Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55551) szandro


szandro
aktív tag

Move S díjcsomaghoz választhatok NetPlusz XL-t? Ha igen, akkor marad a Move S-hez tartozó sebesség 10Mbit/s?

(#55552) Teko001 válasza szandro (#55551) üzenetére


Teko001
őstag

Igen, és nem.

(#55553) szandro válasza Teko001 (#55552) üzenetére


szandro
aktív tag

Köszi a gyors választ, akkor szerintem váltok erre a kombóra (5780Ft) a jelenlegi Mozaik S-ről (5690Ft).

(#55554) r3dsnake válasza szandro (#55551) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

150 megabitet kapsz.

(#55555) szandro


szandro
aktív tag

Díjcsomagváltás megtörtént, két kattintás volt. Igazából vártam valami megerősítő oldalt, de egyől egy nagy zöld pipa fogadott. Most akkor mi van? Hány év hűséget írtam alá vagy nincs ilyen?

Illetve megrendelném a NetPlusz-t, de ilyet ír:
Megrendelés
Havi díj:
2290 Ft
Belépési díj:
2290 Ft
Állapot
Nincs aktiválva
Megrendelem

Ez a belépési díj komoly?

(#55556) Teko001 válasza szandro (#55555) üzenetére


Teko001
őstag

Havonta 1 díjcsomagváltás belépési díja (vagy 30 naptári napon belül? valahogy így) jóváírásra kerül, és nem tudsz hűséget kötni rá.

[ Szerkesztve ]

(#55557) szabogabor10 válasza szandro (#55555) üzenetére


szabogabor10
veterán

Komoly, de jóváírják.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#55558) lugosi válasza kali (#55549) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nem tudom, hogy a feltételek másak-e, nálam olyan dolgokat műveltek, hogy sosem bíznám rájuk még egyszer a céges informatikát.
A t-email mint email cím meg egyenesen vicc. Múltkorában kértem egy névcserét. Hol a régi névvel működött, hol az újjal. Hol egyikkel se enged be. Tudom, egyszer már beszéltük, hogy neked mindig működik, nekem nagyon sokszor nem. Annyiszor, hogy feladtam a vele való próbálkozást. Azt hiszem, egyetlen eszközömön sincs beállítva az a cím ma már.
A felülete külön megérne egy posztot, azt hiszem a 90-es évek végén készülhetett.

(#55559) kali válasza lugosi (#55558) üzenetére


kali
legenda

sokkal komolyabb feltételek vannak megszabva az üzleti szolgáltatásokra.
hosszú éveken át használtam probléma nélkül a t-email címemet - a felület nem is annyira érdekel, egy ideje notin és telefonon is beállítva direktben -, azért is mertem rábízni fontos levelezéseket, de amit mostanában produkál, pláne most... :(((

(#55560) Teko001 válasza kali (#55559) üzenetére


Teko001
őstag

Milyen SLA-t vállaltak rá?

[ Szerkesztve ]

(#55561) kali válasza Teko001 (#55560) üzenetére


kali
legenda

mire gondolsz?
nekem nem üzleti van, így tágabbak a szabályok, a szolgáltatós leírást már régen néztem, csak a kapcsolódó nmhh rendelet vonatkozó leírását vágom, mert azt sokszor leírom.
megkerestem közben ezt is; link

[ Szerkesztve ]

(#55562) lugosi válasza kali (#55559) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

De mint írtam, nekem konkrétan az üzleti szolgáltatással van/volt tapasztalatom.

Sajnálom egyébként ezt a céget. Régen ők voltak a "default" mobilszolgáltató. Remélem, hogy még visszakapaszkodnak minőség és megbízhatóság terén. Nem ezt érdemlik - saját maguktól - azokkal a fejlesztésekkel, amiket megcsinálnak (gyakorlatilag minden új technológiában elsők a bevezetésben). Az új LTE hálójuk, amilyen lefedettséggel megcsinálták, le a kalappal. Csak valahogy az internetes általános üzemműködésnek kellene megjavulni.

(#55563) Blackmirror válasza lugosi (#55562) üzenetére


Blackmirror
senior tag

Nem tudom miért teszed offba, témába vág és adok is hozzá egy nagy +1-et. Remélem ebben az évben összekapják magukat, bár jelenleg egyre rosszabb a weboldal és a telefonos üfsz

[ Szerkesztve ]

iPhone X@R, iPad Pro

(#55564) #51970304


#51970304
törölt tag

Sziasztok.

