Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55251) lugosi válasza chungee (#55245) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Bizony így van. Nálam azért tagadták meg a hordozást annak idején, mert az emelet másképp volt írva.

(#55252) djculture válasza Vangelis (#55250) üzenetére


djculture
félisten

Én tegnap beraktam egy dominós csomagot a kosaramba azóta nem tudom megnézni mert 404-et dob, egyre jobb ez a telekom. Még kicsit alkotnak vele és a domain is megfog szünni...

(#55253) Vangelis válasza djculture (#55252) üzenetére


Vangelis
nagyúr

... megrendelésük nem nagyon van az tuti!
Majd jön nemsokára a régi vissza!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#55254) erdoke válasza Soulfly842 (#55207) üzenetére


erdoke
titán

Előző díjcsomag virtuális tarifahűsége? Azt hiszem, nem akarom tudni, miért szerepel a számlán...

A legjobb aláírás a héten

(#55255) St3ven válasza djculture (#55252) üzenetére


St3ven
addikt

Egyik számunkkal december óta ez van. Be lett téve egy készülék a kosárba, azóta belépve rögtön hibát dob. Így meg semmit sem tudunk állítani (szolgáltatások, kedvezmények) a számmal kapcsolatban ugye.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#55256) djculture válasza St3ven (#55255) üzenetére


djculture
félisten

Én csak a kosarat nemtudom megnézni minden más megy. De nagyon értem hogy ennek mi értelme, miért kell pancserekkel webshopot fejleszteni. Vagy már ennyire nincs szakember hogy egy nívós cég ilyen munkákkal égeti le a saját brandjét?

[ Szerkesztve ]

(#55257) hacki87


hacki87
senior tag

Sziasztok!

A mostani ászf változás érinti a next s díjcsomagot hátrányosan? Válaszaitokat előre is köszönöm.

(#55258) kerxy válasza hacki87 (#55257) üzenetére


kerxy
senior tag

Ilyenkor, ha az ÁSZF módosul fel lehet mondani kötbér nélkül egy előfizetést?
Vagy régen valami ilyesmit hallottam...

(#55259) dptrsk válasza hacki87 (#55257) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Én nem találtam a számla végi tájékoztatóban semmilyen infót, ami a NextS-el kapcsolatban módosítást ír.
Illetve, ahogy olvastam, egyik módosítás sem hátrányosan módosul.

(#55260) dptrsk válasza kerxy (#55258) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha módosul az ÁSZF és díjemelés van, akkor a Telekom 500 vagy 1000 forint kedvezményt ad 1 éven keresztül adott előfizetésre(ha betelefonálsz), és/vagy enged leváltani kisebb havidíjú csomagra. Volt már rá példa, hogy engedte felmondani az előfizetést is, de ez ritka.

(#55261) club1 válasza kerxy (#55258) üzenetére


club1
veterán

Ha hátrányosan érinti az adott előfizetést a változás, akkor igen. Viszont ha készülékkedvezményt is igénybe vettél az előfizetés mellé, a készülék kedvezményét - a jogszabály szerint - ilyenkor is ki kell fizesd, csak az előfizetés/tarifa tekintetében mentesülsz a kötbérigény alól.

(#55262) hacki87 válasza dptrsk (#55259) üzenetére


hacki87
senior tag

Ma néztem a számlánkat és volt rajta -3800 ft körüli összeg posta mester szolgáltatásként . Az ászf meg mintha azt írná, hogy megszűnik. Ez amúgy azt se tudom, hogy hogy lett nekünk, és mi ez.

(#55263) dptrsk válasza hacki87 (#55262) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ebben az esetben ugye a Next csomagokat nem érinti a változtatás, csak a Postamester szlgáltatást.
Tehát még kiváltani se engednének, hiszen a csomagod nem módosul, csak egy szolgáltatás, ami nem a csomag része.

(#55264) petipetya válasza chungee (#55231) üzenetére


petipetya
nagyúr

Szerintem nem éri meg a sorbanállást és a személyes ügyintézést egy számhordozás, hacsak nem vagy vállalkozó és ezáltal fontos a szám.

