Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9290) koviandri76 válasza Lajosom86 (#7895) üzenetére


koviandri76
csendes tag

Mindenkinek írom, akit a Net Starttal megkárosítottak.
Alábbiakban közzéteszem a számlapanaszt amit a T-Mobile-nak küldtem faxon és e-mail-ben is.
Az egész levél Maus Róbertnek köszönhető aki ingyen, tiszta emberségből, meggyőződésből és szeretettel segít mindenkit aki hozzá fordul.
Ezúton is nagyon köszönöm a kitartó munkáját. Remélem ez elég lesz ahhoz, hogy jóváírják az 50000 Ft-os Net Start számlánkat.
Ha nem, a következő lépés a NMHH (Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság) lesz, akik ugye már köztudottan meg is tiltották a T-Mobile-nak a Net Start automatikus szolgáltatását.
Az első rész már akár mindenkinek jó lehet a reklamációhoz, a második részben egy céges előfizetés szerepel ami sokaknak érdektelen lehet, de az eredeti szöveget szerettem volna közzétenni, hogy ne legyenek félreértések.
Köszönettel:
Kovács András

Magyar Telekom Nyrt. Lakossági Szolgáltatások Üzletág
1117 Budapest, Kaposvár utca 5-7. (1519 Budapest, Pf. 434)
T-Mobile Ügyfélszolgálat
Telefon: 1430; (1) 265 92 10 Telefax: (1) 204 41 28 E-mail: ugyfelszolgalat@t-mobile.hu

Tárgy: Értesítés hatósági eljárás megindításáról
Kártérítés igényünk, számlapanaszunk valamint jogfenntartó nyilatkozatunk közlése.

Hivatkozások:
Kapcsolási szám:
MT ID: Folyószámlaszám:
Levelük: ( )
Vitatott számla: (2011.05.01.)

Tisztelt T-Mobile Lakossági Ügyfélszolgálat!

Alulírott --------------- Előfizető (cím----------- ) és ---------- mint Előfizető férje és a jelen eljárásban törvényes képviselője a következőképpen nyilatkozunk a Társaságuk által „méltányossági kérelmünkre” adni méltóztatott 2011.05.25-én kelt válaszukkal kapcsolatban.
A T. Szolgáltató által adott kioktató hangnemű és több tekintetben is megalapozatlan, adott esetben jogsértő állításokat is közlő levelet, különösen a fenyegetőző hangnemet a legteljesebb mértékben visszautasítjuk! A T. Szolgáltató által a „Net Start” szolgáltatás nyújtása, anélkül, hogy erre a T. Szolgáltató érvényes írásbeli előfizetői szerződést képes volna bemutatni, nem más mint a primitív jogsértésén alapuló nyilvánvaló csalási kísérlet. Ezt támasztja alá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság e körben összehívott sajtótájékoztatója is, amelyen a Hatóság az összes érintett előfizetőt kívánta a sajtó nyilvánossága útján tájékoztatni az FU7110-10/2011. számon a T. Szolgáltató ellen meghozott és kötelezést valamint felhívást mint szankciókat tartalmazó határozat lényegéről. Eszerint a T. Szolgáltató az összes érintett előfizetővel szemben jogsértően járt el, amikor érvényes írásos EESZ nélkül „automatikusan” kívánta nyújtani a „Net Start” elnevezésű szolgáltatását. A T. Szolgáltató a szolgáltatásnyújtása kapcsán az Előfizető érdekkörében felmerült és keletkezett összes kár tekintetében annak megtérítésére kötelezett az Eht. 134. § (1) és (3) bekezdései értelmében az egyéves elévülési időn belül az elmaradt haszon kivételével. A jelen esetben az általunk elszenvedett kár a T. Szolgáltató fentiekben körülírt jogsértő szolgáltatásnyújtása által a vitatott tárgyi számlán előadott „Net Start” forgalom teljes 107.616,38 Ft-os forgalmi díjának a számlán szereplő kedvezménnyel (-57.062,39 Ft) csökkentett 50.553,99 Ft összegében adódik, amelyet a T. Szolgáltató, jogkövető magatartása esetén, nyilván a teljes „Net Start” forgalom haladéktalan jóváírásával téríthet meg a részünkre.

A fentiek alapján követeljük a T. Szolgáltatótól, hogy a tárgyi számlán szereplő „Net Start” forgalom teljes összegét azonnali hatállyal jóváírással törölni szíveskedjen. Amennyiben a jelen felhívásunknak a közlést követő nyolc ( 8 ) naptári napon belül nem tesz eleget a T. Szolgáltató, úgy a Nemzeti- Média és Hírközlési Hatóságnál kérelemre induló piacfelügyeleti eljárást kezdeményezünk a T. Szolgáltató ellen. Egyben nyomatékosan felhívjuk a T. Szolgáltató figyelmét, hogy a vitatott számlát megalapozó helyzet a Hatóság itt bemutatott, sajtó által nyilvános határozata nélkül is különösen jogsértő volna, hiszen a „Partner 3 vállalati kedvezménnyel” megjelölésű előfizetés (díjcsomag) nyilván nem minősülhet általános előfizetésnek, hiszen azt a T. Szolgáltató nem nyilvános keretszerződések alapján (jelen esetben állami/önkormányzati fenntartású kórházról van szó) nyújtja, és ennek megfelelően „Partner 3 vállalati kedvezmény” megnevezéssel díjcsomag (előfizetés) a Díjszabásban és az egész ÁSZF-ben nem is szerepel. Ekként a Díjszabásban a „Net Start” alatt szereplő „általános előfizetésekhez” kitétellel önmagban is összeegyeztethetetlen a „Net Start” automatikus nyújtása nem általános előfizetésen.
Jogfenntartó nyilatkozat: Fenntartjuk minden jogainkat az egyéves elévülési időn belül, hogy a T. Szolgáltató által kártérítés és kötbér formájában követeljük megtéríteni mindazokat a kárainkat, amelyek az érvényes írásbeli szerződés nélküli és így jogsértő szolgáltatásnyújtásból keletkeztek, így különösen a tárgyi számlával kapcsolatosan felmerülő esetleges korlátozás, kikapcsolás (önmagában is jogellenes szüneteltetés) ideje alatt a le nem beszélhető havidíj és a fel nem használható „Partner 3 vállalati kedvezmény” bizonyítható, a korábbi számlák alapján átlagolt összegei tekintetében, valamint különösen a követeléskezelés során számlázott mindennemű ügyfélszolgálati, adminisztrációs, eljárási etc. díjak tekintetében, valamint minden a jelen pillanatban fel nem ismerhető egyéb káraink esetében egyaránt és egyetemlegesen.
A jelen felhívásunkat egyebekben mint a tárgyi számlára benyújtott számlapanaszunkat adjuk elő, amelyre 30 napos határidővel a T. Szolgáltató érdemi, adekvát és lényegi választ köteles a részünkre postai úton adni.

Kérjük a fentiek tudomásulvételét!

---------, 2011. június 30.

Tisztelettel:

/: ---------- :/ /: ---------- :/
panaszos előfizető a panaszos előfizető törvényes képviselője

Postacím: -----------
Telefon: ------------
E-mail: --------------

[ Powered by Tele-Maus Nonprofit Consulting © 2010, 2011 www.tele-maus.hu ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.