Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56035) nandi1010


nandi1010
újonc

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy ma bementem a t-mobilehoz,hogy díjcsomagot váltsak. Megkértem őket, hogy az ecosurf díjcsomagomat cseréljük le Like S díjcsomagra, azt mondta oké, de mivel ő ezt nem tudja ezért a mellette lévő kolegájához küldött. Annyit mondott számcsere szükséges ehhez. Jó csináljuk meg, aláírtam minden papírt és megkérdeztem, a régi kártyámat mikor szüntetik meg? Meg akarta szüntetni de azt mondta arra még van 1 év hűségnyilatkozatom, ezért nem tudjuk. Megkérdeztem tőle, ezt az elején nem tudták volna közölni velem, de csak annyit mondott, hogy a kolegája egy új csomagot kért tőle, hogy az kell nekem.

Van-e lehetőség ezzel kezdeni valamit, mert én bementem kértem egy dolgot ők elbeszéltek egymás mellett azért miért kell 1 évig még fizetnem ugyan azt a kártyát? Lehet valahol panaszt tenni ez ügyben vagy annyit fognak mondani, hogy miért nem tudtam, mennyi van még vissza a hűségnyilatkozatból?

Köszönöm a segítséget előre is :)!

Üdv!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.