Ahogy a többiek is mondták, először a Telenornál kell módosítani az adataidat az új személyi alapján, aztán mehetsz át a Tébe bejelenteni a hordozást.

Elmondom az én történetemet. Éppen az ünnepek alatt akartam áthordozni a számomat a vodától, mivel egyrészt lejárt az egyik régebbi munkahely által biztosított kedvezményes díjcsomag, másrészt a tés kültéri/beltéri térerő és hálózat is jobb a városban (direkt teszteltem 2-3 hétig egy dominós simmel).

Szóval bementem a vodához és leegyeztettem az adatokat, illetve otthonról előre befizettem a számlát. Aztán bementem a téhez és elindítottam a számhordozást. Éppenséggel az nem tűnt fel a papíron, hogy az irányítószám nem ugyanaz mint ami a lakcímkártyán szerepel (mindkettő helyes és 30 éve használom ezeket). Természetesen emiatt elbukott a hordozás és jöttek a karácsonyi ünnepnapok. A vodás csomag pedig időközben átváltódott egy publikus csomagra, amelyhez nem rendeltem mobilnetet, mivel a téhez képest nevetségesen drága volt. Ezért ekkortól már a dominó kártyát használtam élesben, amelyre fillérekért aktiváltam egy 1 gigás netet.

A karácsony után megint bementem a téhez. Kiderült hogy nem tudják kitörölni a sikertelen hordozást, csak valami sales csoport segítségével, akik legközelebb január 3-án dolgoznak. Addig még 1 hét lett volna hátra, emellett 20-30 percet álltam sorban mint a birka, ezért jött a b-terv: mondtam a fickónak hogy akkor váltsuk át a dominót egy Move XS + NetPlusz XL kombóra. Megtette, közben kivágtak egy fél erdőt mivel annyi papírt kaptam. Mikor készen voltunk, átmentem a szemközti vodába és lemondtam a ..csába az előfizetést, amely 7 nap múlva meg is szűnt.

Még aznap kiírtam a faszbukon az új számomat, emellett pár fontos embernek privátban is jeleztem. Ez volt szombaton, majd hétfőn telefonon keresztül módosíttattam a számomat ahol kellett (pl. bank stb.). Aztán jött a szilveszter és az utána következő rövid pihenőnapok alatt az önéletrajzomban és az állásportálokon is módosítottam a telefonszámomat.

Több tanulság is van:
- A lehető legrosszabb akkor intézni egy számhordozást, amikor alig van hivatalos munkanap az ünnepek miatt.
- Egy irányítószám nagy hatalommal bír.
- Egy új szám megadása gyerekjáték, feltéve ha közönséges ember vagyok.

[ Szerkesztve ]

"nincs rá lezsóidő"

(#55265) Gedeon31


Gedeon31
addikt

A múlt hónapban aktiváltam az elektronikus számlát. Tegnap néztem most nem aktív. Tegnap óta próbálom aktívvá tenni ,de nem sikerül. Gratulálok az újabb kavaráshoz. :F

(#55266) Vangelis válasza Gedeon31 (#55265) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Legalább majd kap mindenki egy kis plusz költséget.

... ki van ez találva :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#55267) #78121280 válasza Gedeon31 (#55265) üzenetére


#78121280
törölt tag

Aktív az,nem kell vele semmit se csinálni,4. vagy 5. alkalommal piszkálják már a felületet hogy egységes legyen a kezdő oldallal reszponziv vagy minek nevezik,de megint nem jött össze, Move XS csomag hiányzik, a többi tarifa csomag duplán szerepel,ha beteszel a kosárba valamit nettó árat mutatja alapértelmezettnek,e-pack látszatra ki van kapcsolva de valójában meg be van és elég gáz,hogy így ott hagyják...

(#55268) petipetya


petipetya
nagyúr

Most nézem, hogy aktív az epack, de az eszámla inaktív. Pedig ez nekem alapból aktív volt. Most akartam aktiválni, és technikai hiba miatt nem engedi. A 1430-on vissza tudják aktiválni?

Hoppá, az androidos Telekom alkalmazásban aktív az eszámla is. Most akkor hol van az igazság?

[ Szerkesztve ]

"nincs rá lezsóidő"

(#55269) [P]laci válasza petipetya (#55268) üzenetére


[P]laci
senior tag

már írták többször is, hogy az átállás miatt mutat néha furcsaságokat a honlap! :K engedd el, pár nap múlva olyan lesz minden, amilyennek lennie kell... ;)

(#55270) petipetya válasza [P]laci (#55269) üzenetére


petipetya
nagyúr

Köszi. :R Közben én is visszaolvastam a topicban ezzel a témával kapcsolatosan.

"nincs rá lezsóidő"

(#55271) Gedeon31 válasza #78121280 (#55267) üzenetére


Gedeon31
addikt

Sokszor le lett már írva meg gondolom le lesz még egy párszor írva még,hogy egy ekkora cégnél,mint a Telekom ennyi balfasz ember dolgozzon a weboldal munkálatai alatt ez hihetetlen.

Biztos velünk van a hiba szeretnénk ,ha normálisan lehetne látni az előfizetéseket ,mint mobil és ,mint vezetékes oldalon.

(#55272) Vangelis válasza Gedeon31 (#55271) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Már megy a vezetékes oldal???

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#55273) Gedeon31 válasza Vangelis (#55272) üzenetére


Gedeon31
addikt

Van úgy ,hogy igen van úgy ,hogy pont nem. Az árak szokás szerint nem pontosak belépéskor.

(#55274) Zeki


Zeki
nagyúr

Feltöltöttem az egyenlegem, sikeres fizetés, emailben megerősítve. 5 percre rá újabb mél, sikertelen fizetés. Ezek sem normálisak.

(#55275) St3ven válasza petipetya (#55268) üzenetére


St3ven
addikt

Látom te is a legnagyobb káoszban érkeztél a T-hez. :DDD Annyit azért biztatásképpen elmondhatok, hogy az alapdolgok (pl. milyen szolgáltatásod aktív éppen) ennél megbízhatóbbak szoktak lenni. A Vodához képest mindenesetre jobb helyed lesz itt. :D

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#55276) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Írtam egy üzenetet nekik. Itt a kép ami fogad és ezt írták rá

-Ez csak egy tájékoztató szöveg. Azért nem tudod aktiválni, mert már valószínűleg aktiválva van.

Nem irigylem a facebookon író és a 1430-on dolgozó embereket ilyenkor ,hogy más nem úgy végzi el a munkáját ,ahogyan azt kellene és nekik kell magyarázkodniuk.

(#55277) Vangelis


Vangelis
nagyúr

[link]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#55278) [P]laci válasza Vangelis (#55277) üzenetére


[P]laci
senior tag

Ajánlom figyelmedbe és figyelmetekbe a többi Steve Cutts videót is! :K

[ Szerkesztve ]

(#55279) dedike válasza djculture (#55252) üzenetére


dedike
addikt

Én azt nem értem, miért nem csináltak egy új weblapot, ami működik is, s a régit csak azután barmolták volna szét... :(

Jó szerencsét!

(#55280) Teko001 válasza dedike (#55279) üzenetére


Teko001
őstag

Szerintem itt egyértelműen a motor is változik mögötte, nem csak a sablon. Ez adja a problémát, valószínűleg megint az, hogy egy meglévő rendszerhez kell hozzá illeszteni.

(#55281) djculture válasza Teko001 (#55280) üzenetére


djculture
félisten

Az minket mint ügyfeleket hol érdekel hogy mit mivel cserélnek meg csinálnak. A lényeg az hogy nem lehet használni. Ők buknak rajta mert online vásárolni se lehet. A kosár 404-et dob ...
Ez olyan mintha lemeennél a boltba vennéd a kajának valót azután a pénztárnál eltünne a kosaradbol minden. Magyarán a bolt nem tud kiszolgálni akkor zárjon be... Ilyen állapotban nem lehet üzemeltetni a webshopot.

[ Szerkesztve ]

(#55282) Teko001 válasza djculture (#55281) üzenetére


Teko001
őstag

Egy szóval nem mondtam, hogy érdekelnie kéne, vagy hogy a védelmükben kéne, hogy szóljon. Csupán közöltem, mint technikai információt. Egyébként én is az ügyfelük vagyok, és engem például érdekel.

