- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Yt alert, futómű próbák a 70-80években (citroen vs többiek)
[link] -
Petyyyyy
addikt
válasz
macilaci78 #268188 üzenetére
Teljesen jó.
-
válasz
molnarpeter #268195 üzenetére
Én is használom, és jellemzően jó, és érthető szokott lenni. Csak mivel autós is kicsit a téma, meg a hardveraprón találtam, és szerintem még vicces is, gondoltam betűzöm ide.
-
molnarpeter
nagyúr
-
"please check your pedal size before buying"És a fordítás (by lens, vélhetően)
Vásárlás előtt szívja meg a pedál atasát!
Kész.. végem...A régi híres szlogen jut eszembe:
"Ne verje ki, ne rázza ki, Marikával szívassa ki"
(fiatalabbaknak: porszívó reklám a kommunizmus régi időszakából) -
Integrale
veterán
válasz
macilaci78 #268188 üzenetére
Valahogy ez tényleg így van.
Ha lemosom, akkor:
-délután esik
-másnap esik
-gyorsan beállítóm a céges mélygarázsba, ilyenkor nem esik napokig, amint elhagyja az első tengely a küszöböt, esik.
-útmosó autó pont jön szembe, és telibeveri
-"beállított" ablakmosós XY előttem az én szélvédőmet mossa a sajátja helyett -
radi8tor
MODERÁTOR
Csaxólok:
A Gumball Rally szuperautóiból és szupersztárokból álló csapata június 15-én, délután 16 órától folyamatosan érkezik Budapestre, az Ybl Miklós térre (Várkert bazár).
-
Teasüti
nagyúr
válasz
MC Pite #268125 üzenetére
Szóval nem hiteltelen, hogy azt mondom, csak akkora autóra célozzon az ember, amekkora tényleg kell, mert ekkora kellett, családban és ismerősök is többször mondták hogy vegyél Grand ilyet meg Grand olyat, nagy egyterűt, nagy suv-ot, stb. Akar a tököm sokat költeni üzamanyagra, alkatrészre, meg nem szeretem ha a méret a vezethetőség rovására megy. Ezerszer inkább rakok fel évente 2× boxot a tetőre, minthogy mindig a nagyobb tengelytávú, billegő farú telefonfülkét terelgessek, aminek a nagyobb terhelhetőség miatt olyan rugói vannak, mint a személyszállító vonatkocsiknak. Vagy suv-ként ezt még megfejelik emeléssel és kőnehéz kerékkel és szar hangolással is esetleg. No way.
Friss Cactus tulajként mosolyogva bólogattam olvasás közben.
Citroen "Hydro Cushion" meg lágyan elringat az úton. Meg valahogy a fekvőrendőr se zavar már annyira, mint korábban. -
tboldi
nagyúr
válasz
MC Pite #268179 üzenetére
Big block, a marketing anyagban 1.4 i-DSI, amúgy L13A1, 1339 ccm, 83 póni @5700, 119 nyúlmókus @2800.
Igen, ez még a jobbik fajta, csak úgy általában véve harmatos.
szerk.: A small block, azaz az 1.2 i-DSI egészen pontosan 1246 ccm , úgyhogy ezt helyesen kerekítették.
-
MC Pite
veterán
válasz
tboldi #268170 üzenetére
A tied a small vagy a big 1.3as? Azok nem is annyira magasra hangoltak még, sőt, a nagyobbik 1.3as jó helyre.
Qru: A másik yoda írta, de elfér
Basszeg, a tesco parkolóba menjen a mobil NKH állomás, és eleve intsen ki mindenki aki 60 decibel feletti nyikorgó hanggal kanyarog az rohadtul nem tapadó/matuzsálem gumiján... -
gooool
őstag
válasz
kisza25 #268174 üzenetére
Ugyanígy jártam a szép, új Astrámmal...leraktam az udvaron a parkolóhelyemre, ami egy kisebb fa tövében van, tök jó, mert árnyékot ad. Erre reggel megyek le és a szélvédő telibe van f...sva.
De nem tudom mi lehetett, mert a mosóban a kefe nyelével tudtam lekaparni az üvegről, úgy rá volt gyógyulva.