Valaki tud olyan flottát ahol a telekom a szolgáltató?
Korlátlan beszélgetés érdekelne jó áron.

(#55565) Kbali válasza dedike (#55545) üzenetére


Kbali
nagyúr

A kettőnek nincs köze egymáshoz

(#55566) lugosi válasza Blackmirror (#55563) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Csak azért volt off, hogy nehogy rámpirítson valaki, hogy elmegy a beszélgetés az üzleti szolgáltatások irányba :B

(#55567) hurenzon válasza #51970304 (#55564) üzenetére


hurenzon
senior tag

Vodafonet tudok 8 e Ft ért.

(#55568) titko válasza #51970304 (#55564) üzenetére


titko
tag

Toltam egy privátot :)

(#55569) dedike válasza Kbali (#55565) üzenetére


dedike
addikt

Akkor ha jól értelek a főnök nem felel a beosztottai munkájáért? :F :Y

Az szép....

Jó szerencsét!

(#55570) szabogabor10 válasza dedike (#55569) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nagyon úgy néz ki sajnos...

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#55571) dedike válasza kali (#55559) üzenetére


dedike
addikt

Állítólag már nem kell sokat várni.... :N

Jó szerencsét!

(#55572) Kbali válasza dedike (#55569) üzenetére


Kbali
nagyúr

Ha értelmezted volna a korábbiakat... Nem vonnál le hülye következtetést

(#55573) Clain


Clain
tag

Sziasztok

Biztos volt már ilyen kérdés a fórumban ,de iphone fődarab cserénél a készülék garancia újraindul ? /1év-re?/
milyen dokumentummal lehet későbbiekben ezt a garanciát igénybe venni?

köszi

(#55574) dedike válasza Kbali (#55572) üzenetére


dedike
addikt

Taníts mester!

Jó szerencsét!

(#55575) ForRedGlory válasza Clain (#55573) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Nem.

(#55576) szabogabor10 válasza Clain (#55573) üzenetére


szabogabor10
veterán

A szolgáltatói készülékeknél újraindul az 1 év iPhone esetében.
Sorozatszám alapján azonosítják az iPhone-okat.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#55577) TheMarci válasza Clain (#55573) üzenetére


TheMarci
addikt

Kaptam egy papírt a cseréről, hogy régi imei, új imei, cserélt készülék, csere dátuma, szerintem az elég.

Do You Dream?

(#55578) Clain válasza szabogabor10 (#55576) üzenetére


Clain
tag

igen, szolgáltatós /telekom/ függő a telefon ,csak megoszlanak a vélemények ezzel kapcsolatosan
sőt van aki azt állítja,hogy csere után csak pár hónapot adnak /3 - 6hónap/
szóval elvileg felvezetik a jótállási jegyre a csere időpontját és onnantól ismét 1év gari?

(#55579) ForRedGlory válasza szabogabor10 (#55576) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ezt legyszi ne terjeszd... 20eFt-nel dragabb javitas utan a Telekom 6 honapot ad.... Sosem indul ujra az 1 ev. Az, hogy az Apple szoba all-e utana az illetovel, mas kerdes.

Ott van rajta a munkalapon is :U

[ Szerkesztve ]

(#55580) szabogabor10 válasza Clain (#55578) üzenetére


szabogabor10
veterán

Igen, sok vita van erről iPhone topikban is, de abban maradtunk, hogy szolgáltatós készülékekre jár az 1 év akkor is, ha APR-hez viszed a készüléket.

ForRedGlory: pedig sokan írták, hogy újraindult az 1 év...

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#55581) Clain válasza ForRedGlory (#55579) üzenetére


Clain
tag

ezek szerint 6hónap mindenképp? /de jobbik esetben 1év? :)) /

(#55582) ForRedGlory válasza szabogabor10 (#55580) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Olvasd el megint, amit irtam. A Telekomnal nem indul ujra, de onnantol (javitastol) ha mondjuk 8 honap utan megint tonkre megy es beviszi Almahoz, es cserelik az mas dolog.

Csak az a nagy budos helyzet, hogy ezzel meg az Apple sincs tisztaban, mert nem egy ugyfelet kuldtek vissza a Telekomhoz, mert "szerintuk" garancialis, "megneztek a gepben".

Clain: Igen, a 6 honap tuti. Van jogszabaly, de most ne kerdezd melyik, telefonrol nem keresem ki, de ha gep ele kerulok, akkor igen :)

[ Szerkesztve ]

(#55583) r3dsnake válasza ForRedGlory (#55575) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

De.

(#55584) Clain válasza ForRedGlory (#55582) üzenetére


Clain
tag

és milyen dokumentum kell az érvényesítéshez? vagy elég a jótállási jegy ,amin szerepel a dátum a cseréről?

(#55585) #99546112


#99546112
törölt tag

A telekom alkalmazásban, mennyi idő múltán mutatja pl egy előző hívás idejét Ft-ban?! Bár az sem tiszta, hogyan számolja el, mert 55Ft hívásom volt más irányba, viszont 118Ft az aktuális egyenleg. Mi lehet az a +Ft még?! A részleteknél nem mutatja.
A Next S csomagban vagyok, amivel ugye az sms és a hívás ingyenes 30-as irányba belföldön, más irányba 160 perc ingyenes, ill. az sms 35Ft vagy mennyi. Namost azt nem értem hogy akkor haveromnak hogyan tudok ingyen sms-t küldeni (kamionos külföldön, úniós tagállamokban) ha külföldön van? Akkor hívni is ingyen tudom ill, ő fizet gondolom azért hogy ha fogadja a hívásom, viszont ennek fényében én ingyen hívom?! Most felhívtam 10 percre, aztán nézem hogy mit mutat majd az alkalmazás.

Köszi a válaszadó fáradtságát hogy felhomályosít! :)

(#55586) madle válasza #99546112 (#55585) üzenetére


madle
őstag

Szerintem ez csak belföldi hívásokra vonatkozik, hogy ingyenes 30-as irányba. Ha már külföldre telefonálsz akkor szerintem neked is csengetni kell.

(#55587) Imilenni


Imilenni
addikt

Sziasztok!!
Lenne egy gyors kérdésem! Remélem tudtok válaszolni :)
A kérdés csak annyi lenne hogy, a T-nél nincs olyan csomag ami túlforgalmazási díj nélkül szolgál internetet? (Lásd a(z) elenronál a Klikket)

Press "F" to pay respects.

(#55588) ForRedGlory válasza r3dsnake (#55583) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Mi de? :U

ImiIenni: Mar csak olyan van :DDD

[ Szerkesztve ]

(#55589) ShadowX


ShadowX
őstag

Lottót hogy tudom kapcsolat pontból fizetni? :F Ha bemegyek a pontbeváltásra, akkor átdob a hagyományos mobillottó oldalra.

(#55590) Nordik


Nordik
őstag

Családbarát kedvezményt hol tudok kötni? Mert neten nem találtam. Telefonos ügyfélszolgálat elintézi?

(#55591) dptrsk válasza #99546112 (#55585) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

6 óránként frissül és ÁFA nélküli összeget mutat.
Ezen összegben nincs benne a kedvezmény, ezért a nem telekomos hívások is benne lehetnek, amikt számlazáráskor von le a randszer.
Ha te belföldön vagy és magyar telekom mobilost hívsz ingyen van.

(#55592) ForRedGlory válasza Nordik (#55590) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Igen, de az osszee bevonando szamot tudnod kell azonositani.

(#55593) Nordik válasza ForRedGlory (#55592) üzenetére


Nordik
őstag

A múltkor azt írták, hogy csak elég a telefonszámot tudnom. Én előfizetéses vagyok, barátnőm kártyás. Ezt a kettőt szeretnénk összevonni. Kellene ügyféljelszó is a kártyás számhoz? Ezt így elég nehéz lenne kideríteni, Ő biztosan nem tudja...

[ Szerkesztve ]

(#55594) Samus válasza Nordik (#55590) üzenetére


Samus
addikt

Az azonosításhoz annyit, hogy nem árt tudnod az előfizető(k) nevét és címét, mert nagy valószínűséggel minden számnál rákérdeznek. Én intéztem már telefonon és személyesen is ilyet (online sajnos tényleg nem lehet), mindig kérdeztek valamit.

Más: ha online olyan készüléket vásárolok részletfizetésre, aminek nincs kezdőrészlete (a teljes ár 48k), tudok valamit kezdeni a kapcsolat pontjaimmal? Mikor két éve vettem ugyanígy, akkor a kezdőrészletből lejött a pontok mennyisége, annyival kevesebbet fizettem, viszont 10k felett volt így is (online, kártyával). Illetve a szállítás így is ingyenes?

