatás érhette."Kb ilyen volt még a beszélgetésünk 5 percig, majd közölte, hogy 98e lesz a számla .
Másnap amikor bementem és végignéztem a számlán volt pár finoman felszámolt dolog amit nem kértem...Konkrétan olyajat cseréltek benne amikor nem kértem kb 3e km volt abban a olajban.
A 150 pontos extra átvizsgálás mellett csináltak egy "időszakos átvizsgálást" amit nem kértem, ééés drágább mint a 150 pontos extra átvizsgálás. Jelzem ez az időszakos átvizsgálás valahol megtaláltam hogy kevess 50 pontos. Ne akarják már bemesélni, hogy a nagy átvizsgálás az nem fedi le ezt....
Oké, ablakomsó meg féktisztító egész flakon felszámolva, ezzz mindenhol így megy.A poént meg 2 nap múlva vettem észre, amikor töltök a szélvédőmosó tartályba, hogy a fedele az nincs meg, de ráraktak egy fehér kupakot! Valamelyik spray kupak,(lehet a féktisztító hamár megvettem) eeezzzzz mondom szinvonal! Ha érdekel van képem, elkap a röhögés! ja 350ft-ért láttam másikat.
A 150 pontos átvizsgálásról még annyit, hogy egy vicc. Most vettem rá első két táli gumit a hátsók most lettek 3 évesek, ráírták, hogy 90-90% os az első és a hátsó is...
A küszöbön nem viccelek kb 1mm-es kőfelverődést bezzeg bekakrikázta mint sérüést, ott keresgettem a garázsban a saras küszöbön, hogy na hol is van.
Ja igen, a felsorolt pontok közüla 150ből párat nem is néztek meg.Egy szó mint 100 baromira nem ajánlom senkinek, ilyen gyorsan még nem buktam 100e Ft-ot. Konkrétan amit kértem azt nem csinálták meg.
Véégre kiadtam magamból
Bocsánat ha elírtam valamit, angol laptopon írom.
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Opel topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- TP-Link WR1043ND router
- Gitáros topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- ZIDOO médialejátszók
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest