Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#58301) radi8tor válasza marositech (#58299) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nagy a cég, de azért több figyelmet fordíthatnának az alkalmazottak naprakészen tartására.

⭐ Stella

(#58302) r3dsnake válasza radi8tor (#58301) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Amikor legutóbb személyes ügyintézőnél jártam fogalma sem volt se a Net n Roll teszt simről, se az LTE-Domino dologról. Úgy telefonálgatott körbe közben.

(#58303) kali válasza radi8tor (#58301) üzenetére


kali
legenda

tisztelet a kivételnek, de többnyire össze sem hasonlítható a szolgáltató régi felállásában alkalmazott ügyintézők szakmai felkészültsége és hozzáállása, a mai viszontos üzletek - mindegyik az már - (leginkább anyagi érdekeltségű) dolgozóival.
azért kezdtem a kivétellel, mert akad, találkoztam már hozzáértő és segítőkész illetékessel, de arányában ők vannak sokkal kevesebben.

(#58304) talamasca válasza marositech (#58299) üzenetére


talamasca
senior tag

Kemény! :U

“Black as midnight on a moonless night.”

(#58305) btz válasza r3dsnake (#58302) üzenetére


btz
addikt

Fórum olvasásra kéne őket kötelezni, amikor nincs ügyfél.

ⓑⓣⓩ

(#58306) btz válasza kali (#58303) üzenetére


btz
addikt

Ez lett abból, hogy a kecske pásztorok, vájogvetők és a lakatosok olcsóbban vállalták az ügyfélszolgálati melót :D

ⓑⓣⓩ

(#58307) ForRedGlory válasza marositech (#58299) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Na ja. Ennek 0% eletszerusege van, mivel ezek a valtozasok egybol megjelennek az ember sajat levelezo rendszereben :U

(#58308) Prien válasza marositech (#58299) üzenetére


Prien
addikt

Nem lehet,hogy a szolgáltató be blöffölte csupán ezt a kényszerítő változtatást? Mert jogilag nem szabályos, ez fix.
Lehet, abban bíznak,hogy szép nyugiban átváltanak a felhasználók és nem pattan ki a fogyasztóvédelem felé semmi... ?
Bár azt is el tudom képzelni,hogy bekalkulálták a várható bírság mértékét.

A kevés is több a semminél.

(#58309) ForRedGlory válasza Prien (#58308) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Te sem gondolod komolyan remelem ezt... gondolod a fogyved nem olvas "hireket"? Ha nem lenne szabalyos, akkor nem lett volna mar a vilagtortenelemben tobbszos is ilyen eset. Ilyen nem csak a Telekomnal van. :U Csak most rinyalnak az ikonosok (joggal), de el kellene olvasni az ASZF-et.

[ Szerkesztve ]

(#58310) Prien válasza ForRedGlory (#58309) üzenetére


Prien
addikt

Ha még a t-pontokban is rácsodálkoznak erre az ott dolgozók, én bármit el tudok képzelni a szolgáltatás-értékesítő háttércsoportról... :)
Anno még a telenorral futottam pár kört ügyészi szinten ilyen egyoldalú módosítások miatt, bár nem mondom,hogy miattam, de mivel sokan voltunk és nagy felháborodás volt belőle, a telenor vissza állította az eredeti állapotot fél évvel később!

A kevés is több a semminél.

(#58311) club1 válasza ForRedGlory (#58309) üzenetére


club1
veterán

Tarifára aláírt hűség a tarifa megszüntetésével rendes felmondással megszűnik. Ez fix. Bonyolítja a helyzetet a készülékhűség vagy nem tarifára kötött hűségszerződés, ilyenkor viszont a döntés joga NEM a felmondó oldalán van. Azaz rendes felmondással felmondott tarifa helyett bármi egyebet KELL felajánlania a szolgáltatónak, nem válogathat a neki bármilyen okból kedvezőbb tarifacsomagok között, hiszen a felmondást saját érdekből és nem rendkívüli módon kezdeményezte.

(#58312) marositech válasza ForRedGlory (#58307) üzenetére


marositech
senior tag

Ez egy megtörtént esemény. :W
Megjelenik és? Elolvassa? Hát bezony nem fogok én leüllni vele egy asztalon és felolvastatni...

Prien: Bááárcsak blöff lenne...de sajnos nem. Szerintem is törvénytelen. De majd radi8tor1 vagy akárki összeverbuvál egy sereget és nekimegyünk...vagy nem.

Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)

(#58313) V.Stryker válasza club1 (#58311) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

A szomorú tények:

Ez a Nemzeti fogyasztóvédelmi Hatóság válasza.

„A szolgáltatók kizárólag az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.) 132. §-ában meghatározott körben és szabályozott eljárásban módosíthatják egyoldalúan az előfizetői szerződést.
Fontos azonban tudni, hogy – többek között – egyoldalú szerződésmódosítás esetén az előfizetőket az alábbiak szerinti felmondási jog illeti meg.

Az Eht. 132. § (5) bekezdése szerint,

· ha a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú szerződést. Nem mondhatja fel azonban az előfizető a határozott időtartamú előfizetői szerződést ilyen esetben akkor, ha az előfizetői szerződést a határozott időtartamból eredő kedvezmények figyelembevételével, azaz hűség vállalásával kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti.

Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető felmondja a határozott időtartamú előfizetői szerződést, a szolgáltató az előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét. Ebben az esetben a szerződés felmondási ideje legfeljebb 8 nap lehet, a szolgáltató az igénybe vett kedvezményeket a felmondási idő lejártáig jogosult felszámítani.

A lényeg tehát, hogy a határozott időtartamra kötött előfizetői szerződést, ha annak lejárata előtt akarja felmondani az előfizető, akkor a szolgáltató által meghatározott mértékű pénzösszeget (jellemzően kötbér címén) kell megfizetnie. Ez az összeg azonban semmiképp sem lehet több, mint az általa már a felmondási idő lejártáig igénybe vett kedvezmények összege (pl. az elengedett belépési díj, a kifizetett havidíj és a listaár közötti különbözet). A felmondási idő ekkor legfeljebb 8 nap lehet.”

Magyarul a hűségért kapott kedvezményeken nem változtathat a szolgáltató, de minden máson igen. Jelen esetben, ha a kedvezmény a kapcsolási díjra vagy a kiegészítő havidíjra vonatkozott, akkor nem oké a módosítás, és felmondhat simán az ügyfél, ha viszont mondjuk lebeszélhető perceket kapott vagy ingyen sms-t, akkor oké és nem tehet semmit, csak ha vállalja, hogy kifizeti a kötbért. Ez van.

Forrás.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#58314) dptrsk válasza V.Stryker (#58313) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

jelen esetben az ikon200asokat hátrányosan érinti a tarifa megszűnése, emiatt felmondhatják a tarifa hűségüket, s alacsonyabb havidíjas csomagba léphetnek.
A SIM hűséget azonban nem érinti az ikon csomag megszűnése, ezért a telefonszám szerződését nem mondhatják fel kötbér nélkül.

A telefon árából kapott árkedvezményen nem módosít a szolgáltató, azonban a tarifa hűség alapját képező tarifa megszűnik.

Club1 erre célzott.

(#58315) nylontacsko


nylontacsko
senior tag

Igazi gagyiság. Ultra gáz.
16év után, inkább ne is küldtek volna semmit.
Mindenféle feltételekhez kötött termékek, pláne úgy hogy a java részük hasztalan, kifutó termék :(((

Tegnapi sms
"Kedves Ügyfelünk! Köszönjük, hogy szolgáltatásunkat használja és immáron 16 éve megtiszteli cégünket bizalmával! Köszönetképpen szeretnénk most egy ajándék kuponnal kedveskedni Önnek, melynek részleteiért kérjük, keresse a www.telekom.hu/koszonjuk weboldalunkat. Az Ön, személyes ajándék kuponkódja: Üdvözlettel: Telekom"

Mai sms
"Tisztelt Ügyfelünk! A napokban az Ön részére is kiküldött akciòs tartozék vàsàrlàsàròl szòlò kuponunk egy technikai hiba miatt sajnos jelenleg nem bevàlthatò webshopunkban. A javìtàson dolgozunk, az esetleges kellemetlenségekért megértését és türelmét kérjük. A javìtàs eredményéröl SMS-ben értesìtjük. Üdvözlettel: Telekom"

"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/

(#58316) Bailey


Bailey
senior tag

Azt tudja valaki hogy hol lehet regisztrálni a Domino LTE kártyacserére? Minden T-pontban ahol kérdeztem azt mondták, hogy online kell nekem igényelni, és kiküldik ingyen. Mivel a honlapon már van 4G-képes dominós készülékek című akció, feltételezem hogy már van 4G-képes kártyájuk is hozzá. Viszont sehol sem találom a honlapon hogy a meglévő kártyák cseréje hogy történik?