Szerk-re válaszolva: Miért, szerinted melyik törvényt sérti az, hogy nem tudsz vásárolni?

Szerk2: Tény, hogy nem így kéne csinálniuk.

[ Szerkesztve ]

(#55283) cruyff


cruyff
tag

Sziasztok!

Egy hétre Angliába utazom, és kb. 1 GB mobil internetes csomagra lenne szükségem. Egy T-Mobilnál vásárolt ipad minit viszek magammal, hogyan lehetne megoldani róla a netes elérést?

előre is köszönöm!

(#55284) Teko001 válasza cruyff (#55283) üzenetére


Teko001
őstag

A legolcsóbb ha kimész, és kint megveszed valamelyik kinti szolgáltató prepaid csomagját.

(#55285) cruyff válasza Teko001 (#55284) üzenetére


cruyff
tag

köszönöm a gyors választ!
és az működik a T-Mobilos ipaddel? vagy ez nem jelent kártya(szolgáltató)függőséget, hogy náluk vettem a készüléket?

[ Szerkesztve ]

(#55286) Teko001 válasza cruyff (#55285) üzenetére


Teko001
őstag

Ha jól tudom nincs szolgáltató függő iPad, így függetlennek kell lennie.

(#55287) Ákinard válasza cruyff (#55285) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Kimész és veszel egy Lebara SIM kártyát. Azt hiszem 10 font 7,5 font 1 giga net. A Voda hálózatát használja, egész korrekt lefedettséggel.
Nekem a T-nél vett iPaddel ment gond nélkül, csak a VPN APN -t kellett átírni. Azóta eljátszottam már Lengyelországban is ugyanezt.

Ami gondot okozhat az a kártya aktiválása és feltöltése, ahhoz kell egy független teló, mert az iPadről nem tudod megtenni... Vagy ha szerencséd van a boltos megcsinálja.

Teko001: Ott a pont, javítva :D

[ Szerkesztve ]

(#55288) Teko001 válasza Ákinard (#55287) üzenetére


Teko001
őstag

APN ;) A VPN más

(#55289) vwpolopg


vwpolopg
őstag

Eltűnt az összes használt cucc a honlapról :(

(#55290) Blackmirror válasza vwpolopg (#55289) üzenetére


Blackmirror
senior tag

Nem baj, úgyse lehet semmit sem rendelni... Majd ha működik a kosár visszarakhatják :))

iPhone X@R, iPad Pro

(#55291) Vangelis válasza vwpolopg (#55289) üzenetére


Vangelis
nagyúr

.. már csak újat árulnak :(

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#55292) szabogabor10 válasza cruyff (#55283) üzenetére


szabogabor10
veterán

Vegyél bele egy angol kártyát. Írjál majd légyszi akár privátban is, hogy működik-e. ;)

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#55293) Ákinard válasza szabogabor10 (#55292) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Működik.

[ Szerkesztve ]

(#55294) szabogabor10 válasza Ákinard (#55293) üzenetére


szabogabor10
veterán

Köszi szépen a választ. Akkor végre hivatalosan is megdölt a Telekomos abszolút inkompetens (és lusta) ügyintézők heves állítása, miszerint minden, általuk forgalmazott iPad függő. :N

Most olvasom, már egyszer leírtad..bocsi. :B

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#55295) Ákinard válasza szabogabor10 (#55294) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Semmi gond. Most kiegészítettem egy Lebarás képernyőmentéssel :-)

(#55296) r3dsnake válasza szabogabor10 (#55294) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Nem létezik függő iPad sehol.

(#55297) erdoke válasza szabogabor10 (#55294) üzenetére


erdoke
titán

Azt ne felejtsétek el, hogy attól még IMEI alapján tiltható, hogy nem függő.

A legjobb aláírás a héten

(#55298) petipetya válasza r3dsnake (#55296) üzenetére


petipetya
nagyúr

Dehogynem. :)

"nincs rá lezsóidő"

(#55299) [P]laci válasza petipetya (#55298) üzenetére


[P]laci
senior tag

ez most kellett! :DDD köszi! ;]

(#55300) cris78 válasza vwpolopg (#55289) üzenetére


cris78
őstag

Vangelist kérdeztétek? :)

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.