-
tboldi
nagyúr
Alfa update: két stabpálcát kell még a megbeszélteken kívül cserélni, valamint a klímának az a baja, hogy egyetlen egy cső szét van durranva. Most várják ezeket a további alkatrészeket.
-
MC Pite
veterán
válasz
Peter.70 #268159 üzenetére
1,35t (jé, nehezebb mint a bálnám) 130 lóval, azért nem gondolnám katasztrófának (mégha japánosan a sztratoszférában is érhető el, 6600on, és 155nyúlmókus 4600on).
Amúgy komolyan, a japánok/ázsiaiak tényleg ezt a karaktert szeretik
, hogy sehol nem érezni hogy húz? Most köpködhettek, de aki érti az érti mire gondolok, aki nem, annak mindegy hány karakterben írom le - európaiak 1-2 ezressel lentebbre hangolják a nyomatékmaximumot szívóknál, és szerintem/sokak szerint kellemesebb az a karakter.Petyyyyy: Ezért nem takarítom sokat, ezt már sokszor beszoptam
.
Meg előző melóhelyen 6000ért volt fullos külső belső takarítás, ami jobb volt mint amit én valaha is tudtam. -
Petyyyyy
addikt
Hétvégén megmostam a gépet rendesen, zsírtalanítás, waxolás, bőrtisztítás, mindenlóf.sz és sárm - hétfőn este amint letettem a garázsban, esni kezdett. De annyira, hogy pár tíz km távolságban (Kéty) tudjuk mennyi esett, illetve itthon is patakban ömlött az utszán-árkon-bokron a víz és sár.
Minél kif.százottabb a gép, annál nagyobb lesz az eső. Egyszerű egyenes arányosság.
Ma reggeli hazatérést sikerült (volna) abszolválni egy kriminális 7.9-cel, de itthon a faluban meg kellett állni az út közepén pofázni 10 percet, így 8.1 lett.
Csak tegnap este áztam meg a városban a hat körüli szitálásban.
Vissza a stúdióba...
-
válasz
MC Pite #268125 üzenetére
én nem gondolom batárnak, rövidebb pl. az austral mint a 8-as golf kombi, de persze szélesebb, ez tény
kis kis cossoverekkel tényleg az a baj, hogy kicsik. pug 2008-ast használok néha a sharenow-on belül, kicsi. egy frv áll az utcában, az is kicsi. inkább a 3008, x1 méretkategória ami nekem kell, az meg pont az austral
-
válasz
MC Pite #268135 üzenetére
Hehe
Hát ja a buszlimuzin mint a kategória a legjobb helykihasználású (Picassot még csak kívülről láttam az nyilván egy táncterem az scrosshoz képest) A jazz meg szerintem az. Feleségem 2018-as jazzében pl szerintem mérethez képest döbbenetes a hátsó lábtér. Scrosst én szerettem, de ugye csak elől ültem (és a csomagtér is ok volt). Szóval biztos van jobb külső méret/belső hely arányú autó, de az nem a Chr vagy a Corolla Cross az biztos. Az eggyel ezelőtti HRV tényleg nagyon tágas kis SUV, sajna az scross vételekor már kellett az automata és az 1.4t+aisin 6-os hagyományos automata szimpatikusabb volt mint az 1.5 szivó + cvt (akkor még nem volt belőle turbós). És nyilván drágább is lett volna. De 10 évvel fiatalabban nem fájós talppal a HRV simán nyert volna.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #268153 üzenetére
Pontosan, ezért nem ajánlgatom már én sem, mert bár zseniális autó, de azt a pénzt adott esetben jobban is el lehet költeni.
MC Pite: Na, a végére értem, de csak egy felmutatott hüvelykujjal tudok hozzászólni.
👍
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #268147 üzenetére
Attól még szeretem, csak az áruk... Már akkor is túl voltak árazva, amikor hozzám került a piros, de az utóbbi években még tovább nőtt ez a jelenség. Ezért is kezdtünk el másféléket nézni anyumnak '21-ben, talán emlékszel, a C1/107/Aygo trió vagy a Peugeot 1007 is felmerült.
MC Pite: Majd a te hsz-eidre is reagálok, csak egyszerre ez túl sok.
