Hirdetés
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Hiányzik a gamer érzés
- Mi történik egy netes csalás után?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- LDNIO A6140C 140W GaN Super Fast Desktop Charger
- Szólánc.
- E91 blog 2. rész
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
veterán
válasz -NoVa- #147796 üzenetére
Nekem gomba hiba is volt, ami klasszikus de mintha azt mondtad volna, hogy folyik is. Amikor nekem eltűnt az olaj az trükkös volt, mert csak akkor nyomta ki itt-ott, mikor autópályán tapostam. Pontosabban 100 km/h felett már pont elég volt. Közben hiába nézegettem, maga alá sem csinált, semmi, csak egyszerűen kétszer elfogyott belőle az olaj. Persze szerelő röhögött, mert tiszta olajsár volt a motor oldala meg alja amit nem vettem észre. Legalább occsó volt a diagnózis és megoldás. Mellékesen azért nyomta ki, mert az előtte lévő szerelő olajcserekor megfeszegetett valami triviálisat....
Bal lábbal fékezés az extrém sport, automatánál azért egyszer beoptam, hogy D1ből D3ba kellett tenni és nyomtam egy telibe "kuplungot". Mostani Fordnál meg más szögben kell tartanom a lábam, mert pld. ha kinyomom a kuplungot és fékeznék akkor ekkora lábbal simán letapostam mellé a gázt is, oszt üvöltött a motor.
TGX 520ra még várom az ajánlatot, valószínű lottóznom kell hozzá, hogy akár egy napra is elhozzam, de sosem árt ilyesmikkel tisztában lenni.
Többinél meg ugyanaz, mint mindennél. Ennek is van megfelelő mennyiségű szakértős szakirodalma:
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest