Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64880) icecave


icecave
nagyúr

Volt ugye a Spotify problémám ([link]), azóta felhívtam őket, másnap, hogy biztos rögzítették-e a hibajegyet. Igen, minden rendben, rajta vannak az ügyön, 72 órán belül megoldják. Na, most letelik 1-2 órán belül a 3 nap, de az égvilágon semmi sem történt. Ha megint felhívom őket, megsürgetik a dolgot, vagy újabb 72 órát ráböfögnek és ennyi? Tudom, mit rinyálok, de közben fizetem a nagy semmit, sőt, mobilnetezni sem tudok normálisan (munkahelyen emilt, pár weboldalt, ilyesmit megnézném azért néha, és nem gyökkettő sebesség mellett).

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.