Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#111351) IZON


IZON
újonc

Sziasztok,

Egy érdekes kérdéssel/kéréssel fordulnék hozzátok:
Tegnap előtt 18-án megkötöttem egy telekomos mobil előfizetés hűséghosszabítását+ elhoztam egy készüléket. A webshopban és a rendelésről szóló információkban kaptam 15% telekom kedvezményt, így egy kb 6000 ft-os árral szerződtem le. Másnap viszont már a kiküldött hivatalos szerződésekben egy 6700ft-os árat kaptam a 15% nélküli árat. Az ügyfélszolgálat szerint nem voltam jogosult a kedvezményre,(ez nem új előfizetés) pedig a megrendelésnél végig ott volt a 15% kedvezmény. Ilyenkor mit lehet tenni? Elállni a vásárlástól nem szeretnék, van esély hogy megkapom az eredeti árat?
Köszi

Izon

(#111352) Keem1 válasza IZON (#111351) üzenetére


Keem1
addikt

Ha van bizonyítékod arról, hogy be lett neked ígérve, igen. A Telekom tartani fogja, különben a fogyasztó megtévesztése nagyobb veszélyt jelent neki.

Pár éve a UPC-től így kaptam egy brutál jó árat telefonon, az ügyintéző telefonon egy ezressel nézte el a havi díjamat (3500 helyett 2500), ami persze az első számlán már nem szerepelt. Reklamáltam, majd írásban közölték, hogy a felvételt visszahallgatták, a kolléganő tévesen tájékoztatott. Aztán magukat szuperjófejnek beállítva kitértek arra, hogy számukra ügyfelük elégedettsége a legfontosabb, ezért a hűségidő végéig tartják magukat az ajánlatban közölt árhoz.

[ Szerkesztve ]

(#111353) tigipuf


tigipuf
senior tag

sziasztok!
Elhajtottak a búsba az otthoni telekomos topikból,csak egy kis infót szeretnék kérni :U :
Nagyon,nagyon off,de nem találok megfelelő topikot:
Lakásban gyakorlatilag 0% térerő,segítséget keresnék jelerősítés ügyében.Fórumot,javaslatokat keresnék megfelelő eszköz beszerzéséhez,mivel erős a gyanúm,hogy a telekom nem fog adótornyot telepíteni a kertembe.

"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."

(#111354) IZON válasza Keem1 (#111352) üzenetére


IZON
újonc

Egy "Értesítés a megrendelés állapotáról" e-mailben minden benne volt részletesen. Így megvan az ő e-mailes igazolásuk.
Köszi a választ, reménykedek.

(#111355) kalanchoe válasza tigipuf (#111353) üzenetére


kalanchoe
senior tag

VoWiFi ;)

(#111356) Keem1 válasza IZON (#111354) üzenetére


Keem1
addikt

Nem mondom, hogy egyenes út, de ez alapján abszolút reális bevasalni rajtuk a vállalt ígéretet. Legyél talpraesett, kitartó.

(#111357) 8 válasza tigipuf (#111353) üzenetére


8
senior tag

Ha a telekomnál minden panaszutat kimerítettél és nem tudtak segíteni, akkor a legegyszerűbb és egyben egyetlen legális és reális megoldás a szolgáltatóváltás lehet

[ Szerkesztve ]

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#111358) st3v3np3t3r válasza tigipuf (#111353) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

szia,ez itt nem off téma. ha a készüléked alkalmas rá és ha havidíjas előfizető vagy, akkor kapcsoltasdbe a vowifit, ez hasonló mint a 4g hang/volte, csak itt wifin keresztül istudtsz telefonálni.
Amennyiben ez nemmegoldás, akkor gsm900-ra van jelerősítő [link]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#111359) csacsi67 válasza 8 (#111357) üzenetére


csacsi67
addikt

Abban az esetben is ha nem tudja a Telekom garantálni a szolgáltatást hüség idön belül is fel lehet mondani a szerzödést . Régebben egy illető birósági szintig vitte az ügyet és megnyerte . Jó neki 4 db korlátlan elöfizetése volt.

(#111360) Lackooo84 válasza csacsi67 (#111289) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

He?! Mert mér szűnik meg? Nehogy egyszerűen és GYORSAN meg tudja nézni a paraszt? Még appal szarakodjak, ami hol működik, hol nem (most éppen megint nem). Tényleg elcseszett egy ország ez, itt minden visszafelé fejlődik..

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#111361) SV21


SV21
tag

Üdv mindenkinek!

Tegnap érkezett meg az új SIM kártya, dominóról havi díjas előfizetésre váltás.
Online csak úgy tudtam megrendelni egy év hűséggel, ha hang csomagot is választok mellé (ha jól olvastam, korábban másnál is volt ez probléma), így most mobil S + 3 GB-OS csomagban lesz ha aktiválom.
Még megrendelés előtt érdeklődtem chaten, azt mondták rögtön át tudják tenni a 0 perc 3 GB-os csomagba (ők is csak hanggal tudták volna megrendelni nekem), de ma valamiért elfogott a kétség.. :U

Nem szeretnék feleslegesen többet fizetni, a kártya tényleg csak netre kell, illetve egyből be lesz vonva magentába, családi mobil opcióba is.

Van valakinek tapasztalata, hasonló története?

(#111362) Zeki válasza SV21 (#111361) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ha a szerződés mobil S-re szól hűséggel, add vissza. Hang nélkül is el lehet hozni.

(#111364) vpanangin válasza Zeki (#111362) üzenetére


vpanangin
senior tag

Online nem engedi. Egy évre, csak kártya, Dominoról váltva előfizetésre nem beállítható az online felületen.

(#111365) vpanangin válasza SV21 (#111361) üzenetére


vpanangin
senior tag

1. Nem tudom miért rendelted 1 év hűséggel, hiszen Dominoról előfizetésre váltásnál elengedik az egyszeri 5000 Ft költséget, amit különben új előfizetés esetén kérnek hűség nélküli konstrukcióban. A havidíj mindkét esetben ugyanannyi.

2. Nem tudom hogyan raknának át a csak net csomagba, hiszen annak alacsonyabb a költségvállalási szintje.

3. Online rendelés miatt van elállási időd, egyszerűen visszaküldheted minden retorzió nélkül. Kéred, hogy állítsák vissza az eredeti állapotot, tehát rakjanak vissza Domino csomagba. Aztán egy újabb rendeléssel már meg tudod rendelni a Dominoról váltást a csak net csomagra úgy hogy még hűséget sem kell vállalnod.

[ Szerkesztve ]

(#111366) SV21 válasza vpanangin (#111365) üzenetére


SV21
tag

Köszönöm a választ!

Igen, az 5000 Ft belépési díj miatt rendeltem így, és senki nem tájékoztatott, hogy ez ilyenkor nincs is!!! :((( Pedig többször beszéltem ezügyben chaten, talán egyszer még a 1414-el is, de ez az információ soha nem hangzott el!

Ha ezt a kiküldött SIM kártyát visszamondom, annak mi a menete?
Ha nem túl macerás, akkor inkább rendelek újat, persze előtte mindenképpen felhívom őket, hátha másképp is megoldható, ha már nem lettem tájékoztatva...

(#111367) vpanangin válasza SV21 (#111366) üzenetére


vpanangin
senior tag

1414-en mondd le, de hangsúlyozd, hogy akarod az eredeti állapot visszaállítását, tehát visszaváltást Dominora! Erre mondja majd, hogy ez nem fog menni, mert ez SIM kártya cserével kell hogy járjon. Oké, küldjék ki. Ingyenesen. Várakoztatni fog, megkérdezi a főnökét. Ha nem fogja tudni megcsinálni (kétlem, mert a Telekom elég rugalmas tud lenni ezen a téren) és maga a hívószám megtartása nem fontos, akkor még ebben a telefonbeszélgetésben mondd le az elállási jogodra hivatkozva!

Ha ezzel végeztél, rendelj online egy 990 Ft-os Domino kártyát amin van 80 perc lebeszélhetőség, 5 SMS és 1 GB adat. Ha megérkezik, ezt már vígan át tudod váltani hűség nélküli, csak net előfizetésre.