-
MC Pite
veterán
Tudom, de hasonlítsd össze a 2022-est a korábbival. Egyik egy crossovernek álcázott kisegyterű, nagyon kellemes. A másik nagyfiúnak akar látszani, és sokat elvesznek az akksik bővítésnél. Padlómagasság, stb adatokért ott az ridc/adac. Szóval még mindig jó helyen áll a többiekhez képest, de elődeihez képest sajna itt sem fényes a helyzet, divat diktál.
Szerk: Amúgy húgomnak is Jazzt ajánlottam, most az van neki (bár csakazértse ezt akart ha én ezt mondom elsőre).
-
tboldi
nagyúr
Én is kedvelem a japánokat, habár nem mindet, a Toyotánál vagy a Nissannál csak a nem kommersz, illetve a belpiacos típusokban látok fantáziát, de pl. a Suzuki esetében a magyar gyártású WagonR-ért is tudok rajongani.
De egyéb japán dolgokat is szeretek, Nintendo, Casio, Technics...Az olaszozás meg viszonylag újkeletű nálam, ami igazából nem is a Lanciával indult, hanem egy Ducati Monster 821 tesztmotorral, csak az Ypsilonnal tudtam először megélni rendesen.
-
MC Pite
veterán
válasz
tboldi #268141 üzenetére
Amúgy mind a bolt, mind a szerelők lévén, mind a családból volt elég tapasztalat ezekkel is. Nem városi legendákat hallgattunk
hüly...laikusoktól, hanem használtuk, javítottunk mindenfélét, azoknak adtunk alkatrészeket akik javítanak.És igen, akkoriban aki beült egy plüss 1.8 XP-ba, hangár C8ba, panoráma ültetett egyterű 308SW-be, nem volt nehéz rákapnia
. De azóta már kb 400k km-t vezettem mindenféle autóval, és sokat szeretek, meg párat utálok (szia fapados kettes fóka és kettes kula).
Meg nyilván, mindenkinél vannak olyan dolgok/látásmód amik jobban bejönnek egyes gyártóktól mint a másiktól; ha nem így lenne, egyféle autó lenne mindenkinek.
-
MC Pite
veterán
válasz
szabonagyur #268138 üzenetére
Én ugyanúgy szeretem a HRV-t is, csak arra azt mondjátok almát körtével
Arról meg nem tehetek, hogy a suzukinak csak kettes alával megy az autótervezés, és csak kisautó alapokra. Arról sem, hogy a franciák jók szoktak lenni a családi autók, praktikum, bővíthetőség terén (meg a Honda is régebben).
De igen, a PSA autóit jellemzően szeretem - szinte minden márkánál van olyan ami kéne, meg PSA-nál is vannak olyanok ami nem kéne.
Uccsó előtti HRV, 2-3 évig ez állt nálam első helyen: [link]
Utódja nem rossz, bár nem az akkuk miatt kevésbé nagy durranás a bővíthetőség és tovább emelték(~2cm)/növelték a kerékméretet.
[vezes] , mert a tc-n katasztrófálisak a képek, ill adactboldi: Jaja. XP erős ajánlat volt, és azt tudta amit kell, olcsón tágas, megbízható. Nejemnek néztünk Note-ot, Splash állt nálam az első helyen TPCA törpéket, Jazzt (drága volt). Majd benyögte pár heti keresgélés után hogy neki a C3 tetszik, amit én addig kizártam, mert azt hittem a 206os testvére, de szerencsére nem. A 208at én mutattam neki, de korának egyik legjobb kisautója, nem volt nehéz kiválasztani (kia/hyundai seggpróbáig első helyen volt).
Magamnak mindent is néztem mikor a Meganet vettem, szintén kia/hyundai volt erős versenyző még. Renault nem a szívem csücske, a M3 jó autó, de vannak benne renaultos faszságok (én a vw-hez hasonlítom leginkább hasonló gondolkosás/elbaszások akadnak bennük, miközben a psa műszakilag letisztázta a dolgokat és elment mellettük bizonyos dolgokban a családi autók technikai szintjén).
Most az Auris TS fl már elindulás előtt is lebeszélt magáról, de vezetve még sokkal rosszabb volt, egy gagyi autó, amihez képest a M3 prémium. C4P/ST meg régóta tetszett, újonnan az i30 és a Jogger voltak versenyben, használtban meg végül megint a 308SW/C4P maradtak bent.