[ Szerkesztve ]

(#58317) club1 válasza V.Stryker (#58313) üzenetére


club1
veterán

Az ingyen sms és a lebeszélhető percek is kedvezmény. Ezeket elég nehéz másképp értelmezni.
De itt nem ez a lényeg, hanem ha kötöttél egy tarifára hűséget, és azt a tarifát megszüntetik, az az egyoldalú rendes felmondás tipikus esete.

(#58318) cris78 válasza nylontacsko (#58315) üzenetére


cris78
őstag

Vangelis már panaszt is tett :)

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#58319) Zeki válasza Bailey (#58316) üzenetére


Zeki
nagyúr

Állítólag a jövő héten lesz erre online lehetőség.

(#58320) Vangelis válasza cris78 (#58318) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Elbaxták.... de reméljük, hogy működni fog ...

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#58321) 313313 válasza Vangelis (#58320) üzenetére


313313
addikt

Nekem nem köszönték meg a majd 4 évemet, de feleségem 6-7 évét se :(

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#58322) cris78 válasza 313313 (#58321) üzenetére


cris78
őstag

Nekem sem...

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#58323) Vangelis válasza 313313 (#58321) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Igazából nekem sem....
Nem vagyunk jó ügyfelek :(

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#58324) taip válasza club1 (#58317) üzenetére


taip
senior tag

Szóval akkor ha pl. az ügyfél vett egy kedvezményes árú készüléket és egy ikon díjcsomagot, ezzel vállalva, hogy 2 évig fizeti, akkor jelen esetben az a jogszerű, hogy a T ügyfele kell, hogy maradjon (hiszen a készülékkedvezmény nem változott), de megkötés nélkül bármelyik tarifára válthat (hiszen a tarifáját felmondták)?

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#58325) 313313 válasza taip (#58324) üzenetére


313313
addikt

Igen ez eddig bevett szokása volt a Tének. Lehet ezt is majd így oldják meg, csak az ügyintézők nincsenek tájékoztatva/jutalékot kap, ha drágábbra váltasz...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#58326) #08176384 válasza Bailey (#58316) üzenetére


#08176384
törölt tag

Kérj egy mobiltárcás domino simet márkaképviseleten és azok 4g képesek. Nekem is az van. Hetek óta van már így 4g nálam.

[ Szerkesztve ]

(#58327) Lacko84 válasza nylontacsko (#58315) üzenetére


Lacko84
aktív tag

Nekem csak az utolsó 2 évet köszönték meg ,pedig már vagy 6 éve ott vagyok előfizető...:)

 Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300

(#58328) bubuka80


bubuka80
tag

Nekünk (férj 16 év, én 14 év) hűségünket még soha nem köszönték meg. Ezt mi szerint szelektálhatják??? :W

(#58329) bubuka80 válasza bubuka80 (#58328) üzenetére


bubuka80
tag

Elnézést kérek, elvi síkon kaptunk (beszéltem 1430-al), gyakorlatilag nem érkezett meg az sms, mert a férjem letiltotta a Telekomos sms-ket. Utólag sajnos nem tudják pótolni vagy újra küldeni.

(#58330) szabogabor10 válasza nylontacsko (#58315) üzenetére


szabogabor10
veterán

Én is megkaptam ezt (8 év). És ma a kuponhibáról szóló SMS-t is. :W

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#58331) namenlos


namenlos
tag

Az miért van, hogy a NetPlusz L netemet nem tudom lemondani? Se az alkalmazásban, se a neten, se SMS-be?

(#58332) pepe091 válasza namenlos (#58331) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Nincs véletlenül aktiválva Music opció is?

(#58333) r3dsnake válasza namenlos (#58331) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

*111# -> alap net lte

(#58334) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Kötbérekkel károsította meg előfizetőit a Telekom

Bár ez most az otthoni részleget érinti, de sajnos ez a cég régóta nagyon messze került a korrektségtől. Profithajhászásból viszont jeles. :U
És az Ikon miatt is megérdemelnének egy ízléses kis büntetést, ha nem változtatnak sürgősen a helyzeten.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#58335) kali válasza szabogabor10 (#58334) üzenetére


kali
legenda

az ikon esetén túl sok teendőjük nincs, csak azt kell(ene) engedélyezniük, hogy bármelyik olcsóbb díjcsomagba átléphessen az az előfizető, aki még hűséggel rendelkezik a díjcsomagra.