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#55595) Nordik válasza Samus (#55594) üzenetére


Nordik
őstag

Kártyásoknál hogyan van egyébként az ügyféljelszó? Alapból megkap egy kártyát és utána magának kell csinálnia valahol ilyet?

(#55596) kali válasza lugosi (#55562) üzenetére


kali
legenda

pedig ott aztán más célrétékek...stb. és vállalások vannak megszabva; link
más téren nincs problémám a szolgáltatóval, tapasztalat van a másik kettővel is, asszonynak is van eltérő szolgáltatós cégese, korábban annál is egyiktől mentek a másikhoz (egyik sem a telekom), mert nem voltak elégedettek a szolgáltatással.

dedike; ideje is lenne már működnie, mert ez a bő 24 órás lehalás már hosszú...

Clain; szia, iphopne esetén nem javítás, hanem jellemzően refurbished csere történik és újraindul a teljes egy év gyártói jótállás, ezt jogszabály írja elő, amit a szolgáltató is köteles betartani.
amely iphone készülék nem hazai szolgáltatótól vagy hivatalos/minősített viszonteladótól van vásárolva, annak a cseréjekor a korábbi készülék gyártói jótállási intervalluma fut tovább, illetve ha az kevesebb mint 3 hónap, akkor adnak rá 3 hónapot.
az apple hazai hivatalos minősített viszonteladók esetén sem minden illetékesnél teljesen tiszta még a kép, mert amíg nem forgalmaztak hivatalosan ilyen telefont, addig nekik is csak a 3 hónapos főszabályt kellett betartani, de azóta változott a helyzet, és ha lassan is, de már ők is áttértek a vonatkozó jogi szabályozás szerinti mederbe;

Többletjogok az Apple Egy (1) Éves Korlátozott Jótálláshoz képest magyarországi hivatalos vásárlás esetén:

- a cserélt alkatrészre vagy készülékre 1 év jótállás vonatkozik 90 nap helyett
- ...

forrás; link (apple hivatalos minősített viszontladó/szerviz)

a szolgáltató eleve így járt el e kezdetektől - hiszen ők az első pillanattól hivatalosan forgalmazzák a készüléket -, csak olyan esetekben volt eltérés, amikor a szolgáltatós illetékes nem volt tisztában a szabályozással, de azt meg helyes mederbe lehet(ett) terelni.
mióta a telekom szervizes szekcióját "kinyírták", azóta a szolgáltatós készülék is vihető garanciális ügyintézésre az apple hivatalos minősített viszonteladókhoz/szervizekhez.

[ Szerkesztve ]

(#55597) szabogabor10 válasza kali (#55596) üzenetére


szabogabor10
veterán

Akkor jól tudtam, köszi a megerősítést.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#55598) Soulfly842 válasza Nordik (#55595) üzenetére


Soulfly842
addikt

Alapesetben nincs egy dominóra sem jelszó beállítva.

Ezt személyes/telefonos ügyfélszolgálaton beállítani nem lehet, csak a meglévőt - a megfelelő jogosultság ellenőrzését követően - törölni a már meglévőt.

Beállítani jelszót hozzá a 1777-es önkiszolgáló telefonszámon tudsz.

(#55599) Nordik válasza Soulfly842 (#55598) üzenetére


Nordik
őstag

Ha nincs hozzá beállítva semmi akkor gondolom, név, címet kérhetnek az azonosításhoz ahogy a fórumtárs mondta. Nah mind1 felhívom őket, ha nem fogadják így el akkor állítok majd be neki ügyféljelszót, azt biztos elfogadják majd.

(#55600) Soulfly842 válasza Nordik (#55599) üzenetére


Soulfly842
addikt

Az már inkább méltányosság alapú megoldás, mivel általában az emberek nem jutnak el a dominó jelszó beállításáig. :)

Azért is kezelik lazábban azt a részét, mivel a családbarát opció dominó elemének a költség viselője úgyis a havidíjas előfizetés lesz, s ezzel lényegi kár, díjtétel nem okozható a dominó elem tulajdonosának. :)

A dominó önnön maga után meg ugyebár úgysem tudja viselni a 1066 Ft-os költséget :)

Viszont hivatalosan a dominó elem 'gazdájának' is igazolnia kellene magát.

Ha dolgoznék éppen, akkor tudnék segíteni menüpontokkal, hogy pontosan hol is található a dominó jelszó beállítása, de most éppen nem dolgozok :) Neten meg már csak egy régi 1777-es menütérkép található meg.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.