(#111368) sopruk


sopruk
aktív tag

Szokás szerint 8 előtt akarom bekapcsolni a Domino napos kedvezményeket, erre az app kijelentkezve fogad. Telefonszámmal próbálkozva a belépéssel, azóta se küldte a bejelentkezéshez az sms-t. Direkt múltkor létrehoztam a fiókot, jelszót adtam meg, erre nem azzal akar belépni...
Mindegy, elővettem a mail címes fiókomat, azzal beengedett (csak itt nincs meg az összes hozzáadott tel szám még... Az új telefon vásárlásakor szúrtam el, hogy nem ezzel léptem be akkor is...)

(#111369) albiosz válasza sopruk (#111368) üzenetére


albiosz
őstag

De Domino nap tegnap volt, nem?

(#111370) sopruk válasza albiosz (#111369) üzenetére


sopruk
aktív tag

Szerda 8-tól, csütörtök 8-ig lehet bekapcsolni, de van hogy még utána is engedi, mint most is végül szerencsére...

(#111371) Top cat válasza albiosz (#111369) üzenetére


Top cat
őstag

Szerda reggel 8-tól csütörtök 8-ig lehet regisztrálni.

Már ha sikerül, mert korán reggel általában elég leterhelt.

(#111372) albiosz


albiosz
őstag

Hoppá, ezt nem is tudtam. Köszi az infot! Mondjuk én szerda reggel be szoktam kapcsolni szinte mindig.

(#111373) prozodus válasza sopruk (#111368) üzenetére


prozodus
őstag

Hat ja, szokas szt elkurtak megint a karbantartast. Tegnap este egyaltalan nem sikerult belepni, ma reggel meg mire vegre igen, mar nem lehetett aktivalni a day-t.
Es meg most is mese az app: hol megy, hol nem megy... Es meg ha megy is, lassabb, mint elotte volt.
Vagy negyedora volt bekapcsolni a 3 mostot. Raadasul megint nem kuldtek ki 1 sms-t sem a 3kozul, a most lejartarol...
Es az uj appos ajanlataik se vmi nagy durranas: 490 a napi korlatlan, mig a telenornal csak 300. Az egyetlen jot, a 300/600-at meg ugye megszuntettek. +Vege a *102#-nek.
Szal igaza volt, aki itt a multkor annyira szidta a tret, csak egyben tevedett: a masik 2 se jobb. A DIGI jobb eddig, de az meg meg nagyon gyerekcipoben jar, es perpill bizonytalan a tovabbi fejlesztese is, ha nem kap frekvenciat.

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#111374) n@p@lm válasza #40993792 (#111363) üzenetére


n@p@lm
őstag

USSD nekem még megy.

(#111375) kali válasza prozodus (#111373) üzenetére


kali
legenda

Ma reggel 6 óra körül használtam ilyen célra, működött az alkalmazás és a Domino Day opciók is.

(#111376) prozodus válasza kali (#111375) üzenetére


prozodus
őstag

Az hajnal, nem reggel.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#111378) n@p@lm válasza #40993792 (#111377) üzenetére


n@p@lm
őstag

Konkrétan a *102# egyenleg lekérdező USSD-t futtattam.

(#111380) albiosz válasza #40993792 (#111379) üzenetére


albiosz
őstag

Nálam nem megy. Beírva jelzi, hogy megszűnt és utána sms is jön, hogy használjam az appot. Lehet, hogy kampányszerűen kapcsolják le több körben?

(#111382) prozodus válasza #40993792 (#111377) üzenetére


prozodus
őstag

Nekem sokaig rendben jott az sms, aztan 1x nem, aztan megint parszor, es 2-3 honapja ujra nem. Es mindig v mindre jott, v 1re sem.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#111383) kali válasza prozodus (#111376) üzenetére


kali
legenda

Aki akkor vagy korábban felébredt, annak már reggel volt.

(#111384) erdeidaniii


erdeidaniii
csendes tag

Sziasztok!