Ez a kategória jól megy nekik, vagy jól ment, mert sajna ami ezekben tetszik, az utódokból a nagyja hiányzik. Nem én mondom, minden teszt ezt mondja, aki nem hiszi, mutasson ellenpéldát.Meg újonnan is gondoltak ilyeneket róluk
. És ne feledjük 2014ben mekkora durranás volt az i3 és a Model S!
E COTY 2014
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #268138 üzenetére
Nálunk 3 teljesen különböző autó van, és nem sűrűn vettünk még egymás után ugyanolyanokat*, Pite meg a Renault-t leszámítva mindig ugyanabból a konszernből válogat.
*Volt 2 db 343-as és 1 db 345-ös Volvónk, de csak a ritkaság és az alkatrészellátás miatt (+ egy nyuszi miatt is), előttük 120-as Skoda, utánuk a WagonR jött. Illetve még a Lanciára és az Alfára lehet rásütni, hogy "egyformán" Fiatok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #268138 üzenetére
Ez igaz.
-
tboldi
nagyúr
Tehát akkor 156k lenne a kedvességed nélkül. Egész óccó, ott nincs a nyugatló hanyat okozta prémium.
-
MC Pite
veterán
válasz
Tom1939 #268129 üzenetére
"Előtte scrossom volt (ami különben szerintem tök jó ebben a belső külső méret arányban)"
Ültél te már Xsara Picassoban?
XP - S Cross szé/ma/ho/teng.táv (cm): 175-178 / 163-158 / 427-430 / 276 - 260De ha nem vagyok genya, akkor ott a 2008 mint hasonló korú/generációs/árú és jellegű jármű. Abba direkt nem megyek bele, hogy egyéb téren mekkorák a különbségek, mert párezer karaktert el lehetne sütni, és a topik nagyját nem hiszem, hogy érdekli.
Szélvédő, i cockpit, üléshelyzet, műszerfal, középkonzol elhelyezkedése alapján elől simán tágasabb(nak érződik), hátul is picit, hátrébb meg végképp nyílik az olló.Szóval szerintem nem (olyan) pazarló a hellyel az S-Cross (mint a CHR), de a jó helykihasználás messze nem ilyen.
HRV vagy egyéb nyalánkságot azért nem rakom mellé, mert az drágább volt. De Captur, C3 AC/Crossland is mellé rakható (2008al közös alapok), Stonic, Kamiq, anno a Rapid Spaceback, stb szintén legalább ilyen jó. -
tboldi
nagyúr
Ahogy én sem. Mondjuk szingli csávóként még a MiTo 4 métere és 270 literes csomitartója is túlzás nekem, ha úgy vesszük, egy Smart is elegendő lehetne akár.
.......................Amúgy már 3,5 órája dolgoznak rajta, vagyis a becsült munkaórák kb. felénél járnak, és még nem hívtak, hogy gebasz van, úgyhogy bizakodó vagyok.
-
válasz
MC Pite #268125 üzenetére
Igazából arra akartam kihegyezni hogy az azonos toyotából mindig egy jóval szűkebb lexus lesz. A Chr kapcsán teljesen egyetértek. Igazából a Corolla Crossnál is, ahhoz képest hogy majd oly széles és csak 15 centivel rövidebb durván kisebb hely van benne mint a Rav4-ben.
Rav4 kapcsán annyiban tudok nyilatkozni hogy szerintem jó tágas (de 4. generációban nem ültem), és nem akartam én eleve ekkora autót venni, de külső/belső méret arányban én messze ezt éreztem legjobbnak (avagy nagy hodály de legalább nagy belső térrel). Meg tetszett is drabális stílusa. Előtte scrossom volt (ami különben szerintem tök jó ebben a belső külső méret arányban) és a corollát pl. egyértelműen szűknek éreztem utastérben hozzá képest.
-
MC Pite
veterán
válasz
bandus #268111 üzenetére
Sejtem a választ, de azért megkérdezem: Kellenek ekkora batárok?
Az én mentségem a gyerek és a bringasport [link] (2-3 bringával szoktunk útra kelni, amit bentre szoktam rakni) a nagy autóra.