(#58336) valaki_xy


valaki_xy
tag

Domino 4G SIM

Végre elérhető a regisztráció: link

(#58337) szaniszlokar válasza valaki_xy (#58336) üzenetére


szaniszlokar
aktív tag

Nekem azt írja, hogy "A megadott telefonszám nem regisztrálható!".
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, de egy értetlen nőbe futottam, ráadásul meg is szakadt a hívás.

Minden ellenállás hasztalan.

(#58338) talamasca válasza szabogabor10 (#58334) üzenetére


talamasca
senior tag

:C
Az ikon sztori miatt is lesz pofon, ha nem lépnek el pozitív irányba...

“Black as midnight on a moonless night.”

(#58339) Bailey válasza valaki_xy (#58336) üzenetére


Bailey
senior tag

Személyes átvételre egyáltalán nincs lehetőség? Mert én regisztráltam, de azt írja hogy olyan címre rendeljem meg ahol 9 és 17 óra között el tud érni a futár. Viszont minden nap változó hogy hol vagyok éppen, a szállításról meg csak annyit ír hogy néhány nappal a megrendelés után hozzák. Személyi igazolványt gondolom kérni fognak, ezért más nem is veheti át. Pont ezért kérem a webshop vásárlásaimat is mindig bolti átvétellel.

(#58340) dptrsk válasza szaniszlokar (#58337) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A tulajdonos vagy a rögzített felhasználó nevét adtad meg?

(#58341) Vangelis válasza szabogabor10 (#58334) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Nekem szerencsére valamiért elfelejtették..... kiszámlázni!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#58342) Teko001 válasza Bailey (#58339) üzenetére


Teko001
őstag

Valami rokonhoz nem tudod küldetni?

(#58343) szabogabor10


szabogabor10
veterán

A 20 MHz-esre bővített 800-as dunántúli LTE cellákon kivétel nélkül mindig 2G-re kapcsol vissza a telóm, ha hívás van, pedig van 3G is...ez már a Telenor hatás lehet, és pont ettől féltünk...
Megjegyzem, a kizárólag Telekomos 10 MHz-es cellákon nincs gond...
Tényleg kár volt hagyni a Telenort belekontárkodni az eddig stabil Telekom hálóba. :W

Persze lehet, hogy más telókon nincs ilyen gond.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#58344) polonic válasza szabogabor10 (#58343) üzenetére


polonic
félisten

Butaság, amit írtál.
Ez egyáltalán nem ettől függ, hogy milyen hálózatra vált vissza CSFB-nél a telefon.

(#58345) szabogabor10 válasza polonic (#58344) üzenetére


szabogabor10
veterán

Akkor mitől függ? Full 3G van, de mindig 2G-re vált vissza. Városban, 1800-as cellán soha nincs ilyen gond.
Csak kb. 2 hete van ez, előtte vidéken is rendben volt a váltás 3G-re.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#58346) btz válasza szabogabor10 (#58345) üzenetére


btz
addikt

3G szétkapcsol hívás alatt ez nekem a telóimon edig is ilyen volt (évek óta)

ⓑⓣⓩ

(#58347) szabogabor10 válasza btz (#58346) üzenetére


szabogabor10
veterán

De nekem soha nem kapcsolt szét.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#58348) Anubris


Anubris
őstag

Sziasztok.

egy olyan kérdésem lenne, hogy a barátnőm szeretne egy új mobilt és amit nézett csomagot ahhoz érvényes diákigazolvány szükséges.

Azonban ő neki elvileg már csak március 31-ig érvényes, utána már nem kap új matricát. Ha a jövőhéten venne mobilt akkor ez még belefér szerintetek?
Voltunk benn tegnap az egyik üzletben de ott nem igazán válaszoltak a kérdésre és online kell megrendelni majd a telefont, így nem lenne jó ha utólag derülne ki, hogy valami mégsem okés.

(#58349) Ákinard válasza Anubris (#58348) üzenetére


Ákinard
aktív tag

A díjcsomag aktiválásakor kell érvényesnek lennie. Így ne húzzátok el, és személyesen vegyétek mert akkor rögtön be tudjátok mutatni az akkor még érvényes diákot hozza!

(#58350) polonic válasza szabogabor10 (#58345) üzenetére


polonic
félisten

Ez kevés informáició ahhoz, hogy bármi konkrétumot is mondjak. Jóval részletesebben kéne látnom a dolgokat. Még lehet, hogy monitoroznii is kéne, hogy mi történik a hálózaton.

De konfiguráció miatt is lehet ez.

Senki nem kontárkodik bele a másik hálózatába, az biztos.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.