Nem rég igényeltem a VoWiFi-t ügyfélszolgálaton, megvolt pikkpakk. Viszont valamiért nemigen szeretne működni.
Dual SIM-et használok, az volna a fő cél, hogy mindkettőt Wifi-ről operáljam. A másik (digis) SIM megy vowifi-vel, de a Telekomos nem akar működni, még szimpla 1 SIM-mel sem.
Bekapcsolom a VoWifi-t, beállítom, hogy WLAN-t preferálja, de csak VoLTE-re csatlakozik.
Készülékem Xiaomi Mi 9, valami tanács?

(#111385) Lackooo84 válasza prozodus (#111373) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Én is így jártam, jól fel is cseszett... aztán még erőltetik ezt a kaka appot ami szinte sosem működik normálisan, nevetséges...

The Truth is out there...

(#111386) kali válasza Lackooo84 (#111385) üzenetére


kali
legenda

Általában akkor nem működik - jellemzően éjszaka - az alkalmazás,. amikor az oldalt is faragják.
Azt már megszoktam - noha nem tetszik -, hogy késő este vagy éjszaka nem tudok online ügyet intézni, mert olyankor sokszor áll a rendszer.

(#111387) prozodus válasza Lackooo84 (#111385) üzenetére


prozodus
őstag

Az app eroltetese a meglehetosen idiota uzletpolitika resze. Durva eufemizmus szolgaltatonak csufolni az ilyet. Nem szolgaltatoi mentalitas ez, hanem sokkal inkabb, mint a maradvany szoci gyoker hozzaallas, h a boltos az ur... 1. Magasrol tesznek ra, h sokaknak nincs, es nem is lesz, okosteloja. 2. Nyomatni egy szar, sokszor nem mukodo appot, ami meg az olyan alapfunkciokat sem kepes ellatni, h MINDEN maradek percet es adatot korrektul mutasson... hat... ehhez mar rinoceroszboru pofa kell...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#111388) #73222400 válasza prozodus (#111387) üzenetére


#73222400
törölt tag

Mán megin hisztizél Mariska? :P ézt kél csinálni csájé?

[ Szerkesztve ]

(#111389) zseko válasza IZON (#111354) üzenetére


zseko
veterán

Nem mobil ugyan, de az itthoni net vezetékes Telekom. Több szinten félretájékoztattak, mikor csomagot módosítottam a 20/1MBitről 50/5MBitre. Szerencsére telefonon ment az egész.

1.
- A régi az analóg vonal, az új az digitális, fog működni?
- Igen, Fog.
Lóf.szt működött, napokig nem voltunk elérhetőek, nem volt net sem, mert a folyamat elindult, befejezni viszont nem tudták valami hiba miatt, a netet meg persze hogy nem tudták visszakapcsolni az analóg-digitális keverés miatt, persze nem tájékoztattak, a reklamációig.

2.
- Új számot kapnak a digitálisra átállás miatt, de ingyen vissza lehet igényelni a régit.
Több ezer forintot akartak kiszámlázni a telefonszám visszaigényléséért (első körben ráadásul még azt mondták, ezt már nem lehet), aztán a felvett beszélgetés alapján végül nulla lett.

3.
- A telefon 3640, a net 4460, így összesen 8100 lesz.
- Tényleg, valóban?
- Igen, ennyi.
Az első pontban jelzett reklamáció alatt derült ki, hogy ez nem annyi, csak a net lenne magában 6900. De mivel lejegyeztem az időpontot, hogy ezt mikor mondták nekem, így visszahallgatás után két évig kb 3000-el olcsóbban kaptam meg, annyiért, amennyit a telefonban félretájékoztatott a hölgy.

Az is érdekes még, hogy neten, online a Telekom oldalon keresztül igényeltem az 50/5-ös csomagot, akkor csak és kizárólag ez volt választható, viszont két-három nap múlva (és azóta is) már csak 30 vagy 100 volt igényelhető, olyan, hogy 50-es csomag, nem is létezik :DDD na és persze ezt egyébként sem lehetne bekötni, mert szinte kereken kétszer olyan távolságra lakunk a központtól, mint amennyire garantálják a sebességet. Ám működik koppon, szerencsére :)

HR24.hu

(#111390) kovacsmi_74 válasza #40993792 (#111381) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

A *102# nyomógombos telefonokon továbbra is működik (tegnap volt szerencsém kipróbálni), csak okostelefonon nem használható már. Korábban olvastam erről a Telekom FB oldalán is, igaz elsőre alapból cáfolták, hogy megszűnne, amíg valaki be nem tette róla az sms-t. Az USSD menüvel az univerzális egyenleg lekérdezhető.

(#111391) SV21 válasza vpanangin (#111367) üzenetére


SV21
tag

Nagyon köszönöm a segítséget, így fogok eljárni!

Annyit még kérdeznék, hogy mindenképpen új kártya kell? Hisz még nem lett aktiválva az előfizetéses, és ugye addig él a domino.

Tehát nem elég ebben az esetben csak a 14 napos elállásra hivatkozni?
És ha visszamondom, utána egyből leadhatom az igényt online a kívánt csomagra hűség nélkül, vagy valamennyit kell várni?

(#111392) vpanangin válasza SV21 (#111391) üzenetére


vpanangin
senior tag

Azzal, hogy átvetted a kártyát (postástól vagy futártól vagy Pick-Pack ponton) és azt ugye aláírásoddal + valamely okiratoddal hitelesítetted, onnantól él az előfizetés amint visszaér postán vagy futártól az aláírt szerződés. Amíg az új kártyát nem aktiválod, addig valóban él a Domino-s. Elképzelhető, hogy maradhat is nálad, továbbra is működőképesen. Ezt nem tudom. A telefonos ügyfélszolgálat meg fogja mondani.

Azonnal megrendelheted újra, amint e-mail értesítést kapsz a folyamat lezárásáról, törléséről.

(#111393) dptrsk válasza SV21 (#111391) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Meg kell várni míg visszasztornózzák a megrendelést, utána rendelhetsz ~30 nap

(#111394) ubyegon2 válasza prozodus (#111373) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Es az uj appos ajanlataik se vmi nagy durranas: 490 a napi korlatlan

Ezt elírtad vagy tényleg 490.-? Mert nálam még 790.- a napi korlátlan, pedig reggel újra be kellett jelentkeznem az App-ba. 490 már nem lenne rossz, mert nekem 10 napra kéne hóra elosztva és így jobb, mint a havi korlátlan.

[ Szerkesztve ]

(#111395) vpanangin válasza ubyegon2 (#111394) üzenetére


vpanangin
senior tag

(#111396) ubyegon2 válasza vpanangin (#111395) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

490 a napi korlatlan

Köszi, csak 50% eséllyel értettem félre, én adatra gondoltam. ;)

(#111397) vpanangin válasza ubyegon2 (#111396) üzenetére


vpanangin
senior tag

Az 790 Ft.

(#111398) Zoty4


Zoty4
őstag

sziasztok

van 3 előfizetés a nevemen
1. otthoni (net+tel+tv)
2.mobil (1)
3.mobil (2)

Namármost a tavaly dec6-én kötöttem hűséget (2év) magentasan az otthoni és a mobil1 előfizetésre, a mobil2re csak 1 évest lehetett, így ez pár héten belül le fog járni

A kérdésem a következő lenne. Le szeretnék váltani dijcsomagot, 5k->3k lenne a havidíj kb, és ha lesz vmi értelmes telefon black friday alatt azt venni.
Megtehetem? Vagy csak dec7től?

[ Szerkesztve ]

(#111399) prozodus válasza ubyegon2 (#111396) üzenetére


prozodus
őstag

300/600as adatról nem tudok, így nem gondoltam, h bki is félreértené.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#111400) ubyegon2 válasza prozodus (#111399) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

490 a napi korlatlan, mig a telenornal csak 300. Az egyetlen jot, a 300/600-at meg ugye megszuntettek.

Sorry, de két külön mondatban bármit felsorolhatsz, de természetes, hogy Te tudtad mire gondolsz. Én meg legközelebb a Látóasszonyok topikjához fordulok! ;) Ott csak megfejtik az itt meg ott és ennyi meg annyit.

(#111397) vpanangin

Akkor ez maradt ugyanaz.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.