Korábban sokat jártunk túrázni és bringázni, meg sokat kellett cuccolnom, azért is voltak azok, amik:2007-2012 XP 1.8 16V
2012-2019 XP 1.6 16V @117LE
2019-2023 Megane Grandtour 1.6 16V @124LE
És bálnácska, 2023- C4 SpaceTourer 1.2 Puretech
Szóval nem hiteltelen, hogy azt mondom, csak akkora autóra célozzon az ember, amekkora tényleg kell, mert ekkora kellett, családban és ismerősök is többször mondták hogy vegyél Grand ilyet meg Grand olyat, nagy egyterűt, nagy suv-ot, stb. Akar a tököm sokat költeni üzamanyagra, alkatrészre, meg nem szeretem ha a méret a vezethetőség rovására megy. Ezerszer inkább rakok fel évente 2× boxot a tetőre, minthogy mindig a nagyobb tengelytávú, billegő farú telefonfülkét terelgessek, aminek a nagyobb terhelhetőség miatt olyan rugói vannak, mint a személyszállító vonatkocsiknak. Vagy suv-ként ezt még megfejelik emeléssel és kőnehéz kerékkel és szar hangolással is esetleg. No way.
Bár tudom, ott van a tetszik paraméter is, meg egyebek. De pl a kis crossoverek is lazán hoznak kompakt méretet és kifinomultságot (Capturt vezettem, bizton állíthatom, de a hrv, csomi kivételével a c-hr, 2008, Niro is úgy vélem tudja). Attól eltekintve, hogy nem is feltétlen kell mindenkinek emeletes autó.
Tom1339: A toyota tágas manapság nem nagyon állja meg a helyét, corolla ok, corolla cross nem az, rav4 elődjéhez és psa-hoz képest (akik egyterűt álcáznak suvnak) nem az.
Pedig az előző rav4 és cr-v álcázott eygterűek voltak még szintén, de most a pluginhibridség miatt mind ezek, mind az európai/koreai kombik sima változatánál is megszüntették az ügyes bővíthetőséget, normális csomit.
Bár pl a C-HR-nél nem tudom mi volt az oka, mert abból nincs plugin, de konkrétan másfélszer akkora csomija van a 208asunknak telejs méretű pótkerékkel, mint a C-HR-nek szükségpótkerékkel. Értem, hogy multilink de azért nem a pöcsöm magasságában kellene hogy kezdődjön a padló, majd másfél arasz múlva már ott is a kalaptartó.
Elől a félpanoráma tető és icockpit miatt érződik nagyobbnak, hátul a több fény és üveg és kicsit több lábhely miatt, amúgy meg sokkal nagyobb autónak tűnik kívülről a toyota, gyakorlatilag kétszer annyiért vásárolt nagy autót a kis gyösszel összehasonlítva nagyon nem érződik hol a fenébe a kétszer annyi lóvé benne, beleértve a vezetést, megvalósításbéli finomságokat, jóságokat.#napifogyi: Hogy ontopik is legyek, pár napig nem szinkronizált a mycitroen, most végre megint megy, júniusi átlagom 4,9l/100km a 223km-re (május 5,3 1035km-re)
-
válasz
nandow #268118 üzenetére
Jazz crosstar meg 11,1. Szerintem a Lexus LBX olyan 13-tól indul majd lista áron. De Lexus ad mostanában engedményt, Hondától még engedményt nem igen láttam. Ha odáig jutunk nyilván megkérdezem, de azért ha van Lexus is a Jazz árából akkor azért az nehéz döntés. Főleg a hírekkel hogy a Honda csökkenteni akarja jelenlétét Európában.
szerk Qru: ok a hátsó lábteret értem, de valahogy ezt a jelenlegi CRV tudja nagy csomagtérrel, a gyakorlatilag ugyanakkora új ZRV meg csak pici csomagtérrel... Bár azt nem tudom hogy az új ZRV-nek nagyobb lesz e a lábtere mint a jelenlegi CRV-nek. Bár csodálkoznék ha sokkal nagyobb lenne (a jelenlegi CRV mint kasztni szerintem nagyon jó méretekben).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tom1939 #268116 üzenetére
Mert a tesztek/vevők nagyon rámentek a hátsó lábtér méretére amit a csomi kárára ment. Mondjuk az enyémnél cserébe, 2 felnőtt kényelmesen elfér hátul még hosszú távon is.
Viszont a hosszmotor is rontott a mérnökök a mozgástéren, illetve ugye nem is mély a csomi mert ott a hátsó difi meg a pótkerék is. Szóval a Jazz hiába sokkal kisebb sokkal nagyobb a csomija. -
6030D
addikt
Tegnap jött egy ismerős egy új 4 ajtós Corollával, csereautó. Olyan kicsi a csomagtérnyílása, hogy egy gérvágó fűrészt nem lehetett berakni. Pedig az nem a hűtőszekrény kategória. Szerintem a nagy méretű bevásárlószatyrot is csak döntve lehetne befűzni.
[link]
Valami sima benzines volt, automatával, országúton 8 literes fogyasztással.
Fel szokott itt jönni, hogy minek a kombi egész évre. Hát nem sírom vissza a sedan E11 Corollát pakolásnál soha. -
De ez kb japán mánia kezd lenni... Honda és Lexus is ezt csinálja. Lexus rádásul azonos alapon csinál ott kicsi belső teret és csomagteret ahol a toyota testvérmodell még tágas... Mondjuk ehhez még a Honda arányaiban is jó drága lett. Isten bizony megnézettem a feleségemmel ezt az új Lexus LBX mielőtt kapna egy új jazzt... Abban sem vagyok biztos hogy drágább lesz ahogy most a Lexus akciózik... Persze az új Jazzben is kisebb a csomagtér (ahogy a Lexus LBX is "csinált" 330 litert a yaris cross 390-éből...)
-
barnam_
nagyúr
Itthon autópályán nekem 150 tempomat, az GPS alapján 145. Biztos nem jön csekk
M7 déli part melletti szakaszán, ahol apestiek már nem járnaka madár se jár, néha 160-70, de szerintem erre a tempóra már csak a belső sáv jó, a szélső nagyon hepe-hupás. -
válasz
nandow #268109 üzenetére
Ha jól emlékszem az V. generációs Rav4 már kívül volt a kereten, és ha az lesz mint máshol az új CRV eszméletlenül drága lesz. Értsd jóval drágább mint a Rav4... De jön egy ZRV nevű SUV a HRV és a CRV közé ami alig kisebb mint a mostani CRV (az új CRV szépen nő, vagy 4,7 méter lesz ha jól emlékszem), ráadásul a 2.0 hibriddel. De közelmúlt jó honda szokása szerint pici csomagtérrel (380-320 között attól függ hol nézed ami azért vicces egy 4,57 méteres SUV-tól).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #268107 üzenetére
Eddig csak autopalyan kaptam. 2 falu kozott gyorsan menni nincs sok ertelme mert alig nyerek valamit, igy nem szoktam.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #268107 üzenetére
Errefelé is feltűnően sokat mérnek falusi helyszíneken. Pályán nem nagyon járok mostanában, de régen sem igazán találkoztam ott trafival igazából (illetve elég ritkán).
-
nandow
aktív tag
-
-
MrSealRD
veterán
válasz
bulikavagyok #268104 üzenetére
Annyira nem...elaltatják a gyanakvásod, aztán bumm...mire észreveszed már késő.
-
Szóval mérnek még, csak nagyon-nagyon ritkán. Ez megnyugtató.
Köszi mindenkinek!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bulikavagyok #268094 üzenetére
Palyakon valoban elegge leltak a meressel, en is ezt tapasztaltam. Sot nem csak ott autouton se mernek.
-
Szoszo94
őstag
válasz
bulikavagyok #268094 üzenetére
Míg jártam Kecskemétre legalább havi egyszer (februárig), addig sokszor láttam az M5-ön a pihenők kijáratánál traffit. M1 Győr - Hh közt viszont napi szinten kétszer járok, ott nem találkoztam vele eddig. Illetve havi egyszer M1-M0-M4 és akkor sem láttam eddig ezen az útvonalon.
M86-on pedig pár éve a felüljáróról mértek sokszor Szombathely mellett, viszont kéthavonta megyek arra és azt sem láttam már pár éve.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- Eladó 4 db Achilles Winter 101 téli gumi 225/40 R18 92V XL
- Midea klíma akciós áron beszereléssel együtt!
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- 100.000 ft -tól Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! ASUS ROG Strix G18
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged